Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0034-C01
Наименование на проекта "Интегриране на услугата "Център за социална рехабилитация и интеграция на деца с увреждания /ЦСРИ/ с включване на дейности на Дневен център за деца с увреждания /ДЦДУ/"
Бенефициент 000057236 ОБЩИНА СОЗОПОЛ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 01.12.2017
Дата на стартиране 01.12.2017
Дата на приключване 02.04.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Созопол, гр.Созопол

Описание

Кратко описание на проекта
През 2013г. е създаден Център за рехабилитация и социална интеграция на деца с увреждания (ЦСРИ) чрез преустройство на втория етаж от Здравната служба в гр.Черноморец, общ.Созопол.  Центърът е предназначен за деца с различни увреждания (двигателни, логопедични, зрителни, слухови, деца с лека форма на умствена изостаналост, деца с астма) с капацитет 34 деца с увреждания. Работата в Центъра е организирана по график за различните дейности. В съответствие с дейностите и заниманията на децата има кабинети за индивидулна и групова психотерапия, мануална и трудова терапия, двигателна рехабилитация, мултисензорна стая и логопедичен кабинет.  В зависимост от вида на терапията и заниманията всеки от кабинетите е обзаведен и оборудван със съответната специална техника и уреди. 
Настоящото проектно предложение предвижда интегриране на услугите в ЦСРИ с включване на дейности на Дневен център за деца с увреждания (ДЦДУ) - осигуряване на трапезария, където децата да получат топъл обяд на система кетъринг и място за дневна почивка. Това ще се осъществи чрез преустройство на първия етаж - преграждане на фоайе с лека алуминиева преграда и ситуиране на рехабилитационен кабинет с допълнително оборудване. Освободеният на втория етаж бивш рехабилитационен кабинет ще бъде освежен и оборудван с легла за почивка. Предвижда се дейностите на ДЦДУ да бъдат с капацитет 10 деца.
Дейности
  • Дейност: Организация и изпълнение на дейностите по проекта: За реализация на дейността ще бъде назначен екип за управление - експерти с опит в управлението и разходването на европейски средства. 1. Ръководител проект; За целта със служители на бенефициента ще бъде сключен допълнително трудово споразумение /за назначените на трудово правоотношение/ или пусната заповед /за държавните служители/, Договорена стойност: 1 639.17 , Отчетена стойност: 1 636.10
  • Дейност: Текущ ремонт на помещенията за предоставяне на интегрирани услуги: Ремонтни работи включват: • монтаж на алуминиева преграда и врата във фоайето на първия етаж за устройване на кабинет за двигателна рехабилитация; • доставка и монтаж на инверторен климатик в рехабилитационен кабинет; • доставка и монтаж на щори на прозорци в рехабилитационен кабинет; • монтаж на контакти, съгласно становище на ел. инженер; • подмяна на подовите настилки в двете новоустроени помещения (ламинат в спалнята и ударопоглъщаща настилка с каучукови плочи в кабинета за двигателна рехабилитация); • шпакловка, където е необходимо и боядисване на стени и тавани в трапезарията, спалнята и новия кабинет за двигателна рехабилитация; • доставка и монтаж на рампа за инвалиди на двете стъпала от асансьора към подхода за фоаето; • цялостно почистване на обекта. , Договорена стойност: 24 881.40 , Отчетена стойност: 29 857.68
  • Дейност: доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: закупуване на обзавеждане и оборудване на ДЦДУ според приложение Б1, Договорена стойност: 56 267.20 , Отчетена стойност: 67 519.44
  • Дейност: публичност и визуализация: 1. Стартираща и заключителна пресконференции; 2. Комплект химикал и бележник – 30 (тридесет) комплекта. – пластмасов химикал, сито печат 1 цв. в 1 позиция и бележник А5, тяло 50л., без печат, 80гр. офсет, корица 4+0, 200гр., метална спирала; 3. Дизайн, изработване, доставка и монтаж на стена на постоянна информационна табела в изпълнение на мерки за информация и публичност - 1 (един) бр. – размер 700х500х5мм, разпенено PVC, директен печат 4+0 с UV-устойчиви мастила; 4. Тениска с печат - 20 (двадесет) бр. – бяла тениска с размери S, M, L, 100% памук, 150гр., директен пълноцветен печат до А4, проект; 5. Флашки - 30 (шестдесет) бр. – за популяризиране резултатите на проекта. , Договорена стойност: 810.00 , Отчетена стойност: 972.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БМБ - БОГДАН БОГДАНОВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 25 340.40 , Отчетена стойност**: 25 340.40
  • Изпълнител: НИК 52 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 134.40 , Отчетена стойност**: 15 134.40
  • Изпълнител: МУЛТИ ПАРК ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 968.00 , Отчетена стойност**: 4 968.00
  • Изпълнител: КОМПЛЕКС 2000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 020.80 , Отчетена стойност**: 8 020.80
  • Изпълнител: ИНТЕРАКТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 639.20 , Отчетена стойност**: 7 639.20
  • Изпълнител: МАУСТОЙС ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 416.64 , Отчетена стойност**: 6 416.64
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 1 639.17 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ФОРМС ООД, Договорена стойност по проекта*: 972.00 , Отчетена стойност**: 972.00
  • Изпълнител: МУУД КОНСРТЪКШЪН ООД, Договорена стойност по проекта*: 29 857.68 , Отчетена стойност**: 29 857.68
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 94.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 99 802.38 BGN
БФП 99 802.38 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 99 802.38 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване за кухня, спално помещение в ЦСРИ за включване на дейности на ДЦДУ, Прогнозна стойност: 12 612.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване за кухня, спално помещение в ЦСРИ за включване на дейности на ДЦДУ
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване за рехабилитационен кабинет в ЦСРИ, Прогнозна стойност: 21 117.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване за рехабилитационен кабинет в ЦСРИ
    Изпълнител: БМБ - БОГДАН БОГДАНОВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 340.40
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на специализирани фитнес-уреди на открито за цила с увреждания, Прогнозна стойност: 4 140.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на специализирани фитнес-уреди на открито за деца с увреждания
    Изпълнител: МУЛТИ ПАРК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 968.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис-оборудване , Прогнозна стойност: 6 684.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис-оборудване
    Изпълнител: КОМПЛЕКС 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 020.80
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на пособия и помагала за работа с потребителите на ЦСРИ / за кабинет по психология/, Прогнозна стойност: 5 347.20
  • Обособена позиция 1: Доставка на пособия и помагала за работа с потребителите на ЦСРИ / за кабинет по психология/
    Изпълнител: МАУСТОЙС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 416.64
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка, инсталиране, въвеждане в експлоатация на специализирано оборудване за уравление на компютър/таблет с поглед и софтуер към продукта и обучение за работа с хора с увреждания, Прогнозна стойност: 6 366.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, инсталиране, въвеждане в експлоатация на специализирано оборудване за уравление на компютър/таблет с поглед и софтуер към продукта и обучение за работа с хора с увреждания
    Изпълнител: ИНТЕРАКТА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 639.20
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки по визуализация и публичност, Прогнозна стойност: 810.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на мерки по визуализация и публичност
    Изпълнител: ФОРМС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 972.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Ремонт и преустройство на помещения в ЦСРИ за включване на дейности на ДЦДУ, Прогнозна стойност: 24 881.40
  • Обособена позиция 1: Ремонт и преустройство на помещения в ЦСРИ за включване на дейности на ДЦДУ
    Изпълнител: МУУД КОНСРТЪКШЪН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 857.68

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN