Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0903-C03
Наименование на проекта „С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО“
Бенефициент 202059800 ВИ ДЖИ ВИ АКАУНТС ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 21.07.2016
Дата на стартиране 21.07.2016
Дата на приключване 21.02.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Конкретното проектно  предложение е насочено към създаване на 4 нови работни места на не  заети лица с икономическо образование , като счетоводители във вече утвърдената счетоводна кантора  –„Ви Джи Ви Акаунтс“. Новите работни места ще бъдат пряко заети , както с водене на текущо счетоводно отчитане , така и с модернизиране на счетоводната отчетност в кантората, чрез създаване на електронно досие и електронен архив на всеки клиент . Идеята на проектното предложение е изграждане на уеб сайт , който ще популяризира  новият модерен начин на водене на счетоводна отчетност , така също и  поддръжка на сървър с  база от данни, която ще дава възможност на клиентите  за достъп до електронните си фирмени архиви , както и да издават и изпращат електронни фактури към своите контрагенти. Ще бъдат закупени за целта 3 броя компютри , подходяща ТРЗ програма, счетоводна програма и сървър, за новите работни места . 
За счетоводната кантора това ще бъде едно голямо начало на един нов тип работа, който съчетава подобряване връзката клиент – счетоводител и едновременно с това цели запазване на природните ресурси.С промяна в закона за счетоводството от 2011 електронната фактура е официален счедотоводен документ , в тази връзка идеята на проектното предложение е популяризирането на работата с електронни документи , чрез изграждане на уебсайт за счетоводна информация и сървър с бази от данни на всеки клиент с възможност за издаване и следене на фактури.С тази дейност пряко ще бъдат заети новите работни места .Все още малките дружества издават фактури на хартия и поддържат досиета и архиви от многобройни папки и кашони. Нашето проектно предложение предлага новите работни места в оперативната си счетоводна дейност , да създават и всички тези архиви и досиета в електронен формат .
Дейности
  • Дейност: Дейност по наемане на персонал: организиране, подбор и избор на подходящи кандидати за проекта и разкриване на новите работни места: Главна и основна дейност на проектното предложение е създаването на заетост чрез откриване на нови работни места за амбизиозни незаети лица . Цел на тази дейност е подобряване качеството и увеличаване обема на работа на счетоводната кантора. В тази връзка увеличаване на нетните приходи от продажби и пазарния дял. Чрез проектното приложение дружеството осигурява 4 устойчиви работни места на безработни лица, от които 2 на възраст до 29 г. включително, както и 2 на възраст от 30 до 54 години в една стабилна сфера на бизнеса. Предлагат се сигурни трудови и осигурителни правоотношения на всяко едно от тях за срок от 12 месеца, а на 50 % от новите места се предлага 24 месеца сигурен трудов договор. При подборът на незаетите лица ще се обърне внимание на набирането на подходящи кандидати със завършено икономическо образование, на техните личностни качества и професионални умения. След взимане на решение и избор на нови работни места на длъжност счетоводител с НКПД: 24116004 , лицата ще сключат трудови договори на пълна заетост и работно време 8 часа на ден. След сключване на новите трудови правоотношения и уточняване на длъжностните характеристики новоназначените кандидати ще бъдат запознати с Правилника за вътрешния трудов ред на дружеството , както и с други вътрешни документи., Договорена стойност: 36 078.67 , Отчетена стойност: 36 078.67
  • Дейност: Дейност по закупуване на оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: Подходящото оборудване и удобното работно място създават условие за по-голяма ефективност на работа. В тази връзка това е един много важен елемент на проектното предложение. Подборът на подходяща компютърна техника , ТРЗ и счетоводна програма , съвър за съхранение и управление на данни е ключов момент при повишаване на рентабилността на работния процес, като пести ценно време на вече подбрания квалифициран персонал, свежда до минимум вероятността от грешки , осигурява точност при изпълнение на задълженията. Изборът на подходяща антивирусна програма за работните места , както и офис пакет към компютърните системи за работа са неразделна част и задължителен елемент при откриване на работни позиции. Конкретно сървъра със счетоводна информация и ЮПС към него осигуряват сигурност при архивиране на огромни бази от данни , които ще започнат да се създават от новонаетите лица и ще се използват за дълъг период от време. Цялата създадена информация става достъпна, както от всяко едно работно място , така и за всеки един клиент на счетоводната кантора. Електронните архиви , които ще се създадат рязко ще намалят разхищението на канциларски материали - едно голямо перо от бюджета на счетоводната кантора. Всичко това улеснява и оптимизира управлението на дружеството като цяло. Изграждането на подходяющ уеб сайт ще спечели и задържи клиенти с изключителна бързина.Това ще осигури една сигурност за бъдещи периоди и възможност за запазване на работните места за по-дълъг период дори и след приключване на оперативната програма . На новите работни места следва да бъде осигурена и подходяща среда и средства за работа, в проектното предложение са предвидени четири броя работни места от офис стол и бюро , както и мултифукционално устройство , което ще е необходим инструмент , както в текущата работа, така също и при създаването на електронните архиви и досиета на всеки клиент. Гореизброените причини ясно изразяват нуждата от закупуване на подходящо оборудване и удобни работни места за новозаетите лица по оперативна програма „Ново Работно място“. Един сериозен и сигурен бизнес в държава от ЕС , както и предлагането на нови работни места за разширяването му обуславят нуждата от модерни технологии и подходяща среда за работа. , Договорена стойност: 16 589.00 , Отчетена стойност: 16 589.00
  • Дейност: Разходи за застраховки на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар: За закупеното имущество във връзка с новооткритите работни места,по време на изпълнение на проекта, ще бъде направена застраховка за целия срок на изпълнение на договора и на използване на активите срещу следните рискове: Пожар (вкл. последиците от гасенето на пожара), експлозия, имплозия, удар от мълния, удар от самолет или друг летателен апарат или предмети, падащи от тях, природни бедствия, в т.ч. буря, ураган, градушка, проливен дъжд, щети от падащи дървета и клони, вследствие на природни бедствия, замръзване, свличане или срутване на земни пластове; Тежест от естествено натрупване на сняг или лед; Измокряне в резултат на авария на водопроводна, канализационна, отоплителна и паропроводна инсталация и включените към тях уреди; Злоумишлени действия на трети лица (вандализъм); Удар от ППС или животно, непринадлежащо на Застрахования или лица на служба при него, със застрахованото имущество; Счупване на стъкло в резултат на покритите по-горе рискове; Допълнителни разходи за отстраняване на последиците от настъпило застрахователно събитие (разходи за разчистване и хонорари на експерти); Наводнение; Земетресение; Кражба чрез взлом и грабеж; Стъкло – всички рискове; Злоумишлен палеж и взривяване; Късо съединение и токов удар на електрически инсталации и/или уреди; Кражба, извършена чрез използване на технически средства, Договорена стойност: 38.99 , Отчетена стойност: 38.99
  • Дейност: Дейност по Разходи за обслужване от Служба по Трудова Медицина на наетия по проекта персонал : Според действащото българско законодателство всяко дружество с нает персонал трябва да има действащ сключен договор със служба по трудова медицина, и всяко трудово досие да съдържа набор от документи изготвени от същата. Поради тази причина се налага за новоназначения персонал да се предприемат необходимите действия по изготвяне на необходимите документи от съответната служба по трудова медициана и прилагането им в досиетата на персонала., Договорена стойност: 100.00 , Отчетена стойност: 100.00
  • Дейност: Дейност по Публичност и Визуализация на проекта чрез изработване на рекламни табели с логото на ОП РЧР и ЕСФ: Целта на дейността е да се осигури публичност и визуализация по проекта за популяризиране на дейността, Договорена стойност: 604.80 , Отчетена стойност: 604.80
  • Дейност: Дейност по организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще бъде поверена на квалифициран екип, който ще се състои от Ръководител, Счетоводител и Експерт по проекта. Ще се разпредели работата между тях и ще се подготвят формуляри и бланки за отчитане на проекта., Договорена стойност: 2 806.34 , Отчетена стойност: 2 806.34

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПАУС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 364.80
  • Изпълнител: Д и Д финанс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 260.00 , Отчетена стойност**: 1 260.00
  • Изпълнител: ПРОФКОМП ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 984.83
  • Изпълнител: ЕТЕР БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 490.00 , Отчетена стойност**: 2 490.00
  • Изпълнител: ЕМСОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 460.00
  • Изпълнител: МАРИНИ 2 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 100.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: СКАЙЛ-Х ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 546.34
  • Изпълнител: ТЕМПУС-2000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 234.17
  • Изпълнител: АНТИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 400.00
  • Изпълнител: ЕВРОКОХЕЗИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 260.00 , Отчетена стойност**: 1 260.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 38.99
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 56 217.80 BGN
БФП 56 217.80 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 55 917.76 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Описание на доставката: Процедура “Застраховане на придобитото оборудване и стопанския инвентар”, „Разходи за застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар“ по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО“, Прогнозна стойност: 200.00
  • Обособена позиция 1: Процедура “Застраховане на придобитото оборудване и стопанския инвентар”, „Разходи за застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар“ по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Процедура “Дейности, свързани с осигуряване на визуализация и публичност на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „ С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО “, Прогнозна стойност: 504.00
  • Обособена позиция 1: “Дейности, свързани с осигуряване на визуализация и публичност на проекта”
    Изпълнител: ЕТЕР БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Процедура “Доставка на канцеларски материали за организация и управление на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „ С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО “, Прогнозна стойност: 110.00
  • Обособена позиция 1: Процедура “Доставка на канцеларски материали за организация и управление на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „ С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО “
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Обособена позиция 1 »Доставка на оборудване» , Прогнозна стойност: 4 987.37
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 »Доставка на оборудване»
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Обособена позиция 2 „Доставка на специализирани софтуерни продукти“ , Прогнозна стойност: 4 745.13
  • Обособена позиция 1: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Обособена позиция 2 „Доставка на специализирани софтуерни продукти“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Обособена позиция 3 „Доставка на електронна база данни с уеб сайт“ , Прогнозна стойност: 2 250.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 3 „Доставка на електронна база данни с уеб сайт“
    Изпълнител: ЕТЕР БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 250.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Обособена позиция 4 „ Об. позиция 4 „Доставка на обзавеждане и инвентар“ , Прогнозна стойност: 2 216.67
  • Обособена позиция 1: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Об. позиция 4 „Доставка на обзавеждане и инвентар“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Процедура “Организация и Управление на Проекта” Експерт Проект, Прогнозна стойност: 1 260.00
  • Обособена позиция 1: Процедура “Организация и Управление на Проекта” Експерт Проект
    Изпълнител: ЕВРОКОХЕЗИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 260.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Процедура “Организация и Управление на Проекта” Счетоводител Проект, Прогнозна стойност: 1 260.00
  • Обособена позиция 1: Процедура “Организация и Управление на Проекта” Счетоводител Проект
    Изпълнител: Д и Д финанс ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 260.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Процедура “Осигуряване на трудова медицина за новоназначените лица“, Прогнозна стойност: 100.00
  • Обособена позиция 1: Процедура “Осигуряване на трудова медицина за новоназначените лица“
    Изпълнител: МАРИНИ 2 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 100.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN