Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-1.002-0265-C01
Наименование на проекта Мобилно приложение за маркетинг и интернационализация на екосъобразни индустриални продукти и технологии
Бенефициент 204018976 ИНДЪСТРИ ГРИЙНТЕХ ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 31.07.2017
Дата на стартиране 31.07.2017
Дата на приключване 10.06.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
С успешното изпълнение на проекта се удовлетворява потребността от засилване на иновационната активност на българските стартиращи предприятия. Дружеството е представител именно на целевата група на процедурата, предприятия, които разработват иновации в приоритетните области на ИСИС.
Основната цел на проектното предложение е повишаване на иновационната дейност на  Индъстри Грийнтех ООД, чрез разработването на иновативен продукт  в приоритетното направление на област Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии −   компютърни и мобилни приложения и игри с образователен, маркетинг и/или развлекателен характер.
Очакваните резултати от изпълнението на проекта допринасят значително за повишаването на капацитета за създаване на иновации,  научно-изследователския капацитет и знание и подкрепа за създаване на екоиновации с цел разработването и успешната реализацията на жизнеспособен и икономически устойчив, приложим на световно ниво иновативен продукт.
Резултатите се постигат чрез:
1)	Повишаване на нивото на иновационна активност чрез инвестиции в НИРД и генериране на знания.
2)	Осигуряване разработването и успешната реализацията на жизнеспособен и икономически устойчив,  приложим на световно ниво иновативен продукт.
3)	Повишаване на научно-изследователския капацитет и знание посредством получаване на услуги за осигуряване на пазарната реализацията на иновативния продукт.
4)	Подкрепа  за прилагане на еко иновации. 
Очакваните резултати от изпълнението на проекта се изразяват в разработването на иновативен на световно ниво продукт с приложение в международния маркетинг на  екосъобразни индустриални продукти и технологии.  Резултатите се постигат чрез сформиране на висококвалифициран екип специалисти,  приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт, създаване и тестване на прототипи и получаване на услуги свързани с пазарната реализация на разработваната иновация.
Дейности
  • Дейност: Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт (ще бъде изпълнена чрез наемане на екип от квалифицирани експерти – 7 бр., придобиване на оборудване (ДМА) необходими за изпълнението на дейностите по проекта – 8 бр. и придобиване на ДНА, необходими за изпълнението на дейностите по проекта – 1 бр.): Цел на дейността: Основната цел на дейността е извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания необходими за разработването на иновативния продукт – мобилно приложение за маркетинг и интернационализация на екосъобразни индустриални продукти и технологии. Описание на дейността: Изпълнението на дейността обхваща два научно-изследователски етапа. Дружеството е предвидило отчитане на резултатите и верификация от страна на Управляващия орган след всеки един научно-изследователски етап от дейността с оглед извършване на постоянен мониторинг на изпълнението след всеки осъществен физически и финансов напредък по изпълнението на проекта. Научно-изследователските етапи в дейността се предвижда да се изпълняват изцяло от кандидата, в лицето на екипа на проекта, без използване на външни услуги за извършване на дейността. Етапите на научно-изследователската работа в тази дейност, включват: Д1 - ЕТАП 1. Създаване на структура на приложението (от 1-ви до 4-ти месец, вкл.) Задача 1.1.1 Създаване на дизайн (2 месеца) - Тази стъпка обхваща изработка на уникален графичен дизайн на приложението и съответна към приложението уеб страница, съобразени съобразен с изискванията на клиента и „нарязването“ им във валидиран HTML5, CSS3, jS. Изграждане на визия, подходяща за доброто представяне на клиента в уеб пространството. Съобразяване с изискванията и потребителския интерфейс, следващ специфичните характеристики на съответния браузър. Задача 1.1.2 Разработване на администрация (2 месеца) - Тази част от етапа представлява създаване на уеб администрация с отделни права за достъп до всички модули. Необходимо е създаването на система представлява удобен за използване инструмент, който предоставя възможност за пълно администриране на информационната част на сайта. Д1 - ЕТАП 2. Разработване на информационни раздели на уеб приложението (от 5-ти до 10-ти месец, вкл.) Задача 1.2.1 Разработване на начална страница и динамични текстови страници (2 месец) – задачата преминава в специфициране на техническата функционалност и последващо преминаване през изграждане на дизайна на начална страница. Задача 1.2.2 Разработване на динамични текстови страници (2 месеца) - в изпълнение на задачата се разработват страниците с възможност за промяна на текст. Такива са: За нас, Информация, История и т.н. Към всяка страница се създава възможност за публикуване на: Заглавие на страница, Текст – описание, Вграден WYSIWYG редактор, Вграждане на таблица с цени и Възможност за вграждане на снимки в текста. Задача 1.2.3 Разработване на задание за изграждане на модули (2 месеца) – в изпълнение на задачата се разработват модули продукт /решения, екип, новини с категории, документи, контакти. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Подбор на квалифициран персонал за изпълнение на дейността (1-ви месец) - Период на заетост на наетия персонал –(6 експерта от от 1-ви до 10-ти месец и 1 експерт от 1-ви до 5-ти). - Провеждане на процедура за избор на доставчици на оборудване (ДМА) (1-ви месец) - Сключване на договор и доставка на оборудване (ДМА) – 8 бр., включващо Сървър за съхранение на бази данни – 1 бр. Компютърна станция – 6 бр. и Рутер за изглаждане на мрежа – 1 бр. (от 1-ви до 3-ти месец). - Провеждане на процедура за избор на доставчици на специализиран софтуер (ДНА) (1-ви месец) - Сключване на договор и доставка на специализиран софтуер (ДНА) – 1 бр. Специализиран софтуер за създаване на уеб страници и мобилно приложение. , Договорена стойност: 254 960.00 , Отчетена стойност: 206 909.89
  • Дейност: Създаване и тестване на прототипи на разработвания иновативен продукт (ще бъде изпълнена кандидата чрез наетия екип от квалифицирани експерти – 6 бр.): Цел на дейността: Основната цел на дейността е създаване и тестване на прототипи на разработения иновативния продукт – мобилно приложение за маркетинг и интернационализация на екосъобразни индустриални продукти и технологии. Описание на дейността: Изпълнението на дейността обхваща два етапа. Дружеството е предвидило отчитане на резултатите и верификация от страна на Управляващия орган след всеки един етап от дейността с оглед извършване на постоянен мониторинг на изпълнението след осъществен физически и финансов напредък по изпълнението на проекта. Етапите в дейността се предвижда да се изпълняват изцяло от кандидата, в лицето на екипа на проекта, без използване на външни услуги за извършване на дейността. Етапите в тази дейност, включват: Д2 - ЕТАП 1. Създаване на прототип на системата (от 11 до 13 месец, вкл.) Задача 2.1.1 Интеграция на модул продукти/решения - Тази задача включва възможност за въвеждане на неограничен брой продукти/решения, както и осигуряване на възможност за организирането им. Задача 2.1.2 Интеграция на модул екип - Тази фаза представлява разработване на модула за екипа, като се осигурява възможност за въвеждане на имена, описание и социални бутони. Задача 2.1.3 Интегриране на модул новини с категории – В изпълнение на задачата се разработва модул новини, като се осигурява възможност за въвеждане на неограничен брой новини, сортирането им и интегрирането на видеа. Задача 2.1.4 Интегриране на модул документи – в изпълнение на дейността се извършва добавяне на документи към страница със специална визуализация (тип документ, размер, заглавие на документа, връзка за сваляне на документа, дата на добавяне на документа). Задача 2.1.5 Интегриране на модул контакти Д2 - ЕТАП 2. Интеграция на социални мрежи и базова оптимизация (от 14 до 16 месец, вкл.) Задача 2.2.1 Интеграция на социални мрежи (1 месец) – По време на тази задача експертите ще интегрират системата към социалните мрежи. Задача 2.2.2 SEO базова оптимизация (2 месец) – в изпълнение на задачата се разработват SEO meta ‐ Title ‐ title за продукти, Title text на линкове, Заглавие h1, Meta keywords, Meta description, Alt на картинки, Label (автоматични етикети за оферти), Subject, Comment, Google Webmaster Tools, Robots.txt. Д2 - ЕТАП 3. Тестване на разработените прототипи (от 17 до 18 месец, вкл.) Задача 2.3.1 Тестове за изправността и функционалността на приложението (1 месец) – По време на тази задача експертите ще тестват в реални условия изправността на приложението и функционалностите на различни модули и линковете към всички страници. Обект на тестовете е и лесното използване и бързината с която се предоставя информация на потребителите. Задача 2.3.2 Тестове на приложението при различни браузери и устройства (1 месец) – тази задача тества изгледа и удобството на приложението при използването му с различни браузери и крайни устройства. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Подбор на квалифициран персонал за изпълнение на дейността (1-ви месец) - Период на заетост на наетия персонал – в изпълнение на цялата дейност. , Договорена стойност: 105 600.00 , Отчетена стойност: 91 650.11
  • Дейност: Изработване на икономическа, финансова и техническа оценка на иновативния продукт – мобилно приложение за маркетинг и интернационализация на екосъобразни индустриални продукти и технологии. (ще бъде изпълнена чрез предоставяне на съответната услуга): Цел на дейността: Основната цел на дейността е извършване на икономическа, финансова и техническа оценка на разработения иновативен продукт – мобилно приложение за маркетинг и интернационализация на екосъобразни индустриални продукти и технологии. Описание на дейността: Дейността стартира задължително след приключване на изпълнението и верификация от страна на Управляващия орган на резултатите по дейност Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт и дейност Създаване и тестване на прототипи на разработвания иновативен продукт. За изпълнението на дейността е необходимо дружеството да получи специализирани услуги свързвани с извършване на икономическа, финансова и техническа оценка на разработения иновативен продукт. Вследствие на изпълнението на услугата ще се осигури икономическа, финансова и техническа оценка, която е изключително важна за реализацията на иновативния продукт. Етапите в тази дейност, включват: Д3 - ЕТАП 1. Извършване на икономическа, финансова и техническа оценка на разработения иновативен продукт (от 23-я до 24-я месец) Задача 3.1.1 Подготовка за получаване на услуга за извършване на икономическа, финансова и техническа оценка – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване. Задача 3.1.2 Изготвяне на икономическа оценка - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Индъстри Грийнтех ООД изисквания и срокове. Задача 3.1.3 Изготвяне на финансова оценка - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Индъстри Грийнтех ООД изисквания и срокове. Задача 3.1.4 Изготвяне на техническа оценка - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Индъстри Грийнтех ООД изисквания и срокове. , Договорена стойност: 28 500.00 , Отчетена стойност: 26 950.00
  • Дейност: Изработване на маркетингово проучване за пазарната реализация на иновативния продукт - мобилно приложение за маркетинг и интернационализация на екосъобразни индустриални продукти и технологии (ще бъде изпълнена чрез предоставяне на съответната услуга).: Цел на дейността: Основната цел на дейността е разработване на маркетингово проучване за пазарната реализация на иновативния продукт – мобилно приложение за маркетинг и интернационализация на екосъобразни индустриални продукти и технологии. Описание на дейността: Дейността стартира задължително след приключване на изпълнението и верификация от страна на Управляващия орган на резултатите по дейност Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт и дейност Създаване и тестване на прототипи на разработвания иновативен продукт. За изпълнението на дейността е необходимо дружеството да получи специализирани услуги свързвани с маркетингово проучване за пазарната реализация продукт. Вследствие на изпълнението на услугата ще се осигури маркетингово проучване, което е изключително важно за реализацията на иновативния продукт. Етапите в тази дейност, включват: Д4 - ЕТАП 1. Изработване на маркетингово проучване за пазарната реализация на разработения иновативен продукт (от 23-я до 24-я месец) Задача 4.1.1 Подготовка за получаване на услуга за разработване на маркетингово проучване за пазарната реализация – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване. Задача 4.1.2 Изготвяне на маркетингово проучване за пазарната реализация - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Индъстри Грийнтех ООД изисквания и срокове. , Договорена стойност: 19 500.00 , Отчетена стойност: 17 950.00
  • Дейност: Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности (ще бъде изпълнена чрез поставянето на информационни табели 2 бр. и информационни стикери – 8 бр: Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности. Описание на дейността: Дейността се изпълнява през целия проект с осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности. За изпълнението на дейността е необходимо дружеството да получи специализирани услуги свързвани с осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности. Дейността се изпълнява съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация", вследствие на което се осигурява успешната визуализация на проекта Етапите в тази дейност, включват: Д5 - ЕТАП 1. Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности (от 23-я до 24-я месец) Задача 5.1.1 Подготовка за получаване на услуга за осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване. Задача 5.1.2 Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности, свързани с популяризиране на разработвания иновативния продукт - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от Индъстри Грийнтех ООД изисквания и срокове. , Договорена стойност: 1 100.00 , Отчетена стойност: 1 085.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СТЕМО ООД, Договорена стойност по проекта*: 49 857.30 , Отчетена стойност**: 55 460.00
  • Изпълнител: ИНСТИТУТ ЗА МЕНИДЖМЪНТ И ИЗСЛЕДВАНЕ НА ОПЕРАЦИИТЕ - ГАНТТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 976.50 , Отчетена стойност**: 1 085.00
  • Изпълнител: ПРОВИЖЪН МЕДИА ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 34 191.00 , Отчетена стойност**: 37 990.00
  • Изпълнител: ЕВРОПЕЙСКИ ИНСТИТУТ ЗА ИНОВАЦИИ И СТРАТЕГИЧЕСКИ АНАЛИЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 44 900.00 , Отчетена стойност**: 44 900.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Финансирани проекти за еко-иновации, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Научни изследвания, иновации: Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за иновации или за научноизследователски и развойни проекти, Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20 945.58 , Достигната стойност: 18 063.96
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 357 100.00 BGN
БФП 321 389.99 BGN
Собствено финансиране 35 710.01 BGN
Общо реално изплатени суми 307 664.99 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дълготрайни нематериални активи необходими за извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания - 1бр., Прогнозна стойност: 38 280.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на дълготрайни нематериални активи необходими за извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания - 1 бр.
    Изпълнител: ПРОВИЖЪН МЕДИА ГРУП ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 191.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на дълготрайни материални активи необходими за извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания - 8бр., Прогнозна стойност: 55 460.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Сървър за съхранение на база данни - 1 бр.
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 857.30
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Компютърна станция - 6 бр.
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 857.30
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: Рутер за изграждане на мрежа - 1 бр.
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 857.30
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Пpедocmaвяне нa ycлyги, cвъpзaни c paзpaбomвaне нa иkoнoмичеcka, финaнcoвa и meхничecka oценka нa инoвamивния пpoдуkm - 1бр. и Пpeдoсmaвянe на yслyги, свъpзaни c paзpaбomвaнemo нa мapkemингoвo пpoyчвaнe зa пaзapнama peaлизaция нa инoвamивния пpoдykm, Прогнозна стойност: 48 000.00
  • Обособена позиция 1: Oбocoбенa пoзиция №1: Пpедocmaвяне нa ycлyги cвъpзaни c paзpaбomвaне нa иkoнoмичеcka, финaнcoвa и mехничеcka oценka нa инoвamивния пpoдykm – 1 бp.
    Изпълнител: ЕВРОПЕЙСКИ ИНСТИТУТ ЗА ИНОВАЦИИ И СТРАТЕГИЧЕСКИ АНАЛИЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 900.00
  • Обособена позиция 2: Oбocoбенa пoзиция №2: Пpедocmaвяне нa ycлyги cвъpзaни c paзpaбomвaне нa мapkеmингoвo пpoyчвaне зa пaзapнama pеaлизaция нa инoвamивния пpoдykm - 1 бp.
    Изпълнител: ЕВРОПЕЙСКИ ИНСТИТУТ ЗА ИНОВАЦИИ И СТРАТЕГИЧЕСКИ АНАЛИЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 900.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги свързани с осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности чрез изработването на информационни табели - 2 бр. и информационни стикери – 8 бр., Прогнозна стойност: 1 100.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги свързани с осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности чрез изработването на информационни табели - 2 бр. и информационни стикери – 8 бр.
    Изпълнител: ИНСТИТУТ ЗА МЕНИДЖМЪНТ И ИЗСЛЕДВАНЕ НА ОПЕРАЦИИТЕ - ГАНТТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 976.50

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN