Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-3.002-0019-C08
Наименование на проекта „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 12 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Варна, Добрич, Разград, Силистра и Шумен"
Бенефициент 000695114 МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 27.02.2017
Дата на стартиране 27.02.2017
Дата на приключване 31.03.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящето проектно предложение се цели да бъде обновена амортизираната и морално остарялата база на професионалните училища в региона, като по този начин Министерство на образованието и науката се стреми да насърчи запазването на традиционните за региона на Варна, Добрич, Разград, Силистра и Шумен професионални специалности. Съществен момент за оставане на младото население и развитието на бизнеса в региона е необходимостта от насърчаване на връзката между професионалното образование, висшето образование и реалния бизнес с оглед създаване на условия за развитие на личностни и професионални знания и умения през целия живот. Инвестициите в образователните институции е с цел обновяване и модернизация на учебните кабинети, лабораториите, спортните съоръжения и учебните работилници и ще допринесат за осъществяване на по-качествено професионално образование. В резултат от инвестициите в образователна инфраструктура на:
1. Професионална гимназия по туризъм   "Професор д-р Асен Златаров"
2. Варненска търговска гимназия    "Георги  Стойков Раковски"
3. Професионална гимназия по строителство,   архитектура и геодезия "Васил Левски"
4. Професионална гимназия   по химични и хранително-вкусови технологии "Дм.Ив.Менделеев"
5. Финансово-стопанска гимназия   "Васил Левски"
6. Професионална  гимназия    по туризъм "П. К. Яворов"
7. Професионална техническа гимназия "Шандор Петьофи"
8. Професионална гимназия по икономика "Робер Шуман"
9. Професионална гимназия по стопанско управление, администрация и услуги "Атанас Буров"
10. Професионална гимназия по механотехника "Владимир Комаров"
11. Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия
12. Професионална гимназия по икономика
ще бъде подобрен учебният процес, ще бъдат въведени нови методи на обучение и ще бъде подсигурена по-лесна интеграция и социализиране в обществото.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е процес, чрез който ще бъдат реализирани дейностите по проекта. За да бъдат изпълнени дейностите по проекта точно, пълно, качествено, в срок и в съответствие с проектното предложение и приложенията към него, МОН ще създаде екип за управление на проекта по отношение на координацията, организацията, управлението на дейностите, приемане на работата на изпълнителите на отделните дейности и подготовка на техническото отчитане към УО на ОПРР, и други определени във функциите на отделните членове на екипа. По отношение на осчетоводяването на операциите по проекта и финансовото отчитане на проекта към Управляващият орган, МОН предвижда да възложи частично управлението на външни за бенефициента лица и тъй като цената на извършваната услуга попада в стойностните граници, посочени в ЗОП ще възникне задължение за спазване съответните разпоредби на ЗОП. Разходите заложени в бюджета за външните лица по счетоводно и финансово отчитане са без ДДС, тъй като се предполага, че разхода ще бъде невъзстановимо ДДС, данъкът е заложен в бюджетен ред 20.1. Екипа по организация и управление ще е съставен от следните длъжности, като за всяка длъжност е посочена и минималната изискуема образователно-квалификационна степен или длъжност: 1. Ръководител на проекта - Мирослава Василева Стоянова-Паличева, началник на отдел „Ремонтни дейности“, дирекция „Държавна собственост и обществени поръчки“ (МОН). Ръководителя е с висше образование с образователно-квалификационна степен магистър и притежава повече от 3 години опит в управлението и изпълнението, и координацията на инфраструктурни проекти. 2. Експерт "Бюджетно планиране и мониторинг на разходите" - минимална квалификация „бакалавър“ от област на висше образование „Социални, стопански и правни науки“; 3. Специалист „Координация на дейностите в професионалната гимназия“ - директорите на включените в проекта гимназии; 4. Главен координатор на проекта - минимална квалификация „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“; 5. Координатор на проекта - предвижда се по проекта да работят двама координатори, които ще изпълняват различни дейности. Минимална квалификация - „бакалавър“ със специалност от област на висше образование „Технически науки“ или „Социални, стопански и правни науки“;; 6. Юрист на проекта - минимална образователно-квалификационна степен магистър "Право"; 7. Технически сътрудник по управление на проекта - завършено средно образование; 8. Външните за бенефициента лица ще бъда съсредоточени в областта на Счетоводно и финансово отчитане. Специализираните счетоводни услуги ще се изразяват в следното: Оперативна обработка на счетоводната документация; Отразяване на разходите по отделни счетоводни аналитични партиди на ниво проект; Изготвяне на финансови отчети във връзка с изпълнението и отчитането на проекта; Изготвяне на справки и предоставяне на счетоводната документация при извършване на проверки от национални и европейски контролни органи. В изпълнение на своите отговорности и задължения при координацията и управлението на проекта е необходимо членове на екипа да извършват проверки на място. Предвид факта, че всички членове на екипа, с изключение на директорите на гимназиите изпълняват своите задължения в гр. София, е необходимо по време на изпълнение на проекта някои от тях да бъдат командировани до градовете, в които са разположени гимназиите. Командировъчните (пътни, дневни и квартирни) са предвидени за членове на екипа за проверки на място (планови и внезапни), свързани с отчитане напредъка по проекта, по сигнал, при междинни или финални технически отчети, при оказване на съдействие при изпълнение на служебните задължения на упълномощени лица на Одитиращи органи и Управляващия орган на ОПРР. Разходите за осъществяване на командировките ще бъдат съобразени с Наредбата за командировките в страната и вътрешните правила на Министерство на образованието и науката., Договорена стойност: 218 249.25 , Отчетена стойност: 181 794.17
  • Дейност: Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки: Дейността по подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители се определя въз основа на условията и реда за възлагане на обществени поръчки за строителство, доставки или услуги нормативно регламентирани в Закона за обществени поръчки. Провеждането на конкурси от възложителя е с цел осигуряване на публичност, ефективност и ефикасност при разходването на средствата, които ще бъдат предоставяни от Европейския фонд за Регионално развитие и Националния бюджет във връзка с изпълнението на настоящия проект. Предвиждат се провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 12 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Варна, Добрич, Разград, Силистра и Шумен“ 2. Оценка на съответствието на проектите, упражняване на строителен надзор по време на строителството и изготвяне на окончателен доклад, съгласно Закона за устройство на територията; 3. Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта; 4. Финансов одит на проекта; 5. Публичност и визуализация; 6. Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта Същите ще бъдат съобразени с изискванията на възложителя, като при подготовка на документацията ще бъдат взети мерки, които да не ограничават правото на конкуренция чрез включване на условия или изисквания, които де не дават необосновано предимство или необосновано да ограничават участието на стопански субекти в обществените поръчки. Тръжната документация ще бъде съобразена с предмета, стойността, сложността, количеството или обема на обществената поръчка, за да бъдат спазени сроковете за изпълнение на дейностите по проекта. По процедурите за счетоводни услуги и публичност и визуализация се предвижда сключване на рамково споразумение, което да обхване всички европейски програми, по които МОН е бенефициент., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3 - Проектиране и строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с изпълнение на проект „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 12 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Варна, Добрич, Разград, Силистра и Шумен: Професионалните гимназии, които ще бъдат обект на инженеринг (проектиране и строителство) и авторски надзор по настоящето проектно предложение са от областите Варна, Добрич, Разград, Силистра и Шумен. Професионалните гимназии са второстепенни разпоредители с бюджет към МОН. 1. ПГ по туризъм "Проф. д-р Асен Златаров" - Варна е построена през 1972 г., на която ще бъде направено основно обновяване. 2. ВТГ "Г. С. Раковски" - Варна построена през 1887 г. и е паметник на културата. Предвидена е външна изолация на стени съгласно енергийно обследване. 3. ПГ САГ"В. Левски" -Варна е построена през 1975 г. ще бъде направено обновяване на уч. комплекс, работилници и физ. салон. 4. ПГХХВТ "Д. Ив. Менделеев"- Варна е построена през 1972 г. ще бъде направено обновяване на учебния комплекс. 5. ФСГ "В. Левски" - Добрич сградата е построен 1928 г. ще се ремонтира и инфраструктура. 6. ПГ по туризъм "П. К. Яворов" - Добрич сградата е построен 1928 г. ще се ремонтира и инфраструктурата. 7. ПТГ "Шандор Петьофи" - Разград сградата е построен 1969 г., който ще се ремонтира заедно с физ. салон, спортни площадки. 8. ПГ по икономика "Робер Шуман" - Разград основния корпус на сградата е построен 1970г. Ще се извърши ремонт на уч. сгради и дворно пространство 9. ПГ СУАУ "Ат. Буров" сградата е построен 1980 г. Ще се извърши ремонт на уч. сгради и спортни площадки 10. ПГМТ "Вл. Комаров" сградата е построен 1970 г. Ще се извърши ремонт на уч. комплекс и спортни площадки 11. ПГ САГ- Шумен уч. корпус е от 1962 г., а общежитието е построен 1972 г. 12. ПГИ- Шумен уч. корпус е от 1935 г. ще се ремонтират и спортни площадки С проекта се предвижда изпълнение на СМР в учебни корпуси, физкултурни салони, общежития, освежаване на дворното пространство, работилници, лаборатории и др. Дейностите по проектиране и строителство за обновяване на ПГ ще бъдат насочени към изпълнението на целта на настоящата процедура. Дейностите по изготвяне на енергийни обследвания и технически паспорти са извършени преди подаване на проектното предложение и се представят към проекта. При изпълнението на дейности свързани с изготвянето на техническите проекти ще бъдат предвидени интервенции на сградите единствено ако обследването за ЕЕ е доказало, че предписаните мерки ще доведат до нормативно изискваните нива на ЕЕ - най-малко клас на енергопотребление „С“. За всички училища се представят сертификати за енергийни характеристики, издаден по реда на Наредбата по чл. 48 от ЗЕЕ. Всички сертификати са валидни и след издаването им не са извършвани дейности, водещи до подобряване на енергийните характеристики на сградите. За обектите няма разработени инвестиционни проекти в пълна проектна готовност до и/или разрешение за строеж. Предвижда се изготвяне на технически проект за всяка ПГ по отделно, като се спазват всички изисквания на ЗУТ, насоките на УО на ОПРР и действащата нормативна база. Ще бъдат предвидени необходимите мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. и ще бъдат съобразени нуждите на съответното училище. След изготвянето на инвестиционните проекти, изготвяне на доклад по оценка на съответствието и след издаването на Разрешения за строеж (ако е приложимо), ще стартират дейностите свързани с обновяването и модернизирането на образователната инфраструктура в етапност предвидена в индивидуалните графици на всяко едно училище, като успоредно с това ще се изпълнява и авторски надзор от проектантите по съответните части., Договорена стойност: 11 147 948.93 , Отчетена стойност: 9 250 342.88
  • Дейност: Дейност 4 - Дейности, свързани с Упражняване на строителен надзор по време на строителството и оценка на съответствието, съгласно Закона за устройство на територията: Дейностите, които следва да изпълнява избрания изпълнител са свързани с изготвяне на оценка на съответствието (ОС), съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и са свързани с упражняване на строителен надзор по време на строителството. Избраният изпълнител ще бъде лицензирана фирма за ОС и строителен надзор - консултант, съгласно чл.168 ал.2 от ЗУТ. МОН ще изиска да бъде направена Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвена като комплексен доклад от лицензирана фирма консултант /независим строителен надзор/ за строежите, съгласно чл.142, ал.6 от ЗУТ и Оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 169 от ЗУТ, изготвена по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Консултантът по строителството следва: - да съблюдава стриктно изпълнението на строително-монтажните работи и тяхното съответствие с проекта. В случай на констатирани несъответствия следва да информира Възложителя (МОН) и ръководителя на екипа по управление на проекта незабавно и да предприеме мерки за тяхното отстраняване с действия предоставени му от закона. - да извършва дейности по приемане на всички видове строително-монтажни работи, да изисква сертификати за произход и декларации за съответствие, отговарящи на изискванията на приложимата нормативна база. - да съставя и подписва всички видове актове и протоколи за подготовка, откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и за приемане на завършени видове строителни и монтажни работи при изпълнението на строежите, на отделни етапи или части от тях съгласно НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. - да уведоми всички участници в строителния процес, при съставяне на акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта. Приложение № 12 се съставя от строителя, проектантите по съответната част и технически правоспособните физически лица по съответните части към лицето, упражняващо строителен надзор. - да проследи издаването на всички видове разрешителни от съответните компетентни органи, да изготви окончателен доклад и да окомплектова цялата документация за въвеждане на обекта в експлоатация. - да съблюдава за технологичните изисквания и технологичната последователност, за качеството и количеството на изпълняваните СМР; - да съблюдава за изпълнението на конкретните мерки за опазване безопасността и здравето на учениците и персонала в училището, да проследи взимат ли се мерки съгласно ЗБУТ и дали се изпълняват качествено проектните дейности адресирани към хората с увреждания и достъпна архитектурна среда. За обекти - недвижими културни ценности, консултантската дейност ще се извършва с участието на лица, включени в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Завършването на строителството и въвеждането в експлоатация се извършва по реда на Закона за устройство на територията. За набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, МОН предвижда в бюджета разходи за свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи. Стойността на таксите не се включват в бюджета за НСН и оценка на съответствието, платежните документи ще бъдат издавани на името на бенефициента (МОН)., Договорена стойност: 417 931.16 , Отчетена стойност: 338 984.53
  • Дейност: Дейност 5 - Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта.: В проектното предложение се предвижда доставка на оборудване за класни стаи, физкултурни салони и спортни площадки, оборудване на съвременни кабинети по информатика и информационни технологии, оборудване на професионални работилници, лаборатории, специализирани кабинети. Тези мерки ще доведат до модернизация на учебния процес в професионалните гимназии в областите Варна, Добрич, Разград, Силистра и Шумен, включени в проектното предложение. Чрез закупуване на лаптопи, компютри, мултимедийни проектори ще се извършва съвременно и интерактивно обучение и разработване на електронни уроци с участието на учениците. Броя ще бъде съобразен с необходимостта на съответните училища. Предвижда се да бъдат закупени обзавеждане за класни стаи, учителски стаи, канцеларии (офис обзавеждане и оборудване), общежития и др., необходимо за подобряване на облика и външния им вид и за подобряване условията за провеждане на учебния процес и битовите условия на привлечените от други общини ученици. Предвижда се закупуване на оборудване за професионалните работилници, лаборатории, специализирани кабинети според нуждите и спецификата на всяко отделно училище. Оборудване и обзавеждане се предвижда да бъде закупено и доставено в единадесет от училищата, включени в настоящето проектно предложение, а именно: 1. Професионална гимназия по туризъм "Професор д-р Асен Златаров"- Варна 2. търговска гимназия "Георги Стойков Раковски" - Варна 3. Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия "Васил Левски"-Варна 4. Професионална гимназия по химични и хранително-вкусови технологии "Дм. Ив. Менделеев"-Варна 5. Финансово-стопанска гимназия "Васил Левски" - Добрич 6. Професионална гимназия по туризъм "П. К. Яворов" - Добрич 7. Професионална техническа гимназия "Шандор Петьофи" - Разград 8. Професионална гимназия по стопанско управление, администрация и услуги "Атанас Буров" - Силистра 9. Професионална гимназия по механотехника "Владимир Комаров" - Силистра 10. Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия - Шумен 11. Професионална гимназия по икономика - Шумен За целите на проектното предложение, МОН представя Приложение Б - файл формат EXCEL, подписан с електронен подпис с индикативен остойностен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане за всяка отделна професионална гимназия., Договорена стойност: 992 396.54 , Отчетена стойност: 701 454.60
  • Дейност: Дейност 6 - Финансов одит на проекта: Финансов одит на проекта – одитът на проекта трябва да бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице. Финансов одит на проекта следва да направи доклад за фактическите констатации по извършените разходи по проекта. Докладът на одитора следва да съдържа заключение по ефективността, ефикасността и целесъобразността на направените разходи във връзка с постигането на целите на проектното предложение. Докладът ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. При изпълнение на дейността ще се спази Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. , Договорена стойност: 49 421.17 , Отчетена стойност: 16 089.67
  • Дейност: Дейност 7 - Дейности по публичност и визуализация: Дейностите по публичност и визуализация са свързани с информирането на обществеността за изпълнението на проекта, източниците за финансиране и дейностите по проекта. Информацията и комуникацията по проекта ще бъде съгласно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, МОН и професионалните гимназии от настоящето проектно предложение ще качат на сайтовете си информация за сключения договор за БФП. Ще бъдат изготвени и поставени билбордове преди официалната церемония "Първа копка", както и постоянни табели или билбордове с големи размери, които ще бъдат поставени във всяко училище на видимо за обществеността място не по-късно от 3 месеца след приключването на проекта. В допълнение към това ще бъде организирана официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка", както и за откриването на обектите от проектното предложение. На всички изготвени материали ще бъде поставено логото на оперативната програма в едно с логото на програмния период 2014-2020. Предвижда се да бъде проведена пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени стикери за доставеното оборудване и обзавеждане закупено по проекта. Също така се предвижда да бъдат изготвени информационни и рекламни материали с логото на програмата и логото на ЕС, съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Договорена стойност: 39 187.33 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: ОБЩИНА СИЛИСТРА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 11 571.97 , Отчетена стойност**: 6 524.25
  • Изпълнител: БИЗНЕС ГРУПА КОНТАКТ - СИЛИСТРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 298.76 , Отчетена стойност**: 3 298.76
  • Изпълнител: Ралица, Договорена стойност по проекта*: 11 693.05 , Отчетена стойност**: 6 525.85
  • Изпълнител: Минка, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТИСОФТ НЕТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 330.58 , Отчетена стойност**: 10 330.58
  • Изпълнител: Живка, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕС-ДЖИ 81 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 410 944.72 , Отчетена стойност**: 2 383 365.11
  • Изпълнител: ГАРАНТ ИНЖЕНЕРИНГ ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 1 836 050.03 , Отчетена стойност**: 1 132 500.00
  • Изпълнител: РУСЕ-СПОРТ-К ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 772.20 , Отчетена стойност**: 8 394.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 21 250.00 , Отчетена стойност**: 1 892.17
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 5 890.00
  • Изпълнител: ИВЕСТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 840.00 , Отчетена стойност**: 3 840.00
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 35 960.40 , Отчетена стойност**: 35 561.59
  • Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 28 193.47 , Отчетена стойност**: 28 193.47
  • Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГ ПГ ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 1 967 239.47 , Отчетена стойност**: 2 327 297.70
  • Изпълнител: ТЕС-А ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 108 978.17 , Отчетена стойност**: 108 978.17
  • Изпълнител: Милен, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 3 394.81
  • Изпълнител: Бистра, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 21 250.00 , Отчетена стойност**: 27 811.62
  • Изпълнител: ОПТОМЕДИКАЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 26 160.00 , Отчетена стойност**: 26 160.00
  • Изпълнител: МИПА ООД, Договорена стойност по проекта*: 32 802.00 , Отчетена стойност**: 32 802.00
  • Изпълнител: Дилка, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 3 400.00
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 11 571.97 , Отчетена стойност**: 7 838.34
  • Изпълнител: Любомир, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 3 400.00
  • Изпълнител: РЕДОКСПРО ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 724 319.57 , Отчетена стойност**: 447 745.80
  • Изпълнител: Радостина, Договорена стойност по проекта*: 3 800.00 , Отчетена стойност**: 3 800.00
  • Изпълнител: РАДИМЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 596.00 , Отчетена стойност**: 3 596.00
  • Изпълнител: ФЛАЙ СИСТЕМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 41 724.00 , Отчетена стойност**: 41 724.00
  • Изпълнител: СМАРТ ДИДЖИТЪЛ СОЛЮШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 41 660.40 , Отчетена стойност**: 41 660.40
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 47 596.80 , Отчетена стойност**: 47 596.80
  • Изпълнител: ОФИС В ООД, Договорена стойност по проекта*: 34 848.00 , Отчетена стойност**: 34 848.00
  • Изпълнител: Ирма, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Христина, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 4 950.52
  • Изпълнител: Жечка, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ОК КЛИМА - РАЗГРАД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 280.00 , Отчетена стойност**: 17 280.00
  • Изпълнител: КАН-УЧТЕХСПОРТ-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 98 832.00 , Отчетена стойност**: 98 832.00
  • Изпълнител: Виолета, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕТ ВАЛЕРУС - ВАЛЕРИ РУСИНОВ, Договорена стойност по проекта*: 20 208.00 , Отчетена стойност**: 20 208.00
  • Изпълнител: ТАМИ МЕБЕЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 900.00 , Отчетена стойност**: 8 250.00
  • Изпълнител: ИНТЕР-МАШИНЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 115 440.00 , Отчетена стойност**: 46 176.00
  • Изпълнител: СОЛЕЙ 06 ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 824 362.04 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ХЪНИТЕК ТЕХНОЛЪДЖИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 200.00 , Отчетена стойност**: 4 200.00
  • Изпълнител: ТРАФИК СНИК ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 535 639.49 , Отчетена стойност**: 340 437.50
  • Изпълнител: АКАУНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 87 059.10 , Отчетена стойност**: 87 039.60
  • Изпълнител: МАНИМАР АЙ ТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 696.00 , Отчетена стойност**: 7 696.00
  • Изпълнител: ЕКОЕФЕКТ-2008 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 443 623.30 , Отчетена стойност**: 1 437 446.47
  • Изпълнител: Борислав, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Денка, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 2 740.00
  • Изпълнител: ДИЕЛ ТРЕЙД ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 670 906.96 , Отчетена стойност**: 1 581 487.05
  • Изпълнител: Борислав, Договорена стойност по проекта*: 14 584.18 , Отчетена стойност**: 9 563.82
  • Изпълнител: Нешка, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 4 911.65
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Руслан, Договорена стойност по проекта*: 5 950.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Нели, Договорена стойност по проекта*: 4 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ОЛИМП СПОРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 420.03 , Отчетена стойност**: 22 420.03
  • Изпълнител: УЮТ 64 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 960.80 , Отчетена стойност**: 1 960.80
  • Изпълнител: МЕБЕЛИ ДОМИНО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 480.00 , Отчетена стойност**: 9 480.00
  • Изпълнител: Сашка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12 796.21
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 5 100.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Мирослава, Договорена стойност по проекта*: 7 880.00 , Отчетена стойност**: 5 100.00
  • Изпълнител: МЕНОРА МОБАЙЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 37 968.00 , Отчетена стойност**: 37 968.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: ГТМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Подизпълнител: ГЕОАРХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 63 000.00
  • Подизпълнител: В и Р ИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 48 734.00
  • Подизпълнител: НАЦИОНАЛНА АГЕНДИЯ ЗА ТЕРИТОРИАЛНО УСТРОЙСТВО ООД, Договорена стойност по проекта*: 114 883.87
  • Подизпълнител: ВИЕС инженеринг ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: РОНИ-КОЛОР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ПРОТЕКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ТРАФИК ХОЛДИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: СНИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ГАРАНТ СТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: АРХТИНК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "РЕДОКС" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ВИЕС инженеринг ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 2 Представители на маргинализирани групи, включително роми, облагодетелствани от модернизирана образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 837.00 , Достигната стойност: 353.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5 356.00 , Достигната стойност: 4 160.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 15 409 020.89 BGN
БФП 14 044 484.09 BGN
Собствено финансиране 1 364 536.80 BGN
Общо реално изплатени суми 10 235 342.43 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 120 547.24 0.00 120 547.24 ЕС-ДЖИ 81 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 141 250.00 0.00 141 250.00 СОЛЕЙ 06 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 97 225.17 0.00 97 225.17 ИНЖЕНЕРИНГ ПГ ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 81 111.99 0.00 81 111.99 ДИЕЛ ТРЕЙД ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 72 181.17 0.00 72 181.17 ЕКОЕФЕКТ-2008 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 32 138.37 0.00 32 138.37 ТРАФИК СНИК ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 388 900.67 0.00 388 900.67 ИНЖЕНЕРИНГ ПГ ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 352.22 0.00 4 352.22 АКАУНТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 10 897.82 0.00 10 897.82 ТЕС-А ЕООД
Липса на добро финансово управление 1 444 678.08 0.00 1 444 678.08 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на оценки за съответствие на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 101 професионални гимназии в системата на МОН“, Прогнозна стойност: 535 639.49
  • Обособена позиция 1: III. Трета обособена позиция: „Изготвяне на оценки за съответствие на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и инвеститорски контрол и актуализиране/изготвяне на технически паспорти на сградите, включени в обхвата на програмата за модернизация на образователната инфраструктура на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Варна, Добрич, Разград, Силистра и Шумен“
    Изпълнител: ТРАФИК СНИК ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 535 639.49
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на климатична техника за нуждите на НПТГ „Шандор Петьофи“ гр. Разград, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на климатична техника за нуждите на НПТГ „Шандор Петьофи“ гр. Разград
    Изпълнител: ОК КЛИМА - РАЗГРАД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 280.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за обновяване на материално-техническата база на ПГСУАУ „Атанас Буров”, гр. Силистра, Прогнозна стойност: 50 981.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за обновяване на материално-техническата база на ПГСУАУ „Атанас Буров”, гр. Силистра
    Изпълнител: СМАРТ ДИДЖИТЪЛ СОЛЮШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 41 660.40
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на изложбени витрини за нуждите на ПГСУАУ „Атанас Буров”, гр. Силистра
    Изпълнител: УЮТ 64 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 960.80
  • Обособена позиция 3: Доставка на обзавеждане за нуждите на ПГСУАУ „Атанас Буров”, гр. Силистра
    Изпълнител: Кооперация ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 560.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за обособяване на център за модерно професионално образование в Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Васил Левски“, гр. Варна, Прогнозна стойност: 34 800.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за обособяване на център за модерно професионално образование в Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Васил Левски“, гр. Варна
    Изпълнител: ФЛАЙ СИСТЕМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 41 724.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на Варненска търговска гимназия "Г. С. Раковски", гр. Варна, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърни работни маси
    Изпълнител: МЕБЕЛИ ДОМИНО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 480.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на столове, маси и бюра
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 960.40
  • Обособена позиция 3: Доставка на дисплей за визуализация
    Изпълнител: МАНИМАР АЙ ТИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 696.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на НПТГ „Шандор Петьофи“, гр. Разград, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за озвучаване
    Изпълнител: РАДИМЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 596.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на спортно оборудване за баскетбол
    Изпълнител: РУСЕ-СПОРТ-К ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 233.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на електронно табло
    Изпълнител: ИВЕСТА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 840.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на Професионална гимназия по икономика, гр. Шумен, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на бели дъски
    Изпълнител: Кооперация ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 598.80
  • Обособена позиция 2: Доставка на компютърна техника
    Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 193.47
  • Обособена позиция 3: Доставка на спортни уреди и пособия
    Изпълнител: ОЛИМП СПОРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 420.03
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на Професионална гимназия по туризъм "П. К. Яворов", гр. Добрич, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване-озвучителна инсталация
    Изпълнител: ХЪНИТЕК ТЕХНОЛЪДЖИС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 200.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на оборудване-шкаф за зареждане на лаптопи
    Изпълнител: МЕНОРА МОБАЙЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на оборудване-лаптопи
    Изпълнител: МЕНОРА МОБАЙЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 568.00
  • Обособена позиция 4: Доставка на обзавеждане-столове
    Изпълнител: КАН-УЧТЕХСПОРТ-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 820.80
  • Обособена позиция 5: Доставка на обзавеждане
    Изпълнител: КАН-УЧТЕХСПОРТ-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 760.00
  • Обособена позиция 6: Доставка и монтаж на оборудване
    Изпълнител: КАН-УЧТЕХСПОРТ-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 458.56
  • Обособена позиция 7: Доставка и монтаж на медицинско оборудване оборудване
    Изпълнител: КАН-УЧТЕХСПОРТ-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 421.92
  • Обособена позиция 8: Доставка и монтаж на спортни артикули
    Изпълнител: КАН-УЧТЕХСПОРТ-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 370.72
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на Професионалната гимназия по механотехника "Владимир Комаров", гр. Силистра, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на система за видеонаблюдение
    Изпълнител: ТИСОФТ НЕТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 330.58
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на обзавеждане
    Изпълнител: Кооперация ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 438.00
  • Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на спортно оборудване
    Изпълнител: РУСЕ-СПОРТ-К ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 539.20
  • Обособена позиция 4: Доставка на мултимедиен проектор
    Изпълнител: БИЗНЕС ГРУПА КОНТАКТ - СИЛИСТРА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 298.76
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на Професионалната гимназия по строителство, архитектура и геодезия, гр. Шумен, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на обзавеждане
    Изпълнител: МИПА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 802.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на матраци
    Изпълнител: ТАМИ МЕБЕЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 900.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на Професионалната гимназия по хранителни и хранително-вкусови технологии " Д. Ив. Менделеев", гр. Варна, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за химична лаборатория
    Изпълнител: ЕТ ВАЛЕРУС - ВАЛЕРИ РУСИНОВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 208.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на оборудване за оптична лаборатория
    Изпълнител: ОПТОМЕДИКАЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 160.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на Финансово-стопанската гимназия "Васил Левски", гр. Добрич, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване във ФСГ "Васил Левски", гр. Добрич
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 848.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане за целите на проекта, Прогнозна стойност: 1 247 478.04
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на ученически и учителски маси и столове за нуждите на ПГТ "Асен Златаров", гр. Варна, Прогнозна стойност: 109 799.99
  • Обособена позиция 1: Доставка на ученически и учителски маси и столове
    Изпълнител: ТЕС-А ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 108 978.17
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж (в приложимите случаи) и гаранционно обслужване на ново и неупотребявано оборудване за нуждите на НПТГ „Шандор Петьофи“, гр. Разград, по три обособени позиции, Прогнозна стойност: 374 669.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на стендове“
    Изпълнител: ИНТЕР-МАШИНЕКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 115 440.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката, Прогнозна стойност: 64 961.31
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на 36 професионални гимназии в системата на МОН, одобрени за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020, процедура BG16RFOP001-3.002 „Подкрепа за професионалните училища в Република България, Прогнозна стойност: 57 834 901.93
  • Обособена позиция 1: обособена позиция № 13 : „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Варненска морска гимназия „Св. Николай Чудотворец", гр. Варна
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: обособена позиция № 14 : „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Финансово стопанската гимназия "Васил Левски", гр. Добрич
    Изпълнител: РЕДОКСПРО ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 380 759.69
  • Обособена позиция 3: обособена позиция № 15 : „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по туризъм "П. К. Яворов", гр. Добрич
    Изпълнител: РЕДОКСПРО ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 343 559.88
  • Обособена позиция 4: обособена позиция № 16 : „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия, гр. Шумен
    Изпълнител: ГАРАНТ ИНЖЕНЕРИНГ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 974 539.73
  • Обособена позиция 5: обособена позиция № 17 : „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по икономика, гр. Шумен
    Изпълнител: ГАРАНТ ИНЖЕНЕРИНГ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 861 510.30
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Проектиране и Строителство, реконструкция и ремонт (Инженеринг) и авторски надзор във връзка с „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Варна, Добрич, Разград, Силистра И Шумен“., Прогнозна стойност: 10 854 456.59
  • Обособена позиция 1: XVI. Шестнадесета обособена позиция - „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по туризъм „Професор д-р Асен Златаров“, гр. Варна и на Професионална гимназия по химични и хранително-вкусови технологии „Дмитрий Иванович Менделеев“, гр. Варна“
    Изпълнител: ЕС-ДЖИ 81 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 410 944.72
  • Обособена позиция 2: XVII. Седемнадесета обособена позиция - „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална техническа гимназия – гр. Варна, на Професионална гимназия по електротехника – гр. Варна и на Варненска морска гимназия „Свети Николай Чудотворец“, гр. Варна“
    Изпълнител: СОЛЕЙ 06 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 824 362.04
  • Обособена позиция 3: XVIII. Осемнадесета обособена позиция - „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Варненска търговска гимназия „Георги Стойков Раковски“, гр. Варна и на Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия „Васил Левски“, гр. Варна
    Изпълнител: ИНЖЕНЕРИНГ ПГ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 967 239.47
  • Обособена позиция 4: XIX. Деветнадесета обособена позиция - „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Финансово-стопанска гимназия „Васил Левски“, гр. Добрич и на Професионална гимназия по туризъм „П. К. Яворов“, гр. Добрич“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: XXI. Двадесет и първа обособена позиция - „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по стопанско управление, администрация и услуги „Атанас Буров“, гр. Силистра и на Професионална гимназия по механотехника „Владимир Комаров“, гр. Силистра“
    Изпълнител: ЕКОЕФЕКТ-2008 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 443 623.30
  • Обособена позиция 6: XXII. Двадесет и втора обособена позиция - „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по строителство, архитектура и геодезия – гр. Шумен и на Професионална гимназия по икономика – гр. Шумен“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: XX. Двадесета обособена позиция - „Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за модернизация на образователната инфраструктура на Професионална техническа гимназия „Шандор Петьофи“, гр. Разград и на Професионална гимназия по икономика „Робер Шуман“, гр. Разград“
    Изпълнител: ДИЕЛ ТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 670 906.96
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Публичност и визуализация - Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация при изпълнението на функциите на Министерството на образованието и науката, както и по проекти и програми с бенефициент Министерството на образованието и науката, Прогнозна стойност: 52 663.80
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Счетоводни услуги, свързани с организацията и управлението на проекта , Прогнозна стойност: 72 549.25
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на специализирани счетоводни услуги на Министерството на образованието и науката в качеството му на бенефициент по проекти, финансирани със средства по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020 г. и Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. за нуждите на проект BG16RFOP001-3.002-0019-C02 „Обновяване и модернизация на регионалната образователна инфраструктура чрез подобряване на материално-техническата база на 15 държавни професионални гимназии в системата на МОН в областите Варна, Добрич, Разград, Силистра и Шумен"
    Изпълнител: АКАУНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 87 059.10
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Финансов одит на проекта, Прогнозна стойност: 49 421.17

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN