Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0451-C01
Наименование на проекта Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД.
Бенефициент 201156552 ВИМАКС КЛИМА ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 14.09.2016
Дата на стартиране 14.09.2016
Дата на приключване 14.11.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение включва разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД - гр. София, свързани с конкретни нужди произтичащи от разширяване на дейността на предприятието и повишаване на качеството и ефективността на работния процес. Както и закупуване на съответното оборудване, необходимо за осъществяване на работния процес, назначаване на безработни и/или неактивни лица от целевите групи на новосъздадените във фирмата позиции и предоставяне на релевантни за позициите обучения:
- 1 Асистент офис;
- 1 Склададжия; 
- 2 Уеб дизайнери; 
- 2 Офис мениджъри; 
- 2 Специалист доставчици; 
- 4 Техници - механик, климатична, вентилационна и хладилна техника; 
- 1 Юрисконсулт;
Проектът ще се реализира посредством изпълнение на описаните дейности:  Дейност 1 - Организация и управление на проекта; Дейност 2 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца; Дейност 3 - Предоставяне на професионално обучение за придобиване на ключови компетентности на новоназначените лица; Дейност 4 - Закупуване на оборудване и стопански инвентар свързан със създаването на работните места; Дейност 5 - Изпълнение на мерки за визуализация и комуникация; Настоящият проект допринася за създаване на условия за трайна заетост на безработни лица, които попадат в приоритетните целеви групи на програмата. Проектът е насочен към интеграцията на едни от най- уязвимите групи на пазара на труда - младежите до 29 годишна възраст. Изпълнението на проекта ще спомогне за реализирането на основните заложени предизвикателства в ОПРЧР, а именно по-висока и качествена заетост, намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване, модернизиране на публичните политики, чрез изграждане на мрежи и партньорства с бизнеса, придобиване на умения и възможност за обучение през целия живот, както и подобряване адаптивността на заетите и качеството на работните места.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта.: Дейността цели осигуряване на доброто управление и изпълнение на проекта и гарантиране на законосъобразността, ефективността и ефикасността при осъществяването му. Тя ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта и по-конкретно включва: цялостно управление на дейностите по проекта, наблюдение на индикаторите и вътрешна оценка на изпълнението на проекта, финансова и техническа отчетност и координация между членовете на екипа. В рамките на дейността ще бъде формиран екип за управление, които ще се състои от Ръководител на екипа, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Екипът ще носи отговорност за цялостното провеждане на дейностите по проекта, ще следи за начина на изпълнение, ще прави оценка на резултатите и ще изготвя необходимите технически и финансови отчети, както и ще изготви финалният отчет по проекта. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, на които ще се следи за изпълнението на последователността на утвърдения предварително график. Ще се конкретизират отделни задачи, ще се утвърждават и ще се назначават отговорници за тяхното изпълнение. Ръководителят на екипа има дългогодишен опит с управлението на проекти в сферата на човешките ресурси и ще допринесе със своя професионализъм за правилното и навременно реализиране на проекта. Димитър Калинов е бил Ръководител на успешно изпълнени проекти по ОПРЧР схема "Първа работа" със субсидирана стойност 51 608 лв. и по схема "Подкрепа за заетост" със субсидирана стойност 16 587 лв. с фирма "Вимакс Клима" ООД. Ръководител е бил и на проекти за създаване и развитие на клъстерите в България по проект на фирма "ПВЦ Дограма София" ООД към МИЕ със субсидия от 303 988 лв. В бюджета на дейността е предвидено заплащането на екипа за управление след сключване на трудови договори и планиран предварително работен график. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта., Договорена стойност: 13 440.00 , Отчетена стойност: 8 299.75
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца.: Дейността е планирана с цел да бъдат подбрани и назначени 13 безработни/неактивни лица на новосъздадени позиции с трудови договори. Трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя, ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Осигурителният праг за позициите е начислен при 17,8%. На 10 от новоразкритите работни места се планира подбор и назначаване на лица от целевите групи съставени от приоритетните за финансиране специфични категории, по специално категорията на безработни младежи до 29 г. Лицата от целева група младежи до 29 г. по проекта ще бъдат назначени на следните позиции: на позицията "Складажия"с код 43212014 по НКПД 2011, МОД 590лв. и годишно възнаграждение за сметка на работодател 8 340.24 лв., "Асистент офис" с код 33433011, МОД за длъжноста при съответният КИД от 840 лв. и годишно възнаграждение заедно с осигуровките за сметка на работодател 11 874.24 лв., на двете позиции "Уеб дизайнер" с код 21663006, МОД 950 лв. и годишно възнаграждение за сметка на работодател 13 429,20 лв. На позициите "Офис мениджър" с код 33413004, "Специалист доставчик" с код 33233005 и на две от позициите "Техник - механик, климатична, вентилационна и хладилна техника" с код 31153039 също се планира да бъдат назначени лица в целева група младежи до 29 г. И за трите позиции МОД към съответният КИД е 840 лв. и годишното възнаграждение за сметка на работодателя възлиза на 11 874,24 лв. С изпълнението на дейностите ще бъде назначен и "Юристконсулт" с код 24297007, за който МОД е 950 лв., а годишното възнаграждение за сметка на работодател ще бъде 13 429,20лв. и на останалите две позиции "Техник - механик, климатична, вентилационна и хладилна техника" се планира да бъдат назначени безработни или неактивни лица между 29 и 54г. С всяко лице ще се сключва договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички лица, за да се пристъпи към назначаване по едно и също време. Изброените групи попадат в обсега на заложената в Националната програма за реформи на Република България в изпълнение на Стратегия „Европа 2020“ Национална цел за намаляване на броя на живеещите в бедност с 260 хил. души до 2020 г. и дефинираните към нея четири специфични подцели. Изпълнението на тази цел е тясно свързано с политиката в областта на заетостта, която е ключов инструмент за намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване. През последните две години се наблюдава слабо подобрение на пазара на труда като резултат от увеличените възможности за износ на предприятията предвид плавното възстановяване от кризата. Пътят към постигане на по-високи равнища на заетост зависи доколко хората в трудоспособна възраст ще бъдат по-адаптивни към променящите се условия в икономиката и как по-успешно да се реализират в заетостта. Не на последно място е постигането на по-висока производителност и конкурентоспособност на българската икономика – висококвалифицираната работна сила е една от нужните предпоставки за въвеждането и използването на новите технологии в рамките на производствения процес. При планиране на инвестициите ще е от особено важно значение да бъдат посрещнати не само краткосрочните, но и дългосрочните предизвикателства пред бизнеса, свързани с кариерното развитие, придобития опит и знания. Ето защо, инвестициите в човешките ресурси трябва в максимална степен да бъдат ориентирани към потребностите на работодателите. Изпълнението на Дейност 1 на настоящият проект "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по-­висока и по-­качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това–подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. Разкритите позиции, ще рефлектират положително върху финансовата стабилност на предприятието като по този начин фирмата ще има възможност да реинвестира средства в развитие на човешките ресурси., Договорена стойност: 155 496.00 , Отчетена стойност: 159 613.70
  • Дейност: Предоставяне на обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на новоназначените лица.: Дейността е основна за постигане на проектните цели, като пряко допринася за постигане на очакваните резултати в следствие на проектната реализация. Дейността е пряко обвързана, както с общата проектна цел, така и със специфичните цели, като резултатът от нейното изпълнение е именно придобиване на ключова компетентност от част от новоназначените лица. Проектът планира участия в обучения за придобиване на ключови компетенстности по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици". Във "Вимакс Клима" ООД обучение по английски език ще преминат 8 от новоназначените лица на позициите "Асистент офис", на позициите "Уеб дизайнер", "Офис мениджър", "Специалист доставчик" и "Юрист консулт", с оглед тяхното ефективно включване в работните процеси във "Вимакс Клима" ООД, където задълженията на съответните позиции изискват постоянна комуникация с чуждестранните партньори на компанията. Обучителните методи в рамките на проекта ще бъдат определени и следвани от страна на избрания изпълнител на обучителни дейности ­- ЦПО притежаващо необходимия лиценз от НАПОО за извършване на предвиденото обучение. Методите и подходите използвани при предоставяне на обучения по ключови компетентности ще бъде използван и в бъдеще от "Вимакс Клима" ООД при нужда от допълнително обучение на персонала. Участието в предвидените обучения ще стимулира крайните бенефициенти за бъдещи участия в обучителни дейности, които водят до повишаване на техните компетенции и възможности за професионална реализация. Натрупаните по време на обученията знания и умения и натрупаният в рамките на заетостта по проекта професионален опит в сферата на обслужването на климатична техника, ще доведат до повишаване конкурентоспособността на крайните бенефициенти. Повишената професионална квалификация и натрупания трудов стаж ще допринесат за личностното развитие на крайните бенефициенти и тяхното трайно интегриране в реална работна среда. Това от друга страна е важно условие за справяне с безработицата, насърчаване на социалното включване и развитие на човешките ресурси. Дейността напълно съответства със стратегията за развитие на човешките ресурси както и с целите на оперативната програма по инвестиционен приоритет 3. „Устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, в частност тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение.". По конкретно може да се изтъкне СЦ 1 "Увеличаване броя на икономически неактивните младежи извън образование и обучение на възраст до 29 г. вкл., които са получили предложение за обучение, работа, стаж или обучение по време на работа (чиракуване) или са насочени към продължаване на образованието" и СЦ 3 "Увеличаване броя на включените в заетост, в самостоятелна заетост или в обучение безработни младежи на възраст до 29 г. вкл., със завършено средно или висше образование". Дейността цели осигуряването на възможности за обучение в реална среда за усвояване на практически умения; улесняване на прехода от образование към пазара на труда; подобряване участието на регионалния бизнес във всички етапи от процеса на обучение; насърчаване на партньорството и сътрудничеството с представителите на реалния сектор. Начините за решение на проблемите пред които са изправени целевите групи, включени в настоящата дейност, са повишаване на пригодността за заетост на безработни лица чрез следните мерки: осигуряване на обучение за придобиване на ключови компетентности от безработни лица и повишаване на тяхната пригодност за заетост., Договорена стойност: 5 600.00 , Отчетена стойност: 11 072.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване и стопански инвентар свързан със създаването на работните места.: Дейността по закупуване на оборудване и стопански инвентар свързан със създаването на работните места включва избор на изпълнител за доставката на оборудване и ДМА напълно необходими за нормалното изпълнение на задълженията на съответната позиция. В съответната дейност е предвидено да бъдат закупени следните активи: - подемни колички -1бр. - компютърна конфигурация - 4 бр. - лаптоп - 2 бр. -принтери - 2 бр. -работно бюро - 6 бр. - стол - 6 бр. - етажерки - 2 бр. - проектор - 1 бр. - перфоратор - 4 бр. - винтоверт- 4бр. - мрежов рутер за интернет- 1 бр. -работно облекло и предпазни колани за безопасен труд и каски - 5 бр. -сгъваеми стълби - 4 бр. -работен автомобил - 1 бр. Целта на дейността е да бъдат оборудвани работните места в синхрон с ежедневните работни дейности, както и с изискването за изпълнение на задачите на конкретната позиция. За нуждите на лицата изпълняващи задълженията и назначени на на длъжността "Склададжия" и на длъжността "Специалист, доставчик" е необходимо да бъдат закупена 1 бр. подемна количка. Това се налага поради естеството на работата, която ще се изисква да бъде изпълнена, т.е. всякакъв вид складова дейност свързана с ежедневна организация и реорганизация на стока в склада на фирмата, изписване и завеждане на стоки, както тяхното разтоварване и натоварване за експедиция. За новооткритите работни места за позициите "Асистент офис", "Уеб дизайнер", "Офис мениджър" и "Юрист консулт" фирмата планира да оборудва работни места с офис мебели и техника, която включва работни бюра, столове, шкафове/етажерки за съхранение на документация, както и с офис техника, по специално 4 бр. компютърна конфигурация, 2 бр. лаптопи, 2 бр. принтери за съвместно ползване, 1 бр. мрежов рутер за интернет, 1 бр. проектор. За четирите позиции "Техник - механик, климатична, вентилационна и хладилна техника" е предвидено закупуване на пробивни машини, сгъваеми стълби, 1 бр. работен автомобил, предпазно работно облекло, предпазни колани и каски, както и перфоратори и винтоверти. Изискванията за длъжността, ефективността и качеството на изпълнението им, както и ежедневните задължения на назначените лица се определят от възможността да бъдат извършвани всякакъв тип ремонтни дейности, на всякакъв вид обекти, които налагат закупуването на описаното оборудване. Лицата назначени на позициите ще извършват ремонтни дейности на съоръжения и инсталации монтирани и закупени от фирмата, както извършване на монтажи, демонтажи, сервизиране и диагностика на всякакъв вид съоръжения които предлага фирмата. В същото време "Вимакс Клима" ООД предлага и сервизни услуги на съоръжения и климатични услуги извън гаранционен срок, които не са закупени от фирмата. Цялото оборудване необходимо за отремонтиране на съоръженията е товароемко и за целта е необходимо закупуването на транспортно средство, с което да бъде извършван процеса по изпълнение на клиентски поръчки свързани с възникнали технически проблеми. Това ще скъси времето за изпълнение, както и ще увеличи ефективността на работния процес. Ще се даде възможност за отработване на по-голям брой клиентски искания, което ще повиши задоволеността на клиентите. Това е основата за бъдещото изпълнение на целите заложени в проекта, а именно - създаване на качествена и трайна заетост, устойчиви работни места, възможност за професионална реализация и създаване на подходящи условия на труд във "Вимакс Клима" ООД на новоназначените служители от съответните целеви групи. Тези цели са абсолютно съответствие с целите на компанията. Разходите са пряко свързани с финансираните дейности и са абсолютно необходими за постигането на целите поставени при изготвянето на проектното предложение. , Договорена стойност: 65 600.00 , Отчетена стойност: 62 017.87
  • Дейност: Изпълнение на мерки за визуализация и комуникация.: Дейностите за информация и публичност са задължителни според Насоките за кандидатстване с оглед осигуряване на широка информираност за изпълнението на проекта и финансиращите органи. Дейностите за информация и публичност ще се извършват при спазване на техническите характеристики на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите по информация и публичност ще допринесат за преодоляване на липсата на ангажираност от страна всички заинтересовани страни и обществото за своевременно информиране и активизиране на гражданското участие и диалог, както и ще спомогнат за постигане на висока степен на информираност на обществеността относно проектните дейности и помощта, получена от Европейския Социален Фонд., Договорена стойност: 2 200.00 , Отчетена стойност: 1 554.86

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: П ЕНД В ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 554.16 , Отчетена стойност**: 1 554.86
  • Изпълнител: ОМНИКАР АУТО, Договорена стойност по проекта*: 25 000.00 , Отчетена стойност**: 25 000.00
  • Изпълнител: ПроФиКоН В ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 536.00 , Отчетена стойност**: 11 072.00
  • Изпълнител: О ПЛЮС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 809.98 , Отчетена стойност**: 2 809.98
  • Изпълнител: ПЛАСИКО КОМПЮТЪРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 560.84 , Отчетена стойност**: 8 560.84
  • Изпълнител: КРОС-3 ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 000.00 , Отчетена стойност**: 11 996.05
  • Изпълнител: СОТБИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
  • Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ КАРИ Акционерно дружество, Договорена стойност по проекта*: 9 488.00 , Отчетена стойност**: 9 488.00
  • Изпълнител: МТЕКС ПРОФЕШАНЪЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 963.00 , Отчетена стойност**: 2 963.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 17.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 17.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 242 336.00 BGN
БФП 242 336.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 223 336.53 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Липса на публичност и възлагане без конкуренция 25.00 6 250.00 0.00 6 250.00 ОМНИКАР АУТО

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Дейностите по закупуване на оборудване и стопански инвентар включва избор на изпълнител за доставката на оборудване и ДМА напълно необходими за нормалното изпълнение на задълженията на съответната позиция по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД и има за цел да бъдат оборудвани работните места в синхрон с ежедневните работни дейности, както и с изискването за изпълнение на задачите на конкретната позиция. За четирите позиции "Техник - механик, климатична, вентилационна и хладилна техника" е предвидено закупуване нa стълби за четирите позиции на длъжност "Техник, механик" , Прогнозна стойност: 1 200.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на работни стълби
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" , Прогнозна стойност: 5 600.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на един брой работен автомобил., Прогнозна стойност: 29 950.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на офис оборудване, Прогнозна стойност: 3 200.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Събощение за ценови предложения за обучение на английски език, Прогнозна стойност: 5 600.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани с предоставяне на обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на новоназначените лица, във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД, BG05M9OP001-1.003-0451.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за закупуване на 1 брой подемна количка. , Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за ценови предложения закупуване на транспалетни колички 1 брой
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на машини за монтаж на климатична и вентилационна техника за длъжността „Техник-механик,климатична,вентилационна и хладилна техника“ , във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД, BG05M9OP001-1.003-0451. , Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на машини за монтаж на климатична и вентилационна техника
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на офис Компютри, принтери и проектор , Прогнозна стойност: 9 200.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на офис Компютри, принтери и проектор
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на един брой работен автомобил, във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД, BG05M9OP001-1.003-0451. , Прогнозна стойност: 29 950.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на един брой работен автомобил, във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД, BG05M9OP001-1.003-0451.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на предпазно работно облекло, предпазни колани, каски и стълби, във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация , Прогнозна стойност: 4 200.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на предпазно работно облекло, предпазни колани, каски и стълби, във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на предпазно работно облекло, предпазни колани, каски и стълби, във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД, BG05M9OP001-1.003-0451. За позиция "Техник - механик, климатична, вентилационна и хладилна техника" , Прогнозна стойност: 4 200.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за позиция счетоводител на проекта, във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД, BG05M9OP001-1.003-0451., Прогнозна стойност: 4 480.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за закупуване на 1 брой подемна количка., Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за ценови предложения закупуване на транспалетни колички 1 брой
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за закупуване на оборудване за работни места: с офис мебели, а именно: работно бюро – 6 бр.,етажерка – 2 бр.стол – 6 бр.шкаф – 6 бр., Прогнозна стойност: 3 200.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за закупуване на оборудване за работни места: с офис мебели, а именно: работно бюро – 6 бр.,етажерка – 2 бр.стол – 6 бр.шкаф – 6 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за закупуване на оборудване за работни места: с офис мебели, а именно: работно бюро – 6 бр.,етажерка – 2 бр.стол – 6 бр.шкаф – 6 бр., Прогнозна стойност: 3 200.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за закупуване на оборудване за работни места: с офис мебели, а именно: работно бюро – 6 бр.,етажерка – 2 бр.стол – 6 бр.шкаф – 6 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани с осигуряване на информиране и публичност в рамките на Дейност 10 по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД.BG05M9OP001-1.003-0451, Прогнозна стойност: 2 200.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани с осигуряване на информиране и публичност в рамките на Дейност 10 по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД.BG05M9OP001-1.003-0451
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на офис Компютри, принтери и проектор , във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД, BG05M9OP001-1.003-0451., Прогнозна стойност: 9 200.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на офис Компютри, принтери и проектор , във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД, BG05M9OP001-1.003-0451.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на един брой работен автомобил, във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД, BG05M9OP001-1.003-0451., Прогнозна стойност: 29 950.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на един брой работен автомобил, във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация чрез разкриване на 13 нови работни места във "Вимакс Клима" ООД, BG05M9OP001-1.003-0451.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на предпазно работно облекло, предпазни колани, каски, във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация, Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за събиране на ценови предложения за изпълнение на дейности, свързани със закупуване на предпазно работно облекло, предпазни колани, каски, във връзка със създаването на работните места по проект „Нови възможности за професионална реализация
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за ценови предложения за избор на счетоводител на проекта, Прогнозна стойност: 4 476.00
  • Обособена позиция 1: Съобщение за ценови предложения за избор на счетоводител на проекта
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Услугата се изразява в осигуряване на информиране и публичност за популяризиране на проекта , Прогнозна стойност: 2 200.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Ценови предложения за закупуване на офис Компютри, принтери и проектор , Прогнозна стойност: 9 200.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Ценови предложения за закупуване на 1 брой подемна количка. , Прогнозна стойност: 12 000.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Ценови предложения за закупуване на Пробивни машини, Прогнозна стойност: 12 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN