Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0097-C05
Наименование на проекта "Предоставяне топъл обяд - Бойница"
Бенефициент 000159472 ОБЩИНА БОЙНИЦА
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 24.08.2016
Дата на стартиране 04.07.2016
Дата на приключване 31.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Бойница

Описание

Кратко описание на проекта
С настоящето проектно предложение Община Бойница ще има възможността да продължи дейностите по предоставяне на топъл обяд през 2016 , 2017, 2018 и 2019г. С реализирането на проекта за срок от 42 месеца ще се допринесе за постигането на общата цел на оперативната програма, свързана с намаляването на броя на живеещите в бедност лица, чрез подпомагането им с храни, с оглед преодоляване на основно материално лишение, чрез обхващане на потребители от утвърдените целеви групи. 
За тази цел ще бъдат изпълнени следните дейности: 
1. Определяне на целевите групи; 
2. Закупуване на хранителни продукти;
3. Осигуряване на топъл обяд; 
4. Предоставяне на съпътстващи мерки. 

Предоставянето на храната ще се осъществява в помещение за раздаване към Домашен социален патронаж на Община Бойница, като ще се обхванат 44 лица от 04.07.2016г до 27.11.2016г. и 134 лица от 28.11.2016г. до 31.12.2019г.
Ще се създаде екип за управление на проекта, който ще реализира дейности по недопускане на двойно финансиране, предоставяне на съпътстващи мерки, качествено изпълнение на проекта и други дейности, които ще допринесът за обхващането на най-нуждаещите се лица и оказване на необходимата им подкрепа.
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи: Дейността "Определяне на целевите групи" ще се изпълнява съгласно Изискванията за кандидатстване и Наредба № РД 07-1 от 04.04.2016г. По предварителни данни, получени от Дирекция Социално подпомагане - Кула, в Община Бойница са налични лица от следните видове групи от основната целева група: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция "Социално подпомагане"; 3. Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; Броят лица от всяка група, които ще могат да се възползват от дейностите по проекта е съответно: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 11 лица 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от дирекция "Социално подпомагане" - 26 лица 3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си - 97 лица Общият брой на потребителите, които ще бъдат обхванати е 134 души. Целта на дейността е включване на лица, които отговарят на условията и качествено изпълнение на проекта., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти: Дейността "Закупуване на хранителни продукти" ще бъде осъществена в съотведствие с изискванията на националното законодателство, при гарантиране спазването на принципите на добро финансово управление, публичност и прозрачност, равенство и недопускане на дискриминация. Закупуването на хранителни продукти ще се осъществява от фирми - доставчици със сключени договори след проведена процедура по ЗОП. Дейността на трапезарията ще стартира на 04.07.2016г. и ще продължи до 31.12.2019г. През този период топъл обяд ще се предоставя в работните дни от седмицата. Общият брой дни за предоставяне на топъл обяд е 877 дни, както следва: За 2016г. -м. Юли - 20 работни дни -м. Август – 23 работни дни -м. Септември – 20 работни дни -м. Октомври – 21 работни дни -м. Ноември – 22 работни дни -м. Декември – 21 работни дни За 2017г. -м. Януари – 22 работни дни -м. Февруари – 20 работни дни -м. Март – 22 работни дни -м. Април – 18 работни дни -м. Май – 20 работни дни -м. Юни – 22 работни дни -м. Юли – 21 работни дни -м. Август – 23 работни дни -м. Септември – 19 работни дни -м. Октомври – 22 работни дни -м. Ноември – 22 работни дни - м. Декември – 18 работни дни 2018 г. – 249 работни дни ( 12 месеца, средномесечно по 21 работни дни) 2019 г. – 252 работни дни ( 12 месеца, средномесечно по 21 работни дни) Общия брой лица, на които ще се предоставя топъл обяд е 44 души за 103 работни дни от 04.07.2016г. до 27.11.2016г. и 134 души за 774 работни дни от 28.11.2016г. до 31.12.2019г., Договорена стойност: 258 419.34 , Отчетена стойност: 259 922.96
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: По настоящия проект ще се реализира една обществена трапезария в кухнята към Домашен социален патронаж на Община Бойница, намираща се в сградата на бившето АПК, публична общинска собственост на Община Бойница. Адрес: с.Бойница ул. Георги Димитров №1. Наличната материална база включва кухненско помещение, подготвително помещение за заготовка на продуктите, складове за продукти и за амбалаж, помещение за измиване на посуда. Оборудването за приготвяне на храна включва: - електрическа готварска печка с котлони - 1бр. - готварска печка на дърва - 1 бр. - печки пекарни - 2бр. - фризери - 2бр. - хладилници - 2бр. Дейността ще бъде изпълнявана от персоналът на Домашен социален патронаж на Община Бойница в състав: - 1 готвач - 1 помощник готвач - 2 работник кухня/разносвач -1 домакин -1 управител, Договорена стойност: 12 920.96 , Отчетена стойност: 12 996.14
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран екипа на проекта. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на Община Бойница, включително и финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги и за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги. Ще се разработи информационна карта, която ще се попълва от потребителите на услугата, като с нея ще се информираме за нуждите им от съпътстващи услуги. Тя ще се попълва и от всеки нов потребител. При осъществените срещи и предоставените съпътстващи услуги ще се изготвя протокол, като от него ще ни се предоставя информация за броя и посоката на работа с потребителя., Договорена стойност: 12 920.96 , Отчетена стойност: 12 996.14

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИВИЛ - ИВАН КРЪСТЕВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 1 462.27 , Отчетена стойност**: 1 462.27
  • Изпълнител: ЮБП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 883.43 , Отчетена стойност**: 28 095.93
  • Изпълнител: ДЕЯН - ДЕЯН СТАМЕНОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 589.76
  • Изпълнител: ВИТАН-Ж - ТОДОРКА МЛАДЕНОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 134.00 , Достигната стойност: 224.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 284 261.26 BGN
БФП 284 261.26 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 284 261.26 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 503.62 0.00 1 503.62 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти през 2016-2018г. в заведенията за социални услуги и образованието в община Бойница за двадесет и четири месеца от датата на сключване на договора, Прогнозна стойност: 252 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 Месо, месни продукти, риба и др.
    Изпълнител: ЮБП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 Мляко и млечни продукти
    Изпълнител: ЮБП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 Варива, подправки и др.
    Изпълнител: ЮБП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4 Консерви, плодове, зеленчуци и др.
    Изпълнител: ЮБП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5 Хляб и хлебни изделия
    Изпълнител: ДЕЯН - ДЕЯН СТАМЕНОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN