Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-1.003-0001-C02
Наименование на проекта Научно-технологичен парк - Фаза 2
Бенефициент 202099976 СОФИЯ ТЕХ ПАРК АД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 11.04.2017
Дата на стартиране 11.04.2017
Дата на приключване 29.12.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към надграждане на създадената в страната про-иновационна среда, която обхваща всички аспекти на научните изследвания, технологичното развитие и иновациите и с помощта на която да се идентифицират, насърчават и развиват иновативни идеи и проекти. Целта е да се засили конкурентоспособността на науката и предприемачеството в България, като се подобри обмена на знания между академичните среди и бизнес общността чрез подпомагане на стартиращи компании и иновативни идеи и катализиране на процеса на комерсиализация на научните изследвания. Очаква се инвестицията по изграждане на НТП да подобри условията за насърчаване на проекти, които генерират нови знания и потенциал за създаване на иновативни продукти, процеси и услуги, стимулиращи сектори на икономиката с висока добавена стойност и които ще доведат до увеличаване на конкурентоспособността на икономиката и създаване на допълнителна заетост. Предложените за изпълнение дейности във втората фаза на проекта са: 
1) Строително-монтажни работи (СМР) 
2) Доставка на специализирано оборудване и софтуер 
3) Доставка на обзавеждане на помещенията 
4) Доставка на необходимата компютърна и офис техника 
5) Доставка на покривна конструкция (балони) като оборудване за спортния комплекс 
6) Разработване на концепция, проект и изграждане на музейна експозиция
7) Избор на оператор на инкубатора
8) Изготвяне на бизнес план за създаване и експлоатация на инкубатор
9) Дейности по предоставяне на услуги на инкубатора
10) Създаване на модел на ваучерна система
11) Изграждане на софтуерна платформа за споделено ползване на оборудването
12) Патентни, лицензионни и сертификационни процедури
13) Създаване на база данни за научната инфраструктура
14) Организиране на рекламни кампании
15) Изготвяне на специфични научни анализи
16) Създаване и поддържане на интернет страницата
17) Осигуряване на охрана на парка
18) Осъществяване на правни консултации
19) Организация и управление на проекта (възнаграждения)

Дейности
  • Дейност: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: 1.1 Управление на проекта В проектното си предложение, СТП АД е заложило управленска методология, която гарантира качествено изпълнение на дейностите и постигане на заложените цели: Метод на управление на проекта – инструментариум, осигуряващ ефективното изпълнение на проекта от експерти с подходящ опит и професионална квалификация, в условия на ясно разграничаване на задачи и отговорности на отделните членове. Във втора фаза са предвидени следните експертни позиции, за изпълнение на фазирани дейности в рамките на до 10 месеца: 1. Изпълнителен директор (не пълен работен ден); 2. Юрист (пълен работен ден); 3. Счетоводител (не пълен работен ден); 4. експерт "Техническа" (пълен работен ден) и 5. Експерт (пълен работен ден). Тези експерти са необходими за да покрият всички елементи на проектното изпълнение, а именно: цялостно управление на организацията и проекта; осигуряване на прилагането на нормативната база и оказване на правна помощ на ръководството и служителите на дружеството при осъществяване на неговите функции във втора фаза на проект НТП; организиране, планиране, управление и контрол на финансово-счетоводната дейност; координация, текущ контрол и мониторинг на дейността на подизпълнители, намиращи се на терена на Научно-технологичния парк и организирането на дейностите, мониторинг и отчитане на оставащите за изпълнение дейности по проекта. В екипа на бенефициента са назначени хора с опит и подходяща квалификация. В длъжностните характеристики ясно са разграничени задачите и отговорностите на всеки с оглед ефективно изпълнение на проекта. Ръководството на дружеството се придържа стриктно към нормативната уредба, регламентите на ЕС, клаузите на договора за безвъзмездна финансова помощ, вътрешните правила и процедури за работа. Екипът осъществява непрекъснат мониторинг и контрол на извършваните услуги, възложени на външни изпълнители. Трима от петимата заложени експерти са изпълнявали дейности и в рамките на фаза 1 на проекта и имат необходимия опит и квалификация за да осигурят необходимата експертиза за управление и отчитане на настоящия проект. Всеки един от служителите е назначен на постоянен 8 часов трудов договор със съответния приложим код по НКД. Профилите, както и конкретните ангажименти и отговорности на всеки един от експертите, изпълняващи дейности по управление на проекта са описани в т. 9 от настоящия формуляр. 1.2 Подготовка на технически доклади и финансови отчети Техническото и финансово отчитане на проекта е ангажимент на бенефициента на безвъзмездна финансова помощ. С всяко искане за междинно плащане „СТП“ АД ще изготвя и представя междинен технически доклад и финансов отчет, в които ще отчита напредъка за съответния отчетен период. При приключване на проекта, дружеството ще изготви окончателен технически доклад и финансов отчет. Цялостната процедура по отчитане на изпълнението ще бъде съобразена с изискванията по договора с УО. Ще се съблюдават изискванията за съхранение на проектното досие и документацията по проекта. 1.3. Мониторинг Мониторингът, като част от проектния цикъл, е цялостен преглед на дейността по изпълнение на проекта и има за цел да удостовери, че дейностите се изпълняват спрямо планираното и са ефективни във времето. Предвижда се текущ и периодичен мониторинг в обектите на интервенция по проекта. „СТП“ АД текущо ще ръководи, контролира и наблюдава процеса на изпълнение, като при констатиране на нередности ще уведомява договарящия орган или съответно ще представя Декларация за липса на нередности, с която декларира, че са/не са открити нередности, които са предмет на административни или съдебни преследвания за отчетния период. В профила на дирекция Иновации и проекти, пряко отговорна за управлението на проекта, влизат множество широкообхватни дейности, включително: цялостното управление на проекта; организирането и осъществяването на дейностите по проекта; организиране на документооборота по проекта; комуникация с Управляващия орган; дейности по отчитане на проекта и др. , Договорена стойност: 130 000.00 , Отчетена стойност: 110 525.05
  • Дейност: СТРОИТЕЛНО МОНТАЖНИ РАБОТИ: Дейности по инженеринг на обект "Музей/ Експериментариум с посетителски център и пешеходен мост“ за Подобект 2 „Пешеходен мост“ Във фаза 2 по изпълнение на проект НТП е предвидено да бъдат изпълнени СМР по Компонент 3. За пълноценното функциониране на научно-технологичния парк трябва да се извършат СМР по изграждане на Подобект 2 „Пешеходен мост“ от основен договор „Инженеринг на обект Музей/Експериментариум с посетителски център и пешеходен мост“ № Д-036-2014/ BG161PO003-1.2.05-0001-C0001 – W – 0083/23.05.2014 г., както и по договор за извършване на допълнителни строително – монтажни работи по обект „Музей/ Експериментариум с посетителски център и пешеходен мост“, № Д-079-2015/ BG161PO003-1.2.05-0001-C0001 – W – 0146/01.12.2015 г. До 31.12.2016г., в рамките на фаза 1 на проект Научно-технологичен парк, бе завършен изцяло подобект 1 на обект „Музей/Експериментариум и посетителски център с пешеходен мост“: Сграда „Музей/Експериментариум и посетителски център“, като сградата получи акт 16 и разрешение за ползване. По подобект 2: „Пешеходен мост“ бяха извършени строително – монтажни дейности, за които не беше необходимо да бъде спирано или ограничавано движението по активните платна на бул. „Цариградско шосе“ , а именно – изграждането на пилоти, стени, и колоните, които са разположени в ивиците между локалните платна и активните платна. Бяха поставени и грeдите, които свързват изградените колони. Причина за фазирането бе невъзможността да продължи строителството. поради неполучаване на разрешение за временна организация на движението (ВОД) от Столична община. Стойността на сумата за фазиране е разликата между стойността на подобект № 2 и платени 10 % аванс и 30% междинно плащане при издаване на разрешение за строеж във фаза "Техническа" на целия обект и е в размер на 677 502,95 лв. По време на периода след 01.01.2016г., до подаване на проектното предложение в рамките на фаза 2 на проекта, са извършени сериозен обем дейности по подобект 2: Пешеходен мост, както следва: Бе изградена основната средна колона на моста, намираща се между двете активни платна на бул. Цариградско шосе, след което бяха монтирани носещите страни на конструкцията. Това даде основание за получаване на акт 14 на обекта, който беше подписан на 19.08.2016г. След това се извършиха дейности по довършителни работи, в т.ч. изграждане и поставяне на парапети, облицовки, декинг, като до момента на подаване на проектното предложение всички строително-монтажни дейности са почти приключени, като се очаква подписването на акт 15 за обекта. През периода е заплатена на изпълнителя стойността съгласно договора за достигането на акт 14 на обекта, в размер на 282 919,97 лева. Предвидената за изпълнение във фаза 2 част от инженеринг на обект „Музей/Експериментариум с посетителски център и пешеходен мост“ е физически по-малко от 60%., Договорена стойност: 677 502.95 , Отчетена стойност: 676 743.17
  • Дейност: ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ДМА И ДНА: 1. Доставка на специализирано оборудване и софтуер за лабораториите в научно-технологичния парк. Предвижда се да се изпълнят доставки на оборудване и програмни продукти на лабораториите от Биофармацевтичен комплекс; Микронанолаборатория, лаборатория по Киберсигурност и лаборатория за Високопроизводителни изчисления. По този начин лабораториите в комплекса ще бъдат частично дооборудвани с цел достигане до първоначалните разчети, като ще бъдат увеличени дейностите и възможностите на отделните лабораторни звена. По този начин ще бъде подпомогната в по-голяма степен иновационния и научно-изследователски капацитет на парка, което ще доведе до възможност за изпълнение на по-голям набор от научно-развойни дейности и услуги. След приключване на фаза 1 на проекта е установена необходимост от специализирана апаратура за биофармацевтичния лабораторен комплекс и софтуер за нуждите на лабораториите на стойност, която сериозно надхвърля заложените по обществените поръчки максимални стойности. Поради това, предстои да бъдат проведени допълнителни анализи и обсъждания, преди да се конкретизират отделните артикули. 2. Доставка за машини, оборудване и съоръжения, необходими за функционирането на научно-технологичния парк Предвижда се закупуването на специализирана компютърна и офис техника за нуждите на лабораторния комплекс, част от научно-технологичния парк, с която лабораториите и общите части на сградата достигната пълната си функционалност, касаеща наличието на компютърна техника и свързаност. Предвижда се да бъдат закупени: - Мултифункционални лазерни копирни устройства - 4 бр. - UPS тип 1 - 1 бр. - UPS тип 2 - 6 бр. - Телевизори - 6 бр. - Видео камера - 1 бр. - Фотоапарат - 1 бр. - Озвучителна и конферентна система - 4 бр. - Преносими компютри - 35 бр. - Таблети - 4 бр. - Система за съхранение на файлове - 1 бр. - Конферентни системи - 2 бр. Предварителните разчети показват необходимост от 320 000,00 лева без ДДС по тази точка. 3. Доставка на обзавеждане за нуждите на научно-технологичния парк Необходимото обзавеждане по проекта е представено в отделен файл към ФК. 4. Доставка на покривна конструкция (балон) за нуждите на спортния комплекс в научно-технологичния парк Предвидена е доставката и монтажа на покривна конструкция (балони) като оборудване за четирите тенис корта в спортният комплекс, които да позволят използването му в зимни условия. В рамките на тази дейност ще се изготви на проектна документация по различните части напр. архитектурна, конструктивна, ОВК (отопление, вентилация и климатизация) и др. Сглобяемата система за покриване представлява надуваема конструкция с двойна мембрана със следните размери: 36 м. х 35.50 м. х 10 м. вис.–изградена от полиестер с PVC-покритие, със защита срещу ултравиолетовите лъчи и лоши атмосферни условия, антистатична, полупрозрачна, позволяваща висока степен на осветеност през деня. Доставката на покривна конструкция за нуждите на спортния комплекс е част от бюджетен ред 4.2.2 Разходи за машини, оборудване, съоръжения. 5. Доставка и изграждане на музейна експозиция в сграда Музей/Експериментариум с посетителски център Предвижда се разработка концепция, проект и изграждане на музейна експозиция в сграда Музей/Експериментариум с посетителски център. С цел да бъде оживен музей/експериментариума са предвидени са следните широкообхватни дейности: - Изработване на концепция за формиране и управление на музеен фонд – основен, обменен и научноспомагателен и идентифициране на потенциалните движими културни експозиции, които ще формират музейния фонд. - Проектиране на цялостна организация на музейното пространство - Проектиране и изработване на постоянна музейната експозиция Общата стойност на предвидените разходи за доставка на ДМА и ДНА по горепосочените поддейности възлиза на 10 775 072,78 лв. вкл. възстановимия по проекта ДДС, Договорена стойност: 10 797 478.95 , Отчетена стойност: 8 107 631.27
  • Дейност: ДЕЙНОСТИ ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ НА ИНКУБАТОРА: Инкубаторът е важен елемент от инфраструктурата на научно-технологичния парк, чиято основна задача е да насърчи формирането и да подпомогне развитието на иновативни стартиращи компании. Той ще подкрепя както стартъпи (startups) във фокусните области на T+IN, така и спинофи (spin-offs), създадени въз основа на интелектуална собственост, която е формирана в процес на научни изследвания. Инкубаторът на „София Тех Парк“ разполага с около 6 200 кв. м офисна площ, предназначена за стартъпи, които разработват иновативни продукти в трите основни фокусни области на научно-технологичния парк – информационни и телекомуникационни технологии, науки за живота и зелена енергия. Пространството е специално разработено за офисна работа, работа в мрежа /нетуъркинг/ и подпомагане на стартиращи компании да развиват своите идеи в успешен бизнес, както и да имат достъп до различни източници на финансиране. Една част от офис площите на Инкубатора е предназначена за зрели компании, от които стартъпите могат да черпят ценни знания и опит, фондове, които инвестират в млади компании, предприемачески организации, които помагат за развитието на иновационната екосистема в България. На стартиращите компании Инкубаторът предоставя оборудвани офис пространства, конферентни зали за споделено ползване, работилници, складови помещения, зони за отдих, спорт и др. Вече 23 високотехнологични стартъпи, малки и средни предприятия работят и развиват свои иновативни бизнес идеи в офис площите на „София Тех Парк“. Към момента членове на инкубатора са фирми, които предлагат IТ услуги, софтуерни иновации в животновъдството, в областта на сигурността, създават нови продукти, разработват нови материали и др. Тук са и утвърдени организации като мрежата за чисти технологии Cleantech, акселератора Eleven, мрежата за рискови инвеститори Tech Tour и агенцията за иновации Innovation Starter Box, Junior Achievement България и др. Фирмите наематели не само ще използват офис площите, но и ще имат достъп до услуги, които ще подпомагат тяхното развитие - правни, счетоводни, маркетингови, административни, рекламни, съдействие при кандидатстване за финансиране по програми, от различни институции и организации. Научно-технологичният парк ще осигури на стартиращия бизнес достъп и до последните научни върхови постижения чрез Лабораторния комплекс и неговите 11 високотехнологични лабораторни звена, както и чрез партньорството, което „София Тех Парк“ има с водещи университети. Създаването на подходяща екосистема е едно от най-важните условия за развитието на компаниите в Инкубатора на Научно-технологичния парк. Тази екосистема трябва да включва както иновативни стартиращи предприятия, така и фондове за първоначално финансиране и предприемачески организации. Поради необходимостта да се създаде именно такава разнородна и богата екосистема, компаниите в Инкубатора трябва да попадат в една от изброените по-долу категории. - Стартиращи предприятия (Съгласно пре-нотификацията на проект НТП, критериите за подбор на инкубирани предприятия трябва да дадат възможност да бъдат привличани предприятия въз основа на тяхната степен на иновации, добавена стойност, предприемачески характеристики и капацитет за създаване на синергии.) - Фондове за първоначално финансиране - Споделени пространства - Организации и инициативи в подкрепа на предприемачеството и иновациите. Дейностите и услугите, които ще бъдат предоставяни от Инкубатора обхващат следните области: - осигуряване на достъпни помещения и специализирани съоръжения и оборудване, предназначени да отговорят на нуждите на предприятия, базирани на знанието; - услуги за насочване към доставчици на иновационни компетенции и компании, включително чрез професионална подкрепа за бизнеса и иновационни услуги, преназначени да отговорят на нуждите на предприятия, основани на иновациите, които се намират в период на стартиране или в начален стадий на дейност; - услуги и пространства за създаване на сътрудничества и добра работна среда. , Договорена стойност: 178 333.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: ДЕЙНОСТИ ПО ФУНКЦИОНИРАНЕТО НА НАУЧНО-ТЕХНОЛОГИЧНИЯ ПАРК: 1. Създаване и поддържане на интернет страница на парка Паркът ще има своя собствена интернет-страница, която ще служи за създаване на критична маса от потребители с цел достигане на иновативните технологии, продукти и услуги, както и целите и мисията на научно-технологичния парк до възможно най-широк кръг от реципиенти. Тя ще представлява страница, която обхваща всички компоненти на НТП, с мащабна функционалност тип електронен портал. 2. Изграждане на модел за ваучерна система Създаване на модел на ваучерна система като метод за разплащане в рамките на споделената научна инфраструктура. Тази дейност е част от работата по осигуряване на устойчивост на парка, чрез ефективно функциониране на отделните елементи в екосистемата. Целта на тази проектна дейност е да се разработи модел (цялостна концепция) на ваучерна система за подкрепа на трансфера на технологични знания към малките и средни предприятия в България, която да улесни техния достъп до специализирана научна инфраструктура. В настоящия проект ще финансира само създаването на модела за ваучерна система, а по отношение на функционирането на системата в дългосрочен план ще се търсят други източници на финансиране. 3. Изготвяне на специфични научни анализи Изготвяне на специфични научни анализи за нуждите на технологичния парк, лабораториите, наематели или други заинтересовани страни. Анализите ще бъдат от помощ на ползвателите на парка, в случаите когато им е необходима експертиза, която излиза извън рамките на тяхната конкретна специализация. 4. Патентни, лицензионни и сертификационни процедури Заплащане на патентни, лицензионни и сертификационни процедури, възникващи като резултат от дейностите на технологичния парк, лабораториите и инкубираните предприятия. 5. Създаване на база данни за научната инфраструктура в София и създаване на софтуерна платформа за споделено ползване на оборудването. Създаване на база данни/регистър за наличието на научна инфраструктура в различните локации в София, включително информация за съществуващите клъстери в България, както и научната инфраструктура, създадена/придобита при изпълнение на техните проекти. Тя ще включва вид, функционални възможности, местонахождение и др. ценна информация за отделните апарати. Наличието на такава база данни ще доведе до по-голяма финансова и техническа ефективност чрез избягването на дублиране при покупка на ДМА. Дейността ще бъде изпълнена като се избегне дублиране и се разграничи с извършената от МОН дейност по картографиране на научноизследователската инфраструктура в България. Набраната структурирана информация ще бъде интегрирана в специално създадената за целта софтуерна платформа за споделено ползване на оборудването, представляващ уеб базиран портал за достъп до информацията. 6. Юридически услуги и консултации Необходимо е да се продължи предоставянето на тази услуга с цел осигуряване на специализирани консултантски услуги за правна помощ по повод реализацията на оставащите проектни дейности. Разходът за консултации е в размер на 34 071,53 лв. и е предвиден за периода от Фаза 2 в които трябва да се подготвят и проведат всички обществени поръчки. 7. Изготвяне на бизнес план за създаване и експлоатация на инкубатор Създаване на бизнес модела за работа на инкубатора в СТП ще бъде резултат от одобрена инкубационна програма. Във Фаза 2 предстои провеждането на процедура по избор на управител/оператор на инкубатора, който да конкретизира критериите за подбор на инкубираните предприятия, да разработи инкубационна програма и процедурата за достъп до нея и отчитане на резултатите, както и в средносрочен план да управлява Инкубатора и инкубационната програма с оглед постигане на заложените цели. Тази дейност не изисква финансов ресурс. 8. Охрана на терена на научно-технологичния парк Предвидено е използването на услуги на охранителна фирма с цел осигуряването на безопасност и сигурност на изградената инфраструктурата и посетители и ползватели на научно-технологичния парк, Договорена стойност: 314 772.11 , Отчетена стойност: 22 714.00
  • Дейност: ОРГАНИЗИРАНЕ НА ПРОМОЦИОНАЛНИ И ИНФОРМАЦИОННИ КАМПАНИИ: Дейността включва организиране на рекламни кампании в България и чужбина за представяне и увеличаване на популярността на СТП и позициониране на научно-технологичния парк в страната и региона. Кампанията цели да информира таргет групите за това какво е СТП, какви възможности предлага за стартиращия бизнес, за научни постижения и разработки, за иновации в основните приоритетни области на парка. Чрез кампаниите ще се създадат нови контакти на СТП с представители на целевите групи и възможности за съвместни бъдещи проекти и дейности. Дейността включва: - организиране и провеждане на 3 броя телевизионни рекламни кампании в медии с национален обхват - организиране и провеждане на 2 броя радио рекламни кампании, в медии с национален обхват - публикации в електронни медии и печатни издания с национален обхват - организирането на регионален форум на примерна тема „Ролята на Научно-технологичните паркове за развитието на икономиката и науката в региона“. Форумът ще има за цел да представи СТП пред заинтересована широка аудитория от страните от Югоизточна Европа, да покаже на място какво е постигнато при реализацията на проекта и какво предстои, да даде възможност за обмяна на опит в областта на управлението и организирането на научно-технологични паркове, обмяна на информация относно ролята на ИКТ и иновациите и науката в развитието на икономиките на държавите от региона и др. - организиране и провеждане на иновативна платформа за млади предприемачи под марката „София Тех Парк“. Целта на кампанията е да информира студентите от предварително подбрани университети за основната цел на СТП и за начините, по които паркът може не само да им предложи среда за иновативни идеи и разработването им. Кампанията ще предизвика взаимодействие между студентите и СТП, в рамките на което студентите ще могат да придобият нови и ценни умения, които ще са им необходими за успешното реализиране на техните концепции. Кампанията отчита сериозния потенциал на младите хора като сериозен източник на иновативни идеи, а студентите са и една от основните целеви групи, с които „София Тех Парк“ трябва да комуникира. В рамките на кампанията ще бъде организиран и конкурс, насочен към млади учени, предприемачи и студенти., Договорена стойност: 241 968.43 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: ОДИТ НА ФАЗА 2 НА ПРОЕКТ НАУЧНО-ТЕХНОЛОГИЧЕН ПАРК: Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител и изпълнен до 2 месеца след крайния срок за изпълнение на проекта, като докладът за одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторският доклад ще бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството и Международните счетоводни стандарти. Дейността по одит на проекта е започнала още в фаза 1 на проект Научно-технологичен парк, като на дата 29.04.2014г. е сключен договор с ДЗЗД „Техно парк одит“. Изготвен е одиторски доклад, а финалният отчет по фаза 1 от проекта, предаден на 29.02.2016г. е заверен, съгласно изискванията на УО. Съгласно договора с изпълнителя и поетите от него ангажименти, одитът за втората фаза, както и окончателният за проекта одит ще бъдат извършени от същото дружество. В рамките на фаза 2 на проекта не са предвидени средства за тези дейности., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЛАБЕКСПЕРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 57 213.29 , Отчетена стойност**: 57 420.00
  • Изпълнител: Сдружение "Тенис клуб Славия - Бомел - 9", Договорена стойност по проекта*: 454 856.60 , Отчетена стойност**: 465 500.00
  • Изпълнител: Над Дизайн ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 643 931.29 , Отчетена стойност**: 382 945.59
  • Изпълнител: Експо Тех Парк ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 674 306.89 , Отчетена стойност**: 676 743.17
  • Изпълнител: Шимадзу България ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 645 853.52 , Отчетена стойност**: 1 651 800.00
  • Изпълнител: Т.Е.А.М. ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 656 833.46 , Отчетена стойност**: 1 662 819.60
  • Изпълнител: Контракс АД, Договорена стойност по проекта*: 1 296 884.84 , Отчетена стойност**: 1 301 570.48
  • Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 49 471.26 , Отчетена стойност**: 49 650.00
  • Изпълнител: ЕЛТА 90М ООД, Договорена стойност по проекта*: 298 322.16 , Отчетена стойност**: 305 400.00
  • Изпълнител: Аналитичен сервиз и консултации ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 61 936.22 , Отчетена стойност**: 62 160.00
  • Изпълнител: СОФЛАБ ООД, Договорена стойност по проекта*: 71 740.80 , Отчетена стойност**: 72 000.00
  • Изпълнител: Интегрис Лаб ООД, Договорена стойност по проекта*: 102 227.65 , Отчетена стойност**: 67 450.00
  • Изпълнител: Тест Солюшънс ООД, Договорена стойност по проекта*: 942 071.48 , Отчетена стойност**: 886 800.00
  • Изпълнител: БИОМЕД ФЮЧАР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 267 586.01 , Отчетена стойност**: 268 552.80
  • Изпълнител: АСМ 2 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 171.61 , Отчетена стойност**: 13 219.20
  • Изпълнител: Кооперация Панда, Договорена стойност по проекта*: 13 212.26 , Отчетена стойност**: 13 260.00
  • Изпълнител: Диджимарк Студио ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 642.35 , Отчетена стойност**: 22 714.00
  • Изпълнител: Микрооптика ООД, Договорена стойност по проекта*: 93 481.85 , Отчетена стойност**: 93 819.60
  • Изпълнител: Лабприм ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 750 552.24 , Отчетена стойност**: 753 264.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия, подкрепени от София Тех парк, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 33.00
Индикатор 2 Научни изследвания, иновации: Брой предприятия, които си сътрудничат с научноизследователски институции, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 10.00
Индикатор 3 Научни изследвания, иновации: Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за иновации или за научноизследователски и развойни проекти, Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 22 643.83 , Достигната стойност: 90 000.00
Индикатор 4 Предприятия, които използват услуги/помещения на НТП, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 16.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 8 404 720.18 BGN
БФП 8 374 463.20 BGN
Собствено финансиране 30 256.98 BGN
Общо реално изплатени суми 8 374 463.20 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 27 815.26 100.49 27 915.75 Експо Тех Парк ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 28 152.29 101.72 28 254.01 Експо Тех Парк ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 123 812.67 447.34 124 260.01 Т.Е.А.М. ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 Т.Е.А.М. ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 674.09 16.89 4 690.98 Микрооптика ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 Контракс АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 77 659.42 280.58 77 940.00 Шимадзу България ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14 421.89 52.11 14 474.00 Лабприм ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 658.58 2.38 660.96 АСМ 2 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 633.26 16.74 4 650.00 Шимадзу България ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 902.29 17.71 4 920.00 СОФЛАБ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 2 405.75 8.70 2 414.45 Над Дизайн ЕООД
Неправомерни срокове 100.00 217 257.05 784.95 218 042.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на Покривна конструкция (балони) за спортен комплекс по проект Научно-технологичен парк, Прогнозна стойност: 470 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на аналитична апаратура, състояща се от система за течнa хроматографска апаратура за нуждите на Биофармацевтичен лабораторен комплекс по проект Научно-технологичен парк., Прогнозна стойност: 1 300 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на Апаратура за бърза центрофугална разделителна хроматография за нуждите на биофармацевтичен лабораторен комплекс по проект Научно-технологичен парк – фаза 2, Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на Апаратура за бърза центрофугална разделителна хроматография за нуждите на биофармацевтичен лабораторен комплекс по проект Научно-технологичен парк – фаза 2
    Изпълнител: Лабприм ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 346 125.44
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лабораторно обзавеждане за нуждите на биофармацевтичен лабораторен комплекс по проект Научно-технологичен парк – фаза 2, Прогнозна стойност: 41 200.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на лабораторно обзавеждане за нуждите на биофармацевтичен лабораторен комплекс по проект Научно-технологичен парк – фаза 2
    Изпълнител: СОФЛАБ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 022.88
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лабораторно оборудване в 2 обособени позиции за нуждите на лаборатория за разработване и охарактеризиране на фармацевтични форми и InSillico дизайн по проект Научно-технологичен парк – фаза 2, Прогнозна стойност: 340 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на лабораторно оборудване за получаване и охарактеризиране на дисперсни системи
    Изпълнител: Лабприм ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 279 705.42
  • Обособена позиция 2: Доставка на лабораторно оборудване за получаване на твърди частици
    Изпълнител: Лабприм ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 124 721.38
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лабораторно оборудване в 3 обособени позиции за нуждите на In vitro лаборатория за оценка на биологичната активност и токсичност по проект Научно-технологичен парк фаза 2, Прогнозна стойност: 302 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на Високоскоростна тубуларна центрофуга
    Изпълнител: Аналитичен сервиз и консултации ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 61 936.22
  • Обособена позиция 2: Доставка на Апаратура за разрушаване на клетки чрез високо налягане
    Изпълнител: БИОМЕД ФЮЧАР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 169 786.56
  • Обособена позиция 3: Доставка на Апаратура за култивиране на микроорганизми и анализ на микробни култури
    Изпълнител: БИОМЕД ФЮЧАР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 97 799.45
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за микронанолаборатория по проект "Научно-технологичен парк" (обект 2) по Проект BG16RFOP002-1.003-0001 „Научно-технологичен парк – Фаза 2“, Прогнозна стойност: 360 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за микронанолаборатория по проект "Научно-технологичен парк" (обект 2) по Проект BG16RFOP002-1.003-0001 „Научно-технологичен парк – Фаза 2“
    Изпълнител: ЕЛТА 90М ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 298 322.16
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за музейна експозиция, групирано по обособени позиции за нуждите на обект Музей / експериментариум и посетителски център, Прогнозна стойност: 188 000.00
  • Обособена позиция 1: Лазерна проекционна система за закрито
    Изпълнител: Интегрис Лаб ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 964.00
  • Обособена позиция 2: Комплект за демонстрация на универсални технически механизми
    Изпълнител: Интегрис Лаб ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 415.40
  • Обособена позиция 3: Прожекционно и озвучително оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Оборудване за демонстрации и комплекти с учебни експерименти по физика
    Изпълнител: Интегрис Лаб ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 356.07
  • Обособена позиция 5: Специално видео оборудване
    Изпълнител: Интегрис Лаб ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 812.96
  • Обособена позиция 6: Специално оборудване за VR
    Изпълнител: Интегрис Лаб ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 074.15
  • Обособена позиция 7: Учебни технически комплекти
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: Разширени комплекти експерименти по физика
    Изпълнител: Интегрис Лаб ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 605.07
  • Обособена позиция 9: Компютърно и офис оборудване
    Изпълнител: СМАРТ СОФТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 471.26
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване по три обособени позиции за микронанолаборатория (обект 3) по Проект BG16RFOP002-1.003-0001 „Научно-технологичен парк – Фаза 2“, Прогнозна стойност: 125 000.00
  • Обособена позиция 1: Полуавтоматична машина за повърхностен монтаж на платки (pick and place)
    Изпълнител: ЛАБЕКСПЕРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 57 213.29
  • Обособена позиция 2: Монтажна станция за електронни компоненти с малки размери
    Изпълнител: Тест Солюшънс ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58 463.96
  • Обособена позиция 3: Вентилирана химическа камина
    Изпълнител: СОФЛАБ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 717.92
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване, компютърна и офис техника по проект Научно-технологичен парк, Прогнозна стойност: 295 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърна и офис техника
    Изпълнител: Контракс АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 204 452.92
  • Обособена позиция 2: Доставка на конферентно оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на специализирани софтуерни продукти за нуждите на проект Научно-технологичен парк, Прогнозна стойност: 30 994.19
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на течен хроматограф и водороден генератор за нуждите на биофармацевтичен лабораторен комплекс по проект Научно-технологичен парк – фаза 2, Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на течен хроматограф
    Изпълнител: Шимадзу България ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 92 665.20
  • Обособена позиция 2: Доставка на водороден генератор
    Изпълнител: АСМ 2 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 171.61
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хардуерни конфигурации и специализиран софтуер с комуникационно оборудване за нуждите на лаборатория по киберсигурност по проект "Научно-технологичен парк", Прогнозна стойност: 505 000.00
  • Обособена позиция 1: Хардуернооборудване за крайни потребители и мобилни тестови устройства
    Изпълнител: Контракс АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 110 403.11
  • Обособена позиция 2: Сървърни конфигурации и офисни хардуерни устройства
    Изпълнител: Контракс АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 106 999.01
  • Обособена позиция 3: Софтуерни продукти за тестване на сигурност
    Изпълнител: Контракс АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 145 331.32
  • Обособена позиция 4: Мрежово оборудване
    Изпълнител: Контракс АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 166 329.85
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на маркетингови анализи, оценки и бизнес планове по проект Научно-технологичен парк, Прогнозна стойност: 178 333.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне, свързване и поддържане на интернет страница на научно-технологичния парк, Прогнозна стойност: 20 790.53
  • Обособена позиция 1: Изготвяне, свързване и поддържане на интернет страница на научно-технологичния парк
    Изпълнител: Диджимарк Студио ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 642.35
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Изработване на специфични научни анализи по проект Научно-технологичен парк, Прогнозна стойност: 70 000.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Изработка, доставка и монтаж на офис и друго обзавеждане и оборудване по обособени позиции за нуждите на Научно-технологичен парк – гр. София, м. „Къро“, район „Младост“, по проект „Научно-технологичен парк“ – фаза 2, Прогнозна стойност: 743 010.00
  • Обособена позиция 1: Мебелировка
    Изпълнител: Над Дизайн ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 541 338.15
  • Обособена позиция 2: Мебелировка за фоайета и рецепции
    Изпълнител: Над Дизайн ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 138.04
  • Обособена позиция 3: Модули за кухненско обзавеждане
    Изпълнител: Над Дизайн ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 54 093.23
  • Обособена позиция 4: Електродомакински уреди
    Изпълнител: Над Дизайн ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 435.44
  • Обособена позиция 5: Артикули за бани и кухни
    Изпълнител: Над Дизайн ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 509.60
  • Обособена позиция 6: Щори
    Изпълнител: Кооперация Панда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 224.98
  • Обособена позиция 7: Осветителни уреди и елекрически лампи
    Изпълнител: Над Дизайн ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 673.97
  • Обособена позиция 8: Бели дъски и магнитни дъски
    Изпълнител: Кооперация Панда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 932.52
  • Обособена позиция 9: Указателни табелки
    Изпълнител: Кооперация Панда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 054.76
  • Обособена позиция 10: Подови покрития и панели (табла)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 11: Изделия от нетъкан текстил
    Изпълнител: Над Дизайн ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 742.86
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Организиране на промоционални рекламни кампании в България и в чужбина по проект Научно-технологичен парк, Прогнозна стойност: 213 053.32
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Създаване на база данни за научната инфраструктура в град София и софтуерна платформа за споделено ползване на оборудването по проект Научно-технологичен парк, Прогнозна стойност: 73 333.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Създаване на модел за ваучерна система по проект Научно-технологичен парк, Прогнозна стойност: 30 332.73

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN