Идентификация

Номер от ИСУН BG-RRP-10.003-0001-C05
Наименование на проекта С10.I3 “Трансформация на съществуващата в прокуратурата информационна и комуникационна инфраструктура”
Бенефициент 121817309 Прокуратура на Република България - главен прокурор
Източник на финансиране МВУ ==> Национален план за възстановяване и устойчивост
Дата на сключване на договора/заповедта 31.01.2023
Дата на стартиране 01.01.2023
Дата на приключване 31.03.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящият проект е насочен към идентифицирани и поставени пред Република България структурни предизвикателства, свързани с подобряване на бизнес средата и въвеждането на електронно правосъдие. Тези две структурни предизвикателства в определена степен са свързани, тъй като качеството на съдебната система и свързаните с нея процеси оказват пряко влияние върху качеството и конкурентоспособността на бизнес средата.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 - Доставка и инсталация на централни процесорни блокове за обработка на информацията, софтуерни пакети и операционни системи за виртуализация и часовници за точно време: Дейността има за цел да се достави необходимия хардуер и софтуер за изграждане на Хиперконвергирана инфраструктура (HCI) . Следва да се предложи решение от типа HCI съставено от виртуализирани ресурси. Решението да бъде разположено в два центъра за данни, като и двата трябва да бъдат едновременно активни. Изискуемо RPO=0. Клъстерът от виртуализирани ресурси трябва да позволява прехвърляне на виртуални машини между двата центъра за данни без прекъсване на работата им. За целта решението следва да включва високонадежден клъстер на всяко от нивата – съхранение на данни, виртуални сървъри, мрежова инфраструктура. За всеки от двата центъра за данни ще бъдат предложени основни устройства/решения: • HCI (Hyper-converged infrastructure) – клъстер/и, който включва в себе си изчислителен капацитет и софтуер за виртуализация нужни за работата на виртуалните машини, необходимите лицензи за гост-операционни системи – модули за HCI решение и дисков капацитет - софтуерно дефиниран дисков масив и необходимите софтуерни лицензи за управление и автоматизация на решението. Обучени 9 служители на възложителя за работа с предложеното HCI решение., Договорена стойност: 2 106 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 2 - Доставка и инсталация на дискови масиви за данни, хардуерни устройства и софтуерни пакети за създаването на резервни копия и възстановяване на данни: Дейността има за цел да създаде инфраструктура за създаване на резервни копия и възстановяване на данни от HCI • Система за защита на данните (бекъп):  Специализирани устройства за съхранение на бекъп данни (PBBA – purpose build backup appliance).  Софтуер за бекъп. Дейността предвижда да бъдат създавани резервни (бекъп) копия в рамките на самия център за данни. Обект на бекъп са всички виртуални машини. В настоящата дейност е включена техническа поддръжка и софтуерни актуализации, както и обучение, и сертифициране на 100 съдебни служители за „Windows Server administration“., Договорена стойност: 2 165 400.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3 - Доставка и инсталация на система за управление на техническите уязвимости: Дейността включва доставката, инсталацията, въвеждането в експлоатация на система за управление на технически уязвимости. Обхвата на настоящата дейност включва: - Доставка на софтуер за сканиране и управление на уязвимости; - Услуги по имплементация и въвеждане в експлоатация на доставения софтуер; - Обучение на девет съдебни служители; - Гаранционно обслужване. Предложеното решение за сканиране и управление на уязвимости следва да бъде изпълняван от програмен код инсталиран на място (във вътрешната мрежа на организацията, на хардуер предоставен от Бенефициента или от Изпълнителя в зависимост от предложеното решение). Дейността включва техническа поддръжка и софтуерни актуализации на имплементираната система, както и обучение на 9 съдебни служители за администриране на доставената Система., Договорена стойност: 298 044.00 , Отчетена стойност: 542 088.00
  • Дейност: Дейност 4 - Доставка и инсталация на сървърни шкафове, аксесоари и инфраструктурни компоненти: Дейността включва доставка на Комуникационен шкаф 42U, с мин. хоризонтални размери 600x1070 mm, включващ пълна окомплектовка за функционирането му ., Договорена стойност: 27 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 5 - Доставка и инсталация на софтуерно дефинирана мрежа за пренос на данни: Дейността включва следното: - Доставка на хардуерно оборудване и софтуерни продукти; - Услуги по инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на доставеното хардуерно оборудване и софтуерни продукти; - Обучение на 10 служители; - Гаранционна техническа поддръжка. , Договорена стойност: 4 052 527.20 , Отчетена стойност: 4 025 527.20
  • Дейност: Дейност 6 - Доставка и инсталация на 2700 бр. стационарни работни станции: Дейността има за цел да се доставят 1 700 броя стационарни работни станции, като разликата от 1 000 бр., като изпълнен резултат, ще бъде отчетен от проведените и изпълнени поръчки за доставка на компютри от 2021 г. и 2022 г. Дейността включва инсталиране на операционна система и софтуер на доставените компютри., Договорена стойност: 3 672 708.07 , Отчетена стойност: 6 217 797.60
  • Дейност: Дейност 7 - Доставка и инсталация на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за управление на събития и сигурността на информацията: Дейността има за цел да бъдат доставени, инсталирани и въведени в експлоатация хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за управление на събития и сигурността на информацията. Включени са следните дейности: - Доставка на система, състояща се от хардуер и софтуерни лицензи необходими за нейната реализация; - Анализ на текущото състояние и проектиране на системата за интеграция със съществуващата инфраструктура; - Услуги по Инсталация, конфигурация и интеграция на системата със съществуващата инфраструктура; - Обучение на 12 съдебни служители за управление и мониторинг на събития и сигурност; - Гаранционна поддръжка и обслужване на софтуера и хардуерните устройства. Срокът за доставката на инсталацията, конфигурация, интеграция и въвеждане в експлоатация на системата ще бъде не повече от 210 (двеста и десет) календарни дни. Срокът за извършване на предвиденото обучение на служители ще бъде не повече от 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за въвеждане на системата в експлоатация. Срокът за предоставяне на гаранционно обслужване на системата ще бъде не по-малко от 5 (пет) години от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за въвеждане на системата в експлоатация., Договорена стойност: 1 370 100.00 , Отчетена стойност: 2 686 200.00
  • Дейност: Дейност 8 - Доставка и инсталация на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за защита от съществуващи и новооткрити кибер заплахи: Дейността има за цел да бъдат доставени, инсталирани и въведени в експлоатация хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за защита от съществуващи и новооткрити кибер заплахи. Дейността включва: - Доставка на хардуерно оборудване и софтуерни продукти; - Услуги по инсталация, конфигурация, интеграция и въвеждане в експлоатация на доставеното хардуерно оборудване и софтуерни продукти; - Провеждане на обучение на 23 служители на Възложителя; - Гаранционна техническа поддръжка на хардуерно оборудване и софтуерни продукти. Срок за изпълнение на доставката на хардуерните устройства и софтуерните продукти и услугите по инсталация, конфигурация, интеграция и въвеждане в експлоатация на всички компоненти на Системата ще бъде не повече от 270 календарни дни. Срок за извършване на предвиденото обучение на служители на Възложителя ще бъде не повече от 30 календарни дни от въвеждане на Системата в експлоатация. Срокът на гаранционно обслужване е минимум 5 (пет) години от въвеждането в експлоатация на всички компоненти на Системата., Договорена стойност: 7 288 587.60 , Отчетена стойност: 14 523 175.20
  • Дейност: Дейност 9. Доставка и инсталация на система за защита от изтичане/загуба на данни от крайните точки и от мрежата: Дейността има за цел да бъде доставена, инсталирана и въведена в експлоатация система за защита от изтичане/загуба на данни от крайни точки и от мрежата. Дейността включва: - Доставка на софтуерни продукти; - Услуги по инсталиране на основните компоненти на решението; - Услуги по инсталиране на агенти на решението и включване на базови политики в режим на наблюдение/обучение; - Обучение до 120 служители; - Консултация по отношение на приложените политики за защита и техния обхват, както и оказване на съдействие при необходимост от промяна за период от 6 месеца; - Гаранционна техническа поддръжка. Тип лиценз: абонамент (subscription), с включени 60 месеца поддръжка от производител. Включена е техническа поддръжка и софтуерни актуализации на имплементираната система, както и обучение на 120 съдебни служители за дейности свързани с мрежови заплахи и уязвимости, защита на данните, приложенията и хостовете, идентифициране и внедряване на мерки и контрол. Срок за изпълнение на доставката на софтуерните продукти и услугите по инсталиране на основните компоненти на решението, инсталиране на агенти на решението и включване на базови политики в режим на наблюдение/обучения на Системата ще бъде не повече от 90 календарни дни. Срок за изпълнение на услугите по обучение на до 120 служители на Възложителя, ще бъде не повече от 30 дни. Срокът за предоставяне на консултиране на Възложителя по отношение на приложените политики за защита и техния обхват, както и оказване на съдействие при необходимост от промяна е 6 (шест) месеца. Срокът за гаранционна техническа поддръжка е 60 месеца. , Договорена стойност: 1 557 893.03 , Отчетена стойност: 3 061 786.04
  • Дейност: Дейност 10 - Доставка и инсталация на система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията: Дейността има за цел да бъде доставена, инсталирана и въведена в експлоатация система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията. Включени са следните дейности: - Доставка на софтуерни продукти; - Услуги по инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на софтуерни продукти; - Гаранционна техническа поддръжка. Срок на хардуерната гаранция - минимум 60 месеца. Срок на техническа поддръжка – минимум 60 месеца Получаване на нови версии на софтуера - минимум 60 месеца Срок за използване на функции изискващи абонамент – 60 месеца , Договорена стойност: 104 520.00 , Отчетена стойност: 77 520.00
  • Дейност: Дейност 11 - Доставка и инсталация на система за идентифициране, класифициране и защита на чувствителни данни: Дейността има за цел да бъде доставена, инсталирана и въведена в експлоатация система за идентифициране, класифициране и защита на чувствителни данни. Дейността включва: - Доставка на софтуер за информационна сигурност за нуждите на Прокуратурата на Република България. Дейностите попадащи в обхвата на настоящата обществена поръчка са следните: - Доставка на софтуерни продукти; - Услуги по инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на доставените софтуерни продукти; - Обучение на 10 служители, свързано с работата, управлението и поддръжката на предложеното решение; - Гаранционна техническа поддръжка. В техническата спецификация е предвидено да се доставят и въведат в експлоатация две решения, както следва: - Решение за управление и наблюдение на привилегирован достъп; - Решението трябва да предоставя възможност за управление на привилегированите потребителски и системни акаунти/профили. Срокът за изпълнение на доставката на софтуерните продукти, инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на доставените софтуерни продукти ще бъде не повече от 120 календарни дни. Срокът за извършване на услугите по обучение на 10 служители на Възложителя ще бъде не повече от 30 календарни дни. Срокът на гаранционната поддръжка ще бъде не по малко от 60 месеца. , Договорена стойност: 1 335 000.00 , Отчетена стойност: 2 781 064.80
  • Дейност: Дейност 12 - Доставка и инсталация на софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа: Дейността има за цел да бъдат доставени, инсталирани и въведени в експлоатация софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа. Включени са следните дейности: - Изграждане на Софтуерно дефинирана опорна мрежа за пренос на данни; - Изграждане на опорен слой в мрежата на Възложителя; - Изграждане на слой за достъп в мрежата на Възложителя; - Изграждане на защитен слой посредством внедряване на защитни стени (NG FW). , Договорена стойност: 10 478 187.60 , Отчетена стойност: 10 415 187.60

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СИЕНСИС АД, Договорена стойност по проекта*: 1 319 100.00 , Отчетена стойност**: 2 638 200.00
  • Изпълнител: РИСК-ЕЛЕКТРОНИК ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 109 993.50 , Отчетена стойност**: 6 217 797.60
  • Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 23 122 922.40 , Отчетена стойност**: 31 727 610.00
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 4 246 011.02 , Отчетена стойност**: 3 061 786.04
  • Изпълнител: АйТи Бейслайн ООД, Договорена стойност по проекта*: 271 044.00 , Отчетена стойност**: 542 088.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Модернизирането на съществуващата в прокуратурата информационна и комуникационна инфраструктура е приключило, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 34 467 067.50 BGN
БФП 34 467 067.50 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 12 355 986.18 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 100.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и въвеждане в експлоатация на софтуери за информационна сигурност за нуждите на Прокуратурата на Република България по четири обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на система за управление на технически уязвимости“; Обособена позиция № 2: „Доставка на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за управление на събития и сигурността на информацията“; Обособена позиция № 3: „Доставка на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за защита от съществуващи и новооткрити кибер заплахи“; Обособена позиция № 4: „Доставка и инсталация на система за защита от изтичане/загуба на данни от крайни точки и от мрежата“., Прогнозна стойност: 8 959 500.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на система за управление на технически уязвимости“
    Изпълнител: АйТи Бейслайн ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 271 044.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Доставка на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за управление на събития и сигурността на информацията“
    Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 343 100.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: „Доставка на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за защита от съществуващи и новооткрити кибер заплахи“
    Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 261 587.60
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4: „Доставка и инсталация на система за защита от изтичане/загуба на данни от крайни точки и от мрежата“
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 530 893.02
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и инсталация на система за идентифициране, класифициране и защита на чувствителни данни“, Прогнозна стойност: 1 138 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и инсталация на система за идентифициране, класифициране и защита на чувствителни данни
    Изпълнител: СИЕНСИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 319 100.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и инсталация на софтуерно дефинирана мрежа за пренос на данни, софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа, система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка и инсталация на софтуерно дефинирана мрежа за пренос на данни.“ Обособена позиция № 2: „Доставка и инсталация на софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа, система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията.“, Прогнозна стойност: 12 127 500.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Доставка и инсталация на софтуерно дефинирана мрежа за пренос на данни.“
    Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 025 527.20
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Доставка и инсталация на софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа, система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията.“
    Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 492 707.60
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и инсталация на стационарни работни станции“, Прогнозна стойност: 2 677 556.25
  • Обособена позиция 1: „Доставка и инсталация на стационарни работни станции“
    Изпълнител: РИСК-ЕЛЕКТРОНИК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 109 993.50
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и инсталация на централни процесорни блокове за обработка на информацията, софтуерни пакети и операционни системи за виртуализация, дискови масиви за данни, хардуерни устройства и софтуерни пакети за създаването на резервни копия и възстановяване на данни и часовници за точно време“, Прогнозна стойност: 3 366 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и инсталация на централни процесорни блокове за обработка на информацията, софтуерни пакети и операционни системи за виртуализация, дискови масиви за данни, хардуерни устройства и софтуерни пакети за създаването на резервни копия и възстановяване на данни и часовници за точно време.
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 715 118.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на стационарни работни станции“, Прогнозна стойност: 440 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN