Идентификация

Номер от ИСУН BG05M2OP001-2.016-0009-C01
Наименование на проекта Съвместен интегриран подход за модернизация и цифрова трансформация на обучението в приоритетни професионални направления от висшето образование чрез партньорство между Тракийския университет, УНСС, Русенския университет и Българска стопанска камара (СИПМО – ТрУ)
Бенефициент 123024538 ТРАКИЙСКИ УНИВЕРСИТЕТ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Наука и образование за интелигентен растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 27.07.2021
Дата на стартиране 27.07.2021
Дата на приключване 09.08.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Стара Загора, гр.Стара Загора
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Русе (BG323), Русе, гр.Русе
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Предложеният проект  е в съответствие с приоритетите в областта на висшето образование, като изпълнението му допринася  за постигане на основните цели в областта на модернизацията и развитието на висшето образование, както и осигурява качествено развитие в областта на нови специалности, като агротроника, виртуални технологии, хранене и биомедицина, качеството на храните, ветерирано-медицински и здравен туризъм. 

Проектът се изпълнява в партньорство между български висши училища, включително: Тракийски университет-водеща организация, с участие на акредитираните си направления 6.4. Ветеринарна медицина,4.3 Биологически науки,6.3 Животновъдство и 7.4 Обществено здраве,5.4 Енергетика и 3.8 Икономика.Партниращи университети са: УНСС с акредитирано професионално направление 3.1 Социология, антропология и науки за културата и Русенски университет „Ангел Кънчев“ (РУ) с акредитираното професионално направление 4.6 Информатика и компютърни науки. За осигуряване активна и трайна връзка „наука-бизнес“ е привлечена и активно участва и Българска стопанска камара (БСК), в качеството на национално представителна организация на работодателите и работниците. 

Проектът е насочен към осигуряване на нов съвместен интегриран модел за предоставяне на учебно съдържание с оглед ефективното и ефикасно реализиране на качествени кадри в обхванатите области, чрез: модернизиране на учебната документация и разработване и въвеждане на нови програми; професионално развитие на преподаватели, чрез провеждане на мобилности и обучения и кариерно ориентиране на студенти и мобилност. 

Изпълнението на проекта гарантира изграждането на устойчива и ефективна връзка между висшите училища (ВУ) и пазара на труда. Предложеното обединение стимулира споделянето на ресурси, ефективното използване на хибридни иновативни форми за обучение, както и спомага за ефективното модернизиране на образователния процес, чрез дигитална трансфoрмация и въвеждане на модерни форми на обучение.
Дейности
  • Дейност: Разработване и въвеждане на съвместни учебни програми с партниращите български висши училища, с издаване на общи дипломи: Дейност 1 е свързана с разработването и въвеждането на общо шест съвместни учебни програми, съвместно с партньорите по проекта - УНСС-София, Русенският университет "Ангел Кънчев" и БСК-София . Предвидените за разработване и въвеждане по настоящия проект нови учебни програми са следните: 1. Първата предвидена за разработване и внедряване нова учебна програма за придобиване на образователно-квалификационна степен „магистър“ е с наименование „Интегрирани системи за управление качеството и безопасността на храните“. Основните умения и знания в тази програма са свързани модернизацията на хранително-вкусовата промишленост, дигитализацията в технологичните процеси, съхранението и реализацията на храните. Участващи организации са водещия Тракийски университет, като акредитирана организация с направление 6.4Ветеринарна медицина, партньорските организации УНСС, с акредитирано направление 3.1Социология, антропология и науки за културата и БСК. 2. Втората предвидена за разработване и внедряване нова учебна програма за придобиване на образователно-квалификационна степен „магистър“ е с наименование „Ветеринарномедицински бизнес и мениджмънт“. Специалността дава знания и умения, свързани с управление на бизнес, мениджмънт, икономически анализи, финансови анализи, дигитални умения, юридически компетенции и др. в областта на ветеринарната медицина. Участващи организации са водещия Тракийски университет, като акредитирана организация с направление 6.4Ветеринарна медицина, партньорските организации - УНСС, с акредитирано направление 3.1 Социология, антропология и науки за културата и БСК. 3. Третата предвидена за разработване и внедряване нова учебна програма за придобиване на образователно-квалификационна степен „магистър“ е с наименование „Здравен туризъм“. Уменията, които се придобиват в тази програма са свързани с пътуването на хора с цел профилактика, лечение или възстановяване на физическото/здравословното им състояние, чрез различни терапевтични, балнео или други медицински дейности. Участващи организации са водещия Тракийски университет, като акредитирана организация с направление 7.4 Обществено здраве, партньорските организации - УНСС, с акредитирано направление 3.1 Соцология, антропология и науки за културата и БСК. 4. Четвъртата предвидена за разработване и внедряване нова учебна програма за придобиване на образователно-квалификационна степен „магистър“ е с наименование „Агротроника“. В нея се застъпват процесите на автоматизация и дигитализация в аграрния сектор, в новата техно-генна среда за производство на селскостопанска продукция. Участващи университети в разработването на програмата са водещия Тракийски университет, като акредитирана организация с направление 6.3 Животновъдство и партньорска организация Русенският университет "Ангел Кънчев" с акредитирано направление 4.6 Информатика и компютърни системи. 5. Петата предвидена за разработване и внедряване нова учебна програма за придобиване на образователно-квалификационна степен „магистър“ е с наименование „Хранене и биомедицина“. В нея се разглеждат и усвояват знания за био-медицинските и здравословни подходи и процеси, за правилно и рационално хранене. Участващи университети в разработването на програмата са водещия университет – Тракийски университет, като организацията участва в разработването на програмата с акредитирано направление 4.3 Биологически науки и партньорска организация Русенският университет "Ангел Кънчев" с направление 4.6 Информатика и компютърни системи. 6. Шестата предвидена за разработване и внедряване нова учебна програма за придобиване на образователно-квалификационна степен „магистър“ е с наименование „Виртуални технологии“. Основни участващи университети в разработването на програмата са водещия Тракийски университет, като акредитирана организация с направление 5.4 Енергетика. Като партньор по тази учебна програма, взема участие Русенският университет "Ангел Кънчев" с акредитирано направление 4.6 Информатика и компютърни системи., Договорена стойност: 470 441.20 , Отчетена стойност: 207 781.70
  • Дейност: Разработване и въвеждане на съвместни учебни програми за обучение на чужд език с асоциираните партньори: Дейност 2 е свързана с разработването и въвеждането на учебни програми на чужд език с асоциираните партньори - Технологичния институт в Карлсруе и Университет на Панония. Предвидените за разработка нови учебни програми на английски език включват следните програми: програма в образователно квалификационната степен "магистър" по "Виртуални технологии", разработвана и внедрявана съвместно с допустимия и притежаващ всички необходими акредитации асоцииран партньор - Технологичен институт в Карлсруе и програма в образователно квалификационна степен "магистър" по "Био-базирани индустрии и устойчив растеж" с допустимия и притежаващ всички необходими акредитации асоцииран партньор Университет на Панония. Участващи в разработването на новите програми на английски език са общо 20-ма преподавателя, като 12 са от водещата организация Тракийски университет и 8 от асоциираните чуждестранни партньори, съответно 5-ма от Университет на Панония и 3-ма от Технологичния институт в Карлсруе. 1. Първата предвидена за разработване и внедряване нова учебна програма за придобиване на образователно-квалификационна степен „магистър“ на английски език е с наименование „Виртуални технологии“. Основни участващи университети в разработването на програмата са водещия университет – Тракийски университет - Стара Загора, като организацията участва в разработването на програмата с акредитирано направление 5.4. Енергетика. В разработването на учебната програма, също така взема участие и асоциирания партньор - Технологичния институт в Карлсруе. 2. Втората предвидена за разработване и внедряване нова учебна програма за придобиване на образователно-квалификационна степен „магистър“ на английски език е с наименование „Био-базирани индустрии и устойчив растеж“. В нея се разглеждат и усвояват знания за управлението и контрола на биоразнообразието, свързаните индустрии с него и устойчивия им растеж. Основни участващи университети в разработването на програмата са водещия университет – Тракийски университет - Стара Загора, като организацията участва в разработването на програмата с акредитирано направление 3.8. Икономика. В разработването на учебната програма, също така взема участие и асоциирания партньор Университет на Панония, Университета в Пелопонес – Гърция, и Университетът на Неаполис в Пафос – Кипър. Дейността е от изключително значение за изграждането на стабилно сътруднически в европейското икономическо пространство с други университети и образователни и научни организации, работещи в областите на професионалните направления обхванати от проекта. Разработването на учебните материали на английски език ще допринесе и за привличането на чуждестранни студенти, както и на чуждестранни преподаватели, които биха могли след осигуряване на базовата инфраструктура и материали да се включат активно в процесите на обучение по разработените по проекта нови учебни програми., Договорена стойност: 92 295.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разработване и въвеждане на програми с дигитално образователно съдържание, вкл. за дистанционно обучение: По отношение на Дейност 3 - Разработване и въвеждане на програми с дигитално образователно съдържание, вкл. за дистанционно обучение, дигиталното адаптиране на програмите планира да обхване следните нови програми: - „Хранене и биомедицина“ – планира се да се дигитализира 100% от учебния материал и ресурси обхванати по всички дисциплини на програмата, - „Виртуални технологии“ – планира се в тази насока да се дигитализира 100% от разработения наличен ресурс и учебно съдържание; - „Агротроника“ - в тази област се планира дигитализирането на 100% от наличните образователни ресурси; - „Интегрирани системи за управление качеството и безопасността на храните“ - в тази област се планира дигитализирането на 100% от наличните образователни ресурси; - „Ветеринарномедицински бизнес и мениджмънт“ - в тази област се планира дигитализирането на 100% от наличните образователни ресурси; - „Здравен туризъм“ - в тази област се планира дигитализирането на 100% от наличните образователни ресурси; Дигиталното адаптирано планира да обхване и новите програми, които са предвидени да са английски език: - „Биобазирани индустрии и устойчив растеж“ – планира се да се дигитализира 100% от учебния материал и ресурси обхванати по всички дисциплини на програмата, - „Виртуални технологии“ – планира се в тази насока да се дигитализира 100% от разработения наличен ресурс и учебно съдържание. Освен разработваните нови учебни програми се предвижда 100% дигитализиране и за следните съществуващи учебни програми: Бакалавърска специалност „Местни финанси“ и Бакалавърска специалност „Информационни технологии в икономиката и управлението“. Конкретните дисциплини, са обект на разработване и установяване по време при създаването на магистърските програми и се предвижда да включват между 12 и 20 учебни дисциплини в специалност, като всички ресурси свързани с тях биват дигитализирани, с цел осигуряване на среда за дистанционно обучение. За всяка от дисциплините е предвидено създаване на електронни библиотеки и дигитална среда за съхранение, достъп и комуникация, като фокусът е достъпност до квалифицирана образователна информация и организация на обучителните процеси с отдалечен достъп. Създаването на дигитални ресурси е от съществено значение за осигуряването на ефективен и качествен учебен процес, включително в условията на налаганите мерки за социална дистанция, но и по принцип при реализирането на модерни и иновативни начини за преподаване, споделяне и разпространение на знание. Всички създадени дигитални ресурси ще се ползват активно в учебния процес и ще надградят до сега създадените условия за модернизирано преподаване., Договорена стойност: 104 625.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разработване и внедряване на дигитално образователно съдържание, електронни ресурси и облачни технологии в образователния процес, включително закупуване на софтуер и/или ИКТ оборудване, необходими за разработване и въвеждане на дигитално образователно съдържание и програми и за внедряването на облачни технологии в образователния процес: Дейност 4. Разработване и внедряване на дигитално образователно съдържание, електронни ресурси и облачни технологии в образователния процес, включително закупуване на софтуер и/или ИКТ оборудване, необходими за разработване и въвеждане на дигитално образователно съдържание и програми и за внедряването на облачни технологии в образователния процес. За водещата организация Тракийски университет – Стара Загора се планират съвкупно да бъдат подпомогнати по проекта две направления, които имат пряка връзка с внедряваните по проекта програми: 1. Първото направление включва изграждането на дигитален център с виртуална библиотека за създаване и внедряване в обучителния процес на физически и дигитални ресурси, необходими за внедряване на учебното съдържание, разработвано по новите учебни програми. В този аспект се предвижда доставката и внедряването на дълготрайни активи, като: черно-бяла дигитална печатна техника; цветна дигитална печатна техника; техника за модернизирано физическо създаване на учебни ресурси и софтуер за създаване на печатни и дигитални учебни ресурси; техника и софтуер за създаване и поддържане на виртуална библиотека. 2. Второто направление включва внедряването на системи за управление и подпомагане на образователните процеси при обучението по нововъведение, разработени по проекта учебни програми, включително: Система за наблюдение на създадения виртуален университет, осигуряваща непрекъснатост на създадените виртуални учебни зали, дигитални учебни материали и комуникация, Система за управление на отдалечено хранилище за архивиране и съхранение на разработените дигитални образователни ресурси и материали; Оборудване на лекционна зала тип „студио“ и зала тип „студио“ и внедряване на интерактивни бели дъски. Закупуването и внедряването на оборудване и софтуер е необходимо за създаването и внедряването на учебни ресурси за новите учебни програми. Необходимостта от доставката на дълготрайните активи в това отношение е обусловена от нуждата да се осигури физическото и дигиталното разпространение на качествени учебни материали. За съответната инвестиция е извършен т.нар. „make or buy” анализ, които показва, че в дългосрочен план е значително по-ренатабилно да бъде оборудван собствен дигитален център, отколкото константно да се търсят външни доставчици на подобни услуги. След първоначалната инвестиция и при отчетени присъщи разходи, се очаква инвестицията да се откупи за срок от около три и половина години, включително сметнато на база всички предвиден за разходване средства. Всички предвидени за закупуване дълготрайни материални и нематериални активи са необходими за разработването и внедряването на новите учебни програми, които се разработват в дейности 1, 2 и 3, тъй като е от изключително значение на първо място да се осигури необходимата ИКТ инфраструктура за създаването на модерни дигитални интерактивни инструменти, които да бъдат използвани в образователния процес. В действителност цялото предвидено за закупуване ИКТ оборудване и софтуер се използва за разработване и въвеждане на дигитално образователно съдържание и програми (създадени по линия на проекта в Дейност 1, Дейност 2 и Дейност 3), включително с физически и дигитални ресурси, както и се използва за внедряването на облачни технологии и модернизиране на образователния процес. Заложените средства за изпълнение на дейността се обосновават със стойността на планираните за закупуване дълготрайни материални и нематериални активи, като конкретните стойности са на база извършените пазарни проучвания (събрани по две оферти за всеки предвиден за закупуване актив)., Договорена стойност: 1 103 000.00 , Отчетена стойност: 1 076 025.79
  • Дейност: Обучения на преподаватели в България, насочени към придобиване/усъвършенстване на чуждоезикови умения, в т.ч. професионална терминология, както и придобиване/усъвършенстване на дигитални умения, включително използване на ИКТ-базирани иновационни образователни технологии: Относно Дейност 5, свързана с обучения на преподаватели в България, насочени към придобиване/усъвършенстване на чуждоезикови умения, в т.ч. професионална терминология, както и придобиване/усъвършенстване на дигитални умения, включително използване на ИКТ-базирани иновационни образователни технологии, чрез настоящето проектно предложение се цели осигуряване на възможности за обучение на преподавателите за придобиване на ключови придобиване на езикови и дигитални компетенции, необходими за актуализиране на учебните планове и учебните програми в контекста на съвременните обществени потребности. Основната цел е да се повиши качеството на образователните услуги, предоставяни от българските висши училища чрез подобряване на съществуващата система за първоначална подготовка, продължаваща квалификация и професионално развитие на преподавателите с оглед на активното им участие в дигиталната трансформация на образованието. От друга страна програмата е необходима за осъществяване на връзката между образованието и научните изследвания, работодателите и различните институции в системата на висшето образование, включително и тези на европейско ниво. Планира се провеждането на две обучения, а именно: Обучение 1 : Придобиване на езикови компетенции, в т.ч. професионална терминология Обучение 2: Придобиване на дигитални компетенции, включително използване на ИКТ-базирани иновационни образователни технологии Обучението за дигитални компетенции включва: - Обучение в дигитални умения за създаване на дигитално съдържание за учебния процес; - Обучение на учители за преподаване на знания и умения по дигитална грамотност – ключови дигитални умения – базови и за напреднали, нови технологии, продукти и програми, медийна грамотност, онлайн съдържание и поведение, и др. за повишаване дигиталната компетентност на учащите се; - Обучения на учители за програмиране/кодиране, Кибер сигурност, защита на интелектуална собственост и др.; - Обучение на учители за работа с дигитални ресурси и внедрената платформа за образователни услуги и съдържание с цел въвеждане на иновативни методи на преподаване чрез съвременни ИКТ., Договорена стойност: 172 800.00 , Отчетена стойност: 128 160.00
  • Дейност: Краткосрочни специализации в асоциираните партньори от страна на преподавателите, включени в изпълнението на проекта: Дейност 6 е за осъществяване на краткосрочни специализации в асоциираните партньори от страна на преподавателите. Изходящата мобилност за преподавателите на Тракийски университет и УНСС е планирана да бъде в асоциираните партньори по проекта, а именно Технически институт Карлсруе - Германия, Университета на Панония -Унгария, Университет Гисен - Германия, Университет Лайпциг -Германия, Университет Вилнюс - Литва и Ветеринарна клиника Люше -Германия, Университета в Пелопонес – Гърция и Университетът на Неаполис в Пафос – Кипър. Изходящата мобилност за партниращият Русенски университет ще бъде проведена в асоциирания партньор - Vilnius Gediminas Technical University. Планирани са три вида краткосрочни специализации – двуседмична(Тракийски университет, УНСС и Русенски университет), едномесечна(Тракийски университет) и двумесечна (Тракийски университет), в т.ч.: За Тракийския университет – общо 107 преподаватели, от които 8 са включени в двуседмична специализация в държави от Група 3 –посещават University of Pannonia, 92 лица са включени в едномесечна специализация (всички посещават държави от група 2 – 40 лица посещават Karlsruhe Institute of Technology, 30 лица - Justus LiebigUniversity Giessen и 22 лица - University of Leipzig). 7 лица са включени в двумесечна специализация (3-ма в държави от група 2, посещават Karlsruhe Institute of Technology, Justus Liebig University Giessen иUniversity of Leipzig и 4-ма в държави от група 3 – посещават University ofPannonia). За УНСС - 5 преподаватели са включени в двуседмична мобилност в държави от група 2 (посещават Karlsruhe Institute of Technology, Neapolis University Pafos и University of Peloponnese). За Русенски университет „А.Кънчев“ - 10 преподаватели са включени в двуседмична мобилност в държави от група 2 и група 3 – 5 преподаватели посещават Karlsruhe Institute of Technology и 5 преподаватели – Vilnius Gediminas Technical University. Преподавателската дейност в рамките на мобилността включва минимум 4 часа преподаване седмично (вкл. съвместно модулно преподаване). Необходимостта от подобна дейност се обосновава от нуждата да бъдат създадени стабилни основни за споделяне на опит в областта на висшето образование с оглед придобиване на знание, умения и компетенции сред преподавателите да работят в динамична международна и интеркултурна среда и да допринасят за подобряване на диалога сред европейските институции в областта на висшето образование в областта. Специализациите ще бъдат удостоверени от чуждестранния асоцииран партньор с документ (удостоверение/сертификат) за успешно приключила двуседмична, специализация по посочените по-горе теми,, подписан от приемащата страна, посочващ името на участника, целта на дейността, както и началната и крайната дата на дейността. Планирана е изходяща мобилност на: - 107 преподаватели от Тракийски университет, от които 8 за двуседмична специализация, 92-ма за едномесечна специализация и 7 за двумесечна специализация; - 10 преподаватели от Русенски университет за двуседмична специализация; - 5 преподаватели от УНСС за двуседмична специализация. Планирането и изпълнението на дейността се основава на механизъм за избор на представителите на целевите групи за включването им в проекта. Краткосрочните специализации в асоциираните партньори представляват мобилност с цел преподаване на преподаватели от участващите в проекта български висши училища в чуждестранния асоцииран партньор, който е удостоен с харта за висше образование „Еразъм“., Договорена стойност: 978 758.00 , Отчетена стойност: 893 605.00
  • Дейност: Мултиплициране на резултатите от проведените краткосрочни специализации чрез споделяне на преподаватели между българските висшите училища: Дейност 7 Мултиплициране на резултатите от проведените краткосрочни специализации чрез споделяне на преподаватели между българските висшите училища включва обучение на студенти от всички висши училища, участващи в проекта, от преподаватели на другите партниращи в проекта висши училища. В изпълнението на дейността се включват преподавателите, които в рамките на проекта са завършили краткосрочна специализация в чужбина по време на изпълнението на Дейност 6. В действителност 100% от всички участващи в мобилност преподаватели (общо 125 на брой) ще участват в мултиплициране на резултатите, като участие в преподаването във всички партниращи помежду си университети. Мултиплициращият ефект ще се изразява освен в преподаване на студенти от преминалите специализация преподаватели, но и в споделяне на опит и обмен на иновативни идеи и практики за съвременно, включително дигитално преподаване, между преподавателите в отделните направления. , Договорена стойност: 69 750.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Кариерно консултиране и ориентиране на студенти чрез организиране на кариерни борси, съвместно с партниращите български висши училища и национално представителни организации на работодателите и на работниците и служителите: Дейност 8 Кариерно консултиране и ориентиране на студенти чрез организиране на кариерни борси, съвместно с партниращите български висши училища и национално представителни организации на работодателите и на работниците и служителите в насочена към подпомагане на професионалното ориентиране на студентите чрез кариерните центрове на участващите висши училища, чрез организиране и провеждане на кариерни борси и други съвместни събития между кариерните центрове на партниращите висши училища, научната и в същото време представителната организация на работодатели и осигуряване на механизми за проследяване на реализацията на дипломираните студенти. Организирането на кариерни борси се основава на механизъм за избор на представителите на целевите групи за включването им в проекта, като необходимостта е обоснована от наличието на нуждите на студентите за осигуряване на тяхната директна реализация след завършване и приключване на обучението в областта на националната и регионалната сигурност, особено в областите на ново разработените учебни програми по време на изпълнението на проекта. Изпълнението на дейността включва провеждането на мин. две кариерни борси в годините по време на изпълнение на проекта. Дейността предвижда да се използва капацитетът на всички участващи партньори (ТрУ, УНСС, РУ, БСК), като те имат богати традиции в организирането ежегодно на кариерни форуми, на които участие вземат десетки и стотици работодатели, и които се посещават от хиляди студенти. Всички участници в подобни форуми през последните (представители на бизнеса и посредници), както и високият интерес, са доказателство за натрупания от страна на ТрУ, УНСС, РУ, БСК организационен и административен капацитет по цялостното планиране, организиране, медийно отразяване и управление на провежданите кариерни борси и форуми, съвместно с доказани партньори. Този капацитет е добра основа за съвместното организиране в рамките на настоящото проектно предложение на кариерни борси, съвместно с партниращите български висши училища и национално представителни организации на работодателите и на работниците и служителите. Етапите в тази дейност, включват: 1. Организиране на кариерни борси за обмен, съвместно с партниращите български висши училища и национално представителни организации на работодателите и на работниците и служителите: 1.1. Подготовка за получаване на услуга за организиране на кариерни борси (от 13-ти до 15-ти месец) – в изпълнение на тази задача кандидатът и партньорите подготвят изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване. 1.2. Провеждане на кариерни борси (от 16-ти до 30-ти месец) - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от водещата организация и нейните партньори изисквания и срокове., Договорена стойност: 59 000.00 , Отчетена стойност: 45 600.00
  • Дейност: Създаване на мрежи от кариерни центрове и система за проследяване на реализацията на завършилите студенти в първата година след дипломирането в партниращите български висши училища: Дейност 9 Създаване на мрежи от кариерни центрове и система за проследяване на реализацията на завършилите студенти в първата година след дипломирането. Дейността се осъществява съвместно от партниращи висши училища (кандидат/партньор) и обхваща студенти от включените в проекта висши училища. Тя включва изграждане на общи информационни мрежи на кариерните центрове с база данни за потенциални работодатели, както отделна система за проследяване на реализацията на завършилите студенти в първата година след дипломирането. Дейността включва две основни задачи, включително: 1. Създаване на обща мрежи от кариерните центрове на участващите висши учебни заведения Най-общо дейността предвижда реализация на дейности, чрез които кариерните центрове на висшите училища – участници в проекта да бъдат информационно свързани, като за целта се предложи система, реализирана на базата на най-съвременните уеб технологии. Посредством такава уеб базирана информационна система ще се създаде среда за обмен на информация за позиции за стажове и практически обучения, свободни позиции за постоянна и почасова работа, работа по проекти или конкретни задания, обмен на добри практики. Основната цел на дейността е на основата на анализ на основните информационни проблеми в дейността на кариерните центрове, както и на основата на световния опит в изграждането на подобен вид системи, да се проектира и разработи обща система за информационна свързаност на кариерните центрове. Относно общата мрежа се предвижда разработваната система да осигурява възможността за всеки студент от висшите училища, партниращи си в проекта да може да извърши самостоятелна регистрация в уеб базираната система, чрез свои идентификационни данни. Всеки регистриран студент може да разглежда публикуваните обяви и може да кандидатства по дадена обява. Всеки работодател може да извърши самостоятелна регистрация, като попълни свои идентификационни данни (например: наименование, ЕИК, вид на организацията, седалище, адрес, лице за контакти, друга контактна информация, уеб сайт, лого и др.). 2. Изграждане на система за проследяване на реализацията на завършилите студенти в първата година след дипломирането. В процеса на създаване на нови учебни програми е включен и механизъм за тяхното проследяване и приложимото реализиране на завършилите след първата година студенти. В настоящото проектно предложение се предвижда реализацията на няколко последователни задачи, чрез които да се постигне изграждане на цялостна система за проследяване на реализацията на завършилите студенти в първата година след дипломирането. Предвидените дейности са групирани в три фази. През първата се предвижда извършването на проучвателни дейности, относно възможните за използване източници на информация за реализацията на завършилите студенти. През втората фаза се предвижда цялостно проектиране на системата за проследяване реализацията, а през третата фаза нейното същинско реализиране. Планираният капацитет на системата е проследяване на мин 30 000 студента. Като цяло и двете задачи и системи осигуряват активно участие в процесите на кариерно развитие на студентите с цел успешната им реализация на пазара на труда; постигане на високо ниво на информираност на студентите за изискванията, предизвикателствата и възможностите на съвременния пазар на труда, както и реализиране на активното им участие в процесите за постигане на успешно кариерно развитие; създаване на устойчиви механизми и възможности на работодателите за подбор на студенти с доказани знания, умения и компетенции и тяхното непосредствено включване на пазара на труда; изграждане на стабилни и ефективни партньорства между ТрУ, УНСС, РУ, БСК и работодателите; подобряване на качеството на обучение чрез предоставяне на възможности за придобиване на практически опит и усъвършенстване на практически умения на студентите от ТрУ, УНСС, РУ в съответствие с потребностите на пазара на труда. , Договорена стойност: 326 225.00 , Отчетена стойност: 321 960.00
  • Дейност: Студентски клубове за развитие на предприемачески умения, презентационни умения и дигитална креативност и развитие на меки умения, за разработване на лични професионални планове за реализация, за придобиване на граждански и обществени компетентности, за търсене на работа, организиране на презентационни събития, състезания, интервюта, дискусии: Дейност 10 основно включва обучение за придобиване на предприемачески умения и "меки" компетентности у студентите. Дейността осъществява на ниво висше училище (кандидат/партньор). В рамките на дейността се провеждат допълнителни обучения на студенти за развитие на техните предприемачески умения, презентационни умения и дигитална креативност, с продължителност 40 часа. Предвидено е обучение и придобиване на „меки умения“ на общо 200 студента (160 от Тракийски университет и по 20 студента от партниращите РУ и УНСС). Дейността се основава на механизъм за избор на представителите на целевите групи за включването им в проекта. Допълнителните обучения на студентите са удостоверени от участващите висши училища с документ за успешно приключило обучение. В рамките на дейността ще бъдат проведени следните обучения: 1. Обучение на студенти в областта на предприемачество, лидерство и управление В настоящото проектно предложение е предвидено допълнително обучение на студентите в областта на предприемачеството, с основни акценти върху: - Изграждане на иновативен подход към предприемачеството във формалното образование посредством извън аудиторни дейности и курсове; - Фокус върху икономическите и социалните ползи от предприемаческите инициативи чрез разработване на модул за обучение на тема „Предприемачество, лидерство и управление“, както и методология за анализ и оценка на постигнатите резултати в краткосрочен и дългосрочен аспект - „Инструментариум за оценка на младежкото предприемачество“. Обучението по предприемачество следва да се възприема като един непрекъснат процес на усвояване на ключови умения и характеристики, както и възможност да се стимулират и усъвършенстват организационните умения, включително управление, планиране на време, разпределение на ресурси, контрол и лидерство. Съдържанието на обучителния модул „Предприемачество, лидерство и управление“ включва следните основни акценти: - Съществуващи и потенциални бизнес модели; - Връзка между компонентите на устойчивото развитие, характера и спецификата на отделните региони, както и динамиката на формираните предприемачески модели; - Тенденции в моделите на търсене и предлагане в конкретни сектори, както и на свързаните продукти и услуги; - Икономическа стойност и роля на участниците във веригата на стойността; - Технологии, околна среда и общество; - Лидерство и корпоративна социална отговорност - Развитие на социалната проблематика в контекста на предприемачеството. 2. Придобиване на граждански и обществени компетентности Ролята на подобно обучение най-общо се проявява във формирането на компетентни и активни граждани, което от своя страна рефлектира с положителен знак върху ефективността и стабилността на демокрацията. Липсата на политическа грамотност и аналитично и критично мислене кара индивидите да действат емоционално и интуитивно в политическия процес. Създава се среда, в която популисти и демагози, влияейки върху първичните чувства на хората, печелят техните симпатии и гласове. Когато обаче членовете на обществото притежават гражданска компетентност те могат не само да разбират случващото се в политиката, но и да бъдат адекватен коректив на властта. В този контекст се създават условия демагогията и популизмът да бъдат ограничени, като подкрепа биха получили прагматичните и рационални политически предложения. Обучението за придобиване на граждански и обществени компетентности промотира плурализма в мненията и толерантността към него и в този смисъл има място единствено в демократичната политическа система. Посоченото произтича от целите, заложени в идеята студентите да получат допълнителни граждански познания, а именно: 1) Създаване на политическа грамотност (основни факти и концепции); 2) Усвояване на критично мислене и аналитични умения; 3) Развиване на ценности, нагласи и поведение в дух на уважение, толерантност, солидарност и други; 4) Насърчаване участието и ангажираността в академичния живот и този на местната общност., Договорена стойност: 24 000.00 , Отчетена стойност: 12 414.00
  • Дейност: Изходяща мобилност на студенти, докторанти, постдокторанти, специализанти, млади учени, изследователи и учени, в т.ч. мобилност за обучение и мобилност за научноизследователска дейност: Дейност 11 включва мобилността на студентите е важен фактор за стимулиране на интернационализацията във висшето образование. Европейският парламент и Съветът (2006 г.) разглеждат международната студентска мобилност като процес, предприет от лица или студенти, които учат в чужбина по официални и неформални програми с цел придобиване на по-широки знания и развиване на професионални умения. Европейският парламент и Съветът (2006 г.) споменават ползите от студентската мобилност като инструмент за европейското пространство за създаване на „учене през целия живот, насърчаване на заетостта и намаляване на бедността и подпомагане на активното европейско гражданство“. С оглед спецификата на целевите групи конкретно по тази дейност изх. мобилност е обособена в 2 групи според нуждите на допустимите участници: - Група I включва мобилност за обучение на студенти и докторанти – 80 участника; - Група II включва мобилност за обучение, преподаване и научноизследователска дейност на пост докторанти, специализанти, млади учени, изследователи и учени – 37 участника. Планираната продължителност на изходящата мобилност на студенти, докторанти, пост докторанти, специализанти, млади учени, изследователи и учени е 3 месеца.,като кредитите, придобити в резултат на проведената мобилност за обучение ще бъдат признати от висшето училище – кандидат/партньор и от участващите научни организации-партньори. Настоящето проектно предложение предвижда изходящата мобилност на студенти, докторанти, пост докторанти, специализанти, млади учени, изследователи и учени с общ брой участници – 117, като 94 са от водещата организация Тр. университет, 15 от участващия партньор Русенски университет и 8 от участващия партньор Университет за национално и световно стопанство. Мобилността на студенти и докторанти от България с цел обучение се осъществява в асоциираните партньори, които са удостоени с харта за висше образование „Еразъм“, както и специализирани лаборатории и клиники, а именно Технически институт Карсруе - Германия, Университета в Пелопонес – Гърция, Университетът на Неаполис в Пафос – Кипър, Университета на Панония - Унгария, Университет Гисен - Германия,Университет Лайпциг - Германия, Университет Вилнюс - Литва и Ветеринарна клиника Люше - Германия. В действителност периодът на обучение в чужбина е част от учебната програма на студента за придобиване на степен в кратък цикъл (конкретно в случая по разработваните учебни програми по проекта - участието в магистърска образователна степен). Изходящата мобилност за обучение се отнася отново до обхваната от проекта тематика, обхваната от новите разработвани учебни програми и свързаните с тях аспекти. По отношение на втора група се предвижда да проведат мобилност следните лица: - 29 докторанти, пост-докторанти, специализанти, млади учени, изследователи и учени от Тр. университет за тримесечна специализация; - 5 докторанти, пост-докторанти, специализанти, млади учени, изследователи и учени от Русенски университет за тримесечна специализация; - 3 докторанти, пост-докторанти, специализанти, млади учени, изследователи и учени от УНСС за тримесечна специализация. Докторанти, пост-докторанти, специализанти, млади учени, изследователи и учени, които ще участват в изходяща мобилност в държави от Група 2 са 33 души и в Група 3 – 4 души. Дейността основно включва основно осъществяването на обмен на опит в областта на знанието, свързано с внедрените нови учебни програми. Дейността е свързана с провеждане на обучение на студентите и участващите и се осъществява от чуждестранен асоцииран партньор, който е удостоен с харта за висше образование „Еразъм“. Мобилността на студенти и докторанти от България с цел обучение се осъществява в асоциирания партньор. Изх. мобилност на студенти и докторанти ще бъде удостоверена от чуждестранния асоцииран партньор с документ за успешно приключила мобилност, подписан от приемащата страна, посочващ името на участника, целта на дейността, както и началната и крайната дата на дейността., Договорена стойност: 755 073.00 , Отчетена стойност: 591 717.00
  • Дейност: Входяща мобилност за преподаване: Привличане на чуждестранни преподаватели.: Дейността по входяща мобилност на преподаватели има за цел: - Да насърчи висшите учебни заведения да разширят и обогатят обхвата и съдържанието на курсовете, които предлагат; - Да се позволи на студентите, които нямат възможност да участват в схема за мобилност, да се възползват от знанията и експертния опит на академичния персонал от висшите учебни заведения и от поканения персонал на предприятия в други европейски държави; - Да насърчава обмена на опит и опит в областта на педагогическите методи; - Да се създадат връзки между висшите учебни заведения и с предприятията; - Да мотивира студентите и персонала да станат мобилни и да им помага в подготовката на период за мобилност. По настоящият проект се планира входяща мобилност на 20 /двадесет/ преподавателя , като 18 /осемнадесет/ от тях ще преподават във водещата организация Тракийски Университет и по един в партниращите Университет за национално и световно стопанство и Русенски университет. Тринадесет от гост-лекторите ще преподават в продължение на 92 дни, а останалите 7 (от Университета Панония, Унгария) за период от 152 дни., Договорена стойност: 266 700.00 , Отчетена стойност: 243 726.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: СДРУЖЕНИЕ "БЪЛГАРСКА СТОПАНСКА КАМАРА-СЪЮЗ НА БЪЛГАРСКИЯ БИЗНЕС", Договорена стойност по проекта*: 65 902.54 , Отчетена стойност: 51 494.32
  • Партньор: УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО, Договорена стойност по проекта*: 262 500.70 , Отчетена стойност: 112 286.40
  • Партньор: РУСЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ "АНГЕЛ КЪНЧЕВ", Договорена стойност по проекта*: 276 734.70 , Отчетена стойност: 7 920.00
Изпълнители
  • Изпълнител: ИКС-Програма ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 470 640.00 , Отчетена стойност**: 435 720.00
  • Изпълнител: ИНЕКС - ПРОЕКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 515 181.38 , Отчетена стойност**: 515 181.38
  • Изпълнител: УМНИ ГРИЖИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 2 400.00
  • Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 45 600.00 , Отчетена стойност**: 45 600.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 144.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 560 844.42 , Отчетена стойност**: 560 844.41
  • Изпълнител: Русенска Търговско - Индустриална Камара Сдружение, Договорена стойност по проекта*: 16 800.00 , Отчетена стойност**: 16 800.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой студенти, получили подкрепа за развитие на предприемачески умения, презентационни умения и дигитална креативност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 200.00 , Достигната стойност: 100.00
Индикатор 2 Кариерни центрове, които са получили подкрепа за проследяване на реализацията на завършилите в първата година след дипломирането, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 3 Брой студенти, записани в курсове на чужд език, преподавани съвместно с чуждестранни висши училища, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 14.00
Индикатор 4 Лица на възраст 25-64 години, участващи в продължаващо обучение и надграждане на знания, умения и компетентности по ОП, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 370.00 , Достигната стойност: 285.00
Индикатор 5 Дял на студентите, записани в курсове, преподавани съвместно от български висши училища, подкрепени по процедурата, които са преминали в по-горен курс, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Брой споделени преподаватели между партниращите български висши училища, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 80.00 , Достигната стойност: 32.00
Индикатор 7 Висши училища, участващи в мерки за оптимизация на професионалните направления и на институционалната мрежа, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 33.33
Индикатор 8 Студенти, обучаващи се в област на висше образование "педагогически науки", Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 Преподаватели във висши училища, включени в програми за повишаване на квалификацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 150.00 , Достигната стойност: 151.00
Индикатор 10 Дял на студентите, записани в курсове на чужд език, преподавани съвместно с чуждестранни висши училища, подкрепени по процедурата, които са преминали в по-горен курс, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 11 Висши училища, включени в инициативата HEInnovate, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 12 Студенти, обучаващи се в технически специалности, от включените в дейности по ОП, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.18
Индикатор 13 Брой въведени нови програми с дигитално образователно съдържание, вкл. за дистанционно обучение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 14 Брой студенти, записани в курсове, преподавани съвместно от български висши училища, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 25.00
Индикатор 15 Дял на студентите, записани в курсове, преподавани чрез дигитално образователно съдържание, подкрепени по ОПНОИР, които са преминали в по-горен курс, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 16 Брой млади преподаватели (до 34 г. вкл.), завършили краткосрочни специализации в чужбина и/или обучения в България, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 17 Висши училища, участващи в изграждането на обща информационна мрежа на кариерните центрове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 18 Дял на преподавателите във висши училища от включените в дейности по ОП, получили удостоверение за успешно премината програма за повишаване на квалификацията, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 100.00
Индикатор 19 Брой преподаватели, успешно преминали програми за входяща мобилност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 18.00
Индикатор 20 Студенти, записани в курсове, преподавани чрез дигитално образователно съдържание, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 230.00 , Достигната стойност: 191.00
Индикатор 21 Брой въведени съвместни учебни програми за обучение на чужд език с чуждестранни висши училища/чуждестранни научни организации/ чуждестранни специализирани клиники, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 22 Брой въведени съвместни учебни програми с партниращи български висши училища, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 23 Млади учени до 34 г. вкл., получили подкрепа по ОП за дейности в сферата на НИРД (GOVERD плюс HERD), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 24 Студенти включени в програми за мобилност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 70.00 , Достигната стойност: 44.00
Индикатор 25 Дял на младите учени до 34 г. вкл., които участват в дейностите по ОП сред заетите в НИРД (GOVERD плюс HERD), Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.50 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 26 Дял на признатите кредити за обучение, от общия брой придобити кредити от проведена мобилност за обучение по настоящата процедура, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 100.00
Индикатор 27 Дял на преподавателите, преминали краткосрочни специализации в асоциираните партньори в чужбина по настоящата процедура, които са останали на работа във висшето училище – кандидат/партньор 6 месеца след приключване на процедурата, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 95.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 28 Брой студенти в технически науки, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 29 Участници в различни форми на мобилност, които са с повишена квалификация и умения и по-добра реализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 179.00 , Достигната стойност: 153.00
Индикатор 30 Повишен рейтинг по отношение на включените в операцията професионални направления за съответните висши училища кандидати и партньори, измерен при актуализация на рейтинга на висшите училища през годината, следваща годината на окончателно приключване на проекта, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 4 205 108.91 BGN
БФП 4 205 108.91 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 4 205 108.91 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и внедряване на дълготрайни материални активи (ДМА) и дълготрайни нематериални активи (ДНА) за изпълнение дейностите на проект BG05M2OP001-2.016-0009-C01 - Дигитален център с виртуална библиотека за създаване и внедряване в обучителния процес на физически и дигитални ресурси, Прогнозна стойност: 517 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и внедряване на ДМА и ДНА за изпълнение дейностите на проект BG05M2OP001-2.016-0009-C01 - Дигитален център за създаване и внедряване в обучителния процес на физически и дигитални ресурси
    Изпълнител: ИНЕКС - ПРОЕКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 355 628.60
  • Обособена позиция 2: Доставка и внедряване на ДМА и ДНА за изпълнение дейностите на проект BG05M2OP001-2.016-0009-C01 - Библиотека, включително виртуална за създаване и внедряване в обучителния процес на физически и дигитални ресурси
    Изпълнител: ИНЕКС - ПРОЕКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 159 552.78
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка и внедряване на дълготрайни материални активи (ДМА) и дълготрайни нематериални активи (ДНА) за изпълнение дейностите на проект BG05M2OP001-2.016-0009-C01 - Системи за управление и подпомагане на образователните процеси, Прогнозна стойност: 586 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и внедряване на ДМА и ДНА за изпълнение дейностите на проект BG05M2OP001-2.016-0009-C01 - Системи за управление и наблюдение
    Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 375 409.42
  • Обособена позиция 2: Доставка и внедряване на ДМА и ДНА за изпълнение дейностите на проект BG05M2OP001-2.016-0009-C01 - Оборудване на зали за обучение
    Изпълнител: ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 185 435.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Обучение на преподаватели в България и допълнителни обучения на студенти на водещата организация Тракийски университет - Стара Загора, Прогнозна стойност: 170 400.00
  • Обособена позиция 1: Обучение на преподаватели в България - Придобиване на езикови компетенции, в т.ч. професионална терминология
    Изпълнител: ИКС-Програма ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 74 340.00
  • Обособена позиция 2: Обучение на преподаватели в България - Придобиване на дигитални компетенции, включително използване на ИКТ-базирани иновационни образователни технологии
    Изпълнител: ИКС-Програма ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 74 340.00
  • Обособена позиция 3: Допълнителни обучения на студенти - Обучение на студенти в областта на предприемачество, лидерство и управление
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 668.00
  • Обособена позиция 4: Допълнителни обучения на студенти - Придобиване на граждански и обществени компетентности
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 476.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Обучение на преподаватели в България и допълнителни обучения на студенти на партньорската организация УНСС, Прогнозна стойност: 9 600.00
  • Обособена позиция 1: Обучение на преподаватели в България - Придобиване на езикови компетенции, в т.ч. професионална терминология
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обучение на преподаватели в България - Придобиване на дигитални компетенции, включително използване на ИКТ-базирани иновационни образователни технологии
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Допълнителни обучения на студенти - Обучение на студенти в областта на предприемачество, лидерство и управление
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Допълнителни обучения на студенти - Придобиване на граждански и обществени компетентности
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Обучение на преподаватели в България и допълнителни обучения на студенти на партньорската организация Русенски университет "Ангел Кънчев", Прогнозна стойност: 16 800.00
  • Обособена позиция 1: Обучение на преподаватели в България - Придобиване на езикови компетенции, в т.ч. професионална терминология
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обучение на преподаватели в България - Придобиване на дигитални компетенции, включително използване на ИКТ-базирани иновационни образователни технологии
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Допълнителни обучения на студенти - Обучение на студенти в областта на предприемачество, лидерство и управление
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Допълнителни обучения на студенти - Придобиване на граждански и обществени компетентности
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнението на проект BG05M2OP001-2.016-0009-C01, Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнението на проект BG05M2OP001-2.016-0009-C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за Изграждане на обща информационна мрежи на кариерните центрове на участващите университети на партньорската организация УНСС, Прогнозна стойност: 93 500.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги за Изграждане на обща информационна мрежи на кариерните центрове на участващите университети на партньорската организация УНСС
    Изпълнител: ИКС-Програма ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 91 980.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за Изграждане на система за проследяване на реализацията на завършилите студенти на водещата организация Тракийски университет - Стара Загора, Прогнозна стойност: 232 725.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги за Изграждане на система за проследяване на реализацията на завършилите студенти на водещата организация Тракийски университет - Стара Загора
    Изпълнител: ИКС-Програма ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 229 980.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за провеждане на кариерни борси на водещата организация Тракийски университет - Стара Загора, Прогнозна стойност: 29 500.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги за провеждане на кариерни борси на водещата организация Тракийски университет - Стара Загора
    Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 600.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за провеждане на кариерни борси на партньорската организация Русенски университет "Ангел Кънчев", Прогнозна стойност: 29 500.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги за провеждане на кариерни борси на водещата организация Русенски университет "Ангел Кънчев"
    Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN