Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.013-0006-C01
Наименование на проекта „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – II етап“
Бенефициент 000351736 ОБЩИНА ПАЗАРДЖИК
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 12.03.2020
Дата на стартиране 12.03.2020
Дата на приключване 21.11.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към повишаване на енергийната ефективност и достигане на най-малко клас на енергопотребление „С“ на жилищните сгради, обекти на интервенция, подобряване на достъпа на хора с увреждания до сградите, конструктивно възстановяване и усилване, където е предписано, с което да се осигурят по-добри условия на живот в МЖС, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда. 
Целеви групи на проектното предложение са обитателите на СО в жилищни сгради, отговарящи на критериите за допустимост за проекти за енергийна ефективност на МЖС по ОПРР; собствениците на стопански обекти и лицата, посещаващи жилищата и стопанските обекти; лицата с намалена подвижност, в т.ч. лицата с увреждания, чийто достъп до сградите ще се подобри и жителите на гр.Пазарджик.
В Инвестиционната програма за изпълнение на ИПГВР на гр. Пазарджик са включени проекти за прилагане на мерки за енeргийна ефективност (ЕЕ) върху многофамилни жилищни сгради (МЖС). 
С реализирането на конкретния проект ще се приложат мерки за ЕЕ по отношение на 21 МЖС, разположени в строителните граници на Пазарджик, отговарящи на критериите за допустимост по процедурата.
Предвидените за  реализация основни дейности са: организация и управление, мерки за информиране и публичност, инженеринг (проектиране, извършване на строително-монтажни работи и авторски надзор), оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор, въвеждане на обектите в експлоатация и извършване на одит.
Очакваните резултати от изпълнението на проекта са:
-по-високо ниво на ЕЕ на МЖС и намаляване разходите за енергия;
-подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на сградите; 
-осигуряване на адекватна с критериите за устойчиво развитие, достъпна жизнена среда.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1. Организация, управление и мониторинг на проекта : Дейностите по организация, управление и мониторинг на проекта ще се изпълняват от екип, сформиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността на екипа е отчетен обхватът на проектното предложение и спецификата на заложените дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: ръководител, координатор на проект, координатор СМР, юрист, финансист и сътрудник „Комуникация със сдружения на собствениците“, които разполагат с квалификация и опит, необходими за реализацията на планираните по проекта дейности. Дейността предвижда планиране, организиране, координиране, контрол и отчитане на изпълнението на отделните проектни дейности, като обхваща: • Провеждане на срещи на екипа за разпределяне на задачи и отговорности и отчитане на напредъка по изпълнението на дейностите; • Подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители съгласно ЗОП - разработване на тръжна документация от членовете на екипа, съобразно техните компентности, и участие в комисии за провеждане на процедурите за избор на изпълнители; • Постигане на заложените цели и резултати и изпълнение на графика на проекта; • Управление и контрол на финансовите потоци и счетоводно обслужване на проекта; • Провеждане на текущ мониторинг и оценка на изпълнението посредством технически и физически контрол на документите и дейностите по проекта и сравнение на действителното с планираното състояние по отношение на дейностите, графика на проекта, бюджета и индикаторите, навременно установяване на потенциални рискове за изпълнението и набелязване на превантивни и коригиращи действия; • Осъществяване на ефективна координация и комуникация с изпълнителите и логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите от избраните изпълнители; • Осъществяване на взаимодействие с представители на Сдруженията на собствениците за осигуряване на необходимите условия за изпълнение на проектните дейности; • Организиране и провеждане на дейностите за осигуряване на информация и комуникация по проекта, които не се възлагат на външен изпълнител; • Поддържане на контакти с УО на ОПРР и отчитане изпълнението на проекта; • Поддържане на архив и досие на проекта. Общата сума за възнаграждения (брутни суми, вкл.и дължимите от работодателя осигурителни вноски) в размер на 55745,74 лв. се формира като сума от стойностите на възнагражденията на всеки член от екипа на проекта, като се прилага следната формула: часова ставка * брой часове месечна заетост * брой месеци + осигуровки: Ръководител на проект - 19597,60 лв. 8,50 лв. (часова ставка)*80 часа (месечна заетост)*22 (месеци) = 14960 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) =19597,60 лв. Координатор на проекта -20093,30 лв. 5,81 лв. (часова ставка)*120 часа (месечна заетост)*22 (месеци) = 15338,4 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) =20093,30 лв. Координатор СМР - 3062,26 лв. 4,87лв. (часова ставка)*40 часа (месечна заетост)*12 (месеци) = 2337,60 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) =3062,26 лв. Юрист - 3263,47 лв. 5,19 лв. (часова ставка)*40 часа (месечна заетост)*12 (месеци) = 2491,20 лв. (без осигуровки) +31 % (осигуровки за сметка на работодател) =3263,47 лв. Финансист - 5948,45 лв. 5,16 лв. (часова ставка)*40 часа (месечна заетост)*22 (месеци) = 4540,80 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работодател) =5948,45 лв. Сътрудник "Комуникация със сдружения на собствениците" - 3780,66 лв. 4,81 лв. (часова ставка)*40 часа (месечна заетост)*15(месеци) = 2886 лв. (без осигуровки) +31% (осигуровки за сметка на работник и работодател) =3780,66 лв. , Договорена стойност: 55 745.74 , Отчетена стойност: 53 701.24
  • Дейност: Дейност 2. Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи на обектите и осъществяване на авторски надзор : В рамките на дейността, избраният Изпълнител: 1. Ще изготви технически ИП за прилагане на ЕСМ на съответната МЖС, съгл. техническата спецификация за всяка сграда,сертификати и доклади от обследване за ЕЕ, техн.паспорт и арх.заснемане. В ИП ще се включат: - всички ЕСМ-задълж. за сградата в обследването за ЕЕ,осигуряващи най-малко клас на енергопотребление "С", вкл.съпътстващи СМР,свързани с възстановяване на първоначалното състояние,нарушено в резултат на обновяването; - мерки, свързани с подобряване на достъпа на лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009г.; - мерки по конструктивното възстановяване/усилване-задължителни в техн. обследване (ТО) на сградата. В ИП ще се включват само задължителните дейности, предписани в ТО на сградата, свързани с констр. възстановяване/усилване, в случай че в доклада от обследването за ЕЕ е доказано постигане на икономия на първична енергия под 60% за съответните МЖС на ул. "Сан Стефано" № 18, вх. А и вх. Б;МЖС на ул. "Н.Вапцаров" № 12;МЖС на ул. "Н.Вапцаров"14;МЖС на бул. "България" № 9 и11;МЖС на бул. "България" -№18,16 и 14 Предписаните задълж. мерки, извън констр. възстановяване/усилване няма да бъдат изисквани за проектиране и изпълнение с БФП. - всички мерки, предписани като задължителни в ТО, в случай че в доклада от обследването за ЕЕ е доказано постигане на икономия на първична енергия мин.60% за съответните МЖС на ул. "Т.Каблешков" №20 и №22;МЖС на ул. "Белмекен" 3 и 3А;МЖС ул. "Освобождение" № 8;МЖС на ул. "К.Честименски" № 22;МЖС на ул. "Ал. Стамболийски" № 43, вх. А и вх. Б;МЖС на ул."Цар Асен" № 27;МЖС на ул. "Ст.Бакърджиев" № 10 и № 12;МЖС на ул. "Ст.Михайловски" № 9 - № 9 А;МЖС на ул. "Запрян Цоков" № 26; МЖС на ул. "Н.Геров" № 10;МЖС на ул. "Й. Ненов" № 7;МЖС на ул. "Н.Геров" №7;МЖС на "Княз Борис I" № 33 и ул. "Кесарий Попвасилев" № 2;МЖС на ул. "Хаджи Рашко Хаджиилиев" №24;МЖС на ул. "Ов. Соваджиян" №38;МЖС на ул. "Княз Ал. Батемберг" №20 и №22. 2. Съгласуване на ИП,съгласно чл.143, ал.1 от ЗУТ. Одобряването на ИП ще се извърши по реда на ЗУТ - от гл.архитект на Общината, след което ще се издадат разрешения за строеж. 3. Изпълнение на СМР, съгласно одобрения ИП за всяка сграда, разпоредбите на ЗУТ и клаузите на сключения договор с изпълнител. Според процента на енерг.спестявания за всяка сграда, посочени в обследването за ЕЕ, обемът на СМР ще бъде, както следва: - всички задълж. ЕСМ, задълж. мерки по констр. възстановяване/усилване и мерки, свързани с подобряване на достъпа на лица с увреждания за сградите с икономия на първична енергия под 60%; - всички задълж. ЕСМ, всички мерки, задълж. в ТО за сградите с икономия на първична енергия над 60%. 4. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството за точното изпълнение на извършваните СМР в пълно съответствие с одобрения ИП. След приключване на СМР проектантите ще заверят съответната екзекутивна документация. Въвеждане в експлоатация на обектите - след завършването на строежа и приемане на окончателният доклад на СН за всеки обект съгласно разпоредбите на чл. 177, ал.1 от ЗУТ възложителят ще подаде заявления за въвеждането на обектите в експлоатация, които са комплектувани с изискуемите документи. Строежите от четвърта и пета категория съгласно разпоредбите на чл. 177, ал.3 от ЗУТ се въвеждат в експлоатация въз основа на удостоверение за въвеждане в експлоатация от органа, издал разрешението за строеж. Екипът на проекта и фирмите, осъществяващи строителен надзор и авторски надзор, ще извършат дейностите по набавяне на документацията за въвеждане на обектите в експлоатация. Ще бъдат издадени 21 удостоверения за въвеждане на строежите в експлоатация. Стойност 2 907 849,71 лв. като сума от: б.п. 6.1. „Разходи за инженеринг “ – 2 839 529,29 лв.; б.п. 30.1. „Разходи за извършване на обследване за ЕЕ и сертификат за ЕЕ, ТО на сградите“ - 65441,08 лв. б.п. 33.1. „Разходи, свързани с набавянето на необходими разрешителни документи при проектиране“ – 2 879,34 лв., Договорена стойност: 2 907 849.71 , Отчетена стойност: 3 696 590.12
  • Дейност: Дейност 3. Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи : Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП и приложимата нормативна уредба. Настоящата дейност е свързана с реализирането на Дейност 2 "Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор" и включва оценяване на съответствието на изготвеният инвестиционен проект, съгласно чл. 142, ал. 6, т. 2 и ал. 11 от ЗУТ, и осъществяване на строителен надзор съгласно чл. 168 от ЗУТ. Дейността по осъществяване на строителен надзор ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на ЗУТ и ще включва: осигуряване на законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация и др. След приключване на строително-монтажните работи консултантът, упражняващ строителния надзор, ще изготви технически паспорт на обекта, пълен комплект документация за въвеждане на сградата в експлоатация и окончателен доклад до възложителя. Избраният консултант за осъществяване на строителния надзор ще извърши и оценка за съответствието на ИП с основните изисквания към строежите. Оценка за съответствието с основните изисквания към строежите ще бъде извършена на всички части на ИП, които са основание за издаване на разрешение за строеж. Оценката за съответствие ще бъде с обхват съгласно чл. 142, ал. 5 от ЗУТ и ще се извърши като комплексен доклад, съставен от регистрирана фирма - консултант, несвързана с проектанта. Оценката за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти ще се извърши от физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", включени в списъка на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране. Лицето, упражняващо технически контрол, подписва всички документи - графични и текстови, по част "Конструктивна" на инвестиционния проект. Оценката за съответствие по чл. 169, ал. 1, т. 6 на инвестиционните проекти във фаза технически проект ще се извърши от физически/юридически лица, които отговарят на изискванията на Закона за енергийната ефективност и са вписани в публичния регистър по чл. 44, ал. 1 от същия закон. Стойността на дейността в размер на 61 213,03 лв. се формира като сума от разходите по следните бюджетни пера: б.п. 15.1. „Разходи, свързани с оценка на съответствието на проектите на обектите на интервенция“ – 20 011,94 лв. б.п. 24.1. „Разходи за строителен надзор на обектите на интервенция“ – 41 201,09 лв., Договорена стойност: 61 213.03 , Отчетена стойност: 44 202.00
  • Дейност: Дейност 4. Осигуряване на информация и комуникация по проекта: Дейностите за информация и комуникация са насочени към визуализация на подкрепата от ЕФРР с цел ефективно предоставяне на информация на обществеността по проекта. Съгласно чл. 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП, се предвиждат дейности за информация и комуникация по проекта, с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от ЕФРР, чрез ОПРР 2014-2020 г. Всички дейности за информация и комуникация по проекта са съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Конкретните мерки за информация и комуникация по проекта ще включват: • 1 публикация на уебсайта на Община Пазарджик с кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати в рамките на два дни от датата на сключване на договора за БФП; • Провеждане на 2 пресконференции - една встъпителна по повод стартирането на проекта, и една заключителна - при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му; • По 2 публикации/прессъобщения за всяка пресконференция - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации; • По 2 публикации за всяка пресконференция на интернет страницата на Община Пазарджик - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации; • Изработване на информационен банер по проекта с размери 70/100 см.; • 1 официална церемония за ефективния старт на проекта „Първа копка“; • 1 официална церемония за откриване на обектите; • 2 публикации/прессъобщения по повод официалната церемония „Първа копка“ - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации/прессъобщения по повод официалната церемония за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации на интернет страницата на Община Пазарджик по повод официалната церемония „Първа копка“ - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации на интернет страницата на Община Пазарджик по повод официалната церемония за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • Изработване и поставяне на 1 брой временен билборд с размери 4 х 3 м; • Изработване и поставяне на 21 броя постоянни обяснителни табели с размери 50х70 см; • Изработка и монтаж на информационна табела с размер 50х70 см., която ще се монтира в сградата на Общината; • Изработване и разпространение на печатни информационни материали - дипляни с размер А4, пълноцветен печат, 2000 броя – 1000 броя с информация за целите, дейностите и планираните резултати по проекта и 1000 броя с информация за постигнатите резултати. Стойността на дейността се формира от разходите по бюджетно перо 36 „Разходи за публичност и визуализация“, които са калкулирани на база стойностите на планираните мерки за публичност и информация: 36.1.1. Разходи за 8 броя платени публикации - 1200,00 лв. 36.1.2 Разходи за 1 брой информационен банер - 200,00 лв. 36.1.3. Разходи за 1 брой информационен билборд - 3000,00 лв. 36.1.4. Разходи за 21 броя обяснителни табели - 6300,00 лв. 36.1.5. Разходи за 1 брой информационна табела - 300,00 лв. 36.1.6. Разходи за отпечатване на 2000 броя дипляни -2000,00 лв. , Договорена стойност: 13 000.00 , Отчетена стойност: 8 220.00
  • Дейност: Дейност 5. Одит на проекта: В рамките на тази дейност се предвижда да бъде извършена одитна проверка на проекта като се съблюдават изискванията на Инструкцията на Сертифициращия орган за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезинния фонд на ЕС, на ниво бенефициент. Одитът на проекта ще бъде извършен от екип от 2-ма служители на Община Пазарджик – вътрешни одитори от звеното „Вътрешен одит“ с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. Одиторският екип ще извършва междинни проверки по ангажимента за договорени процедури на междинните искания за плащане и окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури за окончателното искане за плащане. Във връзка с изпълнение на ангажиментите, както за междинните проверки по ангажимента за договорени процедури, така и за окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури, одиторският екип ще извършва проверка за констатиране на съответствие (законосъобразност и допустимост) по отношение на всеки разход, включен в искането за плащане. Одитът трябва да формира констатации и препоръки, относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с международните одиторски стандарти. При проверката по ангажимента за договорени процедури на окончателното искане за плащане одиторският екип ще изготви окончателен доклад за фактически констатации. Стойността на дейността се формира от разходите по бюджетно перо 37 „Разходи за одит“, които са калкулирани на база на размера на възнагражденията на членовете на одиторския екип. , Договорена стойност: 3 686.34 , Отчетена стойност: 3 675.64

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Любомир, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Северина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕВАСТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 115 560.00 , Отчетена стойност**: 115 518.04
  • Изпълнител: ТСТ СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 157 368.00 , Отчетена стойност**: 195 693.68
  • Изпълнител: БИЛДКОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 227.80 , Отчетена стойност**: 13 282.32
  • Изпълнител: ЛИФТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 400.00 , Отчетена стойност**: 9 400.00
  • Изпълнител: ЕН ЕКСПЕРТ, Договорена стойност по проекта*: 8 798.64 , Отчетена стойност**: 8 798.63
  • Изпълнител: ЕЛКОБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 54 713.46 , Отчетена стойност**: 58 616.06
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 140.00 , Отчетена стойност**: 7 140.00
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТОМОВ-ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 239 427.00 , Отчетена стойност**: 239 422.99
  • Изпълнител: Ф ИНВЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 181 716.00 , Отчетена стойност**: 224 291.97
  • Изпълнител: ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 113 193.12 , Отчетена стойност**: 113 013.47
  • Изпълнител: ЕС ДЖИ АР КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 576.00 , Отчетена стойност**: 15 576.00
  • Изпълнител: СИГМА-СТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 119 356.00 , Отчетена стойност**: 147 025.13
  • Изпълнител: ВАЛДАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 75 437.51 , Отчетена стойност**: 75 437.47
  • Изпълнител: ТОРИС БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 359 568.00 , Отчетена стойност**: 359 388.72
  • Изпълнител: БОГОЕВ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 260.80 , Отчетена стойност**: 20 211.35
  • Изпълнител: ИНВЕСТ ГРУП, Договорена стойност по проекта*: 36 237.00 , Отчетена стойност**: 36 237.00
  • Изпълнител: ПЪТСТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 353 035.20 , Отчетена стойност**: 451 276.48
  • Изпълнител: КАНТОС БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 206 342.76 , Отчетена стойност**: 206 227.38
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 080.00 , Отчетена стойност**: 1 080.00
  • Изпълнител: ГЕО КОРЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 349 584.00 , Отчетена стойност**: 349 171.40
  • Изпълнител: ДЗЗД "ЕКО КОНСУЛТИНГ", Договорена стойност по проекта*: 28 626.00 , Отчетена стойност**: 28 626.00
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КОНТУР 7 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 232 524.00 , Отчетена стойност**: 232 265.68
  • Изпълнител: Албена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТРАНС СЕРВИЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 60 888.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПАРТРЕЙД ООД, Договорена стойност по проекта*: 265 300.80 , Отчетена стойност**: 256 164.49
  • Изпълнител: ИНЕРКОМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 247 584.00 , Отчетена стойност**: 309 251.45
  • Изпълнител: Славка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕКО-ХИДРО-90 ООД, Договорена стойност по проекта*: 195 480.00 , Отчетена стойност**: 191 138.24
  • Изпълнител: МОНОЛИТСТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 68 968.80 , Отчетена стойност**: 85 247.39
Подизпълнители
  • Подизпълнител: Е-ПРОЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3.85
  • Подизпълнител: ЕНЕРДЖИ КОНСУЛТ-ПРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 15.40
Членове на обединение
  • Член на обединение: ИНСТИТУТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОГРАМИ И ПРОЕКТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 352.51
  • Член на обединение: КОПИЛИНК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 979.69
  • Член на обединение: АРХОНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 604.00
  • Член на обединение: ТЕРМО КОНСУЛТ СОФИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЕКО КОНСУЛТ ПРОЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 238.55
  • Член на обединение: РТ Консултинг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 616.45

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 191.00 , Достигната стойност: 191.00
Индикатор 2 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 21.00 , Достигната стойност: 21.00
Индикатор 3 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 214.72 , Достигната стойност: 1 214.72

Финансова информация

Обща стойност на проекта 2 828 373.90 BGN
БФП 2 828 373.90 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 2 828 373.90 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 ЕЛКОБ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 88 258.80 0.00 88 258.80 ПЪТСТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 45 429.00 0.00 45 429.00 Ф ИНВЕСТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 61 896.00 0.00 61 896.00 ИНЕРКОМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 17 242.20 0.00 17 242.20 МОНОЛИТСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 27 669.90 0.00 27 669.90 СИГМА-СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 39 342.00 0.00 39 342.00 ТСТ СТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 715.22 0.00 4 715.22 ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 6 604.09 0.00 6 604.09 ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 601.40 0.00 4 601.40 ЕВАСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 357.00 0.00 357.00 ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 17 386.50 0.00 17 386.50 ЕВАСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 23 942.70 0.00 23 942.70 ТОМОВ-ТРЕЙД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 58 131.00 0.00 58 131.00 КОНТУР 7 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 26 530.08 0.00 26 530.08 ПАРТРЕЙД ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 51 585.69 0.00 51 585.69 КАНТОС БГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 48 870.00 0.00 48 870.00 ЕКО-ХИДРО-90 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 35 956.80 0.00 35 956.80 ТОРИС БГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 87 396.00 0.00 87 396.00 ГЕО КОРЕКТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "ЕКО КОНСУЛТИНГ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 ЕС ДЖИ АР КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 867.64 0.00 867.64 СИГМА-СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 БИЛДКОНТРОЛ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 ИНВЕСТ ГРУП
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ЕН ЕКСПЕРТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 БОГОЕВ КОНСУЛТ ЕООД
Липса на добро финансово управление 283.00 0.00 283.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради във връзка с изготвяне на проектно предложение по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020г.” на ОПРР 2014-2020г.”, Прогнозна стойност: 222 330.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11205м2
    Изпълнител: БИЛДКОНТРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 227.80
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11095м2
    Изпълнител: ИНВЕСТ ГРУП
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 36 237.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11116м2
    Изпълнител: ЕН ЕКСПЕРТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 798.64
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4 – Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради с обща разгъната застроена площ – 11050м2
    Изпълнител: БОГОЕВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 260.80
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в две многофамилни жилищни сгради по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – ІI Етап” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.” , Прогнозна стойност: 94 336.92
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Стоян Михайловски" №№ 9, 9А”
    Изпълнител: ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 152.20
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Найден Геров" № 10”
    Изпълнител: ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 66 040.92
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Тодор Каблешков" №№ 20, 22” по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – ІI Етап ” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”, Прогнозна стойност: 42 464.38
  • Обособена позиция 1: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Тодор Каблешков" №№ 20, 22” по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – ІI Етап ” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”
    Изпълнител: ЕВАСТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 46 014.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи в шест многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – II Етап ” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”, Прогнозна стойност: 296 260.55
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Запрян Цоков" № 26”
    Изпълнител: ТРАНС СЕРВИЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 888.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Стоян Михайловски" №№ 9, 9А”;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Найден Геров" № 10”;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Княз Борис I" № 33 и ул. "Кесарий Попвасилев" № 2”;
    Изпълнител: ВАЛДАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 75 437.51
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция № 5 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Тодор Каблешков" №№ 20, 22”;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция № 6 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Цар Асен" № 27”.
    Изпълнител: ЕЛКОБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 54 713.46
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на верижен робот транспортьор, Прогнозна стойност: 7 833.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на верижен робот транспортьор
    Изпълнител: ЛИФТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 400.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 55 745.74
  • Обособена позиция 1: Славка Стойчева Стойчева - ръководител на проект
    Изпълнител: Славка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Любомир Георгиев Михайлов - координатор на проект
    Изпълнител: Любомир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Мария Тодорова Илиева - координатор СМР
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Северина Илиянова Грозданова - юрист на проекта
    Изпълнител: Северина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Десислава Димитрова Кръстева - финансист на проекта
    Изпълнител: Десислава
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: Албена Георгиева Айналиева - сътрудник „Комуникация със сдружения на собствениците“
    Изпълнител: Албена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – IІ етап“, Прогнозна стойност: 11 000.00
  • Обособена позиция 1: „Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – ІІ етап” по ОП „Региони в растеж” 2014 – 2020г.”
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 140.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Изработване на печатни информационни материали (дипляни) по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – II етап“, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: „Изработване на печатни информационни материали (дипляни) по проект “Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – ІІ етап”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 080.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик , Прогнозна стойност: 2 839 529.29
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Княз Александър Батенберг" №№ 20, 22”
    Изпълнител: ПЪТСТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 353 035.20
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Запрян Цоков" № 26”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Белмекен" №№ 3, 3А”
    Изпълнител: ЕВАСТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 546.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, бул. "България" №№ 9, 11”
    Изпълнител: ТОМОВ-ТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 239 427.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Стоян Михайловски" №№ 9, 9А”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция 6 – “Многофамилни жилищни сгради с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Никола Вапцаров" №№ 12, 14”
    Изпълнител: Ф ИНВЕСТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 181 716.00
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция 7 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Найден Геров" № 10”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: Обособена позиция 8 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Освобождение" № 8”
    Изпълнител: ИНЕРКОМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 247 584.00
  • Обособена позиция 9: Обособена позиция 9 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Сан Стефано" № 18А, 18Б”
    Изпълнител: КОНТУР 7 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 232 524.00
  • Обособена позиция 10: Обособена позиция 10 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Хаджи Рашко Хаджиилиев" № 24”
    Изпълнител: ПАРТРЕЙД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 265 300.80
  • Обособена позиция 11: Обособена позиция 11 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Княз Борис I" № 33 и ул. "Кесарий Попвасилев" № 2”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 12: Обособена позиция 12 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Ованес Соваджиян" № 38”
    Изпълнител: КАНТОС БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 206 342.76
  • Обособена позиция 13: Обособена позиция 13 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, бул. "България" №№ 18, 16, 14”
    Изпълнител: ЕКО-ХИДРО-90 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 195 480.00
  • Обособена позиция 14: Обособена позиция 14 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Тодор Каблешков" №№ 20, 22”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 15: Обособена позиция 15 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Кочо Честименски" №№ 22А, 22Б”
    Изпълнител: ТОРИС БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 359 568.00
  • Обособена позиция 16: Обособена позиция 16 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Цар Асен" № 27”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 17: Обособена позиция 17 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Найден Геров" № 7”
    Изпълнител: МОНОЛИТСТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 968.80
  • Обособена позиция 18: Обособена позиция 18 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, бул. "Александър Стамболийски" №№ 43А, 43Б”
    Изпълнител: ГЕО КОРЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 349 584.00
  • Обособена позиция 19: Обособена позиция 19 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Стоян Бакърджиев" №№ 10, 12”
    Изпълнител: СИГМА-СТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 110 679.60
  • Обособена позиция 20: Обособена позиция 20 – “Многофамилна жилищна сграда с адрес: гр. Пазарджик, ул. "Йордан Ненов" № 7”
    Изпълнител: ТСТ СТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 157 368.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи по проект „Изпълнение на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в град Пазарджик – IІ етап“, Прогнозна стойност: 61 213.03
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – “Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи на 11 броя многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – Етап ІІ”.
    Изпълнител: ДЗЗД "ЕКО КОНСУЛТИНГ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 626.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – “Оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при изпълнението на строително-монтажни работи на 10 броя многофамилни жилищни сгради в гр. Пазарджик – Етап ІІ”.
    Изпълнител: ЕС ДЖИ АР КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 576.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Строителни дейности с цел - възстановяване и ремонт на обекти и терени, съоръжения към тях и прилежащи площи на територията на Община Пазарджик, Прогнозна стойност: 2 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Строителни дейности с цел - възстановяване и ремонт на обекти и терени, съоръжения към тях и прилежащи площи на територията на Община Пазарджик
    Изпълнител: СИГМА-СТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 676.40

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN