Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0030-C01
Наименование на проекта Осигуряване на инфраструктура за създаване на 5 нови социални услуги в общността
Бенефициент 000696327 СТОЛИЧНА ОБЩИНА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 21.02.2018
Дата на стартиране 21.02.2018
Дата на приключване 21.03.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът предвижда основен ремонт/реконструкция, обновяване,  осигуряване на нова материално-техническата база и внедряване на мерки за енергийна ефективност в 3 обекта от социалната инфраструктура на Столична община, в които е предвидено предоставянето на пет от новите социални услуги в общността, определени за София в Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда, както следва: 
Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за подкрепа на деца с множествени увреждания и техните семейства, Център за обществена подкрепа. Разпределението на обектите на интервенция по райони е следното: 
1.р-н Надежда-ж.к. Надежда, ул. Сава Филаретов № 23 (Сградата на бивш ДДЛРГ „Ас.Златаров“) - ет. 2 и 3
2.р-н Подуяне-ж.к. Хаджи Димитър, ул. Баба Вида № 1 (Бивш СУПЦ „Кн. Борис I“)–етаж 4, подпокривен
3. р-н Овча купел-кв. Горна баня, ул. Христо Стефчов №2 (Бивш дом за деца „Хр.Ботев“). 
Обновената инфраструктура и новата материално-техническа база ще допринесат за разкриването на нови качествени социални услуги в общността, осигуряващи социална подкрепа и включване. Услугите ще създадат възможност за активно социално включване на представителите на целевите групи, сред които: 
- деца и младежи с увреждания;
- деца и младежи с трайни множествени увреждания;
- деца и семества в риск, чрез социално и психологическо консултиране, превенция (от изоставяне, отпадане от у-ще и др.), подкрепа за реинтеграция на деца, изведени от семейна среда, обучение в умения за самостоятелен живот и социална интеграция на деца, настанени в резидентни услуги и др. 
Всички технически параметри на предстоящите СМР и ново оборудване предназначени за осигуряването на материално-техническата основа, необходима за разкриването на новите услуги са в пълно съответствие с разработените и утвърдени от МТСП функционални изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата и релевантните европейски документи за деинституционализация и живот в общността.
Дейности
  • Дейност: Проектиране, ремонт, преустройство, и/или реконструкция и прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект ж.к.Надежда, ул. Сава Филаретов № 23 (Бивш дом за деца „А.Златаров“) - етажи 2 и 3, предназначени за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за подкрепа на деца с множествени увреждания и техните семейства и Център за обществена подкрепа : Новата функция на обекта ще се постигне чрез извършване на проектиране, ремонт, преустройство и/или реконструкция, и прилагане на мерки за енергийна ефективност на помещенията намиращи се в лявото крило на етаж 2 със ЗП по заснемане 409,63 кв.м. и със ЗП по заснемане на етаж 3– 409,63 кв.м.Осн. помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да отговарят на функционалните изисквания на трите услуги, които ще предоставя. Ще бъдат обособени следните помещения:1) Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, включващ: 1.Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/–1бр. с препоръч. площ -25м2; 2.Кабинет логопед/психолог–1бр. с препоръч. площ–32м2; 3.Зали за индивидуална работа-2 бр. с обща площ 45м2; 4.Зали за групова работа/дневен престой-2 бр. с препоръч. площ–по 25м2 или общо 50м2; 5.Санитар.помещения–2 бр., едното за лица с увреждания с препоръчителна обща площ–10м2; 6.Санитар. помещение с баня за персонала – 1бр. , с препоръч. площ– 4,5м2; 7.Стая за персонала с място за преобличане на персонала–1 бр., с препоръч. площ– 20м2; 8.Кухня/разливно и трапезария - 1 бр. , с препоръчителна площ– 30м2; 9.Психосензорна зала - 1 бр., с препоръч. площ– 20м2; 10.Място за почивка на потребители с препоръч. площ–25 м2; 11. Обслужващи помещения–коридор, фоайе, складове и др.;12.Изграждане на асансьор, с който да се осигури достъпна среда, съгл. на Наредба № 4/01.07. 2009г.; 2)Дневен център за подкрепа на деца с множествени увреждания и техните семейства:1.Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/–1бр. с препоръч. площ-25м2; 2.Кабинет логопед/психолог–1бр. с препоръч. площ–32м2; 3.Зали за индивидуална работа-2 бр. с обща площ 45м2; 4.Зали за групова работа /дневен престой-2 бр. с препоръч. площ–по 25м2 или общо 50м2; 5.Санитар. помещения–2 бр., едното за лица с увреждания с препоръч. обща площ– 10м2; 6.Санитар. помещение с баня за персонала–1 бр.,с препоръч. площ– 4,5м2; 7.Стая за персонала с място за преобличане на персонала– 1бр., с препоръч. площ– 20м2; 8.Кухня/разливно и трапезария-1 бр. , с препоръч. площ– 30м2; 9.Психосензорна зала-1 бр., с препоръчителна площ–20м2; 10.Място за почивка на потребители с препоръч. площ– 25 м2; 11.Обслужващи помещения–коридор, фоайе, складове и др.;12.Дворно място с изграждане на сензорна градина и поставяне подходящи съоръжения за деца; 3)Център за обществена подкрепа:1.Офис помещение за ръководител на центъра–1бр. с препоръч. площ -12м2; 2.Офис помещения за екипите–2бр. с препоръч. площ–по 16м2 или общо 32м2; 3.Зали за индивидуална и семейна работа-4 бр. с препоръч. площ–по 12м2 или общо 48м2; 4.Зали за групова работа за деца и родители-2 бр. с препоръч. площ–по 25м2 или общо 50м2; 5.Санитарни помещения с препоръч. обща площ– 18м2; 6.Стаи за настаняване/ 2х2 души с възможност за разполагане на допълнително по 1 временно легло в стая/ със самостоятелен санитарен възел и бокс кухня за затопляне на храна с препоръч. обща площ– 45м2; 7.Обслужващи помещения – коридор, фоайе, складове и др.; 8. Изграждане на т.н.”синя стая” – две помещения на стената между които да има стъкло за едностранно виждане.Осн. помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да се осигури удобно разполагане на необходимото обзавеждане и оборудване за индивидуална или групова дейност. Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на потребители със затруднена мобилност.В дневния център за деца с тежки множествени увреждания и техните родители ще бъдат осигурени стационарни/подвижни повдигащи устройства.Ключовете и контактите ще се монтират на височина за достъп от инвалидна количка и контактите ще бъдат обезопасени.Широчината на всички коридори и врати по пътя на движение ще са съобразени с широчината,необх. за преминаване за преминаване на инвалидна количка.Навсякъде по всички коридори и там където е необх. ще има ръкохватки и парапети.Фоайето ще бъде разположено и оразмерено така, че да осигури връзка с всички основни помещения за работа и необх. брой места за сядане и изчакване., Договорена стойност: 637 500.00 , Отчетена стойност: 423 642.77
  • Дейност: Проектиране, ремонт, преустройство, и/или реконструкция и прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект ж.к. Хаджи Димитър, ул. Баба Вида № 1 (Бивш СУПЦ „Княз Борис I“ ), етаж 4, предназначен за Център за обществена подкрепа. : Новата функция на обекта ще се постигне чрез извършване на проектиране, ремонт, преустройство и/или реконструкция, и прилагане на мерки за енергийна ефективност на помещенията намиращи се на етаж 4 със ЗП по заснемане 803,43 кв.м. Основните помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да отговарят на функционалните изисквания на услугата, които ще предоставя. Ще бъдат обособени следните помещения: Център за обществена подкрепа (ЦОП), включващ: 1) Офис помещение за ръководител на центъра – 1бр. с препоръчителна площ -12м2 2) Офис помещения за екипите–2бр. с препоръчителна площ–по 16м2 или общо 32м2. 3) Зали за индивидуална и семейна работа-4 бр. с препоръчителна площ–по 12м2 или общо 48м2 4) Зали за групова работа за деца и родители-2 бр. с препоръчителна площ–по 25м2 или общо 50м2 5)Санитарни помещения с препоръчителна обща площ– 18м2 6) Стаи за настаняване/ 2х2 души с възможност за разполагане на допълнително по 1 временно легло в стая/ със самостоятелен санитарен възел и бокс кухня за затопляне на храна с препоръчителна обща площ– 45м2 7) Обслужващи помещения – коридор, фоайе, складове и др. 8) Изграждане на т.н.”синя стая” – две помещения на стената между които да има стъкло за едностранно виждане/венецианско огледало/ 9) Изграждане на асансьор , с който да се осигури достъпна среда , съгласно на Наредба № 4/01.07. 2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания. Основните помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да се осигури удобно разполагане на необходимото обзавеждане и оборудване за индивидуална или групова дейност. Фоайето на центъра ще бъде разположено и оразмерено така, че да осигури връзка с всички основни помещения за работа и необходимия брой места за сядане и изчакване. Всички Технически/работни проекти ще бъдат изготвени в пълно съответствие с функционалните изисквания на МТСП и с Наредба №4 от 21.05.2001 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и ще бъдат съгласувани с релевантните институции. Строително-монтажите работи ще бъдат изпъленени съгласно изготвения и съгласуван технически/рабоетен проект в съотвествтие със ЗУТ и действащите нормативни документи в строителството., Договорена стойност: 228 600.00 , Отчетена стойност: 223 408.61
  • Дейност: Проектиране, ремонт, преустройство, и/или реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефективност на обект кв. Горна баня, ул.Христо Стефчов № 2 (Бивш дом за деца „Христо Ботев“ ) предназначен за Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства : Новата функция на обекта ще се постигне чрез извършване на инженеринг за проектиране, ремонт, преустройство и/или реконструкция, и прилагане на мерки за енергийна ефективност на помещенията намиращи се на етаж 1 със ЗП по заснемане 240,55 кв.м. и със ЗП по заснемане на етаж 2 – 156,45 кв.м. Основните помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да отговарят на функционалните изисквания на услугата, които ще предоставя - Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства. Ще бъдат обособени следните помещения: 1) Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/ – 1бр. с препоръчителна площ -25м2; 2)Кабинет логопед/психолог–1бр. с препоръчителна площ– 32м2; 3) Зали за индивидуална работа-2 бр. с обща площ 45м2; 4)Зали за групова работа /дневен престой-2 бр. с препоръчителна площ–по 25м2 или общо 50м2; 5)Санитарни помещения – 2 бр. , едното за лица с увреждания с препоръчителна обща площ– 10м2; 6)Санитарно помещение с баня за персонала – 1 бр. , с препоръчителна площ– 4,5м2; 7) Стая за персонала с място за преобличане на персонала– 1 бр. , с препоръчителна площ– 20м2; 8) Кухня/разливно и трапезария - 1 бр.; , с препоръчителна площ– 30м2; 9) Психосензорна зала - 1 бр. , с препоръчителна площ– 20м2; 10) Място за почивка на потребители с препоръчителна площ– 25 м2; 11) Обслужващи помещения – коридор, фоайе, складове и др.; 12) Изграждане на асансьор , с който да се осигури достъпна среда , съгласно на Наредба № 4/01.07. 2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания. Основните помещения в центъра ще са ситуирани и оразмерени така, че да се осигури удобно разполагане на необходимото обзавеждане и оборудване за индивидуална или групова дейност. Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на потребители със затруднена мобилност. Ключовете и контактите ще се монтират на височина за достъп от инвалидна количка и контактите ще бъдат обезопасени.Широчината на всички коридори и врати по пътя на движение ще са съобразени с широчината,необходима за преминаване за преминаване на инвалидна количка.Навсякъде по всички коридори и там където е необходимо ще има ръкохватки и парапети.Фоайето на центъра ще бъде разположено и оразмерено така, че да осигури връзка с всички основни помещения за работа и необходимия брой места за сядане и изчакване. Всички Техн./раб. проекти ще бъдат изготвени в пълно съответствие с функционалните изисквания на МТСП и с Наредба №4 от 21.05.2001 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и ще бъдат съгласувани с релевантните институции. Строително-монтажите работи ще бъдат изпълнени съгласно изготвения и съгласуван технически/работен проект в съответствие със ЗУТ и действащите нормативни документи в строителството. , Договорена стойност: 183 400.00 , Отчетена стойност: 176 799.31
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане : Модернизирането на социалната инфраструктура целящо създаването на нови социални услуги в общността в съответствие с Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда неминуемо включва и модернизиране на съпътстващата матеиална база и специализирано оборудване. За целта в рамките на настоящата дейност след приключване на ремонтните/строително-монтажни работи ще се извърши доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за включените в проекта 3 обекта. За всички обекти има изготвени и приложени към настоящото проектно предложение Технически спецификации включително остойностяване на необходимото обзавеждане и специализирано оборудване одобрени от МТСП с писмо изх. № 08-1797/26.07.2017г. За трите обекта включващи следните социални услуги в общността Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства - 2бр., Дневен център за подкрепа на деца с множествени увреждания и техните семейства и Център за обществена подкрепа - 2 бр. оборудването и обзавеждането е предназначено за Зали за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика, Психосензорни зали, Зали за групова работа/дневен престой, Кабинети логопед/психолог, Зали за индивидуална работа и др. включително оборудване за дворно място в т.ч.: Кушетка/масажна, Широка кушетка с регулираща се височина за прилагане на специализирани кинезитерапевтични методики, Позициониращ/терапевтичен/стол за деца с увреждания – вертикализатор с работен плот и регулируеми разстояния - различни размери съобразно възрастовите групи, Стълба за рехабилитация, Шведска стена, Вертикализатор, Проходилка за деца с увреждания, Многофункционални модули комплектр Огледала, Дюшеци, топки, Прожектор с постоянен филтър, огледална сфера с двигател, Воден кът с два броя кули с платформи и огледала-ъгъл, Диоден тунел, Светлинен водопад/завеса с източник на светлина сноп, Килимчета дунапрен с кожа, Музикално водно легло с вибрации и музика (виброакустично), легла - сгъваем тип „легло в шкаф за помещение за почивка на децата с увреждания, матраци, постелъчен инвентар, столове, маси, детски столчета, детска къща с малки кукли, ванички за бебе, повивалници, сгъваеми бебешки кошарки, бработни столове, посетителски столове, шкафове за документация, монитори, стационарни компютри с периферия, мултифункционално устройство, касетофон/CD/DVD player, аудио миксер - професионелен, Вокален безжичен микрофон в стая за изслушване, Безжични слушалки, камери за видеозапис, гардероби, Кухненска мивка, кухнунски шкафове, храдиълници, печки, микровълнови фурни, съдомиялни, абсорбатор, перголи/сенници за двор, телефонни апарати, пожарогасители, лифтер - вертикализатори и др.. , Договорена стойност: 331 840.00 , Отчетена стойност: 267 694.77
  • Дейност: Оценка за съответствие на инвестиционните проекти и Строителен Надзор на изпълнението на строително-монтажните работи : Предвижда се избор на изпълнител/и за дейностите по оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите съгласно чл. 142 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за 3 обекта в обхвата на настоящия проект, както и дейностите по независим строителен надзор на същите обекти - лицензирана фирма (консултант) съгласно чл.168 ал.2 от ЗУТ за интервенции върху строежи от първа до четвърта категория. Изпълнителя ще бъде избран след провеждането на тръжна процедура, съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки, за надзор по време на строителството. С избрания изпълнител ще се сключи договор за услуга, като определения за надзорник ще извърши оценката за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите съгласно чл. 142 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и ще реализира предвидените в чл. 168 от ЗУТ дейности, а именно: законосъобразно започване на строежа; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; контрол на изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; годност на строежа за въвеждане в експлоатация и др. Предписанията и заповедите на лицата, упражняващи строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. След приключване на строително-монтажните работи лицата, упражняващи строителен надзор ще изготвят окончателни доклади до възложителя., Договорена стойност: 52 475.00 , Отчетена стойност: 3 173.25
  • Дейност: Осигуряване на информация и комуникация по проекта: С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта се предвижда използването на следните комуникационни инструменти: Публични събития и официални церемонии Пресконференция по повод стартирането на проекта и Информационно събитие, при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. На Пресконференцията за начало и на Информационното събитие за край на проекта ще бъдат поканени заинтересовани страни, представители на институциите и медиите. Ще се наблегне на обществената значимост на проекта и на резултатите и ефектите от неговото изпълнение. Те ще дадат възможност на медиите да научат и разпространят информация сред широката общественост за модернизираната социална инфраструктура и повишеното качество и достъпност на социални услуги предоставяни в обновените общински сгради. В процеса на изпълнение на строително-монтажните работи ще се проведат 6 Официални церемонии – 3 за “Първа копка” (по една за всеки обект) и 3 Официални церемонии по откриване на готовите обекти, реализирани в рамките на проекта (по една за всеки обект). На двата вида събития ще бъдат поканени представители на ръководството на Столична община, изпълнители на строително-монтажни работи, медии и др. Билбордове и постоянни пояснителни табели Ще бъдат изработени 3 билборда за всички обекти на СМР /размер 4х3 метра/; 3 постоянни пояснителни табели за всеки от трите обекта, в които ще бъдат позиционирани 5-те нови социални услуги в общността; 1 постоянна табела на проекта за административния офис. Банери - 2 бр. Рекламни банери (винил) - 2 кв. метра, 4+0 (вертикален – за окачване на стойка). Платени репортажи – 2 бр. излъчвания на официалните церемонии (“Първа копка” и “Официална церемония по откриване” на готовите обектите) Печатни информационни материали - Изготвяне и отпечатване на Брошура с информация и снимков материал за проекта и извършените ремонт/модернизация и приложени енергийно ефективни мерки в обектите от социалната инфраструктура в обхвата на проект - 300 бр. Заедно с това на единния електронен портал на Столична Община ще бъде публикувана подробна информация за проекта. Всички мероприятия и рекламно-информационни материали, както и провеждането на публични събития и официални церемонии ще бъдат в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г , Договорена стойност: 14 300.00 , Отчетена стойност: 8 530.00
  • Дейност: Управление и отчитане на проекта : В тази дейност се включва създаването на екип по проекта, цялостното му управление, изготвяне на отчети, контролиране работата на подизпълнителите, изготвяне на справки за свършената работа от всеки член на екипа, подготовка и предаване на междинни и финални доклади, приемане на извършената работа от изпълнителите на дейностите. Настоящата дейност е избрана с цел: ¬ Осигуряване на успешно изпълнение на дейностите и постигане на целите на проекта; ¬ Ефективно използване на ресурсите; ¬ Постигане на ефективна координация и комуникация с УО на ОПРР, контролиращите институции свързани с дейностите изпълнявани в рамките на проекта, както и с подизпълнителите; ¬ Осигуряването на прозрачност в управлението на проекта; ¬ Осигуряването на добра отчетност и контрол върху изпълнението; ¬ Спазване на изискванията на нормативната база за управлението и изпълнението на инфраструктурни проекти, финансирани със средства на ЕС; Назначеният със заповед на Кмета екип за управление на проекта ще изпълнява следните дейности свързани с управлението и организацията на проекта във всичките му фази – подготовка, изпълнение, контрол, отчитане, приключване: - осъществява управлението и контрола на дейностите по проекта - осъществява връзка с лица и организации, които са свързани пряко или непряко с реализацията на проекта - анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи, подпомага кмета на общината като бенефициент в осъществяването на връзката с УО на програмата. - подготовя първичните отчетни документи за напредъка. - осъществява вътрешния мониторинг на проекта и съдейства на УО и МРРБ при провежданите мониторинги. - осъществява проверка на документите за разплащане – представени от изпълнителите по проекта - съдейства при реализация на дейностите по осигуряване информация и публичност по проекта - изготвя междинния и финалния технически отчет на проекта с изготвяне досие с копия на всички разходооправдателни документи и попълнени форми за отчет - осъществява подготовката на документацията по проекта и осъществява на практика кореспонденцията по проекта с УО, МРРБ и институциите. - организира междинните срещи с избраните изпълнители. - осъществява предварителни проверки и подпомага контрола на финансовите операции при реализацията на проекта, - осъществява помощ при управлението и контрола на финансовите потоци - съдейства при представянето на документите и резултатите от проекта и самия проект пред финансовите органи и УО при финансов мониторинг. - подпомага с всички средства и данни изготвянето на месечните и тримесечните отчети, финалния финансов отчет на проекта Всички действия на екипа по управление на проекта трябва да са изцяло съобразени с всички ръководства, насоки, указания на Управляващия орган, кмета на общината и ръководителя на проекта. Екипът за управление на проекта ще подготви специфичната документация, необходима на ДОПК при СО за провеждане на процедури по ЗОП (специфични изисквания, произтичащи от проекта, в т.ч. финансови и технически параметри, възлагателни писма до дирекция "Обществени поръчки и концесии" /ДОПК/ и др.) за избор на външни изпълнители по следните проектни дейности: - Инженеринг за 3-те обектите за създаване на 5 нови социални услуги в общността.; - Оборудване и обзавеждане; - Оценка за съответствие на инвестиционните проекти и строителен надзор на изпълнението на строително-монтажните работи; - Информация и комуникация по проекта и др. Процесът по предварителна подготовка на документацията за обявяване на процедурите ще бъде съгласуван с Дирекция "Обществени поръчки и концесии" при Столична община, която отговаря за осъществяването на подготовката, организацията и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки в съответствие с изискванията на Закона за обществените поръчки., Договорена стойност: 28 962.30 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СОФИНВЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 62 812.90 , Отчетена стойност**: 62 812.90
  • Изпълнител: Снежана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПАНДА , Договорена стойност по проекта*: 69 474.00 , Отчетена стойност**: 48 144.83
  • Изпълнител: Анжела, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Соня, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Антон, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРА ТИМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 219 027.71 , Отчетена стойност**: 212 159.17
  • Изпълнител: ЕЛЕГАНТ ЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 036 880.52 , Отчетена стойност**: 1 020 257.74
  • Изпълнител: Цветан, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Галя, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Драгослава, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АБВ Земеделие ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 243 114.00 , Отчетена стойност**: 188 925.34
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 236.00 , Отчетена стойност**: 10 236.00
  • Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 85 620.00 , Отчетена стойност**: 84 163.56
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 470.00 , Достигната стойност: 470.00
Индикатор 2 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 646 247.92 BGN
БФП 1 646 247.92 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 646 247.92 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ЕЛЕКТРА ТИМ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ЕЛЕГАНТ ЛТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ЕЛЕГАНТ ЛТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 АБВ Земеделие ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ПАНДА
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Дейности за информация и комуникация "Избор на изпълнител по обособени позиции за осигуряване на информация и комуникация в изпълнение на проектите: №BG16RFOP001-5.001-0030-C01 "Осигуряване на инфраструктура за създаване на 5 нови социални услуги в общността" и №BG16RFOP001-5.001-0048-C01 "Осигуряване на инфраструктура за създаване на 2 нови социални услуги в общността на територията на Столична община", финансирани по процедура BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца", Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Прогнозна стойност: 14 300.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1 - „Избор на изпълнител за осигуряване на дейности по информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.001-0030-C01 „Осигуряване на инфраструктура за създаване на 5 нови социални услуги в общността“
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 236.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване. "Избор на изпълнител по обособени позиции за доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на нови социални услуги в общността на територията на Столична община в изпълнение на проектите: №BG16RFOP001-5.001-0030-C01 и №BG16RFOP001-5.001-0048-C01, финансирани по процедура BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца", Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020";, Прогнозна стойност: 331 840.00
  • Обособена позиция 1: ОП1 - Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект BG16RFOP001-5.001-0030-C01 в обект с местонахождение: р-н „Надежда“, ж.к. "Надежда 1", ул. „Сава Филаретов“ № 23
    Изпълнител: АБВ Земеделие ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 243 114.00
  • Обособена позиция 2: ОП2 - Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект BG16RFOP001-5.001-0030-C01 в обект с местонахождение: гр. София, р-н „Подуяне“, ж.к. "Хаджи Димитър", ул. „Баба Вида“ №1
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 474.00
  • Обособена позиция 3: ОП3 - Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект BGI6RFOP00I-5.001-0030-C01 в обект с местонахождение: гр. София, р-н "Овча купел", кв. "Горна баня", ул. "Христо Стефчов" № 2
    Изпълнител: ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 85 620.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта - екип за управление на проекта с членове - служители на Столична община , сформиран със заповед , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Антон Димитров Константинов - ръководител проект
    Изпълнител: Антон
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Координатор - Соня Людмилова Блажева-Труйкова
    Изпълнител: Соня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Счетоводител - Снежана Николова Антова (главен счетоводител в ДИХУПП на Столична община)
    Изпълнител: Снежана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Технически сътрудник (СМР) - Цветан Георгиев Иванов (старши експерт в Дирекция "Здравеопазване" на Столична община)
    Изпълнител: Цветан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Технически сътрудник (ЗОП) - Елена Димитрова Анастасова (старши експерт в Дирекция "Обществени поръчки и концесии" на Столична община)
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: Технически сътрудник - Галя Цветанова Георгиева (старши експерт в ДИХУПП на Столична община)
    Изпълнител: Галя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 7: Счетоводител - Снежана Николова Антова (главен счетоводител в ДИХУПП на Столична община)
    Изпълнител: Снежана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 8: Технически сътрудник - Драгослава Георгиева Лунджова (главен експерт в ДИХУПП на Столична община)
    Изпълнител: Драгослава
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 9: Технически сътрудник Анжела Рангелова (младши експерт в ДИХУПП на Столична община)
    Изпълнител: Анжела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг - проектиране (вкл.авторски надзор) и строителство с обособени позиции по обекти "Избор на изпълнител по обособени позиции за осигуряване на информация и комуникация в изпълнение на проектите: №BG16RFOP001-5.001-0030-C01 "Осигуряване на инфраструктура за създаване на 5 нови социални услуги в общността" и №BG16RFOP001-5.001-0048-C01 "Осигуряване на инфраструктура за създаване на 2 нови социални услуги в общността на територията на Столична община", финансирани по процедура BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца", Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Прогнозна стойност: 1 049 500.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1 - Инженеринг (проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР - ремонт, преустройство и/или реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефект.) за обект с местон.: гр. София, ул. „Хр. Стефчов" 2
    Изпълнител: ЕЛЕКТРА ТИМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 219 027.71
  • Обособена позиция 2: ОП 2 - Инженеринг (проектиране, авторски надзор и изпълн. на СМР - ремонт, преустройство и/или реконструкция и внедряване на мерки за енерг. ефект.) за обект с местон.гр. София, ул. Баба Вида" №1
    Изпълнител: ЕЛЕГАНТ ЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 272 933.96
  • Обособена позиция 3: ОП 3 - Инженеринг (проектиране, авторски надзор и изпълн. на СМР - ремонт, преустройство и/или реконструкция и внедряване на мерки за енергийна ефект.) за обект с мест.: гр. София,ул. „Сава Филаретов“ №23
    Изпълнител: ЕЛЕГАНТ ЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 763 946.56
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Оценка за съответствие на инвестиционните проекти и Строителен Надзор на изпълнението на строително-монтажните работи, Прогнозна стойност: 52 475.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN