Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0052-C08
Наименование на проекта Общностен център за деца и семейства -Варна
Бенефициент 000093442 ОБЩИНА ВАРНА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 18.07.2016
Дата на стартиране 18.07.2016
Дата на приключване 18.01.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът цели превенция на социалното изключване и намаляване на бедността чрез предоставяне на интегрирани услуги в подкрепа на деца от 0-7 години и техните семейства.
Услугите имат комплексен характер и са насочени към подпомагане на семействата в отглеждането на децата, както и подобряване на връзката дете-родители.
Услугите са разделени  с оглед  целевите групи  – услуги за бъдещи родители, услуги за родители и деца до 3 и до 7 годишна възраст. Фокусът на услугите за деца до 3-годишна възраст и техните семейства е поставен най-вече върху формирането и развитието на родителски умения.
Подкрепата на бъдещите родители и на тези с много малки деца се осъществява основно по два начина: чрез мобилна работа и чрез услуги, предоставяни в подходящо оборудвания по ПСВ Общностен център.
Мобилната работа цели да подкрепи родителите да се справят с потребностите на детето и възникващите предизвикателства в средата, в която живеят. Услугите, които се предоставят извън дома на детето и неговото семейство, целят да изградят пространство, което отговаря на нуждите на потребителите.
За децата от 3 до 7 г. се цели основно интеграция в детските градини и подобряване на училищната готовност. Наред с останалите дейности, основните услуги се фокусират върху групова и индивидуална работа с децата и семействата. Ще се осигурява транспорт за децата, чиито семейства не могат да си осигурят придвижването.
С реализиране на дейностите по проекта ще се даде възможност да се продължат  създадените интегрирани услуги за ранно детско развитие по Проекта за социално включване (финансиран със Заем 7612BG от Международната банка за възстановяване и развитие в периода 2008-2015г.)
Дейности
  • Дейност: Ранна интервенция на уврежданията.: Ранната интервенция на уврежданията ще се извършва посредством екипа в Общностния център и мобилна работа. Целта на услугата е предотвратяване на изоставянето на деца с увреждания и изграждане на специални умения в родителите за отглеждане на децата с увреждания. Тази услуга, в нейната пълна съвкупност от дейности, ще бъде осъществена в АГ болница, в родилни отделения, в женски консултации към здравни центрове, както и чрез работа на мобилен екип в домовете на новородени и деца с увреждания, както и на територията на Общностния център. Дейността се изразява в оценка на нуждите на детето от услуги и специални грижи в съответствие с неговото увреждане или заболяване и оценка на нуждите на семейството. След извършването на оценка, се планират адекватни мерки и услуги в различни области, които да подпомогнат семейството в грижите за детето и да предотвратят или минимизират рисковете от изоставяне на детето. Ще бъдат разпространени анкетни карти сред родителите на децата, чиито резултати ще бъдат обобщени и с цел подобряване качеството на услугата и постигане на максимален ефект с наличните ресурси. - Посещения на кинезитерапевт в отделенията за новородени. Предвижда се мобилен екип от различни специалности, според спецификата на конкретното увреждане, при нужда и медиатор, да извършват посещения в родилните отделения при майката и детето. Всяко от посещенията ще се прави възможно най-скоро в периода на престоя на майката в болницата след раждането. В посещенията ще бъдат включвани също специалист от съответното медицинско заведение. Те ще запознават родителите на бебе с увреждане с основните положения, свързани с грижата за такова дете. Дейността на социалния работник ще бъде насочена към оценка на потребностите на семейството и детето, консултиране във връзка с възможностите за подкрепа в грижите за детето и полагащата се материална и финансова помощ, с цел превенция на изоставянето и повишаване на родителският капацитет. Редовни посещения на мобилен екип в домовете на семействата. Този екип ще има задача да осигурява подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа за децата с увреждане и да провежда наблюдение на предоставяните грижи за децата. Специалистите ще информират родителите за съществуващата мрежа от услуги и достъпа до тях; Ще се консултират по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето, родителските отговорности, семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др. Екипът ще предлага обучение за възможни интервенции вкъщи, съобразно типа на увреждането, които да се извършват от родителите. , Договорена стойност: 353 795.60 , Отчетена стойност: 353 510.24
  • Дейност: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания.: Основната цел на тази дейност е подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище.Ще се работи активно с родителите на деца със СОП и учителите в училището за тяхната подготовка и активно участие в процеса на интеграция на детето в масовото училище. Индивидуалната оценка на потребностите ще бъде основа за разработване на индивидуален план за предучилищна подготовка, който ще се разработва с участието на потребителя на услугата, с участието на негов роднина, близък или законен представител, както и чрез експертна помощ, според специфичните потребности на потребителя и специалист/педагог. В рамките на тази дейност децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Дейността обхваща: • оценка на нуждите на децата от подкрепа; • индивидуална работа за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас; • работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година; • групова работа, за запознаване на децата със социалната среда в масовото училище и подпомагане изграждането на социални умения на децата, които предстои да бъдат записани в първи клас. , Договорена стойност: 100 496.95 , Отчетена стойност: 101 682.19
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения. Семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина. : Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения. Семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина ще се извършва в сградата на ОЦДС, създаден по ПСВ, както и чрез мобилен и мултидисциплинарен екип. Дейността се разделя на три поддейности: 1. Семейно консултиране и подкрепа се предлага с цел разширяване на възможностите за социално вграждане на рисковите групи, чрез развиване на социални умения – общуване, бюджетиране, търсене на работа и родителстване; улесняване на достъпа на уязвими групи хора до различни услуги и институции; повишаване на мотивацията сред високо рискови общности относно семейно планиране чрез предоставяне на информация за репродуктивно здраве, контрацептивни методи, полово-предавани болести; преодоляване на неглижирането и насилието над деца. 2.Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения. Това е услуга, подкрепяща бъдещи родители и родители на деца от уязвими групи, които не полагат адекватни грижи за децата си и ги излагат на риск. Услугата е разположена в общността и се осъществява от мултидисциплинарен екип. Предоставяне на психологическа подкрепа и консултации на бъдещи и настоящи родители за формиране и развиване на родителски умения. 3.Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина.Дейността е свързана с предоставянето на възможност за срещи на родителите с персонала в детските градини и социални работници с цел преодоляване на недоверието на родителите относно това, че техните деца се чувстват добре в новата среда; включване на всички родители в интегриращи дейности; поддържане на мотивацията на родителите за подкрепа на интеграционния процес и за осигуряване на по-добро образование на техните деца.Дейността цели предварителна работа “на място” за намаляване на стреса и по-бърза адаптация към новата и нежелана среда; индивидуално обучение за преодоляване на дефицити: социални умения, езикова бариера (когато е необходимо); подкрепа за реално включване в живота на групата и в учебния процес по общата учебна програма след изтичането на периода на адаптация; допълнителни дейности за интеграция на децата в групите – организиране на състезания, фестивали и др., чиято подготовка по принцип включва родителите на всички деца; мотивация за по-добро образование; посещения на училища. , Договорена стойност: 377 423.30 , Отчетена стойност: 377 963.50
  • Дейност: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията. : Важен аспект в развитието на бебетата и децата е тяхното здравно, физическо и психомоторно състояние, което може да се установи и проследи само чрез редовни наблюдения от специалисти. Детската заболеваемост, детската смъртност, неполагането на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст са проблеми, които имат своето реално измерение на територията на община Варна. В тази връзка, в рамките на Проекта се предвижда изпълнението на дейности, свързани превенция и грижа за здравното и психично развитие на децата от уязвими семейства в ранна детска възраст. Към тази услуга ще бъдат насочвани с предимство деца, които по различни причини нямат или не посещават личните си лекари. Екипът на услугата ще работи в сътрудничество със здравните заведения на територията на Общината – лични лекари, училищни здравни кабинети и др. Ще се създадат механизми за сътрудничество и взаимодействие между институциите, ангажирани със здравословното състояние на децата в ранна възраст и ще се търсят начини и средства за осигуряване на достъп до качествени медицински грижи. При необходимост децата ще бъдат насочвани към специалисти за консултация и лечение. Тази услуга ще бъде част от „пакета” услуги, които ще се предлагат на децата и родителите с цел прилагане на интегрирания подход при решаването на проблемите на детето и семейството и осигуряване на качествени и адекватни грижи за децата в ранна възраст. Чрез анкетни карти за обратна връзка ще бъде измервана удовлетвореността на потребителите и същите ще бъдат допитвани за предложения за подобряване на дейностите, посредством които се предоставя услугата. В дейността се предвижда да се осъществява редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата. , Договорена стойност: 62 019.47 , Отчетена стойност: 64 670.08
  • Дейност: Допълнителна педагогическа подкрепа за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище. : Дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. В процеса на изпълнение на дейността е предвидено да се създадат летни групи/училища с цел да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да ги съхранят преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. , Договорена стойност: 7 360.86 , Отчетена стойност: 11 903.95
  • Дейност: Семеен център за деца от 0 до 3 г. : Дейността ще се предоставя в специално обзаведено и оборудвано по ПСВ помещение, обособено в Общностния център , което отговаря на основните хигиенни норми. В Семейния център ще се предоставя почасова или целодневна грижа за деца с и без увреждания. Целева група: Деца от 0 до 3 г. от уязвими семейства с идентифициран риск за детето - Семейства, които получават социални помощи, семейства, в които и двамата родители са безработни, семейства с дете с увреждания. В Центъра ще се обслужват до 10 деца от уязвими семейства с идентифициран риск . Приоритетно ще се обслужват деца на почасова грижа. При необходимост и доказана нужда, престоят на едно дете на целодневна грижа няма да надвишава 3 месеца. Услугата има за цел да подкрепи родителите на деца с увреждания и да подпомогне интегрирането на детето в масовите детски градини – изграждане на умения за самообслужване, създаване на хигиенни навици, развитие на двигателната активност и др. В същото време родителите ще бъдат включвани в различни програми за професионална квалификация и преквалификация, търсене на работа и др. с цел повишаване благосъстоянието на семейството и осигуряване адекватни грижи за детето. За да могат да ползват тази услуга, родителите задължително трябва да участват и в другите услуги по проекта, свързани с подобряване на родителските им умения и предоставяне на подкрепа. , Договорена стойност: 172 731.91 , Отчетена стойност: 172 617.88
  • Дейност: Управление и функциониране на услугите.: 1. Ръководител на Общностен център - 1 бр. Осигурява управление на услугите – осигурява функционирането на социалната услуга от името на общината. 2.Счетоводител/касиер/домакин на центъра -0.5 бр. Изготвя заявка за необходимите материали за осъщетвяването на отделните дейности, осъществява контакт с доставчиците, приема и проверява качеството на доставени материали и коректността на придружаваща ги документация, следи за правомерното им разходване; приема и обработва болнични листи, молби за отпуски, служебни бележки за персонала, подготвя заповеди за отпуски, допълнителни спиразумения, рекапитулации за работните заплати и осигурителните вноски за сметка на работодател и декларации образец 1 и 6 за НАП. Ежедневно информира и предава документацията на счетоводителя по ръководството на проекта за проверка и организиране на плащанията.Подпомагат Счетоводителя при изготвяне искания за средства по проекта. 3.Шофьор - 1 бр. Осигурява придвижването на мобилните екипи и на потребителите. Задължително условие е да притежава документи за правоспособност категория "D" и тахографска карта; 4.Огняр/техническа поддръжка - 1 бр. Отоплението в Центъра се осъществява чрез локално парно. За целта през зимните месеци е необходимо лице с правоспособност за огняр за поддържане на парната инсталация, както и за целогодишна поддръжка на материалната база. 5.Хигиенист - 1 бр. Поддържа хигиената в помещенията за работа и прилежащия терен. , Договорена стойност: 515 797.19 , Отчетена стойност: 512 956.77
  • Дейност: Информиране и публичност по проекта.: Популяризиране на проектните дейности и приноса на Европейския съюз и Европейския социален фонд. Дейността е планирана, съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност на ЕСФ и Комуникационната стратегия на ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. Основна цел на тази дейност е да информира обществеността за проекта - цели, дейности, резултати. Изпълнението на дейността включва: - Организиране на три пресконференции; - Отпечатване на 2000 брошури за запознаване с услугите, предоставяни в Общностния център; -Информиране на обществеността чрез отразяване на дейностите по проекта на Интернет страницата на Дирекция "Социални дейности" ; - Организиране на Ден на отворените врати; - Плакати - 50 бр. , Договорена стойност: 2 358.00 , Отчетена стойност: 2 358.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта.: Основна цел на тази дейност е да се създадат предпоставки за качествено изпълнение на проектните дейности и постигане на заложените в проектното предложение резултати, която продължава през цялото времетраене на проектните дейности. Организацията и управлението на проекта ще се извършват от Ръководител на проекта и сформирания Екип на проекта и ще включва създаване и поддържане на система за вътрешно екипно управление, координация, постоянна отчетност, мониторинг и контрол, включително проверки на място и документални проверки на проектните дейности и разходи. Дейността ще се осъществява в следните етапи: 1.Формиране на екип за управление на проекта. По линия на тази дейност ще бъде организирана встъпителна среща на екипа по проекта. Ще бъдат определени правилата за работа, вътрешен мониторинг, отчетност и докладване. Времевият график на изпълнение на дейностите ще бъде прегледан и актуализиран с оглед датата на стартиране на дейностите по проекта след подписване на договора за БФП. Екипът ще провежда редовни срещи за докладване на напредъка и ще изготвя месечни протоколи от тях. 2. Организация на ефективното управление на проекта. С оглед да бъдат обезпечени дейностите ще се изработят вътрешни правила за управление и координация. С тези правила ще се осигури ефективна работа на всеки от членовете, адекватно разпределяне на задачите и тяхното изпълнение, както и ефективна комуникация и координация на хоризонтално и вертикално ниво. 3. Подготовка на документация и провеждане на процедури за подбор на персонал в различните услуги в Общностния център. 4.Техническа и финансова отчетност по проекта. Дейността включва подготвяне на договори с персонала по проекта, водене на финансово - счетоводната документация и следене за целесъобразното и законосъобразно изразходване на финансовите средства, уреждане на всички данъчни плащания и социални и здравни осигуровки върху възнагражденията, изплащане възнагражденията, следене за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта. Веднага след стартиране на дейностите по Проекта ще бъде изготвена заповед за избор на Екип. Ръководителят и техническия сътрудник са от структурата на общинската администрация, а счетоводителя ще бъде назначен на втори трудов договор, съгласно изискванията на Методиката. , Договорена стойност: 176 171.59 , Отчетена стойност: 171 782.50

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "ИНФО ТРЕЙНИНГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 860.00 , Отчетена стойност**: 540.00
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "АУТОМОТОР", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 366.00
  • Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД, Договорена стойност по проекта*: 32 543.21 , Отчетена стойност**: 31 320.08
  • Изпълнител: Лукойл България ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 616.00
  • Изпълнител: "Би Енд Уай" ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 388.02 , Отчетена стойност**: 2 057.76
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 593.60 , Отчетена стойност**: 1 800.00
  • Изпълнител: ИМПУЛС-АН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 514.69 , Отчетена стойност**: 322.65
  • Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска Индустрия" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 701.81 , Отчетена стойност**: 5 214.17
  • Изпълнител: СТРОЙСНАБ ООД, Договорена стойност по проекта*: 288.26 , Отчетена стойност**: 240.22
  • Изпълнител: "Венци" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 191.40
  • Изпълнител: Офис Експрес Сървис АД, Договорена стойност по проекта*: 7 558.50 , Отчетена стойност**: 3 874.44
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО "ОЗОК Инс"АД, Договорена стойност по проекта*: 771.12 , Отчетена стойност**: 1 008.79
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 1 150.00 , Отчетена стойност**: 1 144.52
  • Изпълнител: АТС - България ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 986.40 , Отчетена стойност**: 1 482.00
  • Изпълнител: ТЕРА КОРП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 538.38 , Отчетена стойност**: 10 310.18
  • Изпълнител: ПРЕГЛЕД КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 325.00
  • Изпълнител: "Дентасвет - 1" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 600.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "НОВО ГРУП", Договорена стойност по проекта*: 1 728.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Парт Инженеринг Логистик ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 294.00 , Отчетена стойност**: 294.00
  • Изпълнител: ЗАД "Армеец" АД, Договорена стойност по проекта*: 3 086.33 , Отчетена стойност**: 4 170.30
  • Изпълнител: ГРАНД МОБИЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 465.49 , Отчетена стойност**: 465.49
  • Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 240.71 , Отчетена стойност**: 240.71
  • Изпълнител: Стемо ООД, Договорена стойност по проекта*: 200.00 , Отчетена стойност**: 73.68
  • Изпълнител: "Диома" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 245.70 , Отчетена стойност**: 1 478.69
  • Изпълнител: "ТЕХНО ТРАНСПОРТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 130.00
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД, Договорена стойност по проекта*: 3 160.63 , Отчетена стойност**: 2 787.78
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 1.74
  • Изпълнител: ВИС-ТУР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 360.00 , Отчетена стойност**: 20.76
  • Изпълнител: "ЛЕОТЕХ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 550.00 , Отчетена стойност**: 550.00
  • Изпълнител: ТОП АУТО 07 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 153.00
  • Изпълнител: ДГ №4 "Теменужка", Договорена стойност по проекта*: 5 255.30 , Отчетена стойност**: 12 353.44
  • Изпълнител: АЛИАНС АУТО ВАРНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 365.22
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 4 683.85 , Отчетена стойност**: 1 153.19
  • Изпълнител: "ПРИСТАТРЕЙД" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 344.00 , Отчетена стойност**: 759.74
  • Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД , Договорена стойност по проекта*: 10 032.14 , Отчетена стойност**: 11 377.86
  • Изпълнител: ЗЕ-ЖАК ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 769.18 , Отчетена стойност**: 5 428.85
  • Изпълнител: "М-ФОРМА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 349.99 , Отчетена стойност**: 611.13
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 818.00 , Отчетена стойност**: 1 818.00
  • Изпълнител: " В АУТО" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 283.68 , Отчетена стойност**: 4 757.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 500.00 , Достигната стойност: 1 993.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 749 829.16 BGN
БФП 1 749 829.16 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 749 745.81 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 44.93 0.00 44.93 ЗАД "Армеец" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 224.98 0.00 224.98 ЗАД "Армеец" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 31.54 0.00 31.54 Офис Експрес Сървис АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 6.31 0.00 6.31 Офис Експрес Сървис АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 20.64 0.00 20.64 Офис Експрес Сървис АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4.13 0.00 4.13 Офис Експрес Сървис АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 14.16 0.00 14.16 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2.83 0.00 2.83 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 21.29 0.00 21.29 "ПРИСТАТРЕЙД" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4.26 0.00 4.26 "ПРИСТАТРЕЙД" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18.28 0.00 18.28 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 3.66 0.00 3.66 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 40.50 0.00 40.50 ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 8.10 0.00 8.10 ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 17.80 0.00 17.80 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 3.56 0.00 3.56 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 91.00 0.00 91.00 ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18.20 0.00 18.20 ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 50.42 0.00 50.42 "ПРИСТАТРЕЙД" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 39.99 0.00 39.99 ДЗЗД "НОВО ГРУП"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 58.05 0.00 58.05 ДЗЗД "НОВО ГРУП"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18.00 0.00 18.00 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 13.97 0.00 13.97 "Би Енд Уай" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 55.50 0.00 55.50 ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет с ЕИК000093442 “., Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: За канце „Доставка канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет с ЕИК000093442 “.
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40.79
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на 55 000 000 квт.ч. на ел.енергияп за нуждите на Община Варна", Прогнозна стойност: 10 000 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на 55 000 000 квт.ч. на ел.енергияп за нуждите на Община Варна"
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 527.60
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на автомобилни горива за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети", Прогнозна стойност: 1 265 375.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилни горива
    Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 844.45
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на гориво за отопление с код по CPV: 09135100-5 и код по КН: 27101966 за нуждите на община Варна и второстепенните разпределители по бюджета", Прогнозна стойност: 2 400 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на гориво за отопление с код по CPV: 09135100-5 и код по КН: 27101966 за нуждите на община Варна и второстепенните разпределители по бюджета"
    Изпълнител: "М-ФОРМА" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 349.99
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпределители с бюджет", Прогнозна стойност: 255 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпределители с бюджет"
    Изпълнител: Офис Експрес Сървис АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 154.18
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на материали за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпоредители с бюджети към община Варна по обособени позиции", както следва: Обособена позиция №1: "Доставка на строителни материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители сп бюджети към община Варна" Обособена позиция №2: "Доставка на ВиК материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители сп бюджети към община Варна" Обособена позиция №3 "Доставка на ел. материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители сп бюджети към община Варна", Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2: "Доставка на ВиК материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители сп бюджети към община Варна"
    Изпълнител: СТРОЙСНАБ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 205.92
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №3 "Доставка на ел. материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители сп бюджети към община Варна"
    Изпълнител: СТРОЙСНАБ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 82.34
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи/заместители/ за принтерита за нуждите на Община Варна и подопечните й звена по обособени позиции", както следва: Обособена позиция 1: "Доставка на оригинални консумативи за нуждите на Община Варна" Обособена позиция 2: "Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна", Прогнозна стойност: 240 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна"
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 093.60
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: "Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и интегрирано решение за достъп до мониторинг център за нуждите на Община Варна и бюджетните ѝ звена", Прогнозна стойност: 600 000.00
  • Обособена позиция 1: "Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и интегрирано решение за достъп до мониторинг център за нуждите на Община Варна и бюджетните ѝ звена"
    Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 284.80
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: “Доставка на материали за нуждите на Община Варна и второстепенните разпределители с бюджети по обособени позиции”, Прогнозна стойност: 800 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на строителни материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна ”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Доставка на ВиК материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна ”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: “Доставка на ел.материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпределители с бюджети към община Варна ”
    Изпълнител: Парт Инженеринг Логистик ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 294.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове и други извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“ , Прогнозна стойност: 450 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали - копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери и дискове и други извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Изпълнител: Офис Експрес Сървис АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 768.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет с ЕИК000093442 по обособени позиции“, Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали
    Изпълнител: Офис Експрес Сървис АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 876.00
  • Обособена позиция 2: „Доставка на касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашoни, кламери и кабари“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители по обособени позиции“, Прогнозна стойност: 515 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ì разпоредители“
    Изпълнител: АТС - България ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 986.40
  • Обособена позиция 2: „Доставка на оригинални консумативи за принтери и МФУ, със съответните технически характеристики, съгласно техническа спецификация (Приложение 1-1и Приложение 1-2)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните й разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции“, Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуги по сключване на застраховка „Автокаско“ на моторните превозни средства, собственост на Община Варна и бюджетните и звена
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО "ОЗОК Инс"АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 771.12
  • Обособена позиция 2: Извършване на услуги по сключване на застраховка „Гражданска отговорност“ на моторните превозни средства, собственост на Община Варна и бюджетните ѝ звена
    Изпълнител: ЗАД "Армеец" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 114.42
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните й разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции“, Прогнозна стойност: 657 059.60
  • Обособена позиция 1: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Индустриален пожар” на имоти – публична и частна общинска собственост за нуждите на община Варна“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Извърш.на услуги по сключ. на застрах.“Злополука на посетители на спортни и развлекателни съоръж., културни и др.мероприятия” за нуждите на ОП„Спорт-Варна”–второстеп.разпоред. с бюджет към общ.Варна“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Автокаско” на моторните превозни средства, собственост на община Варна и бюджетните й звена" Възложена е поръчка/обособена позиция:
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Гражданска отговорност” на моторните превозни средства, собственост на община Варна и бюджетните й звена"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Имущество“ на общинско сървърно и активно оборудване при община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Имущество“ на техническо оборудване за нуждите на ОП „ТАСРУД” – второстепенен разпоредител с бюджет към община Варна“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: „Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет", Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: „Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет"
    Изпълнител: " В АУТО" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 627.04
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на сървърна, компютърна, периферна и мрежова техникаь в т.ч. структурно окабеляване, доставка, монтаж, демонтаж на компоненти за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпределители по обособени позиции, Прогнозна стойност: 277 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП 2 " Абонаментно сервизно обслужване, профилактика и ремонт на компютърна и периферна техника на Община Варна и второстепенните й разпределители";
    Изпълнител: Стемо ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 200.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Гориво за моторно превозни средства, Прогнозна стойност: 1 767 400.00
  • Обособена позиция 1: Гориво за МПС
    Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 546.65
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 55 000 000 квт.ч. на ел.енергия, Прогнозна стойност: 10 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 55 000 000 квт.ч. на ел.енергия за нуждите на Община Варна
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 633.03
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилни горива (бензин, дизелово гориво и автогаз) чрез системи за зареждане при безналично картово плащане за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители по бюджета, Прогнозна стойност: 1 800 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилни горива (бензин, дизелово гориво и автогаз) чрез системи за зареждане при безналично картово плащане за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители по бюджета
    Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 569.81
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилни горива за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети, Прогнозна стойност: 1 100 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилни горива за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети
    Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 582.30
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво за отопление, Прогнозна стойност: 19 615.32
  • Обособена позиция 1: доставка на гориво
    Изпълнител: ТЕРА КОРП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 538.38
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво за отопление- газьол ПКЦ 0,001% сяра за нуждите на община Варна и второстепенните й разпоредители с бюджети, Прогнозна стойност: 2 474 472.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на гориво за отопление- газьол ПКЦ 0,001% сяра за нуждите на община Варна и второстепенните й разпоредители с бюджети
    Изпълнител: ЗЕ-ЖАК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 769.18
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК000093442, Прогнозна стойност: 83 333.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали - касови книги, приходни ордери, касови и сторни бележки, авансови отчети, папки, класьори, кутии, кашони, кламери и кабари за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет ЕИК000093442
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 199.92
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители, Прогнозна стойност: 520 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители
    Изпълнител: Офис Експрес Сървис АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 628.18
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Доставка на копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери, дискове и други извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на копирна хартия, амбалажна хартия, паус, самозалепващи пликове и листчета, тетрадки, джобове, поставки-хоризонтални и вертикални, куб, индекси, перфоратори, телчета, коректори, лепила, химикали, маркери, дискове и други извън списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет
    Изпълнител: Офис Експрес Сървис АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 132.14
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лекарства и медицински консумативи, Прогнозна стойност: 304 550.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Община Варна, социалните услуги/специализираните институции за лица и други второстепенни разпоредители с бюджет към Община Варна
    Изпълнител: "ПРИСТАТРЕЙД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 344.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали за изпълнение на строително -монтажни работи и ремонтни дейности; материали за ремонт на ВиК системи; материали за електрически мрежи и системи за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Варна по обособени позиции., Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на строителни материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Доставка на ел.материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка на ел.материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна
    Изпълнител: ИМПУЛС-АН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 370.69
  • Обособена позиция 4: Доставка на ел.материали за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети към община Варна
    Изпълнител: ИМПУЛС-АН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Варна по обособени позиции., Прогнозна стойност: 500 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП1Доставка на строителни материали за нуждите на Община Варна и второстеипенните разпоредители с бюджет към Община Варна
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ОП2 Доставка на ВиК материали за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Варна;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: ОП3 стаДовка на ел.материали за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Варна.
    Изпълнител: ИМПУЛС-АН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72.00
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на община Варна и подразделенията ѝ , Прогнозна стойност: 350 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на община Варна и подразделенията ѝ
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска Индустрия" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 636.44
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на община Варна и подразделенията ѝ включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Община Варна, Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на община Варна и подразделенията ѝ включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Община Варна
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска Индустрия" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 332.40
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията ѝ, включени в списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, Прогнозна стойност: 80 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията ѝ, включени в списъка на чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска Индустрия" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 105.20
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община варна и подразделенията и, Прогнозна стойност: 600 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделенията и
    Изпълнител: "Хигиенно - Медицинска Индустрия" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 627.77
Процедура 33 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти, напитки /алкохолни и безалкохолни/ за нуждите на Дейност "Хранителен комплекс" по обособени позиции., Прогнозна стойност: 620 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на захарни изделия /пакетирани/ кафе, чай за нуждите на Дейност "Хранителен комплекс"
    Изпълнител: ДЗЗД "НОВО ГРУП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 032.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на безалкохолни напитки и бира за нуждите на Дейност "Хранителен комплекс
    Изпълнител: ДЗЗД "НОВО ГРУП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 696.60
  • Обособена позиция 3: Доставка на високоалкохолни напитки и вина за нуждите на Дейност "Хранителен комплекс
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 34 Предмет на предвидената процедура: Достовка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители по обособени позиции" ОП 1 Достовка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители; ОП2 Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители., Прогнозна стойност: 290 000.00
  • Обособена позиция 1: Достовка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 150.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители
    Изпълнител: АТС - България ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 35 Предмет на предвидената процедура: Достовка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители по обособени позиции" ОП 1 Достовка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители; ОП2 Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители., Прогнозна стойност: 69 999.00
  • Обособена позиция 1: Достовка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
Процедура 36 Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за нуждите на Община Варна., Прогнозна стойност: 30 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нетни количества активна електрическа енергия – ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група обекти, собственост на Община Варна и второстепенни разпределители с бюджет
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 760.83
  • Обособена позиция 2: Доставка на нетни количества активна електрическа енергия – ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група обекти, собственост на Община Варна и второстепенни разпределители с бюджет
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка на нетни количества активна електрическа енергия – ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група обекти, собственост на Община Варна и второстепенни разпределители с бюджет
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 643.02
Процедура 37 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуги за сключване на застраховки "Автокаско", "Гражданска отговорност" и "Имущество" за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити по обособени позиции", Прогнозна стойност: 305 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуги по сключване на застраховки "Гражданска отгворност" на МПС собственост на Община Варна и бюджетните и звена
    Изпълнител: ЗАД "Армеец" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 179.73
  • Обособена позиция 2: Извдършване на услуги по сключване на застраховки "Автокаско" на МПС , собственост на Община Варна и бюджетните и звена
    Изпълнител: ЗАД "Армеец" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 899.90
Процедура 38 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на община Варна и второстепенните ѝ разпоредители с бюджетни средства по обособени позиции" , Прогнозна стойност: 678 513.46
  • Обособена позиция 1: ОП 5 "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Автокаско" на моторните превозни средства , собственост на община Варна бюджетните ѝ звена"
    Изпълнител: ЗАД "Армеец" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 662.30
  • Обособена позиция 2: ОП 6 "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Гражданска отговорност" на моторните превозни средства , собственост на община Варна бюджетните ѝ звена"
    Изпълнител: ЗАД "Армеец" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 229.98
  • Обособена позиция 3: - ОП1 "Извършване на услуги по сключване на застраховка "Индустриален пожар" на имоти - публична и частна общинска собственост за нуждите на община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: - ОП2 "Извършване на услуги по сключване на групова застраховка "Злополука на участници в спартни и масови събития по програма "Спорт" за нуждите на Дирекция "Спорт" при община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: - ОП3"Извършване на услуги по сключване на застраховка "Злополука на посетители на спортни и развлекателни съоръжения, културни и дреги мероприятия" за нуждите на ОП "Спорт - Варна"- второстепенен разпоредителс бюджет към община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: - ОП4 "Извършване на услуги по сключване на групова застраховка "Злополука" за нуждите на социалните услуги - второстепенни разпоредители с бюджет към община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: - ОП7 "Извършване на услуги по сключване на групова застраховка "Имущество" на общинско сърварно и активно оборудване при община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: - ОП8 "Извършване на услуги по сключване на групова застраховка "Имущество" на техническо оборудване за нуждите на ОП "ТАСРУТ"- второстепенен разпоредите с бюджет към община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 9: - ОП9 "Извършване на услуги по сключване на групова застраховка "Трудова злополука"" за нуждите на ОП "ТАСРУТ"- второстепенен разпоредите с бюджет към община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 10: - ОП10 "Извършване на услуги по сключване на "Застраховка на животните в Зоопарк Варна" за нуждите на ОП "Зоопарк -СЦ"- второстепенен разпоредите с бюджет към община Варна"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 39 Предмет на предвидената процедура: Изпиране, дезинфекция, химическо чистене, изсушаване, гладене, опаковане, транспорт на спално бельо, постелъчен инвентар, покривки, карета, чохли за маси и друг текстилен инвентар, килими, пътеки, пердета, дрехи и работно облекло, Прогнозна стойност: 65 900.00
  • Обособена позиция 1: Изпиране, дезинфекция, химическо чистене, изсушаване, гладене, опаковане, транспорт на спално бельо, постелъчен инвентар, покривки, карета, чохли за маси и друг текстилен инвентар, килими, пътеки, пердета, дрехи и работно облекло за нуждите на Община Варна и второстепенните и разпоредители
    Изпълнител: "Би Енд Уай" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 888.02
Процедура 40 Предмет на предвидената процедура: Информиране и публичност в рамките на проект "Общностен център за деца и семейства - Варна", Прогнозна стойност: 5 485.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на брошури, брандирани пакети (папка и химикал) и бенери.
    Изпълнител: "ИНФО ТРЕЙНИНГ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 860.00
  • Обособена позиция 2: Организиране и провеждане на събития с цел осигуряване на публичност по проекта
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 818.00
Процедура 41 Предмет на предвидената процедура: Предаставяне на услуги за достъп до Интернет- пренос на данни през високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена, Прогнозна стойност: 110 000.00
  • Обособена позиция 1: Предаставяне на услуги за достъп до Интернет- пренос на данни през високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните й звена
    Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 42 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез наземна фиксирана мрежаи предоставяне на фиксирани гласови телефонни и факс услуги , Прогнозна стойност: 600 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на електронни съобщителни услугичрез наземна фиксирана мрежа и предоставяне на фиксирани гласови телефонни и факсп услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена
    Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 114.85
Процедура 43 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуга за достъп на Интернет - пренос на данни през високоскоростна оптична сграда за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена, Прогнозна стойност: 55 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуга за достъп на Интернет - пренос на данни през високоскоростна оптична срада за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена
    Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 288.00
Процедура 44 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуга за достъп на Интернет - пренос на данни през високоскоростна оптична срада за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена, Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуга за достъп на Интернет - пренос на данни през високоскоростна оптична срада за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена
    Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
Процедура 45 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услугата "Достъп до интернет", Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: "Достъп до интернет"
    Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 85.24
Процедура 46 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена, Прогнозна стойност: 162 768.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена
    Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 164.00
Процедура 47 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена, Прогнозна стойност: 166 666.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните ѝ звена
    Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 48 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните й звена и телефонна линя 0800 за нуждите на ОП "ТАСРУД"., Прогнозна стойност: 600 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на община Варна и бюджетните й звена и телефонна линя 0800 за нуждите на ОП "ТАСРУД"
    Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 518.40
Процедура 49 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги и услуги за достъп до Интернет за нуждите на Община Варна и бюджетните и звена по обособени позиции, Прогнозна стойност: 695 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Варна и бюджетните ѝ звена
    Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 152.00
  • Обособена позиция 2: Предоставяне на услуга за достъп до Интернет пренос на данни през високоскоростна оптична среда за нуждите на Община Варна и бюджетните ѝ звена
    Изпълнител: "Мобилтел" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 288.00
Процедура 50 Предмет на предвидената процедура: Техническо обслужване е ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишни тихнически прегледи) за нуждите на Община Варна, Прогнозна стойност: 810 000.00
  • Обособена позиция 1: Техническо обслужване е ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без годишни тихнически прегледи) за нуждите на Община Варна
    Изпълнител: " В АУТО" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 51 Предмет на предвидената процедура: Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без технически преглед) за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители, Прогнозна стойност: 270 000.00
  • Обособена позиция 1: Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без технически преглед) за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители
    Изпълнител: " В АУТО" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 2: Техническо обслужване и ремонт на леки и товарни автомобили, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности (без технически преглед) за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители
    Изпълнител: " В АУТО" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 056.64
Процедура 52 Предмет на предвидената процедура: Услуги за техническо поддържане , основни, текущи и аварйни ремонти на автомобили и други пътно-превозни средства, собственост на община Варна и подразделенията ѝ., Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуги за техническо поддържане , основни, текущи и аварйни ремонти на автомобили и други пътно-превозни средства, собственост на община Варна и подразделенията ѝ.
    Изпълнител: ГРАНД МОБИЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 465.49

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN