Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.078-0002-C02
Наименование на проекта По-здравословни условия на труд и социални придобивки в "ПЕТЯ-ИН" ЕООД и "ИРИНПРО" ЕООД
Бенефициент 113057721 Петя- ИН ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 24.03.2020
Дата на стартиране 24.03.2020
Дата на приключване 24.12.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Радомир, гр.Радомир

Описание

Кратко описание на проекта
Реализацията на настоящия проект има за цел допълнително да повиши производителността на работещите в "ПЕТЯ-ИН" ЕООД и "ИРИНПРО" ЕООД, чрез въвеждане на мерки, целящи подобряване на здравословното състояние и създаване на по-добри условия за отдих и хранене. Чрез Дейност 5 „Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и „по-зелени” модели за организация на труда в предприятията; в т.ч. за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труда, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите, както и за подобряване на социалния климат", поддейност 5.1. Осигуряване на средства за колективна защита, в т.ч. модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд", ще се заменят наличните луминесцентни тела в "ИРИНПРО" ЕООД със светодиодно-тип LED осветление. По този начин ще се намали риска от влошаване на зрението, нервната система и психиката на трите работещи лица и управителя. Ще се подобри микроклиматът както в склада, така и в магазина и административната част на "ПЕТЯ-ИН" ЕООД, с въвеждането на значително по-добра система за отопление и охлаждане. Системите за мълниезащита и пожароизвестяване ще осигурят превенция срещу евентуални природни бедствия. Вентилационната система в "ИРИНПРО" ЕООД ще подобри обмена на въздуха чрез по-добро съотношение между кислород и въглероден двуокис. Новата система за отопление и охлаждане, както и преградните стени в навесите на цеха на "ИРИНПРО" ЕООД ще подобрят значително микроклимата, който е сериозен проблем. С помощта на Дейност 5, поддейност 5.3.Подобряване на социалния климат в предприятието чрез предоставяне на възможности за отдих, почивка, спортуване и улесняване на служителите по време на работния процес в предприятията, ще се оборудват двете обособени помещения за хранене и почивка в "ПЕТЯ-ИН" ЕООД. Това ще повиши значително комфорта на 20 работещи лица и управителя.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1. „Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и „по-зелени” модели за организация на труда в предприятията; Поддейност 1.1.1. Осигуряване на средства за колективна защита, включително модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси, машини и съоръжения свързани с подобряване на условията на труд в "Петя-ИН" ЕООД: Складовата база на "Петя - ИН" ЕООД се намира в гр. Радомир, ул. Райко Даскалов 75 и е с площ 3,617 декара. В този имот има павилион за обществено обслужващи дейности с размери 6 м. на 9 м. или 54 кв. м застроена площ, навес с площ от 360 кв. м. и автомобилна работилница с площ 30 кв. м. Понастоящем, помещенията в складовата база се отоплява с обикновени електрически печки- тип "духалки", което нито е енергийно ефективно, нито може да осигури необходимия здравословен микроклимат в сравнително голямата като площ складова база. В складовата база на "Петя-ИН" ЕООД се съхраняват строителни материали, които могат да се запалят и да предизвикат пожар. Ето защо е необходимо закупуването на пожароизвестителна система, която да дава ранно предупреждение за подобна опасност и по този начин да послужи като превенция по отношение на евентуална трудова злополука. Необходимо е търсене на решение за подобряване на микроклимата и в магазина за промишлени стоки и административните помещения на Петя - ИН ЕООД, чиято база се намира в гр. Радомир, ул. Дупнишка 18 и е с обща застроена площ от 550 кв. м. и разгъната застроена площ от 870 кв. м. В тази застроена площ се намират търговска зала, санитарни помещения - два броя, съответно на първи етаж с квадратура - 15,45 кв. м., на втори етаж с квадратура 9,70 кв. м. и едно битово помещение с квадратура 9,40 кв. м. и два офиса-, съответно счетоводство - 12,60 кв. м. и управител - 22 кв. м. В момента офисите и битовото помещение се отопляват с ел. печки тип "духалки", докато в магазина липсва система както за отопление, така и за охлаждане. Нашите проучвания показват, че най-доброто отопление през зимата за магазина е топловъздушен апарат модулационен газов, с топлообменник, произведен от S-образни тръби и максимална изходяща мощност - 49,5 KW - 2 броя газови отоплители за помещенията в магазинната и административна част. Отоплителите ще бъдат монтирани в двата края на помещението и ще бъдат закрепени за стенни конзоли, хоризонтално въртящи и въртящи напред двата уреда. За нуждите на магазинната и административна част ще бъде закупен и монтиран също и 1 брой газов стенен котел с мощност 28 KW с терморегулатор. Котелът ще бъде монтиран в помещение, намиращо се на първия етаж, като димоотвеждането ще бъде изведено извън сградата. За нуждите на помещенията в складовата база ще закупим 1 брой топловъздушен апарт на пропан - 20А с директно отопление с непосредствено вдухване на отоплителния въздух в помещението и отдадена мощност 52,2 KW. Топловъздушният апарат ще бъде с модулационно регулиране. Същият ще бъде оборудван с цифров модулационен термостат, който осигурява постоянна температура в помещението. Подробна информация за отделните елементи и съоръжения на оборудването за отопление и охлаждане е налична в приложените оферти, от които е видно, че не е налице промяна в цените. Ще закупим система за мълниезащита за магазина и система за пожароизвествяване за складовата база, с каквито в момента не разполагаме, като превенция срещу евентуални природни бедствия. Организацията на настоящата дейност ще премине през следните етапи: 1. Проучване за избор на доставчици, договаряне и изпращане на възлагателни писма за оборудването, без отоплителната система, 2. Авансово плащане /при необходимост/, 3. Доставка и монтаж на колективните предпазни средства, без оборудването за отопление и подписване на приемо-предавателни протоколи, 4. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за оборудването за отопление и охлаждане и сключване на договор с избрания изпълнител, 5. Доставка и монтаж на оборудването за отопление и подписване на приемо-предавателен протокол., Договорена стойност: 54 895.78 , Отчетена стойност: 54 895.78
  • Дейност: Дейност 1. „Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и „по-зелени” модели за организация на труда в предприятията; Поддейност 1.1.2. Осигуряване на средства за колективна защита, включително модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси, машини и съоръжения свързани с подобряване на условията на труд в "Иринпро" ЕООД: Цехът за бетонови изделия на Иринпро ЕООД се намира в гр. Радомир, ул. Райко Даскалов 75. Помеценията в цеха са две на брой, квадратурата е 239,40 кв.м. застроена площ. Проблемът с микроклимата и вентилацията е най-сериозният проблем на цеха за бетонови изделия на партньора "Иринпро" ЕООД. Едното помещение е офис от 3 кв. м и в момента се отоплява с електрически уред, тип "духалка", което не е в състояние да осигури нормална температура в зимните месеци. Производственият цех е с площ 236,40 кв. м, като в цеха липсва каквото и да било отопление. Нашите проучвания показват, че най-доброто отопление през зимата за цеха е закупуване и монтаж на 2 броя топловъздушни апарати на пропан - 20А с директно отопление с непосредствено вдухване на отоплителния въздух в помещението и отдадена мощност 52,2 KW. За нуждите на цеха ще закупим 2 броя топловъздушен апарат на пропан - 20А с директно отопление с непосредствено вдухване на отоплителния въздух в помещението и отдадена мощност 52,2 KW. Топловъздушните апарати ще бъдат с модулационно регулиране. Същите ще бъдат оборудвани с цифров модулационен термостат, който осигурява постоянна температура в помещението. Подробна информация за отделните елементи и съоръжения на оборудването за отопление и охлаждане е налична в приложената оферта, от която е видно, че не е налице промяна в цената. За да бъде вентилирано, предвиждаме да закупим 1 брой центробежен прахов вентилатор с изнесен двигател. По този начин ще осигурим надеждна превенция срещу заболявания на дихателните пътища. Здравословен риск съществува и по отношение на зрението, нервната система и психиката на работещите. Съществуващата в "Иринпро" ЕООД осветителна система се състои от луминисцентни лампи - 4 броя с по 2 тип пури /120 см./, които не могат да осигурят нужната осветеност. Бихме желали да заменим тези остарели осветителни тела с нови 33 на брой, тип LED осветление. LED светлината е много по-близка до естествената слънчева светлина, като същата не генерира вредни ултравиолетови и инфрачервени (топлинни, IR) лъчи. Светодиодните осветителни тела не се нагряват при употреба и не повишават допълнително температурата в помещението. При избора на LED лампи са взети в предвид височината на помещенията и нивата на лампите и работните повърхности, с цел постигане на максимален ефект - LED лампата излъчва насочена светлина. За всяко помещение е избран оптимален брой осветителни тела, които да дадат умерено интензивно осветление, благодарение на което може да се вижда всичко перфектно, но без да има натоварване за очите. LED лампите не излъчват вредна синя светлина. Организацията на настоящата дейност ще премине през следните етапи: 1. Проучване за избор на доставчици, договаряне и изпращане на възлагателни писма за оборудването, без системата за отопление и охлаждане, 2. Авансово плащане /при необходимост/, 3. Извършване на строително-монтажните работи /СМР/, 4. Доставка и монтаж на колективните предпазни средства /вентилатор и LED осветителни тела/, без оборудването за отопление и охлаждане и тяхното приемане с приемо-предавателни протоколи и извършване на окончателни плащания, 5. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за оборудването за отопление и охлаждане на цеха за бетонови изделия и сключване на договор с избрания изпълнител, 6. Доставка и монтаж на оборудването за отопление и охлаждане, приемането му с приемо-предавателен протокол и извършване на окончателно плащане., Договорена стойност: 36 400.44 , Отчетена стойност: 36 400.44
  • Дейност: Дейност 5. „Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и „по-зелени” модели за организация на труда в предприятията; Поддейност 5.3. Подобряване на социалния климат в предприятието чрез предоставяне на възможности за отдих, почивка, спортуване и улесняване на служителите време на работния процес в предприятията.: Петя-ИН ЕООД е малко предприятие, което не може да предложи условия за столово хранене. Проблемът за осигуряване на нормални условия за преобличане, отдих и хранене е важен както от г.т. на мотивацията на лицата да продължат да работят при нас, така и по отношение на тяхното здраве и тяхната производителност. В настоящия момент разполагаме с две обособени помещения за хранене и почивка. Първото помещение се намира в битовата стая на ул. Дупнишка 18, в административната част, която се използва за хранене и почивка и е с квадратура 9,40 кв. м., оборудвана с маса, два стола и скара за сандвичи. В складовата база се използва помещението, обособено за авто работилница, в което редом с инструментите има и маса с четири стола. Същото е 6 кв.м. Това помещение е обособено до голямата работилница. И двете помещения не са оборудвани. Тези обстоятелства налагат да бъдат взети мерки за осигуряване на максимални удобства на работниците и служителите за съхранението на храната, която те са си приготвили в домашна обстановка. За тези, които не са успели да си приготвят храна в къщи, бихме искали да създадем условия за бързо приготвяне на топла храна в стаята за хранене. В помещенията за отдих и хранене до този момент липсват елементарни условия не само за съхраняване и приготвяне на храната, но и нормални условия за самия процес на хранене. Периодичните почивки по време на работа налагат условия за отдих, каквито до момента не сме успели да създадем. Необходимо е също да осигурим и максимално удобен и достатъчен достъп до питейна вода. Бихме желали да мотивираме допълнително нашите работници със закупуването на кухненско обзавеждане и електрически уреди, които ще могат да осигурят максимален комфорт както за работещите в магазина и административната част на ул. Дупнишка №18, така и за работещите в складовата база на ул. Райко Даскалов №75. Проблем е отоплението и в двете помещения. Осигуряването на система за отопление и охлаждане, предвидена в рамките на дейност 5..1.1 ще даде възможност на работещите не само да работят, но и да почиват и се хранят максимално удобно. За тази цел предвиждаме да бъдат закупени 2 броя трапезни маси, 8 броя трапезни столове, 2 броя стенни панели за кухня, 2 броя плотове за кухня, 2 броя кухни от МДФ фурнир, 22 броя метални дръжки, 2 броя фурни за вграждане, 2 броя стъклокерамични плотове, 2 броя абсорбатори, 2 броя кухненски мивки и 2 броя смесители за кухня. Всички тези придобивки ще бъдат разпределени по равно между двете помещения за хранене и почивка- в магазина и административната част и в складовата база. Освен това, за нуждите на работещите в магазина на ул. Дупнишка №18 се предвижда закупуване на 1 брой миксер-блендер, 1 брой тостер, 1 брой кана електрическа, 1 брой автомат за вода и 1 брой хладилник-фризер. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Проучване за избор на доставчик, договаряне и изпращане на възлагателни писма, 2. Закупуване на оборудването и обзавеждането- доставка и заплащане на доставчиците, 3. Ползване на социалните придобивки от страна на работещите в Петя-ИН ЕООД. , Договорена стойност: 8 850.96 , Отчетена стойност: 8 850.96

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: ИРИНПРО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 36 400.44 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: ТЕХНО КОМЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 574.17
  • Изпълнител: А И А ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 71 266.78 , Отчетена стойност**: 71 266.78
  • Изпълнител: ЕТ РУМЕН ДИМИТРОВ - РУМТРОНИК, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 278.67
  • Изпълнител: ТЕЛМ И КО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 023.74
  • Изпълнител: РАПИД ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 276.79
  • Изпълнител: СИЛМЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 714.44 , Отчетена стойност**: 12 727.03
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници, чието положение на пазара на труда в рамките на шест месеца след напускане на операцията е по-добро, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 13.00
Индикатор 2 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 3 Участници от подкрепените предприятия в заетост 6 месеца след приключване на операцията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 13.00
Индикатор 4 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 25.00 , Достигната стойност: 25.00
Индикатор 5 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 6 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 110 161.90 BGN
БФП 110 161.90 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 110 161.90 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване за газово отопление за нуждите на работещите в „ПЕТЯ-ИН“ ЕООД и „ИРИНПРО“ ООД, Прогнозна стойност: 71 266.78
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Закупуване на система за газово отопление и охлаждане на магазина и административната част на "ПЕТЯ-ИН" ЕООД
    Изпълнител: А И А ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 71 266.78
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Закупуване на оборудване за газово отопление на складовата база на „ПЕТЯ-ИН“ ЕООД
    Изпълнител: А И А ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 71 266.78
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: Закупуване на оборудване за газово отопление за цеха на "ИРИНПРО" ЕООД
    Изпълнител: А И А ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 71 266.78

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN