Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-5.005-0009-C08
Наименование на проекта Бюджетна линия "Подкрепа за ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, наблюдението, оценката и контрола на ОПИК и ОПИМСП съгласно действащото законодателство и съществуващите добри практики"
Бенефициент 177549112 Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на иновациите и растежа в качеството си на Управляващ орган на ОПИК 2014-2020 и ОП ИМСП.
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 17.12.2020
Дата на стартиране 01.01.2021
Дата на приключване 15.03.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Бюджетната линия цели да се осигури  още по-фокусирана подкрепа на  успешното и добро управление на интервенциите по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020  и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ (ОПИМСП)за постигане на ефективно, ефикасно и правилно изпълнение на оперативната програма в съответствие с принципа за разумно финансово управление и съгласно разпоредбите на европейското и националното законодателство;  планираните дейности ще допринесат за надграждане на  капацитета в  Управляващия орган. Изпълнението ще е обусловено както от добрата структура и организация на работата на Управляващия орган на ОПИК и ОПИМСП и неговите регионални звена, високата квалификация, мотивация и ангажираност на служителите, така и от правилното функциониране на Комитета за наблюдение на програмите.
Дейности
  • Дейност: Проектна дейност 1: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.2, 1.6, 1.7, 1.8, 1.12 и 1.13 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.1. „Разходи за експертни, консултантски и др сходни услуги. Предоставяне на техническа подкрепа, консултации, изследвания, анализи и проучвания, подкрепа на процесите на програмиране, оценка и подбор на проекти, външни оценители, външни експерти по ЗОП, текущо наблюдение, външни експерти за извършване на мониторинг, вкл. проверки на място, финансов контрол и одит, оценка на риска, мерки за борба с измами, нередности и др.; преводачески услуги и подготовка на следващия програмен период”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проектна дейност 2: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.1, т.1.5, т.1.6 и 1.13 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.2. „Разходи за оценки и проучвания по оперативните програми” В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проектна дейност 3: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.6, 1.7 и 1.12 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.3. „Разходи за възнаграждение на външен за бенефициента технически персонал”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проектна дейност 4: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.12 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.4. „Подкрепа за разходи във връзка с дейностите по приключване на оперативните програми (closure)”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проектна дейност 5: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.1 и 1.14 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.5. „Разходи за обработване и управление на архива на УО и куриерски услуги”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проектна дейност 6: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.2,1.3, 3.1 и 3.2 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.6. „Разходи за общи и специфични обучения на персонала на УО и на служители от обща администрация на МИ, подпомагащи работата на УО, организиране, провеждане и участие в семинари, конференции, работни срещи, логистично осигуряване на работни групи, заседания, посещения за обмяна на опит, обучения на бенефициенти и др.” В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проектна дейност 7: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.10 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.7. „Разходи за командировки в страната и чужбина- дневни,пътни и нощувки и всички разходи, допустими по Наредба за командировките в страната и чужбина”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проектна дейност 8: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.11 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.8. „Разходи за придобиване на ДМА- доставка, разработване и поддръжка на компютризирани информационни системи, офис оборудване, офис обзавеждане и др. за нуждите на УО”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проектна дейност 9: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.11 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.9. „Разходи за придобиване на ДНА- доставка, разработване и поддръжка на компютризирани информационни системи /софтуер/ и др. за нуждите на УО”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проектна дейност 10: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.14 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.10 „Разходи за материали и консумативи”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проектна дейност 11: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. 1.9. в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.11 „Разходи за доставка/наем, ремонт, поддръжка, застраховки и режийни разходи на движимо и недвижимо имущество, използвано от УО, вкл. помещения, обзавеждане, оборудване, автомобили, гориво и др.” В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проектна дейност 12: Дейности, съгласно заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране”, т. т. 1.12 и т. 1.14 в съответствие с допустимите разходи, посочени в бюджетно перо 1.12 „Други разходи”. В съответствие с т.13 „Дейности,допустими за финансиране”от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ - изрично е записано: "ВАЖНО!:С оглед спецификата на настоящата процедура и фактът, че конкретният бенефициент представя финансов план към Формуляра закандидатстване, настоящите Условия не поставят задължително изискване т. 7 от Формуляра за кандидатстване „План за изпълнение/Дейности по проекта“ да бъде попълвана от кандидата", секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ не е попълвана от бенефициента при подаване на проектното предложение. Към т. 8. „План заизпълнение/Дейности по проекта, в модул „Договор” е приложен одобрения от УО на ОПИК, в качеството на звено, предоставящо БФП по ос 5 „Техническа помощ” финансов план по БЛ по образец и разяснителен документ със списък на дейностите в съответствие със заложеното в Условията за кандидатстване по процедурата, т. 13 „Дейности, допустими за финансиране” и тяхното съответствие с бюджетните пера и съответно с посочените в т. 14.2 от Условията за кандидатстване допустими разходи по БЛ № BG16RFOP002-5.005-0009-C01. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 701.27
  • Изпълнител: АЛФА ЕКОТУР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 499.95
  • Изпълнител: "Енерджи Маркет Глобал" ООД, Договорена стойност по проекта*: 414 000.00 , Отчетена стойност**: 31 754.07
  • Изпълнител: "ТЕХНО ТРАНСПОРТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 210.00
  • Изпълнител: "Мегаклийн 21" ООД, Договорена стойност по проекта*: 330 949.07 , Отчетена стойност**: 147 841.16
  • Изпълнител: "СЕВЪН ЕС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 25.09
  • Изпълнител: Кооперация "ПАНДА", Договорена стойност по проекта*: 46 423.98 , Отчетена стойност**: 1 302.40
  • Изпълнител: Виваком България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 49 305.60 , Отчетена стойност**: 67 752.45
  • Изпълнител: "ЕЛИТИС МЕГАСТОР" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 50.21
  • Изпълнител: "ДИАНА" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 631.04
  • Изпълнител: "ИНФОРМАТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 271.20
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 20 516.26
  • Изпълнител: "РАЙТ КЛИЙНИНГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 18 667.94 , Отчетена стойност**: 16 354.19
  • Изпълнител: "ВАЛПЕ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10 100.16
  • Изпълнител: Калин, Договорена стойност по проекта*: 7 000.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: "АУДИО АРТЕ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 795.60
  • Изпълнител: СИТИ ХОТЕЛС МЕНИДЖМЪНТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 20.00
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ СТРАТЕГМА ООД, Договорена стойност по проекта*: 29 820.00 , Отчетена стойност**: 2 385.60
  • Изпълнител: МИС-КОМФОРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 052.00
  • Изпълнител: РИГА ПАЛАС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 233.00
  • Изпълнител: ЕФ СИ ДЖИ ПОВВИК ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 102 000.00 , Отчетена стойност**: 30 600.00
  • Изпълнител: "ТАГЕМАЛ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 87.80
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 144 000.00 , Отчетена стойност**: 9 537.47
  • Изпълнител: ВЕКО ОЙЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 160.00
  • Изпълнител: АРХИВ СЕРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 200.00 , Отчетена стойност**: 59 954.40
  • Изпълнител: "ПОЖАРНА ТЕХНИКА" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 42.00
  • Изпълнител: Любомир, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 91.14
  • Изпълнител: ВЕГА - С ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 315.00
  • Изпълнител: СИГМА МЕТРИКС, Договорена стойност по проекта*: 119 852.40 , Отчетена стойност**: 119 852.40
  • Изпълнител: "ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ "" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 357.73
  • Изпълнител: МИКС КМ РУСЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 147.00
  • Изпълнител: "БЪЛГАРИЯ ЕР-ПОСОКА" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 1 000 000.00 , Отчетена стойност**: 5 117.16
  • Изпълнител: Орак - Инженеринг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 28 200.00 , Отчетена стойност**: 2 256.00
  • Изпълнител: "ХМИ ТРЕЙД" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 48.73
  • Изпълнител: "ДЕКРА ТЕСТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 70.00
  • Изпълнител: "ЦИКОНИЯ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12.00
  • Изпълнител: ПЪЛДИН КООП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6.00
  • Изпълнител: "ПЪЛДИН АВТО" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 38.00
  • Изпълнител: "В и М МОТОРСПОРТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 40.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРИЯ ХОТЕЛ МЕНИДЖМЪНТ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 30.00
  • Изпълнител: "РИЦ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 684.00
  • Изпълнител: "АУТО КОНСУЛТ-2016" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 721.45
  • Изпълнител: ЕНБИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 442.84
  • Изпълнител: ЕТ "МОТОТЕХНИКА - ХРИСТО ХРИСТОВ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 346.40
  • Изпълнител: "ВЕНЦИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 83.00
  • Изпълнител: "АНДИ - АВ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: "ИНТЕЛИГЕНТНИ ТРАФИК СИСТЕМИ" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 339.00
  • Изпълнител: "ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 13 651.27
  • Изпълнител: Община СРЕДЕЦ- ТРИАДИЦА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 395.74
  • Изпълнител: СТРОЙ КОНТРОЛ 2010 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8.00
  • Изпълнител: ЕЛСТАРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 952.80
  • Изпълнител: "ЕС ТРАНС" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 395.39
  • Изпълнител: "ФАРМАТРЕЙДИНГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 79.20
  • Изпълнител: "АПИС ЕВРОПА" АД, Договорена стойност по проекта*: 21 834.94 , Отчетена стойност**: 11 045.22
  • Изпълнител: ОЗОН ЕНТЪРТЕЙНМЪНТ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 282.40
  • Изпълнител: "ИНДЕКС-БЪЛГАРИЯ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 608.00
  • Изпълнител: "ТОПЛОФИКАЦИЯ СОФИЯ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 67 090.06
  • Изпълнител: "СОФИЙСКА ВОДА" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 955.33
  • Изпълнител: ТАНЬО ТАНЕВ-ПЛОВДИВ - ТАНЕВ С-ИЕ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 40.00
  • Изпълнител: Албена Наумова, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12.00
  • Изпълнител: АУТОТЕСТ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 015.29
  • Изпълнител: "ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ" ООД, гр. Русе, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 67.54
  • Изпълнител: "ИНДУСТРИАЛ КОМЕРС КО" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 738.02
  • Изпълнител: "НИКЕМ ГАЗ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: Цветелина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 36.00
  • Изпълнител: ""Булранг - Вътев и сие"" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 272.88
  • Изпълнител: ДАВИТ ЕК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 48 943.76
  • Изпълнител: "Ла Фит Транс" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 183.49
  • Изпълнител: "Инфонотари" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 808.00
  • Изпълнител: "МУЛТИКО 92" ООД, Договорена стойност по проекта*: 98 367.12 , Отчетена стойност**: 6 054.97
  • Изпълнител: "ОМВ БЪЛГАРИЯ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 444 000.00 , Отчетена стойност**: 76 748.61
  • Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 236.00
  • Изпълнител: ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ "ТРАНСПОРТ" - Бургас, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 260.00
  • Изпълнител: "АВТО - ТЕСТ - 2000" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 95.00
  • Изпълнител: "СОФАРМАСИ 4" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 31.43
  • Изпълнител: "ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ" АД, Договорена стойност по проекта*: 35 988.00 , Отчетена стойност**: 3 445.77
  • Изпълнител: "РАЙСВОЛФ БЪЛГАРИЯ" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 221 596.64
  • Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 29 997.51
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Обучени служители на УО, вкл. регионални звена, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 170.00 , Целева стойност: 250.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Проведени заседания на Комитета за наблюдение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 12.00 , Целева стойност: 18.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Обучени бенефициенти/кандидат бенефициенти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 1 000.00 , Целева стойност: 1 500.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Извършени вътрешни и външни оценки, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 5.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Брой извършени проверки на място, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 4 600.00 , Целева стойност: 6 150.00 , Достигната стойност: 339.00
Индикатор 6 Анализи, проучвания и др. консултантска подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 36.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 2 214 313.36 BGN
БФП 2 214 313.36 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 2 214 313.36 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Водоснабдяване, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на административните сгради на Министерство на икономиката по три обособени позиции", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Водоснабдяване, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на административните сгради на Министерство на икономиката на територията на гр. София
    Изпълнител: "СОФИЙСКА ВОДА" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Водоснабдяване, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на сградата на Министерство на икономиката на територията на гр. Русе
    Изпълнител: "ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ" ООД, гр. Русе
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на икономиката", Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на икономиката
    Изпълнител: "ОМВ БЪЛГАРИЯ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерство на икономиката", Прогнозна стойност: 92 500.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерство на икономиката"
    Изпълнител: "МУЛТИКО 92" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 86 400.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства.", Прогнозна стойност: 105 500.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка НР (Ейч Пи) и бивши Самсунг за нуждите на Министерство на икономиката“
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Позиция 3 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Министерство на икономиката“
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на топлинна енергия с топлоносител гореща вода за имоти, предоставени за управление на Министерство на икономиката - имоти публична държавна собственост, находящи се в гр. София", Прогнозна стойност: 1 100 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на топлинна енергия с топлоносител гореща вода за имоти, предоставени за управление на Министерство на икономиката - имоти публична държавна собственост, находящи се в гр. София
    Изпълнител: "ТОПЛОФИКАЦИЯ СОФИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: "Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Министерство на икономиката", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Министерство на икономиката
    Изпълнител: "Ла Фит Транс" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: "Осигуряване на устни преводи за нуждите на Министерство на икономиката", Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на устни преводи за нуждите на Министерство на икономиката
    Изпълнител: ЕВРО - АЛИАНС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на резервни части, поддръжка и ремонт на автомобили на Министерство на икономиката”, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на резервни части, поддръжка и ремонт на автомобили на Министерство на икономиката”
    Изпълнител: ДАВИТ ЕК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана телефонна услуга чрез обществена електронна съобщителна мрежа за нуждите на Министерството на икономиката“, Прогнозна стойност: 120 000.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана телефонна услуга чрез обществена електронна съобщителна мрежа за нуждите на Министерството на икономиката“
    Изпълнител: Виваком България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на оценка на приноса на подкрепата от Европейските структурни и инвестиционни фондове за постигане на целите на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.“, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на оценка на приноса на подкрепата от Европейските структурни и инвестиционни фондове за постигане на целите на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.“
    Изпълнител: СИГМА МЕТРИКС
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 119 852.40
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на стратегическа оценка на околната среда (Strategic Environmental Assessment) на Програмата за конкурентоспособност и иновации в предприятията за периода 2021-2027 г.“ , Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на стратегическа оценка на околната среда (Strategic Environmental Assessment) на Програмата за конкурентоспособност и иновации в предприятията за периода 2021-2027 г.“
    Изпълнител: ЕФ СИ ДЖИ ПОВВИК ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 102 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерство на икономиката по три обособени позиции“, по Позиция 2. „Осигуряване на застраховки за сухопътните моторни превозни средства, собственост на Министерство на икономиката“, Прогнозна стойност: 47 000.00
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерство на икономиката по три обособени позиции“, по Позиция 2. „Осигуряване на застраховки за сухопътните моторни превозни средства, собственост на Министерство на икономиката“
    Изпълнител: "ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ "" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерство на икономиката“ по три обособени позиции, позиция 1 „Осигуряване на застраховки на сухопътните моторни превозни средства, собственост на Министерството на икономиката“, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на застраховки за нуждите на Министерство на икономиката“ по три обособени позиции, позиция 1 „Осигуряване на застраховки на сухопътните моторни превозни средства, собственост на Министерството на икономиката“
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: „Услуги по почистване, щадящи околната среда, за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г.” , Прогнозна стойност: 17 000.00
  • Обособена позиция 1: „Услуги по почистване, щадящи околната среда, за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г.”
    Изпълнител: "РАЙТ КЛИЙНИНГ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 667.94
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Kонкретният бенефициент е изготвил финансов план за бюджетна линия по образец (Приложение Г) от утвърдените от УО на ОПИК Условия за кандидатстване по Процедура чрез директно предоставяне на БФП въз основа на финансов план за бюджетни линии BG16RFOP002-5.005 „Осигуряване на техническа помощ за успешното изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“, наличен в т.13. Прикаченидокументи в секция „Договор” в ИСУН2020. , Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилни горива чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на иновациите и растежа, Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на автомобилни горива чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на иновациите и растежа"
    Изпълнител: "ОМВ БЪЛГАРИЯ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 84 000.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилни горива чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на иновациите и растежа без изискване за ТП , Прогнозна стойност: 120 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилни горива чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на иновациите и растежа без изискване за ТП
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 144 000.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на икономиката" , Прогнозна стойност: 55 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на икономиката"
    Изпълнител: Кооперация "ПАНДА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 46 423.98
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нерециклирана копирна хартия А4, I вид за нуждите на главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на иновациите и растежа, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нерециклирана копирна хартия А4, I вид за нуждите на главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на иновациите и растежа
    Изпълнител: "МУЛТИКО 92" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 582.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка на рециклирана копирна хартия А4, I вид за нуждите на главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на иновациите и растежа, Прогнозна стойност: 6 987.60
  • Обособена позиция 1: Доставка на рециклирана копирна хартия А4, I вид за нуждите на главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ в Министерство на иновациите и растежа
    Изпълнител: "МУЛТИКО 92" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 385.12
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Министерство на икономиката, Прогнозна стойност: 1 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина
    Изпълнител: "БЪЛГАРИЯ ЕР-ПОСОКА" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000 000.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена мобилна наземна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие и допълнителни услуги, свързани с тази дейност за нуждите на Министерство на икономиката, Прогнозна стойност: 195 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена мобилна наземна мрежа по стандарта GSM/UMTS с национално покритие и допълнителни услуги, свързани с тази дейност за нуждите на Министерство на икономиката
    Изпълнител: Виваком България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Услуги по почистване за нуждите на Главна дирекция "Европейски фондове за конкурентоспособност" в Министерство на иновациите и растежа., Прогнозна стойност: 130 000.00
  • Обособена позиция 1: слуги по почистване за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: "Мегаклийн 21" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 156 000.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Услуги по почистване за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г., Прогнозна стойност: 150 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по почистване за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.
    Изпълнител: "Мегаклийн 21" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 174 949.07

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN