Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.027-0001-C01
Наименование на проекта Подобряване на образователната среда в гр.Горна Оряховица
Бенефициент 000133673 ОБЩИНА ГОРНА ОРЯХОВИЦА
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 16.09.2016
Дата на стартиране 16.09.2016
Дата на приключване 24.07.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Горна Оряховица, гр.Горна Оряховица

Описание

Кратко описание на проекта
С модернизирането и обновяването на ОУ "Св. св. Кирил и Методий", ЦДГ "Бодра смяна" и ОДЗ "Елена Грънчарова" ще се подобрят условията за учебна дейност и грижа за подрастващите на 468 ученика и деца от града, общината, близките населени места и работната среда на 74 души персонал.  Проектното предложение ще окаже влияние и на около 900 човека  преки бенефициенти - родители на учениците и подрастващите деца. Проектът цели: да осигури обновена, подобрена и модернизирана образователна и работна среда за учениците, подрастващите деца и работещите; да постигне икономия на енергия и намалени нива на вредни емисии; да приобщи и социализира деца от маргинализирани групи, вкл. роми. Проектните дейности за осъществяване на гореизложените цели са: Организация и управление на проекта, публичност, извършване на строително-ремонтни работи, извършване на авторски и строителен надзор, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, одит. С реализацията на проектното предложение  ще се осигури подходяща инфраструктура, която да задоволи нуждите от подобрена, обновена, модернизирана и адаптирана учебна среда и среда за отглеждане и възпитаване на подрастващите деца, съвместима с изискванията на общността за качествена и достъпна образователна инфраструктура. Времетраенето на проекта се предвижда да бъде 30 месеца, а стойността му 2 925 837,69 лв.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: Целта на дейността е да се осигури безпроблемно и в срокове реализиране на дейностите по проекта, да се гарантира качествено изпълнение, достигнат целите и отчетат заложените резултати. Дейността предвижда: 1.Сформиране на екип за организация и управление на проекта.Членовете на екипа ще са служители на Общинска администрация гр. Горна Оряховица с нужния опит и компетенция за изпълнение на своите задължения. Екипът ще бъде сформиран със Заповед на кмета на Общината , като включва ръководител, технически сътрудник, специалист "инвеститорски контрол", счетоводител и специалист "обществени поръчки" . Екипът ще бъде отговорен за цялостното планиране, организиране, координиране и отчитане на изпълнение на проектните дейности, съгласно подписания ДБФП. 2.Осъществяване на мониторинг и контрол върху възложените дейности по изпълнение на проекта; 3. Изготвяне на технически, финансови и др. отчети съгласно изискванията на ОПРР., Договорена стойност: 47 472.28 , Отчетена стойност: 44 213.89
  • Дейност: Мерки за информация и публичност: Дейността цели да се информира широката общественост за целите, дейностите, резултатите и ползите от проекта, както и да се оповести финансовото участие на Европейския съюз (ЕС) в проекта - получена финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) чрез Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. Дейността ще се извърши в съответствие с правилата на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общо приложими разпоредби за европейските структурни и инвестиционни фондове, Регламент № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г., както и с "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.". Дейността предвижда: 1 Публикуване на уеб-сайта на Община Горна Оряховица информация за проекта до два дни след подписването на Договор за безвъзмездна финансова помощ включваща целите на проекта, дейностите и резултатите, като откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз; 2.Изработване на 1 брой информационен банер с размери 160х60 см. 3 Публични събития - пресконференция за старта на проекта и пресконференция за приключване на проекта: 3.1.Публикуване на рекламно-информационни карета в регионална печатна медия за предварително анонсиране на публичните събития – пресконференция за старта на проекта и пресконференция за приключване на проекта; 3.2. Публикуване на предварителна информация за публичните събитията на уеб-сайта на Общината и изпращане на предварителната информация за тях до УО на ОПРР и ОИЦ – гр. Велико Търново; 3.3 Организиране и провеждане на публични събития - пресконференции – една в началото на проекта за информиране на обществеността и една в края на проекта. 3.4. Изготвяне на прес-съобщения в регионална печатна медия - след провеждане на пресконференциите едно за началото на проекта и едно в края на проекта. 3.5. Публикуване на прес-съобщенията след провеждане на пресконферетциите и на уеб-сайта на Общината; 4. Изработване и монтиране на 3 бр. билборди с размери 4 х 3 м. в близост до строителната площадка; 5. Официални церемонии: 5.1.Публикуване на рекламно-информационни карета в регионална печатна медия за предварително анонсиране на официални церемонии – „Първа копка“ и откриване на обекта. 5.2.Публикуване на предварителна информация за официалните церемонии на уеб-сайта на Общината и изпращане на информацията на УО на ОПРР и ОИЦ – гр. Велико Търново; 5.3. Организиране и провеждане на официални церемонии– „Първа копка“ за ефективния старт на проекта и откриване на обекта; 5.4. Публикуване на прес-съобщения в регионална печатна медия след провеждане на официалните церемонии „Първа копка“ и откриване на обекта 5.5.Публикуване на прес-съобщенията след официалните церемонии и на уеб-сайта на Общината; 6.Поставяне на информационни стикери с размери 5х9 см. на подходящо място на повърхността на оборудването. 7. Поставяне на 3 бр. постоянни обяснителни табела с размери 50 х 70 см. на видно място, достъпно за широката общественост; За изработката и монтажа на билродовете, постоянните табели, стикерите, банера, публикациите в регионален вестник ще бъде проведен избор на изпълнител при спазване на изискванията на ЗОП чрез събиране на оферти с обява., Договорена стойност: 16 410.00 , Отчетена стойност: 7 790.40
  • Дейност: Изпълнение на строително--монтажни работи на обекти: ОУ "Св. св. Кирил и Методий", гр. Горна Оряховица, ОДЗ "Елена Грънчарова", гр. Горна Оряховица и ЦДГ "Бодра смяна", гр. Горна Оряховица: Целта на дейността е да се обнови, подобри качеството и повиши атрактивността на образователната среда и средата, при която се отглеждат и възпитават децата в ранната им възраст в ОУ "Св. св. Кирил и Методий", ОДЗ "Елена Грънчарова" и ЦДГ "Бодра смяна", гр. Горна Оряховица. Ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител/и, при спазване на изискванията на ЗОП. Избрания изпълнител/и ще трябва да организира и проведе всички дейности свързани с обновяването на образователната инфраструктура и прилежащите и дворни пространства. Той е длъжен да осигури необходимите технически и човешки ресурси за изпълнение на дейностите. Обхватът на строително-монтажните работи ще се извърши съобразно изготвения инвестиционен проект, количествено-стойностна сметка и техническата спецификация на възложителя. При извършване на Строително-монтажните работи в ОУ "Св. св. Кирил и Методий", ОДЗ "Елена Грънчарова" и ЦДГ "Бодра смяна", гр. Горна Оряховица, ще бъдат внедрени мерки за енергийна ефективност включващи: направа на топлоизолация, поставяне на енергоспестяваща дограма, подмяна на отоплителни инсталации. Ще бъде извършен ремонт на външни компрометирани зони по сградите и на вътрешните помещения в обектите, ще се подменят ВиК и ел. инсталациите, ще се обновят прилежащите дворни пространства. За осигуряване на достъпна среда ще бъдат доставени мобилни съоръжения за придвижване на инвалидни колички. Стойността на дейността възлиза на 2 616 900,14 лв., от които 2 600 614,45 лв. са от БФП и 16 285,69 лв. са собствен принос. Собствения принос покрива недопустими разходи. Същите са представени в отделни КСС към инвестиционния проект. В сумите е включен и невъзстановим ДДС съответно към допустими и недопустими разходи., Договорена стойност: 2 616 900.14 , Отчетена стойност: 2 532 388.80
  • Дейност: Упражняване на авторски и строителен надзор : Целта на дейността е гарантиране на качествено изпълнение на заложените за изпълнение СМР и спазването на инвестиционния проект. Дейността се осъществява от избраните изпълнители на Строителен надзор и от Авторските колективи изготвили техническата документация. Авторския надзор ще бъде упражняван от авторските колективи изготвили техническата документация. При спазване на изискванията на ЗОП ще бъде възложено упражняване на авторския надзор. За избора на строителен надзор ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител/и. Изборът на изпълнител/и ще се извърши при спазване на ЗОП. Упражняването на Авторски и Строителен надзор по време на строителството гарантира законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите в строителството, изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект, следене за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите на безопасност, правилно изпълнение на строително монтажните работи, подготовка на строежа и въвеждането му в експлоатация. Стойността на дейността възлиза на 20 620 лв., от които 20 200 лв. са БФП, а 420 лв. са собствен принос. Собствения принос покрива недопустими разходи за упражняване на авторски и строителен надзор върху недопустими СМР. В сумите е включен и невъзстановим ДДС съответно към допустими и недопустими разходи., Договорена стойност: 20 620.00 , Отчетена стойност: 10 380.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността цели да се оборудват и обзаведат класни стаи и помещения, с което ще се създадат по-добри условия за организиране и провеждане на учебния процес и обгрижването на децата в училището и двете детски градини. Ще се повиши мотивацията на учениците за по-добра активност при усвояване на знанията и ще се осигури необходимия материален актив за качествено предоставяне на услугите. Ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител/и. Изборът на изпълнител/и ще се извърши при спазване на изискванията на ЗОП. Доставката и монтажа на оборудването ще се извърши съобразно приложените технически спецификации за обектите. , Договорена стойност: 220 051.20 , Отчетена стойност: 184 868.87
  • Дейност: Одит: Целта на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовия отчет по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предостави на Бенефициента доклад за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Определянето на изпълнител за извършване на одит ще се извърши при спазване на разпоредбите на ЗОП по реда на чл.20 ал.8 - чрез директно възлагане. Екипът по проекта ще предостави цялата необходима документация (финансови отчети, технически доклади по проекта, договор за безвъзмездно финансиране, договори с изпълнители, тръжна документация, разходно-оправдателни документи и др.) на сертифицирания одитор. На базата на тези документи той ще извърши проверка и ще изрази заключенията си в доклад за фактически констатации, който ще съдържа заключително мнение върху одитираните финансови отчети като цяло. При подготовка на междинно и окончателно плащане, преди изпращане на документите до УО, одитора ще извърши предварителна проверка за законосъобразност и спазване на изискванията. Докладите за фактически констатации ще бъдат прибавени към исканията за плащане., Договорена стойност: 4 384.07 , Отчетена стойност: 3 600.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Ивайло, Договорена стойност по проекта*: 10 629.00 , Отчетена стойност**: 9 890.69
  • Изпълнител: ЕКЗАКТ ПРОЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 020.00 , Отчетена стойност**: 3 960.00
  • Изпълнител: Донка, Договорена стойност по проекта*: 10 145.38 , Отчетена стойност**: 8 728.97
  • Изпълнител: Миглена, Договорена стойност по проекта*: 3 588.00 , Отчетена стойност**: 3 523.37
  • Изпълнител: Йоанна, Договорена стойност по проекта*: 11 585.40 , Отчетена стойност**: 11 257.30
  • Изпълнител: Людмила, Договорена стойност по проекта*: 11 524.50 , Отчетена стойност**: 10 813.56
  • Изпълнител: "Над Дизайн" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 70 388.87 , Отчетена стойност**: 70 388.87
  • Изпълнител: КА ЕЛ ОФИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 790.40 , Отчетена стойност**: 7 790.40
  • Изпълнител: АКАУНТ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 320.00 , Отчетена стойност**: 3 600.00
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 114 480.00 , Отчетена стойност**: 114 480.00
  • Изпълнител: Обединение Супервизия КСС - Рубикон, Договорена стойност по проекта*: 6 296.88 , Отчетена стойност**: 6 420.00
  • Изпълнител: ЕНЕЛ СТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 599 326.86 , Отчетена стойност**: 2 532 388.80
Подизпълнители
  • Подизпълнител: РУБИКОН ИНЖЕНЕРИНГ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
Членове на обединение
  • Член на обединение: РУБИКОН ИНЖЕНЕРИНГ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: КАНСТРАКШЪН СУПЕРВИЖЪН СЪРВИСИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 786.00 , Достигната стойност: 790.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 3 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 34.00 , Достигната стойност: 74.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 2 702 583.67 BGN
БФП 2 702 583.67 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 2 702 583.67 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЕНЕЛ СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЕНЕЛ СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЕНЕЛ СТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 683.20 0.00 2 683.20 СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 040.80 0.00 3 040.80 СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 519.44 0.00 3 519.44 "Над Дизайн" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 75.00 0.00 75.00 Обединение Супервизия КСС - Рубикон
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 165.00 0.00 165.00 Обединение Супервизия КСС - Рубикон
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 50 283.12 0.00 50 283.12 ЕНЕЛ СТРОЙ ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Реализиране на мерки за Информация и публичност по проект BG16RFOP001-1.027-0001-C01„Подобряване на образователната среда в гр. Горна Оряховица” по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г., Прогнозна стойност: 13 675.00
  • Обособена позиция 1: „Реализиране на мерки за Информация и публичност по проект BG16RFOP001-1.027-0001-C01„Подобряване на образователната среда в гр. Горна Оряховица” по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: КА ЕЛ ОФИС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 790.40
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по проект BG16RFOP001-1.027-0001-C01 „Подобряване на образователната среда в гр. Горна Оряховица“ - по обособени позиции, Прогнозна стойност: 183 376.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за обект ЦДГ "Бодра смяна", гр. Горна Оряховица
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 664.00
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за обект ОДЗ "Елена Грънчарова", гр. Горна Оряховица
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 816.00
  • Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за обект ОУ "Св.св. Кирил и Методий", гр. Горна Оряховица
    Изпълнител: "Над Дизайн" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 70 388.87
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Ивайло Мирославов Обрешков - ръководител проект
    Изпълнител: Ивайло
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 629.00
  • Обособена позиция 2: Йоанна Димчева Стойкова-Пимпирева - технически сътрудник
    Изпълнител: Йоанна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 585.40
  • Обособена позиция 3: Людмила Георгиева Ботева - счетоводител проект
    Изпълнител: Людмила
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 524.50
  • Обособена позиция 4: Донка Пенева Пенева - специалист "Инвеститорски контрол"
    Изпълнител: Донка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 145.38
  • Обособена позиция 5: Миглена Колева Петкова - специалист "обществени поръчки"
    Изпълнител: Миглена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 588.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на консултант за упражняване на независим строителен надзор по време на строителството във връзка с реализиране на проект BG16RFOP001-1.027-0001-C01 „Подобряване на образователната среда в гр. Горна Оряховица“ по ОП "Региони в растеж" 2014-2020г. по обособени позиции за обекти:, Прогнозна стойност: 13 833.33
  • Обособена позиция 1: “Основен ремонт / обновяване / въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда, обзавеждане и обарудване на ЦДГ “Бодра смяна”, УПИ ІІ за детски дом, кв.74, гр. Г. Оряховица”;
    Изпълнител: Обединение Супервизия КСС - Рубикон
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
  • Обособена позиция 2: “Основен ремонт / обновяване / въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда, обзавеждане и оборудване на “ОДЗ Елена Грънчарова” в УПИ І, кв.18, гр.Горна Оряховица”
    Изпълнител: Обединение Супервизия КСС - Рубикон
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
  • Обособена позиция 3: “Основен ремонт/обновяване/въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда,, обзавеждане и оборудване на ОУ “Св.Св.Кирил и Методий”, гр.Горна Оряховица, УПИ-I ЗА УЧИЛИЩЕ , квартал 170”
    Изпълнител: Обединение Супервизия КСС - Рубикон
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 296.88
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на независим финансов одит по проект BG16RFOP001-1.027-0001-C01 „Подобряване на образователната среда в гр. Горна Оряховица” по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г., Прогнозна стойност: 3 653.39
  • Обособена позиция 1: Извършване на независим финансов одит по проект BG16RFOP001-1.027-0001-C01 „Подобряване на образователната среда в гр. Горна Оряховица” по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: АКАУНТ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 320.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Извършване на строително-монтажни работи по проект „Подобряване на образователната среда в гр. Горна Оряховица“ - по обособени позиции, Прогнозна стойност: 2 180 750.12
  • Обособена позиция 1: “Основен ремонт / обновяване / въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда на ЦДГ “Бодра смяна”, УПИ ІІ за детски дом, кв.74, гр. Г. Оряховица”;
    Изпълнител: ЕНЕЛ СТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 517 010.44
  • Обособена позиция 2: “Основен ремонт / обновяване / въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда на “ОДЗ Елена Грънчарова” в УПИ І, кв.18, гр.Горна Оряховица”
    Изпълнител: ЕНЕЛ СТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 512 228.96
  • Обособена позиция 3: “Основен ремонт/обновяване/въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда на ОУ “Св.Св.Кирил и Методий”, гр.Горна Оряховица, УПИ-I ЗА УЧИЛИЩЕ , квартал 170”
    Изпълнител: ЕНЕЛ СТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 570 087.46
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на авторски надзор по проект BG16RFOP001-1.027-0001-C01 „Подобряване на образователната среда в гр. Горна Оряховица“ по ОП "Региони в растеж" 2014-2020г. на обекти: “Основен ремонт / обновяване / въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда, обзавеждане и оборудване на ЦДГ “Бодра смяна”, УПИ ІІ за детски дом, кв.74, гр. Г. Оряховица”; “Основен ремонт / обновяване / въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда, обзавеждане и оборудване на “ОДЗ Елена Грънчарова” в УПИ І, кв.18, гр.Горна Оряховица”; “Основен ремонт/обновяване/въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда, обзавеждане и оборудване на ОУ “Св.Св.Кирил и Методий”, гр.Горна Оряховица, УПИ-I ЗА УЧИЛИЩЕ , квартал 170”, Прогнозна стойност: 3 350.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на авторски надзор по проект BG16RFOP001-1.027-0001-C01 „Подобряване на образователната среда в гр. Горна Оряховица“ по ОП "Региони в растеж" 2014-2020г. на обекти: “Основен ремонт / обновяване / въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда, обзавеждане и оборудване на ЦДГ “Бодра смяна”, УПИ ІІ за детски дом, кв.74, гр. Г. Оряховица”; “Основен ремонт / обновяване / въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда, обзавеждане и оборудване на “ОДЗ Елена Грънчарова” в УПИ І, кв.18, гр.Горна Оряховица”; “Основен ремонт/обновяване/въвеждане на мерки за енергийна ефективност включително прилежащо дворно място, достъпна среда, обзавеждане и оборудване на ОУ “Св.Св.Кирил и Методий”, гр.Горна Оряховица, УПИ-I ЗА УЧИЛИЩЕ , квартал 170”
    Изпълнител: ЕКЗАКТ ПРОЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 020.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN