Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0015-C08
Наименование на проекта "Услуги за ранно детско развитие в община Елена"
Бенефициент 000133762 Община Елена
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 23.06.2016
Дата на стартиране 23.06.2016
Дата на приключване 30.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Елена, гр.Елена

Описание

Кратко описание на проекта
Проекта има за цел превенция на социалното изключване,  намаляване на бедността сред децата чрез инвестиции в ранното детско развитие и подкрепа за дейностите създадени по Проекта за социално включване (финансиран със Заем 7612BG от Международната банка за възстановяване и развитие в периода 2008 – 2015 г.) интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца от 0 до 7 годишна възраст от уязвими групи, включително и деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители.
Проектното предложение има за цел да се предостави подкрепа на деца в най - ранна детска възраст и техните семейства за подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система, както и предотвратяване на настаняването на деца в специализирани институции. Чрез подобряване на готовността на децата за включване в образователната система и подкрепата за формиране на родителски умения сред уязвимите групи родители, се цели да се ограничи и предаването на бедността между поколенията.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: С тази дейност се цели осигуряване на качествено управление, изпълнение и отчитане на проекта. Сформираният екип ще разработи задължителните документи по проекта и ще води надлежна документация и кореспонденция. Ще организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта, ще изготвя отчети, ще отчита индикаторите, ще организира дейностите по проекта, ще осъществява контрол върху изпълнението на работата, ще организира и контролира изпълнението в срок на графика за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки и плана за действие на проекта, ще изготвя междини и окончателни технически доклади и искания за плащания. Ще осигурява достъп на представители от управляващия/договарящия, одитиращия и контролни органи до всички документи и информация по проекта. Ще провежда ежемесечно екипни срещи за разпределение на отговорностите и задачите между членовете на екипа, ще извършва мониторинг на услугите, ще участва в популяризирането на проекта на местно и регионално ниво, като работят активно с местните институции и медии. Ръководителят, счетоводителят и координаторът на проекта се предвижда да бъдат назначени с допълнително споразумение към основен трудов договор със следните разчетени часове: счетоводител - 6960 часа за 88 месеца; ръководител - 6960 часа за 88 месеца; координатор – 6960 часа за 88 месеца., Договорена стойност: 93 791.93 , Отчетена стойност: 94 351.17
  • Дейност: Ранна интервенция на уврежданията, пряка работа с децата с увреждания и техните семейства, вкл. рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом: Целта на изпълнението на дейността е предотвратяване на изоставянето или институционализирането на деца с увреждания и изграждане на специални умения за отглеждане на децата с увреждания. В община Елена няма АГ - болница нито родилно отделение за това ще да бъдат предоставяни мобилните дейности на услугата и тези дейности, които не изискват участието на медицински специалисти от горепосочените заведения. Дейностите в рамките на тази услуга ще се осъществяват от Центъра за ранна интервенция. Някои от тези дейности ще се осъществяват в Центъра, а други чрез мобилна работа/работа на терен. Персоналът предоставящ услугата включва: педиатър – 3440 часа за 87 месеца на трудов договор, социален работник - 6880 часа за 87 месеца на трудов договор, логопед - 6880 часа за 87 месеца на граждански договор, рехабилитатор/кинезитерапевт - 6880 часа за 87 месеца на трудов договор, медиатор - 6880 часа за 87 месеца на трудов договор и психолог - 3440 часа за 87 месеца на трудов договор Целевата група са: Деца с увреждания от 0 до 7 г. и техните родители., Договорена стойност: 190 779.38 , Отчетена стойност: 148 107.21
  • Дейност: Индивидуална педагогическа подкрепа на деца с увреждания: Целта на дейността е подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Целева група: Деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Услугата ще включва наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. Дейността обхваща: оценка на нуждите на децата от подкрепа, индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас, работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година, както и работа с деца, които ще бъдат интегрирани в масово училище, освен индивидуалната работа с тях ще се извършва и групова работа, за да се запознаят децата със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. Персонал за изпълнение на дейността: специален педагог - 6880 часа за 87 месеца на трудов договор., Договорена стойност: 43 928.14 , Отчетена стойност: 40 077.48
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители: С тази дейност се цели развитие на родителския капацитет, комплексна подкрепа и консултиране на родителите от уязвимите групи за полагане на грижи за децата, подобряване благосъстоянието на децата от уязвими групи от общината, чрез предоставяне на комплекс от услуги. Целта е подкрепа на семействата в грижа за децата, справяне със семейните проблеми, създаване и развиете на родителски умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения - общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, развиване на родителски умения,; улесняване достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране. Предоставяне на психологическа подкрепа и консултирани на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения с цел създаване на връзка родител - дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите.Ръководителя на Центъра ще изготвя графици за дейността на наетите по проекта специалисти, които ще се поставят на инф. табло на Центъра и ще бъдат предоставени на медиаторите по населените места за запознаване на родителите.Социалните работници ще проучват и анализират индивидуалните потребности от целевите групи и ще ги насочват към подходящите за тях услуги. Медиаторите ще работят със семействата по отношение на мотивирането им за редовно посещение на услугите, разпространение на образователни и инф. материали сред целевите групи, ще насочват потребители до услугите и ще подпомагат специалистите. Психолога ще оказва подкрепа на медиаторите, ще провежда групови и инд. консултации в подкрепа на бъдещи родители, на родители с бебета и деца и общи групови сесии за родители и групови родители. Също така ще извършва посещения в дома на потребителите като провежда наблюдения, анкети, разговори и беседи за установяване на психологическия микроклимат в семейството, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите. Юриста в услугите ще работи по предварително изготвен график и план за провеждане на консултации с родители, които се нуждаят от юридическа помощ. Педиатъра и медицинската сестра ще посещават дома след изписване от РО. Цел на това посещение е да се прецени обстановката в дома-хигиената, храненето на детето и майката. При посещение ще се провежда обучение за хранене, къпане, хигиена на новороденото и дома; ще организират групови консултации – организират се срещи с няколко майки, при които се обсъждат проблеми, споделя се опит, сравнява се и се коментират грижите около детето; на тези консултации ще се канят и родители които не са от целевата група, но биха споделили опит и радостта от родителството; ще се отиграват, заедно с родителите игри и занимания, подходящи за възрастта, като по този начин ще се оформя нагласа у родителите за това, детето им да посещава детско заведение; Гинеколог и акушерка - Много важна част в тази дейност е тяхната работата с бъдещи родители, като целта е да се сведат до минимум раждания на малолетни майки. В сформираните групи ще се работи за обогатяване на здравната култура в рисковите групи. При работа с родители, очакващи дете майките ще се насочат към ранно обхващане в женски консултации и редовното им посещение. Това е важно, защото там се следи за здравословното състояние на майката и правилното развитие на плода. Персонал извършващ услугата: педиатър - 688 ч. за 87 месеца на трудов договор, гинеколог – 688 ч. за 87 месеца на гр. договор, медицинска сестра 1462 ч. за 87 месеца на тр. договор, акушерка – 1462 за 87 месеца на гр. договор, психолог - 3440 за 87 месеца на тр. договор, юрист – 1462 ч. за 87 месеца гр. договор, социален работник - 2 бр. за всеки по 6880ч. за 87 месеца на тр. договор и медиатори - 2 бр. за всеки по 6880 ч. за 87 месеца на тр. договор., Договорена стойност: 244 462.56 , Отчетена стойност: 228 838.59
  • Дейност: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията: Целта на изпълнението на дейността е превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Осигуряване на достъп до здравни грижи и промоция на здравето. В тази дейност ще се обхванат деца, с различен етнически произход и по-конкретно ромската етническа група; родители получаващи социални помощи с бебета и малки деца; безработни с бебета и малки деца; семейства, живеещи в лоши битови условия, семейства с ниско ниво на образование, деца от семейства без здравна осигуровка, деца с увреждания, деца със здравословни проблеми /тегло при раждане под нормата и др./, както и деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чиито общопрактикуващ лекар не е педиатър. Дейността ще се изпълнява от наетите по проекта педиатър, медицинска сестра, стоматолог и медиатор. Медиаторът ще информират целевата група за тази услуга. Освен това информация ще се предоставя чрез разпространение на информационни материали за проекта изготвени от консултантите, чрез кметствата. Услугата ще се предоставя и от мобилен екип – посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Персонал извършващ услугата: педиатър - 3440 часа за 87 месеца на трудов договор, медицинска сестра - 6880 часа за 87 месеца на трудов договор, стоматолог – 1115 часа за 87 месеца на граждански договор и медиатор – 6880 часа за 87 месеца на трудов договор. Място на предоставяне на услугата: Център за ранна интервенция на уврежданията и на терен., Договорена стойност: 85 607.78 , Отчетена стойност: 87 246.54
  • Дейност: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Целта на изпълнението на дейността е увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Предвижда се създаването на летни групи - училища, в които да бъдат доразвити и съхранени когнитивните и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Специално внимание ще се отделя на общуването между децата като се преодоляват затрудненията в овладяването на българския език. Ще се усвояват и затвърждават правилата за безопасност на движението, чрез занимания на открито подвижни занимателни игри и ще се стимулира физическото укрепване на децата. Ще се създадат условия за тяхното психомоторно развитие, на децата ще се предоставят възможности за себеутвърждаване и личностна изява. Целева група: Деца от уязвими семейства от затворени общности, деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас и деца, които вече са напуснали системата на предучилищното образование. Броя деца включени в летните групи училища 30 деца годишно /2 групи от 15 деца за два месеца/. Персонал предоставящ услугата - учител с подготовка по предучилищна или начална училищна педагогика - 1610 часа за 14 месеца на тр. договор и медиатор – 1680 часа за 14 месеца на трудов договор. Място на изпълнение на дейността: Училището, където учи детето., Договорена стойност: 47 342.86 , Отчетена стойност: 39 956.33
  • Дейност: Информираност и публичност: Целите на предвидените методи и форми за информиране и публичност на проектното предложение са: - Да се привлече вниманието на местната общност и обществеността да получат по-ясна представа за конкретния проект и източника на финансиране; - Да се информират потенциалните потребители по проекта и обществеността; - Желаещите за ползване на услугите ще могат да се свържат с екипа по проекта, чрез телефона посочен в информационните материали, да се свърже чрез кметството или на място в Центъра за ранна интервенция на уврежданията. Дейностите по информиране и публичност ще се осъществяват чрез: - Табела, която ще бъде поставена на сградата, където се помещава Центъра за ранна интервенция - 1 бр.; - Плакати, които ще се поставят в сградите на общината и кметствата - 20 бр.; - Брошури, които ще съдържат информация за дейностите и услугите, целите, целевите групи, контакти и др. по проекта - 300 бр.; - Публикации в общински вестник - 15 бр. и изработване на допълнително още 100 броя брошури“; - Съобщения на сайта на общината за напредъка на дейностите по проекта, както и за постигнатите резултати., Договорена стойност: 1 028.29 , Отчетена стойност: 813.20
  • Дейност: Управление и функциониране на услугите: С тази дейност се цели да се осигури координацията на дейността на всички наети специалисти в Центъра за ранна интервенция, за качествено предоставяне на услугите и постигане на заложените цели. За реализирането на дейността ще се наеме екип за Управление и функциониране на центъра - ръководител, счетоводител, шофьор и хигиенист. Ръководителят на центъра ще организира дейността на всички наети специалисти, ще следи за качеството на предоставянето на услугите за изпълнението на поставените задачи за навременото изготвяне и представяне на месечните отчети на специалистите, уведомява ръководителя на проекта за възникнали проблеми и трудности при изпълнение на заложените дейности. Счетоводителя на центъра ще отговаря за подготовка на първичните счетоводни документи. Шофьора ще отговаря за техническата изправност на мобилното средство, осигуряване на транспорт за мобилните екипи и за деца и родители, които ще ползват услугите на психолог , логопед, здравната консултация и услугите за деца с увреждания. Хигиениста ще отговаря за поддържане на хигиената в Центъра за ранна интервенция. Персонал необходим за дейността: ръководител на Центъра - 13760 часа за 88 месеца на трудов договор, касиер-домакин - 3480 часа за 88 месеца на трудов договор, шофьор - 13760 часа за 88 месеца на трудов договор и хигиенист – 6960 часа за 88 месеца на трудов договор. Място на предоставяне на дейността: Центъра за ранна интервенция на уврежданията., Договорена стойност: 230 978.37 , Отчетена стойност: 248 146.93

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИВАН ИЛИЕВ - 98 ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 110.76
  • Изпълнител: МИРА-ГАНЧЕВИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 650.00
  • Изпълнител: Д - МЕДИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 813.20
  • Изпълнител: СТЕФАН СТЕФАНОВ - 99 ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 34 802.17
  • Изпълнител: ТЕЛНЕТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 813.50
  • Изпълнител: ВЕНАС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 36.00
  • Изпълнител: КРАСИМИРА, Договорена стойност по проекта*: 15 118.40 , Отчетена стойност**: 16 512.22
  • Изпълнител: Стефания, Договорена стойност по проекта*: 2 817.00 , Отчетена стойност**: 215.23
  • Изпълнител: МИРАЖ-ГУЦОВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 100.29
  • Изпълнител: МИРА - ПЕНКА ГАНЧЕВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 295.00
  • Изпълнител: ВЕНЦИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 603.40
  • Изпълнител: СОФАРМАСИ 55 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 293.88
  • Изпълнител: ЛИПЕКС - НС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 869.86 , Отчетена стойност**: 7 738.35
  • Изпълнител: ДАСКАЛОВИ 57 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 728.03
  • Изпълнител: ЕЛЕНА - АВТОТРАНСПОРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 225.00 , Отчетена стойност**: 2 820.30
  • Изпълнител: ЗА - ДОЛАПЧИЕВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11 287.10
  • Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 6 818.10 , Отчетена стойност**: 6 818.09
  • Изпълнител: ПАВЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 20 352.00 , Отчетена стойност**: 15 426.65
  • Изпълнител: ВЕЛТТЕД СЕКЮРИТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 090.00
  • Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 98.40
  • Изпълнител: ЕТ ДИМИРА - ДИЛЯНА ТРУХЧЕВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 323.03
  • Изпълнител: ЕЛ СТЕФО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 044.00
  • Изпълнител: "ХРАНСЕРВИЗ БГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 521.20
  • Изпълнител: ЕТ АН-05 - НИКОЛА ТОДОРОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 374.25
  • Изпълнител: Креми и Ди ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 386.00
  • Изпълнител: ВСЕЛЕНА 2017 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 668.50
  • Изпълнител: АВОР-НС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 995.11
  • Изпълнител: МАРИНА 2009 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 456.00
  • Изпълнител: ЕТ ЙОРДАН ДРЕНЧЕВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 45.00
  • Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 831.27
  • Изпълнител: ЕТ МАРК - ДОНЧО АНГЕЛОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 211.50
  • Изпълнител: АХЕЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 332.40
  • Изпълнител: СРЕДНО УЧИЛИЩЕ "ИВАН НИКОЛОВ МОМЧИЛОВ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 22 377.45
  • Изпълнител: Стефка, Договорена стойност по проекта*: 19 796.81 , Отчетена стойност**: 7 618.19
  • Изпълнител: ЯНТРА - ТРАНСПОРТ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: КОПИ МАСТЪР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 382.00
  • Изпълнител: Магдалена, Договорена стойност по проекта*: 16 272.09 , Отчетена стойност**: 3 715.17
  • Изпълнител: Д.Д.Д.-1 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: Той Таун ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 151.00
  • Изпълнител: ЕТ ИВОН - ПЕНЧО ТРУХЧЕВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 810.30
  • Изпълнител: ДЕМЕТРА - 2010 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 105.52
  • Изпълнител: НИКОЛА НИКОЛОВ - ПЕРУН І ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 995.00
  • Изпълнител: д-р, Договорена стойност по проекта*: 10 346.58 , Отчетена стойност**: 3 506.68
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 17 523.45 , Отчетена стойност**: 6 199.90
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 300.00 , Достигната стойност: 515.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 882 831.76 BGN
БФП 882 831.76 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 882 831.76 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Покупка на горива за сезон 2023-2024 г., до 30.04.2024 г. за нуждите на община Елена, обособена в четири самостоятелни позиции, както следва: Първа обособена позиция - покупка на горива за МПС. Втора обособена позиция - покупка на Газьол за ПКЦ. Трета обособена позиция – покупка на дърва за огрев. Четвърта обособена позиция - покупка на дизелово гориво Б6 за МПС за нуждите на община Елена по проект „Стимулиране на икономическата активност и създаване на заетост в община Елена чрез прилагане на иновативни подходи“, по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи”, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014-2021 г. , Прогнозна стойност: 163 000.00
  • Обособена позиция 1: покупка на горива за МПС
    Изпълнител: ЛИПЕКС - НС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 869.86
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги по застраховане за нуждите на Община Елена по 6 обособени позиции, Прогнозна стойност: 44 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги по застраховане за нуждите на Община Елена по 6 обособена позиция
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 853.14
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги по застраховане за нуждите на Община Елена по 8 обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: редоставяне на услуги по застраховане за нуждите на Община Елена по 8 обособени позиции
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 617.96
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги по застраховане за нуждите на Община Елена по 8 обособени позиции, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: редоставяне на услуги по застраховане за нуждите на Община Елена по 8 обособени позиции
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 626.41
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги по застраховане за нуждите на Община Елена по 8 обособени позиции, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги по застраховане за нуждите на Община Елена по 8 обособени позиции
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 720.59

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN