Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP002-1.009-0005-C03
Наименование на проекта Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен
Бенефициент 102164063 ОБЩИНА ПРИМОРСКО
Източник на финансиране КФ ==> Околна среда
Дата на сключване на договора/заповедта 21.01.2017
Дата на стартиране 21.01.2017
Дата на приключване 18.02.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Приморско, гр.Приморско

Описание

Кратко описание на проекта
„Интегриран инвестиционен проект във водния    сектор на агломерация Приморско-Китен “ е разработен с оглед преодоляване на проблемите, свързани със съществуващата инфраструктура за  осигуряване на екологосъобразно пречистване и заустване на битовите отпадъчни води. Основните дейности, предвидени рамките на проекта са следните: 1. Разширяване на съществуваща ПСОВ за 55 000 ЕЖ, с механично и биологично стъпало и степен на пречистване, удовлетворяваща изисквания на Директива 91/271/ЕИО, вкл. довеждаща техническа инфраструктура. В резултат на изпълнението на проекта ще бъде постигнато подобряване на качеството на живот на населението на територията на гр. Приморско и гр. Китен, преодоляване на здравно-екологичните рискове и предоставянето на качествени екологични услуги на гражданите, като основна целева група. Очакваният брой население, което ще се обслужва от рехабилитираната водоснабдителна инфраструктура е 3948 постоянни жители. Очакваният брой на населението, което ще се обслужва от рехабилитираната смесена система, е стотици хиляди туристи, които посещават двата града, разположение на черноморието през летния сезон. Пречиствателната станция ще обслужва 55 000 ЕЖ.
Дейности
  • Дейност: Избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали и оборудване по проект "Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен": Дейността по доставка на канцеларски материали включва доставка на следното: компютри /лаптопи с операционна система - 6 броя Мултифункционално устройство - 1 брой Класьори - 200 броя Папки - 500 броя Джобове - 1000 броя Пликове - 200 броя Хартия А4 - пакет - 500 броя Хартия А3 - пакет - 100 броя метални шкафове -15 броя Тонер - черно бели -100 броя Тонер - цветни - 60 броя Целта на доставката на канцеларски материали и оборудване е да обезпечи Екипа за управление на проекта от страна на всичко необходимо като техника и материали за гладката и безпроблемна работа по управлението, отчитането и контрола на проекта. , Договорена стойност: 59 865.29 , Отчетена стойност: 59 865.29
  • Дейност: „Препработка на документация за провеждане на обществени поръчки за проект "Интегриран инвестиционен във водния сектор на агломерация Приморско - Китен": Дейността включва преработка на съществуващи документации за обществени поръчки за обект "Интегриран инвестиционен във водния сектор на агломерация Приморско - Китен". Препработката е сцел да приведе съществуващите документации съгласно влязъл в сила ЗОП от 15.04.2016г., Договорена стойност: 29 990.00 , Отчетена стойност: 29 990.00
  • Дейност: "Инженеринг за разширяване и модернизация на ПСОВ за агломерация Приморско - Китен": Изпълнение на строителни работи съгласно одобрения проект и програмата за изпълнение на дейностите, включително: Изпълнение на строително-монтажни работи; Осигуряване работа на съществуващите съоръжения по пречистване на водата и третиране на утайките по време на строително-монтажните работи; Доставяне, монтиране и пускане в експлоатация на технологично и друго оборудване, свързано с процесите на пречистване на отпадъчните води и обработка на утайките; Осъществяване на авторски надзор, технически решения, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; Всички дейности и процеси по необходимите строителни, конструктивни, механични, електро и др. дейности, ; Земни работи и окончателно засипване, дренаж (включително извозване и депониране на материали и земни маси, ако е необходимо; Изграждане или реконструкция на всички външни покрития (мазилки, армировка, зидария, скелетни и покривни конструкции, изолиране, измазване и т.н.); Всички довършителни и монтажни работи на станцията; Всички дейности по реконструкцията на съществуващи сгради включително огради Разрушаване на съществуващи конструкции, които трябва да бъдат премахнати, включително тръби; Свързване на новите инсталации със съществуващите съоръжения (тръби). 3. Изпълнение на част „електро, електро- механично и хидро- механично оборудване” съгласно одобрения проект и програмата за изпълнение на дейностите, включително доставката, изпитването и транспортирането до площадката на всички необходими материали и оборудване и тяхното влагане или монтаж и настройване. 4. Пускане в експлоатация на инсталациите и извършването на изпитания, определени в Изискванията на Възложителя - Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър; - Извършване на изпитания на съоръженията и изготвяне на необходимата документация, съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г., както и предаване на обекта, съгласно действащото в законодателство (Наредба № 2 от 31.07.2003 г.); - Обучаване на персонала за наблюдение на пречиствателните процеси на ПСОВ; - Гарантиране показателите за заустване, съгласно разрешителното за заустване и покриване на необходимите гаранции съгласно договора; - Гарантиране отстраняването на евентуално появили се дефекти в едногодишен период, след издаване на Протокол Образец № 16. , Договорена стойност: 20 220 309.04 , Отчетена стойност: 19 584 538.14
  • Дейност: Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на работни инвестиционни проекти осъществяване на независим строителен надзор на изпълнението на СМР на обект "Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен": пражняване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); б) Координация на строителния процес до въвеждането на Строежа в експлоатация; в) Управление на изпълнението на Строежа г) Дейност на координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на Строежа, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; д) Контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените строително - монтажни работи е) Отчитане хода на изпълнение на Договора и на извършените СМР; Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. Разходи за изготвяне на доклад за оценка на съответствието - 30 000 лв. без ДДС Разходи за осъществяване на независим строителен надзор - ...350 000 лв. без ДДС, Договорена стойност: 440 400.00 , Отчетена стойност: 440 400.00
  • Дейност: Осъществяване на теническа помощ при изпълнението на проект "Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен": Основна цел е да бъде осъществена консултантска подкрепа от инженери, икономисти, юристи и експерти по управление и отчитане на инвестиционни проекти, която да подкрепя ЗИП при организацията и управлението на проекта (без да дублира задълженията на членовете на ЗИП), като крайният общ резултат от дейността е успешно завършен и отчетен ДБФП от страна на общината. Дейността включва услуги свързани с: Подпомагане на общината при подготовка на искания за средства, доклади, справки и приложения към тях, както и всякаква друга документация във връзка с изпълнението на дейностите, която да се представя пред Управляващия орган на ОПОС; Съблюдава коректното и навременно изпълнение на дейностите по проекта; Съблюдава спазването на всички нормативни документи на ОПОС и общите нормативни документи за изпълнение на проекти, финансирани със средства на ЕС; Участва при изготвяне на справките и докладите за напредъка по изпълнение на проекта (технически и финансови), като идентифицира своевременно несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляването им; Следи за коректното изпълнение и отчитане на отделните договори, сключени с външни изпълнители за изпълнение на отделните дейности; Обезпечава правно-нормативното обслужване на проекта, включително относно спазване на изискванията и нормативните документи на ОПОС; Идентифицира и докладва своевременно на ръководителя на проекта за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности; Организиране и отстраняване на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи на проекта; При извършване на разходи по договорите се произнася по съответствието на разхода с поетото задължение; Съдействие при подготовката на необходимите протоколи и условия за започване на строителство, в които има задължително участие на Възложителя или на негов упълномощен представител; Подпомагане на Общината, в качеството й на Възложител по смисъла на ЗУТ или участва от нейно име в оформянето на техническите протоколи и съгласувателни процедури в процеса на изпълнение на договорите за строителство и строителен надзор, според изискванията на действащото законодателство; Контролиране на дейността на строителния надзор; Указва и препоръчва създаването на качествена система за контрол на строителя и строителния надзор на обекта; Информиране своевременно ръководителя на проекта при промяна на напредъка на работите, който води до натрупване на закъснение; Идентифициране на необходимостта от документи/становища/разрешителни от местни и национални органи и институции във връзка с изпълнението на проекта; Съдействие за повишаване на административния капацитет за управление и изпълнение на инвестиционни проекти, финансирани от ЕС; Във връзка с правилното изпълнение и отчитане на дейностите по проекта, ще се оказва съдействие на ЗИП, сформиран със заповед на кмета на общината, свързано със задължението им да следят за спазването на всички изисквания на нормативните документи на ОПОС и указанията на МФ относно разходването на средства по Структурните и Кох. фонд на ЕС, в това число и: поддържане на адекватна счетоводна аналитичност в рамките на съществуващата счетоводна система на Общината за всички свързани с проекта транзакции; верифициране на разходите, вкл. цялостно наблюдение и контрол върху финансовия и физическия напредък по проекта за потвърждаване на , Договорена стойност: 479 760.00 , Отчетена стойност: 479 690.00
  • Дейност: Осъществяване на мерките по информация, комуникация и визуализация на проект "Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен": Дейността по осъществяване на информация, комуникация и визуализация на проекта включва следните специфични мероприятия: • подготовка и разпространение на печатни информационни материали /брошури, дипляни/ в тираж от 1 000 бр. • провеждане на 3 публични събития (пресконференции) • организиране и провеждане на официални церемонии - първа копка и откриване на обектите – 1 бр. • изработване, доставка и монтаж на 2 /два/ билборда • изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 2 (два) броя • информационни табели - 2 бр. • периодично публикуване на информационни материали и прессъобщения на официалната интернет страница на ОбщинаПриморско • изработване и разпространение в електронните медии на видео филм (клип), отразяващ напредъка по изпълнението на проекта • изработка и доставка на информационни стикери – 150 броя. • Разработване на интернет банер • Публикации /съобщения в местен печат или телевизия • Банер/транспарант – 1 бр. • Промоционални материали: - Флаш памет – 350 бр. - Конферентни чанти – 350 бр. - Тефтери – 350 бр. - Химикалки – 350 бр., Договорена стойност: 117 240.00 , Отчетена стойност: 117 240.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Община Приморско, в качеството си на бенефициент по ОП „Околна среда 2014-2020“ е пряко отговорна за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности. За ефективното и качествено изпълнение на инвестиционен проекта и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с управление, координация, мониторинг и контрол, провеждане на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност и оценка, екипът, отговорен за управлението на проекта, ще бъде сформиран, както следва: функциите на екипа за управление на проекта ще бъдат възложени на експерти, назначени на срочен трудов договор за целите на проекта или по договори за услуга, сключени по реда на ЗЗД /граждански договори/ след проведени за избор на изпълнител по предвидения в ЗОП ред, или служители на общинска администрация Приморско, притежаващи специални знания и умения, които да гарантират изпълнението на предвидения за реализация обем от дейности в срок. За управление на дейностите по настоящия проект след одобрение на проектното предложение и подписване на ДБФП ще бъде създадена самостоятелно обособена организационна структура за управление на проекта, както следва: - Ръководител на проект; - Координатор на проект; - Финансист на проект; - Технически сътрудник „ПСОВ“; - Юрист на проекта, изпълняващ функциите и на лице по нередности; - Лице мониторинг на проекта и координатор информация и комуникация; - Служител на асоциирания партньор (ВиКБургас) Квалификационните изисквания и задълженията на всеки един от членовете на ЕУП, са подробно описани в т. 7 Екип от настоящия формуляр. За определяне на Екипа за управление на проекта ще бъде издадена Заповед на кмета на община Приморско, която ще включва всички длъжности от екипа за управление на проекта, като се посочва дейността, която ще изпълняват във връзка с проекта (ръководител, координатор и т.н.), образование, минимална образователно-квалификационна степен за съответната длъжност, основната заплата, където е приложимо и периода на изпълнение, месечния размер и общия размер на възнаграждението, което следва да получи всеки служител и документите, въз основа на които се доказва положения труд от всеки. При изпълнение на възложените задължения, членовете на ЕУП ще спазват европейското и българското законодателство, както и указанията на оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.” Във връзка с изпълнението на настоящия инвестиционен проект ще се прилагат следните правила, процедури и методи на комуникация и докладване: Процедури за верификация, осчетоводяване на извършените разходи, разплащания с изпълнителите и подготовка на искания за средства на ниво проект: Процедури за мониторинг (проверки на място) и докладване; Процедурите за мониторинг (проверки на място) и докладване; Процедури за администриране и докладване на нередности; Процедура за осигуряване на информация и комуникация; Процедури за съхранение на документи; Всеки от членовете на Екипа за управление на проекта ще се отчита директно на Ръководителя на проекта, който от своя страна ще одобрява или връща за корекция извършената работа. За всеки член от екипа ще бъде съставена подробна длъжностна характеристика с описание на конкретните му задължения, степен на йерархия, задачи, отговорности, работно място. В трудовите договори ще бъдат разписани задълженията и правата, начина на предаване и отчитане на работа, както и санкции, в случай на некоректно изпълнение на вменените ми задължения. Механизмите за контрол при изпълнение на договорите за общ. поръчки както контрола по разплащане на договорите ще бъде подробно описан в изброените по - горе процедури за мониторинг и верификация., Договорена стойност: 285 000.00 , Отчетена стойност: 262 733.71
  • Дейност: Разходи за такси, разрешителни и т.н.: Дейността включва всички разходи, които Бенефициента - Община Приморско ще е длъжна да разплати. А именно такса за разрешителни, такса за съгласуване на работния проект, такса за включване на допълнителни мощности за ПСОВ към електроразпределителното дружество, такса за съгласуване с пожарна, такса за издаване на разрешение за строеж и Разрешение за експлоатация, както и всички други видове такси и разрешителни, които са необходими за законосъобразното започване на строителните дейности и въвеждане на обектите в експлоатация., Договорена стойност: 60 000.00 , Отчетена стойност: 41 655.77

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Дукена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 49 887.74 , Отчетена стойност**: 59 865.29
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Галина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Екатерина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Люба, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БУЛКОНС ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 399 800.00 , Отчетена стойност**: 479 690.00
  • Изпълнител: ДЗЗД Стройконтрол Макс Ер, Договорена стойност по проекта*: 367 000.00 , Отчетена стойност**: 440 400.00
  • Изпълнител: ДИРЕКЦИЯ ЗА НАЦИОНАЛЕН СТРОИТЕЛЕН КОНТРОЛ, Договорена стойност по проекта*: 2 050.00 , Отчетена стойност**: 2 050.00
  • Изпълнител: Обединение БЛЕК СИЙ ГРУП, Договорена стойност по проекта*: 16 850 257.53 , Отчетена стойност**: 19 584 538.14
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Електроразпределение Юг ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 30 000.00 , Отчетена стойност**: 39 605.77
  • Изпълнител: ЮРИСТА ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 97 700.00 , Отчетена стойност**: 117 240.00
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Савина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ай Ел Си Индъстриал енд Инвестмънт Къмпани ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 990.00 , Отчетена стойност**: 29 990.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Товар на замърсяване, който се събира и третира в пълно съответствие с приложимото законодателство, Мерна единица: Екв. ж., Базова стойност: 37 065.00 , Целева стойност: 37 065.00 , Достигната стойност: 37 065.00
Индикатор 2 Изградени/рехабилитирани/реконструирани ПСОВ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Пречистване на отпадъчните води: Допълнителен брой жители с достъп до подобрено пречистване на отпадъчните води, Мерна единица: еквивалент жители, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 55 000.00 , Достигната стойност: 55 000.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 16 835 957.54 BGN
БФП 15 159 957.60 BGN
Собствено финансиране 1 675 999.94 BGN
Общо реално изплатени суми 15 159 957.60 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 Обединение БЛЕК СИЙ ГРУП
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 16 507.66 1 842.34 18 350.00 ДЗЗД Стройконтрол Макс Ер
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 Обединение БЛЕК СИЙ ГРУП
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 8 631.66 875.25 9 506.91 ЮРИСТА ГРУП ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 157.43 15.96 173.39 ЮРИСТА ГРУП ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 35 966.00 3 646.95 39 612.95 БУЛКОНС ГРУП ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Осъществяване на теническа помощ при изпълнението на проект "Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен", Прогнозна стойност: 405 000.00
  • Обособена позиция 1: „Разходи за организация и управление до 10 на сто от общите допустими разходи по проект “Осигуряване на устойчива заетост в “Ресторанти Италия” ЕООД“
    Изпълнител: БУЛКОНС ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 399 800.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: “Избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали и оборудване по Проект BG16M1OP002-1.009-0005 „Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен“ , Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: „Разходи за организация и управление до 10 на сто от общите допустими разходи по проект “Осигуряване на устойчива заетост в “Ресторанти Италия” ЕООД“
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 887.74
  • Обособена позиция 2: “Избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали и оборудване по Проект BG16M1OP002-1.009-0005 „Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: “Избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали и оборудване по Проект BG16M1OP002-1.009-0005 „Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител/и за Осъществяване на мерките по информация, комуникация и визуализация на проект "Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен“ , Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на Изпълнител за организиране и провеждане на информационни събития и осъществяване на мерки за информация и публичност“
    Изпълнител: ЮРИСТА ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 95 950.00
  • Обособена позиция 2: „Избор на Изпълнител за изработка на информационни и рекламни материали“.
    Изпълнител: ЮРИСТА ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 750.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект „Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен", Прогнозна стойност: 380 000.00
  • Обособена позиция 1: „Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект „Интегриран инвестиционен проект във водния сектор на агломерация Приморско-Китен"
    Изпълнител: ДЗЗД Стройконтрол Макс Ер
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 367 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Инженеринг за разширяване и модернизация на ПСОВ за агломерация Приморско – Китен“, Прогнозна стойност: 17 407 290.84
  • Обособена позиция 1: „Инженеринг за разширяване и модернизация на ПСОВ за агломерация Приморско – Китен“
    Изпълнител: Обединение БЛЕК СИЙ ГРУП
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 850 257.53
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Преработки на документация за провеждане на обществени поръчки за проект "Интегриран инвестиционен във водния сектор на агломерация Приморско - Китен", Прогнозна стойност: 29 900.00
  • Обособена позиция 1: „Преработки на документация за провеждане на обществени поръчки за проект "Интегриран инвестиционен във водния сектор на агломерация Приморско - Китен"
    Изпълнител: Ай Ел Си Индъстриал енд Инвестмънт Къмпани ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 990.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN