Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-1963-C02
Наименование на проекта “Добри и безопасни условия на труд в «Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България» АД”
Бенефициент 131032463 КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК БОТЪЛИНГ КЪМПАНИ БЪЛГАРИЯ АД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 23.08.2017
Дата на стартиране 23.08.2017
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
"Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България» АД ("ККХБКБ" АД) е дружество, специализирано в производството, продажбата, дистрибуцията и маркетинга на напитки, включително плодови сокове, вода, безалкохолни напитки и др. и на опаковъчни материали за напитки и е работодател на 1046 души.

Общата цел на настоящия проект е: "Да се подобри работната среда в "Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България» АД посредством осигуряването на добри и безопасни условия на труд и да се насърчи географската мобилност на работната сила, водещи до подобряване качеството на работните места, повишаване на производителността на труда в предприятието и нивата на устойчива заетост."
В рамките на проектното предложение са планирани за реализация следните дейности:

Дейност 1: Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заети в предприятието лица, за период до 12 месеца с резултат - Осигурен организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в "ККХБКБ" АД гр. Банкя, гр. Костинброд и с. Марково лица за период 12 месеца (разделена на 2 части: част 1 и част 2);

Дейност 2: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите - в рамките на която е планирано закупуване на ЛПС, специално работно облекло и осигуряване на КСЗ (разделена в 2 под дейности);

Дейност 3: Организация и управление на проекта с резултат обезпечена ефективна организация на изпълнението на проекта;

Дейност 4.Информиране и публичност, в резултат на която ще бъдат осигурени мерки за информиране и публичност в съответствие с приложимите изисквания и указания за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Дейности
  • Дейност: Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в съответното предприятие лица, за период до 12 месеца. /част 1/: Целта на настоящата дейност е да се насърчи географската мобилност, да се повишат нивата на устойчива заетост и да се запазят работните места посредством осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в предприятието лица и има пряк принос в постигането на СЦ 1 и общата цел на проекта. Целевата група на дейността включва общо 117 заети, от които 12 над 54 г. и 4 с увреждания в предприятието лица, които отговарят на условията, изложени в т.14 от УК. Представителите на целевата група живеят в населени места, различни от местонахождението на работното им място, което обуславя необходимостта от извършване на ежедневни пътувания до работното място и обратно.Същевременно, те са ценен ресурс за дружеството и с настоящата дейност се цели задържането им на настоящото работно място. В рамките на дейността е планирано осигуряване на организиран транспорт посредством възлагане на превоза на лицензиран превозвач, спазвайки разпоредбите на Закона за автомобилните превози/17.09.1999 г. В рамките на настоящата дейност са описани транспортните схеми за организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите лица в производствените бази на "ККХБКБ" АД в град Банкя и в село Марково. Транспортните схеми за организиран транспорт за заетите лица в производствената база на "ККХБКБ" АД в гр. Костинброд е отразена в продължение на настоящата проектна дейност. Транспортна схема Производствена база "ККХБКБ" АД, гр. Банкя: Брой лица, за които се извършва превоз: 25 заети лица Маршрут: Начална точка: гр. София, ул. "Акад. Дмитрий Лихачов" 29, ж.к. Обеля 2, Междинна спирка: ж.к. "Обеля 2", бл. 279 (1 км.)- СУ за ученици с нарушено зрение "Луи Браил", Бул. "Ломско Шосе" 171 (1,3 км.)-Метростанция Надежда (1,1км.) - ул. "Опълченска" 25, Парк Св. Николай (3,6 км.) -3-то РПУ, бул."Тодор Александров" 175 (1.3 км.) -Метростанция Западен парк (2,5 км.) - KFC Люлин, бул. Царица Йоана, 68 (0,9 км.) - ж.к. Люлин, Кооперативен пазар – кръстовище на бул. Панчо Владигеров с бул. Р. Даскалов (1.3 км.) -бул."Райко Даскалов" 515 (0.45 км)-9-то РПУ, ж.к."Люлин" 4, бл. 402 (0.6 км.)-ж.к."Люлин" 1, Мосю Бриколаж (1,8 км.) - ул. "Банско шосе" 2(0.7 км.) Крайна точка: Завод на "ККХБК" АД, гр. Банкя, бул. Стефан Стамболов 162 (5.9 км.) и обратно. Общо 22.45 км. в едната посока. Превозът на работниците и служителите се извършва на 5 курса/дневно през седмицата (от понеделник до петък вкл.) и на 4 курса/дневно през почивни дни и събота и неделя. Транспортна схема Производствена база "ККХБКБ" АД, с. Марково: Бр. лица, за които се извършва превоз: 6 заети лица Маршрут: Начална точка: ул. "Цар Симеон"№66, гр. Пловдив Междинни спирки: ул. "Петър Николов" №156, гр. Пловдив (1.4 км.) - ул. "Съединение" №72, гр. Пловдив (0.8 км.) - ул. "Съединение" №13, гр. Пловдив (0.7 км.) - ул. "Дъбрава" №6, гр. Пловдив (3.1 км.); ул. "Захаридово" №8, гр. Пловдив (16.8 км); Крайна точка: Завод на "ККХБК" АД, с. Марково (2.1 км.) и обратно. Общо 24.9 км. в една посока. Превозът на работниците и служителите се извършва всеки работен ден (от понеделник до петък вкл.) - при 1 двоен (отиване и връщане) курс/дневно за редовната смяна: общо 10 курса седмично. Етапи: 1.Провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ/ПМС 160/2016 2.Избор на изпълнител и възлагане на превоза на лицензиран превозвач, спазвайки разпоредбите на Закона за автомобилните превози/17.09.1999 г.,сключване на договор (4-5) 3.Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в предприятието лица, за период до 10 месеца в рамките на периода на изпълнение на проекта. , Договорена стойност: 45 509.90 , Отчетена стойност: 9 886.67
  • Дейност: Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място за заетите в съответното предприятие лица, за период до 12 месеца. /част 2/: Целите и етапите на изпълнение на дейността са описани в част 1 Транспортна схема Производствена база "ККХБКБ" АД, гр. Костинброд: Общ бр.лица, за които се извършва превоз: 86 заети лица М 1: Младост Бр.лица, за които се извършва превоз:15 Начална точка: ж.к."Младост 3", бл.342, гр. Сф. Междинни спирки: Сф. жк Младост 452m от бл.442 вх.4 (1,28км) - Сф. Младост 3 бл.320 вх.3 (1.34км.) Сф. Младост 2 бл.261 (1.15км.) - Сф. Младост 155m от бл.31(2.42км.) Сф. жкДружба 1 бл.183 (1,22 км.) Сф. жкДружба 1 бл.117 (0.37 км.)- Сф. Ц-р бул.Сливница №263 (7.94 км.) - бул. Сливница №84 (сп.Оряхово) (3.06 км) – Сф. жкЗахарна фабрика бл.72 (0.41 км) - Сф. жкЗахарна фабрика бул. Сливница №128 (0.57км) – жк Люлин 10 бул.Сливница №5 (0.45км) – жкЛюлин 9 бул.Сливница №41 (0.47км) – Сф. Кв.Модерно предградие – Ангро (0.94 км)- Сф. Спирка Нестле(0.11 км) Крайна точка: Завод на „ККХБК“ АД, гр. Костинброд(11,8 км.)и обратно Общо 33.53 км. в едната посока. М 2: Мусагеница Бр.лица, за които се извършва превоз: 26 заети лица Начална точка: гр. София, ж.к.Мусагеница",болница София Мед Междинни спирки: бул. "Г.М.Димитров" 54 (650 м.)-Аптечна Лига(1,5км.)-Лукойл (150м.)-площад Велчова завера (2,5 км.)-хотел Хемус (1 км.)-бул. "Черни връх"-ул. "Сребърна"№ 14 (2,4км.)-ул."Луи Айер"№ 7(2,7км.).ул."Костенски водопад"№ 67 (900м.)-бул."Г.Делчев" №100(1,2км.)пазар Красно село, ул."Княгиня Клементина"№ 2(1,1 км.)ж.к. "Овча купел 1" (О.Купел 11, 2,5км.)ж.к."О.купел 2"(200 м.) Крайна точка: Завод на"ККХБК"АД,гр.Костинброд (20.917км.)и обратно Общо 37.72 км. в едната посока М 3: Драгоман Бр. лица, за които се извършва превоз: 28 Начална точка: гр. Костинброд, завод на ККХБКБ Междинни спирки: гр. Костинброд,ул.Момчил войвода 36(1,9 км), ул.Момчил войвода 16(0,35 км), ул.Обединена 126 -128(1,7 км), ул.Юрий Гагарин 7(0,75 км), ул.Юрий Гагарин 49(0,6 км), с. Петърч, ул.Петко войвода 2(3,6 км), разклон с.Опицвет(4,4км), гр.Сливница, ул.Климент Охридски(6,7 км), гр Сливница, ЖП спирка(0, 23 км), гр.Сливница, пощата(0, 24 км), ул.Георги Бенковски 7(0,19 км), бул. Юрий Гагарин 12(0, 21 км), ул.Иван Вазов 24(0, 17км),ЖП гара(0,8 км); гр.Драгоман,парк(13,4 км), моста(1 км), ЖП гара (1,1 км), гр. Драгоман,болницата (0,95км), Крайна точка: гр.Драгоман, център(0.8 км.)и обратно Общо 39.09 км. в една посока. Превозът по М 1, М 2 и М 3 се извършва 3 пъти дневно по един курс отиване и един курс връщане, общо 6 курса на ден (по един курс отиване и връщане за нощна, първа и втора смяна).С оглед на организацията на производствената дейност, М 1, М 2 и М 3 се изпълняват 32 седмици от годината от понеделник до петък вкл.(5 дни), а 20 седмици от годината-превозът се организира от понеделник до неделя вкл.-за 7 дни в седмицата. М 4: Младост редовна смяна Бр. лица, за които се извършва превоз:8 Начална точка: гр. София, ж.к. "Младост 3",бл.325 Междинни спирки: ж.к. "Младост 4", бл.462(1.43км- ж.к. "Младост 3", бл.324(0.55 км) Сф. жк Стрелбище 89 m от бул. България №45 (12.71км)-Сф. жк Стрелбище 92m от ул. Твърдишки проход №25 (1.15км)- Сф. жк Хиподрума бул. Акад. И.Е. Гешов (2.69км) - Сф. жк Красна поляна 2 бул. Възкресение №51 (2.85км)- Сф. Складово-производствена зона - Модерно предградие бул. Сливница №120(5.55 км) Крайна точка:Завод на "ККХБК" АД, гр. Костинброд (11.92км.) и обратно. Общо 38,85 км. в посока. М 5: Плиска редовна смяна Бр.лица, за които се извършва превоз:9 Начална точка: Гр. Сф.,хотел Плиска Меджинни спирки: Румънско посолство (1,6 км)-Подуяне (1,3 км.)-Герена (1,1 км.)-Сточна гара (2,7км.)-бул."Сливница" и бул."Хр.Ботев" (1,4км.)-Затвора и бул."Сливница"(1,3км.)-Надежда кръгово(1,5км.) -ул. "Хр. Силянов" и "Л. шосе"(2,5км.) - бул."Ломско шосе" №171, Била (600 м.) Крайна точка: Завод на "ККХБК" АД,гр. Костинброд (14.67 км.) и обратно Общо 28.67 км. в посока Превозът на работниците и служителите по М 4 и М 5 се извършва всеки работен ден (от понеделник до петък вкл.) по 1 курс отиване и 1 курс връщане - общо 2 курса дневно. , Договорена стойност: 115 900.00 , Отчетена стойност: 50 450.34
  • Дейност: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите - под дейност Закупуване на ЛПС и специално работно облекло: Дейността има за цел осигуряване на ЗБУТ,подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите и е свързана пряко с постигане на СЦ2 и има принос за постигане на общата цел на проекта. Дейността обхваща реализацията на под-дейност:Закупуване на ЛПС и СРО. ЛПС и СРО,предвидени за закупуване, са планирани в съответствие със Списъка на работните места и видовете работи, при които е необходимо да се използват ЛПС и/или СРО, утвърден въз основа на извършената оценка на риска, като съответстват на точния брой на заетите по длъжности, които ползват средствата за защита и са планирани съгласно срока за износване в Списъка за периода в рамките на периода на изпълнение на настоящия проект.Планираните ЛПС и СРО са необходими с оглед на осигуряване на ЗБУТ и във връзка с обстоятелството, че осигурените от работодателя ЛПС и СРО, планирани в рамките на настоящата дейност за закупуване, ще станат негодни по обективни причини, тъй като изтича срокът на износването им в срока, в който се изпълнява проекта.От друга страна,необходима е подмяна и закупуване на нови и по-модерни ЛПС с оглед постигане на по-надеждна защита на работниците и служителите.Планирани за закупуване са: -антифони вътрешни, 25-30 DB - за защита на слуха при осъществяване на дейности с наднормен шум - необходими по 4 бр./човек за период от 12 месеца, за 226 заети лица в предприятието - общо 904 бр.; -предпазни очила,"закрит тип"-необходими за защита при работа с въртящи се машини - по 1 бр./човек за период от 12 месеца, за 280 заети лица в предприятието - общо 280 бр.; -защитни обувки (S 3) - зимни и летни, производство - защитни обувки с устойчиво на пробождане ходило, подметки за предпазване от химикали и масла и срещу подхлъзване - по 1 чифт летни и 1 чифт зимни обувки за 1 човек за период от 12 месеца, за 214 заети лица-общо 214 чифта летни и 214 чифта зимни обувки; -защитни обувки (S 3)-летни и зимни,Логистика-защитни обувки с устойчиво на пробождане ходило, подметки за предпазване от химикали и масла и срещу подхлъзване - необходими по 1 чифт/човек летни и 1 чифт/човек зимни обувки за период от 12 месеца, за 175 заети лица -общо 175 чифта летни и 175 чифта зимни обувки; --ръкавици механични въздействия-клас защита от срязване поне 4, осигуряващи защита срещу механични въздействия (пробождане, порязване, вибрации и др.) - по 1 чифт на година за лица на длъжност мотокарист - 72 лица, общо 72 чифта и по 6 чифта/година за 1 заето лице на останалите длъжности, за които е необходимо ЛПС, планирани за 149 лица - 894 чифта, общо ръкавици механични въздействия: 966 чифта. -- ръкавици, защита срещу химически вещества - при работа с киселина, разяждащи разтвори, дезинфекционни и антикорозионни вещества - по 3 чифта/ година за 1 лице, планирани за 180 заети в предприятието лица - общо 540 чифта. До момента са осигурявани химически ръкавици без защита от механични въздействия, но е налице необходимост от защита срещу химически въздействия и срещу механични въздействия поради специфичните потребности на работниците. -ръкавели-необходими по 1 чифт за 1 заето лице за период от 1 г. - планирани за 93 заети в предприятието лица-общо 93 чифта. Планираните за закупуване ЛПС и СРО са в унисон с принципа на устойчиво развитие и имат принос за опазване на околната среда с оглед на обстоятелството, че са изработени от висококачествени материали, позволяващи оптимален срок на износване и респ. - допринасят за отговорно изполчване на природните ресурси.Планираните за закупуване ръкавели и ръкавици механични въздействия се събират разделно при изтичане срока им за износване и подлежат на рециклиране, което има принос за опазване на околната среда. Етапи: 1.Провеждане на процедура за избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ/ПМС 160/2016.Избор на изпълнител и сключване на договор (7-13 м.) 2. Доставка и подписване на ППП (13-16 м). 3. Осигуряване на ЛПС и СРО за периода на изпълнение на проекта и периодичното им поетапно раздаване на заетите лица.(13-16 м) , Договорена стойност: 54 948.00 , Отчетена стойност: 52 980.25
  • Дейност: Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите - под дейност Осигуряване на средства за колективна защита, включително модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Дейността има за цел осигуряване на ЗБУТ,подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите,свързана е пряко с постигане на СЦ 2 и има принос за постигане на общата цел на проекта.Дейността обхваща реализацията на под-дейност: Осигуряване на КСЗ. Към момента,на база оценка на риска,е идентифициран риск от падане от височина,който е налице за служители с присъща за тяхната длъжност работа на височина в производствената база на дружеството в град Банкя:електромонтьор/6 човека/,инженер механик /1ч./,електрончик /1ч./,инженер енергетик /1ч./, извършващи огледи,контрол при планови и извънредни ремонтни дейности, реконструкция, почистване и др.Към момента не е налице осигурителна линия и с цел осигуряване на ЗБУТ се наемат специализирани фирми, които строят временни осигурителни линии. С оглед на изложеното,в утвърдената Програма за минимизиране на риска е планирана за реализация мярка,свързана с Изграждане на система за колективна защита /СКЗ/на покривите на производствен център Банкя. Мярката ще доведе до подобряване на системата за работа на височина и ще минимизира изложения риск,което е ключов фактор за подобряване на ЗБУТ на работниците и е в унисон със стратегията за развитие и политиката на дружеството,изискванията системата за управление на здравето и безопасността при работа в съответствие с международно признат стандарт BS OHSAS 18001:2007,насочени към непрекъснатото подобрение на условията на труд. СКЗ обхваща следните елементи: -Линия 1-обхващаща зоната с нисък борд от към ЖП линията,цялата дължината на складове и производство,долна страна към пречиствателна станция,страна към каптажа и навътре към средата на покрива до безопасно ниво (покривът е на 2 ската и е възможно падане на долно ниво от над 2 м. височина); -Линия 2-за обезопасяване на ниска зона между високи зони; -Линия 3-за обезопасяване на висока зона върху съдове за аериране; -Линия 4-обхваща зона с нисък борд от към страна с каптажа и навътре към средата на покрива до безопасно ниво (покривът е изнесен напред спрямо следваща висока кота); -Уред за евакуация на пострадал при необходимост-необходим като неразделна част от колективната система за защита е един уред за евакуация, който да е на разположение при работа на височина.Евакуацията при инцидент трябва да започне веднага поради опасност от настъпване на смърт на пострадалия в рамките на 10-20 мин. в зависимост от индивидуалното състояние на пострадалия. -Допълнителни осигурителни линии за 3 бр. вертикални стълби на територията на завода: Линия 1: монтирана за достъп по стълба към покрив аератори. Линия 2: монтирана за достъп по стълба към покрив за обслужване на филтри. Линия 3: монтирана за достъп по стълба към покрив администрация. В рамките на дейността ще бъдат: доставени и монтирани 4 бр. осигурителни линии, които следва да отговарят на EN 795 клас С; доставени и монтирани 3 бр. допълнителни осигурителни линии, със сила на опън и устойчивост на проволката отговарящи на изискванията на EN 353, както и доставен и монтиран уред за евакуация.Инвестицията ще осигури надеждно предпазване от падане на работник по време на работа на височина и при придвижване по стълби/наклон, като същевременно ще позволи голяма свобода на действие-движение по протежението на цялата система,далеч от опасната зона, без да е налице необходимост от откачване на работника от линията.Модернизацията/реконструкцията е свързана с инвестиция в обезопасяването на съществуващ обект и повишаване на ЗБУТ на работниците,като представлява текущ ремонт по смисъла на ЗУТ и ще се реализира в производствената база на дружеството,находяща се в гр. Банка-собственост на ККХБКБ.Изложеното ще бъде удостоверено с представяне на документ за собственост. Етапи: 1.Провеждане на процедура по реда на ЗУСЕСИФ/ПМС 160 2.Избор на изпълнител,сключване на договор 3.Доставка и монтаж на осигурителна линия,Подписване на ППП. Времевият обхват на дейността обхваща периодите за реализация на етапите., Договорена стойност: 53 900.00 , Отчетена стойност: 29 998.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се обезпечи ефективната организация и успешно, законосъобразно и съответстващо на специфичните правила на ОПРЧР 2014-2020 управление на проекта като съвкупност от дейности. С оглед постигане на заложената цел и обезпечаване проектната реализация, предвижда се да бъде избран външен изпълнител от страна на Бенефициента, отговорен за организацията и управлението на проекта от гледна точка неговото администриране, без припокриване на функции с тези на ръководителя на проекта. Задълженията на избрания изпълнител обхващат: -Цялостно администриране на проекта; -Изготвяне на План за външно възлагане в съответствие с разписаните в Ръководство за бенефициента изисквания и предоставянето му на УО на етап изпълнението на договора; -Подготовка на всички документи, съпътстващи провеждане на процедури за избор на изпълнител от страна на Бенефициента по реда на ЗУСЕСИФ/ПМС 160, участие в провеждането на избора на изпълнител, проверка на съответствието на документите, съпътстващи избора на изпълнител; -Подготовка на документи, свързани с техническото и финансово отчитане на проекта в съответствие с приложимите образци, комплектоване на технически и финансови отчети и искания за плащане и съгласуването им с ръководителя; -Изготвяне на придружителни писма, обосновки и набавяне на допълнителни документи/разяснения в случай на наличие на Искания за допълнителни документи и разяснения; -Подготовка на официална кореспонденция, свързана с изпълнението на проекта; -Предоставяне на експертни консултации, свързани със законосъобразното управление на проекта в съответствие с указанията на УО, изложени в Ръководството за изпълнение на Административния ДБФП по процедурата и приложимото законодателство и проследяване на промени в нормативната уредба/приложимите указания на УО с оглед своевременното им прилагане при организацията и управлението на проекта; -Проследяване изпълнението на проектните дейности, постигане на заложените цели, очаквани резултати и заложени индикатори и източници на информация за тях; -Навременно идентифициране на необходимост от изменение на АДБФП/промени на обстоятелства, за които е необходимо да бъде уведомен своевременно УО, съгласуването им с ръководителя на проекта и изготвяне на необходимите за целта документи; -Отчитане на дейностите, свързани с изпълнението на дейността по организация и управление на проекта пред бенефициента; -Отговорен за събиране, систематизиране и съхранение на документите, съпътстващи изпълнението на проекта, в отделно досие – организирано и структурирано по начин, който улеснява последващото им проследяване и проверка и при спазване на хронологията на изпълнението -Отговорен за поддържане на ефективна система за комуникация, в т.ч. за разпространяване и координиране потока на информация между всички страни, участващи в управлението, реализацията и контрола на изпълнението на проекта (Бенефициент, представители на УО, избрани външни изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ/ПМС 160, одитиращи институции и др.); -Отговаря за оперативната координация на дейностите по проекта, както и за техническата и организационна комуникация, свързана с изпълнението им; -Отговорен за спазване и изпълнение на мерките за комуникация и информация в съответствие с указанията, изложени в “Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация” 2014-2020; Дейността ще протича през целия период на изпълнение на проекта, като е планиран 1 месец за избор на външен изпълнител. Етапи на изпълнение на дейността: 1.Избор на изпълнител по реда на ЗУСЕСИФ/ПМС 160 2.Сключване на договор с избран изпълнител 3.Организация и управление, администриране на проекта, координиране на проектните дейности 4.Изготвяне на междинен/ни и финален отчет. Дейността ще допринесе за изпълнение на СЦ 3 и на общата цел на проекта., Договорена стойност: 29 999.00 , Отчетена стойност: 16 019.13
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е да се осигурят мерки за информиране и публичност в съответствие с приложимите изисквания и указания за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. "ККХБКБ" АД ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания относно изпълнението на дейността. С оглед на това, в рамките дейността се предвижда: -при всички мерки за информация и комуникация да се указва съфинансирането от ЕСФ на ЕС на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики,посочени в акта за изпълнение,приет от ЕК,с упоменаване на ЕС;общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност.По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: -включи на своята официална страница във Фейсбук подробно описание на проекта,вкл. неговите цели и резултати,като открои финансовата подкрепа от ЕС - публикацията ще бъде направена в рамките на 2 дни от сключването на административния ДБФП и ще съдържа минимум следната информация:емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз",наименованието на ЕСФ,общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на ОП "РЧР",наименование на проекта и общата му стойност, в т.ч. размер на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева; -постави по 2 бр. плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС,на видно за обществеността място-напр. входа на сградите на организацията, в които ще се осъществява проектът.Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз";наименование на ЕСФ;общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОП "РЧР;наименование на проекта и главната му цел;обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране,представени в български лева;начална и крайна дата на изпълнение. -Във всеки документ,свързан с изпълнението на проекта,ще се посочва, че финансиращата го ОП се осъществява с подкрепата на ЕСФ. Предвижда се в рамките на настоящата дейност,с оглед оптимално осигуряване на ефективно информиране и публичност на проекта и приноса на ЕС за реализацията му да бъдат изготвени: -печатни информационни материали-2100 бр.брошури,отпечатани на рециклирана хартия,като мярка за опазване на околната среда,съдържащи емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз"; наименование на ЕСФ; общото лого за програмен период 2014-2010 с наименованието на ОП "РЧР";наименование на проекта и адреса на Единния информационен портал. Брошурите ще се разпространят сред клиенти и бизнес-партньори, както и сред служителите на дружеството, посредством което ще се достигне до максимално широк кръг лица, информирани за приноса на ЕСФ на ЕС чрез ОП "РЧР" за реализацията на проекта. Ще се поставят информационни стикери на осигурените КСЗ. Етапи на изпълнение: 1.Избор на изпълнител 2.Изработка на материали 3.Подписване на приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител 4.Разпространение на информационни и комуникационни материали 5.През целия период на изпълнение на дейността-спазване на мерките на информация и комуникация от страна на Бенефициента във връзка с всички документи и публикации, свързани с изпълнение на проекта. Дейността има принос за постигане на СЦ 3 и на общата цел на проекта. Тя ще протича през целия период на изпълнение на проекта и ще стартира със сключването на административния ДБФП. Предвиден е 3 месец срок за подготвителни дейности,свързани с възлагане изработването на материали на външен изпълнител., Договорена стойност: 3 000.00 , Отчетена стойност: 857.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПРОДЖЕКТ ХАУС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 900.00 , Отчетена стойност**: 16 019.13
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 54 694.39 , Отчетена стойност**: 52 980.25
  • Изпълнител: ОЛИМП - ПРЕДПАЗНИ ЕКИПИРОВКИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 998.00 , Отчетена стойност**: 29 998.00
  • Изпълнител: ДИВАЛ 63 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 797.26 , Отчетена стойност**: 7 439.48
  • Изпълнител: АРТИПО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 857.00
  • Изпълнител: МЕГАТРАНС МТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 478.55 , Отчетена стойност**: 2 447.19
  • Изпълнител: СЕТА - СЛАВ ЛЮБОМИРОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 33 817.76 , Отчетена стойност**: 31 960.11
  • Изпълнител: РОЛИТА 97 П ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 857.15 , Отчетена стойност**: 18 490.23
  • Изпълнител: ИНТЕГРА ГРУП 2011 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 999.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 404.00 , Достигната стойност: 399.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 303 256.90 BGN
БФП 242 605.52 BGN
Собствено финансиране 60 651.38 BGN
Общо реално изплатени суми 128 153.15 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Неизпълнение на индикатори 0.00 0.00 0.00 0.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Управление на проектните дейности на проект по Процедура за подбор на проекти: „BG05M9OP001-1.008 „ДОБРИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД, Прогнозна стойност: 23 999.00
  • Обособена позиция 1: Управление на проектните дейности на проект по Процедура за подбор на проекти: „BG05M9OP001-1.008 „ДОБРИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД
    Изпълнител: ИНТЕГРА ГРУП 2011 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 999.00
  • Обособена позиция 2: Управление на проектните дейности на проект по Процедура за подбор на проекти: „BG05M9OP001-1.008 „ДОБРИ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД
    Изпълнител: ПРОДЖЕКТ ХАУС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 900.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло, Прогнозна стойност: 54 948.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 54 694.39
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изграждане на система за колективна защита при работа на височина на покривите на производствен център Банкя, свързана с подобряване на условията на труд в изпълнение на проект BG05M9OP001-1.008-1963, Прогнозна стойност: 53 900.00
  • Обособена позиция 1: Изграждане на система за колективна защита при работа на височина на покривите на производствен център Банкя, свързана с подобряване на условията на труд в изпълнение на проект BG05M9OP001-1.008-1963
    Изпълнител: ОЛИМП - ПРЕДПАЗНИ ЕКИПИРОВКИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 998.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на организиран транспорт на наетите в Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България АД от и до работното място по обособени позиции, Прогнозна стойност: 161 409.90
  • Обособена позиция 1: Транспортна схема Производствена база "ККХБКБ" АД, гр. Банкя
    Изпълнител: ДИВАЛ 63 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 797.26
  • Обособена позиция 2: Транспортна схема Производствена база "ККХБКБ" АД, с. Марково
    Изпълнител: МЕГАТРАНС МТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 478.55
  • Обособена позиция 3: Маршрут 1: Младост
    Изпълнител: СЕТА - СЛАВ ЛЮБОМИРОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 941.77
  • Обособена позиция 4: Маршрут 2: Мусагеница
    Изпълнител: РОЛИТА 97 П ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 967.21
  • Обособена позиция 5: Маршрут 3: Драгоман
    Изпълнител: СЕТА - СЛАВ ЛЮБОМИРОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 253.62
  • Обособена позиция 6: Маршрут 4: Младост редовна смяна
    Изпълнител: СЕТА - СЛАВ ЛЮБОМИРОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 622.37
  • Обособена позиция 7: Маршрут 5: Плиска редовна смяна
    Изпълнител: РОЛИТА 97 П ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 889.94
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за Избор на изпълнител на дейности по информиране и публичност в изпълнение на проект BG05M9OP001-1.008-1963-C01 “Добри и безопасни условия на труд „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България” АД“, Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за Избор на изпълнител на дейности по информиране и публичност в изпълнение на проект BG05M9OP001-1.008-1963-C01 “Добри и безопасни условия на труд „Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България” АД“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN