Идентификация

Номер от ИСУН BG65ISNP001-1.002-0001-C06
Наименование на проекта "Повишаване на квалификацията на консулските служители и служителите от ЦУ на МВнР"
Бенефициент 000695228 МИНИСТЕРСТВО НА ВЪНШНИТЕ РАБОТИ
Източник на финансиране ФВС ==> Фонд "Вътрешна сигурност"
Дата на сключване на договора/заповедта 12.08.2019
Дата на стартиране 12.08.2019
Дата на приключване 12.02.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящият проект е насочен към повишаване на квалификацията, административния и експертен капацитет в областта на визовата политика и законодателство на ЕС и Шенген на консулски служители, командировани в българските задгранични представителства в чужбина, както и на длъжностни лица от централната администрация на Министерството на външните работи. 

Като част от дългосрочните усилия на МВнР за укрепване на обучителните дейности и практики в областта на европейското и шенгенското законодателство и работа с визовите информационни системи на ЕС, ще бъдат проведени специализирани обучения на обучители с оглед посрещане на нарастващите нужди и потребности от осигуряване на собствен обучителен капацитет на МВнР в различните теоретични и практически аспекти на визовата политика.

В рамките на проекта ще бъдат проведени също проучвателни посещения на служители на МВнР или български консулски служители в консулски служби в трети страни на различни държави - членки на Шенгенското пространство за придобиване на практически знания и умения и осигуряване на обмен на опит при изпълнение на своите професионални задължения.

В контекста на така заложената задача за повишаване на професионалната квалификация и увеличаване на практическия опит и теоретични знания на българските консулски служители и служители на МВнР на Р България за ефикасното и хармонизирано прилагане на правните инструменти и политики на ЕС по визовите въпроси ще бъдат изпълнени следните дейности:

1. Управление, изпълнение и контрол на проекта;
2. Провеждане на учебни курсове за консулски служители и служители на МВнР в областта на визовото законодателство и практика;
3. Обучение на обучители в областта на визовото законодателство и визовата практика;
4. Провеждане на проучвателни посещения в консулските служби в трети страни на държави - членки от Шенгенското пространство;
5. Информация и публичност.
Дейности
  • Дейност: Управление, изпълнение и контрол на проекта: В рамките на дейността ще бъде сформиран екип за организация, управление, изпълнение, вътрешен контрол и мониторинг на индивидуалните дейности от проекта. Екипът за управление и изпълнение на проекта ще бъде съобразен със спецификата и обема на заложените дейности, като при неговото сформиране ще се подходи балансирано и на база на професионални качества. С това ще се гарантира спазването на изискванията за наличие на административен и оперативен капацитет на бенефициера при изпълнението на проекта. Екипът ще включва ръководител, основен координатор, счетоводител, координатор по обучения по проекта и координатор по обществени поръчки. С оглед сложността на проекта към екипа ще бъдат привлечени също двама външни експерти за подпомагане на специфичните дейности на проекта. Проектният екип ще отговаря за организацията и координацията на проектните дейности, както и за законосъобразния избор на изпълнители в съответствие със Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове по прилагането му. За осъществяване на процедурите по вътрешен контрол, мониторинг и оценка на проекта ще се използва система, въведена в работата по програмите, финансирани от Европейските структурни и инвестиционни фондове. С вътрешния мониторинг на ниво проект ще бъдат ангажирани всички членове от екипа за управление и изпълнение на проекта. Ще бъде разработен подробен план за действие с детайлен времеви график и разпределение на отговорностите в екипа за изпълнението на проекта. Напредъкът на проекта ще се проследява по време на регулярните срещи на проектния екип и ще се сравнява и оценява спрямо заложените индикатори за изпълнение и резултати, на база подробния работен план, както и в съответствие с изискванията и процедурните правила на най-актуалната версия на утвърдените системи за управление и контрол на фонд "Убежище, миграция и интеграция" (ФУМИ) и фонд "Вътрешна сигурност" (ФВС) 2014 - 2020, разработени от Отговорния орган (ОтО) по фонд "Вътрешна сигурност" в лицето на дирекция "Международни проекти" на Министерството на вътрешните работи . Екипът на проекта ще отчита извършената работа в съответствие с указанията за отчитане на проекти по ФУМИ и ФВС в ИСУН. При подготовката на отчетите бенефициерът ще използва формулярите, генерирани от ИСУН, и приложенията съгласно договора за безвъзмездна финансова помощ, както и в съответствие с актуалния списъка с документи и указания, необходими при отчитането на финансовото изпълнение на проекти по ФУМИ и ФВС в ИСУН. Отчетите ще се отнасят до проекта като цяло, без оглед на това каква част от него е финансирана чрез безвъзмездна финансова помощ, като ще съдържат пълна информация за всички аспекти на изпълнението за описвания период, както и необходимите данни за постигане на индикаторите, посочени в проектното предложение. За тази цел бенефициерът ще води точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство. Счетоводните отчети и разходите, свързани с проекта, ще подлежат на ясно идентифициране и проверка. Бенефициерът е предвидил за целите на настоящия проект да разполага с необходимия офис и оборудване за управление на проекта. Проектът ще се управлява и координира в административната сграда на МВнР - Централно управление. Настоящата дейност е основополагаща за успешното реализиране на проекта. Тя ще гарантира доброто управление на проекта по отношение на реализиране на дейностите, както и във връзка с целесъобразното и законосъобразно изразходване на финансовите средства. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта ще зависи изпълнението на всяка проектна дейност по отношение на качеството и срока й за реализация. Настоящата дейност ще се реализира в рамките на целия период на срока на договора за безвъзмездна финансова помощ (БФП). , Договорена стойност: 75 815.60 , Отчетена стойност: 9 486.01
  • Дейност: Провеждане на учебни курсове за консулски служители и служители на МВнР в областта на визовото законодателство и практика: Дейността е насочена към повишаване на квалификацията на консулски служители, командировани в български задгранични представителства в чужбина, както и на длъжностни лица от системата на МВнР в областта на визовото законодателство и визовата практика, работа с ВИС на ЕС, откриване на фалшиви и подправени документи, обслужване на апликанти за визи. Планирано е да бъде проведено комплексно модулно обучение за определената целева група в областта на визовата политика и законодателство на ЕС и Шенген с цел постигане на уеднаквен подход при тяхното практическо прилагане. Основната цел на обучението е да се повиши квалификацията и да се развият необходимите практически умения на целевата група във връзка с прилагането в процеса на издаване на визи на общата визова политика на ЕС и на шенгенското законодателство. Обучението ще включва както теоретични, така и практически задачи и упражнения с цел повишаване на знанията и практическия опит на обучаемите за ефикасно прилагане на правните инструменти на ЕС в областта на визовите въпроси, сигурността на външните граници на ЕС, достиженията на правото на Шенген, вътрешното законодателство на Република България, уреждащо визовата и миграционна политика, визовите информационни системи (Националната визова система и Визовата система на ЕС) и разнообразните форми на консулско сътрудничество. Обучението ще включва също практикуми, обхващащи различни видове интерактивни методи на обучение под формата на симулационни и ролеви игри, решаване на казуси и прилагане на примери от практиката, които ще предоставят възможност на участниците в обученията да придобият умения за разкриването на подправени и фалшиви документи и начини за справяне с критични ситуации, възникващи в хода на процесите по издаване на визи в контекста на най-добрите шенгенски практики. Предвид продължителното разпространение в световен мащаб на вирусната инфекция SARS-CoV-2 (COVID-19) и за целите на надлежно изпълнение на проектните ангажименти в срок се предвижда обученията да се провеждат и в дигитална среда от разстояние, като в дните на обучение, провеждани онлайн, няма да се заявяват кетъринг услуги, наем на зали и самолетни билети. Когато обученията се провеждат онлайн, предвидените по проекта учебни помагала, рекламни и информационни материали ще бъдат разпространявани на обучаемите непосредствено преди стартиране на съответния обучителен курс. Чрез реализирането на тази проектна дейност ще се постигне изпълнение на заложената оперативна и специфични цели на проекта. Реализирането на дейността ще допринесе за укрепване на капацитета на обучаемите с оглед активното им участие в процеса на прилагане на своите знания, опит и експертиза в служебните им задължения при осъществяването на визовата политика и придържането към най-актуалните разпоредби на европейската и национална нормативна уредба. Дейността ще осигури реален принос за развитие, усъвършенстване и надграждане на компетенциите на служителите в областта на визовите въпроси, което ще позволи формиране на трайна нагласа към усвояване на специализираната материя в област "Визи". , Договорена стойност: 453 903.55 , Отчетена стойност: 228 084.00
  • Дейност: Обучение на обучители в областта на визовото законодателство и визовата практика : Като естествено продължение от постигнатите резултати по линия на дейност 2 от настоящото проектно предложение в рамките на тази дейност ще бъдат проведени специализирани курсове, предназначени за обучение на обучители - служители на дирекция „Консулски отношения“ на МВнР (ДКО-МВнР), за придобиване на ключови знания и компетенции за преподаване на професионални и практически умения в областта на визовото законодателство и визовата практика. Чрез планираните обучения ще се цели изграждане на собствен обучителен капацитет на специализираното административно звено, явяващо се водеща ресорна дирекция в областта на визите. Фокусът на обучението ще бъде насочен към изграждане на способности и умения обучителите да извършват качествени и високо професионални обучителни дейности в контекста на динамичния процес и постоянно настъпващите новости в достиженията на правото на ЕС в област "Визи". В тази връзка чрез изпълнението на дейността ще се търси двойният ефект - укрепване на обучителния капацитет на служителите и организационният растеж на администрацията в лицето на ДКО-МВнР. За повишаване на обучителния капацитет на ДКО-МВнР и за изпълнение в пълен обем на очакваните изисквания и въздействие от реализирането на настоящата дейност е планирано да бъдат приложени комплекс от обучителни мерки, насочени към обучителите. Те ще бъдат обучени да формират в целевата група умения и нагласи за обучение, да бъдат способни да мотивират траен интерес в обучаемите към продължаваща квалификация в сферата на визовото законодателство и практика, както и да умеят да се адаптират към нуждите на обучаемите. Основната задача, която ще се следва в изпълнение на дейността, ще бъде придобиване на техники и инструменти за предаване на знания и опит, споделяне на експертиза и промяна на идеи и нагласи сред обучаемите в среда на конкуриращи се норми и практика в областта на визите. В тази връзка най-важните дейности, които се очаква да бъдат изпълнени в резултат на планираните обучения, е обучителят да: - придобие необходимите знания и умения за разбиране на нуждите от обучение на целевата група; - да е способен да разработва рамка на съдържанието на програми на бъдещите обучителни курсове, в които ще преподава, в съответствие с изискванията на обучаваните; - да има изграден капацитет за изготвяне на съдържателни материали; - да познава принципите и методите на обучение; - да умее да извършва адекватна оценка на въздействието на обучението, както и да е способен да допълва обучителната си дейност с ресурсни лица, принадлежащи на същата или външна организация; -да проучва входящото ниво на обучаемите; - да формира група от обучаеми и да разпределя роли и задачи в обучителния процес; - да направлява и модерира дискусии, да обобщава мнения и да насочва обучаемите към вземане на собствено решение чрез анализиране на поставена за изпълнение задача, както и изграждане на стремеж към постигане на високо качество в обучението, което след това да се приложи в ежедневната работа на обучаемите.; - да подпомага процеса на самооценяване и взаимно оценяване; - да представя примери от практиката и реалния живот и споделяне на собствен и чужд опит, които да обогатяват обучаемите и да подпомагат процеса на вземане на решения; - да създават условия за изява на всеки обучаем в съответствие с неговите специфични умения и способности; - да провежда обученията при балансирано използване на общо, индивидуално и групово обучение. Предвид разпространението на COVID-19 и за целите на изпълнение на проектните ангажименти в срок се предвижда обученията да се провеждат и в дигитална среда от разстояние, като в дните на обучение, провеждани онлайн, няма да се заявяват кетъринг услуги, наем на зали и самолетни билети. Когато обученията се провеждат онлайн, предвидените по проекта учебни помагала, рекламни и информационни материали ще бъдат разпространявани преди стартиране на обучителния курс., Договорена стойност: 13 206.00 , Отчетена стойност: 13 206.00
  • Дейност: Провеждане на проучвателни посещения в консулски служби в трети страни на държави - членки от Шенгенското пространство: С оглед осигуряване на приемственост и надграждане на обучителните резултати по линия на дейност 2 и дейност 3 от проекта и за постигането на траен ефект от мултиплицирането на повишените знания, умения и компетенции и експертен опит на обучените служители е планирано в рамките на дейността да бъдат организирани и проведени проучвателни посещения с целева група от общо 25 служители на МВнР и/или консулски служители на Република България, които ще бъдат командировани по групи в пет консулски служби в трети страни на различни държави - членки от Шенгенското пространство. Целта на посещенията ще бъде: - провеждане на експертни консултации с консулски служители от съответните консулски служби в трети страни на избраните след предварителна оценка държави - членки (ДЧ) от Шенгенското пространство, за повишаване на степента на подготовка за присъединяване на Република България към Шенген; - проучване на процесите, процедурите, техниките, опита и практиката на отделните държави от Шенген при прилагането на правните инструменти на Европейския съюз в областта на визите, достиженията на правото от Шенген, консулското сътрудничество и присъствие, обслужването на кандидатите за визи и начините/методите за създаване на необходимия административен капацитет на национално и локално (задгранично) равнище за управление на миграционните потоци; - проучване на административния опит на определените за посещение държави от Шенген по отношение на визовите им информационни системи, функциониращи в пълна оперативна съвместимост с Визовата информационна система на ЕС и действащи в активен режим за съгласуване и обмен на визови данни между ДЧ от Шенген; - проучване на обучителните практики на държавите от Шенген - прилагани методи и форми за повишаване на професионалната квалификация и компетентност на консулските служители, както и действащите механизми за обучение на консулски служители в други обучителни организации или институции с оглед осъществяване на обмен на най-добри практики. Посредством провеждането на планираните проучвателни посещения ще се идентифицират слабостите и критичните места, в които е необходима намеса на национално равнище за целите на постигането на синергия и интегриран подход при прилагането на общата визова политика във всичките нейни измерения - законодателство, процеси на приемане и обработване на заявления за визи и обслужване на апликанти, форми на сътрудничество, изграждане на административен капацитет, управление и контрол на миграцията, работа с широкомащабни информационни системи за обмен на визови данни и други. Чрез изпълнението на дейността ще се осигури пълноценен обмен на добри практики, който ще позволи пренасяне на опит и експертиза от ДЧ на ЕС, прилагащи в пълен обем достиженията на правото от Шенген, ще се укрепи взаимодействието с тези държави за бъдещо сътрудничество и споделяне на експертен, административен и технически опит в областта на визовата практика, управлението и прилагането на политиките на ЕС по отношение на вътрешната сигурност и външните граници. Чрез успешното реализиране на проучвателните посещения ще се предостави възможност за възприемане на чужд опит по отношение на обучителните дейности и мероприятия на бенефициера в областта на визите, както и надграждане на резултатите по дейности 2 и 3 от проекта. Не на последно място, посредством изпълнението на дейността ще се предостави възможност за развитие на регионалното сътрудничество на България с други държави - членки в областта на издаването на визи и евентуално при осъществяването на потенциални общи центрове за кандидатстване, съвместно ползване на помещения, споразумения и други форми на сътрудничество. Чрез реализирането на тази проектна дейност ще се постигне изпълнение на заложената оперативна и специфични цели на проекта., Договорена стойност: 76 067.78 , Отчетена стойност: 61 779.15
  • Дейност: Информация и публичност : Настоящата дейност включва мерки за визуална идентификация, информация, публичност, комуникация и прозрачност във връзка с популяризиране на проекта, неговите цели и резултати. Мерките по тази дейност са съобразени с Делегиран Регламент (ЕС) № 1048/2014 на Комисията от 30 юли 2014 година за определяне на мерки за информиране и популяризиране, насочени към обществеността, и на мерки за информиране на бенефициентите съгласно Регламент (ЕС) № 514/2014 на Европейския парламент и на Съвета за определяне на общи разпоредби за фонд „Убежище, миграция и интеграция“ и за инструмента за финансово подпомагане на полицейското сътрудничество, предотвратяването и борбата с престъпността и управлението на кризи и Регламент за изпълнение (ЕС) № 1049/2014 на Комисията от 30 юли 2014 година относно техническите характеристики на мерките за информиране и популяризиране съгласно Регламент (ЕС) № 514/2014 на Европейския парламент и на Съвета за определяне на общи разпоредби за фонд „Убежище, миграция и интеграция“ и за инструмента за финансово подпомагане на полицейското сътрудничество, предотвратяването и борбата с престъпността и управлението на кризи В изпълнение на изискванията на посочените европейски актове в рамките на настоящия проект ще бъде предоставена информация на широката общественост и целевата група и ще се осигури публичност на осъществяваните по проекта дейности и заложените цели и резултати. По този начин ще се спази основният принцип на равнопоставеност и прозрачност. Всички мерки за информация и комуникация ще бъдат планирани и изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на целевите групи, както и на конкретната ситуация, в която се изпълняват. Ще бъде спазен също принципът на партньорство, съгласно който мерките ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни, включени в целевите групи на проекта. Рекламните, промоционални и печатни информационни материали ще съдържат задължителната текстова и визуална информация съгласно изискванията на ОтО по ФВС. С оглед осигуряване на екологична устойчивост информационните материали ще бъдат отпечатани на рециклирана хартия. Тази дейност е предвидена в проекта като средство за осигуряване на благоприятна, добронамерена информационна среда за широка обществена подкрепа и информиране на целевата група и заинтересованите страни за дейностите, целите и резултатите от проекта, както и визуализацията на подкрепата и приноса от фонд "Вътрешна сигурност"., Договорена стойност: 14 035.80 , Отчетена стойност: 14 035.80

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 1 023.00 , Отчетена стойност**: 1 023.00
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 28 000.00 , Отчетена стойност**: 700.00
  • Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 81 966.00 , Отчетена стойност**: 25 290.00
  • Изпълнител: КАВАНГАРД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 216 000.00 , Отчетена стойност**: 216 000.00
  • Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 178.00 , Отчетена стойност**: 8 178.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 28 000.00 , Отчетена стойност**: 1 400.00
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 156.18 , Отчетена стойност**: 156.18
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 857.80 , Отчетена стойност**: 5 857.80
  • Изпълнител: БЪЛГАРИЯ ЕР И ПОСОКА, Договорена стойност по проекта*: 241 669.86 , Отчетена стойност**: 36 160.56
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой проведени проучвателни посещения в консулските служби на различни държави членки от Шенгенското пространство в трети страни, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 2 Брой проведени учебни курсове в областта на визовото законодателство и визовата практика, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 10.00
Индикатор 3 Брой учебни часове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 300.00 , Достигната стойност: 300.00
Индикатор 4 Брой обучен персонал по въпросите на общата визова политика с помощта на фонда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 190.00 , Достигната стойност: 190.00
Индикатор 5 Брой обучени обучители, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 635 635.00 BGN
БФП 635 635.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 131 647.54 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 75.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 3 098.05 0.00 3 098.05 БЪЛГАРИЯ ЕР И ПОСОКА

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Информация и публичност на проекта", Прогнозна стойност: 11 696.50
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 с наименование „Изработване, печат и разпространение на информационни и рекламни материали, попадащи в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 857.80
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 с наименование „Изработване, печат и разпространение на информационни, рекламни и други материали, попадащи извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
    Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 178.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Осигуряване на канцеларски материали по проекта", Прогнозна стойност: 1 858.49
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Доставка на канцеларски материали, попадащи извън обхвата на Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП“
    Изпълнител: Кооперация ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 023.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Доставка на канцеларски материали, попадащи в обхвата на Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП“
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 156.18
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Осигуряване на контрол и мониторинг на обучителните дейности по проекта", Прогнозна стойност: 17 322.20
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж и съпътстващи дейности в страната и чужбина, свързани с провеждане на обучения в областта на визовото законодателство и практика", Прогнозна стойност: 175 357.75
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж и съпътстващи дейности в страната и чужбина, свързани с изпълнение на дейности по проекти на МВнР“
    Изпълнител: БЪЛГАРИЯ ЕР И ПОСОКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 210 429.30
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: "Осигуряване на юрисконсултантски услуги по проекта", Прогнозна стойност: 17 322.20
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: "Провеждане на учебни курсове за консулски служители и служители на МВнР и обучение на обучители в областта на визовото законодателство и практика", Прогнозна стойност: 265 563.50
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 с наименование „Провеждане на учебни курсове за консулски служители и служители на МВнР и обучение на обучители в областта на визовото законодателство и практика”
    Изпълнител: КАВАНГАРД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 216 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 с наименование „Логистично и техническо обезпечаване на обучителни дейности – кетъринг услуги, зали за обучение и хотелско настаняване”
    Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 81 966.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Министерство на външните работи” , Прогнозна стойност: 2 000 000.00
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Министерство на външните работи”
    Изпълнител: БЪЛГАРИЯ ЕР И ПОСОКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 240.56

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN