Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.001-0438-C01
Наименование на проекта ВНЕДРЯВАНЕ НА НОВИ ТЕХНОЛОГИИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА РЕСУРСНАТА ЕФЕКТИВНОСТ И ЕФИКАСНОСТ В ПРОИЗВОДСТВЕНИЯ ПРОЦЕС В „ЛИНК“ ООД
Бенефициент 123542210 ЛИНК ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 23.12.2015
Дата на стартиране 23.12.2015
Дата на приключване 28.02.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Стара Загора, гр.Стара Загора

Описание

Кратко описание на проекта
„ЛИНК” ООД е основана през 1991 г.  в  Стара Загора.  Специализирана  е  в проектиране, производство и монтаж на алуминиева и пластмасова дограма.
ЛИНК работи с профилите на гръцката фирма ALUMIL, немската ALUPLAST, българската PROFILINK и собствената марка ЛИНК, произведена на каскаден принцип по австрийски лиценз от HAMMER
С цел удовлетворяване нуждите на нашите клиенти ЛИНК разшири сферите на производствени услуги. Днес фирмата има собствена база за производство на алуминиева и пластмасова (ПВЦ) дограма, стъклопакети, стъклени витрини, окачени фасади, алуминиеви парапети, външни ролетни щори и др.
Изпълнението на проект “ВНЕДРЯВАНЕ НА НОВИ ТЕХНОЛОГИИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА РЕСУРСНАТА ЕФЕКТИВНОСТ И ЕФИКАСНОСТ В ПРОИЗВОДСТВЕНИЯ ПРОЦЕС в „ЛИНК“ ООД” ще допринесе за процесите на производство на алуминиева и PVC дограма и на стъклопакети  по следния начин:
Проектът предвижда извършването на редица дейности свързани с технологичната и процесовата модернизация на фирмата. С проекта ще бъде въведено ново производствено оборудване за производството – 3 осен обработващ център, автоматичен двуглав циркуляр и CNC машина за рязане на стъкло, което освен че ще  разшири и диверсифициране производствената гама на предприятието, така и ще подобри качеството на произвежданата продукция, а също така и ще увеличи производителността на „ЛИНК“ ООД.
В резултат от изпълнението на проекта ще бъде въведена една изцяло нова производствена система – окачена фасада в производствената листа на „ЛИНК“ ООД, както и редица нови допълнителни услуги.
Изпълнението на проекта следва и стратегията на предприятието за разширяване на предлаганите продукти, което е съобразено изцяло с постъпилите запитвания от чуждестранни наши клиенти за производството, доставка и монтажа на системи окачени фасади, което ще бъде възможно с въвеждането в производството на фирмата на 3 осен обработващ център.
Дейности
  • Дейност: ПРОВЕЖДАНЕ НА ТРЪЖНА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА ДОСТАВЧИК НА ОБОРУДВАНЕТО, ДОСТАВКА И ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ОБОРУДВАНЕТО.: С изпълнението на дейността ще бъде доставено следното оборудване: 1. 3 осен обработващ център - 1 бр.; 2. Автоматичен двуглав циркуляр - 1 бр.; 3. CNC машина за рязане на стъкло - 1 бр. ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА ЩЕ БЪДЕ ОРГАНИЗИРАНО ПО СЛЕДНИЯ НАЧИН: Определяне на екип по проекта - ръководител проект и асистент по проекта – те ще сформират екипа, които ще осигури успешното изпълнение и реализиране на проекта. Двамата члена на екипа ще бъдат определени от вече назначените служители на “ЛИНК“ ООД. Ръководителят ще бъде отговорен за цялостната реализация на проекта във фирмата, в това число разработването и представянето на междинните и крайни доклади и отчети, както и за кореспонденцията и връзката с Договарящия орган по ОПИК. Асистентът по проекта ще има задължението да изготви всички тръжни досиета, които ще бъдат необходими за провеждането на съответните тръжни процедури. Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация - тръжното досие и съпътстваща документация по отношение на избора на фирма/и, която/ито да извършат доставката на оборудване в “ЛИНК“ ООД е базирано на проучване направено при подготовката на проектното предложение. Ще бъде изготвена документация за избор на доставчик/ци съгласно националното законодателство (ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2014 г.) и съгласно принципите за добро финансово управление на средствата на “ЛИНК“ ООД. Тръжната документация ще описва в детайли идентифицираните необходими параметри за закупуване на оборудване, което ще отговаря и на изискванията на предоставените образци на документи от страна на Договарящия орган по ОПИК. При изпълнението на дейността ще бъде предоставена релевантна информация относно начина на доставка на оборудването, визуализацията и опаковката, което ще е съгласно правилата за информираност и визуализация в производствената база на фирмата. Във връзка с подготвената документация ще бъде стартирана тръжна процедура в съответствие с изискванията ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2014 г., и в зависимост от нивото на финансиране за компонента. Съгласно действащото към момента на кандидатстване ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2015 г., и във връзка с това, че предвидената за получаване безвъзмездна финансова помощ по проекта ще е по-голяма от петдесет на сто от общо допустимите разходи по проекта, то предвидената процедура е избор с публична покана. Назначената от управителя на “ЛИНК“ ООД комисия за оценка на подадените предложения за доставка на оборудването, ще избере доставчик на оборудването на база икономически най-добра оферта и с него/тях ще бъде подписан договор за доставка. Във връзка с подписаният договор за доставка на оборудването за нуждите на “ЛИНК“ ООД, доставчика ще достави оборудването, което е предмет на договора, до уговореното място. Представител на Договарящия орган ще бъде поканен да присъства по време на доставката, с цел максимална прозрачност на процедурата по доставката. След приключването на Дейността и след доставка на оборудването по проекта и към момента на финализиране на проекта, ще бъдат изготвени визуализационни материали, които ще бъдат поставени на предназначените за това места – визуализационни стикери ще бъдат поставени върху доставеното оборудване по проекта, а информационна табела ще бъде поставена на видно място в производството., Договорена стойност: 407 080.00 , Отчетена стойност: 406 970.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МИКРОТЕЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 48 909.00 , Отчетена стойност**: 69 870.00
  • Изпълнител: ХЕНДЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 65 695.00 , Отчетена стойност**: 93 850.00
  • Изпълнител: СЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 170 275.00 , Отчетена стойност**: 243 250.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 26.90 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 122 124.00 , Достигната стойност: 62 425.09
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Намаляване на водопотреблението на подкрепените предприятия – количества потребени води на годишна база преди/след изпълнението на проекта в кубични метра/год., Мерна единица: м3/год., Базова стойност: 372.00 , Целева стойност: 300.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 6 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци при производството на единица продукция на годишна база, преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 0.08 , Целева стойност: 0.06 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 31.30 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 Нарастване на производителността, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 42.90 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 10 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 236.00 , Целева стойност: 178.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 Вътрешна норма на възвръщаемост, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 390.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 12 Намаляване на водопотреблението на подкрепените предприятия – количества потребени води за производството на единица продукт на годишна база, преди/след изпълнение на проекта в кубични метра/год., Мерна единица: м3/год., Базова стойност: 0.13 , Целева стойност: 0.10 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 407 080.00 BGN
БФП 284 956.00 BGN
Собствено финансиране 122 124.00 BGN
Общо реално изплатени суми 284 879.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за производствените нужди на "ЛИНК", Прогнозна стойност: 407 080.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Доставка на 3 осен обработващ център - 1 бр.
    Изпълнител: СЕСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 170 275.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Доставка на автоматичен двуглав циркуляр - 1 бр.
    Изпълнител: ХЕНДЕЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 65 695.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Доставка на CNC машина за рязане на стъкло - 1 бр.
    Изпълнител: МИКРОТЕЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 48 909.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN