Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.054-0145-C01
Наименование на проекта Подкрепа за устойчивост на "Новицки парти компани" ЕООД
Бенефициент 205471563 "Новицки Парти Къмпани" ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 28.06.2021
Дата на стартиране 28.06.2021
Дата на приключване 01.03.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящето проектно предложение има за цел да постигне устойчивост на "Новицки парти Къмпани" ЕООД . За целта, на първо място, е необходимо позициониране на бранда в онлайн пространството и развитие в социалните мрежи, свързани с възможности за промотиране на предлаганите от компанията услуги, свързани с осветление, озвучаване и заснемане на различни събития: рождени дни, сватби, детски партита и корпоративни събития. Необходимо е да се популяризира бранда в социалните мрежи чрез генерирането и развитието на съдържание, за да бъде бизнесът конкурентноспособен, както и да може да се реагира при настъпването на други форс мажорни ситуации. Освен това чрез реализирането на проекта, ще се изготви и графичен дизайн за лого, печатни материали, социални мрежи и сайт, за да може "Новицки Парти Къмпани" да стане разпознаваем и конкурентноспособен бизнес и да развиват отношенията с бъдещи партньори и клиенти. Промоционалните материали ще служат за представяне на услугите и дейността пред потенциалните клиенти и бъдещите бизнес партньори.
Дейности
  • Дейност: Стратегия за позициониране на бранда в онлайн пространството и развитие в социалните мрежи : Цел: "Новицки Парти Къмпани" да стане разпознаваем бизнес, по-устойчив и по-конкурентноспособен. Компанията ще има стратегия за позициониране на бранда и по този начин ще се постигне много по-лесно развитие, много по-бърза популярност на услугите и бранда като цяло и ще бъде максимално конкурентноспособен за днешния пазар. В резултат бизнеса ще има възможност да се разширява, да реализира добра печалба, да създаде мрежа от лоялни клиенти и да бъде устойчив при социално-икономически сътресения, кризи и епидемии. В момента сайта на дружеството - https://www.novitski-company.com/, както и тези в социалните медии - фейсбук: https://www.facebook.com/novitskipartycompany и Инстаграм - https://www.instagram.com/novitskipartycompany/, не се използват пълноценно като маркетингово средство, поради липсата на експертиза в екипа. На сайта https://www.novitski-company.com/ има само основна информация за услугите, без те да са представени подробно, както и снимки и имената на екипа. За по-доброто позициониране на бранда е необходимо да се създаде: текстово съдържание на раздел „За нас/Начало“ в сайта на фирмата, като се проучи конкуренцията, ценностите на бранда, да се идентифицира най-подходящо послание; -подробно представително описание на всеки от екипа и партньорите на фирмата, както и широко описание за всяка от услугите, предлагани от фирмата. Етапи на изпълнение: От първи до втори месец: Първоначално ще проведем няколко часа консултации, за да анализираме грешките в настоящата ни визия и стратегия. След като имаме яснота по този въпрос, ще се консултираме със специалиста какви точно отличителни характеритики, сайт, стратегия и поведение в социалните мрежи трябва да следваме, ще определим ключовите отличителни страни на бранда, които да бъдат комуникирани с аудиторията и стойностно предложение; ключовите аудитории по видове услуги и разбивка по сегменти, както и най-подходящи социални мрежи за таргетиране на всяка аудитория; ще направим анализ на съдържанието и структурата на сегашния сайт на бранда, както и текущото състояние на социалните мрежи на бранда; ще се поставят основни цели и определят стратегически подходи; ще се идентифицира най-подходящо съдържание за публикуване по социални мрежи; ще се оптимизират настройките в акаунтите в социалните мрежи, както и най-доброто време за публикуване и календар на публикациите за всяка социална мрежа; ще се определят най-релевантните метрики и ще се направи анализ на настройките на рекламните кампании, ще се предложат подходи при анализа на резултати от рекламни кампании в социалните мрежи и подходи при избирането и избор на т. нар инфлуенсъри, с които да се работи за всяка услуга. След завършване на стратегията, изпълнителят ще отдели няколко часа за обучение за бъдещите стъпки в развитието на нашия бизнес маркетинг. Изключително важна част за нас е да започнем работа максимално самостоятелно след този период, така че да можем бързо и лесно да обслужваме нашите клиенти и да добавяме нови приоми и похвати, за да сме сигурни,че сме ефективни във всеки един момент от работата си. Методи: Цялата методика по изграждането на цялостната стратегия ще бъде изпълнена от специалист с двугодишен опит в областта, когото предварително сме избрали чрез подбор на база портфолио и опит с подобен тип проекти. , Договорена стойност: 1 404.00 , Отчетена стойност: 1 404.00
  • Дейност: Изработване на графичен дизайн за лого, печатни материали, социални мрежи и сайт: Цел: "Новицки Парти Къмпани" цел е да стане разпознаваем бизнес, конкурентноспособен и да развива отношенията с бъдещи партньори и клиенти. Средството за постигане на тази цел е изработването на графичен дизайн за лого, печатни материали, социални мрежи и сайт, които да служат за представяне на услугите и дейността пред потенциалните клиенти и бъдещите бизнес партньори. Етапи на изпълнение: От трети до шести месец: Изработване на графичен дизайн за: - Лого; - Визитна картичка; - Брошури и флаери в различни варианти според типа събитие (рожден ден, сватба, кръщене, бал и корпоративно парти); - Рекламна брошура обща с всички услуги; - Каталог с услугите на фирмата; - Ваучери за всяка от услугите и комбиниран; - Ценоразпис; - Плакати в два варианта; - Темплейт за оферти; - Цялостно брандиране на фейсбук страницата и инстаграм профилът [профилни снимки, корици (3 вариантa), хайлайт темплейти и графичен дизайн]; - Темплейти за дизайни за публикации с информативен и рекламен характер в 10 варианта; - Дизайни за рекламни кампании според събитията в 10 варианта; - Корици на статии и изображения за позициониране в блог статии (24 бр. изображения). - Подготовка на снимки и графични изображения за сайт. Методи: Цялата методика по изработването на промоционалните материали ще бъде изпълнена от специалист с над 4 години опит, когото предварително сме избрали чрез подбор на база портфолио и опит в сферата на дизайна. , Договорена стойност: 2 604.00 , Отчетена стойност: 2 604.00
  • Дейност: Развитие и генериране на съдържание: Цел: "Новицки Парти Къмпани" да стане разпознаваем и конкурентноспособен бизнес, с по-добро и качествено присъствие в интернет пространството. В момента сайта на дружеството - https://www.novitski-company.com/, както и тези в социалните медии - фейсбук: https://www.facebook.com/novitskipartycompany и Инстраграм - https://www.instagram.com/novitskipartycompany/, не се използват пълноценно като маркетингово средство, поради липсата на експертиза в екипа. Няма създаден и профил в тикток.Идентифицираните за изпълнение дейности, свързани с консултации по развитие и генериране на съдържание компенсират установени от експерта пропуски в съществуващите фейсбук, инстаграм и изработването на тикток страници, както и уеб страницата на фирмата. На сайта https://www.novitski-company.com/ има само основна информация за услугите, без те да са представени подробно, както и снимки и имената на екипа. За по-доброто позициониране на бранда е необходимо да се създаде: текстово съдържание на раздел „За нас/Начало“ в сайта на фирмата, като се проучи конкуренцията, ценностите на бранда, да се идентифицира най-подходящо послание; -подробно представително описание на всеки от екипа и партньорите на фирмата, както и широко описание за всяка от услугите, предлагани от фирмата, както и блог с различни статии. Във фейсбук и инстаграм профила също активността е слаба, поради липсата на експертиза в екипа на компанията как да използва всички ресурси на тези социални медии. Етапи на изпълнение: От трети до шести месец: - Консултация за развитие на страница във фейсбук, инстаграм профил и профил в тик ток; - Създаване на текстово съдържание на раздел „За нас/Начало“ в сайта на фирмата (в момента липсва такъв). Процесът включва проучване на конкуренцията, проучване на ценностите на бранда, идентифициране на най-подходящо послание и накрая генериране на текста; - Подробно представително описание на всеки от екипа и партньорите на фирмата; - Широко описание за всяка от услугите, предлагани от фирмата; - Създаване на дванадесет статии за стартирането на блог към сайта; - Консултация за маркетинг подходи, които да се използват в сайта. Методи: Цялата методика по изработването на промоционалните материали ще бъде изпълнена от специалист с 2 години опит, когото предварително сме избрали чрез подбор на база портфолио и опит в сферата на маркетинга., Договорена стойност: 904.50 , Отчетена стойност: 904.50

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Предприятия (вкл. микро предприятия и социални предприятия) и самонаети лица, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Предприятия (вкл. микро предприятия, социални предприятия и самонаети лица), осъществяващи дейност 1 година след приключване на подкрепата по операцията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 4 912.50 BGN
БФП 4 912.50 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 4 912.50 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN