Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на ДЦЛУТМУ - гр. Пловдив" по четири обособени позиции., Прогнозна стойност: 100 666.66
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1- "Доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на ДЦЛУТМУ гр. Пловдив"
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 978.04
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2- "Доставка и монтаж на оборудване за нуждите на ДЦЛУТМУ гр. Пловдив"
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 507.24
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3- "Доставка и монтаж на специализирано оборудване за нуждите на ДЦЛУТМУ гр. Пловдив"
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 825.07
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4-"Доставка на кухненска посуда и постелъчен инвентар"
    Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 341.02
Предмет на предвидената процедура: "Извършване на СМР на ДЦЛУТМУ в Община Пловдив" по проект "Създаване на Дневен център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания в град Пловдив", Прогнозна стойност: 397 505.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на СМР на ДЦЛУТМУ в Община Пловдив
    Изпълнител: ПИРС- Д ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 397 131.13
Предмет на предвидената процедура: Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на Община Пловдив и структурните и звена, Прогнозна стойност: 66 666.00
  • Обособена позиция 1: Доставки на нови консумативи за офис техника
    Изпълнител: АЙТИ СЕРВИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на папки, тефтери и кламери, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 73 188.40
Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни и почистващи и пособия за почистване, за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка по 2 обособени позиции, Прогнозна стойност: 76 391.67
  • Обособена позиция 1: ОП - 2 Доставка на перилни и почистващи и пособия за почистване, извън списъка по чл.12,ал.1 т.1 от ЗОП
    Изпълнител: ГИТ - В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл.12 ал.1 т1 от ЗОП, , Прогнозна стойност: 222 877.92
Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включително в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска държавна издръжка., Прогнозна стойност: 156 558.96
  • Обособена позиция 1: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включително в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска държавна издръжка.
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на почистващи препарати и пособия за почистване,извън списъка по чл.12, ал.1, т1 от ЗОП за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 169 187.06
  • Обособена позиция 1: Доставка на почистващи препарати и пособия за почистване,извън списъка по чл.12, ал.1, т1 от ЗОП за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
    Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните и звена по 2 обособени позиции, Прогнозна стойност: 400 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 – „Работно облекло, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ , запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания;
    Изпълнител: ТИХ ТРУД - ПЛОВДИВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 – „Работно облекло, извън списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“;
    Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 840.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежнасти за офиса, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по три обособени позиции, Прогнозна стойност: 500 873.02
  • Обособена позиция 1: Алегро 2000 София ООД
    Изпълнител: АЛЕГРО 2000 - СОФИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
  • Обособена позиция 2: Алегро 2000 София ООД
    Изпълнител: АЛЕГРО 2000 - СОФИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
  • Обособена позиция 3: Алегро 2000 София ООД
    Изпълнител: АЛЕГРО 2000 - СОФИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на счетоводни книги и формулари, касови ролки, папки, тефтери и кламери за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюзжетна издръжка., Прогнозна стойност: 69 301.52
  • Обособена позиция 1: Доставки на счетоводни книги и формулари, касови ролки, папки, тефтери и кламери за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюзжетна издръжка.
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по 4 обособени позиции“, Прогнозна стойност: 622 674.66
  • Обособена позиция 1: Доставки на хартиени изделия и класьори
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса – поставки, перфоратори, лепила, коректори, средства за писане, носители на информация и други
    Изпълнител: АЛЕГРО ПЛОВДИВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на хартия и пликове
    Изпълнител: АЛЕГРО ПЛОВДИВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 4: Доставка на средства за презентация, рисуване и моделиране
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 408.00
Предмет на предвидената процедура: Застраховане на имуществото на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка по 4 обособени позиции, Прогнозна стойност: 419 512.44
  • Обособена позиция 1: ОП 4 /Застраховане на оборудване, придобито по: Проект BG0016"Развитие на креативността, творческите и социални умения на деца в предучилищна възраст, посредством реконструкция и модернизация на открити площи на 12 детски градини на територията на гр.Пловдив", Проект"Дигитално културно-историческо наследство на Община Пловдив, Проект"Система за постоянен мониторинг на шума в околната среда", Проект"Създаване на Дневен център за подкрепа на лица с увреждания, вкл.с тежки множоествени увреждания в гр.Пловдив, и др.оборудване.
    Изпълнител: ЗАД"ОЗК-ЗАСТРАХОВАНЕ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 950.00
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информация и комуникация по Проект BG05M9OP001-2.008-0001 "Създаване на Дневен център за подкрепа на лица с увреждания, включително с тежки множествени увреждания в град Пловдив" по две обособени позиции., Прогнозна стойност: 8 400.00
  • Обособена позиция 1: Услуги, свързани с организиране на събития, публикации в медии и доставки на билборд, информационнa табелa и промоционални материали (ОП1)
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 500.00
  • Обособена позиция 2: Услуга по изработване и доставка на печатни информационни материали, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания (ОП 2)
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА "СВЕТИ ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 110.00
Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставка на готова храна за нуждите на социалните услуги към Община Пловдив, Прогнозна стойност: 254 166.67
  • Обособена позиция 1: Приготвяне и доставка на готова храна за нуждите на социалните услуги към Община Пловдив
    Изпълнител: ЛАЛЕВ КОМЕРС - 08 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 000.00
Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставяне на готова храна за нуждите на социални услуги на бюджетна издръж- ка към Община Пловдив, Прогнозна стойност: 452 983.34
Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставяне на готова храна за нуждите на социалните услуги на бюджетна издръжка към Община Пловдив през 2021-2022г., Прогнозна стойност: 652 023.00
  • Обособена позиция 1: Приготвяне и доставяне на готова храна за нуждите на социалните услуги на бюджетна издръжка към Община Пловдив през 2021-2022г.
    Изпълнител: ЛАЛЕВ КОМЕРС - 08 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.