Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP002-5.004-0007-C05
Наименование на проекта Изпълнение на дейности за подобряване качеството на атмосферния въздух в Столична община чрез закупуване и доставка на електрически превозни средства за шосеен транспорт – електрически автобуси и тролейбуси
Бенефициент 000696327 СТОЛИЧНА ОБЩИНА
Източник на финансиране КФ ==> Околна среда
Дата на сключване на договора/заповедта 09.10.2019
Дата на стартиране 24.10.2019
Дата на приключване 22.02.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът включва две основни доставки: на тролейбуси и електробуси:
1. Доставка на 30 броя нови нископодови съчленени тролейбуси, които ще заменят амортизирани превозни средства. За осигуряване на нормалната им експлоатация е предвидена реконструкция и модернизация на 3 бр. токоизправителни станции. Токоизправителните станции (ТИС) са основно звено от системата за електрозахранване на столичния електрически транспорт. Те преобразуват трифазното напрежение, подавано от електроразпределителното дружество, в постоянно напрежение, необходимо за захранване на тролейбусите. В тази връзка, ефективността и изправността на ТИС, захранващи линиите, по които ще се движат новозакупените тролейбуси е от решаващо значение за тяхната нормална експлоатация.
2. Доставка на 34 броя нови електробуси и 13 броя нови зарядни станции. За осигуряване на нормалната експлоатация на новия подвижен състав е предвидено изграждане на нови комплектни трансформаторни постове.
Проектът предвижда да бъдат изградени електробусни линии, които да заместят съществуващи автобусни маршрути. Електробусите ще използват най-съвременните бързозарядни технологии, базирани на ултракондензатори. За зареждането им ще бъдат изградени 13 зарядни станции, разположени на началните и крайните спирки и в обслужващите депа. Във връзка със захранването на зарядните станции от контактната мрежа на “Столичен електротранспорт” ЕАД се налага изграждане на нови КТП (комплектни трансформаторни постове) на избрани локации.
Дейности
  • Дейност: Подготовка на проектното предложение: Дейността включва изготвяне на проектно предложение, съгласно изискванията на Насоките за кандидатстване по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG16M1OP002-5.004. В рамките на възлагането се извършват следните основни дейности и услуги: - Идентифициране и описание на основните дейности, които да залегнат в проектното предложение - Изработване на бюджет - Изготвяне на прогнозен график за провеждане и възлагане на обществени поръчки - Изчисление и описание на индикатори за изпълнение на проекта - Консултации в процеса на оценка и одобрение на Проектното предложение - допълнителна информация за оценка на проектното предложение и др., Договорена стойност: 15 480.00 , Отчетена стойност: 15 480.00
  • Дейност: Изготвяне на Анализ на разходите и ползите: Анализът разходи-ползи (АРП) е изготвен в съответствие с методологията, заложена в Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/207 на Комисията и насоките за кандидатстване по процедура № BG16M1OP002-5.004 „Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух“ по приоритетна ос 5 „Подобряване качеството на атмосферния въздух” на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.” и е в следния обхват: (1) Представяне на контекста (2) Определяне на целите (3) Идентификация на проекта (4) Анализ на търсенето и на вариантите (5) Финансов анализ (6) Оценка на риска При изготвянето на анализа е съблюдавана следната нормативна рамка: • Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета (Регламент (ЕС) № 1303/2013) • Регламент за изпълнение на Комисията (ЕС) № 2015/207 от 20 януари 2015 г. за определяне на подробни правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на образците за доклад за напредъка, представяне на информация относно голям проект, съвместен план за действие, доклади за изпълнението по цел „Инвестиции за растеж и работни места“, декларация за управлението, одитна стратегия, одитно становище и годишен контролен доклад, както и методология за анализ на разходите и ползите и в съответствие с Регламент (ЕС) № 1299/2013 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на образеца на доклади за изпълнението по цел „Европейско териториално сътрудничество“ • Делегиран Регламент (ЕС) № 480/2014 на Комисията от 3 март 2014 година за допълнение на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство; • Указанията за подготовка на Анализ на разходите и ползите за инвестиционни проекти – инструмент за икономическа оценка на Кохезионната политика за периода 2014-2020 г.; • Всички актуални национални методически указания., Договорена стойност: 35 940.00 , Отчетена стойност: 35 940.00
  • Дейност: Доставка на 30 броя нови нископодови съчленени тролейбуси: Доставката е за 30 броя нови нископодови съчленени тролейбуси. В рамките на обществената поръчка са включени следните позиции, които са задължителни елементи за осигуряване на нормална експлоатация на тролейбусите и устойчивост на проекта: • Доставка на 30 броя нови нископодови съчленени тролейбуси • Обучение на работниците и служителите на Възложителя за управление, поддържане, диагностика и ремонт на тролейбусите • Доставка на Диагностично оборудване и специализирани инструменти, необходими за поддръжка на тролейбусите, както следва: Диагностично оборудване за системата за управление (2 к-та), за спирачната система (2 к-та), за хидравлична система (2 к-та), за пневматична система (2 к-та); Специализирани инструменти (2 к-та). • Предоставяне на Възложителя на документация за тролейбусите Новозакупените тролейбуси ще се използват по съществуващи тролейбусни линии с номера 6, 7 и 9 (частично). В момента тези линии ежедневно се обслужват от 30 тролейбуса. Необходими са още 6 резервни, общо 36 тролейбуса. Тролейбусите са разпределени, както следва: по линия №6 – 7 броя ежедневно на линия + 2 резервни, общо 9 тролейбуса. по линия №7 – 11 броя ежедневно на линия + 2 резервни, общо 13 тролейбуса. по линия 9 – 12 броя ежедневно на линия + 2 резервни, общо 14 тролейбуса. От тях 6 бр. са нови превозни средства, закупени през 2014 г. по ОПРР 2007-2013 г. Останалите необходими 8 нови тролейбуса ще бъдат доставени по настоящия проект. Посредством доставката на 30 броя нови нископодови съчленени тролейбуси ще се постигне подобряване на качеството на превозната услуга, достъпността и комфорта, както и намаляване на разходите за експлоатация на подвижен състав. , Договорена стойност: 44 800 560.00 , Отчетена стойност: 44 800 560.00
  • Дейност: Доставка на 34 броя нови 12 метрови електробуси и 13 броя нови зарядни станции: Доставката е за 34 броя нови 12 метрови електробуси и 13 броя нови зарядни станции за електробуси (включително монтажа). В рамките на обществената поръчка ще бъдат включени следните позиции, които са задължителни елементи за осигуряване на нормална експлоатация на електробусите и устойчивост на проекта: • Доставка на 34 броя нови 12 метрови електробуси • Доставка и монтаж на 13 броя нови зарядни станции - входна мощност на AC/DC или DC/DC препоръчително 400 kW+- 600 kW • Диагностично оборудване и специализирани инструменти за поддържане и ремонт на електробусите и зарядните станции, както следва: Диагностично оборудване за системата за управление на електробусите (3 к-та), за спирачната система на електробусите (3 к-та), за хидравлична система на електробусите (3 к-та), за пневматична система на електробусите (3 к-та); Специализирани инструменти за електробуси (3 к-та); Диагностично оборудване за зарядни станции (3 к-та) и специализирани инструменти за зарядни станции (3 к-та) • Осигуряване на техническа документация, за електробусите и зарядните станции • Обучение на личния състав, който ще експлоатира, поддържа, диагностицира и ремонтира електробусите и зарядните станции Новозакупените електрически автобуси ще се използват по съществуващи автобусни линии 73, 74, 60 и 6. Посредством доставката на 34 броя нови 12 метрови електробуси ще се постигне подобряване на качеството на атмосферния въздух, достъпността и комфорта, както и намаляване на разходите за експлоатация на подвижен състав. Зарядните станции за електрически автобуси по настоящия проект няма да могат да се използват от други електрически превозни средства, различни от доставените по проекта., Договорена стойност: 47 117 237.47 , Отчетена стойност: 42 675 035.48
  • Дейност: Реконструкция и модернизация на 3 броя токоизправителни станции и изграждане на комплектни трансформаторни постове (КТП): Дейност 5 се отнася към т. 13.1.4. „Дейности за оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства“ от Насоките за кандидатстване и включва три поддейности, описани по-долу. Поддейност 1 Изготвяне на идеен инвестиционен проект за 3 броя съществуващи токоизправителни станции На базата на изготвения в поддейност 1 идеен инвестиционен проект за ТИС "Веслец", ТИС "Юнак" и ТИС "Слатина" ще бъде обявена обществена поръчка за инженеринг, включваща изготвяне на работен проект, авторски надзор, доставка на електротехническо и електронно оборудване за ТИС и СМР. Месец за стартиране на дейността 2 Продължителност на дейността (месеци) 1 Поддейност 2 Реконструкция и модернизация на 3 броя съществуващи токоизправителни станции (инженеринг) Планирано е в рамките на поддейност 2 да бъде извършена реконструкция и модернизация на следните три токоизправителни станции: ТИС "Веслец", ТИС "Юнак" и ТИС "Слатина". Включените в проекта ТИС са разположени в град София, на терени собственост на „Столичен електротранспорт” ЕАД или Столична община и ще спомагат за захранването на тролейбусните и електробусни линии, по които ще се движат новозакупените превозни средства по проекта. Реконструкцията и модернизацията на 3 броя ТИС включва изготвяне на работен проект, авторски надзор, доставка на електрическо оборудване за ТИС и СМР. Конкретизирането на строително-монтажните дейности и оборудване, необходими за реконструкцията и модернизацията на всеки ТИС, и остойностяването по количества и единични цени на предвидените СМР ще бъдат възможни след изработването на идеен инвестиционен проект. Месец за стартиране на дейността 8 Продължителност на дейността (месеци) 40 Поддейност 3 Изграждане на комплектни трансформаторни постове (инженеринг) Инженерингът за поддейност 3 обхваща: 1. Изготвяне на проектна документация (работен проект), съгласуване на проекта и др., необходими за издаване на разрешение за поставяне съгласно ЗУТ 2. Доставка и монтаж на електротехническо и електронно оборудване за КТП и СМР 3. Изграждане на нови кабелни мрежи +/- 660V за 4 бр. зарядни станции DC/DC 4. Осъществяване на авторски надзор. Четирите комплектни трансформаторни постове (КТП) с мощност 800 кVA ще бъдат разположени на следните локации: в ж.к. Овча купел 2, ж.к. Гоце Делчев, с. Герман и ТБ Депо. Комплектните трансформаторни постове (КТП), включени в проекта, ще бъдат изградени на крайните спирки на електробусните линии, за да осигурят необходимата електроенергия за зарядните станции на електробусите, част от проекта. КТП ще бъдат изграждани само на местата, където необходимата електроенергия ще бъде осигурявана от съответното електроразпределително дружество, обслужващо района. Те ще бъдат разпложени на общински терени и след изграждането им ще останат собстеност на „Столичен електротранспорт” ЕАД / Столична община. Детайлните дължини на електрическата мрежа, кабелни трасета и др., както остойностяването по количества и единични цени на предвидените СМР, ще бъдат готови след изработването на идеен инвестиционен проект (на база на който ще бъде обявена обществена поръчка за инженеринг, изготвянето на идеен проект е извън обхвата на настоящия проект и е за сметка на “Столичен електротранспорт“ ЕАД) и съгласуване с електроразпределителното дружество. Месец за стартиране на дейността 14 Продължителност на дейността (месеци) 34 Във връзка с изграждането на комплектни трансформаторни постове дейност 5 включва и заплащането на такси за проучване и присъединяване към мрежата на ЧЕЗ в размер на 88 хил.лв. Допълнителна информация относно дейност 5 е дадена в отделен документ в секция 12. Прикачени електронно подписани документи., Договорена стойност: 16 545 299.50 , Отчетена стойност: 14 199 075.74
  • Дейност: Строителен надзор: Предоставяне на консултанска услуга по смисъла на чл. 168 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ за упражняване на строителен надзор. Дейността включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обектите в експлоатация. Строителен надзор ще се осъществява върху следните обекти предмет на две обособени позиции: 1. Реконструкция и модернизация на 3 броя токоизправителни станции 2. Изграждане на комплектни трансформаторни постове (КТП) Лицензираният строителен консултант има следните отговорности: следи за законосъобразно започване на строежа; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; годността на строежа за въвеждане в експлоатация; оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; оценката за енергийна ефективност; спазването на нормативните разпоредби за изпълняваните работи, изпълнените количества и качеството на използваните материали, изпълнението на договорните условия, спазването на приетия график за изпълнение, както и за дефекти, появили се по време на гаранционния срок. При установяване на нередности и некачествени работи същите се констатират своевременно в заповедната книга на строежа и следва да се отстранят. Дейността ще включва и изготвянето на комплексна оценка за съответствие на изготвените проекти във връзка с издаване на разрешение за строеж и въвеждането на обектите в експлоатация. , Договорена стойност: 12 852.00 , Отчетена стойност: 12 852.00
  • Дейност: Организация, управление и комуникация съгласно чл. 55, ал. 1, т. 4 от ЗУСЕСИФ: Организацията и управлението на проекта е задължителна дейност от изпълнението на проекта, която ще продължи през целия период на проекта. За целта ще бъде създаден Екип за управление на проекта (ЕУП). ЕУП ще се състои от 12 члена. ЕУП е пряко отговорeн за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности през периода на физическо изпълнение. Той ще осъществява цялостната координация на проекта, ще подготвя доклади, ще изготвя исканията за плащане, ще участва в комисиите за избор на изпълнители по отделните обществени поръчки, ще дава указания на изпълнителите. С изпълнението на мерките за информация и комуникация ще се повиши информираността на гражданите на Столична община за ролята и приноса на ЕС, както и ще се подобри общото разбиране и признаване сред населението на необходимостта и ползите от проекта. Дейността ще включва следното: - до два дни след подписване на АДБФП, Столична община и Столичен Електротранспорт ЕАД ще публикуват на своите интернет страници описание на проекта, вкл. цели и резултати и финансовия принос на Кохезионния фонд на ЕС и на българската държава чрез ОПОС 2014-2020 г. за реализацията на проекта. - Ще бъдат произведени плакати с информация за проекта, които ще се поставят на видно място в сградите на общината и партньора и при провеждане на публични събития по проекта. Плакатите ще съдържат задължителните елементи за визуализация, вкл. емблемата на ЕС, пълните наименования „Европейски съюз“ и „Кохезионен фонд“; общото лого за ЕСИФ за програмен период 2014-2020 г., логото и слогана на ОПОС 2014-2020 г., наименованието на проекта; общата стойност на проекта и размера на европейското и националното съфинансиране, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. - Ще се проведат публични събития за популяризиране на проекта – пресконференции, както и официални церемонии „първа копка“ и откриване на обектите. Публичните събития ще бъдат предварително анонсирани по подходящ начин. - Ще се подготви текст съобразно изискванията, указващ приноса на ЕС, който ще бъде поставян на всички изготвени писмени материали и документи по проекта - Ще бъдат поставени на видни места временни билбордове и постоянни обяснителни табели, както и информационни стикери на материалните активи и оборудването, закупени по проекта Дейността ще се изпълнява в съответствие с изискванията за задължителни мерки и за технически характеристики на материалите и продуктите, посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. Специалист “Изпълнение на мерките за информация и комуникация” от ЕУП ще осъществява контрол върху изпълнението на предвидените по проекта мерки по информация и комуникация. , Договорена стойност: 568 430.40 , Отчетена стойност: 557 429.04

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: СТОЛИЧЕН ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: ШКОДА ЕЛЕКТРИК АД, Договорена стойност по проекта*: 37 333 800.00 , Отчетена стойност**: 44 800 560.00
  • Изпълнител: СТАРТ-ИНЖЕНЕРИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 12 050 677.61 , Отчетена стойност**: 13 491 045.19
  • Изпълнител: ЧЕРИЪТ МОТОРС АД, Договорена стойност по проекта*: 5 278 170.00 , Отчетена стойност**: 5 278 170.00
  • Изпълнител: СОФИНВЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 710.00 , Отчетена стойност**: 12 852.00
  • Изпълнител: ИНФРАПРОЕКТ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 42 850.00 , Отчетена стойност**: 51 420.00
  • Изпълнител: КОНСОРЦИУМ „ЧЕРИЪТ МОТОРС – ХАЙГЪР”, Договорена стойност по проекта*: 33 696 364.56 , Отчетена стойност**: 37 396 865.48
  • Изпълнител: ВБС ЕНЕРГИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 594 982.16 , Отчетена стойност**: 682 530.55
  • Изпълнител: ФЮЧЪР СТАНДАРТС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 21 250.00 , Отчетена стойност**: 25 500.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ГЕМАМЕКС МОУШЪН КО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: ЧЕРИЪТ МОТОРС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ХАЙГЪР БЪС КЪМПЪНИ ЛИМИТИД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Доставени екологични електрически превозни средства на обществения транспорт, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 64.00 , Достигната стойност: 64.00
Индикатор 2 Проекти, насочени към намаляване количествата на ФПЧ10 и NOx, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Население, обхванато от мерките за намаляване на количествата на ФПЧ10 и азотни оксиди, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 341 938.00 , Достигната стойност: 1 422 650.00
Индикатор 4 Количество на ФПЧ10, Мерна единица: т/год., Базова стойност: 15.34 , Целева стойност: 14.71 , Достигната стойност: 2.21

Финансова информация

Обща стойност на проекта 88 789 346.82 BGN
БФП 88 789 346.82 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 88 789 346.82 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 7 487.50 0.00 7 487.50 ИНФРАПРОЕКТ КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 СТАРТ-ИНЖЕНЕРИНГ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 29 198.31 0.00 29 198.31 ВБС ЕНЕРГИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 30 299.91 0.00 30 299.91 ВБС ЕНЕРГИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЧЕРИЪТ МОТОРС АД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 30 броя нови нископодови бързозарядни електробуси, доставка и монтаж на 10 броя нови зарядни станции и специализирано оборудване към тях, Прогнозна стойност: 38 432 059.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на 30 броя нови нископодови бързозарядни електробуси, доставка и монтаж на 10 броя нови зарядни станции и специализирано оборудване към тях
    Изпълнител: КОНСОРЦИУМ „ЧЕРИЪТ МОТОРС – ХАЙГЪР”
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 696 364.56
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 30 броя нови нископодови съчленени тролейбуси, Прогнозна стойност: 38 138 685.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 30 броя нови нископодови съчленени тролейбуси
    Изпълнител: ШКОДА ЕЛЕКТРИК АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 333 800.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на 4 броя нови нископодови бързозарядни електробуси, доставка и монтаж на 3 броя нови зарядни станции и специализирано оборудване към тях, Прогнозна стойност: 5 568 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на 4 броя нови нископодови бързозарядни електробуси, доставка и монтаж на 3 броя нови зарядни станции и специализирано оборудване към тях
    Изпълнител: ЧЕРИЪТ МОТОРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 278 170.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на идеен инвестиционен проект за 3 броя съществуващи токоизправителни станции, Прогнозна стойност: 29 900.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изграждане на комплектни трансформаторни постове (КТП) - инженеринг, Прогнозна стойност: 512 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: „Инженеринг-проектиране, авторски надзор, доставка на оборудване и СМР за изграждане на 2 бр. нови КТП, изграждане на кабелни линии СрН и НН за захранване на нови зарядни станции за електробуси”
    Изпълнител: ВБС ЕНЕРГИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 291 983.09
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Инженеринг-проектиране, авторски надзор, доставка на оборудване и СМР за преустройство на 2 бр. съществуващи КТП и изграждане на кабелни линии НН за захранване на нови зарядни станции за електробуси”
    Изпълнител: ВБС ЕНЕРГИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 302 999.07
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Реконструкция и модернизация на 3 броя токоизправителни станции, Прогнозна стойност: 12 161 413.50
  • Обособена позиция 1: „Реконструкция и модернизация на 3 броя токоизправителни станции“
    Изпълнител: СТАРТ-ИНЖЕНЕРИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 050 677.61
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Строителен надзор, Прогнозна стойност: 29 900.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN