Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0020-C04
Наименование на проекта Осигуряване на дългосрочна грижа и подкрепа за деца и младежи в риск
Бенефициент 000159458 ОБЩИНА БЕЛОГРАДЧИК
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 30.06.2020
Дата на стартиране 01.07.2020
Дата на приключване 07.03.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Белоградчик

Описание

Кратко описание на проекта
Разкриване и функциониране на социалните услуги Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства, чрез въведена комплексна подкрепа и интегрирани социално-здравни, консултативни и терапевтични услуги, които да доведат до създаване на необходимите условия за подобряване на начина и качеството на живот на децата в риск и техните семейства, както и на децата и младежите с увреждания и техните семейства. Изграждането на нови социални услуги е в изпълнение на Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия "Визия за деинституционализация на децата в Република България" , чиято основна цел е "Гарантиране на правото на децата на семейна среда и достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности".
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонал за социалните услуги - Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства : За наемането на необходимия персонал за двете социални услуги ще бъде изготвена процедура за подбор от екипа по проекта, при спазване на трудовото законодателство. Определянето на щатните длъжности ще бъде съобразно утвърдената "Методика за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността" : за ЦОП - 20 щ.бр. в това число: Ръководител - 1бр., Социални работници / Сътрудник Социална работа - 4 бр., Педагози - 2 бр., Психолози - 2бр., Специален педагог - 1 бр. , Логопед - 1 бр. Трудотерапевти - 4 бр. , Счетоводител - 1/2 бр., мед. специалист -1/2бр. и Хигиенисти - 3бр., Домакин - 1бр. За ДЦПДМУ - 12 щ.бр. в това число: Ръководител - 1бр. Социален работник - 1 бр., Психолог - 1бр. Рехабилитатор - 1бр, Кинезитерапевт - 1/2 бр. , Логопед -1/2 бр. Трудотерапевт - 1 бр., мед. специалист - 1/2бр., Счетоводител - 1/2 бр. , Детегледачи - 2 бр. , Хигиенист - 2 бр. и Снабдител/Шофьор - 1 бр. Персонала ще бъде нает на трудови договори на пълно и непълно работно време или на граждански договори. Специалистите ще преминат обучение по проект на МТСП. Екипа по проекта ще изготви всички необходими процедури, правила, формуляри и т.н. необходими за функциониране на социалните услуги. Също така на граждански договор ще бъде ангажирано лице към ДЦ на длъжност:"Оператор на парни и водогрейни съоръжения", за период от общо 20 месеца (01.10 - 31.03. - зимния сезон на всяка календарна година), Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на специализиран транспорт : При спазване на изискванията на националното законодателството ще бъде обявена процедура за закупуване на специализирано превозно средство за нуждите на услугите, като този специализиран превоз ще се ползва за превоз на потребителите ползващи услугите на ЦОП и ДЦПДМУ от населените места в община Белоградчик. Със закупуването на превозно средство ще бъде осигурена възможност на децата с увреждания от селата на територията на общината, които нямат собствен превоз да посещават социалните услуги. Технически изисквания за превозното средство: нов автомобил; с размери: д- мин. 5.5м.; ш-мин. 1.8м.; дясна плъзгаща се степенка;,отваряща се навън; помощна ръкохватка за качване; 8 седящи места +1 м. за водача и място за 2 бр.инвалидна количка; Дизелов двигател; 6 -степенна механична предавателна кутия;автоматична хидравлична платформа. Със закупуването на транспортното средство ще бъдат обхванати всички нуждаещи се от услугите на центровете. Специализираният автомобил ще се използва и в рамките на града, за транспорт на децата с увреждания от и до дома им. Заложените средства за закупуването на специализираното превозно средство са планувани след пазарно проучване и изискване на предварителни оферти от две фирми., Договорена стойност: 69 123.97 , Отчетена стойност: 69 123.97
  • Дейност: Предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа деца и младежи с увреждания : Услугата включва пряка работа с децата и младежите с увреждания и техните семейства, включително рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, както и мобилна работа с потребителите в дома им. Капацитета на ДЦ е 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги. Дневният център за деца и младежи с увреждания ще предоставя комплекс от услуги за стимулиране развитието на децата и младежите, осигуряване на цялостна грижа за тях през деня, задоволяване на техните образователни потребности, двигателна и логопедична рехабилитация, организация на свободното време и др. Предоставяните услуги ще бъдат организирани в няколко програми. Програма „Дневна или полудневна форма на грижа за деца и младежи с увреждания” - Задоволяването на ежедневните потребности, Придружаване в процеса на обучение, групово или индивидуално; Развитие на различни навици и умения за живот, като създаване на хигиенни навици и грижи за тялото, умения за самостоятелно хранене, хигиена на облеклото и личното пространство, умения за самостоятелно домакинстване, за ориентиране и придвижване на улицата, умения за пазаруване; Психологична диагностика, консултация и оценка на ресурсите на детето; на нуждите на родителите и семейството от подкрепа. Рехабилитация - Двигателна - с цел да се предпази, намали и/или компенсира заболяването и намалената функция на двигателния апарат и функционално-свързаните органи и регулаторни системи, както и появяващите се в по-късен етап ограничения и/или затруднения.Използват се различни методи - масажи, упражнения и процедури. Логопедична терапия - ще включва диагностика, превенция, корекция, рехабилитация и консултативна дейност на езиково-говорни нарушения. Придобиване на социални умения и дейности по включване, вкл. умения за общуване и работа в група, оползотворяване на свободното време, развлечения, както и за разширяване на кръгозора и „откривателство” чрез различни ателиета за групова работа в и извън Дневния център, екскурзии, посещения в различни институции и обществени места, културни и духовни центрове (насочени към придобиване на умения за поведение в обществото, запознаване с традиции и празници) за по-добра социална интеграция. Арт-терапия и трудотерапия - в арт- работилнички децата и младежите ще имат възможност да развиват творчески потенциал. Изработените предмети, сувенири, рисунки, картички и др. ще бъде веднъж годишно изложено под формата на базар, с цел мотивация и стимулиране на подкрепа от общността. Програма „Почасови специализирани услуги” – ще включва услуги, предоставяни от психолог, логопед, рехабилитатор, педагог. Програма „Родители”: Информиране за спецификата на конкретното увреждане на тяхното дете/младеж, за услуги в общността в подкрепа на детето/младежа и семейството и др; Консултиране с оглед подобряване на грижите за детето/младежа, при необходимост насочване към консултации със специалисти извън ДЦПДМУ, които могат да са полезни за семейството и детето; Обучителни програми за родители- за повишаване на родителския капацитет, подобряване на грижите за детето/младежа с увреждания; специфика на конкретното увреждане и др.Организиране и провеждане на групи за самопомощ. В изпълнение на тази дейност ще бъде ангажиран целия нает персонал в Дневния център. , Договорена стойност: 599 025.30 , Отчетена стойност: 558 717.90
  • Дейност: Предоставяне на социалната услуга Център за обществена подкрепа : Център за обществена подкрепа ще предоставя комплекс от социални услуги в общността, насочени към подпомагане на 100 деца в риск от 0г. до 18г.и техните семейства, с цел осигуряване на ефективен достъп на високо рискови общности до всички предлагани форми на съдействие и подкрепа, осъществяване на превантивни дейности сред децата и семействата и ангажиране на широка общественост при реализиране на услугите и дейностите по закрила на децата. Основни акценти в дейността на Центъра са грижата за децата, тяхното пълноценно израстване и намаляване риска на прояви на девиация и делинквентност. Центъра ще предоставя дейности като: Индивидуална подкрепа на всеки клиент от ключов социален работник, с цел преодоляване на проблема; Специализирани консултации и терапевтични сесии със специалисти като: психолог, педагог, медицински специалист и др.; Насочване, установяване на контакти и придружаване до институции в общността, предлагащи административни услуги, специализирана помощ, правни, здравни и социални услуги и др.; Практическа помощ за преодоляване на проблеми в ежедневието – организация на време и ресурси; Социална и специализирана подкрепа в дома на клиента (мобилна социална работа); Грижи, индивидуална психологическа и социална работа и занимания по интереси в ЦОП през деня за деца; Осигуряване в рамките на един месец на сигурно и защитено място за деца в риск от изоставяне, жертви на насилие или от семейства, изпаднали в криза в сектор „Спешен прием”; Осъществяване на системна връзка и изграждане на доверие с регистрирани вече потребители; Идентифициране на случаи на деца и техните семейства, които се нуждаят от подкрепа;Консултиране и насочва към съответните институции за оказване на закрила и помощ; Част от дейността на ЦОП е свързана с информиране на обществеността и работа по първична превенция на обществено значими проблеми, семейно планиране, ранна интервенция и ранно детско развитие,Групова работа. В Център за обществена подкрепа ще се предлагат следните услуги: Социално консултиране; Посредничество; Образователна подкрепа; Логопедична работа; Психологична работа; Социална работа с деца с увреждания; Социална работа със семейства с деца в риск; превенция на насилието и подкрепа на деца, жертви на малтретиране и неглижиране; Обучения в умения за самостоятелен живот и социална интеграция; Консултиране на деца с поведенчески проблеми и техните семейства /превенция на отклоняващо се поведение/; „Семейна подкрепа“. Предвижда се стартирането на услугите да започне след четвъртия месец, като те ще се предоставят от обучените за целта специалисти.Насърчаване развитието на творческите способности на децата в риск ще бъде палнирано чрез Програмата „Творчески ателиета" за психологическа работа и подкрепа на деца и юноши и ще се базира на методите на арт-терапията. Посредством запознаването и заниманието с различни видове изкуство, деца и юноши от различни възрастови групи имат възможност да усвояват и разват различни умения. Ще бъдат организирани 4 творчески ателиета., Договорена стойност: 852 070.00 , Отчетена стойност: 753 601.23
  • Дейност: Допълнително обзавеждане и оборудване за наетия персонал в ЦОП и ДЦПДМУ: Доставката на допълнително обзавеждане и оборудване на Дневния център и Центъра за обществена подкрепа е необходима дейност за качествено предоставяне на социалните услуги на нуждаещите се лица. Основното обзавеждане и оборудване, закупено по ОПРР е доставено и налично в съответствие с функционалните изисквания. В допълнение в тази дейност ще бъдат закупени 3 бр. метални шкафове за документи при единична цена -428,00лв.: 2 бр. за ЦОП и 1 бр. за Дневния център ; (Общо 1284,00лв.); закупуване на 2 бр. Комбинирано печатно устройство при единична цена - 2 400,00лв - за двата Центъра (4800,00лв.);Закупуване на 7 бр. Лаптоп при единична цена - 850,00лв. : 4 бр. лаптоп за работа на логопедите и педагозите в ЦОП, и 3 бр. лаптоп за работа на логопеда/психолога в Дневния център (5950,00лв.); Компютърни конфигурации, вкл. компютър - ед. цена - 722,00лв, монитор - ед. цена - 398,00лв., безжична мишка и клавиатура при ед. цена - 21,00лв., колонки при ед. цена - 26,00лв. : 2 бр. за нуждите на ЦОП, и 1 бр. за нуждите на Дневен център (3501,00лв.); 5 бр. таблети при единична цена 289.00лв. (1445,00лв. ) Офис бюро при ед. цена -440,00лв. - 1 бр. за ЦОП и 1 бр. за Дневен център (880,00лв.) за трудотерапевти - 2 бр- в ЦОП и 1 бр. за логопед и 1 бр. за специален педагог в ЦОП и 1 бр. за трудотерапевт в ДЦ; Офис стол при ед. цена - 351,00лв.- директорски - 1 бр. за ЦОП и 1 бр. за Дневен център (702,00лв.); както и закупуване на офис пакет - операционна система Microsoft Windows 10 за закупените компютърни устройства (6 бр. по ед. цена 274,00лв.=1644.00лв.). Освен офис оборудване, по проекта ще бъдат закупени:1бр. Прахосмукачка - по 135,00лв - за ЦОП; 1бр. Прахосмукачка за пепел -71,01лв. (за почистване на парния котел); 1бр.комбинирана Пералня със сушилня - 929,02лв.(за нуждите на двата центъра); 2бр. Кухненски пасатор по 55.00лв.(110,00лв.); 2 бр. Комплект с инструменти -43.00лв. (86,00лв.), 4бр. Закачалки за дрехи - 70.00лв. - 2 бр. за ЦОП и 2бр. за ДЦ (280,00лв.), 2бр. Електронен кантар - 52,00лв.(104,00лв), 2бр. Ръстомер- 36,00лв. (72,00лв.), 2 бр.Кухненска везна -40,00лв.(80,00лв.), 2бр. Инфрачервен тернометър - 75,00лв.(150,00лв.). Също така са заложени средства допълнително за закупуване на щори / при средна ед. цена на бр. 60,00лв./прозорец -26бр./ за прозорците в двете услуги, с цел осигуряване на подходяща обстановка на работа в размер на 1560,00лв.; , Договорена стойност: 23 783.03 , Отчетена стойност: 23 298.56
  • Дейност: Осигуряване на материали и консумативи за социалните услуги: В тази дейност ще бъдат закупени необходимите дидактични материали, за трудотерапия, играчки, книжки, пособия и принадлежности за художествено творчество, също така и канцеларски материали и консумативи и препарати и материали за хигиенна и почистване. За дооборудване на кабинетите в двата Центъра за работа на наетите логопедите, психолози, рехабилитатори, кинезитерапевти, медицински спец., педагози ще бъдат закупени: а) за кабинет на психолог и логопед - Ротолино -цветна кутия, геометрични форми, логически блокчета, логео, форми приятели, геометрични пъзели, фигурални кукли, големи геометрични пъзели, джъмбо полчки, кутия за сортиране, Никитин 4:строителни блокчета, Елементи - цветни за подреждане;комплекти активни карти със задачи,;занимателни игри с карти, табла лабиринт- финна моторика; лабиринти с метално топче; тактилно мемо;тактилно лото; тактил; тактилна кутия с включени 6 комплекта тактилни плочки,;рдървени игрални дъски- Какво е това?; сензорни кубчета, сензо топки, мемори кубчета; тренажори за писане; емоционални топки; емоционални възглавници за сядане на пода,играчки, семейни игри, дървен шах и т.н; б) кабинет на рехабититатор/кинезитерапевт: масажен стол - за частичен масаж; маса за рехабилитация на ръка - финна моторика, пръсти, китка; топки за гимнастика -гладки; ръчна помпа за надуване на топки за гимнастика; преносим комплект за магнитотерапия в комплект с 3 магнитни редуктора; в) за мед. специалист : шкаф за лекарства- метален; г) за педагози: енциклопедии; занимателни детски книжки, помагала и т.н.; д) за трудотерапия: принадлежности за художествено творчество: цветни моливи, темперни бои, четки за рисуване, акрилни бои, лепила за хартия, блокчета, флумастри, цветни картони,цветни ленти, пъзели, заготовки за картички, силиконови пистолети за горещ силикон, силиконови пръчки, книжки за оцветяване, ножички, декоративни блокчета- формирани, бархетни, гланцови, калъпи за изработка на свещи, парафин и восък за свещи, прежди, комплекти за изработка на сапуни, основи за сапун, ароматни масла-различни видове, оцветители, фигурки от филц, конци, заготовки за бижута, маниста и т.н. За дооборудване на кабинетите на специалистите са заложени средства: за кабинети на логопеди - 2126,00лв. за един кабинет в Дневния център и 2126,00лв. за кабинета в ЦОП; за кабинет на психолог - 1526,30лв. за единия кабинет в ЦОП и 1526,30лв. за кабинета в Дневния център; за кабинет на рехабилитатор и кабинет на кинезитерапевт в Дневен център – 22 392,00лв.;За материали за трудотерапия са заложени средства в размер на 11 775,20лв. за ЦОП; и 2256,00лв. за Дневен център. Заложените средства са за периода на предоставяне на услугите по проекта. 2.За закупуване на канц. м-ли са заложени средства в размер на 17 114,98 лв. за нуждите на ЦОП, както и 8 152,60лв. за Дневен център, като ще бъдат закупени следните материали: копирна хартия, тонер, дискове CD, класьори - малки/голями, джобове за документи, папки PVC с перфорация, перфоратори-малки/големи, кламери, телбоди, телчета за телбоди, тетрадки протоколни, пликове за писма - А5, А4, DL, B4; химикали, маркери,самозалепващи лисчета - цветни,сухо/течно лепило, органайзери, моливи, гумички, тави за документи, разделители - картонени, табло за бележки, ножици, заповеди за командировка, изработка и доставка на печати, мобилни флипчарти и т.н.Заложените средства за целия период на предоставяне на социалните услуги. 3. За закупуване на хигиенни и почистващи препарати : за нуждите на ЦОП са заложени средства в размер на 10 800 лв.,за Дневен център - 8 210,00лв. Средствата са за закупуване на препарат за съдове, препарат за почистване на стъкла, препарат за почистване на подови настилки, течет сапун, дозатори за сапун, дезинфектанти за ръце, препарати за почистване и дезинфекция на санитарни помещения, тоалетна хартия,гъби за поистване на под, памперси, чували за смет, кофи за смет, кофи за почистване, хартиени кърпи, салфетки, еднократни покривки и т.н, Договорена стойност: 91 885.38 , Отчетена стойност: 77 498.30
  • Дейност: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на наетия персонал : За осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, както и необходимото работно облекло на екипа в Дневния център и Центъра за обществена подкрепа ще бъдат сключени договори с фирми, при спазване на българското законодателство. Договорите ще бъдат за комплексно обслужване за срока на дейностите на центровете по проекта (3 г. и повече), и ще включва пълния и задължителен обем от дейности, предвидени в Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/, обн. ДВ бр.40 от 2007 г. и изискванията на Наредба № 3 от 05.01.2008 г. на Министерство на здравеопазването /обн. ДВ бр. 14 от 12.02.2008 г./. Заложени по проекта средства 4992,00лв. за период от 3 г. за Служба Трудова медицина са : цена на комплексно обслужване за един работещ на трудов договор - 50,00 лв;- за втората и следващи години без изследване факторите на работната среда и оценка на риска – съответно 40.00лв. на работник. За осигуряване на безопасни условия на труд също така ще бъдат осигурени на работещите пряко с потребителите в Центровете, лица работни облекла (горнище - тип туника; долнища), обувки - санитарни, ръкавици за еднократна употреба и терлици за еднократна употреба. По проекта ще бъдат закупени и лични предпазни средства на персонала. Заложените средства по проекта в размер на 10 267,65лв. са за три години.”, Договорена стойност: 15 259.65 , Отчетена стойност: 12 064.41

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", Договорена стойност по проекта*: 6 971.09 , Отчетена стойност**: 6 912.50
  • Изпълнител: 03 - ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 542.74
  • Изпълнител: НИМАР 2018 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 382.00
  • Изпълнител: БЕЛТРЕЙД КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 683.00
  • Изпълнител: ТИВВ 1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 869.58
  • Изпълнител: БЕЛОГРАДЧИК КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 146.20
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ и КАНАЛИЗАЦИЯ - ВИДИН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 916.91
  • Изпълнител: Цветана, Договорена стойност по проекта*: 9 625.00 , Отчетена стойност**: 7 426.34
  • Изпълнител: Д.Д.Д.-1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 728.00 , Отчетена стойност**: 2 376.00
  • Изпълнител: "СТМ САНУС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 880.00 , Отчетена стойност**: 2 880.00
  • Изпълнител: АТЛАНТИКА 2013 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 94 377.60 , Отчетена стойност**: 8 591.71
  • Изпълнител: Хигия ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 840.90
  • Изпълнител: МУРА 2001 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР "СВЕТИ ИВАН РИЛСКИ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
  • Изпълнител: "АРТИПО" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 675.57 , Отчетена стойност**: 12 808.37
  • Изпълнител: "ОМНИКАР АУТО" ООД, Договорена стойност по проекта*: 69 124.00 , Отчетена стойност**: 69 123.97
  • Изпълнител: ИБИЗО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 453.38
  • Изпълнител: „ГРАНД ЕНЕРДЖИ ДИСТРИБЮШЪН“ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 151 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СПАЛНО БЕЛЬО БГ 2016 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 609.52
  • Изпълнител: "ЕЛ БИ ЕКСПЕРТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 697.67 , Отчетена стойност**: 9 983.78
  • Изпълнител: НИНКОВИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 140.00
  • Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 462.54
  • Изпълнител: ЕТ Пелт - В. Александров , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 786.00
  • Изпълнител: МДМ -97 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 700.00
  • Изпълнител: МиКри-В-133 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 130.70
  • Изпълнител: "МАРС" ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 556.80 , Отчетена стойност**: 3 100.80
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 138 299.50 , Отчетена стойност**: 8 777.55
  • Изпълнител: МАТРАЦИ.БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: ТИДИЕМ ПЛАСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 555.20
  • Изпълнител: "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 5 615.57 , Отчетена стойност**: 4 516.02
  • Изпълнител: ТОРЛАШКА СРЕЩА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 600.00 , Отчетена стойност**: 13 308.00
  • Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 374.06 , Отчетена стойност**: 17 931.31
  • Изпълнител: Паола, Договорена стойност по проекта*: 3 360.00 , Отчетена стойност**: 3 758.64
  • Изпълнител: "ПАНДА ЕКСПЕРТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 287.60 , Отчетена стойност**: 4 191.17
  • Изпълнител: Наталия, Договорена стойност по проекта*: 7 680.00 , Отчетена стойност**: 5 082.46
  • Изпълнител: Огнян, Договорена стойност по проекта*: 9 459.36 , Отчетена стойност**: 7 584.45
  • Изпълнител: "ВСД СЕРВИЗ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 348.36 , Отчетена стойност**: 15 348.36
  • Изпълнител: "ТИА ГРУП" ООД, Договорена стойност по проекта*: 40 000.00 , Отчетена стойност**: 8 920.80
  • Изпълнител: ТЕХНОМАРКЕТ БЪЛГАРИЯ ЕАД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 155.00
  • Изпълнител: "ВЕРИГА ДОМИНО" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 906.00 , Отчетена стойност**: 12 905.40
  • Изпълнител: "ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ" АД, Договорена стойност по проекта*: 1 678.80 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Саксо ООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 767.00
  • Изпълнител: ДИЯ ГАЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 277.32
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 12.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 191.00
Индикатор 2 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 12.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 191.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 561 021.62 BGN
БФП 1 561 021.62 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 561 021.62 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: “Доставка на дървесни пелети за отопление за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства , гр. Белоградчик”., Прогнозна стойност: 33 333.33
  • Обособена позиция 1: “Доставка на дървесни пелети за отопление за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства , гр. Белоградчик”.
    Изпълнител: "ТИА ГРУП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали, материали за трудотерапия и дидактически материали за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства, гр. Белоградчик” по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали” Обособена позиция № 2 „Доставка на материали за трудотерапия” Обособена позиция № 3 „Доставка на дидактически материали””, Прогнозна стойност: 51 786.16
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали”
    Изпълнител: "ЕЛ БИ ЕКСПЕРТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 697.67
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 „Доставка на материали за трудотерапия”
    Изпълнител: "ВЕРИГА ДОМИНО" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 906.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 „Доставка на дидактически материали””
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 971.09
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца и младежи с увреждания в гр. Белоградчик”, Прогнозна стойност: 63 321.67
  • Обособена позиция 1: „Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца и младежи с увреждания в гр. Белоградчик”
    Изпълнител: "ОМНИКАР АУТО" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 124.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на хигиенни, почистващи и дезинфектиращи препарати и консумативи за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства, гр. Белоградчик” по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на хигиенни и почистващи препарати и консумативи"; Обособена позиция № 2 „Доставка на дезинфектиращи препарати и консумативи” , Прогнозна стойност: 41 475.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на хигиенни и почистващи препарати и консумативи";
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 374.06
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 „Доставка на дезинфектиращи препарати и консумативи”
    Изпълнител: "ПАНДА ЕКСПЕРТ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 287.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Избор на доставчик на активна нетна електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за ниско напрежение за нуждите на Община Белоградчик”, Прогнозна стойност: 126 500.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на доставчик на активна нетна електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група за ниско напрежение за нуждите на Община Белоградчик”
    Изпълнител: „ГРАНД ЕНЕРДЖИ ДИСТРИБЮШЪН“ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 151 800.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Приготвяне и доставка на храна (кетъринг) по заявка за потребителите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца и младежи с увреждания и техните семейства в гр. Белоградчик“, Прогнозна стойност: 80 764.75
  • Обособена позиция 1: „Приготвяне и доставка на храна (кетъринг) по заявка за нуждите на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства в гр. Белоградчик“
    Изпълнител: АТЛАНТИКА 2013 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 94 377.60
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива за автомобили, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 138 299.50
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дървесни пелети за отопление за нуждите на бюджетните звена на територията на община Белоградчик, Прогнозна стойност: 27 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на дървесни пелети за отопление за нуждите на бюджетните звена на територията на община Белоградчик
    Изпълнител: ТОРЛАШКА СРЕЩА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN