Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: Разпространение на информация и публичност по проекта, Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: ОП1 "Осигуряване на мерки за информация и публичност по проект BG05М9ОР001-2.004-0054-C01 „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детскоразвитие в община Провадия”;
    Изпълнител: ТЪРГОВИЩЕ ТВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 076.40
  • Обособена позиция 2: ОП 2 „Изработване на информационни дипляни по проект BG05М9ОР001-2.004-0054-C01 „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детскоразвитие в община Провадия”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 534.00
Предмет на предвидената процедура: "Доставка на горива (безоловен бензин, дизелово гориво и автогаз), чрез борсова сделка и система за зареждане при безналично картово плащане, за нуждите на автомобилите и техниката на Община Провадия и ДПЛФ - Провадия , Прогнозна стойност: 249 650.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция:1. Доставка на 45700 литра дизелово моторно гориво и 21700 литра безоловен бензин А95
    Изпълнител: "Автоинвест" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 607.73
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция:2. Доставка на 10620 литра дизелово моторно гориво и 8550 литра безоловен бензин и 4500 литра автогаз "Пропан-бутан"
    Изпълнител: "Бент ойл" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 607.73
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция:3. Доставка на 26000 литра дизелово моторно гориво и 14350 литра безоловен бензин и 10500 литра автогаз "Пропан-бутан"
    Изпълнител: Петрол АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 607.73
Предмет на предвидената процедура: "Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Провадия" с четири обособени позиции: Първа обособена позиция: "Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Общинска администрация-Провадия", Прогнозна стойност: 69 925.35
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на общинска администрация Провадия по ОП 1
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 048.90
  • Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на общинска администрация Провадия по ОП 2
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ДПЛУФ-Провадия по ОП-3
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ДПЛУФ-Провадия по ОП-4
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане” с две обособени позиции: 1ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на общинска администрация_Провадия; 2ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания-Провадия., Прогнозна стойност: 164 193.38
  • Обособена позиция 1: 1ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на общинска администрация_Провадия;
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 226.56
  • Обособена позиция 2: 2ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания-Провадия
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП “ - 2022г, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: „Периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Общинска администрация – Провадия“
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72.00
  • Обособена позиция 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия”,
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на Община Провадия“ - 2022г., Прогнозна стойност: 136 587.21
  • Обособена позиция 1: „Периодична доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на Общинска администрация – Провадия“ - 2022г.
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 571.80
  • Обособена позиция 2: „Периодична доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания – гр. Провадия“
    Изпълнител: ВТ - Трейд ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане, хигиенни и почистващи препарати за нуждите на Община Провадия, Прогнозна стойност: 14 640.00
  • Обособена позиция 1: ОП-1 "Доставка на тонери, канцеларски материали и различни консумативи"
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00
  • Обособена позиция 2: ОП-2 "Доставка на хигиенни и почистващи препарати, канцеларски материали и консумативи"
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 492.00
  • Обособена позиция 3: доставка на тонери, консумативи и канцеларски материали за нуждите на Община Провадия по об. поз 1
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: доставка към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г по ОП-2
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи по об. поз 1
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 6: доставка на хигиенни материали към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г по ОП 2
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 7: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г по ОП 1
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 8: доставка към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г.
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 9: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.49
  • Обособена позиция 10: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 461.06
  • Обособена позиция 11: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 159.12
  • Обособена позиция 12: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 763.51
  • Обособена позиция 13: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 269.28
  • Обособена позиция 14: доставка към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г.
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 292.21
  • Обособена позиция 15: Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОП 1
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00
  • Обособена позиция 16: Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОП 2
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 492.00
  • Обособена позиция 17: Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОП 4
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 492.00
Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставка на храна, Прогнозна стойност: 15 360.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.