Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0412-C02
Наименование на проекта Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД
Бенефициент 202688241 МАТРАЦИ ХЕГРА ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.09.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 01.11.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Ямбол, Ямбол, гр.Ямбол

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение ”Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД” на кандидат „Матраци Хегра” ООД има за цел да се създадат устойчиви работни места за безработни и неактивни лица. Тази цел ще бъде постигната посредством комбинация от подходящи обучения, включително на работното място, както и закупуване на оборудване необходимо за новоназначените служители и разкритите работни места. Проектът поставя акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. 
В него са предвидени да се реализират поетапно следните дейности:
1.	Дейности за организация и управление на проекта. 
2.	Подбор и наемане на 24 лица от целевата група за включване в дейностите по проекта. 
3.	Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа квалификационна степен и обучение по част от професия по втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица. 
4.	Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. 
5.	Закупуване на оборудване свързано със създадените нови работни места.
6.	Дейности по информиране и публичност.
Създаването на благоприятна среда за повишаване на квалификацията включително на работното място, ще мотивира подбраните лица за изваждането им от неактивната позиция на пазара на труда. Проектното предложение създава предпоставки и условия за икономическо и устойчиво развитие на организацията на основата на повишаване качеството на труда на заетите и стимулиране личностната им реализация.
Продължителността на проектното предложение е 14 месеца. Бюджетът на исканата финансова помощ е в размер на 247 679.60 лв. Кандидатът носи цялата отговорност за правилното изпълнение на дейностите, а така също и за правомерното разходване на разходите предвидени в бюджета и съобразени с националното и европейско законодателство.
Дейности
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта.: Целта на дейността е създаване на успешен екип за организация и управление с доказани професионалисти в тази област за осигуряване на условия за успешно реализиране на проектното предложение и неговото финансово и документално управление и отчитане. Гарантирането на ефективна организация и координация на дейностите по проекта ще спомогне за реализацията на проектните дейности в заложените от бенефициента срокове. Екипът за организация и управление на проекта, накратко ЕОУП, ще включва три позиции – Ръководител, Координатор и Счетоводител. На членовете на ЕОУП ще бъдат вменени следните задължения: Ръководител: • Управлява цялостното изпълнение на дейностите; • Ръководи и координира работата на екипа; • Отговаря за постигането на целите и спазването на изискванията на Договарящия орган; • Контролира спазването на графика и качеството на изпълнение на дейностите, съобразно бюджета; • Подпомага ЕОУП при организиране на мероприятия, представящи проекта и реализираните резултати от него; • Ръководи създаването и съхраняването на проектната документация, включително финансовите отчети; • Отговорен е за своевременната и коректна отчетност към Договарящия орган; • Отговаря за осъществяването на вътрешния мониторинг и контрол на проекта. Координатор: • Координира прякото изпълнение на проектните дейности под ръководството на Ръководителя; • Осигурява цялостна административна подкрепа на Ръководителя на ЕОУП – организиране на информационни събития, обучения, екипни срещи, работа по отчитането на проектните дейности и др.; • Координира работата на екипа при подготовката и провеждането на процедури за доставка и услуги; • Следи за спазването на графика на изпълнение на дейностите; • Подпомага Ръководителя и Счетоводителя при изготвянето на финансовите и техническите отчети за Договарящия орган; • Координира изцяло дейностите за популяризиране на проекта – мерките за публичност и визуализация; • Участва в екипни срещи. Счетоводител: • Отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност по проекта, под прякото ръководство на Ръководителя на ЕОУП; • Води финансовата и счетоводна документация и изготвя финансовите отчети; • Следи за целесъобразността на разходите по проекта и точното им отчитане пред Управляващия орган, съобразно националното законодателство и специфичните изисквания на ОП РЧР; • Следи съхранението на финансовите документи по проекта; • Носи отговорност за счетоводните операции по проекта. Екипът на проекта отговаря и следи за постигане на заложените индикатори, спазване на договорените срокове, законосъобразното разходване на средствата и осъществява мониторинг на всички дейности в хода на изпълнение на проекта. Екипът участва в администрирането и провеждането на процедури за избор на изпълнители по ПМС №118/ 20.05.2014 г., необходими за изпълнение на дейностите по проекта. ЕОУП поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, съобразно изискванията на Управляващия орган, и е отговорен за отчитането му в различните етапи от изпълнението., Договорена стойност: 24 651.28 , Отчетена стойност: 24 360.73
  • Дейност: Подбор и наемане на лица от целевата група за включване в дейностите по проекта.: Целта на дейността е предоставяне на възможност на безработни и неактивни лица да започнат трудова кариера за срок от 12 месеца, през която да могат да съчетават работа и учене едновременно. Голяма част от представителите на целевата група безработни и неактивни лица са продължително време извън пазара на труда. Те са загубили желанието си за търсене на работа и съответно мотивацията си за възстановяване на трудовите си навици. От друга страна те са загубили и способността си за продължаващо учене и преквалификация, което допълнително ги изолира от пазара на труда. Кандидатът има дългогодишен опит в подбора на персонал. За нуждите на проектното предложение ще бъдат назначени 24 лица, представители на следните целеви групи - продължително безработни и неактивни лица, безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г. вкл. на следните длъжности: секретар, дърводелец, шивач и снабдител. Длъжностите са съгласно средно списъчния състав на кандидата и не водят до редукция на персонала, съкращаване на вече наети служители, за сметка на ново наети. Това са реално разкрити работни места за нуждите на предприятието, на които ще бъдат назначени съответните кадри. Кандидатът избира представителите на целевата група след допитване до Бюрото по труда, за регистрирани представители на целевата група, отговаряща на следните характеристики: продължително безработни, безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г. вкл. Други способи, които намират тясно приложение в подбора на персонал са публикуването на обяви, чиято цел е набирането на лица, които са неактивни на пазара на труда и не са регистрирани в съответните бюра по труда. Отделът за развитие на човешките ресурси има достатъчен капацитет за подбор на необходимия персонал, съгласно обявените работни места от работодателя. Задължение на работодателя е да осигури на своите служители обслужване от трудова медицина. В тази връзка ще бъде сключен договор със служба по трудова медицина, който ще включва: идентифициране и преценка за рисковете, които могат да увредят здравето на работещите; разработване на мерки за отстраняване и намаляване на риска за здравето и безопасността при работа; наблюдаване факторите на работната среда – осветеност, микроклимат, шум; съвети за планирането и организацията на труда, в областта на здравето, безопасността и хигиената на труда, както и по отношение на индивидуалните и колективните предпазни средства; наблюдение на здравето на работниците във връзка с извършваната от тях работа (предварителни и периодични медицински прегледи, наблюдение на рисковите групи); проверка на здравните досиета на работещите и дали работодателят е направил първоначалните и периодични инструктажи. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 14 месеца, от които 2 месеца ще се извършва подбора на представителите на целевата група, а за 12 месеца ще се осигури заетост., Договорена стойност: 129 358.32 , Отчетена стойност: 132 271.12
  • Дейност: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа квалификационна степен и обучение по част от професия по втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица. : Целта на дейността е повишаване конкурентоспособността и възможностите за реализация на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда, посредством обучение за придобиване на професионална квалификация, което ще допринесе за постигането на стратегическите цели на ОП РЧР при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Повишаването на качеството на работната сила чрез професионално обучение улеснява адаптирането й към променящите се изисквания на пазара на труда и работодателите. Осигуряването на съответствие между наличните и необходимите компетенции на вече наетите по проекта лица е от съществено значение с оглед протичащите икономически процеси в страната и сектора. Необходимостта от провеждане на предвидените обучения по професионална квалификация произтича от нуждата от разширяване на пазарния дял на компанията. Ще бъде проведено професионално обучение на 20 представители на целевата група, съобразено със заявените от кандидата нужди от квалифицирани кадри по следните професии и специалности: Обучение за част от професия „Офис секретар" с код 346020, специалност „Административно обслужване" с код 3460201 – втора квалификационна степен. Обучението е с продължителност не по-малка от 300 учебни часа, (45 минути за учебен час). Учебният процес ще се осъществява в дневна форма на обучение. Успешно завършилите участници ще получат удостоверение за професионално обучение, образец на МОН, номенклатурен № 3-37. Ще бъдат обучени 3 лица. Обучение за част от професия "Оператор в дървообработването " с код 543020, специалност "Производство на мебели" с код 5430201 – втора квалификационна степен. Обучението е с продължителност не по-малка от 300 учебни часа, (45 минути за учебен час). Учебният процес ще се осъществява в дневна форма на обучение. Успешно завършилите участници ще получат удостоверение за професионално обучение, образец на МОН, номенклатурен № 3-37. Ще бъдат обучени 5 лица. Обучение по професия "Шивач" с код 542110, специалност "Шивачество" с код 5421101 - първа квалификационна степен. Обучението е с продължителност не по-малка от 300 учебни часа, (45 минути за учебен час). Учебният процес ще се осъществява в дневна форма на обучение. Успешно завършилите участници ще получат свидетелство за професионална квалификация - образец на МОН № 3-54. Ще бъдат обучени 6 лица. Обучение по професия "Снабдител" с код 345080, специалност "Снабдител" с код 3450801 - първа квалификационна степен. Обучението е с продължителност не по-малка от 300 учебни часа, (45 минути за учебен час). Учебният процес ще се осъществява в дневна форма на обучение. Успешно завършилите участници ще получат свидетелство за професионална квалификация - образец на МОН № 3-54. Ще бъдат обучени 6 лица., Договорена стойност: 12 000.00 , Отчетена стойност: 12 000.00
  • Дейност: Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”.: Придобиване на познания, чрез включване в обучения по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, съгласно Европейската квалификационна рамка на девет лица от целевата група. В обучение ще бъдат включени три лица назначени на длъжност „секретар” и шест лица назначени на длъжност „снабдител”, от целевата група по проекта. Ключовите компетентности са основните умения и знания, от които всеки човек се нуждае, за да се постигне заетост, лична реализация, социално включване и активна гражданска позиция в динамично променящите се условия на пазара на труда и цялостната макросреда, съгласно Европейската квалификационна рамка. Обучението по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” ще е с продължителност не по-малка от 45 учебни часа. Ще бъде съгласно изисквания на Европейската квалификационна рамка и ще завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения., Договорена стойност: 2 250.00 , Отчетена стойност: 2 250.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване свързано със създадените нови работни места.: „Матраци Хегра” ООД притежава разгърната дистрибуторска мрежа като за целта използва услугите на спедиторски фирми. Това затруднява в много голяма степен работата на предприятието, тъй като от една страна води до повишаване на транспортните разходи, а от друга до неизпълнение на доставките в определения от клиентите срок или забавяне на поръчките. Спедиторските фирми в много отношения са добро решение, но те не изпълняват само една поръчка в рамките на доставката за едно населено място. Фирмата е преминала етапа на проучване и разработване на пазара, има осигурени дистрибутори из цялата страна, като в същото време продължава да работи за разширяване на пазарния дял и повишаване на качеството и количеството на предлаганите стоки и услуги. На този етап е необходимо закупуването на транспортно средство и наемането на снабдители, които освен да разнасят стоките в определените срокове по поръчката, ще съчетават и снабдяването на материали за основното производство. Необходимо е закупуване на моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1. Спецификите и изискванията на предложените в проекта длъжности, на които ще бъдат назначени представителите на целевата група, предполагат закупуване на съответното моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1. За обезпечаване на производствения процес и оборудване на новоразкритите работни места на лицата от целевата група, които са назначени на длъжност шивач е необходимо да се закупи машина за рязане/ кроене/ на плат навит на ролка. Дейността е обусловена от липсата във фирмата на подобна машина. Досега наличните машини не предполагат производството на продукция с желаните от ръководството на фирмата параметри за количество и качество. Със закупуване на машината се цели да се отговори на високите изисквания при производството на матраци. Ще се увеличи обема и качеството на произведената продукция, като се намали времето за производство на единица продукция и се минимизира деформациите и бракуваните елементи, посредством осъществяване на лесен контрол за сигурно и точно измерване на рязането. С машината ще бъде оборудвано споделено работно място, което ще бъде използвано от назначените шест лица по проекта. Със закупуването на моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1 и машина за рязане /кроене/ на плат навит на ролка ще бъдат постигнати и заложените цели на проекта. Ще бъдат осигурени нормални работни условия за целевата група. За останалите длъжности на новоназначените лица по проекта, фирмата се ангажира да осигури съответните оборудвани работни места със собствени ресурси. Заложеното оборудване напълно съответства на изискванията на Кандидата и ще обезпечи работата на работниците. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване на околната среда и изискванията за безопасен труд. , Договорена стойност: 77 000.00 , Отчетена стойност: 77 000.00
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност.: Целта на дейността е да информира местната общност по отношение на целите, дейностите и постигнатите резултати по проекта. Дейността е съобразно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. Реализирането й ще допринесе за популяризиране на проекта и приноса на Европейския съюз и Европейския социален фонд за неговото осъществяване. Ще се осъществяват периодични дейности, които да информират обществеността за хода на изпълнение на проекта и постигнатите резултати в местни медии. Материалите разработени, издадени и разпространени по време на изпълнение на проекта (информационни табели, брошури, стикери за закупеното оборудване и публикации), ще бъдат визуализирани според всички изисквания – с лого на ЕС, ЕСФ и ОП РЧР, приоритетната ос, името на проекта, стойността на БФП и т.н. Чрез реализирането на тази дейност ще се популяризира високият социален ефект от постигнатите по проекта резултати и ще създаде предпоставка за устойчиво развитие., Договорена стойност: 2 420.00 , Отчетена стойност: 2 370.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПЕТЪР ЙОВЧЕВ И СИНОВЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 250.00 , Отчетена стойност**: 2 250.00
  • Изпълнител: ГРЕАТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 370.00 , Отчетена стойност**: 2 370.00
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "ИНДУСТРИАЛНА СТОПАНСКА АСОЦИАЦИЯ", Договорена стойност по проекта*: 960.00 , Отчетена стойност**: 960.00
  • Изпълнител: ХРИСТО, Договорена стойност по проекта*: 1 771.28 , Отчетена стойност**: 1 769.96
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 200.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: Недялко, Договорена стойност по проекта*: 11 200.00 , Отчетена стойност**: 11 200.00
  • Изпълнител: ГЕНОМАКС ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 26 500.00 , Отчетена стойност**: 26 500.00
  • Изпълнител: ИВАНКА, Договорена стойност по проекта*: 7 680.00 , Отчетена стойност**: 7 568.21
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 2 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БУЛАВТО БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 47 500.00 , Отчетена стойност**: 47 500.00
  • Изпълнител: ТОНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 822.56 , Отчетена стойност**: 3 822.56
  • Изпълнител: МЛАДЕНОВ КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 12 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 20.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 24.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 24.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 247 679.60 BGN
БФП 247 679.60 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 247 679.60 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на външен изпълнител за организиране и провеждане на професионално обучение по четири обособени позиции., Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на външен изпълнител за организиране и провеждане на професионално обучение по обособена позиция 1 - обучение за част от професия „Офис секретар" с код 346020, специалност „Административно обслужване" с код 3460201 – втора квалификационна степен.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Избор на външен изпълнител за организиране и провеждане на професионално обучение по обособена позиция 2 - обучение за част от професия „Оператор в дървообработването” с код 543020, специалност „Производство на мебели” с код 5430201 – втора квалификационна степен.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Избор на външен изпълнител за организиране и провеждане на професионално обучение по обособена позиция 3 - обучение по професия „Шивач” с код 542110, специалност „Шивачество” с код 5421101 - първа квалификационна степен.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Избор на външен изпълнител за организиране и провеждане на професионално обучение по обособена позиция 4 - обучение по професия "Снабдител" с код 345080, специалност "Снабдител" с код 3450801 - първа квалификационна степен.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за длъжност „Координатор“ по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”., Прогнозна стойност: 7 680.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за длъжност „Координатор“ по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”.
    Изпълнител: ИВАНКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 680.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за длъжност „Счетоводител“ по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”., Прогнозна стойност: 1 771.28
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за длъжност „Счетоводител“ по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”.
    Изпълнител: ХРИСТО
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 771.28
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали и консумативи по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”, Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали и консумативи по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на машина за рязане /кроене/ на плат навит на ролка – 1 брой, по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”. , Прогнозна стойност: 26 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на машина за рязане /кроене/ на плат навит на ролка – 1 брой, по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на ново моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1., Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на ново моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1.
    Изпълнител: БУЛАВТО БЪЛГАРИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 500.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”, Прогнозна стойност: 2 420.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „РАЗКРИВАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА В „МАТРАЦИ ХЕГРА” ООД”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Застраховане на машина за рязане /кроене/ на плат навит на ролка – 1 брой” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”., Прогнозна стойност: 200.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Застраховане на машина за рязане /кроене/ на плат навит на ролка – 1 брой” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Застраховка „Каско – всички рискове” на ново моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1, марка IVEСO, модел 50С/35 по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”., Прогнозна стойност: 2 800.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Застраховка „Каско – всички рискове” на ново моторно превозно средство, предназначено за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 t – 1 брой, категория N1, марка IVEСO, модел 50С/35 по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Обслужване от Служба по трудова медицина” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”., Прогнозна стойност: 960.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Обслужване от Служба по трудова медицина” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”.
    Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "ИНДУСТРИАЛНА СТОПАНСКА АСОЦИАЦИЯ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Обучение по Ключова компетентност 4 Дигитална компетентност” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”., Прогнозна стойност: 2 250.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга „Обучение по Ключова компетентност 4 Дигитална компетентност” по проект BG05M9OP001-1.003-0412-C01 „Разкриване и оборудване на нови работни места в „Матраци Хегра” ООД”.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN