Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 672 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

РЕКСИ-Д ЕООД е новосъздадено  дружество с дейност свързана с предоставяне на специализирани услуги, фокусирани върху новостите, които предлагат информационните технологии. 
Изпълненнието на проекта е свързано с прилагане на IT технологии, насочени към развитие на иновативна онлайн платформа предоставяща новаторски подход за управление на куриерски бизнес. Иновативния продукт/услуга, който ще се създаде в рамките на изпълнението на проекта е създаване на онлайн платформа за управление на куриерска фирма. 
За реализация на проектното предложение ще се създаде устойчива заетост на екип от 3 квалифицирани служители в областта на обработка на база данни. За създаване на платформата  ще се закупи необходимия софтуер и оборудване. Реализацията на проекта сам по себе си ще доведе до устойчиво развитие на компанията от една страна, но и до създаване на нови устойчиви взаимоотношения между производители, търговци и крайни клиенти. Вярваме, че  новата платформа определено ще създаде добавена стойност за обществото чрез въвеждане на иновации в отношенията между клиенти, производители и търговци. Добавената стойност идва от оптимизирането на разходите при доставки в процеса на продажбите и създаване на директна връзка между субектите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ДОСТАВКА НА СПЕЦИАЛИЗИРАН СОФТУЕР И ОБОРУДВАНЕ : Дейността ще се изпълни в два етапа: Етап 1. Осигуряване на необходимото специализирано оборудване и софтуер, необходими за реализиране на инвестиционната идея. Основна цел на този етап е пряко свързана с осигуряване на необходимото специализирано оборудване и софтуер, необходими за предоставяне на услугата, Специализиран софтуер за обработка на куриерски пратки - 1 бр. Преносими компютри за работа с платформата – 2 бр. Наличието на изброеното оборудване и софтуер ще осигури възможността за реализация на новата услуга. Посочените материални и нематериални активи са от изключителна важност, като без подкрепа по настоящия проект дружеството не би могло да ги придобие в ранната фаза на развитие на компанията. Предвижда се да бъде проведена процедура за избор на изпълнители, съгласно действащата нормативна рамка. Съгласно сключените договори с доставчиците, ще се извърши доставка на закупеното по проекта оборудване и софтуер. Етап 2: Формиране на работен екип Ще бъде сформиран екип от експерти, които ще извършат заложеното в тази дейност и които притежават необходимите компетенции и познания в областта. Във връзка с назначаването на екипа по проекта на посочените позиции, ще бъдат спазени изискванията на българското трудово и осигурително законодателство, както и изискванията на програмата. Новонаетите лица ще бъдат обучени а работа със новия софтуер в рамките на проекта. 275 500.00 269 000.02

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.