Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0140-C03
Наименование на проекта Създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица в сферата на търговското обслужване
Бенефициент 123104518 АГЕНЦИЯ КАРИЕРА ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 06.10.2016
Дата на стартиране 06.10.2016
Дата на приключване 06.05.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Идеята за създаване на нови работни места, основна дейност в настоящия проект възниква поради нарастващия обем на работа на Дружеството. В следствие на реализирания проект BG051PO001-1.1.13 ESF-1113-01-01-18 „Създаване на нови работни места в сферата на виртуалното бизнес сътрудничество“, финансиран чрез Оперативна програма на Европейския съюз –"Развитие на човешките ресурси", съфинасиран от европейския социален фонд на Европейския съюз „Агенция Кариера”ООД сключи договори за изпълнение на услуги и търговски представителства с наложили се имена на българския пазар. От 01.11.2014 г фирмата е официален търговски партньор на Мобилтел ЕАД и успешно работи за внедряването на алтернативи канали за продажба на телекомуникационни продукти и  услуги. 
До сега фирмата не е разполагала с работни места за позицията „Отговорник телефонни продажби” и именно в настоящото проектно предложение  е заложено да се наемат 10- ма продължително безработни и неактивни лица, които да развият телефонните продажби, осъществявани от „Агенция Кариера”ООД. Нуждата от тези работни места възниква вследствие на засилен интерес от страна на клиентите на Кандидата към телемаркетингът.
Предвижда се и разкриването на 1 брой работно място за Счетоводител. Предвид увеличения поток на счетоводна документация е изключително важно привличането на такъв служител, който да отговаря за безупречната счетоводна политика, която води Дружеството.
Предвидените дейности по настоящото проектно предложение представляват по своята същност надграждане на постигнатите резултати при реализацията на проекта по процедура „Ново работно място”, а в дългосрочен план ще окажат положителен ефект върху конкурентоспособността на предприятието, чрез повишаване на ефективността на работа и създаване на условия за рационално използване и организация на трудовите, материалните и финансови ресурси. Заетите лица ще натрупат опит и знания, което ще им даде възможност да се реализират кариерно.

Дейности
  • Дейност: Организация и управление: Целта на тази дейност е да се създаде управленска структура, която да отговаря за организацията на всички дейности, детайли и елементи, които се включват в изпълнението на проекта. Правилно създадената организация ще доведе до успешното и безпроблемно изпълнение на настоящия проект на „Агенция Кариера“ ООД по процедура „Ново работно място 2015“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Когато тя е добре структурирана, тогава всички единици, които се включват в нея ще изпълняват своите отговорности и управлението на проекта ще се извършва детайлно и акуратно. Чрез управлението се прилагат знания, умения, инструменти и техники върху дейностите на проекта, за да могат те да бъдат успешно изпълнени и да бъдат постигнати заложените от тях резултати. Управлението има за цел да следи за изпълнението на дейностите и спазване на заложените в проекта срокове, да контролира паричния поток и целевото изразходване на предвидените в бюджета средства, както и да осъществява контрол за постигане на резултатите. „Организация и управление“ е дейност, която ще се изпълнява по време на целия проект. Тя е ключова за успеха на самия проект и е съпътстваща за изпълнението на останалите дейности в него. Тази дейност спомага за подготовката, изпълнението и завършването на останалите дейности по проекта. В последващ етап тази дейност ще спомогне набавянето на необходимите документи, за да се осъществи отчетността на проекта. Отчетността ще се извършва по време на целия проект и ще се следи за спазване изискванията за нея. Чрез пълноценното изпълнение на тази дейност ще се улесни подготвянето на необходимите документи за исканията за междинни и заключително плащане на верифицираните разходи по проекта от бенефициента. Изпълнението на тази дейност се предвижда да се възложи на външна организация по реда на чл. 9, ал. 3 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г., която ще участва в изпълнението на дейност „Наемане на работа на продължително безработни и неактивни лица“. По този начин тя ще подготви и осъществи процедурата по подбор на персонал, който ще заеме създадените от „Агенция Кариера“ ООД нови работни места на длъжностите: „Отговорник телефонни продажби“ и „Счетоводител“. Също така се предвижда да се назначи и ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация по реда на ПМС 118 от 20.05.2014 г. Ръководител на проекта ще бъде Димитрина Василева Василева, служител на „Агенция Кариера“ ООД. Лицето разполага с необходимия опит в управлението и изпълнението на проекти. Чрез изпълнението на тази дейност ще бъде извършена подготовка за закупуването на необходимото оборудване за изпълнение на ежедневните работни дейности на новонаетите по проекта продължително безработни и неактивни лица от целевата група активи. Следвайки реда на ПМС №118/20.05.2014 г. ще бъде закупен софтуер за контактен център с възможност за работа на 10 отговорника телефонни продажби. Последната дейност, чието изпълнение спомага работата по „Организация и управление“ е дейността по „Визуализация и публичност“. Избраната външна организация ще предложи, а ръководителят на проекта ще избере дизайнът за изработка на рекламните материали, които ще служат за популяризиранена проекта. , Договорена стойност: 12 000.00 , Отчетена стойност: 12 000.00
  • Дейност: Наемане на работа на продължително безработни и неактивни лица: Целта на тази дейност е да бъде осигурена заетост на 11 лица, които са безработни или неактивни на пазара на труда. В изпълнение на тази дейност ще бъдат наети на работа 11 души, които попадат в сферата на безработни или неактивни лица. С новонаетите по проекта лица, „Агенция Кариера“ ООД ще сключи трудови договори за работа на 8 часов работен ден. На позиция „Отговорник телефонни продажби“ ще бъдат наети 10 безработни или неактивни лица, като 1 от наетите лица ще бъде от специфична категория продължително безработни или неактивни, а 9 от наетите лица ще бъдат от специфична категория – безработни младежи до 29 години включително. Тази длъжност е с код според Национална класификация на професиите и длъжностите (НКПД) 3339 3014. Новонаетите служители на тази длъжност ще започнат работа по нова дейност за „Агенция Кариера“ ООД. Тези работни места се създават с цел да бъдат разширени възможностите пред компанията с дейност, към която настоящите клиенти на „Агенция Кариера“ ООД проявяват интерес. Служителите назначени на позиция „Отговорник телефонни продажби“ ще извършват телефонни обаждания с цел продажба. Фокусът в работата на новонаетите на тази длъжност служители ще бъде продажба на продуктите и услугите, които клиентите на „Агенция Кариера“ ООД предлагат. Ще се осъществяват телфонни разговори с настоящи и потенциални клиенти, на които ще се предлагат нови услуги от портфолиото на компаниите. Новооткритите 10 работни места на длъжност „Отговорник телефонни продажби“ в „Агенция Кариера“ ООД ще позволят стартирането на нови проекти, които да предложат повече и по-разнообразна работа пред лицата от целевата група, които ще бъдат наети. На позиция „Счетоводител“ ще бъде наето 1 безработно или неактивно лице от специфична категория продължително безработни или неактивни лица. Тази позиция е с код според Национална класификация на професиите и длъжностите (НКПД) 2411 6004. Новонаетият служител на тази длъжност ще отговаря за оперативните счетоводни дейности на „Агенция Кариера“ ООД, които ще се увеличат във връзка с новонаетият персонал и разширеното портфолио от услуги, които ще се предлагат от фирмата. Той ще бъде добре запознат с нормативните актове, вътрешния финансов контрол, данъчно и осигурително право. Новонаетият счетоводител ще извършва дейности свързани с първична обработка на финансово-счетоводни документи по сметките на предприятието. Той ще отговаря за изготянето на оборотни ведомости, справки от аналитични сметки и други дейности възложени му от управителя на „Агенция Кариера“ ООД. След извършване на подбор на лицата от целевите групи, избраните ще бъдат наети на работа. Наетите лица ще получат необходимия първоначален инструктаж и ще започнат същинската работа., Договорена стойност: 82 675.56 , Отчетена стойност: 84 818.89
  • Дейност: Доставка на комуникационно оборудване: За да се осъществява тази дейност е необходимо да се надгради съществуващата телефонна централа със софтуер за контактен център. Този софтуер ще даде възможност да се осъществяват телефонни продажби, като се осигурят 10 изходящи линии, на които ще работят новоназначените служители. Възможностите, които позволява наличната телефонна централа на „Агенция Кариера“ ООД са ограничени до приемане и генериране на обаждания и не е годна за осъществяване на телефонни маркетингови кампании. „Агенция Кариера“ ООД създава 10 работни места на нова за фирмата длъжност „Отговорник телефонни продажби“. За да е възможно новонаетите на тази длъжност служители да изпълняват своите професионални задължения е необходимо съществуващата телефонна централа на фирмата, да бъде надградена с нов софтуер за контактен център. По този начин те ще могат да изпъляват кампании по телефон за продажба на услугите и стоките, които клиентите на „Агенция Кариера“ ООД предлагат. Това ще позволи да се развие нова дейност във фирмата, за която вече има клиенти, които са готови да сключат дългосрочни договори и да се възползват от нея. Дейността е с код 82.20 Дейност на телефонни центрове за услуги. Новият софтуер, който ще бъде закупен ще даде възможност да се надградят нови функции в телефонната централа, които са изключително важни за работата на новонаетите служители на длъжност „Отговорник телефонни продажби“. Част от новите функции, които ще подкрепят работата на новонаетите лица от целевата група са: 1) Посрещане на клиенти (IVR). По тази начин те ще могат да обслужват по-голямо количество клиенти, без това да оказва влияние на качеството на тяхната работа. IVR системите предоставят директен достъп до персонализирана информация или пренасочват към отдел или администратор на информационна услуга. 2) Статистика на обажданията, която включва брой и продължителност на обаждания на целия контактен център и на отделния служител в него. По този начин клиентите ще получават информация за обема на работата по техния проект. 3) Автоматично избиране, при което телефонните номера от базите данни са предварително зададени и при приключване на един разговор на „Отговорник телефонни продажби“ да бъде автоматично набран следващия номер. 4) Запис на разговорите, което ще гарантира по-качествено обслужване и последващо прослушване на успешни и неуспешни разговори, за обратна връзка към служителите „Отговорник телефонни продажби“. 5) Слушане в реално време на разговора между клиент и „Отговорник телефонни продажби“, с възможност за даване на инструкции, без клиента да чува. С тази функционалност мениджърите могат да оказват помощ на новите служители, да ги обучават по време на работа. След закупуване на необходимия софтуер, той ще бъде инсталиран и конфигуриран за работа. , Договорена стойност: 29 300.00 , Отчетена стойност: 29 300.00
  • Дейност: Информиране и публичност: Чрез дейността по информиране и публичност на проекта се цели да се достигне до най-широк кръг хора, които могат да се идентифицират като заинтересована страна, както и до широката общественост за възможностите пред работодателите, които са предоставени чрез процедура „Ново работно място 2015“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. За получената от Европейския съюз безвъзмездна финансова подкрепа, чрез структурните му фондове, както и въздействието на проекта върху бенефициента и целевата група. Дейността ще бъде извършена съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. По този начин ще бъдат спазени единните стандарти при визуализацията на подкрепата на Европейските фондове, който се основава на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 Декември 2013 година. При всички мерки, които се предприемат от „Агенция Кариера“ ООД за информация, комуникация и публичност, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на Европейския съюз на проекта, чрез поставянето на емблемата на Европейския съюз, упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на проекта и общото лого за програмния период 2014-2020 година. При изпълнението на всички дейности в настоящия проект, които се съфинансират от фондовете на европейския съюз, бенефициента ще приложи необходимите комуникационна мерки, за да бъдат участниците в проекта и в конкретната дейности информирани за това финансиране. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта и с всяка една от дейностите по проекта, който се използва за доказателствен материал, ще бъде посочено, че се извършва със съдействието на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, която се финансира от Европейския социален фонд. След избирането на доставчик по тази дейност следвайки реда на ПМС №118/20.05.2014 г. ще бъде подписан договор с него. Този доставчик ще изработи и достави предвидените рекламни материали за изпълнение визуализацията и публичността по проекта. , Договорена стойност: 2 500.00 , Отчетена стойност: 2 425.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: НИКЕМА 83 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 425.00 , Отчетена стойност**: 2 425.00
  • Изпълнител: Би Пи Ем Проджект ООД, Договорена стойност по проекта*: 29 300.00 , Отчетена стойност**: 29 300.00
  • Изпълнител: СС Трейд ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 12 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 11.00 , Достигната стойност: 22.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 126 475.56 BGN
БФП 126 475.56 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 117 278.02 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на комуникационно оборудване, Прогнозна стойност: 29 300.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на комуникационно оборудване
    Изпълнител: Би Пи Ем Проджект ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 300.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за дейност „Информиране и публичност” по проект «Създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица в сферата на търговското обслужване», Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за дейност „Информиране и публичност” по проект «Създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица в сферата на търговското обслужване»
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление” по проект «Създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица в сферата на търговското обслужване», Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление” по проект «Създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица в сферата на търговското обслужване»
    Изпълнител: СС Трейд ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN