Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.001-0391-C01
Наименование на проекта Подобряване на производствения процес в МАШПРОМ-КМХ ЕООД
Бенефициент 123012265 МАШПРОМ-КМХ ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 23.12.2015
Дата на стартиране 23.12.2015
Дата на приключване 31.03.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Казанлък, с.Енина

Описание

Кратко описание на проекта
Основната дейност на Машпром-КМХ е производство на хидравлични цилиндри, оси, помпи, блокове, клапани и компоненти за селскостопанската промишленост и машиностроенето.
Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидените по проекта дейности, а именно: дейности за подобряване на производствените процеси и дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта. Като основни резултати от изпълнението на дейностите се очаква оптимизацията на производствения процес, внедряване на технология за намаляване на брака, внедряване на технологии за намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране, повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на следните ДМА:
1. CNC вертикален машинен център – 1 брой 
2. Стругови прътов автомат „Швейцарски тип“ – 2 броя
3. Робот за монтаж и заваряване на щуцери -1 брой
4. Робот за заваряване на кръгови шевове – 1 брой
Дейности
  • Дейност: Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой Чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 250 000.00 , Отчетена стойност: 248 200.00
  • Дейност: Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой Чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 300 000.00 , Отчетена стойност: 297 900.00
  • Дейност: Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация CNC Вертикален машинен център - 1 брой Чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 371 000.00 , Отчетена стойност: 370 700.00
  • Дейност: Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя Чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип (2 броя) ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 680 000.00 , Отчетена стойност: 679 400.00
  • Дейност: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой) : Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой Чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността - внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой Чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността - дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация CNC Вертикален машинен център - 1 брой Чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя Чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип (2 броя) ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността - дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МАШИН - КОМЕРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 957 720.00 , Отчетена стойност**: 1 596 200.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 65.68 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Нарастване на производителността, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 22.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.96 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 37.00 , Целева стойност: 32.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 7 Вътрешна норма на възвръщаемост, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.20 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци при производството на единица продукция на годишна база, преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 0.02 , Целева стойност: 0.01 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 10 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 327 431.32 , Достигната стойност: 326 454.65

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 601 000.00 BGN
БФП 960 600.00 BGN
Собствено финансиране 640 400.00 BGN
Общо реално изплатени суми 957 720.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Робот за монтаж и заваряване на щуцери (1 брой), Робот за заваряване на кръгови шевове (1 брой), CNC Вертикален машинен център (1 брой) и Стругови прътов автомат швейцарски тип (2 броя), Прогнозна стойност: 1 601 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой
    Изпълнител: МАШИН - КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 148 920.00
  • Обособена позиция 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой
    Изпълнител: МАШИН - КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 178 740.00
  • Обособена позиция 3: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на CNC Вертикален машинен център - 1 брой
    Изпълнител: МАШИН - КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 222 420.00
  • Обособена позиция 4: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя
    Изпълнител: МАШИН - КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 407 640.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN