Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0025-C06
Наименование на проекта Предоставяне на интегрирани социални услуги за деца и родители от уязвими групи в Община Кубрат
Бенефициент 000505846 Община Кубрат
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 05.08.2016
Дата на стартиране 15.08.2016
Дата на приключване 23.10.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Кубрат, гр.Кубрат

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е заложено в Общинския план за развитие на Община Кубрат за периода 2014-2020 г. и придава устойчивост на успешно създадените по Проекта за социално включване интегрирани услуги за ранно детско развитие.
Услугите за ранно детско развитие се появяват, за да отговорят на ново-възникващите потребности на бъдещи родители, семействата с малки деца и да подкрепят родителите да ги посрещат.
Услугите са разделени в две групи с оглед възрастта на целевите групи деца – услуги за бъдещи родители, услуги за родители и семейства на деца до 3 годишна възраст и услуги за деца от 3 до 7 годишна възраст и техните семейства. Фокусът на услугите за деца до 3-годишна възраст и техните семейства е поставен най-вече върху формирането и развитието на родителски умения.
Подкрепата на бъдещите родители и на тези с много малки деца се осъществява основно по два начина: чрез мобилна работа и чрез услуги, предоставяни в подходящо оборудвани за целта места.
Мобилната работа цели да подкрепи родителите да се справят с потребностите на детето и възникващите предизвикателства в средата, в която живеят без да са принудени да търсят допълнително оборудване. Услугите, които се предоставят извън дома на детето и неговото семейство, целят да отворят гостоприемно пространство за тях.
За децата от 3 до 7 г. услугите основно са насочени към интеграция в детските градини и подобряване на училищната готовност. Наред с останалите дейности, основните услуги се фокусират върху групова и индивидуална работа с децата и техните семейства. Ще се осигурява транспорт за децата, чиито семейства не могат да осигурят придвижването им до детската градина.
Дейности
  • Дейност: Предоставяне на услугите "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина": Дейността включва предоставяне на услугите "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина" чрез Семейно-консултативен център. Целта на дейността е подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Капацитетът на услугата е 300 семейства. Предоставянето на услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца. Целевата група на услугата са уязвими семейства, младежи от високо рискови общности, родители на деца с увреждания, родители, които не полагат достатъчна грижа за децата си, неглижирани деца и/или деца – жертви на насилие. Капацитетът на услугата е 300 семейства годишно. Персоналът, който ще я осъществява е социален работник/ръководител, педиатър, гинеколог, медицинска сестра, акушерка, психолог, юрист, медиатор. За провеждането на дейността са необходими материали: обучителни материали, детски храни, консумативи и др. за минимум 300 семейства. Ще се проведат следните поддейности: групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители, групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 години, групи за родители и бъдещи родители, индевидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 години,групови и индивидуални сесии за семейно планиране, групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г., консултиране и подкрепа (индивидуално или групово), консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда, работа с деца, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина, работа с родителите на децата, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина, работа с останалите родители – организиране на срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца, записани в детска градина, съвместна работа с всички родители на деца, посещаващи детска градина. услугите ще се предоставят в в детски ясли, детски градини, социални услуги в общността или в новоизградени центрове по ПСВ и в домовете на семействата. Мобилната работа е особено важен елемент от дейността и голяма част от дейностите ще се извършват по този начин. , Договорена стойност: 402 390.00 , Отчетена стойност: 397 716.01
  • Дейност: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище.Създаване на летни групи/училища : Дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Основна целева група са деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас и по-конкретно: деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони; деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език; родители на деца, посещаващи летни групи/училища. Предвижда се в изпълнение на дейността да бъдат създадени летни групи/училища, като целта е да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения на децата в предучилищното образование. Капацитетът на услугата е 30 потребителя годишно. Предвижда се да бъдат формирани 2 две групи от по 15 потребителя за всяка година от действието на проекта, които да стартират работата си през месеците юли- август преди началото на учебната година. Продължителността на един курс се определя на 20 /двадесет/ работни дни. За действието на проекта следва да се реализират общо 4 /четири/ групи от по 15 човека – по две групи на година. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще бъдат комбинирани с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Летните училища ще благоприятстват за подобряване на предучилищната подготовка на децата и ще ги подпомогнат при преодоляване на затруднения в изучаването на български език като по този начин им осигурят възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата ще бъдат разделени на групи в зависимост от техните нужди. Групите ще играят игри, които ще бъдат съобразени с потребностите на представителите им. Предвижда се да се организират и провеждат състезания и викторини в края на всяко лятно училище. По време на изпълнението на дейността ще се провеждат ежемесечни срещи с родителите, като акцент при провеждането им ще бъде поставен върху мотивацията на родителите за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас. Родителите ще бъдат включени във всички подготвителни дейности за провеждането на летните училища. Разходите за книгите и материалите за първи клас, които ще бъдат закупени, ще бъдат разделени с родителите, в противен случай ще бъде отчетена липса на интерес от страна на родителите. За децата, които ще посещават училищата се предвижда да бъде осигурена храна. Предвижда се да се създадат групи от деца от рисковите общности, като целта им е да се подпомогне преодоляването на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Родителите също ще бъдат включени и информирани с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. Летните училища ще се провеждат в училището, в което ще учи детето или в детска градина на територията на общината. Персоналът, които ще бъде ангажиран за изпълнението на дейността е следният: За изпълнението на дейността ще бъдат ангажирани учители с подготовка по предучилищна и начална училищна педагогика, преминали допълнително обучение за работа в мултикултурна среда и с двуезични деца, социални педагози с идентична подготовка, помощник-отговорници – медиатори от общността, минимум по един за всяка група, а в случай на нужда и логопеди (езико-терапевти) или друг специализиран персонал. , Договорена стойност: 37 535.00 , Отчетена стойност: 35 814.76
  • Дейност: Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията.: Целта на услугата е да се осигури редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата и превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Основна целева група, която ще се възползва от предоставянето на услугата, са уязвими семейства и техните деца. В частност, услугата е насочена към родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Капацитететът на услугата е 500 потребители. Ще бъдат осигурени и необходимите материали и консумативии консумативи. Потребителите, които ще се възползват от услугата са деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск, а именно: общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група; безработни с бебета и малки деца; родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца; семейства, живеещи в лоши битови условия; семейства с ниско ниво на образование; деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто общопрактикуващ лекар не е педиатър; деца от семейства без здравна осигуровка; деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата; всички деца с увреждания; деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.) Дейността предвижда наблюдението на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата да се осъществява посредством редовно измерване на височината и теглото на детето, главата, гръдния кош, проверяване на здравното състояние, следене на графика за имунизации и прегледи. Предвижда ежемесечно през първата година, на тримесечие през втората година и на полугодие през третата година да се провеждат прегледи и диагностика на психомоторното развитие. Ще се провеждат консултации за смущения в храненето, при които ще се наблегне на насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което бебето приема при хранене и други, както и ще се проведе обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето. Предвижда се потребителите да получат консултации по отношение на съня, в частност информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др., както и обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето. По време на изпълнението на дейността родителите ще получат съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. В резултат, редовното извършване на прегледи и консултации ще подпомогне предотвратяването на детски заболявания сред представителите на целевата група. Услугата ще бъде предоставяна в специално оборудвана стая за измерване на височина и тегло, маса за преглед на бебета, стая за леки медицински процедури и др в новоизградения център по ПСВ в гр. Кубрат. Услугата може да има и мобилен аспект, т.е. ще се предоставя посредством посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Основния персонал, ангажиран с предоставянето на здравни консултации и извършването на прегледи е следният: педиатър, медицинска сестра, стоматолог и медиатор. Назначени на гражд. договор ще бъдат 1 бр. педиатър (400 часа год.) ,1 бр. медиатор (600 часа год.), 1 бр. мед. сестра (600 часа год.),1 бр. стоматолог (200 часа год.). , Договорена стойност: 124 280.20 , Отчетена стойност: 124 164.62
  • Дейност: Управление и организация на услугите, осигуряване на транспорт за посещение на интегрираните услуги и за мобилна работа.: Управлението и организацията на услугите за ранно детско развитие ще се осъществява от 4-членен екип: ръководител, касиер-домакин, шофьор и хигиенист. Всички лица ще бъдат наети на трудови договори, Като ръководителят и шофьорът ще бъдат наети на пълен работен ден , касиер-домакинът /480часа год/ на трудови договори , а хигиенистът /480 часа год/ ще бъде назначен на граждански договор.. Ръководителят ще отговаря за цялостната комуникация с наетите служители за предоставяне на социалните услуги, ще води комуникация с доставчиците и следи стриктното изпълнение на договорите с външните изпълнители, ще наблюдава дали услугите се предоставят качествено и съгласно нормативните изисквания за предоставянето на социалните услуги, ще води комуникация с други външни лица - бъдещи потребители и/или заинтересовани страни - други институции като местни детски ясни/градини, училища, Агенция за социално подпомагане, Държавна агенция за закрила на детето, местни НПО в социалната сфера, органи на МВР, при необходимост, медии, кандидати за работа и други. Счетоводителят/касиер/домакин ще отговаря за изготвянето на ведомости за заплати на служителите, наети за предоставянето на социалните услуги, ще завежда получените материали и консумативи и следи тяхното разходване, ще съставя и други първични и вторични счетоводни документи. След провеждане на процедурите с избраните кандидати, ще се сключат съответните договори, а наетите лица ще получат длъжностна характеристика или работно задание с точно определени права, задължения, компетентности, изисквания и отговорности. За всяко наето лице касиерът/домакин ще се води досие съдържащо всички необходими документи и данни. Хигиенистът ще поддържа хигиената в помещенията, където се предоставят социалните услуги. Шофьорът ще осигурява транспорта на мобилните услуги и следи за поддръжката на автомобила и отчетните документи за разхода на гориво и други. , Договорена стойност: 260 624.18 , Отчетена стойност: 260 803.34
  • Дейност: Организация и управление на проекта : Предвижда се да бъде сформиран екип за управление на проекта (ЕУП), състоящ се от ръководител, счетоводител, технически сътрудник и юрист. Ангажираността на членовете на екипа се предвижда да бъде следната; - Ръководител на екипа – нает по гражданско правоотношение за 60 часа месечно, за целия период на изпълнение на проекта - Счетоводител – нает по трудово правоотношение - ангажиран по 60 часа месeчно за изпълнение на задълженията си. - Технически сътрудник - нает на трудово правоотношение - ангажиран по 40 часа месечно за целия период на изпълнение на проекта. - Юрист - нает по гражданско правоотношение за 60 часа месечно, за първите 4 месеца от стартиране на проекта, със задачи да съдейства за документално оформяне на стартиране на проектните дейности и подготвка на тръжните документациии провеждане на процедурите за избор на външни изпълнители по проекта. Членовете на екипа ще изготвят междинните и финалния доклад (техническа и финансова част), съгласно указаните образци към Ръководството на бенефициента; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Те ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Кубрат; отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Кубрат система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО). Във връзка с изпълнение на конкретни дейности по проекта ЕУП, съвместно със служители от Общинска администрация – Кубрат, ще отговаря за разработване на документациите и провеждане на обществените поръчки по проекта; ЕУП ще разработи процедура, длъжностни характеристики и изисквания за заемане на всяка длъжност, ще организира провеждането на подбор и наемане на персонала, който ще бъде нает за предоставяне на услугите за ранно детско развитие и персонала, необходим за цялостното функциониране, управление и предоставяне на услугите; ЕУП ще разработи, организира и прилага система за вътрешен мониторинг по проекта; ЕУП ще разработи процедура и осигури възможност за подаване на жалби и сигнали от заинтересовани лица във връзка с предоставяне на услугите за ранно детско развитие. Чрез провеждане на съответните приложими процедури по ЗОП с оглед стойностите, предвидени в бюджета на проекта за съответната дейност ще се извърши избор на външни изпълнители на дейности по проекта. , Договорена стойност: 91 916.64 , Отчетена стойност: 91 972.18
  • Дейност: Информиране и публичност на проекта : Възлагането и изпълнението на тази дейност е свързано с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация на всеки проект, финансиран със средства от Европейските фондове. Мерките за осигуряване на информация и публичност ще бъдат изцяло съобразени с изискванията на ОПРЧР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и гарантират популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица и най-вече пред потенциалните потребители на услуги и лицата търсещи работа. По проекта са предвидени следните мерки за информация и комуникация: Начална/откриваща пресконференция с минимум 20 участника, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите за: целите и дейностите, предвидени за изпълнение и финансовата рамка на проекта; целевите групи, към които е насочен; услугите за ранно детско развитие, които ще бъдат предоставяни в Община Кубрат; начина и мястото, където може да бъде подадено заявление за ползване на услуги; заключителна пресконференция с минимум 20 участника, която ще се проведе в последния месец от изпълнение на проекта при приключване на предвидените за изпълнение дейности, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите с изпълнението и постигнатите реални резултати по проекта. Те ще се проведат в помещения в сградата на Общинска администрация Кубрат. Ще бъдат изработени 1 брой транспарант; 2 броя информационни табели, които ще бъде поставени на входовете на сградите, в които ще се предоставят услугите; 150 броя информационни плакати А3 с логото на ОПРЧР и ЕС и информация за проекта, които да бъдат поставени на публични места и в залите за провеждане на пресконференциите, в помещения където се предоставят социалните услуги и други; 100 броя бележници и химикали ; 200 броя информационни брошури А5, които имат за цел да популяризират проекта сред широк кръг лица и ще съдържат информация и снимков материал, отразяващи изпълнението на проекта – цели, дейности, усвоен финансов ресурс, резултати и ще се раздадат на пресконференциите и Дни на отворени врати. Предвижда се да се проведат Дни на отворените врати в услугите и срещи с местната общност – веднъж на шестмесечие, с по минимум 20 участника, които имат за цел популяризиране на предлаганите услуги и предоставяне на информация за услугите. Периодично ще се подават прессъобщения към местните медии и сайта на сайта на Община Кубрат. , Договорена стойност: 2 420.40 , Отчетена стойност: 2 889.60

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Гюлбия, Договорена стойност по проекта*: 5 336.56 , Отчетена стойност**: 3 405.24
  • Изпълнител: Бахтишен, Договорена стойност по проекта*: 9 166.00 , Отчетена стойност**: 9 499.53
  • Изпълнител: Цветанка, Договорена стойност по проекта*: 9 377.68 , Отчетена стойност**: 11 310.19
  • Изпълнител: Гюнюл, Договорена стойност по проекта*: 5 000.00 , Отчетена стойност**: 6 718.57
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 7 550.00 , Отчетена стойност**: 5 773.32
  • Изпълнител: ЕТ Даниела Мичева АПМП-ИП, Договорена стойност по проекта*: 13 270.08 , Отчетена стойност**: 13 178.02
  • Изпълнител: НадяМаринова, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 10 143.72
  • Изпълнител: ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 2 139.94
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 7 550.00 , Отчетена стойност**: 452.99
  • Изпълнител: Светла, Договорена стойност по проекта*: 2 398.14 , Отчетена стойност**: 562.24
  • Изпълнител: Айлин, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 2 416.28
  • Изпълнител: Несрин, Договорена стойност по проекта*: 6 406.81 , Отчетена стойност**: 1 738.25
  • Изпълнител: Шази, Договорена стойност по проекта*: 4 508.30 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Юлкер, Договорена стойност по проекта*: 22 649.10 , Отчетена стойност**: 33 675.38
  • Изпълнител: Цанка, Договорена стойност по проекта*: 4 211.78 , Отчетена стойност**: 890.71
  • Изпълнител: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД, Договорена стойност по проекта*: 9 000.00 , Отчетена стойност**: 10 821.95
  • Изпълнител: Гизем, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 1 260.00
  • Изпълнител: Садък, Договорена стойност по проекта*: 2 500.00 , Отчетена стойност**: 6 240.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 800.00 , Отчетена стойност**: 1 854.53
  • Изпълнител: ЕТ Даниела Мичева АПМП-ИП, Договорена стойност по проекта*: 6 635.04 , Отчетена стойност**: 3 066.03
  • Изпълнител: Нуршен, Договорена стойност по проекта*: 18 652.20 , Отчетена стойност**: 51 552.92
  • Изпълнител: Мюджген, Договорена стойност по проекта*: 3 500.00 , Отчетена стойност**: 4 641.36
  • Изпълнител: Меджбурие, Договорена стойност по проекта*: 2 300.00 , Отчетена стойност**: 2 177.04
  • Изпълнител: Кенан, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 11 499.61
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 20 693.83 , Отчетена стойност**: 57 391.09
  • Изпълнител: Фатме, Договорена стойност по проекта*: 3 200.00 , Отчетена стойност**: 12 269.30
  • Изпълнител: Кадрие, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 17 383.90
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Договорена стойност по проекта*: 3 200.00 , Отчетена стойност**: 3 921.10
  • Изпълнител: Танер, Договорена стойност по проекта*: 6 661.50 , Отчетена стойност**: 6 140.28
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 5 595.66 , Отчетена стойност**: 5 211.99
  • Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП ", Договорена стойност по проекта*: 6 600.00 , Отчетена стойност**: 4 217.46
  • Изпълнител: ГРАНД ЕНЕРДЖИ ДИСТРИБЮШЪН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 328.10
  • Изпълнител: ММ ПЕТРОЛИУМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 600.00 , Отчетена стойност**: 3 737.79
  • Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 300.00 , Отчетена стойност**: 1 474.31
  • Изпълнител: Гюлшен, Договорена стойност по проекта*: 1 600.00 , Отчетена стойност**: 176.84
  • Изпълнител: Нигяр, Договорена стойност по проекта*: 5 040.00 , Отчетена стойност**: 1 580.62
  • Изпълнител: Маринела, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 1 208.14
  • Изпълнител: Д-р Селчук Салъфов АИППППДМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 5 550.00
  • Изпълнител: Кремена, Договорена стойност по проекта*: 2 131.80 , Отчетена стойност**: 2 131.68
  • Изпълнител: Катя, Договорена стойност по проекта*: 8 707.70 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ангелина, Договорена стойност по проекта*: 15 000.00 , Отчетена стойност**: 18 323.58
  • Изпълнител: Джанан, Договорена стойност по проекта*: 5 000.00 , Отчетена стойност**: 6 718.59
  • Изпълнител: Несрин, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 4 706.61
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД , Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 1 091.70
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 800.00 , Достигната стойност: 843.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 894 262.97 BGN
БФП 894 262.97 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 894 262.97 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 66.00 0.00 66.00 ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 36.00 0.00 36.00 ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетна активна електрическа енергия по свободно договорени цени и избор на координатор на балансираща група за ниско напрежение за обекти, собственост на Община Ветово, Община Кубрат, Община Завет и Община Цар Калоян“, Прогнозна стойност: 438 165.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на нетна активна електрическа енергия по свободно договорени цени и избор на координатор на балансираща група за ниско напрежение за обекти, собственост на Община Ветово, Община Кубрат, Община Завет и Община Цар Калоян“
    Изпълнител: ГРАНД ЕНЕРДЖИ ДИСТРИБЮШЪН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на природен газ за отопление за нуждите на газифицираните обекти на Община Кубрат за срок от 36 месеца по обособени позиции: , Прогнозна стойност: 321 317.62
  • Обособена позиция 1: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД
    Изпълнител: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на природен газ за отопление за нуждите на газифицираните обекти на Община Кубрат за срок от 36 месеца, Прогнозна стойност: 208 141.18
  • Обособена позиция 1: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД
    Изпълнител: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива, гориво-смазочни материали и консумативи за зареждане на моторни превозни средства на Община Кубрат и звена на бюджетна издръжка към нея за срок от една година чрез карти за безналично плащане , Прогнозна стойност: 86 666.66
  • Обособена позиция 1: мм петролиум
    Изпълнител: ММ ПЕТРОЛИУМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива,гориво-смазочни материали и консумативи за зареждане на МПС на Община Кубрат и звена на бюджетна издръжка към нея за срок от 36 месеца, Прогнозна стойност: 304 719.91
  • Обособена позиция 1: ПЕТРОЛ АД
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива: автомобилен бензин А95 Н и дизелово моторно гориво за зареждане на моторни превозни средства на Община Кубрат и звена на бюджетна издръжка към нея, чрез карти за безналично плащане по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на горива на територията на страната; Обособена позиция № 2: Доставка на горива на територията на Община Кубрат., Прогнозна стойност: 457 000.00
  • Обособена позиция 1: ММ ПЕТРОЛИУМ ЕООД
    Изпълнител: ММ ПЕТРОЛИУМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива:автомобилен бензин А95 и дизелово моторно гориво за зареждане на моторни превозни средства на Община Кубрат и звена на бюджетна издръжка към нея за срок от 21месеца на територията на Община Кубрат чрез карти за безналично плащане, Прогнозна стойност: 483 870.00
  • Обособена позиция 1: ММ "ПЕТРОЛИУМ" ЕООД
    Изпълнител: ММ ПЕТРОЛИУМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 000.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електрическа енергия - ниско напрежение за нуждите на Община Кубрат, улично осветление на територията на общината и детски градини, детска ясла „Мир“ на територията на Община Кубрат за срок от 12 месеца, Прогнозна стойност: 142 000.00
  • Обособена позиция 1: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД
    Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електрическа енергия - ниско напрежение за нуждите на Община Кубрат, улично осветление на територията на общината и детски градини, детска ясла „Мир“ на територията на Община Кубрат за срок от 12 месеца, Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: „Мост Енерджи“ АД
    Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електрическа енергия - ниско напрежение за нуждите на Община Кубрат, улично осветление на територията на общината и детски градини, детска ясла „Мир“ на територията на Община Кубрат за срок от 24 месеца, Прогнозна стойност: 324 800.00
  • Обособена позиция 1: ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Изпълнител: ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електрическа енергия - ниско напрежение за нуждите на Община Кубрат, улично осветление на територията на общината, второстепенните разпоредители и детски градини, на територията на Община Кубрат за срок от 36 месеца, Прогнозна стойност: 273 000.00
  • Обособена позиция 1: Енерго- Про Продажби АД
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 700.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на природен газ за отопление за нуждите на газифицираните обекти на Община Кубрат със срок на изпълнение 36 месеца по обособени позиции, Прогнозна стойност: 1 127 100.00
  • Обособена позиция 1: Овергаз мрежи
    Изпълнител: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Кубрат по обособени позиции, Прогнозна стойност: 920 685.53
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция: №1 "Зърнени храни и храни на зърнена основа"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция: №2 "Мляко, млечни продукти, масла и мазнини"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция: №3 "Захар и захарни изделия"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция: №4 "Месо и месни продукти"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция: №5 "Риба и рибни продукти"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция: №6 "Яйца и яйчни продукти"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция: №7 "Варива"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 8: Обособена позиция: №8 "Зеленчуци, плодове, картофи и кореноплодни"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 9: Обособена позиция: №9 "Подправки"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 10: Обособена позиция: №10 "Безалкохолни напитки"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 11: Обособена позиции: №11 "Консерви"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 12: Обособена позиция: №12 "Други"
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Кубрат по обособени позиции, Прогнозна стойност: 1 995 385.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1-Зърнени храни
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 600.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 10- Безалкохолни напитки
    Изпълнител: ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП "
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN