Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-1721-C01
Наименование на проекта Осигуряване на добри и безопасни условия на труд във фирма "АТМ - Спасов"ЕООД
Бенефициент 112609063 АТМ-СПАСОВ ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 18.05.2017
Дата на стартиране 18.05.2017
Дата на приключване 18.05.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пазарджик, Пазарджик, с.Хаджиево

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към подобряване работната среда в предприятието, чрез разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси. Ще се разработи програма за внедряване на възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работния процес с акцент върху практиките за по-лесно съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване на трудовия живот на по-възрастните работници и служители. Това от своя страна се очаква да подобри качеството на работните места и да рефлектира положително върху производителността на труда в предприятието. Чрез въвеждането на нови организационни практики ,модели и системи за управление на човешките ресурси и инвестиции в безопасни и здравословни условия на труд ще се постигне напредък в тази посока. В предприятието ще се въведат нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, като се осигурят средства за колективна защита ,включително и модернизация и реконструкция на производственото предприятие. Чрез закупуването на ЛПС и специално работно облекло ще се осигури по-високо ниво на безопасна работа и по-добри условия на труд. Нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда чрез осигуряване на социални придобивки за работниците и служителите като се изградят места за отдих, хранене, почивка и спортни съоръжения.
 Фирмата също така ще развие и насърчи и географската мобилност като осигури транспорт  на наетите лица в предприятието. Целта е запазване на тяхната заетост и повишаване нивата на устойчива заетост ,тъй като работното място във фирмата на повечето работници от целевата група е извън населеното място на тяхната месторабота. 
Чрез настоящата схема фирма "АТМ-Спасов "ЕООД ще допълни и надгради мерките реализиран и с договор по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013 г.схема за безвъзмездна финансова помощ  BG 051 PO 001-2.3.02 "Безопасен труд" .
Дейности
  • Дейност: 1. Дейност 1- Разработване ,адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията ,вкл. възможности за гъвкави форми на заетост с цел оптимизация на работните процеси ,с акцент върху практиките за по-лесното съвместяване на професионалния ,семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители. : Дейността е насочена към оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси във фирма "АТМ-Спасов" ЕООД .Въвеждането на нови организационни практики ,модели и системи за управление на човешките ресурси са сред начините за постигане на напредък в тази посока. Осигуряването на възможности за въвеждане на гъвкави форми на заетост ще допринесе за съчетаване на професионалния и личния живот на заетите лица ,а така също и по-дългото оставане в заетостта на по-възрастните работници и служители. Основните елементи които ще бъдат включени при разработването на тази дейност са: * ОПТИМИЗАЦИЯ НА РАБОТНИЯ ПРОЦЕС,ВКЛ.ВЪВЕЖДАНЕ НА ГЪВКАВИ ФОРМИ НА ЗАЕТОСТ-Въвеждане на система за оптимизиране на работния процес и въвеждане на гъвкава работна политика може да донесе ползи, както на работодателя така и за служителите, гъвкавите форми на заетост имат редица конкурентни предимства. - работа на смени -допълнителни часове работа -непълно работно време -гъвкави работни часове за определен период; -работа на повикване *ВЪВЕЖДАНЕ НА ПРАКТИКИ ЗА УДЪЛЖАВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНИЯ ЖИВОТ НА ПО-ВЪЗРАСНИТЕ РАБОТНИЦИ И СЛУЖИТЕЛИ НАД 54 ГОДИНИ- Разработване на програма и мерки за насърчаване на по-възрастните работници и служители и удължаване на професионалния им живот -учене през целия живот -организация на работата, съобразена с възрастта -насърчаване на работоспособността и производителността -определяне на функционалните възможности и здравословното състояние на работниците -съвместяване на професионалния ,семейния и личния живот *ОБЕЗПЕЧАВАНЕ НА ПРЕДПРИЯТИЕТО СЪС СОФТУЕР ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ В ПРЕДПРИЯТИЕТО- най-важният основен ресурс във фирмата са хората ,тяхното управление играе ключова роля за бизнеса и в същото време е една от най-сложните и отговорни дейности. Фирмата планира да внедри системата HeRMeS версия V автоматизира всички дейности по управлението на човешките ресурси ,позволява внедряването на тяхната взаимовръзка, оперативен достъп и анализ на цялата информация ,с цел вземането на най - правилните управленски решения. Основни характеристики на системата HeRMeS -Моделиране и управление на организационната структура, базирано на правила -Управление на процесите по подбор и наемане, оценка и развитие на персонала -Планиране и управление на заетостта, графиците и смените за отделните служители, групите и екипите -Планиране и администриране на имущества, материали, инструктажи и рискови фактори по работни места -Дефиниране и структуриране на индивидуалното възнаграждение на всеки служител, в зависимост от резултатите, които постига -Управление на комисионни и бонуси -Планиране на бюджети, следене и контрол на разходите -Вградени потребителски средства за генериране на отчети , доклади , аналитични справки и ключови показатели за ефективност *ОПТИМИЗАЦИЯ НА ВЪТРЕШНАТА КОМУНИКАЦИ ,ПОДОБРЯВАНЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА И КООРДИНАЦИЯ В РАБОТАТА МЕЖДУ ДЛЪЖНОСТИТЕ И ОРГАНИЗАЦИОННИТЕ ЗВЕНА НА РАЗЛИЧНИ НИВА- Вътрешните комуникации са важни за фирмата и служителите. Тяхното развитие ще позволи на организацията да бъде по-ефективна и са неразделна част от ангажираността на служителите. Разработването на добри и ефективни вътрешни комуникации ще ги превърне в инструмент, който ще бъде в състояние да управлява по най-добрия начин служителите във фирмата .На практика чрез вътрешните комуникации е възможно служителите да бъдат мотивирани за по-добри резултати. - Промотиране и стимулираща работна среда; -Ангажираност в личностно и професионално развитие на служителите си -Разработване на конкретна обратна връзка за представянето и резултатите -Разпознаване и награждаване усилията на служителите, базирани на за какво и как са се представили; -Оценка на равните възможности -Разработване на ангажимент в личностно и професионално развитие на служителите Чрез разработването и внедряването на тези елементи ще се усъвършенства организацията на труда и ще се подобрят факторите на работна среда в дружеството ., Договорена стойност: 64 500.00 , Отчетена стойност: 64 825.70
  • Дейност: Дейност 2- Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в предприятието лица: Дейност 2- Ще осигури организиран транспорт от работодателя до и от работното място на 13 лица от целевата група на фирмата. Производствената дейност на фирма "АТМ-Спасов" ЕООД се извършва в производствена база находяща се в с. Хаджиево, където ще се осъществява и дейността по проекта. Организираният транспорт ще се извършва от град Пазарджик до с. Хаджиево и по точно определен маршрут. Транспортът ще се извършва с две превозни средства собственост на фирмата един път през деня в двете посоки. Сутрин отиване гр. Пазарджик до с. Хаджиево и вечер връщане от с. Хаджиево до гр. Пазарджик. Както повечето фирми в страната, така и нашата фирма изпитва трудности за осигуряване на свободни финансови средства за организиран транспорт на тази част от персонала, която живее в населено място различно от това, в което е разположено предприятието. Предвид икономическата криза и ръстът на бедност в страната , много хора са изправени пред невъзможността да осигуряват за собствена сметка придвижването си от и до работното място. В редица случаи тези хора са принудени да напуснат работа и да търсят алтернативна работа. С помощта на целевата подкрепа за осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място този проект по ОП за БФП BG05M9OP001-1.008 " Добри и безопасни условия на труд", ще подпомогне фирма "АТМ-Спасов" ЕООД в рамките на 12 месеца на 13 човека от целевата група да подобрят условията на градска мобилност и запазване на работните места. Предприятието е разработило детайлно разписана транспортна схема ,описваща подробно маршрута от начална точка на тръгване до крайна точка работното място и обратно. Транспортната схема на "АТМ-Спасов" ЕООД е със следния маршрут: 1. Отиване: - начална спирка гр. Пазарджик ул. "Георги Бенковски" №125 0.00км.; - гр. Пазарджик ул. " Георги Бенковски" №125 - гр. Пазарджик ул. " Христо Ботев" №11 -1.8км.; - гр. Пазарджик ул. " Христо Ботев" №11 - гр. Пазарджик ул. " Княгиня Мария Луиза" №144 -1.6км.; - гр. Пазарджик ул. " Княгиня Мария Луиза" №144 - с. Хаджиево -производствена база - 11.6км. крайна спирка; 2. Връщане : - с. Хаджиево -производствена база - гр . Пазарджик ул. " Княгиня Мария Луиза" №144 -11.6км; - гр. Пазарджик ул. " Княгиня Мария Луиза" №144 - гр. Пазарджик ул. " Христо Ботев" №11 -1.6км.; - гр. Пазарджик ул. " Христо Ботев" №11 - гр. Пазарджик ул. " Георги Бенковски" №125 - 1.8км.; Общата дължина на маршрута в посока от гр.Пазарджик - с. Хаджиево е 15км. и посока с. Хаджиево - гр. Пазарджик 15км. , Договорена стойност: 5 148.72 , Отчетена стойност: 1 110.13
  • Дейност: Дейност 3 - Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд , подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите ,чрез защита от неблагоприятен климат: поставяне на 1бр.секционна врата: Тази дейност е насочена към постигане на цели водещи до подобряване условията на труд в "АТМ-Спасов" ЕООД и привеждането им в съответствие с установените стандарти за безопасен и здравословен труд. През 2015г. предприятието направи инвестиция в закупуване и изграждане на второ производствено хале успоредно до първото с цел по-добри условия на труд и по добро развитие на производствената дейност. Чрез инвестицията фирмата имаше за цел да се разделят отделните производствени етапи и се създаде нов "ЗАВАРЪЧЕН ЦЕХ ЗА МЕТАЛИ". Вложените средства са собственост на фирмата . Към момента халето има открита част. Фирмата има за цел чрез проекта си да се постави 1бр.секционна врата, която ще изолира зоната с неблагоприятен климат в производственото помещение в с.Хаджиево. Поставянето на секционната врата ще намали въздушните течения, тъй като в производственото хале няма поставена врата. За постигането на изискванията за безопасност е наложително закупуването на секционна врата за безопасно преминаване на транспортната техника с която се транспортират материалите необходими за производството. Дейността включва монтиране на 1бр .изолирана секционна врата. Тя включва тип " сандвич" с дебелина 40мм, състоящ се от два външни слоя от стоманена ,дълбокогалванизирана , профилирана ламарина с дебелина 0.5мм. и вътрешен слой от пенополиуретан с непрекъснат термичен мост. Защита против притискане на пръсти между панелите .Вратата е четиристранно уплътнена и е напълно изолирана от навлизане на дъжд, прах, пясък ,насекоми и др. Металните части изработени от висококачествена , дълбокогалванизирана стомана и гарантиращи дълъг срок на безпроблемна експлоатация. Технически характеристики: Стандарт производство СЕ ( EN13241-1). Панел 40 мм Релси и профили Поцинковани, Алуминиеви, Ветроустойчивост клас 3при макс. налягане 700Ра;Въздухопропускливост клас 3; Устойчивост на проникване клас3 при макс. налягане 70Ра; Коефициент на шумоизолация 24dB; Захранване 230/400V; Защитен клас на мотора IP 54; Цвят RAL 9002 или RAL 9006. Изолирана секционна врата с проходна врата :Размер на светлия отвор (Ш х В) 4000 х 6000мм; , Договорена стойност: 13 200.00 , Отчетена стойност: 12 200.00
  • Дейност: Дейност 4-Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло във ферма "АТМ-Спасов"ЕООД : Подобряване на условията за полагане на здравословен и безопасен труд на работното място фирмата има нужда да надгради чрез подмяна и закупупване на нови по-модерни и високотехнологични предпазни средства и работно облекло за нуждите на целевата група в предприятието. Към настоящият момент в предпрятието се използват лични предпазни средства и работно облекло, които не отговарят на новите технологии и материали на производство , например с антиалергични материи, високо ниво на водопропускливост , добра термичност на зимните работни облекла, физиологично съобразени материали влаго и студоустойчиви, почистващи се лесно. Работните процеси и дейности, които извършва фирмата протичат в повечото случаи на място при клиентите, условията на работа са свързани с работа на открито , при различни атмосферни условия - студ, топлина, вятър и влага. Работата на височини при ремонт и поддръжка на крановете изисква тяхната добра обезопасеност. Освен това в производствения процес се работи с режещи инструменти, заваряване с масла и бои. Новите и по-модерни предпазни средства и специални работни облекла ще надградят съществуващите досега във фирмата. Ще бъдат съобразени с вредното влияние на факторите на работната среда и сертифицирани. Сега използваните лични предпазни средства и работно облекло на служителите и работниците не са в съответствие и са в противоречие с Директивите на Европейския съюз и наредба №3 от 19 април 2001г.за минимални изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на лични предпазни средства на работното място. След направената оценка на риска се установи че е необходимо подобряване на безопасността на работещите да се подменят сега използваните лични предпазни средства и специално работно облекло. Фирмата има необходимост да се закупят нови по-добри и надграждащи съществуващите ЛПС, отговарящи на съвременните изисквания, с по-добро качество от минимално изискуемите в нормативната уредба, с което ще се осигурят безопасни и здравословни условия на труд. Новозкупените лични предпазни средства и специално работно облекло , ще подлежат на рециклиране и след употребата им не водят до замърсяване на околната среда. Утвърден е Списък от ръководителя на фирмата на работниците и длъжностите, които имат право на безплатно работно облекло и ЛПС съгласно изискванията на чл.8 на наредбата за безплатно работно облекло. Определени са работниците по професии , по видове облекло , ЛПС, изисквания към облеклото и са посочени опасностите от които ги предпазва. Ще се закупят следните видове специални работни облекла и видове лични предпазни средства - Защитно специално работно облекло от две части и гащеризон флуоресциращо и отражателни- 21бр.; - Защитни термични облекло от две части и гащеризон флуоресциращо и отражателни- 21бр.; - Защитен светлоотразителен елек- 21 бр.; - Защитни каски- 19 бр.; - Защитно устройство за тяло с предпазен колан/сбурия /- 19 бр.; - Защитни въжета - 19 бр.; - Защитни ортопедични подвижни стелки - 26 бр.; - Защитно непромокаемо облекло лятно-1 бр.; - Защитно непромокаемо облекло зимно-1 бр.; - Гумена престилка- 1 бр.; - Гумени ботуши -1 бр.; - Защитни ръкавици каучук -1 бр.; - Защитни термични ботуши- 1бр.; - Защитни очила за работа с видеодисплей - 3 бр.; - Антифон left / RIGHT - 4 бр. - Защитен термо елек - 21 бр.; - Защитни обезопасяващи обувки - 21 бр.; - Защитни термични обувки - 21 бр.; - Защитни ръкавици термо -21 бр.; - Защитни ръкавици - 21бр.; - Защитни ръкавици антивибрационни - 8 бр.; - Защитни очила от закрит тип - 19бр. - Защитен шлем от заваряване- 2бр., Договорена стойност: 25 948.00 , Отчетена стойност: 25 724.20
  • Дейност: Дейност 5- Придобиване на стандарти за безопасни условия на труд във фирма "АТМ-Спасов" ЕООД: Разработване и внедряване и сертифициране на Система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007. Дейността на фирма "АТМ-Спасов " ЕООД е с КИД 2822 съгласно Приложение към Заповед № РД-01-898 от 09.11.2015г. на Министъра на труда и социалната политика и е от допустимите кандидати по тази дейност с коефициент на трудов травматизъм по икономическа дейност ,равен или по-висок от средния за страната. За 2016г. коефициентът на фирма "АТМ-Спасов" ЕООД е Ктт = 0.9 .Досега във фирмата е внедрен стандарт ISO 9001:2008 ,гарантиращ ефективното функциониране на системата по качество на дружеството и е напълно съвместим с внедряването на BS OHSAS 18001:2007 и ще позволи по лесна интеграция. Стремежът към постоянно подобрение на условията за труд и концентрацията на усилията по посока превенция инцидентите на работното място са основен приоритет за фирма "АТМ-Спасов" ЕООД, като организация стремяща се към повишаване на производителността на труда, чрез грижа за работоспособността и здравето на работниците. Освен това "АТМ-Спасов "ЕООД желае да демонстрира ангажираност по отношение на безопасността на труда, да управлява и минимизира рисковете за здравето на своите служители и тези към които е насочена дейността и. Основните предимства и ползи до които ще доведе внедряването на Системата за управление на здравето и безопасността при работа/СУЗБР/ в организацията са: 1. Подобрява управлението и контрола на здравето и безопасността по време на работа; 2. Здравословните и безопасни условия на труд се управляват като процес, така че ефективността на СУЗБР да може да бъде измервана и подобрявана; 3. Позволява ръководството да насочи ресурси и усилия към дейности с висок риск; 4. Създава механизъм контрол над изпълнители и доставчици за осигуряване на по-здравословни и по-безопасни условия на труд; 5. Осигурява механизъм за самоконтрол по познаването и спазването на приложимите законови и други външни изисквания за здравословни и безопасни условия на труд; 6. Повишава доверието в организацията както от страна на служителите , така и от гледна точка на нейните бизнес партньори , клиенти и др. Дейността ще включва : 1. Дефиниране на политиката и цели по здраве и безопасност; 2. Разработване на документацията на СУЗБР, съгласно изискванията на стандарта; 3. Внедряване на СУЗБР; 4. Провеждане на вътрешен одит на СУЗБР; 5. Подготовка за сертификация; Елементите на BS OHSAS 18001 включват политика ангажираност , идентификация на опасностите , оценка и контрол на риска , оценка на съответствието ,законови изисквания, цели и програми, организация и персонал, обучение ,комуникация и консултации, документи и записи, оперативен контрол, готовност за извънредни ситуации, наблюдение и измерване ,разследване на инциденти и злополуки, коригиращи и превантивни действия, одит и преглед от ръководството. Тази дейност ще включи както подготовката за внедряване на стандарта така и сертификацията му от независим изпълнител. Реализирането на настоящата дейност ще спомогне за минимизиране на рисковете за персонала на дружеството по отношение на рискове за здравето и безопасността, ще утвърди прилагането на добри практики и ще осигури по-качествена работна среда. , Договорена стойност: 14 200.00 , Отчетена стойност: 13 286.00
  • Дейност: Дейност 6- Оборудване на стая за отдих, спорт и физическа култура : Необходимостта от оборудване на място за отдих, спорт и физическа култура е обусловена от констатираните в предпроектното проучване ,нужди на целевата група свързани с осигуряване на място в което служителите, работещи на различни обекти, да се събират и общуват, да споделят информация и се съветват, да обогатяват познанията и опита си, когато са в почивка и необходимостта от спортни съоръжения, който има нужда за физическо раздвижване . Персонала на фирмата проявява засилен интерес към интерактивните и видео материали като важен източник за черпене на съвременна и актуална информация за развитието в подемно-транспортната техника, видеоматериали за евентуални трудови злополуки получени вследствие от тази дейност, видеоматериали за видовете и начините на използване на закупените ЛПС и видеоматериали със спортни и физически упражнения.,техники, тенденциите и новостите в бранша и конкуренцията. Част от служителите обаче не разполагат с подходяща домашна техника (DVD плеър и TV с голям екран и висока разделителна способност, високоскоростен интернет и т.н.), или нямат такава, за да могат да ползват или обменят подобни материали. Често, по-голямата численост на целевата група, желаещи да се срещнат и обсъдят дадена тема, поражда неудобство и затруднение за намиране на подходящо място/помещение за този тип социално общуване между тях. Идеята за обособяването на място, което да улесни комуникацията помежду им, когато са в почивка, идва от самите служители, подкрепена е от ръководството на фирмата и е включена в проектното предложение. За тази дейност е необходимо да се оборудва кът в който ще се разположат 4 броя спортни съоръжения и един брой телевизор и един DVD плеър . Създаването на съответната придобивка ще бъде от една страна осигуряване на удобство за служителите на фирмата, от друга – ще способства за засилване чувството за принадлежност към организацията и мотивацията за работа. От трета страна ръководството на организацията ще засвидетелства ангажираност към нуждите на работещите във фирмата, както и ще покаже намерения за създаване на добри и позитивни условия на труд. За целта ще се закупят следните видове спортни съоръжения: 1. Велергометър със следните параметри: - Маховик 7кг.; - 10 степени на натоварване - LCD дисплей; - Компютър със следене на 8 показателя - Памет за тренировката на двама трениращи; - Ергономична седалка, която се регулира във вертикална и хоризонтална посока; - Програма за възстановяване на пулса и фитнес оценка; 2. Бягаща пътека със следните параметри: - Електрона система за контрол на скоростта; - Електрона обезопасителна система; - Автоматична промяна на наклона; - Компютър със 7 функции с показатели :време, скорост, изминато разстояние ,калории, пулс и наклон - Тренировъчни програми, включително програма с контрол на пулса-чрез АРР; - Възможност за избор на наклон; - Възможност за избор на скорости; Чрез тази пътека може да се проследи натоварването на опорно-двигателната система, изгарянето на калориите и дава избор на различни тренировъчни режими. 3. Крос тренажор със следните функции: - 8 степени на ръчно натоварване ; - Маховик 18кг. - Измерване на пулса чрез специални сензорни пластини и ръкохватки; - Компютър с LCD дисплей, който дава възможност за едновременно наблюдение на 10 важни параметъра на тренировката; 4. Комбиниран уред за силова тренировка със следните параметри: - 4 работни места -Основен модул, дъска за коремни преси, модул CHIN UP RACK, боксов чувал; - Горен и долен скрипец; - Приспособление за тренировка на задната част на бедрата; - Приспособление на тренировка за гърди; - Бицепс плот; - Вградени тежести; - LED екран със следните параметри : Тип на екрана LED Диагонал на екрана (см) 147 см Диагонал на екрана (inch) 58 inch Формат на екрана 16:9 HD съвместимост Пълна HD - DVD плеър , Договорена стойност: 10 935.00 , Отчетена стойност: 10 248.16
  • Дейност: Дейност 7: Организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като фирмата–кандидат се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът на проекта, който включва: Ръководител на проекта -1 – ръководи цялостното изпълнение на планираните дейности съгласно план-графика и работата на екипа на проекта; координира отношенията с експертите, ангажирани с изпълнението на отделните дейности; координира изготвянето на отчети по проекта и осъществява официалната комуникация с представители на програмата. Координатор на проекта-1 – подпомага цялостното изпълнение на дейностите и участва в изготвянето на отчетите по проекта. Счетоводител на проекта -1– води изрядна финансова отчетност и документация на разходите по проекта; съхранява първичните счетоводни документи; изготвя финансовите отчети и необходимите финансово-счетоводни справки по проекта; Дейността включва: • Организиране на цялостното изпълнение на проекта; • Сформиране на екип за организация и управление и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта; • Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществена поръчка; • Управлението на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете; • Следене на индикаторите за изпълнение на проекта; • Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми; • Управление на промените; • Контрол на изпълнението на дейностите за информация и публичност; • Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране Управление и организация на дейностите за изпълнение на проекта относно: наблюдение на изпълнение на дейностите по проекта, финансово изпълнение; процедури по избор на изпълнител за доставка; предоставяне на услуги – отчитане и изготвяне на доклади; управление на процедурите съгласно изискванията при отчитане на проектните дейности; счетоводно отчитане на направените разходи. Дейностите по управление и организация са елемент от проекта осигуряващи успешно изпълнение на процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по проект BG05M9OP001-1.008 „ Добри и безопасни условия на труд” по ОП „Развитие на човешките ресурси”. , Договорена стойност: 13 539.64 , Отчетена стойност: 6 779.17
  • Дейност: Дейност 8: Информиране и публичност: Дейността ще се реализира съгласно ," Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност" по ОП "РЧР" и Насоките по схема "Добри и безопасни условия на труд". При реализиране на мерките по информация публичност задължително ще се спазват изискванията, посочени в чл.2-10 и Приложение 1 на Регламент №1828/2006г. Изпълнението на проекта "Осигуряване на добри и безопасни условия на труд във фирма "АТМ - Спасов" ЕООД" ,ще бъде съпроводено с непрекъснато информиране на обществеността и даване на публичност на усвояване за нуждите на работещите във фирмата безвъзмездна финансова помощ от ЕС, насочена за подобряване на условията на труд на работното място. Бенефициентът " АТМ-Спасов "ЕООД ще предприеме всички необходими стъпки всеки документ ,включително всяко уверение за участие ,свързани с операция от този тип ще включва позоваване , сочещо че оперативната програма е съфинансирана от ЕСФ на ЕС. Действията за визуална идентификация ще се отнасят към популяризирането при изпълнението на проекта и ще включват: 1. Изработване и поставяне на постоянна обяснителна табела на видно място на сградата , в която се намира административната база, в производствената база и новият "Заваръчен цех"- 3броя. 2. Организиране на три информационни събития за местните медии- за старта на дейността, по време на изпълнение на проекта и при завършването на дейностите по проектното предложение- 3броя. 3. Прес - съобщения -3броя. 4. Изготвяне на баджове за всички участници в целевата група- 26 броя. 5. Изготвяне на емблеми които да се поставят на работното облекло- 129 бр. 6. Изготвяне на стикери ,които ще се поставят на личните предпазни средства - 71бр. 7. Изготвяне на листовки -500бр. 8. Изготвяне на обозначителни табели, които ще се поставят на закупените съоръжения -10бр. При изработването и отпечатването на материали по проекта дружеството задължително на заглавната страница ще посочва схемата и източника ,по който същите ще се финансират и съответните за това символи. "АТМ-Спасов" ЕООД ще отбелязва наименованието на проекта, финансовия принос на Общността и ще поставя логото на ЕС и на ОП РЧР, Договорена стойност: 2 590.00 , Отчетена стойност: 2 502.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА ЗНАМЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 222.00
  • Изпълнител: СПОРТ-ДЕПО АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 639.83
  • Изпълнител: ЕВРО СТАНДАРТ СЕРТИФИКАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 150.00 , Отчетена стойност**: 4 150.00
  • Изпълнител: БАЛТОВ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 61 136.00 , Отчетена стойност**: 61 136.00
  • Изпълнител: „ДЖИ ЕС ДЖИ БГ” ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12 200.00
  • Изпълнител: КОПИ ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 825.70
  • Изпълнител: ОМЕГАСОФТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 12 000.00
  • Изпълнител: ИБС - Компютри ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 608.33
  • Изпълнител: ОМВ БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 110.13
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 25 724.00 , Отчетена стойност**: 25 724.20
  • Изпълнител: ФЕЙС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 280.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 26.00 , Достигната стойност: 27.00
Индикатор 3 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 151 061.36 BGN
БФП 151 061.36 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 136 675.36 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Разработване и внедряване на система за оптимизация на работния процес, въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници, подобряване на взаимоотношенията и координация в работата между длъжностите и организационните звена на различни нива във фирма АТМ-Спасов ЕООД“, Прогнозна стойност: 52 200.00
  • Обособена позиция 1: „Разработване и внедряване на система за оптимизация на работния процес, въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници, подобряване на взаимоотношенията и координация в работата между длъжностите и организационните звена на различни нива във фирма АТМ-Спасов ЕООД“
    Изпълнител: БАЛТОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 52 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на софтуер за управление на човешките ресурси във фирма АТМ-Спасов ЕООД, Прогнозна стойност: 12 300.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на софтуер за управление на човешките ресурси във фирма АТМ-Спасов ЕООД
    Изпълнител: ОМЕГАСОФТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на софтуер за управление на човешките ресурси във фирма АТМ-Спасов ЕООД
    Изпълнител: ОМЕГАСОФТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО И ЛПС , Прогнозна стойност: 25 948.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО И ЛПС
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 724.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Разработване и внедряване на Система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007. , Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване и внедряване на Система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007.
    Изпълнител: БАЛТОВ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 136.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Сертификация на Система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарт BS OHSAS 18001 ;, Прогнозна стойност: 4 200.00
  • Обособена позиция 1: Сертификация на Система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарт BS OHSAS 18001 ;
    Изпълнител: ЕВРО СТАНДАРТ СЕРТИФИКАЦИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 150.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN