Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-1936-C01
Наименование на проекта Подобряване на условията на труд за по-качествена заетост и ресурсна ефективност в Евро Старс ООД
Бенефициент 827218892 ЕВРО СТАРС ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 26.05.2017
Дата на стартиране 26.05.2017
Дата на приключване 26.04.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Русе, гр.Русе

Описание

Кратко описание на проекта
Евро Старс ООД е средно предприятие, регистрирано през 1995 г. в Русе, извършващо дейности с кодове по НКИД и % от НПП за 2015г: 45.19-търговия с автомобили над 3,5т (основна, генерира 39% от НПП за 2015г) и допълнителни 45.11-търговия с леки автомобили (29%); 45.20- техническо обслужване и ремонт на автомобили(20%), 43.29-изграждане на други инсталации(12%) и осигурява заетост на 91 лица, работещи в различните направления.
Чрез изпълнението на проекта, като в целевата група са включени всички 91 заети лица, 22 от които над 54г, фирмата ще удовлетвори потребността си от осигуряване на безопасна работна среда за служителите и доразвиване култура на безопасност при работа, поддържане на опитен и зрял екип от специалисти, мотивирани да запазят и надграждат професионалната си квалификация. Стратегията ни за лицата над 54г е да разчитаме на по-зрял персонал, който да съчетава професионалната си квалификация с трудов и житейски опит.
Проектът включва дейности за повишаване безопасността на трудовия процес в Евро Старс ООД, които обхващат всички служители работещи и в петте сгради в Продажбено-сервизния комплекс в Русе, чрез:•Оптимизация на управлението,РЧР и работните процеси;•Осигуряване средства за колективна защита за безопасни и здравословни условия на труд, осигуряване на социални придобивки за служителите и текущ ремонт; •Закупуване на ЛПС и СРО;•Обучение на работниците относно специфичните рискове за здравето, както и обучения като мерки за развитие на кадрите по отношение на управление на кариерата.Проектът включва и задължителните дейности по организация и управление и информиране и публичност.
С реализирането му считаме, че заетите лица, ще разгърнат техния трудов потенциал, като така ще се подобри конкурентоспособността на предприятието.
Считаме, че заложените в проектното предложение мерки ще рефлектират положително върху производителността на труда в предприятието и допринасят за развитието в областта на политиката по околна среда и ресурсна ефективност.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Сформиране на екип за управление на проекта; Планиране, организиране, реализиране и отчет на проектните дейности: Залегналият в ОП хоризонтален принцип за добро управление на програми и проекти ще бъде спазен като в тази връзка се обособява като отделна дейност самото управление и изпълнение на проекта. Дейностите по управление на проекта ще бъдат насочени в посоки на: -дейности, които да гарантират активност, прозрачност и подкрепа на проекта; -дейности, които да гарантират прокарване на целите и изпълнение на заложените проектни дейности. Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане, както и заключителен отчет на проекта. За изпълнението на тази дейност се предвижда обособяване на отделно офис пространство в офис на предприятието, както и разходи за консумативи и канцеларски материали, снабдяване с необходимото оборудване за ефективното изпълнение на задълженията на екипа – закупуване на компютър – 1бр., закупуване на принтер- 1бр., достъп до телефон и интернет, като закупеното оборудване не е свързано с основната дейност на предприятието и служителите му. Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител-1бр., ключов експерт– 1бр.служител на трудов договор в предприятието, с дългогодишен опит при изпълнение на проекти, включващи дейности по СМР, координатор – 1бр., счетоводител – 1 бр. и технически сътрудник -1бр. Основните задачи и отговорности на Ръководителя, чиято квалификация и професионален опит отговарят на необходимите за реализиране на проекта, включват: •цялостното управление и отчитане на проекта;•изпълнението на всички дейности;•контрол върху дейността на изпълнителите;•организиране и координиране дейностите по изпълнение и спазването на графика на проекта;• организиране дейността на екипа;•мониторинг върху изпълнение на общите и конкретните цели на проекта;•разпределение на задачите по осъществяване контрол по изпълнението на проекта;• предоставяне на текуща информация за хода на проекта на ДО. Основните задачи и отговорности на ключовия експерт са организиране и координиране на изпълнението на дейности 7 и 9, включващи дейности по СМР•Отчита се пред ръководителя на проекта, като докладва за изпълнението на дейностите;Координатор, със следните задачи и отговорности:•Отчита се пред ръководителя на проекта•Докладва на ръководителя на проекта за изпълнението на дейностите по проекта•Подпомага ръководителя на проекта при изготвяне на всички видове технически и финансови отчети•Координира дейностите по избиране на изпълнители на услуги и доставки•Координира изпълнението на дейностите и изпълнението на задачите по проекта•Участва в подготовката и реализацията на дейностите по проекта.Счетоводител, със следните задачи и отговорности:•подготвя текущата счетоводна отчетност на направените разходи по проекта•Изготвя, съвместно с ръководителя на проекта, междинните и окончателния финансов отчет•осъществява текущ контрол върху извършените разходи и съблюдава тяхното спазване, съобразно договорирания бюджет•Прави необходимите разплащания по проекта•съблюдава за правилното оформяне и съхранение на финансовите документи. Ръководителят, ключовият експерт и счетоводителят участват в комисиите по избор на изпълнители.Технически сътрудник, отговаря за:•организиране техническа работа за изпълнение дейностите по проекта•при необходимост, за техническото оформяне на тръжна документация•съдейства за подписването на договорите с изпълнителите•информира членовете на екипа и всички участници в проекта за графика на дейностите•изготвя и предава в срок необходимите периодични справки за хода на изпълнение на проекта. Проектът ще бъде управляван и администриран според изискванията и насоките за изпълнение на проекти финансирани по програмата, както и според вътрешните правила и процедури на организацията и държавните нормативни изисквания за счетоводна отчетност. Дейността се изпълнява през целия период на проекта, като изготвянето на заключителен отчет е отделна дейност., Договорена стойност: 25 710.30 , Отчетена стойност: 25 690.32
  • Дейност: 2. Подготовка и избор на доставчици за материали и консумативи, оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, услуги и изпълнители на СМР, Провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители, съгласно изискванията на ЗОП и/или по реда на ПМС № 118/2014 г.: Кандидатът има възможност да възлага изпълнението на дейности на изпълнители. Изпълнителите щe са обект на избор по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. или ЗОП, в зависимост от това дали кандидатът се явява възложител по реда на ЗОП или не. Дейността ще се изпълнява при стриктно спазване на ПМС № 118/20.05.2014 г. на Министерския съвет за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от ЕФРР, ЕСФ, КФ, ЕФМДР, ФМ на ЕИП и НФМ и неговите изменения и допълнения, ЗОП, както и изискванията и указанията на Договарящия орган. Планирането е и в съответствие с действащото законодателство в Република България и гарантира, че проектът се осъществява на базата на принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане. Ръководителят на проекта на базата на действащото в страната законодателство, изискванията на ОП РЧР и останалите релевантни документи, ще подготвя досиета за провеждане на следните процедури по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. и ЗОП за избор на изпълнители по проекта за: -услуги за осъществяване на дейностите по информираност и публичност; -осъществяване на услуга Обучение на работниците и служители, както и наем на зали за обучение; -осъществяване на услуга за застраховане на придобитото по проекта оборудване; -осъществяване на доставка на софтуер за управление на човешките ресурси и контрол на достъпа и работното време в предприятието; -осъществяване на доставка на ЛПС и специално работно облекло за общо 91 лица от целевата група по проекта, от които 22 лица над 54 години; -осъществяване на доставка на материали и консумативи за осветление ЛЕД пури, камбани, лунички общо 1116 бр. -осъществяване на доставка на оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, пряко свързани с осъществяването на Дейности 1, 3 и 4 и Процедура за избор на фирма за осъществяване на СМР. В комисиите по избор на изпълнители ще бъдат включени трима души от екипа по проекта (Ръководителят на проекта, ключовият експерт и счетоводителят). При избора на изпълнители, ще се следват принципите на: -Публичност и прозрачност; -свободна и лоялна конкуренция; -равнопоставеност и недопускане на дискриминация., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Организация и изпълнение на дейностите по информиране и публичност: Всяка помощ, която се предоставя е необходимо да е публична и поради този факт ще бъдат предприети мерки по информиране и публичност на всеки етап от реализацията на проектните дейности всички заинтересовани страни ще бъдат информирани. Дейностите по информиране и публичност отразяват политиката в рамките на общността и в частност задачите и целите на ЕСФ за изпълнение целите на Европейската стратегия по заетостта. Предприятието ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд. Дейността се извършва съгласно изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и Регламент (ЕС) № 821/ 2014 г. на Европейската комисия от 28 юли 2014 относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕС) № 1303/ 2013 г. на Съвета от 17 декември 2013 г. за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на ЕСФ, ЕФРР чрез ОП РЧР в неговата успешна реализация. Предприятието ще отбелязва финансовия принос на Общността и ще поставя логото на ЕС и на ОП РЧР на всеки продукт по проекта, включително: бланки; табели; прессъобщения; доклади за вътрешно ползване и за външни изпълнители; електронни носители (CD, DVD), аудио-видео материали; всякакви други публикации; информационни табели в офисите и в производствените бази на Евро Старс ООД, стикери на закупеното оборудване и ЛПС, както и ситопечат на закупеното СРО., Договорена стойност: 3 500.00 , Отчетена стойност: 3 479.90
  • Дейност: Разработване и въвеждане на система оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси и работните процеси, включително възможности за гъвкави форми на заетост, за нуждите на Евро Старс ООД.: Дружеството осигурява заетост на общо 91 лица, като 22 над 54г, като към момента не ползва специализиран софтуер за ЧР, а ТРЗ функциите ги поема въведената счетоводна програма. Политика ни е да запазваме за максимално дълго време по-възрастните си служители, разчитайки на професионалния им опит и знанията, с които разполагат и възможността той да бъде предаван на по-младите служители, защото счита, че единствено така може да се изгради екип от професионалисти. Затова е наложително да въведем практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните служители, които да оптимизират работните процеси. Различните три локации на администрацията също така затруднява вътрешната комуникация и взаимоотношенията и координацията в работата между служителите и организационните звена на различни нива, като отделно има монтажни групи, които доста често са по обекти извън офиса за продължително време. Към момента се използва голямо количество работна документация на хартиен носител, което причинява неудобство,неефективно е и поглъща много ресурси. Успехът на всяко предприятие е пряко зависим от високата производителност и стриктното спазване на вътрешните правила за работа от страна на персонала. Контролът на достъп на служителите до определени зони и точното отчитане на работното време са предизвикателство за всяко ръководство. Целта на дейността е да се оптимизира управлението и развитието на ЧР и работните процеси, като се изгради интранет среда с единна платформа-централизирана база данни и склад за документи за нуждите на Евро Старс.Това ще направи възможно въвеждането на гъвкави форми на заетост по отношение на работно време, каквато се явява и възможността за работа от локация, различна от базата на фирмата, за служители, чиято работа не е задължително обвързана с физическото им присъствие в офиса. Така ще се постигне, приоритетно за служителите над 54 г, възможност за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот , както и удължаване трудовия живот, като по този начин ще се осъществи плавна промяна и приемственост между поколенията работници и служители като се запазят и развият, натрупаните от по-възрастните работници ценен опит и експертиза. Това включва например менторството на млади работници и служители, мерки за работа на половин работен ден; по-възрастните служители да бъдат използвани от работодателя като консултанти, работещи на гъвкаво работно време или на граждански договор и др. Отделно ще се подобри вътрешно-фирмената комуникация и взаимоотношенията и координацията в работата между работниците и организационните звена на различни нива. Предвидено е и въвеждане на организация на труда, насочена към опазване на околната среда, чрез разделно събиране на отпадъците посредством закупени преносими многофункционални системи за разделно събиране на отпадъци в целия комплекс на Евро Старс. Обезпечаването на предприятието със софтуер за УЧР: ще осигури достъп на служителите до съвместни работни пространства с уеб интерфейс, който обединява цялата информация и данни, необходими за тяхната работа, и позволява споделяне на документи и данни, и въвеждане на социални инструменти като блогове и форуми, за да се улесни вътрешната комуникация между различните отдели, като така ще оптимизира работното време и комуникацията между различните офиси. Интранет системата да бъде огледало на физически съществуващи обекти като архиви, вътрешно-счетоводна документация с качествен контрол на достъпа на извършените дейности и отчитане на работното време за служители, които са на гъвкаво работно време и/или изнесено работно място, като всеки потребител получава достъп посредством потребител и парола, които могат лесно да идентифицират извършената от него дейност, да покажат производителността му и на база на месечните справки да може да се отчитат промени в системите на заплащане на труда на служителите.Като резултат, тези мерки ще доведат до повишаване на производителността и опазване на околната среда. , Договорена стойност: 26 340.00 , Отчетена стойност: 25 987.04
  • Дейност: Осигуряване на обучения за служителите на Евро Старс ООД за нововъведения в процесите и технологиите, свързани с работните им места, като мерки за развитие на кадрите по отношение на управление на кариерата, насочени към повишаване на производителността: Необходимостта от провеждане на предвидените обучения на работниците и служителите относно нововъведения в процесите и технологиите, свързани с работните им места произтича от желанието на предприятието да осигури на заетите в Евро Старс ООД мерки за развитие на кадрите по отношение на управление на кариерата и да развива култура на учене през целия живот. Политиката на дружеството е да удовлетворяваме в максимална степен изискванията на нашите клиенти, като изпълняваме своята работа във възможно най-кратки срокове и с качество, отговарящо на световните стандарти. За целта освен използваните висококачествени материали и модерна материално-техническа база, трябва да можем да разчитаме, че нашите служители познават и съвременните технологии. Само висококвалифицирани служители, които добре познават последните нововъведения в технологията на автомобили, могат да гарантират качествено обслужване. Ето защо е изключително важно персоналът ни да е добре обучен. Подходящите уреди за провеждане на тестове и актуалната техническа литература са задължителни за правилната диагностика и обслужване. Обученията за сервизен персонал включват както възможности за основна квалификация, така и придобиване на по-специализирани познания. За лицата от целевата група са заложени различни обучения от полудневни до 4 дневни, според спецификата и необходимостта на професията. Планирано е провеждане на следните обучения, които имат за цел да дадат на работниците практически указания за качествено изпълнение на трудовата дейност, както и да ги запознае с конкретните новости: Автомонтьор Сервиз ТА: •Управление на двигателя и обработка на отработилите газове • OM934, OM936, OM470, OM471 и OM473 -4дни, •Двигатели и предавателни кутии • Новости и промени • Actros, Arocs, Atego Euro-VI-Norm (BR 963, 964, 967)-2дни; •Силово предаване и ходова част • Actros, Arocs, Atego Euro-VI-Norm (BR 963, 964, 967) за сервизни консултанти-2дни Автомонтьор Сервиз ЛА: •Силово предаване и ходова част - Насоки и трикове, актуални новости и обмяна на опит за сервизни консултанти – 1 ден;• Ходова част • BR 447 промени и новости -2дни; • Каросерия - Отстраняване на щети - C-Класа BR 205 – Run- 1ден • Климатични системи и стационарни отопления - E-Класа W213 и новости при другите модели-2 дни. Дейността обхваща заети в предприятието, общо 16 лица от целевата група, 2 от които са над 54г. на длъжност: автомонтьор. Обученията ще допринесат също така за намаляване на рисковете от трудови злополуки, застрашаващи здравето на служителите при изпълнение на трудовия процес и ще спомогнат за по-добри и безопасни работни места., Договорена стойност: 4 799.48 , Отчетена стойност: 3 422.70
  • Дейност: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло с по-висока степен на защитеност и експлоатационни качества за нуждите на заетите в Евро Старс ООД.: Дейността ще се реализира в Сервизният комплекс на Евро Старс ООД и е насочена към 70 лица от целевата група, от които 19 над 54г. работещи по 17 длъжности, вкл. в утвърдения списък на необходимите за закупуване нови ЛПС и СРО: мениджър по качеството/монтажник/ел.монтажник/заварчик-монтажник/шофьор-монтажник/технолог/технолог по заваряване/автомонтьор/сервизен майстор/монтьор-поддръжка на инсталации/бояджия/тенекеджия/приемчик/специалист резервни части/ръководител-транспорт/шофьор/хигиенист. Дейностите, които извършват работниците са свързани с: пряк контакт с различни химични опасни агенти под формата на газ, аерозоли, пари, различни видове прах, източници на топлина, вибрации, електриески ток, шум. Тези условия на труд могат да доведат до различни по характер увреждания на здравето на работещите. За да бъдат предпазени е необходимо личните предпазни средства и специалното работно облекло да отговарят на определени характеристики за защита от вредното въздействие на работната среда върху здравето на работещите. Използваните към момента ЛПС осигуряват необходимата минимална защита на работниците, но идентифицираните ограничения по отношение класа на защита и изискванията за по-висока функционалност налагат подмяната им с ЛПС от по-висок клас на защита, по-висока функционалност, даваща възможност за безопасно изпълнение на трудовите задължения според съответните вредности:-Щитовете на заварчиците не са осъвременени и има голям риск от засягане на зрението на работещите. Необходими са шлемове с автоматично затъмняване с което ще се избегне риска от засягане на зрението.-Използваните работни костюми, ръкавици и обувки също не предпазват в достатъчна степен работещите, изложени на термична опасност.-Маските на работещите, изложени на различни по вид опасни химични агенти, намаляват до известна степен риска от контакт с тези химични агенти, но са твърде неудобни за използване и не запазват лицето от вредностите, защото са полулицеви и често работещите се оплакват от неудобството да бъдат използвани от тях. Съвременните средства са целолицеви маски, с които се избягва това неудобство и се осигурява запазване на лицето от вредното въздействие на химичните агенти. Дейността е обусловена и от необходимостта от подмяна на наличните работни облекла, обувки и ЛПС поради изтичащ срок на ползване съгласно нормативните изисквания. Работното облекло трябва в максимална степен да защитава човешкия организъм, изложен на различни метрологични условия през лятото и през зимата, което прави невъзможна употребата на един и същ набор облекла целогодишно: летните работни облекла (1 бр. летен гащеризон, работно яке, обувки половинка и 2бр.тениски) да са леки, тънки, еластични и да предотвратяват прегрявания през лятото; зимните(1 бр. ватиран гащеризон, ватирано яке, обувки боти и 2 бр. поларена фанелка) да са плътни, едновременно и леки и да предотвратяват измръзвания през зимата. Основните дейности на монтажниците в строителството са свързани с работа на големи височини по скелета, стълби. Идентифицираните опасности за работещите са от падащи тела, падане от височина, в резултат от нарушаване целостта на конструкцията и др. За осигуряване безопасността на работа са предвидени за доставка предпазни колани с карабини за захващане, каски от полипропилен с висока степен на устойчивост, очила, елеци, маски и тапи за еднократна употреба, антифони, за заварчиците - ръкавици, кожени ръкевели, престилки, гамаши. Предвидените по проекта бройки на работно облекло и ЛПС за закупуване са в зависимост от броя на заетите лица по длъжности и планирани според срока на годност, определен от производителя или с протокол от извършени периодични проверки от ръководството, на всяко и начина му на използване в рамките на срока на изпълнение за проекта, като не са предвидени за закупуване резервни бройки СРО и ЛПС. Логиката на проекта е с негови средства да се осигурят РО и ЛПС с високи показатели, съгласно нормативните изисквания за цялата му продължителност., Договорена стойност: 88 019.11 , Отчетена стойност: 87 723.60
  • Дейност: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите чрез извършване на текущ ремонт и осигуряване на средства за колективна защита: Към настоящия момент помещенията са снабдени с необходимото изискуемо оборудване за безопасни условия на труд, като не се допуска превишаване на установените норми за производствен микроклимат.Целта на дейността е да се подобри работната среда, използвайки препоръките от програмата за минимизиране на риска, като се осигурят благоприятни условия за труд в работните помещения, извън задължителните, които кандидатът вече е осигурил, съобразно спецификата на провежданата дейност и изискванията на техническото, технологичното и социалното развитие за защитата на здравето и работоспособността на работещите. Изпълнението на дейността ще рефлектира положително върху производителността на труда в Евро Старс,затова планираме осигуряване на описаните средства за колективна защита,закупуване на оборудване и извършване на СМР.Дейността обхваща всички заети в предприятието лица, общо 91 от целевата група, като 22 над 54г и ще се извършва в собствения Продажбено-сервизен комплекс.За постигане на целта осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд за работещите чрез средства за колективна защита и дейности по СМР, предприятието планира следните мерки в: •Сервиз товарни и леки автомобили,бояджийно и каросерийно отделение с площ от общо 4908м²., в които работят 34 служители,4 от които над 54г, се изпълнява ик.дейност с код:45.20. Дейности по извършване на текущ ремонт за осигуряване на средства за колективна защита от неблагоприятен микроклимат, с цел ресурсна ефективност -подмяна на дограма-126м² -поставяне на вата-900м² за топлоизолация на стените -поставяне на хидроизолация на покрива - кърпежи на течове около 400м² Дейности по закупуване на оборудване и материали: -4бр.колонен климатик, състоящ се от външно (монтирано на фасадата на сградата) и вътрешно тяло като система за осигуряване на нормален микроклимат -6бр.керамичен газов отоплител, преместваем на бутилка с комплект за окачване на стена без извършване на СМР -6бр. вентилатор тип BUPE за монтаж на фасада, без необходимост от въздуховоди или извършване на СМР •Администрация и Отдел резервни части с площ 448м².,където работят 16 лица , 3 от които над 54г и се изпълняват се ик.дейности с код:45.19, 45.11. Дейности по закупуване на оборудване и материали: -пури ЛЕД - 56бр. за подмяна на луминесцентни пури за по-добра осветеност,съгласно препоръки в оценка за минимизиране на риска •Сервиз други марки, монтажно звено с площ 448 кв.м., в който работят 31 лица, като 14 над 54г и се изпълнява ик.дейност с код:43.29 Дейности по извършване на текущ ремонт за изграждане на окачен таван от огнеопорен ГК15мм 750м² за намаляване на обема с цел колективна защита от неблагоприятен микроклимат. Дейности по закупуване на оборудване и материали: -2бр.колонен климатик, състоящ се от външно и вътрешно тяло за осигуряване на нормален микроклимат -10бр. паравани за заварчиците за защита от изхвърлени частици или предмети като мярка за подобряване на безопасността -генератор-1бр., преместваем без монтаж или СМР, който да обслужва и трите сервиза за осигуряване на безопасни условия на труд за нормално приключване на производствения процес в случаи на аварии и прекъсване на ел.захранването. •Автосалон с площ 583м² където работят 10 лица, като 1 над 54г, и се изпълняват ик.дейности с код:45.19, 45.11. Дейности по извършване на текущ ремонт: боядисване на стени и таван 600м². с боя против мухъл за по-благоприятни условия за служителите Дейности по закупуване на оборудване и материали: бр.колонен климатик, състоящ се от външно и вътрешно тяло за осигуряване на нормален микроклимат. •Общо за целия комплекс: -закупуване на осветителни тела ЛЕД за подмяна на луминесцентни такива за външно ползване,без да се правят промени по ел.инсталацията-58 бр за подобряване на безопасността при извършване на трудови дейности на открито. -закупуване на пури ЛЕД за подмяна на луминесцентните за по-добра осветеност-1002 бр различни размери, на местата където подмяната е необходима. , Договорена стойност: 167 005.44 , Отчетена стойност: 166 328.86
  • Дейност: Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване: Необходимостта от провеждане на предвидените обучения на работниците и служителите относно по специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване произтича от желанието на предприятието да осигури на заетите в Евро СтарсООД безопасна работна среда и да продължава да развива култура на безопасност при работа. Целта на планираните обучения по безопасност и здраве при работа е да бъдат предоставени конкретни знания и умения на заетите лица за: 1. усвояване на методите, формите и средствата за осъществяване на дейността по безопасност и здраве при работа; 2. усвояване на основните законови и подзаконови нормативни изисквания, нормите, правилата и мерките за безопасен и здравословен труд; 3. поддържане на необходимото ниво на знания и умения по безопасност и здраве при работа на работещите през целия период на трудовата им дейност в съответствие с изискванията на съответната професия За лицата от целевата група са заложени различни обучения според спецификата и необходимостта на професията, които са определени на база Акт на ръководството, с който се определят лицата подлежащи на обучение и инструктаж и съгласно НАРЕДБА № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.Заложено е обучение по безопасност и здраве при работа да се провежда на: 1. длъжностните лица (управител и технически ръководител), които ръководят и управляват трудовите процеси; 2. лицата, които са определени от работодателя да провеждат инструктажите по безопасност и здраве при работа; 3. работниците и служителите, работата на които е свързана с използване, обслужване и поддържане на машини и други технически съоръжения, за които се изисква правоспособност за работа; 4. работници и служители, заети в дейности, които създават опасност за тяхното или на други лица здраве и живот. Дейността обхваща заети в предприятието, общо 42 лица от целевата група, като някои от тях са включени в повече от едно обучение, и ще се реализира в Продажбено-сервизния комплекс на Евро Старс ООД. Планирано е провеждане на следните обучения, които са отделни от “Инструктажът по безопасност и здраве при работа” : •Обучение на длъжностните лица, провеждащи инструктажи по безопасност и здраве - 4 лица; •Обучение за поддържане на необходимото ниво на знания и умения по безопасност и здраве при работа на работещите през целия период на трудовата им дейност в съответствие с изискванията на съответната професия, курс за работещите със съоръжения и уреди на природен газ - 28 лица; •Обучение за придобиване/потвърждаване квалификационна група по "електробезопасност" - 34 лица като 17 лица за придобиване на трета и 17 за пета квалификационна група; •Обучение на специалисти по ТБ на СПО - парна инсталация - 4 лица. Обученията по безопасност и здраве ще намалят значително рисковете от трудови злополуки, застрашаващи здравето на служителите при изпълнение на трудовия процес и ще спомогнат за по-добри и безопасни работни места., Договорена стойност: 3 470.00 , Отчетена стойност: 3 350.00
  • Дейност: Осигуряване на социални придобивки за служителите с извършване на текущ ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в "Евро Старс" ООД: Целта на дейността е да се създадат по-благоприятни условия за служителите, да се осигурят необходимите социални придобивки за работниците и служителите, което да рефлектира положително върху производителността на труда в Евро Старс ООД.Дейността обхваща всички заети в предприятието, 91лица от целевата група, като 22 над 54г. и ще се извършва в Продажбено-сервизният комплекс. Използваните стаи за хранене и отдих от служителите са разположени по следния начин: 2ст:17м² и 13м² в Сервиз ТА, с 15 лица/2ст:23м² и 26м² в Сервиз ЛА, бояджийно и каросерийно отделение, с19 лица/1ст:15м² в Администрация и ОРЧ, с 16 лица/1ст:22м² в Автосалон, с 10 лица. Към настоящия момент използваните помещения не са снабдени с необходимото оборудване за места за хранене и отдих. Помещенията в сервизна база са недостатъчни за осигуряване на комфорт за броя служители на фирмата, като тези от монтажно звено (31, от които 11 над 54г) нямат обособен кът за хранене и отдих. По тези причини планираме осигуряване на допълнителни помещения като закупим нови премествами контейнери сандвич-панели- тип Фургон, които не изискват извършване на СМР. Отделно ще бъде обособено място за хранене и отдих на открито, в т.ч. премествами комплекти пейки,маси и чадъри и ще бъде планирано озеленяване на обособеното място за отдих на открито, като не е необходимо извършване на СМР.За постигане на целта, са планирани следните мерки:Дейности по извършване на текущ ремонт за места за отдих и хранене:-текущ ремонт в общо 7 помещения:•2 с площ от 17м² и 13м². в Сервиз ТА, който включва подмяна на дограма 15м², боядисване на стени (92м² стени и тавани), вкл. освежаване на съблекалнята и 2бр. санитарни помещения част от помещенията за отдих, които са не част от производствените помещения не и са свързани с изпълнение на служебните задължения на служителите (подмяна на мивка,тоалетна чиния) за по-благоприятни условия за служителите•2 от 23м² и 26м². в Сервиз ЛА, който включва подмяна на дограма 22,5м² за подобряване на микроклимата, боядисване (130м² стени и тавани)•1 от 15м² в Администрация, за подмяна на дограма 6,5м² и боядисване 52м²•2 от 17 и 22м². в Автосалон, за боядисване 136м² стени и тавани. Дейности по закупуване на оборудване/обзавеждане за помещения/места за отдих и хранене съобразно рационалните норми и специфичните условия на труд: •закупуване на нови преместваеми контейнери сандвич-панели-тип Фургон-2бр. за монтажниците, които да осигуряват подходящи условия за отдих и място за хранене, вкл.и когато фирмата извършва СМР на различни обекти, в полеви условия и извън населени места. Фургоните са преместаеми, не са моторно превозно средство с двигател, ще може да се използват от служителите многократно в бъдеще. Контейнерите не изискват изграждането на фундамент или СМР. •закупуване на климатик, състоящ се от външно и от вътрешно тяло-2 бр. за контейнерите, 6 бр. за ремонтираните помещения за осигуряване на нормален микроклимат.•закупуване на оборудване необходимо за обзавеждане на помещения за отдих и почивка, вкл. За контейнерите, което да се използва от работниците:Телевизор-3бр, мека мебел-3бр,маса ниска-3бр, секция-бюфет-3бр.•закупуване на оборудване необходимо за обзавеждане на помещения за хранене, вкл.за контейнерите, което да се използва от работниците: микровълнова печка-4бр, кафемашина-2бр, хладилник-2бр, маси-8бр и столове хранене-80бр; Комплект маса и пейки за външно ползване-4бр, легло-1бр, кухн. оборудване за помещенията за хранене.Така планираните мерки ще осигурят на работниците и служителите помещения с комфортна работна среда и ще спомогнат за ресурсна ефективност. Дейността не предвижда мерки за осигуряване на достъп на хора с увреждания, тъй като към момента в предприятието вече е осигурена достъпна архитектурна среда като достъпът до всички помещения е от нивото на терена, без стъпала, което би облекчило бъдещи инвестиции в случай на увеличаване на заетите лица с хора с увреждания като наши бъдещи служители или за нашите клиенти., Договорена стойност: 41 512.33 , Отчетена стойност: 39 804.92
  • Дейност: Организация и управление на проекта: отчет на проектните дейности; Изготвяне на заключителен отчет за изпълнението на проекта: Залегналият в ОП хоризонтален принцип за добро управление на програми и проекти ще бъде спазен като в тази връзка се обособява като отделна дейност отчет на изпълнението на проекта. След приключване на дейностите по проекта ще бъде изготвен и представен окончателен доклад, попълнен по образец на Договарящия орган, относно изпълнението и постигнатите резултати. В доклада ще се посочва постигането на резултатите и целите на съответния проект чрез предварително зададените индикатори, както и се отчита реалното изпълнение на заложените стойности на индикаторите. Дейността е част от дейностите по организация и управление на проекта, която включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане, както и заключителен отчет на проекта. Ръководителят ще бъде отговорен за представяне на заключителен отчет на проекта според изискванията на програмата., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИНДЕКОС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 079.90
  • Изпълнител: БУЛСТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 87 723.60 , Отчетена стойност**: 87 723.60
  • Изпълнител: Еко Лед Лайт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 21 226.60 , Отчетена стойност**: 21 226.60
  • Изпълнител: ЛОТЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 400.00
  • Изпълнител: Интериор 46 Дизайн ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 620.00 , Отчетена стойност**: 9 620.00
  • Изпълнител: СИЛВЪР СТАР МОТОРС ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 422.70
  • Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ КОМПРЕСОРС АД, Договорена стойност по проекта*: 59 970.00 , Отчетена стойност**: 60 018.00
  • Изпълнител: САНСИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 350.00 , Отчетена стойност**: 3 350.00
  • Изпълнител: АЙ ЕНД ДЖИ ИНШУРЪНС БРОКЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 649.72 , Отчетена стойност**: 1 649.72
  • Изпълнител: СТЕМО ООД, Договорена стойност по проекта*: 58 570.75 , Отчетена стойност**: 58 570.74
  • Изпълнител: „АЛЕГРО 2000 СОФИЯ” ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 255.45
  • Изпълнител: БИЛД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 71 047.10 , Отчетена стойност**: 71 047.10
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 91.00 , Достигната стойност: 101.00
Индикатор 2 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 360 356.66 BGN
БФП 360 356.66 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 355 579.34 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на компютърна, климатична и битова техника и обзавеждане за нуждите на „Евро Старс” ООД” с четири обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на компютърна техника Обособена позиция 2: Доставка на климатична техника Обособена позиция 3: Доставка на обзавеждане: мебели за помещения със социално предназначение места за отдих, хранене и почивка Обособена позиция 4: Доставка на битова техника за помещения със социално предназначение места за отдих, хранене и почивка, Прогнозна стойност: 51 520.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 3: Доставка на обзавеждане: мебели за помещения със социално предназначение места за отдих, хранене и почивка
    Изпълнител: Интериор 46 Дизайн ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 620.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на компютърна, климатична и битова техника и обзавеждане за нуждите на „Евро Старс” ООД” с четири обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на компютърна техника Обособена позиция 2: Доставка на климатична техника Обособена позиция 3: Доставка на обзавеждане: мебели за помещения със социално предназначение места за отдих, хранене и почивка Обособена позиция 4: Доставка на битова техника за помещения със социално предназначение места за отдих, хранене и почивка, Прогнозна стойност: 51 520.00
  • Обособена позиция 1: Oбособена позиция 1: Доставка на компютърна техника
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 799.33
  • Обособена позиция 2: Oбособена позиция 2: Доставка на климатична техника
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 594.69
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Доставка на обзавеждане: мебели за помещения със социално предназначение места за отдих, хранене и почивка
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: Доставка на битова техника за помещения със социално предназначение места за отдих, хранене и почивка
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 246.73
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на оборудване и стопански инвентар за нуждите на „Евро Старс” ООД: генератор, отоплители, вентилатори, паравани и фургони, Прогнозна стойност: 60 210.60
  • Обособена позиция 1: „Доставка на оборудване и стопански инвентар за нуждите на „Евро Старс” ООД: генератор, отоплители, вентилатори, паравани и фургони
    Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ КОМПРЕСОРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 59 970.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло с по-висока степен на защитеност и експлоатационни качества за нуждите на заетите в „Евро Старс” ООД, Прогнозна стойност: 88 019.11
  • Обособена позиция 1: Доставка на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло с по-висока степен на защитеност и експлоатационни качества за нуждите на заетите в „Евро Старс” ООД
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 87 723.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за „Доставка на канцеларски материали и консумативи“ необходими за организацията и управлението на проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01 „Подобряване на условията на труд за по-качествена заетост и ресурсна ефективност в „Евро Старс” ООД“, Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за „Доставка на канцеларски материали и консумативи“ необходими за организацията и управлението на проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01 „Подобряване на условията на труд за по-качествена заетост и ресурсна ефективност в „Евро Старс” ООД“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за „Доставка на материали и консумативи“ по проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01, Прогнозна стойност: 22 899.84
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: Доставка и монтаж на лед осветление
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: Доставка на многофункционална система за разделно събиране на отпадъци с 2 разделителя и 3 малки капака и вместимост 40л – 20 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за „Доставка на материали и консумативи“ по проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01 „Подобряване на условията на труд за по-качествена заетост и ресурсна ефективност в „Евро Старс” ООД“, Прогнозна стойност: 23 399.84
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: Доставка и монтаж на лед осветление
    Изпълнител: Еко Лед Лайт ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 226.60
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: Доставка на многофункционална система за разделно събиране на отпадъци
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за „Доставка на специализиран софтуер“ по проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01, Прогнозна стойност: 17 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на специализиран софтуер по проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 930.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация, информиране и публичност във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01 „Подобряване на условията на труд за по-качествена заетост и ресурсна ефективност в „Евро Старс” ООД“, Прогнозна стойност: 1 080.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изработка и доставка на материали за визуализация, информиране и публичност във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01 „Подобряване на условията на труд за по-качествена заетост и ресурсна ефективност в „Евро Старс” ООД“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на услуги във връзка с дейностите по визуализация, информиране и публичност за изпълнение на проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01, Прогнозна стойност: 2 420.00
  • Обособена позиция 1: Наемане на уеб дизайнер и програмист за изработване и публикуване на информационни карета с информация за проекта на интернет страницата на бенефициента(създаване на секции в сайта), изработване на дизайн на информационни дипляни, рол-банери и табели и публикации в регионална медиа
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Организиране на две пресконференции във връзка с дейностите по визуализация, информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01 „Подобряване на условията на труд за по-качествена заетост и ресурсна ефективност в „Евро Старс” ООД“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител Програмист във връзка с дейностите по визуализация, информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01 , Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител Програмист във връзка с дейностите по визуализация, информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител Уеб дизайнер във връзка с дейностите по визуализация, информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01, Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител Уеб дизайнер във връзка с дейностите по визуализация, информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-1936-C01
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Строително-монтажни работи свързани с доставка и монтаж на гипскартон, доставка и монтаж (подмяна) на PVC дограма и стъклопакети, боядисване, доставка на материали за топлоизолация и хидроизолация за нуждите на „Евро Старс” ООД, Прогнозна стойност: 71 187.33
  • Обособена позиция 1: Строително-монтажни работи свързани с доставка и монтаж на гипскартон, доставка и монтаж (подмяна) на PVC дограма и стъклопакети, боядисване, доставка на материали за топлоизолация и хидроизолация за нуждите на „Евро Старс” ООД
    Изпълнител: БИЛД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 71 047.10

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN