Дейности |
-
Дейност: Организация и управление на проекта : Дейността ще се реализира по Компонент 1 и Компонент 2. В рамките на тази дейност ще се назначи екип за организация и управление на проекта в състав: Ръководител, Координатор, Счетоводител и Технически сътрудник.
Ръководителя, Координаторът и Счетоводителят ще бъдат вътрешни за общината лица, а техническият сътрудник ще бъде назначен на трудов договор, спазвайки изискванията на ПМС 160/01.07.2016г. - външно за организацията лице.
Дейността ще се осъществи чрез следните под-дейности:
- сформиране на екип съгласно Заповед на Кмета на общината
- разработване на длъжностни характеристики или трудови заданнияу, уточняване на функциите, задълженията и отговорностите на всеки член на екипа.
- разработване на система за вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението на отделните дейности;
- цялостно управление и администриране на работата по проекта;
- подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки съгласно ЗОП, сключване на договори с подизпълнители и мониторинг на изпълнението на работата на подизпълнителите;
- Изпълнение на мерките за вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите;
- финансово управление на проекта;
- техническо и финансово отчитане на проектните дейности;
- управление на комуникациите с: Договарящия орган, заинтересовани страни, подизпълнители, медии и др., както и вътрешната комуникация в екипа.
Описание на функциите на екипа за организация и управление на проекта
Ръководител
Осъществява цялостна организация, координиране и наблюдение на процеса по изпълнение на проекта; води кореспонденцията с Договарящия орган; разпределя задачите на екипа по проекта; свиква работни срещи на екипа по проекта; контролира финансовите плащания по проекта; проверява отчетите за извършена работа по проекта на всеки експерт; изготвя междинни отчети; изготвя финалния технически отчет. Ръководителя на проекта ще отговаря за работата с конкретните лица, провеждащи обученията, предоставящи услугите Център за социална рехабилитация и интеграция, "Социален асистент", "Личен асистнт" и целевите групи - потребители на усслугинте, неактивни лица, лица полагащи грижи за зависими членове и др. Участва в Комисиите за оценка, подбор на кандидатите за работа в ЦСРИ, като лични асистнти, социални асистнти и потребителите на услугите, както и в Комисийте за избор на изпълнител.
Координатор
Подпомага ръководителя на проекта при организацията на изпълнението на проекта; координира оперативното изпълнение на дейностите; участва в подготовката и реализирането на процедурите по ЗОП, следи за взаимоотношенията с подизпълнителите и изпълнението на договорните клаузи. Отговорен е за регулярните технически отчети по проекта; Участва в Комисиите за оценка, подбор на кандидатите за работа в ЦСРИ, като лични асистнти, социални асистнти и потребителите на услугите, както и в Комисийте за избор на изпълнител; Осъществява консултациите и мониторинга по предоставянето на услугите
Счетоводител
Оформя документацията по назначаване и освобождаване на всички трудово заети по проекта,съгласно нормативната рамка на трудово правните отношения; отговаря за осчетоводяване на разходооправдателни документи по проекта; осъществява разплащанията по проекта; изготвя ежемесечни справки и отчети за движението на средствата по проекта по пера; изготвя междинния и финалния финансов отчет; подготвя досиетата за назначаване на персонала в центъра, на СА и ЛА и лицата, които ще се включат в 6 месечната заетост; изготвя ведомости и подготвя заплатите и тяхното изплащане.
Технически сътрудник – Подготвя и разпределя входящата и изходящата кореспонденция; логистично осигурява изпълнението на проектните дейности; води протоколите от екипните срещи; класифицира, подрежда и съхранява документацията, свързана с изпълнението на проекта; ;Осъществява консултациите и мониторинга по предоставянето на услугите
За организацията и управлението на проекта ще бъдат осигурени мотериали и консумативи,
Договорена стойност: 32 103.20
,
Отчетена стойност: 31 390.72
-
Дейност: Създаване на Център за социална рехабилитация и интеграция: Дейността попада в обхвата на допустимите дейности на Компонент 2, а именно дейност 2 "Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето, според индивидуалните потребности на човека с увреждане " и дейност 3 "Подкрепа за намиране на работа и подобряване достъпа до заетост на хората с увреждания чрез интегрирани комплексни мерки и предоставяне на подкрепящи иновативни услуги". Дейността включва разкриване на Център за социална рехабилитация и интеграция. С Решение на Общински съвет - Момчилград е предоставен е първи етаж от сграда, намираща се в централната част в града, ул. "26-ти декември"12. В близост се намират възлови институции като община, дикеркция "Социално подпомагане", спортни и културни сгради и парк. Предоставеният етаж включва пемещения със следните размери - помещение 1 - 13 кв.м., помещение 2 - 13 кв.м., помещение 3 - 18 кв.м., и 2 фоаета, едното, от които може да се използва и за работа - 6 кв.м. и 8 кв.м. и санитарен възел. Обща площ 50 кв.м. Помещенията, планирани за реализиране на центъра са в добро техническо състояние и се предвижда единствено поставяне на подова настилка - ламинат и первази. В дейността се предвиждат обзавеждане и оборудване на Център за социална рехабилитация и интнеграция. Необходимостта от обзавеждане и оборудване е индентифицирана на база на следните фактори:
- в помещенията липсва техника и обзавеждане;
- дограмата е сменена, но липсват щори на прозорците;
- за създаване на условия за индивидуална и групова работа с целевата група е необходимо доставка на материали и обзавеждане на помещенията;
- сградата няма изградена достъпна архитектурна среда и не позволява достъп на лица с физически увреждания или множество увреждания, поради което се предвижда изграждането на две сглобяеми рампи;
Обзавеждането и оборудването на помещенията, предвидени за Център за социална рехабилитация и интеграция ще бъде възложено на външен изпълнител, избран съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и националното законодателство. Също така ще се осигури пожарна безопасност и доставка на интернет.
в рамките на тази дейност ще се извърши и доставка на необходимите материали и консумативи, също така и на работно облекло и предпазни средства на персонала в центъра.
Предвижда се доставка на материали за обучение в социални умения включващи наръчници, работни тетрадки, методики за работа, папки, химикали и други, необходими за провеждане на обученията.,
Договорена стойност: 20 430.00
,
Отчетена стойност: 36 107.67
-
Дейност: Подбор и назначаване на персонала в Центъра за социална рехабилитация и интеграция. : Дейността се реализира по Компонент 2 и попада в обхвата на дейност 3 "Предоставяне на социални услуги в общността и съгласно дефинициите им в ППЗСП". Дейността включва сформиране на екип, който да притежава необходимите практически умения и лични качества за предоставяне на социални услуги за лица с психически и физически проблеми, деца с увреждания и деца в риск и техните семейства и повишаване на професионалната квалификация и уменията за работа съгласно критериите и стандарти при предоставяне на социални услуги в общността и Методическото ръководство за условията и реда за предоставяне на социалната услуга "Център за социална рехабилитация и интеграция" и Методика за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността .
Дейността включва:
1. Подбор и наемане на персонала в Центъра за социална рехабилитация и интеграция., което е свързано с провеждане на процедура за избор на персонал. В ЦСРИ ще бъдат наети - ръководител - социален работник - 1, педагог - 1, медицинска сестра - 1, рехабилитатор - 1, трудотерапевт - 2, хигиенист - 1. Поради спецификата на целевата група (основно лица с психически и множество увреждания) ще бъдат допълнително наети с договор за услуга, спазвайки изискванията на ЗОП, лекар-психиатър и консултант психолог. Броят на персонала е определен спазвайки Методиката за определяне числеността на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността. ,
Договорена стойност: 76 090.00
,
Отчетена стойност: 34 461.39
-
Дейност: Функциониране на Центъра за социална рехабилитация и интеграция: Дейността ще се реализира в рамките на Компонент 2 - дейности 3 "Предоставяне на социални услуги в общността и съгласно дефинициите им в ППЗСП". Функциониране на Центъра за социална рехабилитация и интеграция ще е свързано с предоставяне на дейности за подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица основно с психични и множество увреждания, както и психологично консултиране и включване в част от дейностите на центъра и на членовете на техните семейства. Дейностите ще са целенасочени към интеграция на целевите групи и ще работи в насока преодоляване на социалната изолация, извеждане на лицата от затворената им домашна среда, социално включване и реализиране възможностите за трудова реализация на техните близки.Услугите на ЦСРИ основно включват консултации, терапевтична работа и рехабилитация.Консултациите,които ще се предоставят ще бъдат социални и психологически, и ще бъдат насочени към кандидат потребителите и техните семейства.Различните терапевтични и обучителни практики ще са насочени към създаване на социални умения, които са нарушени или загубени.Рехабилитационните програми ще имат за цел да възстановят социалната интеграция и трудова активност.Центъра ще предлага и медицинска рехабилитация съобразена с лекарски предписания. Всички тези дейности ще се предоставят и като моибилна работа в случаите, когато присъствието на потребителя е невъзможно и когато се цели по-широко обхващане на целевите групи и предотвратяване процесите на социалоно изключване. За функционирането на центъра и реализиране на посочените дейности ще работят: социален работник/ръководител, мед.сестра, рехабилитатор, педагог, трудотерапевти и хигиенист. Психолог и лекар-психиатър ще следят състоянието на клиентите на центъра, ще организират индивидуални и групови терапевтични сесии. Те ще мотивират потребителите на услугата в зависимост от състоянието им за възобновяване на трудовата активност. Психолога ще извършва психологическа подкрепа, съобразно индивидуалните потребности на потребителите. Тя ще възстановява и поддържа психичното равновесие и ще подпомага процеса на социализация и социално включване. Консултации и препоръки ще дават и на техните семейства.Социалния работник ще работи в насока социалната рехабилитация, ще провежда обучения за придобиване на умения за самостоятелен живот и създаване на условия за социални контакти. Педагога ще работи в насока когнитивна рехабилитация, която ще подготвя потребителите за усвояване или възстановяване на обучителни и трудови навици както и придобиване на уимения за работа, съответстващи на здравословното състояние, образование и професионална квалификация.Рехабилитатора ще провежда медицинската рехабилитация за преодоляване или компенсиране на увреждания, намаляване и отстраняване на периодите на временна нетрудоспособност.Рехабилитацията ще има и мобилен компонент при невъзможност лицето да посещава ЦСРИ.Трудотерапевтите ще работят за развитие чрез различни видове терапии-арт терапия, занимателна терапия, игова терапия, трудо терапия, ерго терапия и др. В зависимост от сферите на интервенция,терапиите ще бъдат с индивидуална и групова насоченост.ЦСРИ ще предлага социални и специализирани консултации, за които ще е отговорен социалния работник. Консултативната работа ще е свързана с предоставяне на информация с възможности за подкрепа както и институциите от които може да бъде получена тя. Специализираната консултативна работа е свързана с насоки за практически указания и дейности, които да се продължат и в домашни условия. Капацитета на ЦСРИ е 30 лица и семейства. Услугите в центъра ще се предоставят за период от 14 месеца.Във времето на престой на лицата с увреждания в ЦСРИ, техните близки,които са полагали грижи за тях ще бъдат включени в обучения за придобиване на квалификация и последваща трудова ангажираност по дейностите на Компонент 1 и Компонент 2.,
Договорена стойност: 10 475.00
,
Отчетена стойност: 7 435.43
-
Дейност: Психологическо мотивиране и провеждане на професионално обучение за лица, полагащи грижи за зависими членове и лица с увреждания: Дейността се реализира в рамките на Компонент 1-допустими дейности 3 и 4.Дейността включва осигуряване на психологическо мотивиране и подпомагане, информиране и консултиране на лицата, полагащи грижи за зависими членове, както и на лица с увреждания да излезнат от социалната изолация и да се включат в подходящо обучение. Психологическото консултиране и мотивиране ще се провежда от психолог в индивидуален и групов формат.За целта ще бъде нает психолог, спазвайки изискванията на ПМС 160/01.07.2016г.Мотивираните лица ще бъдат включени в професионално обучение. Преди обучението ще се проведе информационна кампания за запознаване на лицата с възможността да направят образователен и трудов избор и да възстановят трудовите си навици и активност.Тя ще подпомогне лицата в съответствие с техния личностен профил и индивидуални характеристики за придобиване на професионална квалификация и заетост. Дейността включва и провеждането на професионално обучение на 40 неактивни лица, от които 30 лица полагащи грижи за зависими членове на семейства/деца и лица с увреждания, възрастни хора,зависими от грижи, пълнолетни лица с увреждания, родители на деца с увреждания, които ползват услугата Дневен център за деца с увреждания/ и 10 лица с увреждания.Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе професионално обучение на 30 неактивни лица за придобиване на първа степен на професионална квалификация по професия 622030 "Работник в озеленяването" , специалност 6220301 "Озеленяване и цветарство". За целта ще се премине през няколко стъпки:
Стъпка 1.Провеждане на процедура за избор на Изпълнител по ЗОП с предмет "Провеждане на професионално обучение по професия 622030 "Работник в озеленяването" , специалност 6220301 "Озеленяване и цветарство" за минимум 40 лица, при следните параметри: 1.Наименование и код на професията, и код на специалността - 622030 "Работник в озеленяването" за минимум 30 лица; 2. Хорариум на обучението с продължителност не по-малка от 300 учебни часа(45 минути) за курс/група/, по мин. 6 уч.ч./ден; 2.1. Теория - не повече от 50% от учебните часове; 2.2. Практика - не по-малко от 50% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица - 30 лица, разделени в 2 групи; 4. Документ, доказващ завършеното обучение. 5.Място на провеждане - гр.Момчилград; 6.Форма на обучение - присъствена 7.Програма за обучение (съгласно предложена лицензирана програма) 8.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 9.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Община Момчилград. 10.Изискване за правосубектност на обучаващата организация., съгл.чл.18 от ЗПОО, както и за капацитет и опит в провеждането на такива обучения, както и материално обезпечаване - зала, оборудване и материали.
Стъпка 2. Провеждане на същинското обучението:- Определяне на преподаватели за теория и практика; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи за теория и практика; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преоподавателя; - Провеждане на междинни тестове; - Провеждане на изпит по теория и практика; - Издаване и връчване на документ за придобита квалификация по професия за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по професионално обучение и приемане на свършената работа от общината.,
Договорена стойност: 26 486.00
,
Отчетена стойност: 25 700.00
-
Дейност: Възстановяване на трудовата активност на лицата, полагащи грижи за зависими членове и на лицата с увреждания: Дейността ще се реализира по Компонент 1 Дейност 6 "Осигуряване на заетост на лицата, полагащи грижи за зависими членове или на хората с увреждания след предоставяне на посреднически услуги и/или обучение за период до 6 месеца".
След приключване на обучението всички успешно издържали изпита и получили документ ще бъдат назначени за период от 6 месеца на 6-часов работен ден. Петнадесет човека ще бъдат назначени през първите шест месеца след приключване на обучението, а останалите 15 в следващите шест месеца. В групите от петнадесет човека ще се включат десет лица, полагащи грижи за зависими членове и пет лица с увреждания. Озеленителите ще бъдат разпределени по паркове и градини, собственост на общината, където ще извършват следното
-подготвяне на почвата за засаждане;
- засаждане на дървесна, храстова и цветна растителност;
- полага грижи за раастенията;
- участва в отглеждането на цветята на открито;
- създава, оформя и поддържа цветни лехи;
засажда и отглежда различни иглолистни и широколистни дървесни и храстови видове;
- създава и поддържа тревни площи.
Назначените лица с увреждания в зависимост от състоянието им при необходимост ще бъдат придружавани от социални асистенти или лични асистенти, назначени по проекта.
Дейността реализира интегриран подход, който е в съответствие с целите на конкретната процедура.От една страна лицата,които полагат грижа за зависими членове ще бъдат изведени от трайната неактивност, мотивирани за придобиване на квалификация и включени в заетост в съответствие с Компонент 1, допустими дейности 3,4,6. А от друга страна техните зависими от грижи близки ще получават услугите на ЦСРИ, социален асистент и/или личен асистент в зависимост от потребностите и нуждите, което е в съответствие с Компонент 2, допустими дейности 2 и 3. Също така за лицата чието здравословно състояние позволява освен услугите на ЦСРИ ще бъдат включени в професионално обучение за придобиване на професионална квалификация, трудови умения и последващо включване в трудова заетост(Компонент 1-допустими дейности 3, 4, 6). Родителите им след като бъдат освободени от грижата в дома, при условие че притежават документ за завършено обучение за социален асистент и/или личен асистент ще бъдат ангажирани в предоставянето на този вид услуга извън семейството(Компонент 2, допустими дейности 2 и 3).,
Договорена стойност: 98 910.00
,
Отчетена стойност: 92 032.63
-
Дейност: Предоставяне на социалните услуги "Социален асистент" и "Личен асистент": Дейността се реализира в рамките на Компонент 2 в съответствие с Дейност 1, 2 и 3. Предоставянето на социалните услуги "Социален асистент" и "Личен асистент" ще бъде съобразено с Методиките за предоставяне на социалните услуги в общността "Личен асистент" и "Социален асистент" и ще е съобразено с изискванията на минималните стандарти за качество на тези услуги, регламентирани в ППЗСП. За предоставяне на услугите "Социален асистент" и "Личен асистент" ще бъдат наети 10 лица, преминали по предходни схеми обучение за предоставяне на този вид услуги. Реализирането на дейността ще следва следните етапи:
1. Информиране на общността с предлаганите услуги, чрез съобщения и информация в сайта на общината, информационна среща с кметовете на населените места 2. Създаване на организация и набиране на заявления за ползване на услугите "Социален асистент" и "Личен асистент", както и заявления за работа като социален асистент и личане асистент. 3. Сформиране на комисия за подбор на потребители и лица за работа като социални асистенти и лични асистенти. 4.Провеждане на събеседване с кандидатите за работа и преценка на тяхната мотивация. 5. Изготвяне на оценки на потребностите. 6.Класиране на кандидатите за потребители на услугите социален асистент и личен асистент. 7. Сключване на договори с потребители и изготвяне на индивидуални планове. 8.Сключване на трудови договори с лични асистенти и социални асистнти и изготвяне на длъжностни характеристики. 9. Предоставяне на социалните услуги.
"Услугите "Социален асистнт" и "Личен асистент" ще се предоставят за период от 12 месеца.Въз основа на направената оценка на потребоностите и индивидуалния план в зависимост от потребностите и желанията на потребителите ще се предоставят от назначените асистенти следните видове почасови услуги:
- Социални асистенти, ще предоставят следните услуги:Помощ при поддържане на ежедневна лична хигиена; Доставяне и приготвяне на храна съобразно здравословното състояние на лицето; Помощ и контрол при вземането на лекарства, придружаване в лечебни заведения;Четене на глас – вестници, списания, книги; Почистване на дома веднъж седмично, пране и гладене на дрехи и чаршафи; Придружаване на разходка, участие в културни мероприятия по желание на лицето; Административна помощ, касаеща социалното, пенсионното и здравното обслужване; Помощ в общуването, създаването и поддържането на социални контакти; При необходимост – пазаруване на храна, лекарства и дребни вещи за дома; Заплащане на битови сметки – веднъж месечно; Поддържане на връзка със семейството на пациента и предоставяне на текуща информация за състоянието му. Услугата “Социален асистент” ще се предоставя и на лица, ползващи паралелно и услугите на ЦСРИ-съгласно индивидуалната оценка и потребности.
- Личните асистенти ще предоставят следните услуги : Помощ при поддържане на ежедневна лична хигиена – тоалет, къпане, преобличане, смяна на чаршафи, хранене, раздвижване; Доставяне и приготвяне на храна съобразно здравословното състояние на лицето; Помощ и контрол при вземането на лекарства, придружаване в лечебни заведения; Четене на глас – вестници, списания, книги; Почистване на дома веднъж седмично; Пране и гладене на дрехи и чаршафи; Придружаване на разходка, участие в културни мероприятия по желание на лицето;Придружаване до работното място и по време на работа. При необходимост – пазаруване на храна, лекарства и дребни вещи за дома; Заплащане на битови сметки – веднъж месечно.; Поддържане на връзка със семейството и предоставяне на текуща информация за състоянието му.
Чрез тези услуги ще се даде възможност на лицата, полагали дълго време грижа за зависими членове на семейството да подновят трудовата си активност. Услугите ще се предоставят съобразно потребностите на катдидат-потребителите.Предоставянето на услугите "Социален асистнт" и "Личен асистент" ще е съобразено с времето на провеждане на професионалните обучения и ангажираността на лицата, лолагащи грижи, за да се осигури грижа за зависимите им членове.,
Договорена стойност: 71 382.60
,
Отчетена стойност: 72 202.23
-
Дейност: Супервизия на персонала на ЦСРИ, и на предоставящите услугите "Социален асистнт" и "Личен аистент": Дейността се реализира в съответствие на Компонент 2, дейност 3. Дейността е насочена към подобряване качеството на услугите ЦСРИ, СА и ЛА и да се отговори максимално ефективно на потребонстите на потребителите. В резултат на супервизиите ще се подобри психологическия и емоционален комфорт на предоставящите услуги лица. За провеждане на супервизии ще се проведе процедура по ЗОП. супервизията се изразява в консултиране при трудни и специфични ситуации, както и подкрепа и посредничество при разрешаването на конфликти. тя ще е насочено кам изграждане на модел за обективно и емоционално устойчиво професионално поведение, както и поддържане на професионалното самочувствие на специалистите. Супервизиите ще се провеждат в екипен, грепов и индивидуален формат:
- екипната супервизия ще улесни и подпомогне разивтието на отношенията на робатното място и реализирането на мултидисциплинарност, като преди всичко ще се създадът условия на сътрудничество и екипна подкрепа при обсъждането и решаването на практически въпроси и проблеми в работата по индивидуалните случаи на потребителите.
- групове супервизия - ще служи за подкрепа, обмен на познания, гледни точки и професионален опит. от всеки участник в групата ще се получи обратна информация, ще се споделят преживявания и взаимна емоционална подкрепа, ще се придобие групов опит в хода на динамиката на груповите отношения;
- индивидуална супервизия - цели да даде възможност на всеки специалист да прегледа своята работа, да провери усещанията и чувствата си, да изясни ролите и очакванията си във връзката си с клиента.
Супервизия ще се осъществява и при заявка от страна на специалиста или по преценка на доставчика на услугите.,
Договорена стойност: 9 000.00
,
Отчетена стойност: 9 708.60
-
Дейност: Информиране и публичност: Предвижда ес да се използват следните комуникационни средства:
1. Организиране и провеждане на начална конференция и заключителна конференция:
Началната конференция ще даде официален публичен старт на проекта. Заключителната конференция е предвидена да се състои при приключване на дейностите по проекта. За всяка от тях ще бъде изготвено и публикувано прессъобщение, а покани ще бъдат изпратени до представители на всички заинтересовани групи (преки и непреки бенефициенти от резултатите по проекта), включително медии и граждани. Събитието има за цел да информира обществеността за предвидените и изпълнени по проекта дейности, очаквани и постигнати резултати, да популяризира дейността Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" и да стимулира други потенциални бенефициенти за участие в подобни проекти.
2. Официално откриване на Център за социална рехабилитация и интеграция - ще се проведе при стартиране на услугата. Ще се осигури текуща връзка с медиите, шапки, тениски, торбички, брошури, еднократни мокри кърпи, календари.
3. Изготвяне и публикуване на информационно каре в печатната преса:
Двете конференциите, официалното откриване на ЦСРИ, професионалното обучение и последващото трудово ангажиране на лицата ще бъдат последвани от изготвяне и публикуване на информационно каре в печатната преса. Целта е информацията от реализираните дейности по проекта да достигне до максимален брой хора в Общината.
4. Системно актуализиране на интернет сайта на Общината с информация по проекта:
Максималното разпространение на информация предполага съобразяването със социално-техническия прогрес и използването на съвременните информационно-технически средства, като Интернет. Това условие ще бъде осигурено посредством използването на общинския интернет-сайт, на който ще се публикува актуална информация за изпълнението проекта..
5. Изготвяне и поставяне на постоянна информационна табела на входа на общината и на центъра за социална рехобилитация и интеграция. Табелата ще съдържа всички задължителни информационни елементи.
6. Изготвяне и разпространение на информационни материали по проекта (дипляни, брошури, рол-банер):
За осигуряването на необходимата информационна обезпеченост по време на пресконференциите и след приключването на проекта, се предвижда да бъдат изготвени следните рекламни материали:
- Дипляни, съдържаща основната информация за проекта – за разпространение по време на началната пресконференция, в Общината и в ЦСРИ;
- Рол-банер – за поставяне в залата на пресконференциите;
- Брошури, съдържаща основната информация за проекта, включително постигнатите резултати – за разпространение по време на финалната пресконференция, в Общината и в ЦСРИ.
- визуализирани папки за двете конференции;
- визуализирани химикали за двете конференции;
- визуализиран блок -нот за двете конференции;
6. Други дейности, целящи популяризиране на дейностите по проекта и финансовия принос на ЕС и ЕСФ:
Популяризирането на проекта предполага използването на всички възможни методи за разпространение на информация. Като примерни допълнителни дейности, целящи постигането на максимален ефект и обхват на разпространение могат да бъдат посочени:
- Изготвяне и поставяне на информационни стикери на новозакупеното оборудване и обзавеждане по проекта;
- Информа Използване и спазване на приложимата визуализация за всички документи и отчети по проекта.
- Използване и спазване на приложимата визуализация за всички документи и отчети по проектация за проекта и други събития ще бъдат публикувани на сайта на Общината;,
Договорена стойност: 2 359.00
,
Отчетена стойност: 2 685.00
|