Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.021-0070-C01
Наименование на проекта Устойчива заетост чрез обучения на заетите лица в Нактайм ЕООД
Бенефициент 040370438 НАКТАЙМ ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 05.02.2018
Дата на стартиране 01.03.2018
Дата на приключване 01.10.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
I. Общи цели:
 Повишаване адекватността на уменията на заетите лица, съобразено с актуалните нужди на бизнеса;
 Създаване на условия за повишаване производителността на труда и за по-устойчива заетост;
 Заемане на по-качествени работни места чрез повишаване способността на заетите лица да посрещат настъпващите бързи промени на пазара на труда.

II. Специфични цели:
 Създаване на устойчива заетост за заетите лица;
 Предоставяне на подходящо обучение за придобиване/подобряване на проф.квалификация и ключови компетентности на заетите лица;
 Увеличаване броя на заетите лица с придобита или подобрена квалификация и ключови компетентности.

III. Основни дейности за постигане на целите:
1. Подбор на лицата от целевата група.
2. Входящ тест по КК2-Английски език.
3. Проф.обучение по част от професия по 2 СПК-курс 1-Икономическо информационно осигуряване.
4. Проф.обучение по част от професия по 1 СПК-курс 2-Оператор на компютър.
5. Обучение по КК2-курс 3-Английски език.
6. Полагане на изпит и издаване на документи на успешно завършилите.
7. Изготвяне на междинни и заключителен отчети.

IV. Резултати за постигане чрез заложените дейности:
1. Подбрани заети лица–20 лица.
2. Проведено обучение за професионална квалификация–2 курса за 20 лица.
3. Проведено обучение по КК2–1 курс за 18 лица.
4. Заети лица, подобрили квалификация-20 лица.
5. Заети лица, получили зания и умения по КК2–18 лица.
6. Обучени заети лица със запазена заетост след приключване на проекта–15 лица.
Дейности
  • Дейност: Подбор на лицата от целевата група.: Ще се определят лицата от целевите групи за включване в дейностите по проекта. Определяне на заети лица при Кандидата според следните условия: - да назначени на трудов договор или самостоятелно заети (управител) при Кандидата; - с минимално входящо ниво: навършени 15 години и завършено образование според ДОИ за професионално обучение по професия или част от професия; - да имат нужда от обучение за придобиване/повишаване на професионалната квалификация и/или обучение по ключова компетентност. КИД на Кандидата е 28.25, който не е сред приоритетните сектори и над 50% от лицата, включени в обученията (16 лица) ще бъдат в една от следните специфични категории: - да не притежават образование по-високо от средно; - да са на възраст над 54 год. При определяне на лицата от целевите групи ще се съблюдават и спазват и хоризонталните принципи на ОП РЧР за равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете, както и устойчиво развитие при провеждане на обученията и заетостта., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Входящ тест по КК2 - Английски език.: За да се включат в обучението по КК2 - Английски език, съгласно изискванията на процедурата ще се проведе входящ тест на заетите лица определени за обучението. Това ще се направи с цел определяне на нивото им от знания и умения по КК2 - Английски език., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Проф.обучение по част от професия по 2 СПК - курс 1-Икономическо информационно осигуряване.: За да могат заетите лица на административна и/или ръководна позиция да изпълняват ефективно и качествено задълженията си е необходимо да получат допълнителна квалификация. Административната и управленска дейност изисква бърза, точна и своевременна обработка на всички бази от данни, за да може да се вземата правилни и ефективни решения. За да се реализират тези изисквания е необходимо тези лица да могат да работят със съвременна ИКТ и съответната периферия. Също така трябват и знания за поготовка на икономическата информация във формат и вид удовен за въвеждане и обработване от специализиран и стандартен офис софтуер и такъв за работа с бази от данни. Чрез придобитите знания и умения всички работещи ще могат качествено и бързо да изпълняват възложените им дейности и задължения по бработва, съхранява и анализира икономическа и административна информация. Целта на професионалното обучение е лицата да добият знания и умения за:  Спазва здравословни и безопасни условия на труд при извършване на икономически, информационни и административни работи;  Умее да различава и разбира финансовите документи на предприятието ;  Умее да борави със системи, автоматизиращи основните видове организационно-управленски структури и административни документи;  Събира, обработва, съхранява и анализира икономическа и административна информация;  Разбира основните етапи на информационно осигуряване с ИКТ на икономическите и бизнес процеси; За постигането на тези умения ще се проведе курс за професионално обучение „Икономическо информационно осигуряване”: - Професия: 482020 - Оператор информационно осигуряване; - Специалност: 4820201 - Икономическо информационно осигуряване; - квалификация по част от професия по 2 квалификационна степен; - Хорариум часове: 300 уч.часа (96 уч.ч. - теория и 204 уч.ч. - практика) + 12 уч.часа изпити (6 уч.ч.-изпит теория и 6 уч.ч.-изпит практика); - Брой обучавани лица: 10 лица; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение. Извършеното професионално обучение е стабилна основа за надграждане с нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост. В началото ще се проверява минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, средно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват професията или уменията, които ще придобиват. Професионалното обучение, ще се осъществи от Изпълнител по модулна система, акцентът ще се постави върху практическите модули. Методиката за провеждането на курсовете, които са за степен на професионална квалификация или по част от професия, се основава на одобрени от НАПОО учебни планове и програми. От изключителна важност за екологичната устойчивост е намаляване на отрицателното въздействие на транспорта върху качеството на околната среда. С цел насърчаване използването на транспорт с по-ниски емисии на парникови газове при изпълнението на дейностите, финансирани по проекта ще се изплащат на курсистите транспортни разходи единствено за обществен транспорт. В рамките на обучението като задължителен елемент ще бъде включен модул, свързан с ефективно използване на ресурсите, опазване на природата и околната среда, управлението на отпадъците и др. Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката., Договорена стойност: 6 000.00 , Отчетена стойност: 6 000.00
  • Дейност: Проф.обучение по част от професия по 1 СПК - курс 2-Оператор на компютър.: За да могат заетите лица в производствената дейност да изпълняват ефективно и качествено задълженията си е необходимо да получат допълнителна квалификация. Производствената дейност се осъществява чрез ново поколение машини, които изискват управление и настройка чрез ИКТ. Също така при пускането, настройката и поддръжката на изделията се използва компютърна и периферна техника, както и стандартен и специализиран софтуер. Чрез придобитите знания и умения всички работещи ще могат качествено и бързо да изпълняват възложените им дейности и задължения по производството на специализиранта техника, възли и детайли. Целта на професионалното обучение е лицата да добият знания и умения за:  Спазва здравословни и безопасни условия на труд при работа с ИКТ;  Ориентиране, идентифициране и стартиране на приложни програмни продукти, съответстващи на спецификата на поставената задача;  Въвеждане, редактиране и форматиране на текстове в стандартни офис приложения за обработка на текст и данни при спазване на технологична последователност;  Разпечатване на документи на локален или мрежов принтер;  Изпращане и получаване на документи чрез електронна поща, класифициране и съхраняване на документите; За постигането на тези умения ще се проведе курс за професионално обучение „Оператор на компютър”: - Професия: 482030 - Оператор на компютър; - Специалност: 4820301 - Текстообработване; - квалификация по част от професия по 1 квалификационна степен; - Хорариум часове: 200 уч.часа (36 уч.ч. - теория и 164 уч.ч. - практика) + 12 уч.часа изпити (6 уч.ч.-изпит теория и 6 уч.ч.-изпит практика); - Брой обучавани лица: 10 лица; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение. Извършеното професионално обучение е стабилна основа за надграждане с нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост. В началото ще се проверява минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, средно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват професията или уменията, които ще придобиват. Професионалното обучение, ще се осъществи от Изпълнител по модулна система, акцентът ще се постави върху практическите модули. Методиката за провеждането на курсовете, които са за степен на професионална квалификация или по част от професия, се основава на одобрени от НАПОО учебни планове и програми. От изключителна важност за екологичната устойчивост е намаляване на отрицателното въздействие на транспорта върху качеството на околната среда. С цел насърчаване използването на транспорт с по-ниски емисии на парникови газове при изпълнението на дейностите, финансирани по проекта ще се изплащат на курсистите транспортни разходи единствено за обществен транспорт. В рамките на обучението като задължителен елемент ще бъде включен модул, свързан с ефективно използване на ресурсите, опазване на природата и околната среда, управлението на отпадъците и др. Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката., Договорена стойност: 4 000.00 , Отчетена стойност: 4 000.00
  • Дейност: Обучение по КК2 - курс 3-Английски език.: За да могат наетите лица да изпълняват ефективно и качествено задълженията си е необходимо да могат да комуникират свободно и на английски език. Това е необходимо за да работят свободно и качествено с техническата документация на техническото оборудване, както и за технически спецификации и информации за нови технологии и разработки в областта на производство на Кандидата. Също така езикът е необходим и при обслужване на англоезични клиенти. Всички заети лица работят с офис и/или специализиран софтуер. В този софтуер всички помощни, управляващи менюта и хелпове са на английски език. Също така ще трябва да се ползва печатни издания и литература, както и попълване на документи на английски език. Всичко това обуславя провеждането на обучение по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" и по-специално курс за Английски език - нива А1, А2 и В1. Учебната програма по английски език дава възможност за изучаване на английски език на функционална основа и цели изграждане на комуникативна компетентност чрез балансирано и паралелно развиване на знанията по граматика, лексика и фонология и на уменията за слушане, говорене, четене и писане. Езиковите и речеви умения се изграждат интегрирано, в резултат на което в края на обучението курсистите трябва да могат: да разбират и интерпретират текст; да извличат и коментират информация; да общуват в реални и симулирани ситуации; да създават текст. Приоритет в обучението по английски език ще има комуникативната насоченост, тъй като средата за работа, предполага повече срещи и изисква активното използване на езика в устна и писмена форма. Ще се наблегне и на изучаването на специализирана лексика и езикови структури от областта на администрацията, услугите и производството, за да може да се осъществява успешна професионална комуникация при устно или писмено изказване. За постигането на тези знания и умения ще се проведе курс за обучение по КК2 - „Английски език-нива А1, А2, В1”: - Хорариум часове: 300 уч.часа (150 уч.ч. - теория и 150 уч.ч. - практика) + 9 уч.часа изпити (по 3 уч.ч. за всяко ниво); - Брой обучавани лица: 18 лица; - Документ, доказващ завършено обучение: Сертификат за проведено обучение. Извършеното обучение по ключова компетентност 2 дава нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост. Обучението и по ключови компетентности, ще се осъществи от Изпълнител. След всяко от 3-те нива ще се правят тестове за установяване на степента на усвояване на преподадения материал. Методиката за провеждането на обучението по ключови компетентности ще се основава на изискванията от АЗ и ПМС 280. Проверява се минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, средно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват уменията, които ще придобиват. Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката и изпълняваните от тях професионални задължения., Договорена стойност: 12 600.00 , Отчетена стойност: 12 600.00
  • Дейност: Полагане на изпит и издаване на документи на успешно завършилите.: Целта е да се оценят знанията и уменията на обучаемите лица на основата на оценки от проведените изпити и да се издадат съответните документи за успешно завършилите обученията лица., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изготвяне на междинен отчет.: Изготвяне на междинни технически доклад, финансов отчет и искане за плащане. Също така ще се изготвят и всички други приложения, описи, справки и декларации., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изготвяне на заключителен отчет.: Ще се изготвят заключителните технически доклад, финансов отчет и всички други изискуеми отчети описи, справки и декларации., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 2 260.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 168.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ангелин, Договорена стойност по проекта*: 700.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 126.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници, придобили квалификация при напускане на операцията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 20.00
Индикатор 2 Заети лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 20.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 24 860.00 BGN
БФП 24 860.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 24 090.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN