Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-3.002-0031-C01
Наименование на проекта Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов" и на Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ гр. Варна
Бенефициент 000093442 ОБЩИНА ВАРНА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 16.12.2016
Дата на стартиране 16.12.2016
Дата на приключване 29.01.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към подобряване на образователната инфраструктура на две професионални гимназии в гр. Варна - Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов"  и на Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“, които предоставят квалификация и умения на учащите, необходими на пазара на труда и в същото време, осигуряват необходимата инфраструктура за учащи в неравностойно положение. Целите на проекта са ориентирани към създаване на условия за предоставяне на съвременно и конкурентно професионално образование. Това ще бъде постигнато чрез изпълнение на планираните строително-ремонтни работи, строителен и авторски надзор, доставка на необходимото специфично за учебните заведения оборудване и обзавеждане. Ще бъдат въведени мерки за ЕЕ, ремонт на дворните пространства, създаване на достъпна архитектурна среда.  В проекта ще се изпълняват дейности за организация и управление, както и визуализация.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността включва сформиране на Екип за управление на проекта /ЕУП/ след сключване на Договора за безвъзмездна финансова помощ.Това е дейност, която се осъществява през целия период на проекта. Целта е да се осигури ефективно и качествено изпълнение на заложените дейности и постигане на поставените цели. Екипът за управление на проекта ще се състои от 7 члена, като в него ще бъдат включени служители на Община Варна и представители на двете учебни заведения, обекти на интервенция. Неговият състав е както следва: • Ръководител на проекта; • Експерти "Строителство" - 2 бр.; • Счетоводител на проекта; • Координатор на проекта; • Експерт "Юрист"; • Технически сътрудник. Сформираният екип за организация и управление на проекта ще организира, координира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и степента на постигане на заложените цели; ще отговаря за техническото и финансово администриране на дейностите; ще носи отговорност за качественото изпълнение на дейностите и правилното и законосъобразно изразходване на предвидените в бюджета средства; спазване на приложимите механизми за вътрешна оценка и контрол; извършване на мониторинг върху напредъка и предприемане на корективни мерки при необходимост; изготвяне на отчетна документация. Финансовото управление на проекта ще гарантира анализ на паричните потоци и осигуряване на необходимите средства за разплащане по договорите с изпълнители в нужните срокове. ЕУП ще изпълнява задълженията си, спазвайки условията на Договора за безвъзмездна финансова помощ, изискванията и указанията на Управляващия орган на ОПРР, вътрешните правила на Община Варна и други нормативни актове, касаещи управлението на проекти и разходването на средствата по Оперативните програми. Експертът "Юрист" ще отговаря за процеса на подготовка на договори с трети страни по изпълнение на проекта, ще следи за провеждането на обществените поръчки съгласно нормативните изисквания и изпълнението на сключените договори. През периода на извършване на строителните дейности, Екипът периодично ще провежда срещи с фирмите – договорени изпълнители, както и с представителите на експлоатационните дружества с цел постигане на по-добро координиране на действията, идентифициране и минимизиране на рисковете от забавяне и неточно изпълнение на възложените работи, включително и на проекта като цяло. Успоредно с това Ръководителят на проекта, Експертите „Строителство" и Координаторът, съвместно с представители на строителния надзор, ще осъществяват посещения на мястото на строителната площадка с цел осъществяване на пряк контрол на извършваните строително-монтажни работи. Координаторът, ще подпомага екипа за точното изпълнение на графика за дейностите, координирано с учебния процес. Дейностите по управление на проекта ще се изпълняват от служители на бенефициента и не е необходимо провеждане на процедура по ЗОП, тъй като изпълнението се извършва в самата организация. При определяне на възнагражденията на членовете на екипа ще се спазва ПМС № 189/2016 г. за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд на Европейския съюз и от Европейския фонд за морско дело и рибарство, за финансовата рамка 2014 – 2020 г. Възнагражденията на екипа за организация и управление на проекта ще се финансира от бюджета на проекта., Договорена стойност: 44 060.00 , Отчетена стойност: 41 364.33
  • Дейност: Реконструкция, модернизация и въвеждане на мерки за ЕЕ на Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов" и Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ гр. Варна: Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов" и Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ гр. Варна са в списъка на приоритизираните обекти, изготвен в съответствие с Методологията за приоритизиране на обектите на образователната инфраструктура на територията на Република България. Целта на строително-ремонтните дейности е да се подобрят условията за образование, спорт и професионална подготовка на учащите в гимназиите. Общата РЗП на двата обекта е 14 553,53 кв. м. Прилежащите дворни пространства са с площ 37 589 кв. м. ПГГСД "Николай Хайтов" е построена и въведена в експлоатация през 1965 год. и от тогава съществени ремонти не са извършвани, а продължава да се експлоатира по предназначението си, но на много ниско технологично ниво. През периода на експлоатация в обекта са правени частични ремонти, които не са довели до постигане на съвременните нормативи и изисквания за хигиенните изисквания на учебното и работното място. Сградата е с нарушено функционално разпределение на основните и спомагателни помещения, обезпечаващи отделните дейности - напукани стени, нарушена мазилка, стени от дървесни плоскости, напукана и изметната дограма, окачена и открита канализация и водопроводна инсталация, стара ел. инсталация, под– мозайка – износена и напукана, паркет – силно износен и надигнат, санитарни възли – напукани и силно замърсена санитарния, функционално нерешена битовка за персонала, неефективна вентилация в производствените и спомагателни помещения в обекта. Сградата е в изключително лошо състояние, амортизирана и се нуждае от спешни интервенции за нейното обновяване. Представлява дворно място 21 589 кв. м с построена в него масивна четириетажна сграда със ЗП 2892.75 кв. м и РЗП 7 764.53 кв. м, както и 3 броя сглобяеми дъговидни метални склада -„холандски тип“, и бункер за талаш с обща ЗП 810 кв.м. Дворът на училището включва футболно тревно игрище, спортна площадка, парк-дендрариум и горски разсадник. Учениците се грижат за над 100 растителни дървесни вида и храсти, тревни площи, цветни и билкови градини. ПГИ „Д-р Иван Богоров“ се помещава в една сграда с ОУ "Антон Страшимиров", която е построена през 1976 г. със ЗП 2668 кв. м, РП 6789 кв. м и 16000 кв. м дворно пространство. През годините са извършвани частични ремонти и след провеждане на планираните в проекта интервенции, ще се постигне цялостно обновяване на училищната среда. Състояние на сградата: липсва топлоизолация на част от фасадите, не е осигурена достъпна среда, част от дограмата не е подменена, нарушена мазилка, износен паркет, вратите са за подмяна, остаряла отоплителна инсталация, остаряло дворно и площадно пространство. Гимназии имат извършен Енергиен одит, Конструктивно обследване и Технически паспорти. Община Варна разполага с обследване за енергийна ефективност и валиден сертификат за енергийни характеристики на сгради в експлоатация, обследване за установяване на техническите характеристики в съответствие с Наредба №5 за техническите паспорти и Работни проекти съгласно ЗУТ и Наредба № 4, заедно с подробни КСС и Разрешение за строеж. За цялостното решаване на проблемите, в рамките на проектното предложение ще бъдат предвидени интегрирани мерки за трайно подобряване на материалната база. Ще бъдат заложени дейности по конструктивно укрепване, интервенции върху фасадите, ремонт и реновация на ОВК, подмяна на ВиК и Ел. инсталации и предприемане на мерки за ЕЕ (топлоизолация и подмяна на дограма, хидро- и топлоизолация на покривни конструкции). Ще се планират и изпълнят ремонтни дейности в помещенията, в които се осъществява учебната дейност, вкл. физкултурни салони, коридорни пространства, ремонт и реновация на санитарните възли. Ще се проектират и изпълнят и мероприятия за създаване на достъпна среда и благоустрояване дворните пространства на училищата. С цел постигането на минимален клас "С" на енергийна ефективност, ще се реализира икономически най-ефективния пакет от енергоспестяващи мерки за сградите. , Договорена стойност: 2 024 691.73 , Отчетена стойност: 2 369 415.87
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор: Изпълнителят на дейността ще бъде избран по реда на ЗОП. Община Варна ще проведе един търг с две обособени позиции - за всяка гимназия отделен договор. Избраните консултанти ще осъществяват "Строителен надзор" по реда на Закона за устройство на територията и Наредбите, издадени от МРРБ въз основа и за прилагането на закона, за което той трябва да притежава лиценз от Министъра на регионалното развитие и благоустройството съгласно правилата на Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор. Лицето, упражняващо строителен надзор, ще подписва всички актове и протоколи за откриване на строителна площадка и по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Предписанията на лицето, упражняващо строителен надзор, ще се вписват в дневника на строежа и са задължителни за строителя и техническия ръководител на строежа. След приключване на строително-монтажните работи и след издаване на всички писмени становища от специализираните органи по законосъобразното изпълнение на строежа и по готовността му за въвеждане в експлоатация лицето, упражняващо строителен надзор, ще изготви окончателен доклад. На етап строителство, избраният по реда на ЗОП консултант ще: • Упражнява строителен надзор съгласно чл. 166 от ЗУТ; • Упражнява технически контрол по част „Конструктивна”; • Координира строителния процес до въвеждане на обектите в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълнените строителни и монтажни работи и влаганите материали; • Участва в експертни и други съвети; • Отчита хода на изпълнение на строежа и на извършените СМР (изготвяне на месечен или извънреден доклад; проверка и одобряване на месечните доклади на изпълнителя на строежа; изготвяне на протоколи от работни срещи с участниците в строителството; проверка и удостоверяване на количества и стойности на извършените СМР на строежа и други); • Изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно изискванията на чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; • Изготвя окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; • Изготвя допълнения към техническите паспорти за всяка сграда от обектите на интервенция; • Упражнява строителен надзор по време на отстраняване на проявени дефекти през гаранционни срокове; • Изпълнява и всички останали задължения съгласно договора за възлагане и приложимите законови разпоредби; • Подготвя необходимата докуметнация за въвеждане на обектите в експлоатация и издаване разрешения за ползване на обектите, съгласно ЗУТ; • Въз основа на докладите от независимия строителен надзор ще се извършват дейностите, свързнаи с получаване на разрешения за ползване на обектите, в изпълнние на изискванията на чл. 177 от ЗУТ. Консултантът упражняващ строителния надзор е отговорен за: законосъобразното стартиране на строежа; осъществяване на контрол относно пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; осъществяване на контрол относно спазване изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; контрол по опазване на околната среда; недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителните и монтажни работи и др. , Договорена стойност: 20 250.00 , Отчетена стойност: 21 521.95
  • Дейност: Работни проекти и упражняване на авторски надзор: Община Варна разполага с Работни проекти за планираните строителни дейности и за двата обекта - Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов" Варна и Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ гр. Варна, възложени и изплатени от тях. От бюджета на проекта ще се иска възстановяване само на предварително направените разходи за проектиране на Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ гр. Варна, в т.ч. разходи за изготвяне на доклади за оценка на съответствието. В договорите за проектиране е вкючена и услугата по осъществяване на Авторския надзор, съблюдавайки авторските права на проектантските екипи, изготвили инвестиционните проекти. Дейността може да стартира веднага след като бъдат избрани изпълнителите за СМР и Строителен надзор. Всеки изпълнител за осъществяване на Авторски надзор следва да: 1. подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство; 2. информира незабавно в писмен вид за възникнали обстоятелства, които изискват решение от негова страна; 3. дава мотивирани писмени указания, становища, обяснения и други на участниците в строителството; 4. извършва при необходимост промени на инвестиционния проект и предоставя допълнителни детайли или други чертежи; 5. осигурява при необходимост присъствието на проектант на строежа за осъществяване на авторски надзор; 6. съхранява всички документи в сроковете, предвидени в нормативен акт или в срок, съгласно разпореждане на възложителя; 7. предоставя възможност и осигуряват достъп за извършване на проверки на място; 8. информира за възникнали проблеми при изпълнението на строежите и за предприетите мерки за тяхното решаване; 9. изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място; 10. следи и докладва за нередности. 11. съгласува предварително с възложителя предприети мерки за популяризиране и информация на дейностите по проекта, както и изготвянето на документи, като се спазват изискванията на насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност; 12. консултира възложителя по всички въпроси, свързани с техническото изпълнение на обекта и при възникването на технически проблем дава своето обосновано становище за решение на проблема; 13. при възникване на непредвидени работи съставя обосновано становище (чрез издадена съответна заповед в Заповедната книга и/или чрез съществена и/или несъществена промяна в инвестиционния проект); представя описание на необходимостта от изработването на на съответния вид работа; съставя и подписва отделна заверена количествена сметка; 14. вписва всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, в заповедната книга на строежите, която се съхранява на строежите от изпълнителя за изпълнение на строежите; 15. заверява екзекутивната документация. Дейността включва разходи свързани с технически и работни проекти на обект: "Основен ремонт и внедряване на мерки за ЕЕ на ПГИ "Д-р Иван Богоров" - Варна" - 42 075 лв., разходи, свързани с оценка на съответствието на проектите на обект "Основен ремонт и внедряване на мерки за ЕЕ на ПГИ "Д-р Иван Богоров" - Варна" - 2 000 лв. и разходи за осъществяване на авторски надзор на двата обекта на интервенции - 3 625 лв. , Договорена стойност: 47 700.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка на обзавеждане и оборудване за Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов" и Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ гр. Варна: За да се изпълнят целите на проектното предложение, в рамките на текущата дейност ще бъде проведена обществена поръчка по реда на ЗОП за избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване/обзавеждане за двете училища. Оборудването и обзавеждането са в пряка връзка с изпълнението на предлаганите в професионалните гимназии образователни услуги. Дейността е свързана с основната цел на проекта за създаване на условия за предоставяне на съвременно и конкурентно професионално образование чрез подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура в две професионални училища в град Варна и със специфична цел - Подобряване качеството на образователната среда и повишаване на нейната привлекателност чрез доставяне на съвременно оборудване и обзавеждане и осигуряване на места за отдих, спорт и извънкласни занимания. Конкретните параметри на необходимите обзавеждане и оборудване са надлежно описани в Приложение Б. Предвидените оборудване/обзавеждане за нуждите на ПГИ „Д-р Иван Богоров“ ще бъдат ползвани единствено от учащите в същата образователна институция. Видовете и функционални качества и спецификации са продиктувани от необходимостта за създаване на максимално близка реална офис/бизнес среда. За ПГГД "Николай Хайтов" гр. Варна, към работния проект е изготвена част "Технологична", в която ясно са разписани техническите параметри на необходимото професионално оборудване. То създава условия за обучение на учениците по най-новите изисквания и стандарти на реалния бизнес., Договорена стойност: 183 888.00 , Отчетена стойност: 174 279.58
  • Дейност: Публичност и информация: Мерките за публичност и визуализация на проекта изцяло ще кореспондират с утвърдения Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., чиято цел е да даде ясни насоки за изпълнение на дейности за информация и комуникация при визуализация на подрепата от Европейските фондове. Определените мерки за публичност на проекта са съобразени с Регламент на ЕС N 1303/2013 и Регламент N 821/2014. Целта на дейността е да информира обществеността, в това число и представителите на целевите групи за подкрепата на Европейските фондове за реализиране на проектните дейности. За проекти, чиято стойност надхвърля 500 000 евро, по време на изпълнение на дейност, подпомагана от ЕФРР, е необходимо бенефициентът да постави временен билборд на видимо за обществеността място. Билбордът се поставя в непосредствена близост до обекта на интервенции и трябва да отговаря на техническите характеристики, определени в Единния наръчник. След приключване на дейностите, бенефициентът има ангажимент да постави постоянна табела също със съответните технически изисквания. За постигане на максимална информираност на населението, бенефициентът трябва да проведе минимум две пресконференции за представяне на проекта и резултатите от него, прессъобщения и различни комуникационни материали. Предвидени са мерки за публичност в двете професионални гимназии. Община Варна ще избере изпълнител за осъществяване на мерките за публичност и информация по реда на Закона за обществени поръчки за следните дейности – изработване на временни билбордове за СМР, постоянни обяснителни табели след приключване на СМР, банер roll up, дипляни, брошури, информационни стикери за оборудването, флаш памет, химикали, папки, тениски; организиране на пресконференции (начална и финална), официални церемонии „първа копка“, официални церемонии - откриване на обект. При реализация на проекта, чрез собствен ресурс, на сайта на Община Варна и в сайтовете на гимназиите периодично ще бъде публикувана информация за проекта, неговия напредък и финансовия принос на ЕС., Договорена стойност: 15 072.00 , Отчетена стойност: 10 200.00
  • Дейност: Одит на проекта: Основната цел на одита е да се формират констатации, че отчетените на Бенефициента - Община Варна разходи, описани във финансовия отчет по ДБФП, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът на проекта ще бъде възложен по реда на ЗОП на регистриран експерт-счетоводител, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. Приложимите стандарти, по които следва да бъдат извършвани одитите по проекти са Стандартите, издавани от международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите. Изборът на стандарти следва да бъде съобразен с обхвата на ангажимента. В случай, че някой от компонентите на ангажимента не са изпълнени в съответствие с избраните стандарти, този факт изрично трябва да се обяви в одитния доклад, както и следва да се обяви причината за това несъответствие. Одиторът следва да потвърди, че: - всички декларирани разходи да са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни:одиторът следва да се увери, че всички документи на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят да разхода, който следва да оправдават; - неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред: одиторът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - счетоводни системи и осчетоводявания: одиторът трябва да провери дали бенефициентът поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да се бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одиторът следва да се увери, че счетоводните системи са в компютъризира форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Съгласно насоките за кандидатстване по процедурата на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, одитът на проекта е задължителна дейност за проектите, финансирани от оперативната програма., Договорена стойност: 5 000.00 , Отчетена стойност: 1 739.00
  • Дейност: Провеждане на процедури по ЗОП за избор на изпълнители на дейностите по проекта : Община Варна като възложител на обществени поръчки по ЗОП е задължена да разходва средствата за изпълнението на дейности по проекта при спазване на правилата за нормативната уредба в областта на обществените поръчки. В Община Варна, за подготовка на тръжни документации и провеждане на обществени поръчки отговаря обособено общинско предприятие - ОП "Инвестиционна политика", на което съответните дейности ще бъдат възложени. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИРЕНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 972.00 , Отчетена стойност**: 6 972.00
  • Изпълнител: ПИ ЕС ПИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 114 801.56 , Отчетена стойност**: 1 125 926.90
  • Изпълнител: НАД ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 56 304.67 , Отчетена стойност**: 38 163.12
  • Изпълнител: БГ ЛЕНД КО АД , Договорена стойност по проекта*: 384 906.26 , Отчетена стойност**: 384 323.54
  • Изпълнител: ХРИСТО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СВЕТЛАНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДАРТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 820.00 , Отчетена стойност**: 8 820.00
  • Изпълнител: ЕЛЕНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АВАНГАРД МОТО 5 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 77 988.00 , Отчетена стойност**: 77 988.00
  • Изпълнител: ДИАЛЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 956.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БГ ЛЕНД КО ООД, Договорена стойност по проекта*: 846 847.92 , Отчетена стойност**: 859 165.43
  • Изпълнител: АНЕД КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 086.80 , Отчетена стойност**: 1 739.00
  • Изпълнител: ВЕЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СС-КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 964.00 , Отчетена стойност**: 8 964.00
  • Изпълнител: ГИФ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 228.00 , Отчетена стойност**: 3 228.00
  • Изпълнител: ПРОФИЛЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 51 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ГАЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИВАНКА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "ВАССТРОЙ - ИКП", Договорена стойност по проекта*: 12 563.89 , Отчетена стойност**: 12 557.95
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 49 308.46 , Отчетена стойност**: 49 308.46
  • Изпълнител: КРАСИМИРА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители на маргинализирани групи, включително роми, облагодетелствани от модернизирана образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 202.00 , Достигната стойност: 202.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 806.00 , Достигната стойност: 1 874.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 2 799 982.08 BGN
БФП 2 799 982.08 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 2 376 846.88 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 55 740.08 0.00 55 740.08 ПИ ЕС ПИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 61 587.71 0.00 61 587.71 БГ ЛЕНД КО ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 256.39 0.00 1 256.39 ДЗЗД "ВАССТРОЙ - ИКП"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 2 241.00 0.00 2 241.00 СС-КОНСУЛТ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов" и Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ гр. Варна, Прогнозна стойност: 183 888.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютри и друго оборудване за ПГГСД "Николай Хайтов" и ПГИ "Д-р Иван Богоров", гр.Варна
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 308.46
  • Обособена позиция 2: Доставка на инверторни климатици за ПГИ "Д-р Иван Богоров", гр.Варна
    Изпълнител: ДАРТЕК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 820.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на обзавеждане за ПГИ "Д-р Иван Богоров", гр.Варна
    Изпълнител: НАД ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 56 304.67
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на специализирано оборудване за Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов", гр. Варна, Прогнозна стойност: 67 110.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на специализирано оборудване за Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов", гр. Варна
    Изпълнител: АВАНГАРД МОТО 5 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 77 988.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Христо Петров Недев - ръководител на проект
    Изпълнител: ХРИСТО
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Светлана Стойчева Маринова - експерт "Юрист"
    Изпълнител: СВЕТЛАНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Красимира Димчева Кузманова - технически сътрудник
    Изпълнител: КРАСИМИРА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Елена Георгиева Кенарова - координатор на проекта
    Изпълнител: ЕЛЕНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Велина Стоянова Великова - счетоводител на проекта
    Изпълнител: ВЕЛИНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: Иванка Георгиева Паскалева - Водкаджиева - експерт "Строителство"
    Изпълнител: ИВАНКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 7: Ирена Божидарова Митева - експерт "Строителство"
    Изпълнител: ИРЕНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 8: Галина Делчева Петрова - експерт "Строителство"
    Изпълнител: ГАЛИНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на комплексен доклад за оценка съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите по чл.142, ал.5 и ал.6 от ЗУТ за строеж: "Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на Професионална гимназия по икономика "Д-р Иван Богоров", Прогнозна стойност: 1 630.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на комплексен доклад за оценка съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите по чл.142, ал.5 и ал.6 от ЗУТ за строеж: "Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на Професионална гимназия по икономика "Д-р Иван Богоров"
    Изпълнител: ДИАЛЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 956.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на Технически проект в необходимия обхват, във връзка с кандидатстване за финансиране със средства от европейския и/или националния бюджет и последващо осъществяване на авторски надзор но строително-монтажните работи за обект: "Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ПГИ "Д-р Иван Богоров", Прогнозна стойност: 51 000.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на Технически проект в необходимия обхват, във връзка с кандидатстване за финансиране със средства от европейския и/или националния бюджет и последващо осъществяване на авторски надзор но строително-монтажните работи за обект: "Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ПГИ "Д-р Иван Богоров"
    Изпълнител: ПРОФИЛЕКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Консултантска услуга по чл.166, ал.1 от Закон за устройство на територията за нуждите на Община Варна, Прогнозна стойност: 10 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Консултантска услуга по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за изпълнение: Покана с изх. № Д16000120ВН_078ВН/20.02.2018 г. с предмет "Упражняване на строителен надзор, съгласно чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ, за обект ПГГСД "Н.Хайтов"
    Изпълнител: ДЗЗД "ВАССТРОЙ - ИКП"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 563.89
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Одит на проект "Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов" и на Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ гр. Варна", Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на независим финансов одит
    Изпълнител: АНЕД КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 086.80
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Публичност и информация на проект "Подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура на Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов" и на Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ гр. Варна", Прогнозна стойност: 15 072.00
  • Обособена позиция 1: "Публичност и информация чрез изработка на рекламни материали, запазени по реда на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП"
    Изпълнител: ГИФ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 228.00
  • Обособена позиция 2: "Публичност и информация чрез организиране на събития и визуализация"
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 972.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: СМР на Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов" и на Професионална гимназия по икономика „Д-р Иван Богоров“ гр. Варна, Прогнозна стойност: 2 024 691.73
  • Обособена позиция 1: "Саниране, ремонт и частично преустройство на сградата на Професионална гимназия по горско стопанство и дървообработване "Николай Хайтов", гр.Варна"
    Изпълнител: БГ ЛЕНД КО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 846 847.92
  • Обособена позиция 2: "Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на Професионална гимназия по икономика "Д-р Иван Богоров", гр.Варна"
    Изпълнител: ПИ ЕС ПИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 114 801.56
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надозор , Прогнозна стойност: 20 250.00
  • Обособена позиция 1: "Строителен надзор за обект: Професионална гимназия по икономика "Д-р Иван Богоров", гр.Варна"
    Изпълнител: СС-КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 964.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN