Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2100-C01
Наименование на проекта Нов шанс за кариера във Фисконсулт ООД
Бенефициент 131133697 ФИСКОНСУЛТ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 30.01.2017
Дата на стартиране 01.02.2017
Дата на приключване 01.05.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Фисконсулт ООД е развиваща се компания в сферата на счетоводните услуги. Компанията е основана през 2003 година. Ръководството на компанията води последователна политика в областта на заетостта и в частност разкриването на нови работни места. Идеята на ръководството е да разкрие нови работни места за специалисти, които да обхванат анализа по управление и организация, както и експертната дейност във фирмата. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели професионално интегриране както на младежи до 29 г., на безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 53 години, както и на безработни или неактивни лица на възраст над 54 г., като им даде шанс те да се реализират за по-дълъг период от време, създавайки им благоприятни условия за работа, сигурност и увереност.
Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 5 лица. Предвижда се 3 лица да бъдат на възраст до 29 години, 1 лице на възраст от 30 до 53 г. и 1 лице на възраст над 54 години;
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъде закупено оборудване, което ще се ползва от новоназначените лица за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 3 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение.
Освен основните дейности, в проекта се залагат и дейности по организация и управление на проекта, както и осигуряване на информиране и публичност. Дейността по организация и управление ще допринесе за ефективното и своевременно изпълнение на дейностите на проектното предложение. Дейността по осигуряване на публичност ще популяризира финансиращия фонд и ОП Разнитие на човешките ресурси.  
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: С разширяване на дейността на "Фисконсулт" ООД възниква необходимостта от разкриване на нови работни места в три обособени позиции: Счетоводител, Оперативен счетоводител и Офис мениджър. Дружеството ще осигури заетост за 12 месеца на 5 безработни или неактивни лица - 1 лице на длъжност Счетоводител, 3 лица на длъжност Оперативен счетоводител и 1 лице на длъжност Офис мениджър. Разкриването на именно тези нови позиции се обуславя от актуалните нужди на фирмата-бенефициент. Изборът на конкретните позиции е направен след задълбочен анализ на цялостното представяне на фирмата и осъзнатата необходимост от още по-адекватното й позициониране на пазара на предлаганите от нея услуги. Ръководството на дружеството залага 3 от лицата да бъдат безработни младежи на възраст до 29 години (офис мениджъра и двама от оперативните счетоводители), един оперативен счетоводител ще е от групата на безработни или неактивни лица на възраст от 30 до 53 години (третия оперативен счетоводител) и едно безработно лице над 54 години (счетоводител). Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване за обезпечаване на новоразкритите работни места, за да може наетите лица на посочените длъжности ефективно да изпълняват своите задължения , от една страна, а чрез сключването на трудови договори с тях, се обезпечават пълните им трудови права. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Фисконсулт" ООД. , Договорена стойност: 36 548.96 , Отчетена стойност: 36 548.96
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на оборудване и обзавеждане за новоразкритите работни места. Дружеството ползва офис под наем. Помещенията са оборудвани само за наличните към момента работни места. За постигане на подсилване на дейността на фирмата за новоразкритите работни места са нужни три звена на човешки ресурси - счетоводител, оперативен счетоводител и офис мениджър. Предвижда се да се закупи оборудване за нормално протичане на работния процес, а именно: компютър, монитор, клавиатура, мишка, лаптоп, бюро, работен стол, секция за документи, контейнер за документи и мултифункционално устройство (принтер, скенер, копир). Предвидено е закупуването на: - оборудване за длъжност счетоводител – компютър, монитор, клавиатура, мишка, бюро, работен стол, секция за документи, контейнер за документи; - оборудване за длъжност оперативен счетоводител (2 лица) - компютър, монитор, клавиатура, мишка, бюро, работен стол, секция за документи, контейнер за документи; - оборудване за длъжност оперативен счетоводител (1 лице, което да бъде мобилно и да посещава клиентите на дружеството на място) – лаптоп; - оборудване за длъжност офис мениджър – компютър, монитор, клавиатура, мишка, бюро, работен стол, секция за документи, контейнер за документи. Професионалното мултифункционалното устройство ще се ползва от всички новоназначени лица в дружеството, като то е необходимо заради увеличения документооборот, който ще съпътства увеличения обем работа във връзка с новоразкритите работни места. Изброеното оборудване е съобразено с обективните изисквания на новите работни места. Благодарение на закупуването на изброеното оборудване ще се постигне обезпеченост на новите работни места с ресурси, необходими в хода на работа за ефективното изпълнение на служебните задължения. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. , Договорена стойност: 16 334.04 , Отчетена стойност: 16 334.04
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Управлението на проекта ще се осъществи от смесен екип от външен специалист и членове от фирмата. Те ще отговарят за реализирането на управлението на проекта. Всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения, което ще гарантира успешното изпълнение на дейността и най-вече качественото и навременното изпълнение на заложените дейности по проекта. Екипът за управление на проекта се състои от трима членове, които ще осъществяват управлението, координацията, наблюдението и отчитането на дейтостите по проекта. Те са: Ръководител на проекта, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Значителният опит в управлението и изпълнението на проекти на ръководителя на проекта е в основата на избора на ръководството на компанията да го ангажира с дейностите по управление, с цел постигане на заложените в проекта цели, както и успешното приключване на дейностите по проекта. Основни задължения на Ръководителя на проекта са: • организира дейността на целия екип за управление на проекта; • организира и координира процедурите за определяне на изпълнители; • контролира изпълнението на дейностите по проекта; • отчита изпълнението на дейността на всяка фаза от реализирането на проекта до окончателното му приключване като изготвя доклади, в които отчита: техническото изпълнение на проекта; финансовото изпълнение на проекта; изпълнението на календарния график на проекта; показателите за изпълнение на целите на проекта; проблемите и мерките за тяхното преодоляване. Координаторът на проекта е задължен да: • координира изпълнението на дейностите по проекта; • координира взаимодействието между Бенефициента и изпълнителите относно възложените работи; • съдейства на ръководителя при съблюдаване коректното провеждане на процедурите съгл. ЗОП/ПМС №118/2014г. или други нормативни актове; • отчита постигнатия напредък въз основа на заложените индикатори; • отговаря за документооборота и архивирането на документите. Задълженията на Счетоводителя по проекта включват: • Отговаря за правилното финансово отчитане на Проекта, съгласно действащото законодателство, принципите и регулациите на ОП Развитие на човешките ресурси 2014-2020 • получава фактури от изпълнителите на проектните дейности и верифицира разходите; • осъществява текущото счетоводно отчитане на проектните дейности и изготвя необходимите платежни документи; • изготвя месечни финансови справки с цел улесняване процедурите по наблюдение и оценка на напредъка на проекта; • изисква и отчита фактури и разходни докученти от партньорите по проекта; • поддържа адекватна одитна пътека за целите на проекта; • съхранява цялата документация за разходите по проекта. , Договорена стойност: 5 994.00 , Отчетена стойност: 5 994.00
  • Дейност: Информиране и публичност: Целта на настоящата дейност е да се осигури информация на широк кръг лица, че проектът се е финансиран и се изпълнява по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020“. Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 200 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. - Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на „Фисконсулт“ ООД. , Договорена стойност: 1 100.00 , Отчетена стойност: 1 100.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Боряна, Договорена стойност по проекта*: 2 497.50 , Отчетена стойност**: 2 388.85
  • Изпълнител: ЕВХОД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 100.00
  • Изпълнител: БРАТЯ Н ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 270.00
  • Изпълнител: ЙОН КОМПЮТЪРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12 064.04
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 59 977.00 BGN
БФП 59 977.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 59 657.44 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на информационна табела и брошури, Прогнозна стойност: 610.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на информационна табела и брошури
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърни и офис машини, Прогнозна стойност: 13 550.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърни и офис машини
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на мебелировка за офиса, Прогнозна стойност: 4 280.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на мебелировка за офиса
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на услуги, свързани с организирането на събития, Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на услуги, свързани с организирането на събития
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN