Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.567-0002-C01
Наименование на проекта Диверсификация на услугите на "Мишани" ЕООД
Бенефициент 116579404 МИШАНИ ЕООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 29.08.2023
Дата на стартиране 29.08.2023
Дата на приключване 30.06.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Разград (BG324), Кубрат, гр.Кубрат

Описание

Кратко описание на проекта
С проектното предложение се предвижда въвеждане на нови услуги, чрез закупуване на ново техническо оборудване на автосервиз, в който ще се извършва кербоване, окомплектоване, ремонт на маркучи за високо налягане за селскостопански машини, климатици и индустриална техника, монтаж и демонтаж на гуми на камиони, автобуси, селскостопански машини индустриална техника, камиони, бусове, автобуси. За целта ще бъде закупено следното оборудване, с технически характеристики и параметри, описани в спецификациите, приложение към офертите:
*Оборудване за автосервиз, включващо: гумодемонтажна машина за камиони, автобуси, селскостопанска и индустриална техника; бутален компресор, коса бензинова, зарядно стартерно устройство, пневматичен гайковерт, прахосмукачка за сухо и мокро почистване, ъглошлайф, шмиргел, пневмо-хифравличен крик, водоструйка, инструментална количка 7 отделения, фотосоларен заваръчен шлем и заваръчен апарат, транспалетна количка, преса S6, челюсти за преса S6- 6бр, отрезна машина и ръчна забелваща машина.
*Система за видеонаблюдение на обекта, гарантиращо сигурността в и около обекта; 
*Офис обзавеждане, включващо: модул 850 х 400 х 1400, бюро 1800 х 800 х 750, шкаф 1500 х 450 х 750, маса заседателна 1800 х 800 х 750, шкаф 2м х540 х 900, шкаф 2м х 800 х 290, с което ще се обособят стая за отдих на персонала и кът за изчакване на клиентите.
Общата стойност на допустимите инвестиционни разходи, както и консултантските услуги е 91 209,26 лв. Исканото финансиране е в размер на 50% от тези разходи -  45 604,63 лв.
Дейности
  • Дейност: Закупуване на техническо оборудване на автосервиз: За предоставяне на нови услуги с високо качество - кандидатът ще започне да извършва ремонтни услуги за камиони, автобуси, селскостопанска и индустриална техника, ще бъде закупено следното оборудване, с технически характеристики и параметри, описани в спецификациите към офертите: - гумодемонтажна машина за камиони, автобуси, селскостопанска и индустриална техника; бутален компресор, коса бензинова, зарядно стартерно устройство, пневматичен гайковерт, прахосмукачка за сухо и мокро почистване, ъглошлайф, шмиргел, пневмо-хифравличен крик, водоструйка, инструментална количка 7 отделения, фотосоларен заваръчен шлем и заваръчен апарат, транспалетна количка. За услугата кербоване на маркучи ще бъде доствено следното оборудване: преса S6, челюсти за преса S6- 6бр, отрезна машина и ръчна забелваща машина. С тези активи ще бъдат въведени 2 нови за дружеството услуги, което ще доведе до повишаване конкурентноспособността на кандидата, привличане на нови клиенти и подобряване на икономическите показатели., Договорена стойност: 80 427.55 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изграждане на система за видеонаблюдение: За осигуряване на сигурността в обекта, планираме изграждане на система за видеонаблюдение, включваща: 4 MP IP водоустойчива камера• 1/3” progressive CMOS сензор - 8 бр, Монтажна основа за камери - 8 бр, 6-портов PoE мрежов комутатор, 16-канален мрежови видeoрекордер (NVR), Твърд диск 2 ТВ, Кабел FTP с медни жици, Изтегляне на кабел, Табло за PoE суич , Монтаж и настройки на камери, суичове и NVR. Това е важно, както за опазване на имуществото, така и новата закупена техника, а също и за сигурността на автомобилите, които ще се оставят за ремонт и обслужване, както и за персонала., Договорена стойност: 2 625.71 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на офис обзавеждане: Предвижда се изграждането на стая, където клиентите на спокойствие и в приятна обстановка ще могат да изчакат извършването на услугата, в случаите когато ще се извърши веднага. Осигурени са климатик, кафе машина и автомат за вода. Същото помещение ще се използва и за отдих на персонала. В помещението ще бъдат съхранявани и документи, свързани с текущата работа, чертежи, спецификации, материали и др., които не изискват специален начин на съхранение. , Договорена стойност: 3 866.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проекта: Основна цел на дейността е обезпечаване ефективната подготовка и изпълнение на проектното предложение и осигуряване на постоянен контрол и координация в хода на неговото изпълнение. Дейността включва подготовка на всички необходими формуляри и декларации за кандидатстване; Изготвяне на бизнес план; Управление и отчитане на проекта при одобрение; Изготвяне на заявки за плащане, окомплектоването на необходимите за това документи. Дейността гарантира ефективното и точно изпълнение на проекта и допринася за постигане на заложените цели, индикатори и очаквани резултати., Договорена стойност: 4 290.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СОД ИНЖ - ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 625.71 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЗОРНИЦА Сдружение, Договорена стойност по проекта*: 4 290.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ АУТОМОТИВ АД, Договорена стойност по проекта*: 49 956.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИМАНИ 70 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 866.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТОДИКО - КОТЕВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 30 471.55 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Проекти, разкриващи нови производства или услуги на територията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Създадени работни места за безработни лица, представители на уязвими и/или малцинствени групи, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 91 167.26 BGN
БФП 45 583.64 BGN
Собствено финансиране 45 583.62 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN