Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0314-C02
Наименование на проекта "Ново работно място в "Транстех" ООД"
Бенефициент 109554048 ТРАНСТЕХ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 08.08.2016
Дата на стартиране 08.08.2016
Дата на приключване 07.04.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Окръг, Самоков, гр.Самоков

Описание

Кратко описание на проекта
"Транстех" ООД е дружество, създадено през 2000 г. и към настоящия момент е утвърден производител на седалки за пътни превозни средства. Производствената дейност на "Транстех" ООД обхваща производство на: метални изделия; изделия от мек, интегрален и твърд полиуретан; тапицирани изделия; изделия от полимербетон и стъклопласт. С оглед разширяване обема на дейност на дружеството и произтичащата от това необходимост от създаване на нови, устойчиви работни места, е планирана реализацията на настоящия проект с обща цел "Да се осигурят предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица в "Транстех" ООД".
Целева група на  проекта са 8 безработни и/или неактивни лица, като 50% от целевата група е съставена от следните специфични категории: "Безработни лица на възраст над  54 г." 2 лица и "Безработни или неактивни лица с увреждания" 2 лица.
Основните дейности по проекта са:
1.Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца - основен резултат от която е разкриване на 5 нови работни места и наемане на 8 лица от целевата група за период до 12 месеца на длъжности 31193016 Техник, тапицерство и декораторство;  75331014 Шивач;  72121001 Заварчик;  72223011 Шлосер и 9510 0003 Пазач.
2.Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места, в резултат на която ще бъдат разкрити и оборудвани 3 работни места за шивачи,1 за техник, тапицерство и декораторство и 1 за заварчик;ще бъдат осигурени и необходимите ЛПС и работно облекло за заварчик.
3.Осигуряване на наставник за хората с увреждания и в резултат - подпомогнати 2 лица с увреждания.
4.Организация и управление на проекта с резултат обезпечена ефективна организация на изпълнението на проекта;
5.Информиране и публичност, в резултат на която ще бъдат осигурени мерки за информиране и публичност в съответствие с приложимите изисквания и указания за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел на настоящата дейност е да се наемат 8 безработни и/или неактивни лица, от които 2 лица от специфичната категория "Безработни лица на възраст над 54 г." и 2 лица от специфичната категория "Безработни или неактивни лица с увреждания" за период до 12 месеца. Дейността включва наемане на лица от целевата група по трудово правоотношение към "Транстех" ООД на следните длъжности съгласно НКПД 2011: - Клас 3, длъжност 31193016 Техник, тапицерство и декораторство - 1 човек - изискване за заемане на длъжността - 3та степен на професионална квалификация и/или завършено средно образование или придобито право за явяване на държавни зрелостни изпити за завършване на средно образование; - Клас 7, длъжност 75331014 Шивач - 3 човека - изискване за заемане на длъжността- 1-ва степен на професионална квалификация и/или завършен VI клас; - Клас 7, длъжност 72121001 Заварчик - 1 човек - изискване за заемане на длъжността: 1-ва степен на професионална квалификация и/или завършен VI клас; - Клас 7, длъжност 72223011 Шлосер - 1 човек - изискване за заемане на длъжността - 3-та степен на професионална квалификация и/или завършено средно образование или придобито право за явяване на държавни зрелостни изпити за завършване на средно образование; - Клас 9, длъжност 95100003 Пазач, невъоръжена охрана - 2 човека - без изискване за професионална квалификация и образователно равнище за заемане на длъжността. Няма да бъде поставяно изискване за професионален опит или други допълнителни изисквания с оглед позволяване на най-широк кръг заинтересовани лица - представители на целевата група, да участват в подбора на персонал. От основно значение за избора на лицата ще бъде личната мотивация на лицата от целевата група. Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Подбор на лица от целевата група, организиран посредством разпространение на обяви в БТ и в публични сайтове с оглед осигуряване на възможност на най-широк кръг заинтересовани лица - представители на целевата група да имат достъп до информация за откритите свободни позиции; 2. Провеждане на избор на кандидати при съблюдаване на дефинираната целева група и минималните изисквания за заемане на длъжностите, описани в настоящата дейност; 3. Наемане на избраните лица по трудово правоотношение в "Транстех" ООД за период 12 месеца; 4. Запазване на работното място за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица след приключването на дейностите по проекта. Наетите безработни и/или неактивни лица ще бъдат подпомагани ежедневно от ръководството на дружеството и неговите служители с оглед ефективното им включване в работния процес и придобиването на специфични професионални умения, знания и компетенции, в т.ч. трудови навици, които ще повишат конкурентоспособността им на пазара на труда. Настоящата дейност ще допринесе за изпълнение на СЦ 1 и 3 на проекта, като съответно има пряк принос в постигането на общата цел. Посредством реализацията й ще бъде осигурена по-висока, качествена и устойчива заетост - ще бъде подобрен достъпа до заетост за лицата от целевата група и повишена икономическата активност и конкурентоспособност на пазара на труда на включените в операцията лица. Началото на изпълнението на дейността е от 1-вия проектен месец. Продължителността на дейността се планира да е до 20-ти проектен месец. Дейността обхваща процеса на подбор на лица от целевата група, провеждането на избора и наемането на избраните лица по трудово правоотношение за период 12 месеца, като с оглед реалистичност на планираната продължителност на дейността и отчитаната вероятност не всички лица от целевата група да бъдат наети в един и същи момент от изпълнението на проекта, се предвижда по-дълъг период за изпълнение, включващ 8 месеца срок за подготвителни дейности. , Договорена стойност: 47 761.03 , Отчетена стойност: 47 761.03
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Целта на дейността е да бъдат оборудвани планираните за създаване в рамките на настоящия проект 5 нови работни места и осигурени необходимите ЛПС и работно облекло. С оглед планираното в рамките на дейност "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" наемане на 8 лица от целевата група,е необходимо разкриване 5 нови работни места. В рамките на дейността, с оглед оборудване на новоразкритите работни места по начин,който да осигури необходимите предпоставки за изпълнение на работните задължения на лицата от целевата група,е необходимо закупуването на специализирано оборудване за наетите лица от целевата група на длъжност 31193016 Техник, тапицерство и декораторство-1 лице,75331014 Шивач-3 лица и 72121001 Заварчик-1 лице. Естеството на дейността на дружеството и на длъжностите Шивач, Техник, тапицерство и декораторство и Заварчик, на които ще бъдат наети лицата от целевата група, изискват следното минимално оборудване за планираните за откриване 5 нови работни места: - За оборудване на 1 работно място за Шивач - необходимо е осигуряване на 1бр. специализирана шевна машина.С оглед на обстоятелството, че в рамките на проекта е планирано разкриване на 3 нови работни места за лица, наети на длъжност Шивач, планирано е закупуване на: 2бр. специализирани шевни машини от вид 1 -прави,едноиглови,троен транспорт-предназначени за ушиване тапицериите на седалките за автомобили и 1бр. специализирана шевна машина от вид 2-права,двуиглова машина за декоративен двоен шев,троен транспорт-предназначена за декоративен шев на тапицериите на седалките за автомобили. -За оборудване на 1 работно място за Техник, тапицерство и декораторство - необходимо е осигуряване на 1бр. колонна подвижна работна тапицерска маса - предназначена за тапициране на седалки и позволяваща преместване на седалката от различни страни, без да води до натоварване и увреждания на гръбначния стълб на работника с оглед на възмостта за правостояща работа. - За оборудване на 1 работно място за Заварчик и осигуряване на необходимите ЛПС и работно облекло - необходимо е осигуряване на 1бр. заваръчен апарат за заваряване на металните конструкции на произвежданите седалки за автомобили; Длъжността налага употребата на ЛПС и работно облекло,които да осигуряват защита на работника при заваряване - соларна маска 1бр.,необходима за осигуряване защита на очите и лицето от пръски разтопен метал и от осветяване;защитни ръкавици 1чифт,защитни ръкавели 1к-т,предпазна престилка 1бр., защитно яке 1бр. и защитни обувки 1ч.-за осигуряване на защита на тялото от пръски разтопен метал. Предназначението на закупеното оборудване, необходимо за създаване на новите работни места, планирани в рамките на настоящия проект, ще се запази от кандидата за срок не по-кратък от 5г. от датата на одобрение на окончателния доклад по проекта без прекъсване. Етапите за изпълнение на дейността са: 1.Публикуване на съобщения за събиране на ценови предложения 2.Избор на изпълнители по реда на ПМС №160/2016г., доставка и въвеждане в експлоатация на планираното оборудване,доставка на ЛПС и работно облеко.Поставяне на стикери за визуализация. 3.Подписване на приемо-предавателен протокол. 4.Създадени 5нови работни места. Настоящата дейност ще допринесе за изпълнение на СЦ 2 на проекта,като съответно има пряк принос в постигането на общата цел.Посредством реализацията й ще бъде осигурена по-висока,качествена и устойчива заетост - ще бъде подобрен достъпа до заетост за лицата от целевата група и повишена икономическата активност и конкурентоспособност на пазара на труда на включените в операцията лица. Началото на изпълнение на проектната дейност е от 1-вия проектен месец с оглед необходимостта от оборудване и обзавеждане на работните места преди назначаване на лицата от целевата група на съответните длъжности,като е предвиден 1м. срок за подготвителни дейности за изпълнение на дейността.Общата продължителност на дейността, вкл. срока за подготвителни дейности за изпълнението й е 4м., Договорена стойност: 24 102.73 , Отчетена стойност: 24 102.73
  • Дейност: Осигуряване на наставник за хората с увреждания: Целта на настоящата дейност е да бъде осигурен наставник за наети хора с увреждания - лица от целевата група на настоящия проект с оглед интегрирането им в работния процес. Необходимостта от реализацията на настоящата проектна дейност е породена от обстоятелството, че кандидатът - "Транстех" ООД планира да наеме 2 лица от специфичната категория "Безработни или неактивни лица с увреждания" в рамките на настоящия проект. Наставникът, в съответствие с изискванията на настоящата процедура, ще подпомага назначените хора с увреждания за период до 3 месеца. Наставникът ще бъде лице от предприятието-кандидат по настоящата процедура - "Транстех" ООД, като дружеството има натрупан опит в изпълнение на сходни дейности. Наставникът ще бъде определен при спазване на изискванията да притежава богат опит и знания, в комбинация с високото ниво на комуникация и стремеж за подпомагане лицата с увреждания да добият необходимия опит за усвояване на професията, което ще направи възможно бързото им интегриране в работния процес и среда. Отношенията между работодателя - "Транстех" ООД и наставника ще бъдат уредени с допълнително споразумение към съществуващия трудов договор на наставника, в което ще бъдат определени разпределението на работното време на лицето и всички други условия за изпълнение на наставничеството в рамките на настоящия проект. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Сключване на допълнително споразумение към действащ трудов договор на лицето, определено за наставник на наетите лица с увреждания; 2. Наставничество на лицата с увреждания за период 3 месеца Настоящата дейност ще допринесе за изпълнение на СЦ 4 на проекта, като съответно има пряк принос в постигането на общата цел. Посредством реализацията й ще бъде осигурена по-висока, качествена и устойчива заетост на лицата от целевата група на проекта - от специфичната категория "Безработни или неактивни лица с увреждания"- ще се осигури успешно интегриране на лицата от целевата група в работния процес, ще бъде подобрен достъпа до заетост за лицата от целевата група и повишена икономическата активност и конкурентоспособност на пазара на труда на включените в операцията лица с увреждания. Началото на изпълнението на дейността е планирано от 6-тия проектен месец с наемането на трудово правоотношение на лица от целевата група, попадащи в специфичната категория "Безработни или неактивни лица с увреждания". , Договорена стойност: 674.32 , Отчетена стойност: 674.32
  • Дейност: Дейности за организация и управление: Целта на дейността е да се обезпечи ефективната организация и успешно,законосъобразно и съответстващо на специфичните правила на ОПРЧР 2014-2020 управление на проекта като съвкупност от дейности.С оглед постигане на заложената цел и обезпечаване проектната реализация,предвижда се да бъде избран външен изпълнител от страна на Бенефициента,отговорен за организацията и управлението на проекта от гл.т. неговото администриране,без припокриване на функции с тези на ръководителя на проекта.Задълженията на избрания изпълнител,обхващат: -Цялостно администриране на проекта -Актуализиране,в случай на необходимост,на План за външно възлагане в съответствие с разписаните в Ръководство за бенефициента изисквания и предоставянето му на УО на етап изпълнение на договора -Подготовка на всички документи,съпътстващи провеждане на процедури за избор на изпълнител от страна на Бенефициента по реда на ПМС160,участие в провеждането на избора на изпълнител,проверка на съответствието на документите,съпътстващи избора на изпълнител -Подготовка на документи, свързани с техническото и финансово отчитане на проекта в съответствие с приложимите образци,комплектоване на технически и финансови отчети и искания за плащане и съгласуването им с ръководителя -Изготвяне на придружителни писма,обосновки и набавяне на допълнителни документи/разяснения в случай на наличие на Искания за допълнителни документи и разяснения; -Подготовка на официална кореспонденция,свързана с изпълнението на проекта -Предоставяне на експертни консултации, свързани със законосъобразното управление на проекта в съответствие с указанията на УО,изложени в Ръководството за изпълнение на ДБФП по процедурата и приложимото законодателство и проследяване на промени в нормативната уредба/приложимите указания на УО с оглед своевременното им прилагане при организацията и управлението на проекта -Проследяване изпълнението на проектните дейности,постигане на заложените цели,очаквани резултати и заложени индикатори и източници на информация за тях; -Навременно идентифициране на необходимост от изменение на ДБФП/промени на обстоятелства,за които е необходимо да бъде уведомен своевременно УО,съгласуването им с ръководителя на проекта и изготвяне на необходимите за целта документи -Отчитане на дейностите,свързани с изпълнението на дейността по организация и управление на проекта пред бенефициента -Отговорен за събиране,систематизиране и съхранение на документите, съпътстващи изпълнението на проекта,в отделно досие–организирано и структурирано по начин, който улеснява последващото им проследяване и проверка и при спазване на хронологията на изпълнението -Отговорен за поддържане на ефективна система за комуникация, в т.ч. за разпространяване и координиране потока на информация между всички страни, участващи в управлението,реализацията и контрола на изпълнението на проекта (Бенефициент,представители на УО,избрани външни изпълнители по реда на ПМС160, одитиращи институции и др. -Отговаря за оперативната координация на дейностите по проекта,както и за техническата и организационна комуникация,свързана с изпълнението им -Отговорен за спазване и изпълнение на мерките за комуникация и информация в съответствие с указанията,изложени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 Етапи на изпълнение на дейността: 1.Избор на изпълнител по реда на ПМС160 2.Възлагане на изпълнението на избрания изпълнител с възлагателно писмо 3.Организация и управление, администриране на проекта, координиране на проектните дейности 4.Изготвяне на междинен/ни и финален отчет. Дейността ще допринесе за изпълнение на СЦ5,като съответно има пряк принос в постигането на общата цел.Дейността ще стартира от 1-вия проектен месец и ще продължи през целия период на изпълнение на проекта с оглед гарантиране на ефективното и успешно управление.Планиран в рамките на продължителността на настоящата дейност е срок до 1м. за подготвителни дейности,свързани с избора на изпълнител, Договорена стойност: 8 100.00 , Отчетена стойност: 8 100.00
  • Дейност: Дейности за информиране и публичност: Целта на дейността е да се осигурят мерки за информиране и публичност в съответствие с приложимите изисквания и указания за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. "Транстех" ООД ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания относно изпълнението на дейността, свързана с информиране и публичност. С оглед на това, в рамките дейността се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация да се указва съфинансирането от ЕСФ на ЕС на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - включи на своя уеб сайт подробно описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС - публикацията ще бъде направена в рамките на 2 дни от сключването на ДБФП и ще съдържа минимум следната информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕСФ, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на ОП "РЧР", наименование на проекта и общата му стойност, в т.ч. размер на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева; - постави 2 бр. плакати с информация за проекта (с минимален размер А3), в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място - напр. входа на сградата на организацията. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на ЕСФ; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОП "РЧР; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва, че финансиращата го ОП се осъществява с подкрепата на ЕСФ. Предвижда се в рамките на настоящата дейност, с оглед оптимално осигуряване на ефективно информиране и публичност на проекта и приноса на ЕС за реализацията му да бъдат изготвени: -печатни информационни материали - 500 броя брошури, съдържащи емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз"; наименование на ЕСФ; общото лого за програмен период 2014-2010 с наименованието на ОП "РЧР"; наименование на проекта и адреса на Единния информационен портал. Брошурите ще се разпространят сред клиенти на организацията и нейни бизнес-партньори, БТ, както и сред служителите на дружеството, в т.ч. сред лицата, наети в рамките на проекта, посредством което ще се достигне до максимално широк кръг лица, информирани за приноса на ЕСФ на ЕС чрез ОП "РЧР" за реализацията на проекта. На всички закупени по проекта машини/оборудване ще бъдат поставени информационни стикери на подходящо място с визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕСФ, общото лого за програмния период и номера на ДБФП. Етапи на изпълнение на дейността: 1.Избор на изпълнител 2.Изработка на материали 3.Подписване на приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител 4.Разпространение на информационни и комуникационни материали 5.През целия период на изпълнение на дейността-спазване на мерките на информация и комуникация от страна на Бенефициента във връзка с всички документи и публикации, свързани с изпълнение на проекта. Дейността има принос за постигане на СЦ 5 на проекта и допринася за постигане на общата проектна цел. Дейността ще протича през целия период на изпълнение на проекта и ще стартира със сключването на ДБФП. Предвиден е 1 мес. срок за подготвителни дейности, свързани с възлагане изработването на материали на външен изпълнител., Договорена стойност: 791.50 , Отчетена стойност: 791.50

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "РИЛТЕКС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 22 188.73 , Отчетена стойност**: 22 188.73
  • Изпълнител: "ХАРКО" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 914.00 , Отчетена стойност**: 1 914.00
  • Изпълнител: "СИТИ ВИЖЪН" ООД, Договорена стойност по проекта*: 791.50 , Отчетена стойност**: 791.50
  • Изпълнител: "Юропиън Проджектс Консултинг" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 100.00 , Отчетена стойност**: 8 100.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 13.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 6.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 81 429.58 BGN
БФП 81 429.58 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 81 429.58 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на заваръчен апарат - 1 брой, Прогнозна стойност: 1 740.00
  • Обособена позиция 1: “Закупуване на заваръчен апарат - 1 брой“
    Изпълнител: "ХАРКО" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 630.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на комплект лични предпазни средства и работно облекло за Заварчик, Прогнозна стойност: 308.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на комплект лични предпазни средства и работно облекло за Заварчик
    Изпълнител: "ХАРКО" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 284.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на шевни машини (шевна машина вид 1 – права, едноиглова, троен транспорт – 2 броя, и шевна машина вид 2 – права, двуиглова, троен транспорт, за декоративен двоен шев – 1 брой) и колонна подвижна работна тапицерска маса - 1 брой, Прогнозна стойност: 22 188.74
  • Обособена позиция 1: Закупуване на шевни машини (шевна машина вид 1 – права, едноиглова, троен транспорт – 2 броя, и шевна машина вид 2 – права, двуиглова, троен транспорт, за декоративен двоен шев – 1 брой) и колонна подвижна работна тапицерска маса - 1 брой“
    Изпълнител: "РИЛТЕКС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 188.73
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изработване на материали за визуализация по проект №BG05M9OP001-1.003-0314-C01 "Ново работно място в "Транстех" ООД, Прогнозна стойност: 1 620.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изработване на материали за визуализация по проект №BG05M9OP001-1.003-0314-C01 "Ново работно място в "Транстех" ООД
    Изпълнител: "СИТИ ВИЖЪН" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 791.50
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за организация и управление на проект № BG05M9OP001-1.003-0314-C01 "Ново работно място в "Транстех" ООД", Прогнозна стойност: 8 100.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за организация и управление на проект № BG05M9OP001-1.003-0314-C01 "Ново работно място в "Транстех" ООД"
    Изпълнител: "Юропиън Проджектс Консултинг" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 100.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN