Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-3.002-0005-C06
Наименование на проекта „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 8 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Пловдив и Смолян.“
Бенефициент 000695114 МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 21.06.2017
Дата на стартиране 21.06.2017
Дата на приключване 21.12.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен

Описание

Кратко описание на проекта
Икономическото развитие на Южния централен район е сравнително стабилно. В него преобладава приносът на сектора на услугите. Индустриалният сектор и развитието на иновациите имат важно значение за регионалната икономика. Аграрният сектор има значителен дял, по-висок от средният за страната. Развитието на туризма в района също е от значимите отрасли на икономиката и заетостта. Чрез дейностите заложени в настоящето проектно предложение се цели да бъде подобрен учебният процес, да бъдат въведени нови методи на обучение и да бъде подсигурена по-лесна интеграция и социализиране в обществото на бъдещото поколение. С обновяване на амортизираната и морално остаряла база на професионалните училища в региона, МОН се стреми да насърчи запазването на традиционни и създаването на нови професионални специалности за областите Пловдив и Смолян. Съществен момент за оставане на младото население и развитието на бизнеса в региона е необходимостта от насърчаване на връзката между професионалното образование, висшето образование и реалния бизнес. С инвестиции за обновяване и модернизация на учебните кабинети, лабораториите, спортните съоръжения и учебните работилници ще бъде подобрена образователна инфраструктура на:
ПГ по архитектура,   строителство и геодезия "Арх. Камен Петков"
Национална търговска гимназия - Пловдив
ПГ по туризъм "Проф. д-р Асен Златаров"
ПГ по транспорт "Гоце Делчев"
ПГ по механотехника "Професор Цветан Лазаров" - Пловдив
ПГ по битова техника - Пловдив
Професионална гимназия  "Цар Иван Асен ІІ" – гр. Асеновград
Професионална гимназия по икономика "Карл Маркс" – гр. Смолян
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е процес, чрез който ще бъдат реализирани дейностите по проекта. За да бъдат изпълнени дейностите по проекта точно, пълно, качествено, в срок и в съответствие с проектното предложение и приложенията към него, Министерство на образованието и науката ще създаде екип за управление на проекта по отношение на координацията, организацията, управлението на дейностите, приемане на работата на изпълнителите на отделните дейности и подготовка на техническото отчитане към Управляващия орган на ОПРР, и други определени във функциите на отделните членове на екипа. По отношение на осчетоводяването на операциите по проекта и финансовото отчитане на проекта към Управляващият орган, МОН предвижда да възложи частично управлението на външни за бенефициента лица и тъй като цената на извършваната услуга попада в стойностните граници, посочени в ЗОП ще възникне задължение за спазване съответните разпоредби на ЗОП. Разходите заложени в бюджета за външните лица по счетоводно и финансово отчитане са без ДДС, тъй като се предполага, че разхода ще бъде невъзстановимо ДДС, данъка е заложен в бюджетен ред 20.1. Екипа по организация и управление ще е съставен от следните длъжности, като за всяка длъжност е посочена и минималната изискуема образователно-квалификационна степен или длъжност: 1. Ръководител на проекта - Йовко Йовчев – държавен експерт в дирекция „ДСОП“, (МОН). Ръководителя е с висше образование с образователно-квалификационна степен магистър и притежава повече от 3 години опит в управлението и изпълнението, и координацията на инфраструктурни проекти. 2. Експерт "Бюджетно планиране и мониторинг на разходите" - минимална квалификация „бакалавър“ от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“; 3. Специалист „Координация на дейностите в професионалната гимназия“ - директорите на включените в проекта гимназии; 4. Главен координатор на проекта - минимална квалификация „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“; 5. Координатор на проекта - предвижда се по проекта да работят двама координатори, които ще изпълняват различни дейности. Минимална квалификация - „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“;; 6. Юрист на проекта - минимална образователно-квалификационна степен магистър "Право"; 7. Технически сътрудник по управление на проекта - завършено средно образование; 8. Външните за бенефициента лица ще бъда съсредоточени в областта на Счетоводно и финансово отчитане. Специализираните счетоводни услуги ще се изразяват в следното: Оперативна обработка на счетоводната документация; Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект; Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проекта; Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. В изпълнение на своите отговорности и задължения при координацията и управлението на проекта е необходимо членове на екипа да извършват проверки на място. Предвид факта, че всички членове на екипа, с изключение на директорите на гимназиите изпълняват своите задължения в гр. София, е необходимо по време на изпълнение на проекта някои от тях да бъдат командировани до градовете, в които са разположени гимназиите. Командировъчните (пътни, дневни и квартирни) са предвидени за членове на екипа за проверки на място (планови и внезапни), свързани с отчитане напредъка по проекта, по сигнал, при междинни или финални технически отчети, при оказване на съдействие при изпълнение на служебните задължения на упълномощени лица на Одитиращи органи и Управляващия орган на ОПРР. Разходите за осъществяване на командировките ще бъдат съобразени с Наредбата за командировките в страната и вътрешните правила на Министерство на образованието и науката., Договорена стойност: 163 025.75 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки: Дейността по подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители се определя въз основа на условията и реда за възлагане на обществени поръчки за строителство, доставки или услуги нормативно регламентирани в Закона за обществени поръчки. Провеждането на конкурси от възложителя е с цел осигуряване на публичност, ефективност и ефикасност при разходването на средствата, които ще бъдат предоставяни от Европейския фонд за Регионално развитие и Националния бюджет във връзка с изпълнението на настоящия проект. Предвиждат се провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 8 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Пловдив и Смолян“ 2. Оценка на съответствието на проектите, упражняване на строителен надзор по време на строителството и изготвяне на окончателен доклад, съгласно Закона за устройство на територията; 3. Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта; 4. Финансов одит на проекта; 5. Публичност и визуализация; 6. Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта Същите ще бъдат съобразени с изискванията на възложителя, като при подготовка на документацията ще бъдат взети мерки, които да не ограничават правото на конкуренция чрез включване на условия или изисквания, които де не дават необосновано предимство или необосновано да ограничават участието на стопански субекти в обществените поръчки. Тръжната документация ще бъде съобразена с предмета, стойността, сложността, количеството или обема на обществената поръчка, за да бъдат спазени сроковете за изпълнение на дейностите по проекта. По процедурата за счетоводни услуги се предвижда сключване на рамково споразумение, което да обхване всички европейски програми, по които МОН е бенефициент., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3 - Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с изпълнение на проект „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 8 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Пловдив и Смолян: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на инженеринг (проектиране и строителство) и авторски надзор по настоящето проектно предложение са от областите Пловдив и Смолян. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН. 1. Сградата на ПГАСГ "Арх. Камен Петков" - Пловдив е построена през 1970 г. и основният уч. корпус е на 4 етажа. 2. Национална търговска гимназия - Пловдив, масивна триетажна сграда построена 1926 г. е основния уч. корпус; 3. ПГ по туризъм "Проф. д-р Асен Златаров" - Пловдив - сградата е построена и въведена в експлоатация през 1966 година. 4. ПГ по транспорт "Гоце Делчев" - Пловдив - сградата е построена 1965 г. на три етажа, към нея има физкултурен салон, ул. работилници, учебен сервиз, КПП и други. 5. ПГМТ "Професор Цветан Лазаров" - Пловдив - сградата на уч. корпус е построена през 1961 г., към нея има физкултурен салон, работилници, складове и други 6. ПГ по битова техника - Пловдив, училището е построено през 1946г. намира се на територията АИР "Старинен Пловдив" 7. ПГ "Цар Иван Асен ІІ" – гр. Асеновград е построена и въведена в експлоатация през 1973 г., състои се от основен корпус с 3 надземни етажа, физкултурен салон, работилници и др. 8. Професионална гимназия по икономика "Карл Маркс" – гр. Смолян - построена през 1980 г. от пет блока, като на-високият от тях е на три етажа. През годините на сградния фонд, с който разполагат ПГ са правени различни частични ремонтни дейности. С проекта се предвижда изпълнение на СМР в учебни корпуси, физкултурни салони, общежития, освежаване на дворното пространство, работилници, лаборатории и др. Дейностите по проектиране и строителство за обновяване на ПГ ще бъдат насочени към изпълнението на целта на настоящата процедура. Дейностите по изготвяне на енергийни обследвания и технически паспорти са извършени преди подаване на проектното предложение и се представят към проекта. При изпълнението на дейности свързани с изготвянето на техническите проекти ще бъдат предвидени интервенции на сградите единствено ако обследването за ЕЕ е доказало, че предписаните мерки ще доведат до нормативно изискваните нива на ЕЕ - най-малко клас на енергопотребление „С“. За всички училища се представят сертификати за енергийни характеристики, издаден по реда на Наредбата по чл. 48 от ЗЕЕ. Всички сертификати са валидни и след издаването им не са извършвани дейности, водещи до подобряване на енергийните характеристики на сградите. За обектите няма разработени инвестиционни проекти в пълна проектна готовност до и/или разрешение за строеж. Предвижда се изготвяне на технически проект за всяка ПГ по отделно, като се спазват всички изисквания на ЗУТ, насоките на УО на ОПРР и действащата нормативна база. Ще бъдат предвидени необходимите мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. и ще бъдат съобразени нуждите на съответното училище. След изготвянето на инвестиционните проекти, изготвяне на доклад по оценка на съответствието и след издаването на Разрешения за строеж (ако е приложимо), ще стартират дейностите свързани с обновяването и модернизирането на образователната инфраструктура в етапност предвидена в индивидуалните графици на всяко едно училище., Договорена стойност: 7 286 996.34 , Отчетена стойност: 7 118 870.37
  • Дейност: Дейност 4 - Дейности, свързани с Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията: Дейностите, които следва да изпълнява избрания изпълнител са свързани с изготвяне на оценка на съответствието (ОС), съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и са свързани с упражняване на строителен надзор по време на строителството. Избраният изпълнител ще бъде лицензирана фирма за ОС и строителен надзор - консултант, съгласно чл.168 ал.2 от ЗУТ. МОН ще изиска да бъде направена Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвена като комплексен доклад от лицензирана фирма консултант /независим строителен надзор/ за строежите, съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ и Оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 169 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Консултантът по строителството следва: - да съблюдава стриктно изпълнението на строително-монтажните работи и тяхното съответствие с проекта. В случай на констатирани несъответствия следва да информира Възложителя (МОН) и ръководителя на екипа по управление на проекта незабавно и да предприеме мерки за тяхното отстраняване с действия предоставени му от закона. - да извършва дейности по приемане на всички видове строително-монтажни работи, да изисква сертификати за произход и декларации за съответствие, отговарящи на изискванията на приложимата нормативна база. - да съставя и подписва всички видове актове и протоколи за подготовка, откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и за приемане на завършени видове строителни и монтажни работи при изпълнението на строежите, на отделни етапи или части от тях съгласно НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. - да уведоми всички участници в строителния процес, при съставяне на акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта. Приложение № 12 се съставя от строителя, проектантите по съответната част и технически правоспособните физически лица по съответните части към лицето, упражняващо строителен надзор. - да проследи издаването на всички видове разрешителни от съответните компетентни органи, да изготви окончателен доклад и да окомплектова цялата документация за въвеждане на обекта в експлоатация. - да съблюдава за спазването на технологичните изисквания и технологичната последователност, за качеството и количеството на изпълняваните СМР; - да съблюдава за изпълнението на конкретните мерки за опазване безопасността и здравето на учениците и персонала в училището, да проследи взимат ли се мерки съгласно ЗБУТ и дали се изпълняват качествено проектните дейности адресирани към хората с увреждания и достъпна архитектурна среда. За обекти - недвижими културни ценности, консултантската дейност ще се извършва с участието на лица, включени в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Завършването на строителството и въвеждането в експлоатация се извършва по реда на Закона за устройство на територията. За набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, МОН предвижда в бюджета разходи за свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи. Стойността на таксите не се включват в бюджета за НСН и оценка на съответствието, платежните документи ще бъдат издавани на името на бенефициента (МОН)., Договорена стойност: 363 774.80 , Отчетена стойност: 238 888.97
  • Дейност: Дейност 5 - Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта.: В проектното предложение се предвижда доставка на оборудване за физкултурни салони и спортни площадки, оборудване на съвременни кабинети по информатика и информационни технологии, оборудване на професионални работилници, лаборатории, специализирани кабинети. Тези мерки ще доведат до модернизация на учебния процес в професионалните гимназии в областите Пловдив и Смолян, включени в проектното предложение. Чрез закупуване на лаптопи, компютри, мултимедийни проектори ще се извършва съвременно и интерактивно обучение и разработване на електронни уроци с участието на учениците. Броя ще бъде съобразен с необходимостта на съответните училища. Предвижда се да бъдат закупени обзавеждане за класни стаи, учителски стаи, канцеларии (офис оборудване), необходимо за подобряване на облика и външния им вид и за подобряване условията за провеждане на учебния процес. Предвижда се закупуване на оборудване за професионалните работилници, лаборатории, специализирани кабинети според нуждите и спецификата на всяко отделно училище. Оборудване и обзавеждане се предвижда да бъде закупено и доставено в шест от училищата, включени в настоящето проектно предложение, а именно: 1. ПГ по архитектура, строителство и геодезия "Арх. Камен Петков" 2. Национална търговска гимназия - Пловдив. 3. ПГ по туризъм "Проф. д-р Асен Златаров" 4. ПГ по транспорт "Гоце Делчев" 5. ПГ по битова техника - Пловдив 6. Професионална гимназия по икономика "Карл Маркс" – гр. Смолян За целите на проектното предложение, МОН представя Приложение Б - файл формат EXCEL, подписан с електронен подпис с индикативен остойностен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане за всяка отделна професионална гимназия. , Договорена стойност: 450 890.39 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 6 - Финансов одит на проекта: Финансов одит на проекта – одитът на проекта трябва да бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице. Финансов одит на проекта следва да направи доклад за фактическите констатации по извършените разходи по проекта. Докладът на одитора следва да съдържа заключение по ефективността, ефикасността и целесъобразността на направените разходи във връзка с постигането на целите на проектното предложение. Докладът ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. При изпълнение на дейността ще се спази Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. , Договорена стойност: 49 675.42 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 7 - Дейности по публичност и визуализация: Дейностите по публичност и визуализация са свързани с информирането на обществеността за изпълнението на проекта, източниците за финансиране и дейностите по проекта. Информацията и комуникацията по проекта ще бъде съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, МОН и професионалните гимназии от настоящето проектно предложение ще качат на сайтовете си информация за сключения договор за БФП. Ще бъдат изготвени и поставени билборди преди официалната церемония "Първа копка", както и постоянни табели или билборди с големи размери, които ще бъдат поставени в гимназиите на видимо за обществеността място не по-късно от 3 месеца след приключването на проекта. В допълнение към това ще бъде организирана официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка", както и за откриването на обектите. На всички изготвени материали ще бъде поставено логото на оперативната програма в едно с логото на програмния период 2014-2020. Предвижда се да бъде проведена пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени стикери за доставеното оборудване и обзавеждане закупено по проекта. Също така се предвижда да бъдат изготвени информационни и рекламни материали с логото на програмата и логото на ЕС, съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Катерина, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Йордан, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РАДИМЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 51 820.80 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КОМПАНИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА БИЗНЕСА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 93 360.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Веселка, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Тодор, Договорена стойност по проекта*: 21 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Мариана, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 4 616.62 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Олег, Договорена стойност по проекта*: 9 709.92 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕКСКОМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 748.83 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕТ ТД - ТОДОР ДИМОВ, Договорена стойност по проекта*: 8 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 290.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "АКТУАЛ - ХИДРОЕНЕРДЖИ" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 1 721 022.19 , Отчетена стойност**: 17 880.00
  • Изпълнител: Милен, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Славейка, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 1 400.10 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БРАДЪРС СЕКЮРИТИ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 271.08 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЮЛГЕР ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 049 220.67 , Отчетена стойност**: 1 045 359.41
  • Изпълнител: Бойка, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: НЕВИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 35 280.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПИК КОМПЮТЪР ООД, Договорена стойност по проекта*: 107 767.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Виолета, Договорена стойност по проекта*: 3 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Силвия, Договорена стойност по проекта*: 9 494.54 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЗЕНИТ С 11 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 138 661.72 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ния, Договорена стойност по проекта*: 8 093.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 51 739.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Велимир, Договорена стойност по проекта*: 21 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Сашка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Анета, Договорена стойност по проекта*: 6 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Майнинг Експерт БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 402.72 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВИРТУАЛ СЕРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 155.87 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 12 309.80 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Енерго Юг МОН ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 431 331.55 , Отчетена стойност**: 238 888.97
  • Изпълнител: Дилка, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "НСК-ТРИАКСИС-БИЛДИНГ" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 3 197 763.72 , Отчетена стойност**: 3 320 360.42
  • Изпълнител: Любомир, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Запрянови - 03 ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 753 263.44 , Отчетена стойност**: 2 741 945.54
  • Изпълнител: Йовко, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: "ХИДРОЕНЕРДЖИ-БГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "ЕВРО БИЛДИНГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: НАУЧНО-ТЕХНИЧЕСКИ СЪЮЗ ПО СТРОИТЕЛСТВОТО-КОНСУЛТИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: НСК ИНЖЕНЕРИНГ ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ТРИАКСИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "АКТУАЛ ГРУП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ПЛАН ИНВЕСТ ПЛОВДИВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители на маргинализирани групи, включително роми, облагодетелствани от модернизирана образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 339.00 , Достигната стойност: 377.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5 070.00 , Достигната стойност: 3 926.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 10 002 095.24 BGN
БФП 9 951 215.24 BGN
Собствено финансиране 50 880.00 BGN
Общо реално изплатени суми 10 563 695.42 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 52 927.31 0.00 52 927.31 ДЮЛГЕР ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 86 051.11 0.00 86 051.11 "АКТУАЛ - ХИДРОЕНЕРДЖИ" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 159 888.19 0.00 159 888.19 "НСК-ТРИАКСИС-БИЛДИНГ" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 48 240.97 0.00 48 240.97 Енерго Юг МОН ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 "НСК-ТРИАКСИС-БИЛДИНГ" ДЗЗД
Липса на добро финансово управление 1 622.57 0.00 1 622.57 "НСК-ТРИАКСИС-БИЛДИНГ" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 688 315.86 0.00 688 315.86 Запрянови - 03 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 665.55 2 002.46 4 668.01 КОМПАНИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА БИЗНЕСА ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на оценки на съответствието на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 101 професионални гимназии в системата на МОН“ по 7 обособени позиции, Прогнозна стойност: 512 521.44
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на оценки за съответствие на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в обхвата на програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 11 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Пловдив, Смолян и Кърджали.
    Изпълнител: Енерго Юг МОН ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 431 331.55
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката”, Прогнозна стойност: 47 930.25
  • Обособена позиция 1: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърно оборудване за нуждите на ПГАСГ „Арх.Камен Петков“ гр.Пловдив, Прогнозна стойност: 79 614.17
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърно оборудване за нуждите на ПГАСГ „Арх.Камен Петков“ гр.Пловдив
    Изпълнител: ПИК КОМПЮТЪР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 85 358.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на НТГ - гр. Пловдив, Прогнозна стойност: 81 168.19
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютри
    Изпълнител: Майнинг Експерт БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 402.72
  • Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане за класни стаи
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 739.20
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по транспорт "Гоце Делчев" - гр. Пловдив, Прогнозна стойност: 115 551.43
  • Обособена позиция 1: Доставка на кодочетец с таблет и лаптоп за електромобил
    Изпълнител: ЗЕНИТ С 11 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 880.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на количка с набор инструменти
    Изпълнител: ЗЕНИТ С 11 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 728.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на обзавеждане за лаборатория по електротехника и физика
    Изпълнител: ЗЕНИТ С 11 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 322.00
  • Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на машини и стендове
    Изпълнител: ЗЕНИТ С 11 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 269.32
  • Обособена позиция 5: Доставка и монтаж на обзавеждане за класни стаи
    Изпълнител: ЗЕНИТ С 11 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 481.60
  • Обособена позиция 6: Доставка и монтаж на стационарно оборудване
    Изпълнител: ЗЕНИТ С 11 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 001.60
  • Обособена позиция 7: Доставка и монтаж на специализирано обзавеждане за кабинет по автомобилна мехатроника
    Изпълнител: ЗЕНИТ С 11 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 979.20
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГ по турзиъм "Проф. Д-р Асен Златаров" - гр. Пловдив, Прогнозна стойност: 46 530.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на ЛЕД видестена
    Изпълнител: ВИРТУАЛ СЕРВИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 155.87
  • Обособена позиция 2: Доставка и пускане в експлоатация на камери за видеонаблюдение
    Изпълнител: БРАДЪРС СЕКЮРИТИ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 271.08
  • Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на оборудване
    Изпълнител: ПИК КОМПЮТЪР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 409.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГБТ - гр. Пловдив, Прогнозна стойност: 115 832.40
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на климатици
    Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 290.00
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на компютри
    Изпълнител: НЕВИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 280.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на рефлектометър и сплайсер
    Изпълнител: ЕКСКОМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 748.83
  • Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на офис шкафове
    Изпълнител: ЕТ ТД - ТОДОР ДИМОВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
  • Обособена позиция 5: Доставка на лабораторно оборудване
    Изпълнител: РАДИМЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 820.80
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на ПГИ "Карл Маркс" - гр. Смолян, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърно оборудване
    Изпълнител: ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 309.80
  • Обособена позиция 2: Доставка на обзавеждане
    Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 400.10
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта, Прогнозна стойност: 614 034.55
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 27 професионални гимназии в системата на МОН, одобрени за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура BG16RFOP001-3.002 „Подкрепа за професионалните училища в Република България” по 5 обособени позиции, Прогнозна стойност: 5 268 002.10
  • Обособена позиция 1: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 5 професионални гимназии, разположени в Южен централен и Югозападен райони на планиране“.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Проектиране и Строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзорвъв връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 11 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Пловдив, Смолян и Кърджали“., Прогнозна стойност: 10 300 429.26
  • Обособена позиция 1: Тридесета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по икономика „Алеко Константинов“, гр. Кърджали“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Тридесет и първа обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по икономика „Карл Маркс“, гр. Смолян“
    Изпълнител: ДЮЛГЕР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 049 220.67
  • Обособена позиция 3: Тридесет и втора обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Национална търговска гимназия – гр. Пловдив и на Професионална гимназия по битова техника – гр. Пловдив“
    Изпълнител: "АКТУАЛ - ХИДРОЕНЕРДЖИ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 721 022.19
  • Обособена позиция 4: Тридесет и трета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по електротехника и електроника – гр. Пловдив и на Професионална гимназия „Генерал Владимир Заимов“, гр. Сопот, област Пловдив
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Тридесет и четвърта обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по архитектура, строителство и геодезия „Арх. Камен Петков“, гр. Пловдив, на Професионална гимназия по туризъм „Проф. д-р Асен Златаров“, гр. Пловдив и на Професионална гимназия по транспорт „Гоце Делчев“, гр. Пловдив“
    Изпълнител: Запрянови - 03 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 753 263.44
  • Обособена позиция 6: Тридесет и пета обособена позиция: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по механотехника „Професор Цветан Лазаров“, гр. Пловдив и на Професионална гимназия „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Асеновград“
    Изпълнител: "НСК-ТРИАКСИС-БИЛДИНГ" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 197 763.72
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 47 930.25
  • Обособена позиция 1: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Специалист "Координация на дейностите в ПГ...", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Специалист "Координация на дейностите в ПГИ "Карл Маркс - гр. Смолян"
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 100.00
  • Обособена позиция 2: Специалист "Координация на дейностите в ПГ "Цар Иван Асен II" - гр. Асеновград"
    Изпълнител: Йордан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 950.00
  • Обособена позиция 3: Специалист "Координация на дейностите в ПГМТ "Проф. Цветан Лазаров" - гр. Пловдив"
    Изпълнител: Анета
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 800.00
  • Обособена позиция 4: Специалист "Координация на дейностите в ПГАСГ "Арх. Камен Петков" - гр. Пловдив"
    Изпълнител: Мариана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 950.00
  • Обособена позиция 5: Специалист "Координация на дейностите в ПГТСТ Гоце Делчев" - гр. Пловдив"
    Изпълнител: Бойка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 250.00
  • Обособена позиция 6: Специалист "Координация на дейностите в ПГТ "Проф. д-р Асен Златаров" - гр. Пловдив
    Изпълнител: Катерина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 950.00
  • Обособена позиция 7: Специалист "Координация на дейностите в НТГ - гр. Пловдив"
    Изпълнител: Веселка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 100.00
  • Обособена позиция 8: Специалист "Координация на дейностите в ПГБТ - гр. Пловдив"
    Изпълнител: Гергана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 100.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта , Прогнозна стойност: 77 825.75
  • Обособена позиция 1: "Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства от Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014-2020 г. и Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. за нуждите на проект „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 11 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Пловдив, Смолян и Кърджали
    Изпълнител: КОМПАНИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА БИЗНЕСА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 93 360.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Финансов одит на проекта, Прогнозна стойност: 49 675.42

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN