Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-3.001-0452-C01
Наименование на проекта "Разширяване производствената дейност на “Пътстрой–Габрово” АД и повишаване неговата конкурентоспособност, инвестирайки в ново, модерно технологично оборудване."
Бенефициент 107051800 ПЪТСТРОЙ-ГАБРОВО АД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 18.08.2017
Дата на стартиране 18.08.2017
Дата на приключване 18.05.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Габрово, Габрово, с.Кози рог

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение на “Пътстрой–Габрово” АД  предвижда разширяване производствената дейност на дружеството и повишаване неговата конкурентоспособност, като бъде закупено ново оборудване с по-големи технологични възможности, интегрира се система за оползотворяване на отпадна топлина и система за мониторинг на енергопотреблението:
- Инсталация за производство на полимер модифициран битум - 1 бр. (мярка 1 от Енергийния одит);
- Система за мониторинг на енергопотреблениетo - 1 бр. (мярка 2 от Енергийния одит);
- Вентилация с рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина - 1 бр. (мярка 3 от Енергийния одит).
След интегриране на изброеното по-горе технологично оборудване, производственият капацитет на предприятието ще нарасне значително, което от своя страна ще доведе до намаляване на разходите за гориво в много голяма степен, както и енергопотреблението на единица произведена продукция.

“Пътстрой–Габрово” АД  предвижда в рамките на проекта да въведе и система за енергиен мениджмънт /управление на енергията/ и сертифициране по БДС EN ISO 50001. Тези дейности ще доведат до намаляване на разходите за енергийни ресурси, ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда, както и постоянно измерване и анализиране на енергийната резултатност.
Дейности
  • Дейност: Разширяване производствената дейност на дружеството и повишаване неговата конкурентоспособност, посредством закупуването на нова инсталация за производство на полимер модифициран битум - 1 бр.: Към момента на обследването, “Пътстрой – Габрово” АД не разполага със съоръжение за производство на полимер модифициран битум. Предвижда се разширяване обхвата от дейности на дружеството, посредством закупуване на нова инсталация за производство на полимер модифициран битум. Основната производствена дейност на инсталацията, е производството на полимер модифициран битум. За целите на сравнителния анализ е използван методът на „Добрата стара практика” (ДСП). Старата инсталация, с която се прави сравнение е собственост на „Пътища и мостове” ЕООД – гр. Варна. Средната производителност на старата инсталация за производство на полимер модифициран битум е 15 t./h. Инсталацията използва електроенергия и природен газ. Средният разход на природен газ за старата инсталация е 100 m³/h. Средната работна електрическа мощност на съоръжението е 279 kW. По данни на „Пътища и мостове“ ЕООД, през 2015 година инсталацията е работила 2 000 часа. При това положение, общият годишен разход на енергия за работата на инсталацията е в размер на 2 419 000 kWh. При цена на енергоносителите по счетоводни данни от „Пътстрой – Габрово“ АД, 0,118 лв/kWh за природен газ и 0,185 лв/kWh за електроенергия, годишните разходи за енергия възлизат на 321 707 лв. Настоящата дейност е препоръчана мярка 1 от Енергийния одит. Тя предвижда разширяване на производствената дейност на „Пътстрой – Габрово“ АД, посредством закупуването на нова инсталация за производство на полимер модифициран битум. Съгласно представените от възложителя офертни данни, съоръжението ще е с производителност 20 t./h, средна работна електрическа мощност 228 kW и среден разход на природен газ 80 m³/h. При режим на работа на съоръжението 2 000 ч./г., разходът на енергия ще е 1 944 800 kWh/г. за производството на 40 000 тона полимер модифициран битум за една година. Инсталацията за производство на полимер модифициран битум е със следните параметри: • Капацитет 20 t/h с PLC управление; • Автоматичен дозатор за полимери; • CE сертификати и модификации; • Маслогрейка 1 000 000 kcal/h с газова горелка и циркулационна помпа; • Битумна цистерна 50 m3, 35 m2 подгряваща серпентина, 3x7,5 kW бъркалки, индикатор за нивото, ел. табло за бъркалките; Инвестиционните разходи по настоящата дейност, съгласно направеното предварително проучване се оценяват на 435 000 лв. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнители (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец) , Договорена стойност: 398 750.00 , Отчетена стойност: 398 749.00
  • Дейност: Намаляване на разходите на енергия, посредством въвеждане на автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението - 1 бр.: Събирането и съхранението на информация е особено важно за процеса на идентифициране на отклонения от нормалната експлоатация и промените в областта на енергийната ефективност. Важната информация трябва да се събира и обработва през редовни интервали от време. В компанията бенефициент данните за енергийното потребление трябва да се събират за всеки отделен консуматор. Необходимо е да се осъществява контрол на измервателните уреди за всяко измерване. Персоналът трябва да бъде обучен да анализира енергийното потребление. Към момента на извършване на одита в “Пътстрой – Габрово” АД няма въведена система за мониторинг и планирано управление на потреблението на енергия, съответно не се проверява потреблението на енергия спрямо базовата стойност. Настоящата дейност е препоръчана мярка 2 от Енергийния одит. За целите на проекта се предвижда въвеждане на автоматизирана система за мониторинг и контрол на енергопотреблението по отношение на Мярка 1, която да записва консумацията на електроенергия, като позволява осъществяването на контрол и вземането на управленски решения относно енергийното потребление, същевременно да предава и да получава данни посредством форма на електронна комуникация. Системата за мониторинг и контрол на енергопотреблението, която се предвижда да бъде въведена по отношение на Мярка 1–Инсталация за производство на полимер модифициран битум, представлява: • Софтуер за енергиен мениджмънт: -разработен на език HTML5; -с възможност за анализ на разходите по различни активи; -с възможност да задава нива на консумация и да известява с аларми при превишаването им; -с възможност да се конфигурират собствени клиентски екрани и ключови параметри; -с възможност да се достъпва от различни мобилни устройства; • Електромерно табло – табло с елктромер за измерване консумация на ток -Измерване на параметрите на електрическата енергия (Напрежение, Ток, Мощност, както и всички други параметри на електрическата енергия) -Директно свързване до 400V L-L и разширение на токовите обхвати, чрез токови трансформатори с изход 5А, 1А. -Уредът е предназначен за монтаж върху ДИН-Шина. -Уредът създава и пази таблици с данни, като могат да се настройват условия, при които да създава запис. На база събраната информация ще се извършва ежеседмичен контрол на количествата изразходена ел. енергия и съответно плануване на бъдещото потребление, чрез дневни графици на работа, съобразени с работния режим. СМЕ играе ролята на непрекъсната обратна връзка към органите за оперативно управление на енергопотреблението, при значително по-високо качество и точност на констатациите, оценките и предложенията. Конкретната автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението се отнася само и единствено до Мярка 1 - закупуване на нова инсталация за производство на полимер модифициран битум. За изчисляване на спестяването от СМЕ е направено допускане за 7 % намаляване на енергопотреблението вследствие на по-ефективно управление и е установено, че Годишни спестявания на енергия от въвеждането на система за мониторинг на енергопотреблението по отношение на инсталацията е 136 136 kW/h., а енергийното потребление за свързаните със СМЕ дейности след закупуването на инсталацията е 1 944 800 kWh/г. Тъй като СМЕ въздейства в комбинация с Мярка 1, то за нея не е посочена енергия преди и след мярката, а директно е отчетена в сумата, изчисленото спестяване от нея (изчисленията са съгласно разясненията по процедурата от УО и по-конкретно съгласно отговор на въпрос 18 от разясненията от дата 26.05.2016 год.). Инвестиционните разходи, съгласно предварително проучване се оценяват на 16 000 лв. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение и избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 5 до 16 месец); 3. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец)., Договорена стойност: 16 000.00 , Отчетена стойност: 15 850.00
  • Дейност: Намаляване на разходите за енергия в производствените помещения, посредством закупуването на нова, енергоспестяваща механична вентилационна инсталация за оползотворяване на остатъчната топлинна енергия - 1 бр.: Към момента в производствените помещения на “Пътстрой – Габрово” АД не се използва механична вентилация. Поради тази причина, за целите на сравнителния анализ, е използван методът на „Добрата стара практика“ (ДСП) или осигуряване на пресен въздух за производствените помещения, посредством обикновена механична вентилация без оползотворяване на остатъчна топлинна енергия (без енерговъзстановяващ блок). Инсталацията е с дебит 360 m³/h, като изчисленията за необходимото количество въздух са направени при следните технически параметри: • Климатични данни, съгласно местоположението на обекта – Климатична зона 4; • Тип на сградата – ремонтна работилница; • Обем на помещението – V = 120 m³; • Брой хора, които работят в помещението - 2 души; • Кратност на въздухообмен – n = 3. На база изразходената електроенегия през някои от месеците е направено изчисление за разхода на енергия и е установено, че той възлиза на 3 705 kWh, а генерираните емисии CO2 възлизат на 3,03 t/yr. Настоящата дейност е препоръчана мярка 3 от Енергийния одит. За целите на проекта, фирмата предвижда изграждането на високоефективна, енергоспестяваща механична вентилационна инсталация за опопзотворяване на остатъчната топлина в помещение, което се ползва за ремонтна работилница. Рекуперацията е процес, при който отработения въздух се използва за затопляне на приточния пресен въздух. Изхвърляният от помещението въздух преминава през топлообменник (енерговъзстановяващ блок) и затопля постъпващият в помещението пресен въздух. По този начин се редуцират разходите за отопление, като се подава топлина от затопления вътрешен въздух към пресния, но студен през зимата външен въздух. Проветряването на помещенията, чрез отваряне на прозорците води до огромни загуби на енергия. Интегрирането на управляеми рекуперативни вентилационни системи ще доведе до намаляване на тези загуби и значителни икономии на електроенергия. Мярката предвижда изграждане на система за вентилация, включваща 1 брой приточно-смукателен блок с рекуператор, ел. нагревател, вентилатори, вентилационни решетки, въздуховоди и управление за осигуряване на пресен въздух в ремонтната база на дружеството. Инсталацията ще осигурява дебит от 360 m³/h. Необходимото количество пресен въздух за помещението е направен на база следните технически параметри: • Климатични данни, съгласно местоположението на обекта - Климатична зона 4; • Тип на сградата – ремонтна работилница; • Обем на помещението – V = 120 m³; • Брой хора, които работят в помещението – 2 души; • Кратност на въздухообмен – n = 3; • Ефективност на оползотворяване на отпадната топлина – 71%. На база старите и новите параметри са направени предварителни изчисления, как ще се промени разходът на енергия след ЕСМ възлиза на 1 256 kWh/г., а генерираните емисии CO2 възлизат на 1,03 t./yr., което намаление е в пъти спрямо базовата линия. Инвестиционните разходи за настоящата дейност, съгласно направеното предварително проучване се оценяват на 6 050 лв. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение и избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 5 до 16 месец); 3. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец)., Договорена стойност: 6 050.00 , Отчетена стойност: 6 049.59
  • Дейност: Извършване на енергиен одит по образец "Обследване за енергийна ефективност" - 1бр.: Дейността по изготвяне на енергийния одит в “Пътстрой–Габрово” АД е извършена преди подаване на проектното предложение от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност. Целта на обследването е изчисляване на обобщените енергийни характеристики на енергозахранване и енергопотребление, намиране на енергоемки точки в производството и разработване на енергоспестяващи мерки, както и необходимите капиталови вложения за тях. Изготвянето на доклад за енергийно обследване на "Водстрой ВТ" АД ще служи за управление на рационалното използване на енергийните ресурси във фирмата. Това обуславя извършването на тази дейност като предпроектна, крайният резултат, от която е: -По-ресурсно ефективни и по-екологосъобразни производствени процеси в кандидатстващото предприятие; -Повишаване на енергийната ефективност и засилване на конкурентоспособността на предпирятието чрез постигане на по-ниски производствени разходи; -Насърчаване на предприятието към инвестиции за повишаване на енергийната ефективност, което ще доведе до намаляване на разходите за поризводство на единица продукция; -Цялостно подобряване в бизнес и производствените процеси, допринасяйки за подобряване на производителността; Стъпки за реализация на дейността: 1. Събиране на три оферти и избор на изпълнител (1 месец) 2. Извършване на енергиен одит по образец "Обследване за енергийна ефективност" (от 1 до 2 месец), Договорена стойност: 19 900.00 , Отчетена стойност: 19 900.00
  • Дейност: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт  - 1бр.: Дейността за въвеждане на система за енергиен мениджмънт на “Пътстрой–Габрово” АД включва: - Одит и анализ за съотвeтствието на първоначалното състояние спрямо изискванията на стандарта; - Изготвяне на разработена документация на системата за управление; - Инструктаж по изискванията на Системата за управление - ще бъде обучено поне по едно лице от звено, за да има възможност на по-късни етапи това лице да провежда вътрешни обучения на останалите служители. Документира се с протокол от обучение; - Внедряване на системата за управление - работно въвеждане (реално използване на новите правила); - Вътрешен одит – проверка на готовността за сертификация, документирано с Доклад от вътрешен одит; - Съдействие при провеждане на преглед от ръководството; Резултатите от изпълнението на дейността: - намаляване на разходите за енергийни ресурси; - ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; - измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение и избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Извършване на услугата. Подписване на финален приемно-предавателен протокол (от 5 до 18 месец). , Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 990.00
  • Дейност: Сертифициране на системата за управление на енергията, в съответствие с изискванията на междунаро дния стандарт ISO 50001:2011 - 1бр.: Сертифицирането на система за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включва следните етапи: ­- Провеждане на първоначален одит за документално съответствие на системата с изискванията на стандарт ISO 50001:2011;­  - Провеждане на сертификационен одит за преглед на организационното и технологично съответствие на внедрената система с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - Вземане на решение за сертифициране и издаване на оригинален сертификат. Стандартът най­-вече се отнася за енергийното управление на енергоинтензивни производствени процеси, електроразпределение, енергийна ефективност на сгради, транспорт и др. Международният стандарт се прилага за всякакъв тип енергийни носители – електроенергия, газообразни, течни и твърди горива, пара, ВЕИ, компресиран въздух, охладена вода и др. ISO 50001:2011 установява рамка за ефективното използване на енергията в производствените предприятия, търговските вериги, публичния сектор и  всяка една организация, решила да се възползва от това. Стандартът също така установява условия за сравняване с най­добрите постижения в областта (benchmarking),  измерване, документиране и докладване на подобренията в енергийното управление, респективно за приноса им в намаляването на емисиите парникови газове. Правилното прилагане на стандарта неминуемо води до положителен икономически ефект за бизнеса и околната среда, както и допринася за конкурентоспособността на всяка една компания или организация, внедрила система за енергиен мениджмънт по изискванията му. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение и избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Извършване на услугата. Подписване на финален приемно-предавателен протокол (от 5 до 18 месец). , Договорена стойност: 14 000.00 , Отчетена стойност: 13 500.00
  • Дейност: Дейности за визуализация на проекта : Във връзка с изпълнението на дейността по информация и публичност, на уеб-сайта на предприятието ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, в което се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и ОПИК, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. Със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата, където се изпълнява проектът. Визуализацията на проекта цели популяризиране на резултатите от него на национално и международно ниво. Тя ще бъде съобразена с изискваните мерки за информиране и публичност в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020г. Целите за визуализацията ще бъдат постигнати с помощта на набор от дейности, които са разделени на: (1) създаване на материал за разпространение; (2) разпространение на създадени материали; (3) организиране на мероприятия. В тази връзка се планира: - Разработването и непрекъснато обновяване на уеб сайт; - Изработване на плакати, стикери и табели. Всички информационни материали ще показват резултатите от проекта, както и подкрепата от програмата. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от “Пътстрой–Габрово” АД задължително ще се указва помощта ОПИК, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - Разпространение на резултатите в индустриалната сфера, подготвяне и провеждане на консултации и демонстрации. Дейността ще се извършва от ръководителя на проекта. Дейността води до изпълнение на общата цел и специфичната цел на проекта. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение и избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Извършване на услугата. Подписване на финален приемно-предавателен протокол (от 5 до 18 месец). , Договорена стойност: 3 000.00 , Отчетена стойност: 2 800.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПРО МАШ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 279 124.30 , Отчетена стойност**: 398 749.00
  • Изпълнител: Еко Глоуб ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 910.00 , Отчетена стойност**: 19 900.00
  • Изпълнител: Евро Трей ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 520.00 , Отчетена стойност**: 2 800.00
  • Изпълнител: КЛИМАТРОНИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 234.71 , Отчетена стойност**: 6 049.59
  • Изпълнител: Зенит Консулт АМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 891.00 , Отчетена стойност**: 990.00
  • Изпълнител: ОТС България ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 150.00 , Отчетена стойност**: 13 500.00
  • Изпълнител: ДАНИЕЛ СТАНДАРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 095.00 , Отчетена стойност**: 15 850.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Извършени обследвания за енергийна ефективност, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 484.76 , Достигната стойност: 484.76
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Реализирани енергийни спестявания в предприятията в резултат от изпълнените проекти, Мерна единица: MWh/y, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 419.12 , Достигната стойност: 1 419.12

Финансова информация

Обща стойност на проекта 457 838.59 BGN
БФП 327 925.02 BGN
Собствено финансиране 129 913.57 BGN
Общо реално изплатени суми 327 925.02 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Липса на добро финансово управление 100.00 327 925.02 129 913.57 457 838.59 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Автоматизирана системи за мониторинг на енергопотреблението - 1бр. , Прогнозна стойност: 16 000.00
  • Обособена позиция 1: Автоматизирана системи за мониторинг на енергопотреблението
    Изпълнител: ДАНИЕЛ СТАНДАРТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 095.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Вентилация с рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина - 1бр. , Прогнозна стойност: 6 050.00
  • Обособена позиция 1: Вентилация с рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина
    Изпълнител: КЛИМАТРОНИК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 234.71
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Визуализация на проекта. , Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация на проекта
    Изпълнител: Евро Трей ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 520.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт - 1 бр. , Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт
    Изпълнител: Зенит Консулт АМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 891.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Енергиен одит по образец "Обследване за енергийна ефективност" - 1бр. , Прогнозна стойност: 19 900.00
  • Обособена позиция 1: Енергиен одит по образец "Обследване за енергийна ефективност" - 1бр.
    Изпълнител: Еко Глоуб ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 910.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Нова инсталация за производство на полимер модифициран битум - 1 бр., Прогнозна стойност: 398 750.00
  • Обособена позиция 1: Инсталация за производство на полимер модифициран битум
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Инсталация за производство на полимер модифициран битум
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Инсталация за производство на полимер модифициран битум
    Изпълнител: ПРО МАШ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 279 124.30
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Сертифициране на системата за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011 - 1бр., Прогнозна стойност: 14 000.00
  • Обособена позиция 1: Сертифициране на системата за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011
    Изпълнител: ОТС България ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 150.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN