Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.001-0016-C03
Наименование на проекта Продължаване функционирането на Областен информационен център - Плевен, като част от Националната мрежа от 27 областни информационни центрове
Бенефициент 000413974 ОБЩИНА ПЛЕВЕН
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 24.02.2016
Дата на стартиране 13.12.2015
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
През 2011 г., по проект "Изграждане на ОИЦ - Плевен", беше изграден Областен информационен център в гр. Плевен. В продължение на 53 месеца екип от експерти осигуряваше достъп до информация на заинтересованите страни от Област Плевен за възможностите предоставяни от СКФ на ЕС през периода 2007-2013. Програмен период 2014-2020, открива широки хоризонти за реализация на проектни идеи в интерес на местното и регионално развитие. Осигуряването на достъп до информация се явява ключов фактор в този процес. Тук е мястото и ролята на ОИЦ, който ще подпомогне адекватното задоволяване на обществените потребности от ползването на информационни услуги. Целта на настоящия проект е да гарантира продължаването на функционирането на ОИЦ за надграждане на  постигнатата познаваемост за Европейските фондове и програми.
Основните дейности на проекта, предвидени за изпълнение на целите, очакваните резултати и индикаторите за тяхното измерване, са:
-Дейност 1: Обезпечаване функционирането и дейността на ОИЦ; 
-Дейност 2: Публичност и визуализация;
-Дейност 3: Организиране на информационни събития, срещи с медиите, съвместни национални инициативи, фестове и пресконференции по проекта
-Дейност 4: Предоставяне на информационни, комуникационни и логистични услуги, разработване и разпространение на информационни материали
Проектното предложение е насочено към следните целеви групи:	служители на ОИЦ, кандидати, бенефициенти, УО и МЗ по програмите (ЕСИФ) и обществеността. Очакваният резултат от изпълнението на проекта е функциониращ  ОИЦ, разпространяващ информация на потенциалните бенефициенти за: политиките на ЕС, Споразумението за партньорство, възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ; популяризиращ добри практики; организиращ информационни събития и разпространяващ информационни и рекламни материали; работещ в сътрудничество с УО и МЗ на ОП, национални, регионални медии и др. мрежи за информация на ЕС.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Обезпечаване дейността на ОИЦ - Плевен: Дейността кореспондира с обезпечаване дейността на ОИЦ - Плевен, чрез осигуряване на оптимални условия на работната среда, както по отношение на необходимите комуникации и ресурси, така и по отношение на повишаване на експертния потенциал на персонала работещ в него. Бенефициентът ще осигури тази обезпеченост чрез договори с ВиК, ЧЕЗ Електро, сигнално-охранителни услуги, телекомуникационни и интернет връзки, осигуряване на канцеларски материали, санитарно-хигиенни услуги и осигуряване на санитарни консумативи и почистващи препарати, предоставени от външен изпълнител, пощенски и куриерски услуги. Ще се проведе конкурс за избор на персонал за ОИЦ - Плевен, съгласно Приложение I към Процедурния наръчник за работа на Мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на ЕСИФ в България (Централен информационен и координационен офис и 27 областни информационни центъра). Дейност 1 е със срок за изпълнение през целия срок на продължителност на проекта, като за нейното изпълнение Бенефициентът ще спази изискванията на Насоките за кандидатстване, вътрешните правила на Община Плевен, националното законодателство, а именно: - За провеждането на конкурс за персонал: Управител, Експерт „Информационно обслужване и услуги“, Експерт „Комуникация и информация” и Експерт „Логистика и информация” в ОИЦ - Плевен - Процедурата за подбор на персонал в Областните информационни центрове - Приложение I към Процедурния наръчник за , на основание на чл. 90 от КТ, след приключването на който ще сключи трудови договори в допустимите стойности по Насоките за кандидатстване. - За осигуряване на ел.енергия, вода, отопл., СОТ, почистване, телефон, факс, Интернет, куриерски и пощ. услуги - действащи договори на Община Плевен с доставчици - За командировките - Наредбата за командировките в страната и вътрешните разпоредби на Община Плевен - За разходите за материали и консумативи, поддръжка и ремонт на оборудване и обзавеждане, брандиране, доставка на оборудване и обзавеждане, извършване на текущ ремонт - чрез избор на външни изпълнители, съгласно праговете определени в Закона за обществените поръчки за Възложителя - Община Плевен. Изпълнението на Дейност 1 е насочено към частта от целевата група по проекта - служителите на ОИЦ и кандидати и потенциални бенефициенти по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ., Договорена стойност: 261 070.60 , Отчетена стойност: 203 452.68
  • Дейност: Дейност 2 Публичност и визуализация по проекта: Настоящата дейност е избрана с цел изпълнение на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти с европейско финансиране. Целта е да се информират целевите групи и широката общественост за осъществяваните дейности по проекта и източника на финансиране и да се популяризира финансовия принос на ЕС, Оперативна програма „Добро управление“ и Европейския социален фонд. Дейността е комплекс от мерки, представляващи различни начини за информираност на целевите групи, граждани, общността, общински и държавни структури, частния бизнес и всички заинтересовани страни. В хода на изпълнение на проектните дейности са предвидени: Организиране и провеждане на 3 пресконференции - начална, междинна и заключителна. Целта на началната пресконференция е да запознае широката общественост със задачите и целите на проекта, очакваните резултати, сроковете за тяхното изпълнение, целевите групи, дейностите по проекта, източника на финансиране и бюджета на проекта. Тъй като проекта е със срок за изпълнение 37 месеца, се предвижда провеждането на междинна пресконференция, на която ще бъде оповестен напредъка по проекта, а на финалната изпълнението на поставените цели, постигнатите резултати и измерените индикатори в неговия край. Обществеността ще бъде информирана за добавената стойност, която той създава за обществото и в частност за Област Плевен. Спазвайки указанията на Концепцията за брандинг и визия ще бъдат изработени и доставени информационни материали: -Банер - 1 бр.; -Информационни табели - 2 бр.; -Химикалки - 300 бр.; -Тефтери- 300 бр.; -Чаши -300 бр.; -Папка-300 бр.; -Торбички-300 бр. Двете информационни табели ще бъдат монтирани от двете страни на ОИЦ - Плевен -до двата входа на сградата. Доставените информационни материали ще бъдат разпространяване през целия период на изпълнението на проекта, в ход на планираните за провеждане събития по проекта - пресконференции, фестове, съвместни национални кампании, информационни събития и неформални срещи с медиите. Информационния банер ще се поставя в залите, където ще се провеждат информационните събития. Всички създадени по проекта материали, кореспондеция и брандиране ще бъдат според изискванията на Концепцията за брандинг и визия на 28-те информационни центъра за популяризиране на ЕСИФ в Б-я (ЦИКО и 27 ОИЦ), версия Септември 2015г. и съответните графични стандарти указани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". На уеб сайта на Община Плевен ще бъде публикувано кратко описание на проекта, неговите цели и очаквани резултати, като се откроява финансовата подкрепа на Европейския социален фонд. Във всички форми на комуникация и кореспонденция ще бъдат използвани визуализирани бланки и информационни материали, които ще носят релевантна за проекта информация съгласно "Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020". Чрез тези мерки ще се постигне визуализация и разпространяване на информация за целевите групи, източника на финансиране, стойността на безвъзмездната финансова помощ и резултатите от проекта, както и информация за финансиращата програма и ЕСИФ. Целта на комплекса от информационни мерки е свързана и с популяризирането на проекта, мотивирането и привличането в максимална степен на всички заинтересовани страни в постигането на планираните резултати. Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати. Изпълнението на Дейност 2 е насочено към целевата група по проекта - служителите на ОИЦ, кандидати потенциални бенефициенти и бенефициенти по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ, широката общественост на територията на 11-те общини от Област Плевен, УО и МЗ по програмите (ЕСИФ) и представителите на местни и регионални медии., Договорена стойност: 4 968.00 , Отчетена стойност: 3 588.00
  • Дейност: Дейност 3: Организиране на информационни събития, срещи с медиите, съвместни национални инициативи, фестове и пресконференции по проекта: Дейността кореспондира изцяло с основната функция на Областните информационни центрове и с целта за която те са създадени, а именно: да се надгради постигнатото до момента чрез осигуряване функционирането на 27те ОИЦ и цели да повиши информираността на гражданите, достъпността до информация и популяризиране възможностите, които ЕС предоставя през програмен период 2014-2020. За изпълнението на тези цели основния инструмент са организирането на множество информационни събития с различен характер, адресирани до представителите на целевата група, медиите, широката общественост. На тях Бенефициентът и експертите от ОИЦ - Плевен ще популяризират програмите, съ-финансирани от ЕСИФ, съобразени със специфичните нужди на областта, потенциалните бенефициенти и възможностите за кандидатстване по отворени процедури. Планира се да бъдат проведени следните събития: 1. Публични информационни събития - 66 броя (по две събития във всяка от 11-те общини на Област Плевен годишно, в тригодишен план), с осигурената по проекта презентационна техника, кетеринг и информационни материали; 2. Срещи с медиите - 6 броя (по две събития годишно, в тригодишен план) проведени на публично място със свободен достъп, като на тях ще бъдат промотирани отворените процедури и възможностите, които те предоставят, с цел достигане до широката общественост; 3. Общи кампании на Мрежата - Съвместни национални инициативи на Мрежата - 3 броя (1 обща кампания на Мрежата на годишна база, в съответствие с „Процедурен наръчник за работата на мрежата от 28 информационни центъра (Централен информационен и координационен офис и 27 областни информационни центъра, в тригодишен план)“, като темата ще бъде уточнена на национално ниво. По време на този формат събития, ще бъдат проведени викторини, томболи с награди, както и кетеринг за участниците от широката общественост; 4. Тридневни фестове - 3 броя (по едно събитие годишно, в тригодишен план).По време на изпълнението на проект "Изграждане на Областен информационен център" бяха проведени 2 феста "Плевен - модерен европейски град". Тези формати бяха наситени с много изяви: представяне на 11-те общини от Област Плевен с информационни щандове за изпълнявани от тях проекти, представяне на добри практики, богати развлекателни програми, които носеха информационен характер, викторини, концерти, арт-ателиета с информационна насоченост. За тази цел Община Плевен достави сцена, която стана място за представяне на възможностите за финансиране на проектни идеи през период 2007-2013 г. Бенефициентът чрез изпълнение на надграждащия настоящ проект реши да продължи тази инициатива, тъй като резултатът от нея е видим и значим. Планира се провеждането на един фест годишно с времетраене 3 дни, по време на който на фона на богата музикално-художествена програма ще бъдат промотирани програмите, съ-финансирани от ЕСИФ. 5. Провеждане на спортна инициатива – велосъстезания на територията на 11-те общини със състезателен характер и награден фонд. Ще бъде обозначен маршрут със старт и финал на обекти създадени, преустроени или реновирани със средства от ЕСИФ. По време на тези събития ще бъде популяризирана политиката на ЕС по отношение на възможностите, които програмен период 2014-2020 предоставя, ще бъдат промотирани отворените процедури за кандидатстване, ще се раздават информационни материали за тях и ще има открити приемни на които всеки търсещ информация, ще може да я получи. Изпълнението на Дейност 3 е насочено към целевата група по проекта - служителите на ОИЦ, кандидати потенциални бенефициенти и бенефициенти по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ, широката общественост на територията на 11-те общини от Област Плевен, УО и МЗ по програмите (ЕСИФ) и представителите на местни и регионални медии., Договорена стойност: 141 961.40 , Отчетена стойност: 149 762.04
  • Дейност: Дейност 4: Предоставяне на информационни, комуникационни и логистични услуги, разработване и разпространение на информационни материали: Дейността кореспондира с целите на приоритетна ос 4 на ОП „Добро управление“ и националните стратегически документи за програмен период 2014-2020, Областен информационен център - Плевен, ще предоставя следните безплатни услуги, чрез експертния си персонал в, а именно: •Разпространение на обща информация относно политиките на ЕС, Споразумението за партньорство, управлението и изпълнението на ЕСИФ; •Предоставяне на конкретна информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ; •Организиране на събития за популяризиране на програмите, съ-финансирани от ЕСИФ (публични информационни събития, пресконференции, семинари и др.), съобразени със специфичните нужди на областта, потенциалните бенефициенти и възможностите за кандидатстване по отворени процедури; •Събиране и разпространение на информация и популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ; •Разпространение на информационни и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България; Разпространение на информационни дипляни. Центърът ще предоставя всички тези услуги съгласно Насоките за кандидатстване: • Информационни услуги , в т.ч.: - осигуряване на разнообразна основна и специфична информация относно политиките на ЕС, Споразумението за партньорство, управлението и изпълнението на ЕСИФ и оперативните програми, предоставяна по телефон, електронна поща и/или на място; - разпространение на информация и документи по отворени процедури по ОП; - информация за добри практики; - разпространение на безплатни информационни материали, издавани от ЕК, други европейски институции, УО, произведени по проекти, съфинансирани от ЕСИФ; Комуникационни дейности: - работа с целевите групи (общини, представители на малък и среден бизнес, неправителствени организации, читалища, др.); - сътрудничество с УО/ МЗ на оперативните програми; - създаване и поддържане на активно сътрудничество с националните и/или регионални медии; - сътрудничество с други мрежи за информация на ЕК, областните управи и регионалните структури на министерствата; - координация на областно ниво с общините в областта; - подготовка на публикации с обобщени добри примери на областно ниво, вкл. информационни бюлетини. • Логистични дейности - предоставяне на информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по оперативните програми; - осигуряване на отговори на въпроси, включително препращане към други специализирани източници на информация; - подготовка и предоставяне на информация до местни/областни медии; - участие в проучвания на областно ниво (напр. социологически проучвания); - набиране на добри практики на областно ниво; - предоставяне на възможност за ползване на място (в информационния център) на специфична литература и информационни ресурси; - подкрепа при организирането на инициативи за информация и публичност на Централното координационно звено, Централния информационен офис, Управляващите органи и Междинните звена на оперативните програми; - активно участие в информационните кампании от горепосочените органи, включително и организационно; - осигуряване на достъп до компютър с Интернет и съответната периферна техника (принтер и др.); - осигуряване на видео екрани, излъчващи филми, популяризиращи ЕСИФ. В допълнение ще предоставят и разпространяват: изработените по проекта информационни дипляни за отворени процедури по ОП. Изпълнението на Дейност 4 е насочено към целевата група по проекта - служителите на ОИЦ, кандидати потенциални бенефициенти и бенефициенти по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ, широката общественост на територията на 11-те общини от Област Плевен, УО и МЗ по програмите (ЕСИФ) и представителите на местни и регионални медии. , Договорена стойност: 42 000.00 , Отчетена стойност: 30 088.62

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ГЕРГАНА, Договорена стойност по проекта*: 950.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МИГТЕХ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 600.00 , Отчетена стойност**: 596.00
  • Изпълнител: ФИЕСТА 13 ООД, Договорена стойност по проекта*: 19 320.00 , Отчетена стойност**: 17 080.00
  • Изпълнител: КОСТАДИН, Договорена стойност по проекта*: 44 139.02 , Отчетена стойност**: 34 335.49
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "СПОРТЕН КЛУБ ПО ТРИАТЛОН БОРИСЛАВ ДОКОВ", Договорена стойност по проекта*: 15 000.00 , Отчетена стойност**: 15 000.00
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРОНИКА И СОФТУЕР ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 438.00 , Отчетена стойност**: 376.40
  • Изпълнител: БЕНСТАР ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 75.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 9 500.00 , Отчетена стойност**: 1 412.11
  • Изпълнител: ВАХС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 948.60 , Отчетена стойност**: 30 948.60
  • Изпълнител: НИКОЛЕТА, Договорена стойност по проекта*: 42 853.42 , Отчетена стойност**: 31 993.59
  • Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД, Договорена стойност по проекта*: 6 237.60 , Отчетена стойност**: 6 237.60
  • Изпълнител: ЛЮДМИЛА, Договорена стойност по проекта*: 950.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АДВИЖЪН ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 920.80 , Отчетена стойност**: 8 920.80
  • Изпълнител: ИВАЙЛО, Договорена стойност по проекта*: 1 946.00 , Отчетена стойност**: 1 270.94
  • Изпълнител: ЦВЕТЕМИРА, Договорена стойност по проекта*: 42 853.42 , Отчетена стойност**: 19 854.26
  • Изпълнител: НЮ ГРАФИКС РУСЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 22 576.00 , Отчетена стойност**: 22 575.88
  • Изпълнител: ИВКО ООД, Договорена стойност по проекта*: 20 000.00 , Отчетена стойност**: 20 000.00
  • Изпълнител: Сдружение с нестопанска цел КЛАС - А, Договорена стойност по проекта*: 10 400.00 , Отчетена стойност**: 10 400.00
  • Изпълнител: КАМЕЛИЯ, Договорена стойност по проекта*: 12 730.00 , Отчетена стойност**: 9 063.44
  • Изпълнител: СТЕФАН, Договорена стойност по проекта*: 23 180.00 , Отчетена стойност**: 10 908.52
  • Изпълнител: ЗОЯ, Договорена стойност по проекта*: 3 050.00 , Отчетена стойност**: 3 664.18
  • Изпълнител: СОТ-СИГНАЛНО ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 229.82 , Отчетена стойност**: 345.82
  • Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 240.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 60.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АЛЕКО КЛИЙН СЪРВИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 950.00 , Отчетена стойност**: 12 250.00
  • Изпълнител: ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 4 500.00 , Отчетена стойност**: 3 736.22
  • Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 240.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕГРАФНА АГЕНЦИЯ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 60.00
  • Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД, Договорена стойност по проекта*: 3 750.00 , Отчетена стойност**: 3 206.30
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 44 541.60 , Отчетена стойност**: 44 541.60
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 6 639.99 , Отчетена стойност**: 2 842.73
  • Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 272.00 , Отчетена стойност**: 406.84
  • Изпълнител: РУЛИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 333.33 , Отчетена стойност**: 4 000.00
  • Изпълнител: ПРОДУЦЕНТСКА КЪЩА ОНИКС ДИДЖЕЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 000.00 , Отчетена стойност**: 15 000.00
  • Изпълнител: АЙТИСЪРВИС 2009 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 940.00 , Отчетена стойност**: 843.00
  • Изпълнител: АЛБЕНА, Договорена стойност по проекта*: 9 710.00 , Отчетена стойност**: 8 367.18
  • Изпълнител: ВИП ПЛЕВЕН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 720.00 , Отчетена стойност**: 773.40
  • Изпълнител: Людмил, Договорена стойност по проекта*: 1 837.00 , Отчетена стойност**: 2 297.08
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 3 400.00 , Отчетена стойност**: 95.76
  • Изпълнител: МИБМ ЕКСПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 240.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИГНАТ, Договорена стойност по проекта*: 51 424.12 , Отчетена стойност**: 38 391.03
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 64.35
  • Изпълнител: АНИ ТОДОРОВ - ВИАНДО ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 183.59
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 500.00 , Достигната стойност: 1 571.00
Индикатор 2 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 7.50
Индикатор 3 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 33.00 , Достигната стойност: 33.00
Индикатор 4 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 78.00 , Достигната стойност: 78.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 430 754.18 BGN
БФП 430 754.18 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 430 754.18 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 2.00 10.01 0.00 10.01 ПЕТРОЛ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 22.99 0.00 22.99 СОТ-СИГНАЛНО ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 2.00 52.40 0.00 52.40 ПЕТРОЛ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 2.00 52.40 0.00 52.40 ПЕТРОЛ АД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции: І позиция "Печатни изделия и офис оборудване"; ІІ позиция "Доставка на канцеларски материали", Прогнозна стойност: 105 500.00
  • Обособена позиция 1: І позиция „Печатни изделия и офис оборудване“;
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
  • Обособена позиция 2: ІІ позиция „Доставка на канцеларски материали“.
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции: І позиция "Печатни изделия и офис оборудване"; ІІ позиция "Продукти и изделия за почистване и отпадъци, перилни и почистващи препарати и тоалетни продукти"; ІІІ позиция "Доставка на канцеларски материали"; ІV позиция "Доставка на документи за гражданско състояние, регистрация и административно обслужване"; V позиция "Доставка на хартия и картон"; VІ позиция "Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери", Прогнозна стойност: 320 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2 "Продукти и изделия за почистване и отпадъци, перилни и почистващи препарати и тоалетни продукти";
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №4 с Наименование: "Доставка на документи за гражданско състояние, регистрация и административно обслужване"
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №5 с Наименование: "Доставка на хартия и картон"
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №6 с Наименование:"Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети, на ленти за матрични принтери и глави за мастилено-струйни принтери"
    Изпълнител: МИГТЕХ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване за нуждите на община Плевен”, разделена на следните позиции: І позиция „Принадлежности за офиса”, ІІ позиция „Печатни материали и свързани с тях продукти”, ІІІ позиция „Третирана хартия и картон”, ІV позиция „Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия”, V позиция „Компютърно оборудване и принадлежности”, VІ позиция „Кламери”, VІІ позиция „Домашни потреби и продукти за почистване”, VІІІ позиция „Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети”, ІХ позиция „Доставка на други канцеларски материали” и се открива на основание чл.16, ал.8 от ЗОП във връзка с чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП – открита процедура по опростени правила., Прогнозна стойност: 160 000.00
  • Обособена позиция 1: ІІ позиция „Печатни материали и свързани с тях продукти”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
  • Обособена позиция 2: ІІІ позиция „Третирана хартия и картон”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
  • Обособена позиция 3: ІV позиция „Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 4: І позиция „Принадлежности за офиса”
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 5: VІІ позиция „Домашни потреби и продукти за почистване”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 6: VІІІ позиция „Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети”
    Изпълнител: ВИП ПЛЕВЕН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 720.00
  • Обособена позиция 7: ІХ позиция „Доставка на други канцеларски материали”
    Изпълнител: ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 312.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на компютърна и друга офис техника за нуждите на ОИЦ-Плевен”, Прогнозна стойност: 72 716.65
  • Обособена позиция 1: позиция №1: „Доставка на компютърна и офис техника за нуждите на Община Плевен и бюджетните й структури”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: позиция №2: „Доставка на компютърна и друга офис техника за нуждите на ОИЦ-Плевен” по проект „Продължаване функционирането на Областен информационен център Плевен, като част от Националната мрежа от 27 областни информационни центъра”, финансиран по Договор №BG05SFOP001-4.001-0016-С01/24.02.2016г., ОП „Добро управление 2014-2020”
    Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 237.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на мултимедийна и прожекционна техника и окомплектовка за тях” във връзка с изпълнението на Дейност 3: Организиране на информационни събития, срещи с медиите, съвместни национални инициативи, фестове и пресконференции по проекта” по проект BG05SFOP001-4.001-0016 „Продължаване функционирането на Областен информационен център Плевен, като част от Националната мрежа от 27 областни информационни центъра”, финансиран по Договор BG05SFOP001-4.001-0016 – С01/24.02.2016г., Оперативна програма „Добро управление 2014-2020”, Прогнозна стойност: 48 967.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на мултимедийна и прожекционна техника и окомплектовка за тях”
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 541.60
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетна активна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Плевен”, Прогнозна стойност: 1 975 045.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на нетна активна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Плевен”
    Изпълнител: МОСТ ЕНЕРДЖИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 750.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Охрана чрез сигнално-охранителна техника /СОТ/ на общински обекти, собственост на Община Плевен”, Прогнозна стойност: 22 560.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 4: Охрана чрез СОТ на 11 броя обекти: 1. Склад № 1, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 2. Склад № 2, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 3. Гараж № 1, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 4. Гараж № 2, гр. Плевен, ул. „Г. М. Димитров” № 82 СОТ собственост на Изпълнителя: предавател – 1 бр. Останалата необходима техника е собственост на Възложителя 5. Конферентна зала - Общинска избирателна комисия, гр. Плевен, ул. „Димитър Константинов” № 23-Б, ет. 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 2 бр.; кутия – 1 бр.; мук – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; предавател – 1 бр. 6. Административна сграда на Община Плевен – пропуски, паник-бутон, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: паник бутон – 1 бр.; предавател – 1 бр. 7. Административна сграда на Община Плевен, стая № 26, ет. 2, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 1 бр.; мук – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; предавател – 1 бр. и кабел – 10 м. 8. Административна сграда на Община Плевен, стая № 47, ет. 3, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; предавател – 1 бр. и кабел – 10 м. 9. Административна сграда на Община Плевен, стая № 77, ет. 4, гр. Плевен, пл. Възраждане № 2 СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 2 бр.; мук – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; кутия – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; предавател – 1 бр. и кабел – 10 м. 10. Приходи от местни данъци и такси /ПМДТ/, гр. Плевен, ул. „П. Р. Славейков” № 21 СОТ собственост на Възложителя: клавиатура – 3 бр.; обемен датчик – 9 бр. СОТ собственост на Изпълнителя: предавател – 3 бр . и др. необходима техника. Изпълнителят оборудва със собствена СОТ допълнително следните помещения: „Счетоводство”; „Сектор ревизии”; „Малък архив” „Фоайе”; „Коридор” и Офис „Отчет на приходите”. 11. Областен информационен център /ОИЦ/, гр. Плевен, ул. „Дойран” № 81-А СОТ собственост на Изпълнителя: контролен панел – 1 бр.; клавиатура – 1 бр.; обемен датчик – 5 бр.; кутия – 1 бр.; мрежов трансформатор – 1 бр.; акумулаторна батерия – 1 бр.; предавател – 1 бр.
    Изпълнител: СОТ-СИГНАЛНО ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 229.82
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане”, Прогнозна стойност: 581 000.00
  • Обособена позиция 1: „Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане”
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 020.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги за нуждите на Община Плевен”, разделена на две позиции: 1 позиция „Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен” 2 позиция „Предоставяне на услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие, за нуждите на Община Плевен”, Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: 1 позиция „Предоставяне на услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен”
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на видеодисплей - фон на задната стена на сцената, странични покривала за сцената, допълнителни скрепителни елементи и телфер и количка за нейния монтаж., Прогнозна стойност: 86 689.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на питейна вода, Прогнозна стойност: 770 000.00
  • Обособена позиция 1: няма обособени позиции
    Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик за доставка на електрическа енергия за нуждите на обекти общинска собственост на Община Плевен, Прогнозна стойност: 5 453 548.00
  • Обособена позиция 1: Договор за доставка на електроенергия
    Изпълнител: ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 500.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез фиксирана телефония за нуждите на Община Плевен, Прогнозна стойност: 336 000.00
  • Обособена позиция 1: Няма обособени позиции
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Периодично зареждане с горива на служебните автомобили на Община Плевен чрез използване на карти за безналично плащане
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 619.99

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN