Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0054-C07
Наименование на проекта Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Провадия
Бенефициент 000093638 ОБЩИНА ПРОВАДИЯ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 02.08.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 02.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Провадия

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът предвижда разкриване на услуги за ранно детско развитие като продължение и надграждане на реализирания проект, финансиран със средства от Международната банка за възстановяване и развитие. Услугите предоставят подкрепа на деца в ранна детска възраст - от 0 до 7г. и техните семейства за подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система и предотвратяване на изоставянето и неглижирането на деца от рискови групи.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Цялостен процес по организиране, изпълнение, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта. Ще се сформира екип за управление и изпълнение на проекта, който включва ръководител, координатор, счетоводител, технически сътрудник. Със заповед на Кмета на община Провадия ще се сформира екип, включва ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Членовете на екипа ще бъдат служители на бенефициента, с подходящ опит в сферата на управлението, изпълнението и отчитането на проекти. Членовете на екипа на проекта ще бъдат ангажирани с цялостното планиране, изпълнение, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта., Договорена стойност: 64 432.45 , Отчетена стойност: 52 811.81
  • Дейност: Подготовка и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Дейността включва подготовка и провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчки по ЗОП за - Разпространение на информация и публичност по проекта., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Подбор и наемане на персонал за услугите: Дейността включва изработване на критерии и провеждане на процедура за подбор на персонал за комплекса от услуги. Предвижда се наемането на: 1специален педагог; 2 педиатри; 1 гинеколог; 3 медицински сестри; 2 социални работника; 1 акушерка; 1 психолог; 1 юрист; 4 медиатори; 1 стоматолог; 1 детегледач; 1 педагог; ръководител на център - 1; шофьор 1; 1 домакин-счетоводител; 1 хигиенист., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Сформиране на групи и подготовка за стартиране на услугите: Целта на тази дейност е да се подготви старта на услугите. Ще се направят срещи с идентифицираните потребители. Ръководителя на центъра ще разпредели задачите и съвместно със специалистите ще изготвят графици за работата с потребителите на услугата. Ще се изработи необходимата документация за услугата., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разпространение на информация и публичност по проекта: Целта е да се популяризира финансовия принос на Европейския съюз, Европейския социален фонд и програмата за финансиране, дейностите и постигнатите резултати по проекта., Договорена стойност: 2 804.40 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания.: Услугата цели подкрепа на деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Насочена е към оказване на индивидуална педагогическа подкрепа на 60 деца. Целевата група ще бъде набрана чрез постъпване на информация от детските градини и училищата, в които има групи за предучилищна подготовка. Специалния педагог, с помощта на персонала от групите за предучилищна подготовка ще идентифицира деца с увреждания, които трябва да постъпят в първи клас и ще ги насочва към включване в услугата. Капацитета на услугата е 15 деца., Договорена стойност: 39 157.92 , Отчетена стойност: 36 393.21
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултации на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина.: Тези услуги ще включват следните дейности, с общ капацитет 270 семейства: Групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители Дейността ще се провежда веднъж седмично, в сесии с продължителност 90 минути. Тя ще е насочена към създаване на умения на бъдещите родители свързани с особеностите при раждането и задоволяване на основните жизнени потребности на детето веднага след раждането му. Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 години Тази дейност ще се провежда веднъж седмично, в сесии с продължителност от 90 минути. Тя ще бъде насочена към повишаване на уменията на родителите за полагане на грижи за децата им, съобразно етапите на детското развитие, както и създаване на необходимата подкрепяща семейна и общностна среда. Групи за родители и бъдещи родители; В групите ще участват бъдещи родители и родители на малки деца. Родителите ще участват заедно с децата си. Групите ще включват най-много 6-8 деца и придружаващите ги родители. Срещите ще се провеждат два пъти седмично с продължителност от 90 минути. Индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 години Чрез дейността ще се изградят и развият умения за адекватна грижа и справяне с проблемите на ранното детско развитие. Ще се извършва консултиране и подкрепа за придобиване на практически умения за грижа за деца. Групови и индивидуални сесии за семейно планиране Ще се провеждат консултации и обучения в областта на репродуктивното здраве, методите за контрацепция, болестите, предавани по полов път и семейното планиране. Дейността ще се осъществява чрез индивидуални и групови сесии. Индивидуалните сесии ще се провеждат при необходимост, а груповите по предварително посочени теми веднъж седмично, като общият брой на сесиите за всяка група ще бъде от 5 до 8. Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 години Дейността е свързана с предоставяне на социални, юридически и други консултации за повишаване на информираността на семействата относно техните права и отговорности в грижата за децата им. Ще се цели засилване на мотивацията на родителите за записване на децата им в детска градина или училище. Консултиране и подкрепа (индивидуално или групово) Дейността е насочена към идентифициране на децата и семействата в риск чрез провеждане на дейности в рамките на общността. Ще включва оказване на подкрепа (емоционална, практическа), за запазване целостта на семейството и предотвратяване забавянето в развитието на децата. Услугата ще се основава на групова работа с родители, които не полагат достатъчни грижи за децата си. Консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда Дейността включва индивидуална работа с деца, които живеят в условия, възпрепятстващи тяхното развитие. Консултациите ще бъдат комплексни и ще включват мобилна работа. Работа с деца, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина; Дейността цели предварителна работа “на място” за намаляване на стреса и по-бърза адаптация към новата среда. Ще включва и индивидуално обучение за преодоляване на дефицити, изграждане на социални умения и преодоляване на езикова бариера. Работа с родителите на децата, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина Ще се предоставя възможност за срещи на родителите с персонала в детските градини. При необходимост ще бъдат включени всички родители в дейности с децата им. Срещите ще са по-интензивни в началото и ще се провеждат веднъж седмично. Работа с останалите родители – организиране на срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца, записани в детска градина Ще бъдат организирани и провеждани срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца в детските градини. Съвместна работа с всички родители на деца, посещаващи детска градина. Целта на дейността е взаимното разбиране, приемане и взаимна адаптация. Ще се извършват съвместни срещи в детските градини, които ще бъдат по-интензивни в първите месеци на интеграционния процес., Договорена стойност: 156 529.73 , Отчетена стойност: 139 967.59
  • Дейност: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията.: Услугата цели редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата. Приоритет ще бъде превенцията на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Целева група ще са уязвими семейства и техните деца. Услугата ще е достъпна и за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Услугата може да бъде предоставяне и чрез мобилна работа - посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране, консултиране и подкрепа. Капацитетът на услугата е 440 потребителя (средно 1280 прегледа). Персоналът, който ще изпълнява тази дейност включва педиатър, медицинска сестра, медиатор и стоматолог. 41252,79 лева; Разходи за материали - 5438.89 лева., в т.ч. 906,48 лв, за ДДС., Договорена стойност: 46 691.68 , Отчетена стойност: 27 549.63
  • Дейност: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище. : Чрез дейността ще се постигне увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Целева група ще бъдат деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. Капацитетът на услугата е 180 потребителя. Основната дейност към тази услуга е: - Създаване на летни групи/училища. Тя е насочена към деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители, както и семейства, живеещи в отдалечени райони. Не на последно място и деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език и родители на деца, посещаващи летните групи/училища. Целта на дейността е да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите социални умения преди да постъпят в училище. В лятното училище децата ще играят, извършват дейности, обогатяващи познанията им за обкръжаващия ги свят., Договорена стойност: 26 301.26 , Отчетена стойност: 28 463.79
  • Дейност: Семеен център за деца от 0 до 3 години.: Дейността цели предотвратяване на разпадането на връзката майка - дете и трайното настаняване на детето извън семейството. Ще се извършва подкрепа на родители в нужда. Предвижда се предоставяне на целодневна грижа , предлагаща възможности за промяна на наложените негативни стереотипи в семейната среда на рискови групи, които възпрепятстват записването на детето в заведение за дневна грижа. Целева група ще бъдат деца от 0 до 3 години от уязвими семейства с идентифициран риск за тях. Такива, които получават социални помощи, семейства, в които и двамата родители са безработни и семейства с деца с увреждания. Капацитетът на услугата ще бъде 10 деца., Договорена стойност: 174 653.87 , Отчетена стойност: 155 257.13
  • Дейност: Управление и функциониране на услугите: Персоналът, който ще предоставя тази услуга ще включва - ръководител на центъра, счетоводител-домакин, шофьор и хигиенист. С одобрените кандидати ще бъдат сключени персонални договори. Управлението и функционирането на услугите ще се извършва посредством контрол - от ръководителя на центъра и от екипа администриращ проекта в общината. Услугата ще се предоставя в Център, които е изграден по проект “Активно социално включване на уязвими групи чрез предоставяне на услуги на деца и семейства”, финансиран от Проекта за социално включване. Центърът е ситуиран в гр.Провадия, ул."Александър Стамболийски"-30., Договорена стойност: 168 810.36 , Отчетена стойност: 171 895.64
  • Дейност: Неприложимо: Неприложимо, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Серпил, Договорена стойност по проекта*: 33 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Петрол АД, Договорена стойност по проекта*: 1 607.73 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 17 718.96
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 2 688.00 , Отчетена стойност**: 2 603.20
  • Изпълнител: Василена, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Автоинвест" АД, Договорена стойност по проекта*: 1 607.73 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ - ВАРНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 916.18
  • Изпълнител: Теодора, Договорена стойност по проекта*: 1 150.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Рукшен, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БОЯН БОЕВ 08 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12 853.60
  • Изпълнител: Капка, Договорена стойност по проекта*: 3 840.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ГОЛДЕН 2 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 804.92
  • Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 59 466.82 , Отчетена стойност**: 1 665.17
  • Изпълнител: Невин, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 3 360.00 , Отчетена стойност**: 2 855.58
  • Изпълнител: Жулиета, Договорена стойност по проекта*: 56 792.00 , Отчетена стойност**: 42 744.00
  • Изпълнител: АПТЕКА ГАЛЕНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9.00 , Отчетена стойност**: 9.00
  • Изпълнител: Нивелина, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Галя, Договорена стойност по проекта*: 3 840.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Катерина, Договорена стойност по проекта*: 7 680.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Свилена, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КАМКО ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 441.67 , Отчетена стойност**: 1 730.00
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД - СЕВЕРОИЗТОЧЕН РАЙОН, Договорена стойност по проекта*: 808.00 , Отчетена стойност**: 808.00
  • Изпълнител: БУЛСАТКОМ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 003.84
  • Изпълнител: Радка, Договорена стойност по проекта*: 36 040.00 , Отчетена стойност**: 40 320.00
  • Изпълнител: Нели, Договорена стойност по проекта*: 19 200.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Янко, Договорена стойност по проекта*: 33 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Юлияна, Договорена стойност по проекта*: 1 920.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Гинка, Договорена стойност по проекта*: 2 240.00 , Отчетена стойност**: 644.00
  • Изпълнител: ФЕРМЕР-ТАСПРО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 230.97
  • Изпълнител: ТЪРГОВИЩЕ ТВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 076.40 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 79 894.09 , Отчетена стойност**: 3 579.66
  • Изпълнител: Зелиха, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 4 664.00
  • Изпълнител: БУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 560.00 , Отчетена стойност**: 560.00
  • Изпълнител: РОСТАМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 470.80
  • Изпълнител: Катя, Договорена стойност по проекта*: 3 840.00 , Отчетена стойност**: 496.00
  • Изпълнител: Ганка, Договорена стойност по проекта*: 33 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КНИЖАРНИЦА ВАРНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 622.36
  • Изпълнител: МАДАРА 1999 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 905.40
  • Изпълнител: Хатидже, Договорена стойност по проекта*: 1 995.00 , Отчетена стойност**: 649.26
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 954.02
  • Изпълнител: Росица, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 509.90
  • Изпълнител: Марин, Договорена стойност по проекта*: 6 840.00 , Отчетена стойност**: 6 180.00
  • Изпълнител: МИРЕЛА Н 2002 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 380.00
  • Изпълнител: Елица, Договорена стойност по проекта*: 7 680.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Геновева, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 439.80
  • Изпълнител: Шенгюлер, Договорена стойност по проекта*: 7 680.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Димитрина, Договорена стойност по проекта*: 13 440.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ОБЕДИНЕНО ДЕТСКО ЗАВЕДЕНИЕ "СНЕЖАНКА", Договорена стойност по проекта*: 5.00 , Отчетена стойност**: 15 962.00
  • Изпълнител: ЗАД "АРМЕЕЦ", Договорена стойност по проекта*: 1 024.78 , Отчетена стойност**: 1 024.78
  • Изпълнител: "Бент ойл" АД, Договорена стойност по проекта*: 1 607.73 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Маруся, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 199.68
  • Изпълнител: Росица, Договорена стойност по проекта*: 7 680.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Михаил, Договорена стойност по проекта*: 7 680.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Магдалина, Договорена стойност по проекта*: 10 570.00 , Отчетена стойност**: 7 640.00
  • Изпълнител: СТОЙЧЕВИ ФАРМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8.10 , Отчетена стойност**: 8.10
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 33 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 534.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 475.00 , Достигната стойност: 508.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 616 486.47 BGN
БФП 616 486.47 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 616 486.47 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 100.00 73.52 0.00 73.52 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Разпространение на информация и публичност по проекта, Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: ОП1 "Осигуряване на мерки за информация и публичност по проект BG05М9ОР001-2.004-0054-C01 „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детскоразвитие в община Провадия”;
    Изпълнител: ТЪРГОВИЩЕ ТВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 076.40
  • Обособена позиция 2: ОП 2 „Изработване на информационни дипляни по проект BG05М9ОР001-2.004-0054-C01 „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детскоразвитие в община Провадия”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 534.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на горива (безоловен бензин, дизелово гориво и автогаз), чрез борсова сделка и система за зареждане при безналично картово плащане, за нуждите на автомобилите и техниката на Община Провадия и ДПЛФ - Провадия , Прогнозна стойност: 249 650.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция:1. Доставка на 45700 литра дизелово моторно гориво и 21700 литра безоловен бензин А95
    Изпълнител: "Автоинвест" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 607.73
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция:2. Доставка на 10620 литра дизелово моторно гориво и 8550 литра безоловен бензин и 4500 литра автогаз "Пропан-бутан"
    Изпълнител: "Бент ойл" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 607.73
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция:3. Доставка на 26000 литра дизелово моторно гориво и 14350 литра безоловен бензин и 10500 литра автогаз "Пропан-бутан"
    Изпълнител: Петрол АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 607.73
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Провадия" с четири обособени позиции: Първа обособена позиция: "Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Общинска администрация-Провадия", Прогнозна стойност: 69 925.35
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на общинска администрация Провадия по ОП 1
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 048.90
  • Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на общинска администрация Провадия по ОП 2
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ДПЛУФ-Провадия по ОП-3
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ДПЛУФ-Провадия по ОП-4
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане” с две обособени позиции: 1ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на общинска администрация_Провадия; 2ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания-Провадия., Прогнозна стойност: 164 193.38
  • Обособена позиция 1: 1ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на общинска администрация_Провадия;
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 226.56
  • Обособена позиция 2: 2ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания-Провадия
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП “ - 2022г, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: „Периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Общинска администрация – Провадия“
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72.00
  • Обособена позиция 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия”,
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на Община Провадия“ - 2022г., Прогнозна стойност: 136 587.21
  • Обособена позиция 1: „Периодична доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на Общинска администрация – Провадия“ - 2022г.
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 571.80
  • Обособена позиция 2: „Периодична доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания – гр. Провадия“
    Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане, хигиенни и почистващи препарати за нуждите на Община Провадия, Прогнозна стойност: 14 640.00
  • Обособена позиция 1: ОП-1 "Доставка на тонери, канцеларски материали и различни консумативи"
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00
  • Обособена позиция 2: ОП-2 "Доставка на хигиенни и почистващи препарати, канцеларски материали и консумативи"
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 492.00
  • Обособена позиция 3: доставка на тонери, консумативи и канцеларски материали за нуждите на Община Провадия по об. поз 1
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: доставка към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г по ОП-2
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи по об. поз 1
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: доставка на хигиенни материали към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г по ОП 2
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 7: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г по ОП 1
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 8: доставка към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г.
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 9: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.49
  • Обособена позиция 10: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 461.06
  • Обособена позиция 11: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 159.12
  • Обособена позиция 12: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 763.51
  • Обособена позиция 13: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 269.28
  • Обособена позиция 14: доставка към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г.
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 292.21
  • Обособена позиция 15: Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОП 1
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00
  • Обособена позиция 16: Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОП 2
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 492.00
  • Обособена позиция 17: Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОП 4
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 492.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставка на храна, Прогнозна стойност: 15 360.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN