I. Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията:: 1. Въвеждане и сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти - 1.1 за системи за управление на околната среда (EMAS, БДС EN ISO 14001 и управление на сигурността на информацията (БДС ISO/IEC 27001). •ISO 14001 определя изискванията към системата за управление на околната среда, която може да се интегрира с други изисквания за управление, за да помогне на организациите да достигнат, както икономическите си цели, така и целите, свързани с околната среда.
ISO/IEC 27001:2013 Международният стандарт ISO/IEC 27001 задава модел за изграждане и определя изисквания към системите за управление на сигурността на информацията (СУСИ). Тези системи служат за защита на активите, които боравят с информация и се основават на възприети принципи, цели, политики и на оценки на рисковете, които могат да въздействат неблагоприятно върху бизнеса. Защитите, които се изграждат при внедряване на СУСИ, повишават нивото на сигурност и на първо място са насочени към осигуряване и поддържане на характеристиките поверителност, наличност и цялост на информацията.
2.Подготовка за сертификация
3.Ресертификация на система за управление на качество от ISO 9001 : 2008 към ISO 9001: 2015 г
4.Реинженеринг на процесите в предприятията:
Реинженерингът на процесите в организациите представлява цялостно преосмисляне и пълно препроектиране на бизнес процесите за достигане на цялостни подобрения в основните показатели на всяка организация. При изпълнението на отделните дейности по реинженеринг на процесите и системите фокусът следва да бъде поставен върху създаването на ефективни предпоставки за постигане на резултатите.
Диагностика и измервания на бизнес процесите в организацията, с цел определяне на работните процеси, за които е необходимо подобрение;
Избор на процесите, които ще бъдат изменени и препроектирани вследствие на реинжинеринга – дефиниране на процесите, входовете и изходите на всеки процес, както и взаимовръзките между различните процеси;
Техническо изготвяне на модел на предлаганото решение-визия:
Персонализиране на модела спрямо спецификите на организацията;
Обучение на персонала;
Въвеждане на препроектираните процеси (предписанията от реинженеринга) в дейността на организацията;
Анализ на резултатите и ползите от реинженеринга на процесите:
- По-ефикасна организация в резултат на по-ефективното организиране на ключовите процеси;
- Реализирано измерване на ефикасността на всеки процес – поставяне на ключови индикатори (KPI) за всеки важен бизнес процес;
- По-добро обслужване на клиентите, чрез ефективни методи за обратна връзка;
- Подобрена координация между звената в рамките на организацията, чрез технологични и организационни решения;
- Въведени технологични решения с цел оптимизиране на бизнес процесите. Ефективно използване на създадената ИКТ инфраструктура.
5.Дейности за инвестиции в ново оборудване в помощ на променяните бизнес процеси. Пред вид акцентът върху инициирането на регулярна сервизна дейност на територията на България и Западните Балкани фирмата има нужда от много повече инструменти и оборудване за монтаж и сервиз , затова подава оферти за пакети с инструменти и оборудване , необходими за това.
Безкабелни и акумулаторни инструменти спестяват време на техническия състав и повишават производителността. Модерна машина за заготовки от алуминий позволява точност, качество и прецизност на изделията. Преносими комплекти с инструменти са извънредно важни за мобилността на екипите, което ще позволи бързи срокове и мултифункционалност на сервизните услуги.Мобилните терминали с вграден баркод скенер позволяват достъпване от мястото на обекта до база данни и кол.център, което пести време, гориво и ускорява процеса на сервизната дейност.
|
232 376.33
|
230 157.09
|
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на софтуер за управление на бизнес процеси: Дружеството планира да закупи и внедри интегриран софтуер за управление на бизнес процеси , с цел оптимизиране на дейностите и работните потоци в предприятието, соито следвада станат по-ефективни и да се адаптира към постоянно променящите се условия. Дружеството има нужда от следните функционалности на ИКТ базиран интегриран софтуер/и за управление на бизнес процесите:
Планиране на доставки
работа с досиета на доставчици, вкл. групиране, условия и начини на плащане, следене на плащания и падежи на плащания, кредитни лимити, складове по доставчик, поддържане на информация за име и код на артикул при доставчик, време за доставка и др.
работа с ценови листи на доставчици, предоставени от тях отстъпки и сключени договори
извършване на всички необходими операции по покупки и отпечатване на съответните документи – напр. искане за оферта от доставчик, изпращане на поръчка към доставчика, следене на доставки, получени фактури, дължими суми и платени суми, изготвяне на кредитни известия и т.н.
планиране на доставките спрямо обещана дата на изпълнение на поръчката на клиента
проследяване по серийни номера на закупените материали и оборудване
Преминаване към интегрирана информационна система, с цел унифициране на текущо използваните системи и отпадането на множеството софтуери, таблици в Excel и други приложения, които се използват в момента;
• подобряване организацията във фирмата, чрез създаване на автоматизирана връзка между отделните звена и фирми от групата;
• Автоматизираност на процесите в Планиране, Продажби, Проекти,
Сервиз, Финанси и счетоводство и др., управлявани от ERP системата, с цел намаляване на дублиране на извършваните дейности;
• Коректно отчитане и управление на сервизната дейност;
• Възможност за получаване на необходимата, ценна управленска информация и отчетност от ERP система, която да предоставя надеждни, достоверни своевременни данни към мениджмънта;
• Внедряване на ERP система, която ще може да се развива заедно с компанията;
• Внедряване на модули, подпомагащи бъдещото развитие на компанията,
нейната интернационализация и иновативност
модули: финанси и счетоводство, бюджети, продажби, упраовление на отношенията с клиенти СРМ, Производство, вкл.управление на брак и отпадъци, покупки и снабдяване, склад, сервиз, BI/бизнес интелиджънс/ |
324 282.48
|
319 998.48
|
III. Дейности за визуализация на проекта.: За да се информират участниците и обществеността Фирмата ще постави един плакат A3 Постоянна обяснителна табела „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 Плакатът ще съдържа емблемата на ЕС, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмния период 2014-2020 с наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта както и стойността на европейското и национално съфинансиране в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта;надграждане на фирмения уеб сайт с информация за проекта и сервизната дейност |
2 000.00
|
298.00
|