Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP001-3.001-0008-C03
Наименование на проекта Реконструкция на гаров комплекс Карнобат
Бенефициент 130823243 Държавно предприятие "Национална компания "Железопътна инфраструктура"
Източник на финансиране ЕФРР ==> Транспорт и транспортна инфраструктура
Дата на сключване на договора/заповедта 08.02.2019
Дата на стартиране 01.02.2016
Дата на приключване 04.10.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен

Описание

Кратко описание на проекта
В резултат от дългогодишната експлоатация, приемните сгради на жп гарите в България са в много лошо състояние. Това налага тяхната модернизация, преустройство и ремонт, включително и на инсталационните системи в тях. Тези действия имат за цел да се приведе състоянието на гаровите комплекси да бъдат в съответствие с Европейските стандарти в областта, което да гарантира сигурността на пътниците и предлагането на качествени услуги за тях. Успоредно с това, гарата ще бъде приведена в съответствие с изискванията на нормативната уредба за изграждане на достъпна среда в урбанизираните територии. Ще се изпълнят мерки за повишаване енергийната ефективност на обществените пространства, въвеждане на интелигентни, модерни системи за управление на системи за отопление, климатизация, осветление, информация и др.
Външният вид на гарите е от голямо значение за имиджа на железопътния транспорт. Те в много случаи са лицето на железницата. Не случайно в Европа големите гари са превърнати в търговски центрове с магазини, ресторанти и паркинги. Ето защо, за обновяването и реконструкцията на старите и за строителството на нови гари е необходимо разработването на различни концепции, съобразени с местоположението на всяка една от тях. От особена важност е организацията на обслужването в гарите, за да бъдат създадени необходимите удобства и комфорт за пътниците.
В обхвата на настоящото проектно предложени, се предвижда изпълнението на строително монтажни работи по следните подобекти: Кантарна кабина; Административна сграда „Омнибусна рампа“; Пост 1; Пост 2; Пост 3; Пост 4; Пост 5; Пост 6; Приемното здание; Магазия "Омнибусна рампа" товарна гара Карнобат; Външен водопровод; Перони 1, 2 и 3; Пешеходният подлез; Обслужващите рампи и Помпената станция.
Проектът и управлението му е предвидено да се осъществи в периода 01.02.2016 г. до 31.03.2023 г. - 86 месеца.
Подробна информация е посочена в т. Б.3.1 на ФК и Приложение № 2 към ФК.
Дейности
  • Дейност: Извършване на работно проектиране и строителство на обект "Реконструкцията на гаров комплекс Карнобат": В обхвата на дейността ще се изпълнят следните видове работа: 1. Изготвяне на работни чертежи. 2. Изготвяне на екзекутиви в съответствие с изискванията на ЗУТ. 3. Изпълнение на СМР и доставка на необходимото оборудване за Кантарна кабина; Административна сграда „Омнибусна рампа“; Пост 1; Пост 2; Пост 3; Пост 4; Пост 5; Пост 6; Приемното здание; Магазия "Омнибусна рампа" товарна гара Карнобат; Външен водопровод; Перони 1, 2 и 3; Пешеходният подлез; Обслужващите рампи и Помпената станция. 4. При необходимост извършване на проектиране и изпълнение на конструктивно усилване и саниране на конструктивните елементи, в резултат на което да бъдат изпълнени изискванията на чл.169, ал.1 от ЗУТ. 5. Осигуряване на Сервизно и техническо обслужване на петте асансьора за пътници в Срока на съобщаване на дефекти. 6. Доставка и монтаж на невключено в проектите обзавеждане и оборудване на всички помещения, предоставени за обществено ползване, като помещението за майки с деца, оборудване и аксесоари за тоалетните за пътници и персонал. 7. Изработване и монтаж на обемни светещи надписи с наименованието на гара Карнобат по индивидуални работни чертежи в съответствие със Заповед № 1402/04.08.2014 г. на генералния директор на НКЖИ. 8. Изработване и монтаж на най-малко три информационни табели с наименованието на гарата, съгласно Заповед № 1107/20.09.2011 г. на генералния директор на НКЖИ. 9. Доставка и монтаж на постоянно информационно табло с разписанието на влаковете, най-малко с параметрите на съществуващото. 10. Доставка и монтаж на електронно информационно табло в чакалнята на Приемното здание с разписание на връзките с градския транспорт, обща информация за общината и др. 11. Проектиране и изпълнение на система за ограничаване на достъпа до служебните помещения. 12. Доставка и монтаж на контролни електромери за всеки от отделните консуматори. 13. Привеждане на проектните решения за всички елементи на обществено-обслужващата и транспортната инфраструктура /сгради и околни пространства/ в съответствие с изискванията за достъпна среда съгласно Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и Регламент (ЕС) № 1300/2014 на ЕК от 18 ноември 2014 г. относно ТСОС ЛНП. 14. Изготвяне на Доклад за безопасност, който да отговаря на изискванията на чл. 44 б ал. 8 от Наредба № 57 във връзка с прилагането на Регламент (ЕС) № 1300/2014 на ЕК от 18.11.2014 г. относно ТСОС, свързани с достъпността на железопътната система на ЕС за лица с увреждания и лица с намалена подвижност. 15. Осигуряване на лаборатория/и за провеждане на измервания и тестове. 16. Изпълнение на мерките по информация и публичност. 17. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за поддръжката по време на Срока за съобщаване на дефекти, както и доставка на специални инструменти и оборудване, необходими за профилактична и ремонтна поддръжката на всички модули и единици. Доставката на споменатите специални инструменти и оборудване е задължение на Изпълнителя, които той трябва да предостави 6 (шест) седмици преди въвеждането на строежа в експлоатация. Тези специални инструменти ще са необходими за профилактична поддръжка, ремонт и обслужване на доставените съоръжения (асансьори и т.н.) и инсталации. Списъкът с необходимите инструменти и оборудване ще бъде представен за одобрение от Консултанта и Възложителя в процеса на изпълнението на строително-монтажните работи и той ще бъде съобразен с инсталираните съоръжения и мощности. В дейността са включени разходи от категории "Строителство и изграждане", "Съоръжения и машини или оборудване" и "Публичност" на стойност 4 142 125,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документация и провеждане на процедура за обществената поръка, изпълнението на договора, но без срока за съобщаване на дефекти., Договорена стойност: 4 142 125.00 , Отчетена стойност: 4 908 284.82
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор и управление на договора за строителство за "Реконструкцията на гаров комплекс Карнобат": В обхвата на дейността са включени: - Извършване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове; - Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; - Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; - Отчитане хода на изпълнение на извършените СМР; - Координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 157 000 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документацията и провеждане на открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител, изпълнението на договора, без срока за съобщаване на дефекти., Договорена стойност: 157 000.00 , Отчетена стойност: 172 080.00
  • Дейност: Техническа помощ / Организация и управление: Дейност "Техническата помощ"/"Организация и управление"подпомага изпълнението на целите на проекта и се отнася до подкрепа на организацията и управлението на проекта от страна на ЗПУИП ГКТ. Началото на дейността съвпада с началото на проекта - февруари 2016 г., а нейният край, краят на проекта - март 2023 г. Основните задължения на е-тите са управление на времето на проекта; у-ние на качеството; контрол на р-дите; контрол по изпълнението на отделните договори в обхвата на п-та; контрол на извършване на плащанията; у-ние на риска; управление на промяната; управление и контрол на системата за комуникация. В дейността са включени разходи от категория ТП/ОУ на стойност 540 000 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, съгласно Анекс 1 АДОПТТИ-1/16.02.2022 г. към ДБФП стойността на тази дейност е редуцирана на 528 170,00 лв. индикативно разпределени както следва: - разходи за възнагрaждения на експертите от ЗПУИП ГКТ - 447 960 лв. (служителите от ЗПУИП ГКТ не получават възнаграждения по основните им трудови/служебни правоотношения, включително и СЗО вноски по КТ, по проект за повишаване на административен капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г. "„Техническа помощ за укрепване капацитета на НКЖИ, като бенефициент по ОПТТИ 2014-2020 год. чрез продължаване на.... “, Дейност 1 "Осигуряване на финансовия ресурс при спазване на разпоредбите на националното законодателство в сферата на заплащането на труда за служителите на дирекция СРИП, в т.ч. месечно възнаграждение....", а техните възнаграждения се изплащат от перо ТП/ОУ на проектите, управлявани от Звеното). В допълнение прилагаме Декларация от Бенефициента - Прил. № 8; - разходи за командировки на екипа, във връзка с управлението, верифицирането и одити при изпълнението на проекта - 20 210,00 лв. Разходите за командировки на екипа на ЗПУИП ГКТ са съгласно одобрен бюджет, финансират се от перо ТП/ОУ на конкретния проект и са за командировки (пътни, дневни и нощувки), изрично направени във връзка с управлението и изпълнението на настоящия проект. Те не се финансират от проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г.; - разходи за доставка на канцеларски материали, консумативи и оборудване - 14 000,00 лв. Това са разходи за канцеларски материали, консумативи и оборудване, които са съгласно одобрен бюджет на ЗПУИП ГКТ, финансират се от перо ТП/ОУ на съответните проекти и се използват от Звеното за управление и изпълнението им. Тези разходи нямат общо с разходите, извършвани по проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., които са предназначени за дирекция СРИП. Предвидените канцеларски материали, консумативи и оборудване са необходими на ЗПУИП ГКТ за функционирането му и изпълнението на задълженията по управление и изпълнение на проекта и включват: настолни и преносими компютри, софтуер, принтери, сървърни елементи (ако е необходимо), мобилни апарати, офис обзавеждане, хартия, тонер касети, папки, джобове, пликове и т.н. Към момента не е изготвена детайлна техническа спецификация. Тя ще се изготви след като се определят нуждите на ЗПУИП за управлението на проекта; - р-ди за административни такси - 20 000 лв.; - р-ди за външни услуги - 26 000 лв. Това са разходи за специализирани консултантски услуги от специалисти и експерти, външни на ЗПУИП ГКТ, които може да се наложи да подпомогнат Звеното в хода на управление и изпълнение на проекта и за които членовете на ЗПУИП ГКТ нямат необходимите компетенции (специализирани доклади и становища, инженерни и лабораторни изследвания, правна и юридическа помощ, финансови консултации). Тези разходи са съгласно одобрен бюджет на Звеното. По проекта няма да се покриват/изплащат възнаграждения на служители от дирекция СРИП, чиито възнаграждения по основното им трудово/служебно правоотношение се изплащат по проект за повишаване на административния капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., финансиран по ОПТТИ - Декларация Приложение №8 към ФК. Върху разходите за консумативи, материали и оборудване за ЗПУИП, както и за външни услуги се начислява ДДС. За всички останали не се начислява ДДС. , Договорена стойност: 528 170.00 , Отчетена стойност: 435 536.67
  • Дейност: Непредвидени разходи: Целта на дейността е при необходимост да има инструмент за финансиране на допълнителни и непредвидени строителни работи, които не е било възможно да бъдат предвиден в идейните проекти и са възникнали при изпълнението на строителството. В дейността са включени разходи от категория "Непредвидени разходи" на стойност 389 986,83 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект., Договорена стойност: 389 986.83 , Отчетена стойност: 484 008.58
  • Дейност: Дейности по подготовка и приключване на проекта: В обхвата на тази дейност се включват следните под дейности: - Изготвяне на Анализ "Разходи - Ползи". Анализът е изготвен в съответствие с Насоките за кандидатстване по ОПТТИ, съгласно който за проекти, които не са квалифицирани като "големи проекти" по смисъла на Регламент (ЕС) 1303/2013 г. са задължителни изготвянето на финансов анализ, анализ на чувствителността и на риска. Тази поддейност е изпълнена, като за консултантски услуги е сключен и изпълнен Договор № 5491/19.08.2016 г. с "Институт по транспорт и комуникации" ООД. - Изготвяне на Формуляр за кандидатстване за настоящето проектно предложение. За подпомагане изпълнението на тази поддейност беше изпълнен договор за оказване на консултантски услуги № 5824/20.07.2017 г. с "Проджект планинг енд мениджмънт" ООД. - Изготвяне на актуализиран Финансов анализ във връзка с приключване и изследване на проекта. Предвид потенциала на проекта да генерира приходи и възможността за промени в политиката на предприятието по определяне на наемите на търговските обекти в гара Карнобат, както и други приходи от начисления, се предвижда да бъде извършена актуализация на Финансовия анализ. С актуализацията ще се потвърдят заложените финансови параметри на проекта, а в случай на установяване на нетни приходи по смисъла на чл.61 на Регламент (ЕС) 1303/2013 г., генерирани при изпълнение на операцията, които не са били отчетени при първоначалното определяне на потенциалните нетни приходи, същите ще бъдат приспаднати от допустимите разходи за операцията и размерът на предоставената безвъзмездна финансова помощ ще бъде коригиран. В дейността са включени разходи от категория "Разходи за планиране и проектиране" на стойност 63 500 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект., Договорена стойност: 63 500.00 , Отчетена стойност: 54 600.00
  • Дейност: Упражняване на авторски надзор по време на строителството: В съответствие с изискванията на ЗУТ по време на строителството ще бъде извършван авторски надзор. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 38 421,25 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител, както и самото изпълнение на договора., Договорена стойност: 38 421.25 , Отчетена стойност: 29 724.00
  • Дейност: Оценка на съответствието с ТСОС и независима оценка на риска по Регламент (ЕС) 402/2013: Оценка на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост (ТСОС) - процедура за проверка и оценка на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост, оценка по националните правила за безопасност или техническите правила ТСОС. В съответствие с изискванията на НАРЕДБА № 57 ОТ 9 ЮНИ 2004 Г. ЗА ПОСТИГАНЕ НА ОПЕРАТИВНА СЪВМЕСТИМОСТ НА НАЦИОНАЛНАТА ЖЕЛЕЗОПЪТНА СИСТЕМА С ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА СИСТЕМА В РАМКИТЕ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ще бъде извършена ЕО проверка. Ще бъде извършена, също така, независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска от Нотифициран орган, съгласно Регламент (ЕС) № 402/2013. Необходимостта от извършване на такава оценка беше направена при определяне на промяната като значителна в съответствие с чл. 4 на Регламент (ЕС) 402/2013. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 69 909,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени, както следва: - разходи за оценка на съответствието с ТСОС - 49 909,00 лв. ; - разходи за независима оценка на процедурата за управление на риска - 20 000 лв., съгласно Анекс 1 АДОПТТИ-1/16.02.2022 г. към ДБФП стойността на тази дейност е променена на 31 830 лв. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документацията и провеждане на открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител/и, както и изпълнението на самите договори. Към момента е избран изпълнител за частта за оценка на съвместимостта с ТСОС на проекта, като посочения разход съответна на неговата ценова оферта. , Договорена стойност: 81 739.00 , Отчетена стойност: 98 086.80

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МИНИСТЕРСТВО НА РЕГИОНАЛНОТО РАЗВИТИЕ И БЛАГОУСТРОЙСТВОТО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 900.00
  • Изпълнител: ТИНСА ООД, Договорена стойност по проекта*: 81 739.00 , Отчетена стойност**: 98 086.80
  • Изпълнител: Обединение "Консултанти Карнобат" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 157 000.00 , Отчетена стойност**: 188 400.00
  • Изпълнител: ПРОДЖЕКТ ПЛАНИНГ ЕНД МЕНИДЖМЪНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 23 500.00 , Отчетена стойност**: 28 200.00
  • Изпълнител: ИНСТИТУТ ПО ТРАНСПОРТ И КОМУНИКАЦИИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 000.00 , Отчетена стойност**: 26 400.00
  • Изпълнител: ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ "ЖЕЛЕЗОПЪТНА АДМИНИСТРАЦИЯ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: ДИРЕКЦИЯ ЗА НАЦИОНАЛЕН СТРОИТЕЛЕН КОНТРОЛ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 200.00
  • Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 9 147.50 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ОБЩИНА КАРНОБАТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 80.00
  • Изпълнител: ДЗЗД Железопътна инфраструктура Карнобат, Договорена стойност по проекта*: 4 556 337.50 , Отчетена стойност**: 5 444 560.54
  • Изпълнител: БИЛДНИКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 770.00 , Отчетена стойност**: 29 724.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: Билдинг Комфорт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: РУБИКОН ИНЖЕНЕРИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ИНФРА КОНСУЛТ ГРУП АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: БИЛДНИКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Изградена система за визуална комуникация за ориентация на пътниците ( вкл. информационни табла, табели пиктограми и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Реконструирани гарови комплекси, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Изготвени анализи, доклади и становища, свързани с изпълнението на проекта, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 4 Монтирани асансьори/ескалатори, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 5 Изградени/рехабилитирани перони и перонни покрития и настилки, Мерна единица: квадратни метри, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9 567.00 , Достигната стойност: 9 567.00
Индикатор 6 Организирано и проведено публично събитие за популяризиране на инвестиционен проект, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 7 Изградени/рехабилитирани сгради (административни, стрелочни кабини, помощни постове и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 8 Изградени/рехабилитирани подземни/надземни преходи (пешеходни подлези/надлези), Мерна единица: квадратни метри, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 139.00 , Достигната стойност: 1 139.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 6 266 520.67 BGN
БФП 5 158 475.36 BGN
Собствено финансиране 1 108 045.31 BGN
Общо реално изплатени суми 5 158 475.36 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на техническо оборудване, канцеларски материали и консумативи за нуждите на Звено за подготовка, управление и изпълнение на проекти за гарови комплекси и терминали във връзка с управлението на проект „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат“, Прогнозна стойност: 14 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Изготвяне на актуализиран финансов анализ във връзка с приключване на проекта", Прогнозна стойност: 18 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли ", Прогнозна стойност: 4 697 255.21
  • Обособена позиция 1: Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли
    Изпълнител: ДЗЗД Железопътна инфраструктура Карнобат
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 556 337.50
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: “Изготвяне на Анализ „разходи – ползи” за проект “Реконструкция на гаров комплекс Карнобат”, Прогнозна стойност: 22 000.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на Анализ „разходи – ползи” за проект “Реконструкция на гаров комплекс Карнобат”
    Изпълнител: ИНСТИТУТ ПО ТРАНСПОРТ И КОМУНИКАЦИИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставки на горива чрез карти за безналично плащане за автомобилите и лека механизация собственост на ДП НКЖИ" , Прогнозна стойност: 2 098 070.00
  • Обособена позиция 1: „Доставки на горива чрез карти за безналично плащане за автомобилите и лека механизация собственост на ДП НКЖИ"
    Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 310.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на Формуляр за кандидатстване за финансиране на проект „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат“ по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.”, Прогнозна стойност: 23 500.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на Формуляр за кандидатстване за финансиране по проект „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат“ по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.
    Изпълнител: ПРОДЖЕКТ ПЛАНИНГ ЕНД МЕНИДЖМЪНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 500.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Консултантска услуга за проверка за наличие на съществени и несъществени отклонения от одобрения инвестиционен проект съгласно чл.154 от ЗУТ и съгласуване на работните чертежи и детайли, извършване на строителен надзор и управление изпълнението на договора за строителство „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли“, Прогнозна стойност: 157 000.00
  • Обособена позиция 1: Консултантска услуга за проверка за наличие на съществени и несъществени отклонения от одобрения инвестиционен проект съгласно чл.154 от ЗУТ и съгласуване на работните чертежи и детайли, извършване на строителен надзор и управление изпълнението на договора за строителство „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли“
    Изпълнител: Обединение "Консултанти Карнобат" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 157 000.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Осъществяване на авторски надзор на строителството при изпълнението на договора за „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли“, Прогнозна стойност: 24 790.00
  • Обособена позиция 1: Осъществяване на авторски надзор на строителството при изпълнението на договора за „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли“
    Изпълнител: БИЛДНИКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 770.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост и независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска на проекти за реконструкция на гарови комплекси“: - Обособена позиция № 6 - „Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост и на проект за реконструкция на гаров комплекс Карнобат“; - Обособена позиция № 9 - „Независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска на проект за реконструкция на гаров комплекс Карнобат“., Прогнозна стойност: 69 909.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 6 - „Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост и на проект за реконструкция на гаров комплекс Карнобат“
    Изпълнител: ТИНСА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 909.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставки на горива чрез карти за безналично плащане за автомобилите и лека механизация собственост на ДП НКЖИ, Прогнозна стойност: 2 645 113.00
  • Обособена позиция 1: Доставки на горива чрез карти за безналично плащане за автомобилите и лека механизация собственост на ДП НКЖИ
    Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 837.50
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска на проекти за реконструкция на гарови комплекси по три обособени позиции, Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3 „Независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска на проект за реконструкция на гаров комплекс Карнобат“
    Изпълнител: ТИНСА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 830.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN