Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетна активна електрическа енергия и избор на координатор на стандартна балансираща група за нуждите на обекти на Община Пловдив и структурните й звена“, Прогнозна стойност: 5 833 333.33
  • Обособена позиция 1: КУМЕР ООД
    Изпълнител: КУМЕР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена“., Прогнозна стойност: 600 000.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена“.
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставки на папки, тефтери и кламери“, на обществена поръчка с предмет: „Доставки на счетоводни книги и формуляри, касови ролки, папки, тефтери и кламери за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“, Прогнозна стойност: 69 301.52
  • Обособена позиция 1: „Доставки на папки, тефтери и кламери“.
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Предмет на предвидената процедура: Обособена позиция № 2:„Доставки на папки, тефтери и кламери“ на обществена поръчка с предмет „Доставки на счетоводни книги и формуляри, касови ролки, папки, тефтери и кламери за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“, по две обособени позиции., Прогнозна стойност: 10 355.81
  • Обособена позиция 1: Доставка на папки и тефтери
    Изпълнител: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Предмет на предвидената процедура: Периодични доставки на почистващи препарати, на оборудване и консумативи за почистване, пликове за смет, кофи, салфетки за маса и кърпи за прах., Прогнозна стойност: 225 750.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставки на почистващи препарати“
    Изпълнител: ГИТ - В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 700.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 „Доставки на оборудване и консумативи за почистване“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 „Доставки на пликове за смет, кофи, салфетки за маса и кърпи за прах“
    Изпълнител: ГИТ - В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Предмет на предвидената процедура: предмет: „Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“, Прогнозна стойност: 191 666.67
  • Обособена позиция 1: „Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
    Изпълнител: ГИТ - В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Предмет на предвидената процедура: "Доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив"., Прогнозна стойност: 560 000.00
  • Обособена позиция 1: "Алегро 2000" ООД
    Изпълнител: Алегро 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 062.00
Предмет на предвидената процедура: "Интегрирани дълекосъобщителни (ISDN) (стационарна телефония) за нуждите на Община Пловдив и звената й (пловдивски общински предприятия и социални заведения) през 2023 година"., Прогнозна стойност: 35 998.80
Предмет на предвидената процедура: "Презареждане и рециклиране на тонер касети за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства.", Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: "Презареждане и рециклиране на тонер касети за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства."
    Изпълнител: Копи Контрол Къмпани ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса, средства за презентация, рисуване и моделиране“ на на обществена поръчка с предмет: „Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по три обособени позиции“, Прогнозна стойност: 500 873.02
  • Обособена позиция 1: „Доставки на хартиени изделия и класьори“ (ОП 2)
    Изпълнител: Алегро 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 2: „Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса, средства за презентация, рисуване и моделиране“ (ОП 3).
    Изпълнител: Алегро 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса, средства за презентация, рисуване и моделиране“ на обществена поръчка с предмет: „Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по три обособени позиции“, Прогнозна стойност: 500 873.02
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 „Доставки на хартиени изделия и класьори“ (ОП 2);
    Изпълнител: Алегро 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“, Прогнозна стойност: 156 558.96
  • Обособена позиция 1: „Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставки на пособия за почистване за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“., Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставки на пособия за почистване за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставки на хартиени изделия и класьори за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“., Прогнозна стойност: 21 517.04
  • Обособена позиция 1: доставка на материали
    Изпълнител: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставки на хартия и пликове, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“, Прогнозна стойност: 112 770.47
  • Обособена позиция 1: „Доставки на хартия и пликове, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“
    Изпълнител: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Предмет на предвидената процедура: Договор с "БТК" ЕАД за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Предоставяне на услуги по пренос на глас и данни чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на администрацията на Община Пловдив, пловдивските общински предприятия и социални заведения" (звената)., Прогнозна стойност: 246 666.67
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги по пренос на глас и данни чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на администрацията на Община Пловдив, пловдивските общински предприятия и социални заведения
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на община Пловдив и структурните й звена по две обособени позиции, Прогнозна стойност: 69 999.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: "Доставки на нови консумативи за офис техника";
    Изпълнител: Ай Ти Сервиз ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна активна електрическа енергия за нуждите на община Пловдив и структурните и звена. , Прогнозна стойност: 5 833 333.33
  • Обособена позиция 1: доставка на нетна активна енергия
    Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни и почистващи препарати и материали за нуждите на община Пловдив и структурните й звена, Прогнозна стойност: 266 666.67
  • Обособена позиция 1: "Гит-В"ООД
    Изпълнител: ГИТ - В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 179.54
Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване,включени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП, Прогнозна стойност: 222 877.92
  • Обособена позиция 1: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване,вклюени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП
    Изпълнител: ГИТ - В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на препарати за ръчна дезинфекция за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 43 767.84
  • Обособена позиция 1: Доставка на препарати за ръчна дезинфекция за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
    Изпълнител: "ХИГИЕННО - МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 989.60
Предмет на предвидената процедура: Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена по 2 обособени позиции“, както следва: Обособена позиция №1 – „Работно облекло, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ , запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания; Обособена позиция №2 – „Работно облекло, извън списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“;, Прогнозна стойност: 666 666.68
  • Обособена позиция 1: Работно облекло, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ , запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания;
    Изпълнител: ТИХ ТРУД - ПЛОВДИВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на работно облекло и лични предпзани средства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена по 2 обособени позиции, Прогнозна стойност: 666 666.68
  • Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло и лични предпзани средства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена по обособена позиция № 2
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 360.00
Предмет на предвидената процедура: Доставка на следните групи строителни материали и инструменти за строителство: основни строителни материали, дървен материал, дърводелски материали и железария, подови настилки, керамични изделия и елементи, санитарен фаянс, смесители, ВиК части и елементи, строителна химия, строителна фасадна и тръбна изолация, топло и хидроизолация, материали за сухо строителство, крепежни елементи, вътрешна и фасадна дограма, материали за пътни настилки, строителни изграждащи елементи, строителни материали за кухненско изграждане, инструменти., Прогнозна стойност: 3 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на следните групи строителни материали и инструменти за строителство: основни строителни материали, дървен материал, дърводелски материали и железария, подови настилки, керамични изделия и елементи, санитарен фаянс, смесители, ВиК части и елементи, строителна химия, строителна фасадна и тръбна изолация, топло и хидроизолация, материали за сухо строителство, крепежни елементи, вътрешна и фасадна дограма, материали за пътни настилки, строителни изграждащи елементи, строителни материали за кухненско изграждане, инструменти.
    Изпълнител: РИТ КОМЕРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58.80
Предмет на предвидената процедура: Доставки и гаранционна поддръжка на компютърна техника и принадлежности за нуждите на администрацията в община Пловдив и структурните й звена , Прогнозна стойност: 58 333.33
  • Обособена позиция 1: Доставки и гаранционна поддръжка на компютърна техника и принадлежности за нуждите на администрацията в община Пловдив и структурните й звена
    Изпълнител: "КОНТРАКС" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки и гаранционна поддръжка на компютърна техника и принадлежности за нуждите на администрацията в община Пловдив и структурните й звена, Прогнозна стойност: 136 220.83
  • Обособена позиция 1: Доставки и гаранционна поддръжка на компютърна техника и принадлежности за нуждите на администрацията в община Пловдив и структурните й звена
    Изпълнител: "Вали компютърс"ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 249.60
Предмет на предвидената процедура: Доставки на електроматериали за нуждите на община Пловдив и структурните й звена, Прогнозна стойност: 312 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставки на електроматериали за нуждите на община Пловдив и структурните й звена
    Изпълнител: ТМТ - ЕЛКОМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на електроматериали за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена., Прогнозна стойност: 166 666.67
  • Обособена позиция 1: "ТМТ-Елком"ООД
    Изпълнител: ТМТ - ЕЛКОМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на оборудване и консумативи за почистване за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 105 130.00
  • Обособена позиция 1: Доставки на оборудване и консумативи за почистване за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
    Изпълнител: ГИТ - В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на папки,тефтери и кламери,за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 73 188.40
  • Обособена позиция 1: Доставки на папки,тефтери и кламери,за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
    Изпълнител: "МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 990.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по 2 обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка-по обособена позиция № 2
    Изпълнител: ГИТ - В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 420.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване,за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка ,по 2 обособени позиции, Прогнозна стойност: 138 466.66
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1- Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване,включени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП
    Изпълнител: Макс офис ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 180.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2- Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване,извън списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП
    Изпълнител: ГИТ - В ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 420.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на почистващи препарати и пособия за почистване, извън списъка по чл.12 ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 169 187.06
  • Обособена позиция 1: Доставки на почистващи препарати и пособия за почистване, извън списъка по чл.12 ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
    Изпълнител: Перун ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 900.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 460 416.67
  • Обособена позиция 1: "Доставки на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена" по обособени позиции 1,2,6,8,9 и 14 ".
    Изпълнител: ТИХ ТРУД - ПЛОВДИВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена" по четири обособени позиции, съответно обособена позиция 1- "Работни ръкавици", обособена позиция 2- "Тениски с яка", обособена позиция 3- "Работни обувки", обособена позиция 4 - "Предпазна екипировка, принадлежности и аксесоари"., Прогнозна стойност: 78 997.34
  • Обособена позиция 1: Доставки на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена" по обособена позиция 4 - "Предпазна екипировка, принадлежности и аксесоари".
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на различни видове консумативи за офис техника, Прогнозна стойност: 69 999.17
  • Обособена позиция 1: "АТС-България"ООД
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 250.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на различни видове строителни материали и инструменти за строителство за нуждите на община Пловдив и структурните й звена по следните две позиции ОП No.1:"Доставки на основни строителни материали и техните принадлежности', ОП No.2:Доставки на инструменти,строителна химия и ВиК материали", Прогнозна стойност: 833 333.34
  • Обособена позиция 1: Доставки на основни строителни материали и техните принадлежности по обсобена позиция No.1
    Изпълнител: РИТ КОМЕРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 860.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на строителни материали за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена по две обособени позиции, Прогнозна стойност: 833 333.32
  • Обособена позиция 1: ОП №2 доставки на различни видове ВиК материали, строителна химия и инструменти за строителство за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена.
    Изпълнител: БОССТОР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 1 "доставки на основни строителни материали и техните принадлежности"
    Изпълнител: РИТ КОМЕРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на счетоводни книги и формуляри,тефтери,ролки за калкулатори и касови апрати,папки и кламери за нуджите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 87 345.00
  • Обособена позиция 1: Обсобена позиция No.4 - Доставка на папки
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 79.70
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №5-Доставка на кламери
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на фабрично нови принадлежности и консумативи за офис техника, за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена., Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: принадлежности и консумативи за офис техника
    Изпълнител: Ай Ти Сервиз ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на хартия ,канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка -по 8 обособени позиции., Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставки на средства за презентация,рисуване и моделиране
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 2: Доставки на хартия,хартиени продукти и класьори
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 3: Доставки на канцеларски материали и офис консумативи-поставки ,перфоратори,,телботи,лепила,ножици,коректори,тикса ,средства за писане,разделители,носители на информация,флашпамети и др.
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на хартия и канцеларски материали за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставки на хартия и канцеларски материали за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
    Изпълнител: Кооперация "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 177.01
Предмет на предвидената процедура: Доставки на хартия и пликове, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 112 770.47
  • Обособена позиция 1: Доставки на хартия и пликове
    Изпълнител: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса , за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по 4 обособени позиции., Прогнозна стойност: 622 674.66
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция Но.2 -Доставки на хартиени изделия и класьори
    Изпълнител: Алегро 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция Но.1 -Доставки на хартиени изделия и класьори
    Изпълнител: Алегро 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция Но.3 Доставки на канцеларски материали и принаделжности за офиса- поставки,перфоратори,лепила,коректори,средства за писане,носители на информация и други.
    Изпълнител: Алегро 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 960.00
Предмет на предвидената процедура: Доставки на хартия и хартиени изделия,канцеларски материали и принадлежности за офиса,за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1- Доставки на хартия и хартиени изделия,класьори
    Изпълнител: Кооперация "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 390.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2- Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса-поставки,перфоратори,лепила,коректори,средства за писане,носители на информация и други
    Изпълнител: Кооперация "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 210.00
Предмет на предвидената процедура: Ежедневно приготвяне и доставяне на храна(кетъргинг) за нуждите на социалните услуги на територията на Община Пловдив, Прогнозна стойност: 256 666.67
  • Обособена позиция 1: Ежедневно приготвяне и доставяне на храна(кетъргинг) за нуждите на социалните услуги на територията на Община Пловдив
    Изпълнител: Д И М ИНВЕСТМЪНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Предмет на предвидената процедура: за ОП 3 с предмет: „Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса, средства за презентация, рисуване и моделиране за нуждите на Община Пловдив ии звената на общинска бюджетна издръжка“, Прогнозна стойност: 282 015.84
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: НАНО ТЕХНОЛОГИИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Предмет на предвидената процедура: Отпечатване на формуляри и рекламни материализа нуждите на Община Пловдив и структурните й звена, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: "ЕА принт"ООД
    Изпълнител: "ЕА принт"ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Предмет на предвидената процедура: Подбор на педиатър в дейност „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив” , Прогнозна стойност: 13 200.00
  • Обособена позиция 1: Мария Писарева
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 200.00
Предмет на предвидената процедура: Подбор на акушерка в дейност„Семейно консултиране и подкрепа” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив”. , Прогнозна стойност: 7 330.00
  • Обособена позиция 1: Дирухи Амуджиян-Дердерян
    Изпълнител: Дирухи
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 330.00
Предмет на предвидената процедура: Подбор на лекар-гинеколог в дейност „Семейно консултиране и подкрепа” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив”, Прогнозна стойност: 5 400.00
  • Обособена позиция 1: Магдалина Влахова
    Изпълнител: Магдалина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 400.00
Предмет на предвидената процедура: Подбор на медицинска сестра в дейност„Семейно консултиране и подкрепа” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив”. , Прогнозна стойност: 7 330.00
  • Обособена позиция 1: Соня Пацова
    Изпълнител: Соня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 330.00
Предмет на предвидената процедура: Подбор на педиатър в дейност „Семейно консултиране и подкрепа” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив”. , Прогнозна стойност: 5 490.00
  • Обособена позиция 1: Наташа Цилева
    Изпълнител: Наташа
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 490.00
Предмет на предвидената процедура: Подбор на стоматолог в дейност „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив” , Прогнозна стойност: 5 490.00
  • Обособена позиция 1: Мария Будакова-Събева
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 490.00
Предмет на предвидената процедура: Поддръжка,текущ и авариен ремонт,монтаж,демонтаж,както и профилактика на съществуваща климатичната техника,собственост на Община Пловдив и структурните й звена., Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Поддръжка,текущ и авариен ремонт,монтаж,демонтаж,както и профилактика на съществуваща климатичната техника,собственост на Община Пловдив и структурните й звена.
    Изпълнител: ВИП - КЛИМА - СЕРВИЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 320.00
Предмет на предвидената процедура: Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на препарати за дезинфекция и препарати за басейнови води, в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения за обособените позиции – неразделна част от документацията за обществената поръчка. Обособените позиции са, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставки на препарати за ръчна дезинфекция“ (ОП 1)., Прогнозна стойност: 308 302.39
  • Обособена позиция 1: „Доставки на препарати за ръчна дезинфекция“
    Изпълнител: Мира фууд ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Предмет на предвидената процедура: Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения за обособените позиции – неразделна част от документацията за обществената поръчка. Обособените позиции са, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставки на хартия и пликове“ (ОП 1);, Прогнозна стойност: 250 436.51
  • Обособена позиция 1: „Доставки на хартия и пликове“
    Изпълнител: Алегро 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на кетъринг услуги-приготвяне и доставяне на готова храна за лица от различни възрастови групи,настанени в институции,предоставящи социални услуги,които са на бюджетна издръжка към община Пловдив, Прогнозна стойност: 452 983.34
  • Обособена позиция 1: Ежедневно приготвяне и доставяне на готова храна за нуждите на социалните услуги на територията на община Пловдив
    Изпълнител: "Индустриал фууд"ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 535.46
Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на кетъринг услуги-приготвяне и доставяне на готова храна-за лица от различни възрастови групи,настанени в институции,предоставящи социални услуги,които са на бюджетна издъжка към община Пловдив, Прогнозна стойност: 133 333.33
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на кетъринг услуги-приготвяне и доставяне на готова храна-за лица от различни възрастови групи,настанени в институции,предоставящи социални услуги,които са на бюджетна издъжка към община Пловдив
    Изпълнител: "Индустриал фууд"ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 353.61
Предмет на предвидената процедура: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери, копирни и мултифункционални устройства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена, Прогнозна стойност: 33 333.00
  • Обособена позиция 1: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери, копирни и мултифункционални устройства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена
    Изпълнител: Копи Контрол Къмпани ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 720.00
Предмет на предвидената процедура: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални усторйства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена, Прогнозна стойност: 33 333.33
  • Обособена позиция 1: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални усторйства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена
    Изпълнител: Копи Контрол Къмпани ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 990.00
Предмет на предвидената процедура: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на Община Пловдив и структурните и звена., Прогнозна стойност: 65 000.00
  • Обособена позиция 1: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на Община Пловдив и структурните и звена.
    Изпълнител: Копи Контрол Къмпани ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 620.00
Предмет на предвидената процедура: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена, Прогнозна стойност: 54 166.67
  • Обособена позиция 1: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Предмет на предвидената процедура: Услуги по презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 750.00
Предмет на предвидената процедура: Услуги по пренос на глас и данни чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на администрацията на Община Пловдив,пловдивските общински предприятия и социлани заведения., Прогнозна стойност: 79 199.00
  • Обособена позиция 1: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30.85

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.