Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2349-C01
Наименование на проекта „Осигуряване на заетост на продължително безработни и неактивни лица в Битекс ООД”
Бенефициент 102872963 Битекс ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.12.2017
Дата на стартиране 01.12.2017
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Бургас, гр.Бургас

Описание

Кратко описание на проекта
Битекс ООД е регистрирана през 2004г, с основен предмет на дейност търговия. През годините фирмата се е преориентирала към дейности свързани с питейни заведения и ресторанти. Към настоящия момент дружеството притежава ресторант "Инканто", който се намира в град Бургас. Във връзка с разширяване на дейността на Битекс ООД и наемане на нов обект е необходимо разкриване на нови работни места. В тази връзка ръководството взе решение да кандидатства за финансиране с настоящото проектно предложение. 
Дейностите, които ще бъдат заложени са:
1. Осигуряване на заетост на представители на целевата група;
2. Закупуване на необходимото оборудване за обезпечаване работата на новонаетия персонал;
3. Сформиране на екип за управление на проекта;
4. Осигуряване на публичност.
С изпълнението на горепосочените дейности ще се постигнат следните цели:
- осигуряване на заетост на представители на целевата група по настоящата процедура;
- повторно включване на продължително безработните и неактивни лица в пазара на труда;
- подобряване на стандарта на живот на представителите на целевата група;
- обезпечаване работата на новонаетия персонал чрез закупуване на необходимото оборудване за обявените свободни позиции;
- запазване на минимум 50% от новоразкритите свободни места.
Изпълнението на дейностите по проекта ще спомогнат за реализирането на горепосочените цели. Ръководството на Битекс ООД съвместно с екипа по проекта ще бъдат отговорни за качественото изпълнение на заложените дейности.
Дейности
  • Дейност: Осигуряване на заетост на представители на целевата група : Основната цел по настоящото проектно предложение е осигуряване на заетост на представители на целатава група. Във връзка с разширяване дейността на фирмата и наемане на нов стопански обект е необходимо разкриване на нови 36 работни места. Свободните позиции ще са за следните длъжности: - барман - 4 позиции, код 51322001; - готвач - 11 позиции, код 51322001; - салонен управител -1 позиция, код 51312003; - сервитьор - 11 позиции, код 51312004; - чистач/хигиенист - 4 позиции, код 91120004; - хост - 1 позиция, код 51511004; - технически сътрудник - 1 позиция, код 41102005; - асистент офис - 1 позиция, код 33433011; - графичен дизайнер - 1 позиция, код 21663008; - снабдител - 1 позиция, код 43212015. Общият брой на новоразкритите работни места е 36. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Набор и подбор на персонала След подписване на ДБФП ще се премине към стартиране изпълнението на дейностите. Обявяването на свободните позиции ще се извърши чрез публикуване на обяви за работа в сайтове за търсене и предлагане на работа. Във всяка една обява подробно ще бъдат представени изискванията и задълженията по отношение на работата. Селектирането на получените автобиографии ще се извършва от ръководството на фирмата съвместно с екипа за управление на проекта. При селекцията на кандидатите няма да се прилага дискриминация, а изборът ще се извършва на база образование и опит по съответната позиция. След селектирането по документи, с избраните лица ще се проведе интервю. 2. Сключване на договори При успешно преминато интервю с лицата ще бъдат сключени трудови договори за срок от 12 месеца. Възнаграждението на новонаетите лица ще бъде в размер на минималния осигурителен доход за всяка една длъжност. При сключването на трудовите договори ще се спазват разпоредбите на Кодекса на труда. След приключване изпълнението на проекта ръководството на Битекс ООД се задължава да запази миними 18 от новоразкритети работни места. По този начин се осигури устойчивост на заложените резултати. 3. Осигуряване на служба по трудова медицина За новонаетите служители ще бъде осигурена и служба за трудова медицина. Ръководството на "Битекс" ООД ще сключи договор със сертифицирана алужба по трудова медицина, като всяко едно от новонаетите лица ще премине задължителните медицински прегледи осигурени по договора. Изпълнението на дейността ще стартира през втори проектен месец и ще е с продължителност от 17 месеца., Договорена стойност: 231 530.23 , Отчетена стойност: 231 530.23
  • Дейност: Закупуване на необходимото оборудване за обезпечаване работата на новонаетия персонал : Разкриването на нови работни места обуславя след себе си и осигуряването на качествени и безопасни условия на труд. В тази връзка по настоящото проектно предложение ще се закупи следното оборудване: - цитрус преса - 1 бр; - центрофуга твърди плодове - 1бр; - блендер - 2 бр; - фрапемашина - 1 бр; - чашомиялна - 1 бр; - ледогенератор - 1 бр; - ледотрошачка -1 бр; - Хладилници 660л -2С +15С - 4 бр; - Фризери 600л -18-28С - 3бр; - Неутрални маси с мивки - 3 бр; - Пасатор / миксер - 1бр; - Микровълнова фурна - 1бр; - Индукционен котлон - 1бр; - Планетарен миксер - 1бр; - Конвектомат - 1бр; - Ренде за твърди серена - 1бр; - Вакуум машина - 2бр; - Везни - 3бр; - Колбасорезачка ( автоматична) - 1бр; - Пещ за 8 бр. пици - 1бр; - Миялна машина конзолна - 1бр; - Униформи 2 комплекта - 33бр; - Озвучителна техника - 1 бр. - Газови отоплителни печки - 4 бр; - Уред за бавно готвене - 1бр; - Месомелачка - 1бр; - Газови котлони 6-ца - 1 бр; - Ловератор /отоплител чинии/ - 1 бр; - Драйейджър - 1 бр; - Супник - 2 бр; - Електрически котлони 4-ка - 1 бр; - Кутер - 1 бр; - Кафемашина - 1 бр; - Кафемелачка - 1 бр; - Работна маса с мивка - 1 бр; - Неутрални работни маси с рафтове - 3 бр; - Плотове работни към миялна машина - 2 бр; - Плот с отвор за отпадъци - 1 бр; - Работна маса с мивка и душ - 1 бр; - Стилажи за чинии - 3 бр; - Компютърна конфигурация за графичен дизайн - 1 бр; - Компютри - 2 бр; - Принтер за карти и пластики - 1 бр; - Пос Система софтуер - 1 бр; - Пос Система хардуер - 1 бр. Изборът на доставчици на горепосоченото оборудване ще се извърши при спазване на разпоребдите на ПМС 118. Екипът по проекта съвместно с ръководството на фирмата ще са ангажирани за изпълнението на дейността. Стойността на доставката е над 30 000лв, поради което избора на изпълнител ще се извърши чрез провеждане на процедура с публична покана. Публичната покана ще бъде с обособени позиции, като всяка фирма кандидат ще може да подава оферти за всяка една отделна позиция, както и за изпълнение на цялата процедура. С избрания изпълнител/ли ще се сключи договор/договори за доставка. Изпълнението на дейността ще стартира през втори проектен месец и ще е с продължителност 6 месеца. , Договорена стойност: 114 331.96 , Отчетена стойност: 113 579.35
  • Дейност: Сформиране на екип за управление на проекта : След подписване на ДБФП ще се сформира три членен екип, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Основните задължения на всяко едно от лицата са следните: 1. Ръководител проект: - ръководи екипа за управление на проекта; - следи за спазването на плана за изпълнение на дейностите по проекта; - заедно със счетоводителя по проекта изготвят междинни и окончателен доклад, искане за плащане за изпълнението на дейностите по проекта; - разпределя задачите между другите членове на екипа; - при завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от агенцията. - ежемесечно изготвяне на доклад за отчитане на извършената работа по проекта. 2. Координатор: - координира работата на екипа; - следи за изпълнението на дейностите по проекта; - обобщава подадената отчетна информация; - съблюдава за правилното разходване на средствата по изпълнението на Проекта; - отговаря за изготвянето на информационните материали за популяризиране на Проекта и резултатите от него, заедно със Счетоводителя; - подпомага счетоводителя при изготвяне на междинните и краен отчет. - изготвяне на ежемесечни доклади за отчитане на работата по проекта. 3. Счетоводител: - обобщава подадената в оригинал отчетна информация от Координатора и Ръководителя; - следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на донора; - на база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя междинни и финален отчет заедно с Ръководителя и Координатора на Проекта; - обобщава финансовите документи по проекта; - следи за спазването на счетоводните и данъчни закони, счетоводната политика на - Бенефициента и финансовите изисквания на Донора. - изготвяне на ежемесечни доклади свързани със заетостта по проекта. С всеки един от членовете на екипа ще бъде сключен договор за срок от 18 месеца. Предвиденото възнаграждение на всеки един от екипа е съобразено с публикуваната Методика за възнагражденията на лицата заети с управлението на проекта към настоящата процедура. В рамките на изпълнението на проекта всеки един от членовете на екипа ще бъде ангажиран за период 18 месеца. Общият размер на непреките разходи по проекта е 38 110.65 лв. Изплащането на възнаграждението на членовете на екипа ще се извършва след представяне на отчетни документи. Изпълнението на проекта ще се извършва при спазване на изискванията записани в "Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP0011.003 „Ново работно място 2015“ . Ежемесечно ще се подготвят и изпращат необходимите отчетни документи към УО. Екипът по управление на проекта ще следи за спазване на заложените срокове по изпълнение на дейностите. Междинното и финалното отчитане на проекта е изцяло ангажимент на екипа. На база публикуваните отчетни документи ще бъдат изготвена цялата документация необходима за верификация на направените разходи по изпълнението на проекта. Изпълнението на дейността ще стартира през първия проектен месец и е с продължителност 18 месеца., Договорена стойност: 31 433.30 , Отчетена стойност: 30 413.94
  • Дейност: Осигуряване на публичност.: Публичността по настоящото проектно предложение ще се осъществи чрез: - поставяне на информационна табела в ресторанта, в който ще работят наетите по проекта лица; - поставяне на стикери на закупеното по проекта оборудване; - прессъобщение за стартиране изпълнението на проекта. Дейността ще се изпълнява като се спазват указанията за информация и публичност, публикувани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Отговорник за изпълнението на дейноста ще бъде екипа по проекта. След подписване на ДБФП е се пристъпи към събиране на оферти от рекламни фирми за изработване на материалите. Разходите необходими за изпълнение на дейността са под 30 000лв поради, което избора на изпълнител ще се проведе без провеждане на процедура с публична покана. След събирането на независими оферти, ръководството на Битекс ще се спре на фирмата предложила най-добра цена. Изработените рекламни материали ще се поставят на видно място на закупеното оборудване, а информационната табела ще се постави в ресторанта. По този начин ще се даде гласност за полученото финансиране и за изпълнението на проекта. Изпълнението на дейността ще стартира през първи проектен месец и ще е с продължителност 18 месеца., Договорена стойност: 3 811.06 , Отчетена стойност: 767.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПРОМЕНЕРГО ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 798.68 , Отчетена стойност**: 5 798.68
  • Изпълнител: Ю СИ ЕС БАЛКАН ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 122.70 , Отчетена стойност**: 10 122.70
  • Изпълнител: МЕДИГРУП БУРГАС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 080.00 , Отчетена стойност**: 1 080.00
  • Изпълнител: ПРОТЕХНИКА - БС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 888.32 , Отчетена стойност**: 2 888.32
  • Изпълнител: ИДЕА ВЕРДЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 76 011.86 , Отчетена стойност**: 75 872.00
  • Изпълнител: КОМПЮТЪР МАРКЕТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 350.00 , Отчетена стойност**: 9 031.00
  • Изпълнител: ДОТЕЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 866.65 , Отчетена стойност**: 9 866.65
  • Изпълнител: Руска, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 13 640.00
  • Изпълнител: ВИКТОРИЯ ПРИНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 632.00
  • Изпълнител: Черноморски фактор ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 135.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 18.00 , Достигната стойност: 25.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 36.00 , Достигната стойност: 59.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 381 106.55 BGN
БФП 381 106.55 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 372 496.92 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 177.11 0.00 3 177.11 ИДЕА ВЕРДЕ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 374.35 0.00 374.35 ИДЕА ВЕРДЕ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 242.15 0.00 242.15 ИДЕА ВЕРДЕ ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Закупуване на оборудване за новоразкритите работни места”, Прогнозна стойност: 76 581.96
  • Обособена позиция 1: „Оборудване за бар и кухня“
    Изпълнител: ИДЕА ВЕРДЕ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 63 681.96
  • Обособена позиция 2: „Доставка на неутрално обзавеждане“
    Изпълнител: ИДЕА ВЕРДЕ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 487.00
  • Обособена позиция 3: „Доставка на кафемашина и кафемелачка“
    Изпълнител: ИДЕА ВЕРДЕ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 842.90

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN