Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2650-C01
Наименование на проекта 20 нови работни места
Бенефициент 114123081 МОБИЛ ЕКСПРЕС ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.04.2017
Дата на стартиране 20.04.2017
Дата на приключване 20.06.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
Основната цел на настоящето проектно предложение е да се създадат устойчиви работни места за безработни и неактивни лица. Тази цел е разделена на две специфични: 1) сформиране и функциониране на екип за обслужване на общежитие за чуждестранни студенти и 2) създаване на подходящи и безопасни условия на труд на наетите лица. За постигането на тези цели ще бъдат изпълнени и съответните дейности. Със съдействието на Бюрото по труда-Плевен и чрез обяви в jobs.bg ще бъде направен подбор на безработни и неактивни лица за включване в проекта, като с приоритет са младежи до 29-годишна възраст, лица над 54-годишна възраст, трайно безработни на възраст между 30 и 54 години и лица с ниска степен на образование. С 20 от кандидатите ще бъдат сключени срочни трудови договори за период от 12 месеца. Тези 20 наети лица съставляват персонала за обслужване на общежитие за чуждестранни студенти. За някои от позициите в проектното предложение ще се приложи т.нар. „споделено работно място“, при което заетост има както за млад и неопитен работник, така и за възрастен с опит.  За създаване на подходящи условия на труд всяко работно място ще бъде обзаведено и оборудвано. За осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд ще се сключи договор и ще се съблюдават предписанията на служба по трудова медицина. Всички договори с външни изпълнители ще бъдат сключени без провеждане на процедура, съгласно условията и реда, регламентирани в ПМС 118/20.05.2014 г. 
Чрез правилното управление на проекта ще се достигне до постигане на планираните резултати, а именно: осигуряване на 12-месечна заетост на 20 безработни и неактивни лица при подходящи, безопасни и здравословни условия на труд. След приключване на проекта на 11 от тях ще бъде осигурена постянна заетост.
Чрез дейностите по информация и публичност обществеността ще бъде информирана за финансовия принос на ЕСФ чрез ОП РЧР към изпълнението на проекта.
Дейности
  • Дейност: Осигуряване на трудова заетост на 20 безработни и неактивни лица за срок от 12 месеца: Дейността цели да се сформира екип за обслужване на общежитие за чуждестранни студенти и той да функционира в продължение на поне 12 месеца. (дейност, свързана с постигане на специфична цел 1 на проектното предложение). Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: Първи етап: Обявяване на 20 свободни работни места в Бюрото по труда – Плевен и в портала jobs.bg. Обявите ще са със срок на активност 20 дни. С тези две действия проектът цели да обхване както безработните, така и неактивните лица на пазара на труда. Втори етап: След изтичането на 20-дневния период на първия етап ще се направи подбор на най-подходящите кандидати и ще се проведе среща и интервю с тях. Срок – 10 дни Трети етап: Сключване на срочни трудови договори за 12 месеца с 20 от подбраните кандидати. Срок – до края на втория месец от проекта. Четвърти етап: Работа на сформирания екип за обслужване на общежитие за чуждестранни струденти. Продължителност – 12 месеца По време на изпълнение на дейността кандидатите ще бъдат информирани, че участват в проект, финансиран от ЕСФ чрез ОП РЧР. , Договорена стойност: 134 154.37 , Отчетена стойност: 114 558.11
  • Дейност: Обзавеждане и оборудване на работните места на новонаетите лица: Целта на дейността е да се създадат подходящи, безопасни и здравословни условия на труд. (дейност, свързана с постигане на специфична цел 2 на проектното предложение) Всяко новоразкрито работно място (като физическо понятие) ще бъде обзаведено с необходимите мебели, ще бъде оборудвано с необходимата техника, инструменти и софтуер. Някои работни места ще бъдат използвани от повече от едно новонаето лице. С изключение на управителя на общежитието и домакина, на другите новонаети лица ще бъде предоставено подходящо работно облекло. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: Първи етап: Подготовка и сключване на договори с външни изпълнители за доставка на стоки. Възлагането ще бъде без провеждане на процедура, съгласно реда и условията, регламентирани в ПМС №118/20.05.2014 година. Ще бъдат сключени договори за доставка със следните предмети: 1. Договор №1 - Доставка на мебели за обзавеждане на новоразкити работни места; 2. Договор №2- Доставка на компютърни конфигурации и периферни устройства; 3. Договор №3- Доставка на касови апарати и софтуерни продукти 4. Договор №4- Доставка на технически инструменти и уреди 5. Договор №5- Доставка на почистващи уреди и инструменти 6. Договор №6 - Доставка на работно облекло Срок: Първи месец Втори етап: Изпълнение на сключените договори за доставка Срок: Втори месец Трети етап: С цел осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд ще бъде сключен договор със служба по Трудова медицина за период от 12 месеца за обслужване на новонаетите лица Срок: Трети месец, Договорена стойност: 15 084.00 , Отчетена стойност: 3 919.13
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се осигурят условия за успешно, правилно и прозрачно изпълнение на дейностите, предвидени в проекта. Екипът на проекта включва две позиции: ръководител проект на 4 часов работен ден и счетоводител по проекта с 1 час работа на ден. Етапите на изпълнение на дейността следват етапите на изпълнение на останалите дейности. През първия месец ръководителят на проекта ще подготви необходимите обяви и заявки към jobs.bg и Бюрото по труда- Плевен. Ще участва активно в набирането и подбора на лицата, обхванати от проекта. Счетоводителят ще сключи с избраните лица трудови договори. Ще съхранява и води трудовите досиета на персонала. Ръководителят на проекта ще подготви и сключи договори за доставка на обзавеждане, оборудване, софтуер, работно облекло и изработка на информационни материали. Ще следи за тяхното изпълнение, отчитане и плащане. Счетоводителят на проекта ще извърши тяхното разплащане и осчетоводяване. Ежемесечно счетоводителят по проекта ще изготвя ведомост за заплати и всичките други платежни документи към НАП, свързани с осигуровките на наетите по проекта лица и ще изплаща трудовите възнаграждения. Екипът по проекта ще извършва и подава междинни и окончателен отчети и искания за възстановяване на средства по проекта. По време на изпълнение на проекта Ръководител проект е отговорен за поддържане на комуникацията с Договарящия орган и всички други комуникационни нива на програмата. , Договорена стойност: 15 931.30 , Отчетена стойност: 13 881.34
  • Дейност: Информация и публичност: Дейността цели да информира целевите групи и обществеността за финансовата подкрепа на проекта от ЕСФ чрез ОП РЧР. При публикациите в интернет и в печатните медии, както и при изработката на всички информационни материали ще бъдат спазени изискванията, посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Всички бланки по проекта – трудови договори, длъжностни характеристики, заповеди, отчети и т.н. ще бъдат визуализирани според Наръчника. За постигане на максимална информираност за проекта и финансовия принос на ЕСФ към неговото изпълнение ще бъдат изработени следните материали: - Информационна табела 50/70 см, която ще бъде поставена във фоайето на общежитието; - информационни стикери, с които ще бъде обозначено закупеното обзавеждане и оборудване със средства по проекта; - Картонени папки, в които ще се съхранява документацията по проекта; - Тефтери; - Химикалки от биоразградим материал; - Стъклени матирани чаши. Ще бъдат подготвени две публикации: една, която ще информира за наемането на 20 лица (в края на втория месец от стартирането на проекта) и една, която ще информира за приключването на проекта и резултати от него (в края на 14-я месец). Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител. Бланките по проекта ще бъдат разработени със стартирането на проекта. Всички информационни материали ще бъдат изработени до края на третия месец от стартирането на проекта. През втория и четиринадесетия месец ще бъдат направени публикации в местна печатна медия. , Договорена стойност: 1 010.00 , Отчетена стойност: 1 010.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 275.13 , Отчетена стойност**: 1 275.13
  • Изпълнител: "Нютон Консулт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 820.00 , Отчетена стойност**: 2 140.00
  • Изпълнител: ИТТС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 020.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИВАН ТОДОРОВ 98 ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 1 010.00 , Отчетена стойност**: 1 010.00
  • Изпълнител: ПЛЕВЕН ПРОЕКТ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 504.00 , Отчетена стойност**: 504.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 11.00 , Достигната стойност: 11.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 23.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 166 179.67 BGN
БФП 166 179.67 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 118 291.46 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Абонаментно обслужване от Служба по Трудова медицина, Прогнозна стойност: 504.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментно обслужване от Служба по Трудова медицина
    Изпълнител: ПЛЕВЕН ПРОЕКТ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 504.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на мебели за обзавеждане на нови работни места, Прогнозна стойност: 2 140.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на мебели за обзавеждане на нови работни места
    Изпълнител: "Нютон Консулт" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 140.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работно облекло, Прогнозна стойност: 2 080.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 275.13
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на технически и почистващи уреди и инструменти, Прогнозна стойност: 1 340.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на технически и почистващи уреди и инструменти
    Изпълнител: "Нютон Консулт" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 680.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хардуер и софтуер по обособени позиции , Прогнозна стойност: 9 020.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Компютърна конфигурация и МФУ
    Изпълнител: ИТТС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 020.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Касови апарати
    Изпълнител: ИТТС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 020.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3:Управленски софтуери
    Изпълнител: ИТТС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 020.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Осигуряването на мерки за информация и публичност по обособени позиции, Прогнозна стойност: 1 010.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Рекламни и информационни печатни материали
    Изпълнител: ИВАН ТОДОРОВ 98 ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 010.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Медийни публикации
    Изпълнител: ИВАН ТОДОРОВ 98 ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 010.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN