Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за Община Добрич”, включваща три обособени позиции: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”; Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“; Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“. (за 2017 г. - 14.08.2018г.), Прогнозна стойност: 68 758.32
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Доставка на изделия от хартия”
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 900.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за Община Добрич”, включваща три обособени позиции: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”; Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“; Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“. (16.08.2018 г. - 16.08.2019 г.), Прогнозна стойност: 65 541.67
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на изделия от хартия”
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 720.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция - ОП 2 „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 550.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция – ОП 3 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване“ ОП 1 – „Доставка на копирна и друга хартия” Обособена позиция ОП 2 – „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса” Обособена позиция ОП 3 – „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания“ (2016 година), Прогнозна стойност: 65 250.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1 – „Доставка на копирна и друга хартия”
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 – „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса” Обособена позиция
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 800.00
  • Обособена позиция 3: ОП 3 – „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания“
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ (10.09.2018 г. - 10.09.2019 г.)., Прогнозна стойност: 45 512.50
  • Обособена позиция 1: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ за 2017 г. - 08.09.2018, Прогнозна стойност: 54 625.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини“ за 2017 г.
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Предмет на предвидената процедура: „Организиране и провеждане на публични информационни събития, разработване и разпространение на информационни и рекламни материали, и осигуряване на публичност и визуализация по Проект „Развитие на ОИЦ – Добрич” Обособени позиции: Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медии”; Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали”; Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на публичност и визуализация по проекта”., Прогнозна стойност: 39 083.33
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медии”
    Изпълнител: Хедон Консулт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 440.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 (ОП 2) – „Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали”
    Изпълнител: ТРАНСЛИНГВА ПЛЮС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 856.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 (ОП 3) – „Осигуряване на публичност и визуализация по проекта”
    Изпълнител: Инфо Трейнинг ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 572.00
Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на услуги по организиране и провеждане на кампания – обща инициатива под надслов „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ 2017, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: кампания – обща инициатива „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“
    Изпълнител: АВАНГАРД ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 996.00
Предмет на предвидената процедура: Eкип за управление и изпълнение на проекта --- съгласно Чл. 10. (1) Разходи за екипи, отговорни за управление и/или изпълнение на проектите, са допустими, когато: 1. управлението и/или изпълнението се осъществява само от служители на бенефициента; на ПМС № 189 от 28 юли 2016 г., Прогнозна стойност: 27 376.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител на проекта
    Изпълнител: Димитрина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 800.00
  • Обособена позиция 2: Експерт обществени поръчки
    Изпълнител: НИКОЛАЙ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 920.00
  • Обособена позиция 3: IT експерт
    Изпълнител: АПОСТОЛ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 776.00
  • Обособена позиция 4: Избор на финансов мениджър
    Изпълнител: НИКОЛИНКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 880.00
  • Обособена позиция 5: Избор на финансов мениджър
    Изпълнител: Виктория
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 414.16
Предмет на предвидената процедура: Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление и газ пропан - бутан за битови нужди по Обособена позиция на ОП 1 - Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление, Прогнозна стойност: 556 052.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на бензин А-95Н, дизелово моторно гориво и природен газ - метан за зареждане на автомобилите на община град Добрич, газьол за отопление
    Изпълнител: АВТОТРЕЙД СА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 428.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване - фотоапарат за нуждине на ОИЦ Добрич, Прогнозна стойност: 869.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване - фотоапарат за нуждине на ОИЦ Добрич
    Изпълнител: ФОТО СИНТЕЗИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 869.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на течни горива за моторни превозни средства 2018-2019, Прогнозна стойност: 5 720.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2: „Доставка на течни горива за моторни превозни средства на община град Добрич за зареждане в страната”
    Изпълнител: ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 720.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка (за 2018 година), Прогнозна стойност: 1 332.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка - зареждане в град Добрич
    Изпълнител: МТТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 748.46
  • Обособена позиция 2: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка - зареждане в цялата страна
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 583.87
Предмет на предвидената процедура: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини след заявка съобразно нуждите на Община град Добрич. (2016 година), Прогнозна стойност: 41 583.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини
    Изпълнител: ОФИС В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на екип от експерти в Областен информационен център - Добрич --- Конкурс по чл. 89 от Кодекса на труда , Прогнозна стойност: 139 347.46
  • Обособена позиция 1: Експерт ИОУ
    Изпълнител: Александрина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 182.74
  • Обособена позиция 2: Експерт КИЛ
    Изпълнител: Надежда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 527.24
  • Обособена позиция 3: Управител
    Изпълнител: Светла
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 673.98
  • Обособена позиция 4: Управител
    Изпълнител: Геновева
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 673.98
  • Обособена позиция 5: Експерт ИОУ
    Изпълнител: МИЛЕНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 892.09
  • Обособена позиция 6: Експерт КИЛ
    Изпълнител: Искра
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 655.50
  • Обособена позиция 7: Експерт ИОУ
    Изпълнител: Михаела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 290.65
Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни гласови услуги за 2016, Прогнозна стойност: 27 084.00
Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на община град Добрич и ОИЦ Добрич, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на община град Добрич и ОИЦ Добрич
    Изпълнител: ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 579.60
Предмет на предвидената процедура: СМР - текущ ремонт на ОИЦ-Добрич, Прогнозна стойност: 5 051.90
  • Обособена позиция 1: СМР - текущ ремонт на ОИЦ-Добрич
    Изпълнител: МОНОЛИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 696.20
Предмет на предвидената процедура: Услуги по Брандиране на ОИЦ Добрич, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по Брандиране на ОИЦ Добрич
    Изпълнител: ФОЛИАРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 697.68
Предмет на предвидената процедура: Услуги по издръжката на ОИЦ - ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, Интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги и др. п. услуги, пряко свързани с работата на ОИЦ, Прогнозна стойност: 40 730.00
  • Обособена позиция 1: Режийни разходи за издръжката на ОИЦ
    Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "БИЗНЕС ЦЕНТЪР ДОБРИЧ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 045.11
  • Обособена позиция 2: Режийни разходи за издръжката на ОИЦ
    Изпълнител: ОБЩИНА ДОБРИЧ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 095.63
  • Обособена позиция 3: разходи за издръжката на ОИЦ - стационарен телефон 058/ 602 758
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 259.20
Предмет на предвидената процедура: Услуги по организиране на събития като част от общи инициативи/кампании на мрежата - Кампания 1 ("Предоставяне на Услуги на артистичната и творческата дейност тяхното представяне за провеждане на кампания – обща инициатива под надслов „Успешни ЗАЕДНО“ ), Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: кампания – обща инициатива „Успешни ЗАЕДНО“
    Изпълнител: ДОБРУДЖА СПЕКТЪР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 960.00
Предмет на предвидената процедура: Услуги по поддръжка и ремонт на оборудване, Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по поддръжка и ремонт на оборудване
    Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД- Клон Добрич
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 949.60

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.