Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 054 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Избор на екип за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С01 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. по 2 /две/ обособени позиции., Прогнозна стойност: 27 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Ръководител на проект „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 000.00
  • Обособена позиция 2: „Избор на Координатор на проект „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Изпълнител: Мира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С03 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. по 2 /две/ обособени позиции. , Прогнозна стойност: 13 056.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител на проектBG05M9OP001-2.004-0038-С03 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
  • Обособена позиция 2: Координатор на проектBG05M9OP001-2.004-0038-С03 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Изпълнител: Мира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 856.00
Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за информация и публичност” по проект BG05M9OP001-2.004-0038-С01 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 3 385.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за информация и публичност
    Изпълнител: АВИОР 66 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 850.00
Предмет на предвидената процедура: Възлагане на услуга с предмет "Избор на координатор за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 5 016.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Координатор на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Изпълнител: Мира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 016.00
Предмет на предвидената процедура: Възлагане на услуга с предмет "Избор на ръководител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 6 280.00
  • Обособена позиция 1: "Избор на ръководител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”2014-2020 г.
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 280.00
Предмет на предвидената процедура: Възлагане на услуга с предмет "Избор на счетоводител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 38 880.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Счетоводител на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Изпълнител: Кремена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 888.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива и гориво- смазочни материали за нуждите на автомобилите на Община Средец, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива и гориво-смазочни материали за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: АГРОКОРН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 938.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива и гориво- смазочни материали за нуждите на автомобилите на Община Средец, Прогнозна стойност: 464 863.37
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива и гориво-смазочни материали за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: АГРОКОРН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, Прогнозна стойност: 66 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец
    Изпълнител: КОМПЛЕКС 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи препарати и материали., Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи препарати
    Изпълнител: СТОЙБАК 2010 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 586.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилни горива , газ пропан бутан и гориво-смазочни материали за нуждите на Община Средец, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилни горива, газ пропан бутан и ГСМ за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: АГРОКОРН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 760.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на автомобилни горива, газ пропан бутан и ГСМ за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: АГРОКОРН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 020.81
Предмет на предвидената процедура: Доставка на детски храни и храна, Прогнозна стойност: 786 249.60
  • Обособена позиция 1: № 5 Доставка на основни хранителни продукти и изделия
    Изпълнител: "ИВ ТРЕЙД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 972.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на изпълняваните програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец , включително и за нуждите на изпълняваните програми и проекти, финансирани от ЕСФ
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 680.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на изпълняваните програми и проекти , финансирани от ЕСФ.
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 023.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ.
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 500.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 255.18
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ.
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 398.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за организация и провеждане на ХЕПАНИНГ, Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Организация и провеждане на ХЕПАНИНГ
    Изпълнител: МАДЖИКО ВИАДЖО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на компютърна и офис техника., Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютъpна и офис техника
    Изпълнител: "ДЖИ ТЕХ 3" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Прогнозна стойност: 4 400.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 398.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Прогнозна стойност: 4 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 500.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на почистващи материали, Прогнозна стойност: 1 586.00
  • Обособена позиция 1: Договор за доставка на почистващи материали
    Изпълнител: СТОЙБАК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 586.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на почистващи материали, Прогнозна стойност: 1 600.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи препарати и материали
    Изпълнител: СТОЙБАК 2010 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 600.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на санитарни материали и дезинфектанти, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Договор за доставка на дезинфектанти и санитарни материали
    Изпълнител: ХИМЕКС-96 АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", Прогнозна стойност: 1 700.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/
    Изпълнител: ВКУСОТИЙКИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" , Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна
    Изпълнител: ВКУСОТИЙКИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 900.00
  • Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна
    Изпълнител: ВКУСОТИЙКИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/
    Изпълнител: "ИВ ТРЕЙД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", Прогнозна стойност: 4 800.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на кетъринг/храна/ за 30 деца ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище"
    Изпълнител: "ИВ ТРЕЙД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" за 2018 година, Прогнозна стойност: 1 564.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ -2018
    Изпълнител: ВКУСОТИЙКИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 564.02
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Прогнозна стойност: 4 125.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛ БРОКЕР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други.
    Изпълнител: АВТОТРАФИК-96 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 125.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Прогнозна стойност: 5 060.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛ БРОКЕР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други
    Изпълнител: АВТОТРАФИК-96 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 060.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Прогнозна стойност: 7 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛ БРОКЕР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 000.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други
    Изпълнител: АВТОТРАФИК-96 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Прогнозна стойност: 11 223.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛ БРОКЕР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други
    Изпълнител: АВТОТРАФИК-96 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 220.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 520.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия, Прогнозна стойност: 55 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия, Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 586.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия., Прогнозна стойност: 66 900.00
  • Обособена позиция 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на педиатър за услуга "Ранна интервенция на уврежданията", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър за услуга РИУ
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30.62
Предмет на предвидената процедура: Избор на педиатър за услуга "Ранна интервенция на уврежданията", Прогнозна стойност: 3 720.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 360.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на педиатър за услуга "Ранна интервенция на уврежданията", Прогнозна стойност: 5 400.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър за услуга РИУ
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 152.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал за услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията", Прогнозна стойност: 12 740.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30.62
  • Обособена позиция 2: Избор на стоматолог
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 840.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал за услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията", Прогнозна стойност: 6 120.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 152.00
  • Обособена позиция 2: Избор на стоматолог
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 880.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал за услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията", Прогнозна стойност: 8 700.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 360.00
  • Обособена позиция 2: Избор на стоматолог
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал на услуги: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие та родителски умения", Семейно консултиране и подкрепа " и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещение на детска градина", Прогнозна стойност: 6 768.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 152.00
  • Обособена позиция 2: Избор на гинеколог
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 512.00
  • Обособена позиция 3: Избор на юрист
    Изпълнител: Ирина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 744.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал на услуги: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие та родителски умения", Семейно консултиране и подкрепа " и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещение на детска градина", Прогнозна стойност: 14 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30.62
  • Обособена позиция 2: Избор на гинеколог
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 3: Избор на юрист
    Изпълнител: Ирина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал на услуги: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие та родителски умения", Семейно консултиране и подкрепа " и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещение на детска градина", Прогнозна стойност: 1 640.00
  • Обособена позиция 1: Избор на юрист
    Изпълнител: Ирина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 020.00
  • Обособена позиция 2: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 360.00
Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на защитни маски и рекламни чанти тип раница и др., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на защитни маски и рекламни чанти тип раница
    Изпълнител: Ню Вижън 2017 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 300.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.