Номер от ИСУН | BG05M9OP001-1.003-0903-C03 |
Наименование на проекта | „С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО“ |
Бенефициент | 202059800 ВИ ДЖИ ВИ АКАУНТС ЕООД |
Източник на финансиране | ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси |
Дата на сключване на договора/заповедта | 21.07.2016 |
Дата на стартиране | 21.07.2016 |
Дата на приключване | 21.02.2018 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Приключен (към датата на приключване) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
Конкретното проектно предложение е насочено към създаване на 4 нови работни места на не заети лица с икономическо образование , като счетоводители във вече утвърдената счетоводна кантора –„Ви Джи Ви Акаунтс“. Новите работни места ще бъдат пряко заети , както с водене на текущо счетоводно отчитане , така и с модернизиране на счетоводната отчетност в кантората, чрез създаване на електронно досие и електронен архив на всеки клиент . Идеята на проектното предложение е изграждане на уеб сайт , който ще популяризира новият модерен начин на водене на счетоводна отчетност , така също и поддръжка на сървър с база от данни, която ще дава възможност на клиентите за достъп до електронните си фирмени архиви , както и да издават и изпращат електронни фактури към своите контрагенти. Ще бъдат закупени за целта 3 броя компютри , подходяща ТРЗ програма, счетоводна програма и сървър, за новите работни места . За счетоводната кантора това ще бъде едно голямо начало на един нов тип работа, който съчетава подобряване връзката клиент – счетоводител и едновременно с това цели запазване на природните ресурси.С промяна в закона за счетоводството от 2011 електронната фактура е официален счедотоводен документ , в тази връзка идеята на проектното предложение е популяризирането на работата с електронни документи , чрез изграждане на уебсайт за счетоводна информация и сървър с бази от данни на всеки клиент с възможност за издаване и следене на фактури.С тази дейност пряко ще бъдат заети новите работни места .Все още малките дружества издават фактури на хартия и поддържат досиета и архиви от многобройни папки и кашони. Нашето проектно предложение предлага новите работни места в оперативната си счетоводна дейност , да създават и всички тези архиви и досиета в електронен формат . |
Дейности |
|
Партньори | Няма |
Изпълнители |
|
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00 |
Индикатор 2 | Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00 |
Обща стойност на проекта | 56 217.80 BGN |
БФП | 56 217.80 BGN |
Собствено финансиране | 0.00 BGN |
Общо реално изплатени суми | 55 917.76 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 % |
Няма | |
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: Описание на доставката: Процедура “Застраховане на придобитото оборудване и стопанския инвентар”, „Разходи за застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар“ по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО“,
Прогнозна стойност: 200.00
|
Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура “Дейности, свързани с осигуряване на визуализация и публичност на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „ С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО “,
Прогнозна стойност: 504.00
|
Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура “Доставка на канцеларски материали за организация и управление на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „ С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО “,
Прогнозна стойност: 110.00
|
Процедура 4 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”,
Обособена позиция 1 »Доставка на оборудване» ,
Прогнозна стойност: 4 987.37
|
Процедура 5 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”,
Обособена позиция 2 „Доставка на специализирани софтуерни продукти“ ,
Прогнозна стойност: 4 745.13
|
Процедура 6 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”,
Обособена позиция 3 „Доставка на електронна база данни с уеб сайт“ ,
Прогнозна стойност: 2 250.00
|
Процедура 7 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”,
Обособена позиция 4 „ Об. позиция 4 „Доставка на обзавеждане и инвентар“
,
Прогнозна стойност: 2 216.67
|
Процедура 8 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура “Организация и Управление на Проекта” Експерт Проект,
Прогнозна стойност: 1 260.00
|
Процедура 9 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура “Организация и Управление на Проекта” Счетоводител Проект,
Прогнозна стойност: 1 260.00
|
Процедура 10 |
Предмет на предвидената процедура: Процедура “Осигуряване на трудова медицина за новоназначените лица“,
Прогнозна стойност: 100.00
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN