Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение на кандидата ПМ Продукция е насочено към стартирането и развитието на предприемаческа инициатива в областта на творческата индустрия.  Идеята на предприемача Борислава Славова е разработване и пазарна реализация на Онлайн платформа с работно заглавие hranazadushata.bg на кулинарна тематика. Целта на новосъздадената компания е да предостави на пазара изцяло иновативен подход към поднасянето на информация в тази област, като обхване специфичен кръг от теми и потенциално търсене. Платформата ще разчита на богато видео- и снимково съдържание с интересни рецепти, така и на често обновявано текстово съдържание, представящо любопитни факти и новини от света на кулинарията. Това, което най-много ще отличава hranazadushata.bg от подобни сайтове, ще бъде включването на модул за „споделяне“ на храна, посредством който ценители на кулинарните преживявания от страната и чужбина ще могат да се свързват и споделят физически домашно приготвена храна.
Проектът ще бъде насочен към подготовката и стартирането на дейността на компанията, като проектните разходи ще бъдат следните:
- Закупуване на  ДМА - необходимото технологично оборудване за осъществяване на предприемаческата идея;
- Разходи за работни заплати и СО на екипа по проекта;
- Разходи за наем на работно помещение, режийни разходи и офис консумативи;
- Разходи за разработка на web – платформа;
- Разходи за Пазарно проучване за потребителските нагласи и изготвяне на професионална Маркетинг Стратегия.
Следвайки очертаната стратегическа рамка и благодарение на усвоеното финансиране, ПМ Продукция ще реализира една успешна и устойчива бизнес инициатива, която да задоволи специфичното търсене в сегмента, предлагайки иновативен подход към подобряване на потребителското преживяване.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемачески идеи : ЦЕЛ:Целта на дейността се припокрива изцяло с целите на проекта, тъй като е основна дейност в проектното предложение: ОСНОВНА ЦЕЛ на проекта е подсигуряване на финансова и материална база за разработване и пазарна реализация на web -базирана платформа на кулинарна тематика. ЕТАПИ: Планът за развитие на компанията, подробно описан в секция 11, Описание на предприемаческата идея, предвижда следните етапи: 1./ Концепция; 2./ Ранен етап; 3./ Стартиране; 4./ Скалиране; 5./ Консолидиране. Дейност 1 от проектното предложение застъпва следните етапи от цикъла на предприемаческата идея: 1. Ранен етап: от 1-ви до 6 -ти проектен месец; 2. Стартиране: от 6-ти до 18 проектен месец. В рамките на тези два етапа са обособени и етапите от изпълнение на Дейността. ОБОСНОВКА на р-дите по проекта: 1. Р-ДИ ЗА ЗАПЛАТИ: За реализиране на стратегическите цели на ПМ Продукция е необходимо да се изгради мотивиран екип, който да е морално ангажиран и въвлечен в компанията от самия старт на нейната дейност. Разходите предвидени за заплати, покриват пазарния минимум за наемане на екип в сектора на Информационните и услуги и Творческата индустрия. 2. Р-ДИ ЗА ДМА: Материално-техническата база е фундаментална част от подобен бизнес, имайки предвид динамичното развитие на технологиите и пряката необходимост от специализирано оборудване за реализиране на предприемаческата идея. Една от отличителните характеристики на hranazadushata.bg е включването на висококачествено професионално видео съдържание. Това обуславя необходимостта от оборудване, което да отговаря на високи технически изисквания за параметри и качество. Предвидени за закупуване са 5 компютърни конфигурации с възможности за обработка на видеа и графичен дизайн. Те ще бъдат използвани от петте члена на екипа на hranazadushata.bg в ежедневната им работа. Ще бъде закупен и един специализиран монитор за броадкаст, който ще бъде използван от лицето на длъжност МОНТАЖИСТ. Предвидени са и два комплекта професионални видеокамери, които ще се използват от лицето ОПЕРАТОР и от АВТОР/РЕДАКТОР. 3. НЕПРЕКИ Р-ДИ: Подсигуряването на средства за покриване на постоянните разходи за наем, ел.,вода, интернет е сред най-големите предизвикателства за стартиращия бизнес, поради небалансираните приходи в началото и трудното оперативно планиране. Ето защо, покриването им със средства по проекта ще осигури спокойствие и свобода на екипа за концентриране в развитие на идеята. 4. Р-ДИ ЗА УСЛУГИ: Маркетингът е високоспециализирана дейност, която се развива изключително динамично - включително ангажирайки съвременни технологии и разработки. Все по -голяма рядкост са предприемачи, които да разполагат с достатъчно добри маркетинг умения и ресурс за извършване на задълбочени пазарни проучвания. Това води до наемане на външни експерти, които разполагат със задълбочени знания и опит в областта. Касаейки изключително конкурентния и структуриран сектор, в който ще оперира ПМ Продукция добрата маркетинг стратегия и позициониране на пазара са от критично значение за успеха на идеята, което налага необходимостта от Пазарно проучване за оценка на пазара и нагласите на потребителите и Изготвяне на професионален Маркетинг стратегия.. 5. Р-ДИ ЗА УЧАСТИЕ В СЪБИТИЯ: Необходимост от участие в събития възниква по няколко причини: 1./Маркетинг и нетуъркинг: Необходимост от разширяване и утвърждаване на мрежата от контакти на екипа на проекта на местно и международно равнище, от което пряко зависи пълноценното протичане на работата - създаване на контакти и канали за информация; и привличане на потенциални клиенти, позиционирайки hranazadushata.bg в утвърдените медийни кръгове в страната. 2./ Повишаване на информираността и квалификацията на определение теми. Предвидено в рамките на определения бюджет да бъдат посетени минум 3 събития, едно от които в чужбина. 6. Р-ДИ ЗА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА: Проектната идея не би могла да бъде реализирана без разработването на достатъчно фукционална интернет платформа, която да отрази визията на екипа. 210 211.60 194 128.08
Визуализация на проекта: Описание ПМ Продукция ще осигури в рамките на изпълнение на проекта, всички необходими дейности за визуализация и публичност на проектните дейсности в съответствие с Единен наръчник на бенифициента за правилата по информация и комуникация и в рамките на предвидения бюджет. Като част от дейността ще бъде закупени 2 бр. табели и 100 бр. стикери. Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 в неговата успешна реализация. Предвид факта, че проектът предвижда осъществяване на инвестиции в ДМА, на мястото на зпълнението му - на входа на офиса на кандидата, ще бъдат поставени, в съответствие с графичните стандарти, 2 информационни табели - временна и постоянна, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на "Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране , представени в български лева. На временната табела ще бъдат обозначени също и началната и крайната дата на изпълнението на проекта. За маркиране на закупените общо . ДМА, на подходящо място на повърхността на всеки от тях, ще се бъдат поставени по два стикера. Стикери ще бъдат поставени и на други подходящи места за постигане на по-голяма публичност. На всеки стикер ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, упоменато "Европейски съюз", наименованието Европейски фонд за регионално развитие, общото лого за програмния период 2014 - 2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността, ще се посочва че се финансира от ОП Иновации и конкурентоспособност чрез Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта, ще продължи общо 14 месеца и приключва с успешното реализиране на всички проектни дейности и финализирането на проекта 2 000.00 750.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.